Μα για αυτο αυτη η καλολαδωμενη μηχανη , συνωνυμο της αξιοκρατιας , της αποδοτικότητας και της αριστης διαχειρισης ανθρωπίνων και οικονομικων πόρων που λεγεται
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ κραταει την διαχειριση του δικτυου ( (σε πεισμα των Ευρωπαιων που μας ζηλευουν και μας ρίχνουν προστιμα) μπας και επωφελήθει απο την μετακινηση εμπορευματων μεσω σιδηροδρόμου η οποια θα μπορουσε να εχει μια ανθηση .
Τελικα αποδειχθηκε λάθος που δεν πουλησε ΚΑΙ το δικτυο. Πρωτη φορα του συμβαινει του Δημοσίου να κανει ματσαραγκα που θα την πληρωσει και το ιδιο αλλα και οι πολιτες της χώρας .
ΥΓ δεν πουλαει το δραμα των εργαζομενων που χαθηκαν . Ουτε μαθαμε ποσοι σκοτωθηκαν απο την εμπορικη αμαξοστοιχια (μονο για τον οδηγό ξερουμε) οπως και μκρη αναφορα εγινε στους εργαζομενους στην επιβατικη αμαξοστοιχια .
Στους φοιτητες επικεντρωθηκαν τα καναλια .
ΥΓ2 Θελω να μου εξηγησει καποιος πως στα
50 εισαι αρκετα μικρος για να δουλευεις στο κυλικειο αλλα στα 59 μεγαλος να δουλεψεις σαν σαν σταθμαρχης .