pnewman
Μέγας
- Εγγρ.
- 20 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 7.121
- Like
- 12.307
- Πόντοι
- 3.556
Αυτό που σας έλεγα.
Η ρυθμιστική αρχή είχε δει ότι τα συστήματα και όλα ήταν πουτάνα και είχε συστήσει/επιβάλλει, σαν last resort, χαμηλά όρια ταχύτητας.
Οι οδηγοί πήγαιναν σχεδόν πάντα πάνω από τα όρια ταχύτητας.
Ο τύπος λογικά έτρεχε λόγω και της καθυστέρησης.
Ναι, θα είχε γίνει δυστύχημα, αλλά θα είχαν σκοτωθεί πολύ λιγότεροι άνθρωποι:
Ποια Ευρωπαϊκή επιτροπή ?
Από τη ΡΑΣ είναι η έκθεση αυτή την οποία τροφοδοτούσε με δεδομένα η ΕΡΓΟΣΕ.
Το κείμενο δεν αφορά τη γραμμή που έγινε το συμβάν στα Τέμπη.
Τέλος για την εφαρμογή των ορίων δεν είναι υπεύθυνη η ΕΡΓΟΣΕ, αλλά ο διαχειριστής και ο χρήστης του δικτύου.
Που ο χρήστης μάντεψε τι έκανε με συνεργασία, έβγαζε παράνομες τις απεργίες περί έλλειψης ασφάλειας. Σιγά μην τηρούσε και το όριο ταχύτητας.