Κατ αρχας να θυμηθούμε το «ρίξιμο» ταχύτητας που ηρθε στα ελληνικών συμφερόντων καραβια που ηρθε με την κριση απ το 2010 και μετα.
Τα πιο γνωστα δρομολογια Ιταλιας,Ανκόνα και Βενετια,πηραν απο 5 ωρες επανω στο κεφαλι και ολα αυτα ενω μεχρι εκεινη την χρονια,βγάζανε πλοια π κοκορευότανε ποσο ποιο γρηγορα πηγαιναν στον προορισμο τους απ τα παλιοτερα.
Αυτα καθιερώθηκαν και στο εσωτερικό καθως πιανουν πολλα λιμάνια κ αν περίμεναν ν ανοιξει-κλεισει η μπουκαπορτα θα χάναν εξτρα χρονο.Ετσι βλεπουμε ουκ ολίγες φορες καποιον να κανει ζογκλερικά με ανοιχτή την πορτα,μένοντας σε επικοινωνια δε με την γέφυρα του πλοίου.
Ο λογος που ειναι έγκλημα κ απο προθεση ολη αυτη η ενεργεια,έγκειται στο γεγονος πως το καραβι Αδαμαντιος Κοραης στην γραμμη των Κυκλάδων,φευγοντας απο το λιμανι της Σικινου,πέφτουν ξοπισω του μικρα παιδια,δημιουργωντας τους απονεριστας.Πνίγηκε κανενα;Οχι!
Γιατι;Γιατι δεν εχει βαλει τα πρωσα στα τέρματα,οσο επιτρεπεται να κινειται στο λιμανι παντα,διοτι υπαρχουν κανονισμοί.
Εδω επεσε ο ανθρωπος στην θαλασσα,ομως δεν επικοινώνησαν με την γέφυρα να κοψει το πλοιο ,να τ ριξουν σωσίβιο,ακομη και με το λιμανι πως υπαρχει ανθρωπος στη θαλασσα να επικοινωνούσαν.
Πουτσα τους!
Και τους «φρέναρε» το γεγονος πως υπηρχε κοσμος π κατέγραφε με τα κινητα,ειδοποίησαν κ ετσι επρεπε πια να τερματίσουν καθε τους πορεια.
Ο Υπουργος Ναυτιλίας κατόπιν,σε λαιβ εκπομπη στην τηλεοραση,ειπε στην ελληνικη πλεμπα,πως καποιοι ανθρωποι ανησυχούν κ το τι θ απογινει ο ανθρωπος που εκανε την δουλεια του.Δλδ Σοβαρα τωρα;
Αυτο κ μονο δειχνει πως μπηκε ηδη πολιτικο βρωμοδακτυλο και πως το θεμα ηδη εχει ξεκαθαρίσει .
Απλα ενεργοποίησαν το πλυντήριο των καναλιών,ωστε να παρουν ολοι αυτοι το μερος του «Αντώνη» για να ξεχαστεί πιο γρηγορα μιας που εχουμε την κατηγορια Ντανο Λυγίζο και τοσες πολλες λαιβ συνδέσεις να κανουν ακομα.