sex volcano
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 27.296
- Κριτικές
- 184
- Like
- 45.322
- Πόντοι
- 22.266
Χαρίσαμε δίκτυα υποδομών ΜΜΜ σε εταιρίες δίχως να τις υποχρεώσουμε να τηρήσουν κανόνες ασφαλείας κ δημιουργία υποδομών σε τρένα κ αεροδρόμια ..ισχύει. η Θεσσαλονίκη έχει συχνά νεφώσεις πάνω από το αεροδρόμιο, είναι συχνό να κάνουν go-around επειδή δεν βλέπουν διάδρομο.
απλά η αεροπορία είναι πιο καλά δομημένη και υπάρχουν regulations (ICAO -> EASA> ΥΠΑ) και οι κανόνες ασφαλειας αποτρέπουν ακόμα και ανθρώπινα λάθη, κατα δύναμιν.
ξέρει κανείς να μας πει αν υπάρχει κάτι ανάλογο με το ICAO στα τρένα;
Nα σε διορθώσω όμως διότι
Με ILS cat 3c γινεται αυτοματη προσγειωση. Στην Ελλαδα δεν το εχει καποιο αεροδρομειο. Το PBN που λες ειναι ενσωματωμενο στα αεροπλανα, δεν εχει να κανει με αυτομαστισμους που παρεχονται απο τα αεροδρομια οπως το ILS. Για το pilot fatigue που λες δεν υφισταται γιατι οι ωρες πτησης περιοριζονται στις 100 τον μηνα η αν ενας πιλοτος πεταει 7 μερες συνεχομενα εχει 36 ωρες off μεχρι την επομενη πτηση
Υπαιτιότητα κ αχρηστία κυβερνήσεων
Μη πάμε να τους βγάλουμε πάλι λαδι