Νέα

Πλήρωμα πλοίου σκότωσε επιβάτη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kiriakoboy
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 88K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

kronos

Μέγας
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
4.478
Κριτικές
3
Like
12.579
Πόντοι
3.506
ο δικηγορος τους λεει οτι υποχωρησε το ευκαμπτο τμημα του καταπελτη, μαλλον εννοει αυτο το πραγμα σαν λαστιχο που ειναι για να μην κανει σκαλι οταν ανεβαινουν τα ιχ

Αυτο ακριβως εγινε, φαίνεται στο βίντεο αν και οχι πολυ καθαρά.
Το θέμα ειναι οτι δεν θα γινοταν αυτο αν τον ειχαν αφήσει να μπει κανονικά μεσα και δεν καθόντουσαν να τσαμπουκαλεύονται πανω στο καταπέλτη ενος πλοίου που αναχωρεί!
Το εύκαμπτο μερος του καταπελτη ειναι τα λεγομενα "νυχια" που βρισκονται στην ακρη του καταπελτη και αποτελουνται απο συμπαγή σιδηροκατασκευη διαστασεων περιπου 1μ.Χ1μ. που εφαρμοζουν με ισχυρους μεντεσέδες και επιτρεπουν την περιστροφη τους για 180°.Αυτο για να προσαρμοζεται ο καταπελτης στα διάφορα υψη κρηπιδωματων αλλα και όταν το πλοίο είναι δεμένο στο λιμάνι,να μπορεί να ακολουθεί τον κυματισμό της θάλασσας, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να σπάσει ο καταπέλτης.
Κατά την αναχώρηση,τα νύχια όταν αρχίσει η άνοδος του καταπέλτη,παίρνουν μια στροφή προς τα κάτω και σε σχέση με την οριζόντια θεση σε -20 έως -30 περίπου μοίρες.
IMG_20230906_163142.jpg

Οταν αυτοι οι τσαμπουκάδες "αξιωματικοί" που έσπρωχναν τον ανθρωπάκο στο χείλος του καταπέλτη,ήξεραν πολύ καλά οτι κάποια στιγμή αυτο το μερος κυριολεκτικά θα έρχονταν τούμπα και οτι βρίσκονταν επάνω του θα κατέληγε στη θάλασσα.Ας μην προσπαθεί λοιπόν η δικηγοράνζα να ρίξει το φταίξιμο στο εύκαμπτο μέρος του καταπέλτη σαν να πρόκειται για ενα γεγονός μοιραίο και απροβλεπτο.Ηταν απόλυτα γνωστό και προβλέψιμο στους αρμόδιους.
Αυτο φαίνεται και απο το βίντεο όπου ο "κυριος" "σπρώχτης" οταν ο ανθρωπάκος καταλήγει στη θάλασσα,φροντιζει έγκαιρα να παει στο σταθερό τμήμα.
20230906_013017.gif
 

argyrotoxos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
36.702
Κριτικές
63
Like
46.988
Πόντοι
9.297
και τα πληρωμενα δημοσιοκαφρακια προσπαθουν να μας πεισουν οτι ολα πανε καλα στο κουλισταν, με την κυβερνησαρα που εχουμε, και να ειμαστε καλα παιδια μην και ερθει ο συριζα και καταστραφουμε (που κ αυτος για το πουτσο ειναι, αλλα τουλαχιστον δεν ειχε στησει καθεστος με ολα τα μμε, ολιγαρχες, μεγαλομιαφοζους με το μερος τους)
Ο Τσυριζα θα τσιριζε αν ο μακαρίτης ήταν κανας λάθρο η κανα μέλος του αδελφατου.
Δεν πουλάει τόσο ο χαμός ενός ατόμου με ειδικές ανάγκες...
 

resp

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Μαρ 2023
Μηνύματα
5.905
Like
6.750
Πόντοι
2.356
νταξει κατάλαβαμε.
Άστο, μπαμ κάνει.
Τον οδηγό τον παρέπεμψαν για ανθρωποκτονία εξ αμελειας γιατί, σύμφωνα με το πόρισμα της Τροχαίας, έστριψε παράνομα αριστερά. Αλλά κατά τα άλλα φταίει το παιδί με τη μηχανή.
Η δίκη του οδηγού πήρε ήδη μια αναβολή για τέλη 2023 νομίζω
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
71.342
Like
75.408
Πόντοι
12.756
με την ταχύτητα που είχε, τίποτα, σε 15 δευτερόλεπτα θα είχε σταματήσει τελείως η προπέλες, 35 στροφές είχε
α μπραβο γιατι εδω ολοι οι ειδικοι ελεγαν οτι δεν σταματαγε

Να πούμε επίσης σε αυτό το σημείο ότι το πλοίο δε σταματάει επί τόπου όπως ένα Honda Civic.
Διαφέρει λίγο, κόμπρες Αθηναίοι.
 

argyrotoxos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
36.702
Κριτικές
63
Like
46.988
Πόντοι
9.297

Joker4U

Μέλος
Εγγρ.
24 Αυγ 2023
Μηνύματα
221
Like
467
Πόντοι
21
Τι φαίνεται από το δεύτερο βίντεο:
1) Ο καταπέλτης αποτελείται από δύο εξαρτήματα, το κύριο μέρος, που είναι προσαρτημένο στο πλοίο, και το τμήμα στο πίσω άκρο που λειτουργεί ως ράμπα και είναι ελεύθερο να αρθρώνεται.
2) Καθώς το πλοίο φεύγει, το κύριο μέρος του καταπέλτη παραμένει στην οριζόντια θέση και η γωνία του δεν αυξάνεται. 3) Ο επιβάτης και ο υπαρχος στέκονται στη ράμπα κατά τη διάρκεια της διαμάχης τους, με τον υπαρχο πιο κοντά στο πλοίο.
4) Σε κάποιο σημείο, η ράμπα πέφτει από την άκρη της προβλήτας και η γωνία της μειώνεται.
5) Ο επιβάτης γλιστράει μέσα στον στροβιλισμό, ενώ ο υπαρχος πατάει τη τελευταία στιγμή στο κύριο μέρος του καταπέλτη που είναι ακόμα στο οριζόντιο, και είναι επομένως ασφαλές. Φαίνεται πως και ο μπράβος κινδύνεψε. Προσωπικά, πιστεύω ότι ήταν ένα ατύχημα, ανεξάρτητα από το ποια ήταν η ανταλλαγή μεταξύ των δύο. Το ατύχημα θα είχε αποφευχθεί αν άρχιζαν να σηκώνουν τον καταπέλτη ενώ το πλοίο ήταν ακόμα ελλιμενισμένο. Πιστεύω ότι ο καπετάνιος και το λιμενικο είναι πιο υπεύθυνοι για αυτήν την τραγωδία παρά ο υπαρχος
Καταρχάς και εκ του αποτελέσματος ήταν δυστύχημα και όχι ατύχημα.

Την λειτουργία του καταπέλτη την ξέρουν οι ναυτικοί και όχι οι επιβατες

Τα μέλη του πληρώματος επι της ράμπας ήξεραν ότι το πλοίο θα απομακρυνθεί αδου αυτοί είναι που δίνουν το πράσινο φως στην γέφυρα / ενημερώνουν τον καπετάνιο για το all clear

Βάσει των παραπάνω η δίωξη για φόνο εκ προμελέτης με ενδεχόμενο δόλο είναι δεδομενη

Πρέπει να κατανοηθεί ότι το «εκ προμελέτης» δεν εμπεριέχει μόνο το στοιχείο της σκοπίμως/προσχεδιασμένης τελουμενης πράξης αλλά και της πράξης που τελείται σε γνώση του πιθανού αποτελέσματος. Η «εμπειρία» και «εκπαίδευση» του πληρώματος ενισχύει την γνώση του πιθανού αποτελέσματος

Για παράδειγμα: κρατάω ένα πιστόλι και πυροβολώ προς μια κατεύθυνση που βρίσκεται κόσμος χωρίς όμως να σημαδεύω κάποιον συγκεκριμένα και χωρίς να ευθυγραμμίζω απόλυτα την κάνη προς τον κόσμο.
Αν σκοτώσω κάποιον δεν διώκομαι για φόνο εξ αμέλειας αλλά για φόνο εκ προμελέτης με ενδεχόμενο δόλο γιατί απλά την στιγμή που πάτησα την σκανδάλη γνωρίζω ότι πιθανότατα θα τραυματίσω ή σκοτώσω κάποιον πη κάποιους
 

Νεαρχος Κουκης

Σεβαστός
Εγγρ.
22 Οκτ 2014
Μηνύματα
11.412
Κριτικές
15
Like
6.092
Πόντοι
1.496
Ειδα τωρα το βιντεο στον Ευαγγελατο αφου δουλευα το πρωι.
Ακατανοητη αδιανοητη η σταση του πληρωματος.
Ποσο μαλλον που εκεινοι γνωριζαν καλυτερα οτι απο στιγμη σε στιγμη το πλοιο θα ξεκινησει, και η ασφαλεια του λιμανιου θα ειναι παρελθον. Και επαιζαν αμυνα στον ανθρωπο που προσπαθουσε να επιβιβαστει, κραταγαν κοντρα, αντι να τον παρουν αγκαζε, να τον τραβηξουν προς το μερος τους.
Στον Ευαγγελατο ειπε οτι ο ανθρωπος ειχε κανονικα εισιτηριο. Απλως επειδη ηταν υπερκινητικος, ειχε βγει προηγουμενως και ηθελε να ξαναμπει.
Αλλα και εισιτηριο να μην ειχε, εκει μια μονο επιλογη υπαρχει. Τον τραβας προς το μερος σου τον ανθρωπο, αφου γνωριζεις οτι απο στιγμη σε στιγμη κινδυνευει, και ολα τα αλλα βρισκονται στην ασφαλεια του πλοιου.
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.058
Κριτικές
5
Like
8.296
Πόντοι
2.356
Καταρχάς και εκ του αποτελέσματος ήταν δυστύχημα και όχι ατύχημα.

Την λειτουργία του καταπέλτη την ξέρουν οι ναυτικοί και όχι οι επιβατες

Τα μέλη του πληρώματος επι της ράμπας ήξεραν ότι το πλοίο θα απομακρυνθεί αδου αυτοί είναι που δίνουν το πράσινο φως στην γέφυρα / ενημερώνουν τον καπετάνιο για το all clear

Βάσει των παραπάνω η δίωξη για φόνο εκ προμελέτης με ενδεχόμενο δόλο είναι δεδομενη

Πρέπει να κατανοηθεί ότι το «εκ προμελέτης» δεν εμπεριέχει μόνο το στοιχείο της σκοπίμως/προσχεδιασμένης τελουμενης πράξης αλλά και της πράξης που τελείται σε γνώση του πιθανού αποτελέσματος. Η «εμπειρία» και «εκπαίδευση» του πληρώματος ενισχύει την γνώση του πιθανού αποτελέσματος

Για παράδειγμα: κρατάω ένα πιστόλι και πυροβολώ προς μια κατεύθυνση που βρίσκεται κόσμος χωρίς όμως να σημαδεύω κάποιον συγκεκριμένα και χωρίς να ευθυγραμμίζω απόλυτα την κάνη προς τον κόσμο.
Αν σκοτώσω κάποιον δεν διώκομαι για φόνο εξ αμέλειας αλλά για φόνο εκ προμελέτης με ενδεχόμενο δόλο γιατί απλά την στιγμή που πάτησα την σκανδάλη γνωρίζω ότι πιθανότατα θα τραυματίσω ή σκοτώσω κάποιον πη κάποιους
Μάθετε μπαλίτσα από τον ΑΡΧΟΝΤΑ της νομικής.
 

goustarwnaxunw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Αυγ 2019
Μηνύματα
1.010
Like
3.256
Πόντοι
456
Τι λέει η μπουγατσόφατσα;
Το παίζει και θαλασσόλυκος τώρα;

λεει για την μαγκια κλανια του νεοελληνα που βρηκε ευκαιρια να το παιξει μαγκας σε εναν ΑΜΕΑ

Εαν ηταν ο γιος του μαρινακη πχ, θα του εκανε τσιμπουκια απο εδω μεχρι την κρητη
 

Joker4U

Μέλος
Εγγρ.
24 Αυγ 2023
Μηνύματα
221
Like
467
Πόντοι
21
Ας πω κι εγώ την αποψάρα μου: Η ποινική ευθύνη των δυο μελών του πληρώματος είναι δεδομένη, ανεξάρτητα από τον νομικό χαρακτηρισμό της πράξης. Μόνο κάτι για κάποιες αηδίες που διάβασα παραπάνω για "ανθρωποκτονία με άμεσο δόλο": ξεχάστε το.

Ευθύνη αποζημίωσης λόγω ψυχικής οδύνης από την εταιρεία και τους υπαλλήλους προς τους συγγενείς υπάρχει, αν και γι' αυτό υπάρχουν οι ασφαλιστικές (για την εταιρεία).

Όλα τα λεφτά είναι η ευθύνη του καπετάνιου. "Αυτόματη" ευθύνη λόγω της θέσης του δεν υπάρχει, γιατί κάπου το είδα και αυτό στα γρήγορα. Όλο το δύσκολο κομμάτι της υπόθεσης θα είναι το ζήτημα αν ενημερώθηκε ο καπετάνιος και πότε. Ωραίες οι κάμερες να βλέπει τι γίνεται, αλλά αν δεν ενημερώθηκε να σταματήσει ή να μην σηκώσει τον καταπέλτη (αν τον σηκώνει αυτός, δεν ξέρω, ας μας πει κάποιο σχετικό μέλος), τότε δυσκολεύει η ποινική του ευθύνη. Ταπεινή πρόβλεψη: θα αθωωθεί.
Η ευθύνη του καπετάνιου και η δίωξή του είναι δεδομένη.
Για το αν του απαγγελθούν ισοβαρές κατηγορίες με τον/τους φυσικούς αυτουργούς είναι άλλο θέμα και θα καθορισθεί βάσει αποδεικτικού υλικού, καταθέσεων και νομολογίας.
Αυτό ισχύει διότι ο καπετάνιος είναι ο κύριος υπεύθυνος για τα περί πλοίου και για το λόγο αυτό έχει ακόμη και το δικαίωμα να πετάξει από το πλοίο τον οποιονδήποτε (ακόμη και τον ίδιο τον εφοπλιστη) αν θεωρήσει ότι συνιστά κίνδυνο για το πλοίο.
Αυτά δεν είναι εικασίες αλλά νομικά δεδομένα
 

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
1.594
Like
1.847
Πόντοι
216
Καταρχάς και εκ του αποτελέσματος ήταν δυστύχημα και όχι ατύχημα.

Την λειτουργία του καταπέλτη την ξέρουν οι ναυτικοί και όχι οι επιβατες

Τα μέλη του πληρώματος επι της ράμπας ήξεραν ότι το πλοίο θα απομακρυνθεί αδου αυτοί είναι που δίνουν το πράσινο φως στην γέφυρα / ενημερώνουν τον καπετάνιο για το all clear

Βάσει των παραπάνω η δίωξη για φόνο εκ προμελέτης με ενδεχόμενο δόλο είναι δεδομενη

Πρέπει να κατανοηθεί ότι το «εκ προμελέτης» δεν εμπεριέχει μόνο το στοιχείο της σκοπίμως/προσχεδιασμένης τελουμενης πράξης αλλά και της πράξης που τελείται σε γνώση του πιθανού αποτελέσματος. Η «εμπειρία» και «εκπαίδευση» του πληρώματος ενισχύει την γνώση του πιθανού αποτελέσματος

Για παράδειγμα: κρατάω ένα πιστόλι και πυροβολώ προς μια κατεύθυνση που βρίσκεται κόσμος χωρίς όμως να σημαδεύω κάποιον συγκεκριμένα και χωρίς να ευθυγραμμίζω απόλυτα την κάνη προς τον κόσμο.
Αν σκοτώσω κάποιον δεν διώκομαι για φόνο εξ αμέλειας αλλά για φόνο εκ προμελέτης με ενδεχόμενο δόλο γιατί απλά την στιγμή που πάτησα την σκανδάλη γνωρίζω ότι πιθανότατα θα τραυματίσω ή σκοτώσω κάποιον πη κάποιους
Η έννοια "εκ προμελέτης" δεν υπάρχει στον ελληνικό ποινικό κώδικα, μόνο δόλος α', β' βαθμού και ενδεχόμενος. Εκ Κύπρου ορμώμενος;
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.058
Κριτικές
5
Like
8.296
Πόντοι
2.356
Η έννοια "εκ προμελέτης" δεν υπάρχει στον ελληνικό ποινικό κώδικα, μόνο δόλος α', β' βαθμού και ενδεχόμενος. Εκ Κύπρου ορμώμενος;
Κι εμένα φίλος δικηγόρος του Δημοκρίτειου πάντα για δόλο μου μιλάει τύπε.
Δίδαξέ μας!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Τον έχει φάει η μαλακία κι αυτόν
Πιστεύω είναι καλό παιδί κατά βάθος.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
68.207
Like
28.956
Πόντοι
5.506
ειναι η καυλα του μπουστη του νεοελληνα να το παιξει εξουσια και δυναμη.....αλλα ο μπουχεσας μονο σε αμεα μπορει να το κανει ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Ο ΞΕΚΩΛΙΑΡΗΣ......ελευθερος ο καπετανιος ισοβια στον μουτσο που εσπρωξε τον ανθρωπο.....και οχι δεν ηταν μεροκαματιαρης που μας ειπε η αδερφη ο βαρβιτσιωτης ενα κομπλεξικο μουνοπανο ειναι
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.075
Like
728
Πόντοι
96
Φυσικά και δεν επιτρέπεται αυτό τύπε και δε θα έπρεπε να γίνεται.
Αλλά, δε μου λες, πώς θα βουλιάξει το πλοίο στο λιμάνι επειδή εγώ έχω κατέβει γκαράζ και μαρσάρω;;
Επιτρεπεται να κατεβουν αλλα να μην θεσουν τα οχηματ α σε λειτουργια για την αποφυγη της δημιουργιας των ρυπων απο τις εξατμισεις και τις αναθυμιασεις που θα προκληθουν....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom