το ενταξει με την λογικη οτι μπορεί να γινει δυστήχημα δεν θα πρεπε ποτέ να ταξιδευουμε. τοσα δυστηχήματα με αυτοκίνητα γινονται. να βγούμε απ το σπίτι μας δεν θά πρεπε. κατι μπορεί να γινει. αν κάποιος είναι ανευθυνος δεν φταίει το μεταφορικό μεσο. αν μεθύσεις και πας δρομολόγιο με το κτελ και στουκάρεις και σκοτωθούν ολοι , δεν φταίει το λεωφορειο.
Ειτε βαζεις στην «εξίσωση» επίτηδες διαφορους παράγοντες,ειτε αφελα σου,διοτι συγκρινεις το τρενο ως επιβατικό οχημα που κινειται επανω σε ράγες,σε μια χωρα «ηγουμένη της βιομηχανικής επανάστασης» χωρα 2.0 με μια ράγα καθόδου και μια ράγα ανόδου διατρέχει ολη την χωρα,με ενα και μοναδικο τρενο σε καθε δρομολογιο,με το λεωφορειο του ΚΤΕΛ το οποιο κινειται σε δρομο,ο οποιος ειναι διαθέσιμος/προσβάσιμος για τον καθε πικραμένο.
Δλδ οκ μπορει να ειναι επαγγελματιας οδηγός ο Κτελαρχης,ο αλλος ομως που ειναι διπλα ή απεναντι μπορει να ναι τερμα σουρωμενος,οπως αντιλαμβάνεσαι με το τρενο δεν παιζει κατι τετοιο…θεωρητικα,διοτι στην Ελλαδα 2.0 επαιξε και παραεπαιξε.
Η κατασταση στα τρενα δεν εχει αλλαξει απολύτως καθολου.Μπορειται μεσω διαφόρων fb λογαριασμών μηχανοδηγών,να δειτε βιντεο να σπάνε παρμπρίζ λογω ακοπων κλαδιών,να τραυματίζονται μηχανοδηγοί απ αυτον τον λογο και αλλα.
Αυτο που αλλαξε ειναι πως τον Μαρτιο τα καναλια παίζαν Μονο αυτο το θεμα «κατηγορώντας» την κυβερνηση για να καταλαγιάσει το θεμα και σημερα δεν υπαρχει καν στην ατζέντα τους,ωστε να γινει ενα αφιέρωμα,τι αλλαξε μετα απο τοσο καιρο μετα την τραγικη δολοφονία 57 ψυχών,με τον κοσμο καλοκαιριάτικα να το χρησιμοποιει κατα κόρον;