barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 64.458
- Like
- 23.283
- Πόντοι
- 5.506
Όχι. Ελλάδα είσαι.Αυτοί καλώς ή κακώς για τους Χ Ψ λόγους την πήρανε.
Με αυτούς που αποφεύγουν την ευθύνη πιστεύεις ότι θα γίνει κάτι ?
Όχι. Ελλάδα είσαι.Αυτοί καλώς ή κακώς για τους Χ Ψ λόγους την πήρανε.
Με αυτούς που αποφεύγουν την ευθύνη πιστεύεις ότι θα γίνει κάτι ?
Γιατί εμένα τι με έχει;Για αυτό σε πάω γιατί είσαι δίκαιος...εγώ απλά τα γράφω γιατί δεν μπορεί να με διαβάσει...με έχει ignore list...
Το ότι του βρήκε κάποιος δουλειά δεν του δίνει το δικαίωμα να σκοτώσει κόσμο. Και εγώ βρήκα σε φιλο μου δουλειά σαν οδηγό δεν θα φταίω αν πάρει το φορτηγό και το ρίξει σε ένα σχολικό και σκοτωθούν 30 παιδιά. Μην παρασύρεσαι από πολιτικούς και πολιτικές που ειναι η δουλειά τους να σε σπρώχνουν προς την μια η την άλλη πλευράΚι αυτοί που τον έσπρωξαν εκεί φίλε
Πολιτικό ρουσφέτι =
το καρκίνωμα της ελλαδας
Δυο ήταν οι σταθμάρχης φίλε. Ο ένας την κοπάνησε 1 ώρα νωρίτερα ενώ έπρεπε να φύγει αφού αναχωρήσει το intercity και ο κατηγορούμενος όπως δείχνουν τα πράγματα μετά την αναχώρηση την κοπάνησε σε διπλανό καφέ γιαυτο και δεν απάντησε στην ερώτηση απορια των οδηγών μπήκαμε ανάποδα συνεχίζουμε χωρίς να πάρουν απάντηση. Γιαυτο και δεν έβλεπε το προειδοποιητικό σήμα στον πίνακα ελέγχου μαζί με τον συναγερμό που βάραγε 12 ολόκληρα λεπτα για να αφυπνίσει τον σταθμάρχη. Μετά τα 12 λεπτα το τρένο για αλλά πέντε λεπτα μπήκε σε σημείο που δεν έχει σήμα και τράκαρε. Τα πέντε λεπτα φταίνε ή τα 12,5 και η αγνόηση της ερώτησης ροών οδηγών. Κάνανε μαλακια αυτοί. Έπρεπε να σταματήσουν το τρένο και να επικοινωνήσουν με τον άλλο σταθμό για επιβεβαίωση πορείας. Όλα τα αλλά είναι παραμύθιαΕιχανε τον διευθυντη της γαλλικης σιδηροδρομικης γραμμης που εκτελει δρομολογιο Γαλλια-Ισπανια. Παπαγιαννακης λεγοταν, ελληνικης καταγωγης. Και τον ρωτησαν μεταξυ πολλων αλλων, εαν ηταν σωστο που τοποθετησαν εναν, μονο του, απειρο, για σταθμαρχη στον κεντρικο σταθμο Λαρισας με τοσο φορτο εργασιας. Και ο Παπαγιαννακης απαντησε Εναν μονο του απειρο, κι εγω θα τον τοποθετουσα, αλλα σε μια ερημια σιδηροδρομικο σταθμο στη μεση του πουθενα στα γαλλο-ισπανικα συνορα.
Και ο Ρετσινας, ο πρωην διευθυντης ασφαλειας του ΟΣΕ, τον ρωτησαν εαν ηταν σωστο που ο σταθμος Λαρισας ειχε μονο εναν σταθμαρχη. Και απαντησε, Απαραδεκτο. Θα επρεπε να ηταν 2.
Πως καταφεραν να τα κανουν ΟΛΑ λαθος. Σε μια αλληλουχια αστοχιων. Ξεκινωντας απο την πολιτικη ηγεσια του Υπουργειου Μεταφορων, με τον <αμοιρο ευθυνων> Καραμανλη, που καποιοι του δινουν τα ευσημα επειδη <ειχε το σθενος να παραιτηθει>, και μενοντας στις ευθυνες μονο του σταθμαρχη.
Τα μνημόνια δεν άγγιξαν τους δημόσιους υπαλλήλους. Έτσι αποφάσισε ο γιωργακης με τον Παπακωνσταντίνου. Του το ζήτησαν και είπαν οχι. Γιαυτο ψηφίστηκε ασυλία του. Γαμησαν την Ελλάδα για να μην πειράξουν τους κοπρίτες και δεν εννοω φυσικα ολους τους δημόσιους. Ο ΟΣΕ τα τελευταία 22 χρόνια πήρε χρηματοδότηση 25 δις. 25 δις την ώρα που καινούργιες ραγες και βαγόνια πήγαιναν για σκραπ στον ασπροπυργο με τα μέταλλα ανώτερης ποιότητας που είχαν. 25 δις ευρω. Κλείσιμο τωραΠαίζουν τέτοιοι μισθοί στο δημόσιο τύποι? Στην πρώην δεκο οσε που μάς χρεοκόπησε? Για αγράμματους γιδοβοσκούς ΔΥ? Νόμιζα πέρασαν μνημόνια και τρόικες κλπ. Μάλλον σε άλλη χώρα θα ήταν
Έτσι ακριβώς.Αλλιώς τι τους θες τους σταθμαρχες.Αν είχες συστήματα τηλεματικής με τη μία σου έκανε report με μήνυμα σε sms όπου και να ήσουν και χτύπαγε και καμπανάκι στους οδηγούς.Δηλαδή δεν θα πλήρωνες 2 σταθμάρχες 3500 το μήνα.Από εκει και πέρα για να μην μου λέτε ότι τα έχω μόνο με τον σταθμάρχη, θα ελεγχούν και τα πρωτόκολλα και οι διαδικασίες που έχει η Hellenic Train για τον τρόπο λειτουργίας,αν έχουν εφαρμοστεί από τους υπαλλήλους αν τους έχει ελένξει ο ανώτερος κλπ κλπ.Δεν θα την πληρώσει μόνο ο σταθμάρχης,υπάρχει και ο τεχνικός ασφαλείας,ο προισταμενος-δντης του προσωπικού που τον είχε εκεί ενώ ήταν ακατάλληλος κλπ κλπ.Δυο ήταν οι σταθμάρχης φίλε. Ο ένας την κοπάνησε 1 ώρα νωρίτερα ενώ έπρεπε να φύγει αφού αναχωρήσει το intercity και ο κατηγορούμενος όπως δείχνουν τα πράγματα μετά την αναχώρηση την κοπάνησε σε διπλανό καφέ γιαυτο και δεν απάντησε στην ερώτηση απορια των οδηγών μπήκαμε ανάποδα συνεχίζουμε χωρίς να πάρουν απάντηση. Γιαυτο και δεν έβλεπε το προειδοποιητικό σήμα στον πίνακα ελέγχου μαζί με τον συναγερμό που βάραγε 12 ολόκληρα λεπτα για να αφυπνίσει τον σταθμάρχη. Μετά τα 12 λεπτα το τρένο για αλλά πέντε λεπτα μπήκε σε σημείο που δεν έχει σήμα και τράκαρε. Τα πέντε λεπτα φταίνε ή τα 12,5 και η αγνόηση της ερώτησης ροών οδηγών. Κάνανε μαλακια αυτοί. Έπρεπε να σταματήσουν το τρένο και να επικοινωνήσουν με τον άλλο σταθμό για επιβεβαίωση πορείας. Όλα τα αλλά είναι παραμύθια
Όντως δεν ήταν υποχρεωμένοι να το ακολουθήσουν αλλά η αρχική σύσταση-πρόταση ήταν να μειώσουν μισθούς και ανακατάταξη στο προσωπικό του Δημοσίου και μετά στον ιδιωτικό τομέα.Ε αυτή επέλεκαν τον ιδιωτικό τομέα.Τα μνημόνια δεν άγγιξαν τους δημόσιους υπαλλήλους. Έτσι αποφάσισε ο γιωργακης με τον Παπακωνσταντίνου. Του το ζήτησαν και είπαν οχι. Γιαυτο ψηφίστηκε ασυλία του. Γαμησαν την Ελλάδα για να μην πειράξουν τους κοπρίτες και δεν εννοω φυσικα ολους τους δημόσιους. Ο ΟΣΕ τα τελευταία 22 χρόνια πήρε χρηματοδότηση 25 δις. 25 δις την ώρα που καινούργιες ραγες και βαγόνια πήγαιναν για σκραπ στον ασπροπυργο με τα μέταλλα ανώτερης ποιότητας που είχαν. 25 δις ευρω. Κλείσιμο τωρα
Με αποτέλεσμα ο επιστήμονας να πάει στο εξωτερικό και ο αχθοφόρος στο σταθμαρχείοΌντως δεν ήταν υποχρεωμένοι να το ακολουθήσουν αλλά η αρχική σύσταση-πρόταση ήταν να μειώσουν μισθούς και ανακατάταξη στο προσωπικό του Δημοσίου και μετά στον ιδιωτικό τομέα.Ε αυτή επέλεκαν τον ιδιωτικό τομέα.
εχω την κακια εντυπωση οτι ολα τα δυστυχηματα γινονται λογω ανθρωπινου λαθους. ετσι συμβαινει στα αεροπορικα αλλα και στα αυτοκινητιστικα καθως και στα θαλασσια. το θεμα ειναι αφου υπηρχε η σχετικη τεχνολογια γιατι δεν χρησιμοποιουνταν σε αυτα τα τραινα. ο σταθμαρχης ειναι απλα αλλος ενας δυστυχος που κατεστραφει η ζωη του αλλα ετσι συμβαινει και με τα αεροπορικα δυστυχηματα 99,999999% φταιει ο πιλοτος κτλ κτλ.
στην περιπτωση μας οι ευθυνες πανω απο ολα ειναι πολιτικες
Αυτούς ψηφίζουμε όμως.Προφανώς δεν θέλουν να χάσουν τη δουλειά τους.Δρουν αναλόγως και γιατί;Γιατί ακόμα και να πτωχεύσει μια χώρα δεν εξαφανίζεται από τον χάρτη.Πρώτη φορά πτωχεύσαμε;Κάτι ξέρουν παραπάνω από εμάς αυτοί.Με αποτέλεσμα ο επιστήμονας να πάει στο εξωτερικό και ο αχθοφόρος στο σταθμαρχείο
βασικα απαντισα σε αλλον, αλλα γιατι εξαπτεσαι; και γιατι αμπελοφιλοσοφια;;;Χεστήκαμε για τον ηθικό αυτουργό και τις αμπελοφιλοσοφίες σου.
Μιλάμε για πραγματικές ευθύνες πέρα από το σταθμάρχη, ποιοι άλλοι υπουργοί μεταφορών, μετακλητοί σύμβουλοί τους, ΔΣ ΟΣΕ, ΔΣ ΕΡΓΟΣΕ, ΡΑΣ έχουν ευθύνες της υπαρκτής κατάστασης των σιδηροδρόμων.
Κοίτα εσύ ηθικούς αυτουργούς και άσε την 3μελή επιτροπή να τους βγάλει όλους λάδι με την κακιά ώρα και το σταθμάρχη
ακριβως αυτος ειναι ο λογος που δε θα αλλαξει ποτε τιποτα. Ενας μαλακας τρεχει και μαζευει ψηφους και για να μην τον χασουν του λενε θα σε μεταθεσουμε διπλα στο σπιτι σου σε θεση με μεγαλο μισθο να παρεις μεγαλη συνταξη.Ανεξάρτητα από τον σταθμάρχη, τους προϊσταμένους του τα υπουργεία κλπ.....
Μεγάλο ρόλο σε όλη αυτή την κατάσταση έχει παίξει η νοοτροπία μας.......
Περιστατικά που έχω ζήσει στο εξωτερικό.
Παρκάρω παράνομα. Ένας απλός πολίτης έρχεται και μου ζητάει τον λόγο. Ταυτόχρονα καλεί τροχαία.
Σαν Έλληνας σκέφτομαι:. Ρε πουστη καρφί Άρτεμη μάτσα πας να με δώσεις;
Δεν είναι όμως έτσι. Κάθε ένας έχει μάθει να σέβεται και να απαιτει ισονομία τάξη ασφάλεια δικαιοσύνη.
Βλέπουμε 100 στραβά κάθε μέρα. Άλλος καπνίζει και βάζει βενζίνη στο πρατήριο, άλλος πετάει τα μπάζα και κλείνει δρόμους άλλος κλέβει δημόσια υλικά και υποδομές άλλος βάζει φωτιά με 45 βαθμούς τον Ιούλιο....
Η γενική νοοτροπία είναι δεν μιλάω γιατί να κάνω τον "μαγκα" και να με χαρακτηρισουν στραβόξυλο.... Ας λύσει άλλος το θέμα.....
Σιγά σιγά φτάνει όμως ένα σημείο που τίποτα δεν λειτουργεί. Δεν είναι έτσι η ζωή.
Στην ζωή πρέπει να βελτιώνεις τα πράγματα να κοιτάζεις πως δουλεύουν καλύτερα σε άλλες περιοχές σε άλλες χώρες να ζηλεύεις με την καλή έννοια και να κάνεις και εσύ τα ίδια.
Να μη ξεχνάμε 1 γενιά πριν από εμάς στην επαρχία δεν υπήρχε αποκομιδή σκουπιδιών. Τα πετάγανε στα ρέματα και όπου έβρισκαν.
Όπως και τώρα υπάρχουν δήμοι και περιοχές της Ελλάδας πιο ποιοτικές και υπάρχουν και εγκατελειμενες.
Μέγιστο ρόλο εκτός από τους διοικούντες παίζει και η νοοτροπία των κατοίκων.
Προφανώς αλλά μην παρερμηνεύουμε τον λόγο.Επειδή η τεχνολογία και οι μαθηματικοί υπολογισμοί έχουν ξεπεράσει την ταχύτητα του ανθρώπινου μυαλού είναι πια απαιτούμενα.Τι να πρωτοσκεφτείς εσύ όταν πέφτει ένα αεροπλάνο πχ;έχουν δημιουργηθεί τα πρωτόκολλα ασφαλείας το οποία και πρέπει να τα παίζεις στα δάχτυλα για να μπορείς να χειριστείς ένα πολύπλοκο μηχάνημα (πχ αεροπλάνο) σε κάθε πιθανό σενάριο.Το τι λίστες με ελέγχους κάνει ένας πιλότος επιβατικού πριν πετάξει και πόσα άλλα οι μηχανικοί πριν ξεκινήσει δεν μπορείς να φανταστείς.Το κάθε δυστύχημα [αεροπορικό η ότι άλλο ] είναι το αποτέλεσμα συνδυασμού διάφορων παραγόντων , και όχι απλά ένα μεμονωμένο ανθρώπινο λάθος της στιγμής . Αυτός είναι και ο λόγος που υπάρχουν οι λεγόμενες δικλείδες ασφάλειας ,τα πρωτόκολλα , κτλ κτλ κτλ Αν δεν υπήρχαν αυτά , και το όλο σύστημα βασιζόταν μόνο στον ανθρώπινο παράγοντα του ενός η του άλλου υπαλλήλου , κάθε μέρα θα έπεφτε και από ένα αεροπλάνο τουλάχιστον .
Το ότι του βρήκε κάποιος δουλειά δεν του δίνει το δικαίωμα να σκοτώσει κόσμο. Και εγώ βρήκα σε φιλο μου δουλειά σαν οδηγό δεν θα φταίω αν πάρει το φορτηγό και το ρίξει σε ένα σχολικό και σκοτωθούν 30 παιδιά. Μην παρασύρεσαι από πολιτικούς και πολιτικές που ειναι η δουλειά τους να σε σπρώχνουν προς την μια η την άλλη πλευρά