mixalis k.
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Νοε 2012
- Μηνύματα
- 8.090
- Like
- 4.672
- Πόντοι
- 506
Μεγαλος ρουφιάνος το ίντερνετ. Τιποτά δε κρύβεταιΤύπε @mixalis k. έχει ανέβει ξανά αυτό.
Μεγαλος ρουφιάνος το ίντερνετ. Τιποτά δε κρύβεταιΤύπε @mixalis k. έχει ανέβει ξανά αυτό.
ο δικηγορος τους λεει οτι υποχωρησε το ευκαμπτο τμημα του καταπελτη, μαλλον εννοει αυτο το πραγμα σαν λαστιχο που ειναι για να μην κανει σκαλι οταν ανεβαινουν τα ιχ
Το εύκαμπτο μερος του καταπελτη ειναι τα λεγομενα "νυχια" που βρισκονται στην ακρη του καταπελτη και αποτελουνται απο συμπαγή σιδηροκατασκευη διαστασεων περιπου 1μ.Χ1μ. που εφαρμοζουν με ισχυρους μεντεσέδες και επιτρεπουν την περιστροφη τους για 180°.Αυτο για να προσαρμοζεται ο καταπελτης στα διάφορα υψη κρηπιδωματων αλλα και όταν το πλοίο είναι δεμένο στο λιμάνι,να μπορεί να ακολουθεί τον κυματισμό της θάλασσας, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να σπάσει ο καταπέλτης.Αυτο ακριβως εγινε, φαίνεται στο βίντεο αν και οχι πολυ καθαρά.
Το θέμα ειναι οτι δεν θα γινοταν αυτο αν τον ειχαν αφήσει να μπει κανονικά μεσα και δεν καθόντουσαν να τσαμπουκαλεύονται πανω στο καταπέλτη ενος πλοίου που αναχωρεί!
Ο Τσυριζα θα τσιριζε αν ο μακαρίτης ήταν κανας λάθρο η κανα μέλος του αδελφατου.και τα πληρωμενα δημοσιοκαφρακια προσπαθουν να μας πεισουν οτι ολα πανε καλα στο κουλισταν, με την κυβερνησαρα που εχουμε, και να ειμαστε καλα παιδια μην και ερθει ο συριζα και καταστραφουμε (που κ αυτος για το πουτσο ειναι, αλλα τουλαχιστον δεν ειχε στησει καθεστος με ολα τα μμε, ολιγαρχες, μεγαλομιαφοζους με το μερος τους)
Άστο, μπαμ κάνει.νταξει κατάλαβαμε.
α μπραβο γιατι εδω ολοι οι ειδικοι ελεγαν οτι δεν σταματαγεμε την ταχύτητα που είχε, τίποτα, σε 15 δευτερόλεπτα θα είχε σταματήσει τελείως η προπέλες, 35 στροφές είχε
Να πούμε επίσης σε αυτό το σημείο ότι το πλοίο δε σταματάει επί τόπου όπως ένα Honda Civic.
Διαφέρει λίγο, κόμπρες Αθηναίοι.
Στο θέμα του Θεού δεν έχει δίκιο..Το καραφλό βέλος έχει δίκιο
Καταρχάς και εκ του αποτελέσματος ήταν δυστύχημα και όχι ατύχημα.Τι φαίνεται από το δεύτερο βίντεο:
1) Ο καταπέλτης αποτελείται από δύο εξαρτήματα, το κύριο μέρος, που είναι προσαρτημένο στο πλοίο, και το τμήμα στο πίσω άκρο που λειτουργεί ως ράμπα και είναι ελεύθερο να αρθρώνεται.
2) Καθώς το πλοίο φεύγει, το κύριο μέρος του καταπέλτη παραμένει στην οριζόντια θέση και η γωνία του δεν αυξάνεται. 3) Ο επιβάτης και ο υπαρχος στέκονται στη ράμπα κατά τη διάρκεια της διαμάχης τους, με τον υπαρχο πιο κοντά στο πλοίο.
4) Σε κάποιο σημείο, η ράμπα πέφτει από την άκρη της προβλήτας και η γωνία της μειώνεται.
5) Ο επιβάτης γλιστράει μέσα στον στροβιλισμό, ενώ ο υπαρχος πατάει τη τελευταία στιγμή στο κύριο μέρος του καταπέλτη που είναι ακόμα στο οριζόντιο, και είναι επομένως ασφαλές. Φαίνεται πως και ο μπράβος κινδύνεψε. Προσωπικά, πιστεύω ότι ήταν ένα ατύχημα, ανεξάρτητα από το ποια ήταν η ανταλλαγή μεταξύ των δύο. Το ατύχημα θα είχε αποφευχθεί αν άρχιζαν να σηκώνουν τον καταπέλτη ενώ το πλοίο ήταν ακόμα ελλιμενισμένο. Πιστεύω ότι ο καπετάνιος και το λιμενικο είναι πιο υπεύθυνοι για αυτήν την τραγωδία παρά ο υπαρχος
Τι λέει η μπουγατσόφατσα;Το καραφλό βέλος έχει δίκιο
Μάθετε μπαλίτσα από τον ΑΡΧΟΝΤΑ της νομικής.Καταρχάς και εκ του αποτελέσματος ήταν δυστύχημα και όχι ατύχημα.
Την λειτουργία του καταπέλτη την ξέρουν οι ναυτικοί και όχι οι επιβατες
Τα μέλη του πληρώματος επι της ράμπας ήξεραν ότι το πλοίο θα απομακρυνθεί αδου αυτοί είναι που δίνουν το πράσινο φως στην γέφυρα / ενημερώνουν τον καπετάνιο για το all clear
Βάσει των παραπάνω η δίωξη για φόνο εκ προμελέτης με ενδεχόμενο δόλο είναι δεδομενη
Πρέπει να κατανοηθεί ότι το «εκ προμελέτης» δεν εμπεριέχει μόνο το στοιχείο της σκοπίμως/προσχεδιασμένης τελουμενης πράξης αλλά και της πράξης που τελείται σε γνώση του πιθανού αποτελέσματος. Η «εμπειρία» και «εκπαίδευση» του πληρώματος ενισχύει την γνώση του πιθανού αποτελέσματος
Για παράδειγμα: κρατάω ένα πιστόλι και πυροβολώ προς μια κατεύθυνση που βρίσκεται κόσμος χωρίς όμως να σημαδεύω κάποιον συγκεκριμένα και χωρίς να ευθυγραμμίζω απόλυτα την κάνη προς τον κόσμο.
Αν σκοτώσω κάποιον δεν διώκομαι για φόνο εξ αμέλειας αλλά για φόνο εκ προμελέτης με ενδεχόμενο δόλο γιατί απλά την στιγμή που πάτησα την σκανδάλη γνωρίζω ότι πιθανότατα θα τραυματίσω ή σκοτώσω κάποιον πη κάποιους
Τι λέει η μπουγατσόφατσα;
Το παίζει και θαλασσόλυκος τώρα;
Η ευθύνη του καπετάνιου και η δίωξή του είναι δεδομένη.Ας πω κι εγώ την αποψάρα μου: Η ποινική ευθύνη των δυο μελών του πληρώματος είναι δεδομένη, ανεξάρτητα από τον νομικό χαρακτηρισμό της πράξης. Μόνο κάτι για κάποιες αηδίες που διάβασα παραπάνω για "ανθρωποκτονία με άμεσο δόλο": ξεχάστε το.
Ευθύνη αποζημίωσης λόγω ψυχικής οδύνης από την εταιρεία και τους υπαλλήλους προς τους συγγενείς υπάρχει, αν και γι' αυτό υπάρχουν οι ασφαλιστικές (για την εταιρεία).
Όλα τα λεφτά είναι η ευθύνη του καπετάνιου. "Αυτόματη" ευθύνη λόγω της θέσης του δεν υπάρχει, γιατί κάπου το είδα και αυτό στα γρήγορα. Όλο το δύσκολο κομμάτι της υπόθεσης θα είναι το ζήτημα αν ενημερώθηκε ο καπετάνιος και πότε. Ωραίες οι κάμερες να βλέπει τι γίνεται, αλλά αν δεν ενημερώθηκε να σταματήσει ή να μην σηκώσει τον καταπέλτη (αν τον σηκώνει αυτός, δεν ξέρω, ας μας πει κάποιο σχετικό μέλος), τότε δυσκολεύει η ποινική του ευθύνη. Ταπεινή πρόβλεψη: θα αθωωθεί.
Η έννοια "εκ προμελέτης" δεν υπάρχει στον ελληνικό ποινικό κώδικα, μόνο δόλος α', β' βαθμού και ενδεχόμενος. Εκ Κύπρου ορμώμενος;Καταρχάς και εκ του αποτελέσματος ήταν δυστύχημα και όχι ατύχημα.
Την λειτουργία του καταπέλτη την ξέρουν οι ναυτικοί και όχι οι επιβατες
Τα μέλη του πληρώματος επι της ράμπας ήξεραν ότι το πλοίο θα απομακρυνθεί αδου αυτοί είναι που δίνουν το πράσινο φως στην γέφυρα / ενημερώνουν τον καπετάνιο για το all clear
Βάσει των παραπάνω η δίωξη για φόνο εκ προμελέτης με ενδεχόμενο δόλο είναι δεδομενη
Πρέπει να κατανοηθεί ότι το «εκ προμελέτης» δεν εμπεριέχει μόνο το στοιχείο της σκοπίμως/προσχεδιασμένης τελουμενης πράξης αλλά και της πράξης που τελείται σε γνώση του πιθανού αποτελέσματος. Η «εμπειρία» και «εκπαίδευση» του πληρώματος ενισχύει την γνώση του πιθανού αποτελέσματος
Για παράδειγμα: κρατάω ένα πιστόλι και πυροβολώ προς μια κατεύθυνση που βρίσκεται κόσμος χωρίς όμως να σημαδεύω κάποιον συγκεκριμένα και χωρίς να ευθυγραμμίζω απόλυτα την κάνη προς τον κόσμο.
Αν σκοτώσω κάποιον δεν διώκομαι για φόνο εξ αμέλειας αλλά για φόνο εκ προμελέτης με ενδεχόμενο δόλο γιατί απλά την στιγμή που πάτησα την σκανδάλη γνωρίζω ότι πιθανότατα θα τραυματίσω ή σκοτώσω κάποιον πη κάποιους
Εν τάξει τύπε το Civic σταματάει λιιιίγο πιο εύκολα, έχει και ABS !α μπραβο γιατι εδω ολοι οι ειδικοι ελεγαν οτι δεν σταματαγε
Τον έχει φάει η μαλακία κι αυτόνΤι λέει η μπουγατσόφατσα;
Το παίζει και θαλασσόλυκος τώρα;
Κι εμένα φίλος δικηγόρος του Δημοκρίτειου πάντα για δόλο μου μιλάει τύπε.Η έννοια "εκ προμελέτης" δεν υπάρχει στον ελληνικό ποινικό κώδικα, μόνο δόλος α', β' βαθμού και ενδεχόμενος. Εκ Κύπρου ορμώμενος;
Πιστεύω είναι καλό παιδί κατά βάθος.Τον έχει φάει η μαλακία κι αυτόν
Επιτρεπεται να κατεβουν αλλα να μην θεσουν τα οχηματ α σε λειτουργια για την αποφυγη της δημιουργιας των ρυπων απο τις εξατμισεις και τις αναθυμιασεις που θα προκληθουν....Φυσικά και δεν επιτρέπεται αυτό τύπε και δε θα έπρεπε να γίνεται.
Αλλά, δε μου λες, πώς θα βουλιάξει το πλοίο στο λιμάνι επειδή εγώ έχω κατέβει γκαράζ και μαρσάρω;;