Νέα

Πλήρωμα πλοίου σκότωσε επιβάτη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kiriakoboy
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 88K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
9.633
Κριτικές
15
Like
20.944
Πόντοι
6.946
δε πας καλα,πετανε τον ανθρωπακο μεσα στη θαλασσα τα μουνοπανα επειδη δε εχει εισιτηριο και μετα διαπιστωνουν πως εχει,μεγαλα μουνοπανα,ψωφο και στον καπετανιο και στους γαμημενους που πεταξαν τον ανθρωπο μεσα στη θαλασσα,φυλακη ολοι,μεσα μουνοπανα.
Τα διάβασες αυτά που έγραψα πίσω, ναι ή όχι;
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.037
Κριτικές
16
Like
15.083
Πόντοι
6.515
μπλεξανε με τα δικαστηρια οι ανθρωποι επειδη καποιος με το ζορι και νταηλικι ηθελε εναντια στις εντολες του πληρωματος να ανεβει στο πλοιο και ενω ειχαν λυθει οι καβοι και σηκωνοταν ο καταπελτης. Καλο κουραγιο στο γολγοθα που θα περασουν εξαιτιας της τρελας και του παραλογισμου που κουβαλουσε καποιος αλλος
Μερικοί Κρητικοί έχουν ένα θεματακι με νόμους και κσνονισμους
 

athal

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2006
Μηνύματα
886
Κριτικές
39
Like
4.650
Πόντοι
6.555

Joker4U

Μέλος
Εγγρ.
24 Αυγ 2023
Μηνύματα
221
Like
467
Πόντοι
21
Αυτή είναι μία παράμετρος. Υπάρχει και άλλη μία παράμετρος: το ναυτιλιακό λόμπυ είναι ισχυρό, ομοίως και τα ναυτεργατικά σωματεία. Θα προσπαθήσουν να ασκήσουν μία ''πίεση'' με έμμεσο τρόπο για τα ''εξιλαστήρια θύματα'' τους ναυτικούς που τους πίνει το αίμα το εφοπλιστικό κεφάλαιο, για τη ''ναυτοσύνη'' που δε φυλακίζεται και κάτι αντίστοιχες μπούρδες.
Δε μιλάω τυχαία, τυγχάνει να γνωρίζω πολλά στο χώρο.
Κάτι τελευταίο: Αν δεν υπήρχε βίντεο, το θέμα θα είναι κουκουλωθεί πλήρως, το πλοίο θα είχε ταξιδέψει και θα επρόκειτο για ένα ατύχημα στα αζήτητα. Κωλύομαι να γράψω περισσότερα.
Φίλε μου κατά τα γραφόμενά σου το ναυτιλιακό λόμπυ το συντάσσεις με τα ναυτεργατικά σωματεία. Αυτοί οι δυο παράγοντες είναι εκ διαμέτρου αντίθετοι.

Για να γίνει ένας ναυτικός εξιλαστήριο θύμα θα πρέπει να κατηγορηθεί ή επιβαρυνθεί με ευθύνη που δεν του αναλογεί. Στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για αξιόποινη πράξη, άλλως πράξη του κοινού ποινικού δικαίου. Πως μπορούν να θεωρηθούν εξιλαστήρια θύματα?

Το εφοπλιστικό κεφάλαιο που πίνει το αίμα των ναυτικών έχει φτιάξει χιλιάδες σπίτια μισθοδοτώντας άξιους Έλληνες ναυτικούς. Αν δεν υπήρχε αυτός ο πόλεμος κατά του ναυτιλιακού «κεφαλαίου» τις περασμένες δεκαετίες, θα συνεχίζαμε να έχουμε ακόμη την πρωτιά στον αριθμό πλοίων με Ελληνική σημαία (ενώ τώρα έχουμε την πρωτιά σε πλοία Ελληνικών συμφερόντων).

Επίσης και αφού είσαι του χώρου πρέπει να γνωρίζεις ότι πάνω από τους μίσους εφοπλιστές προέρχονται από την λαϊκή βάση (πρώην καπετάνιοι, πρώτοι μηχανικοί, κτλ) που αφού συμπλήρωσαν χρόνια και χρόνια αλμύρας επένδυσαν στην διαχείριση πλοίων (συνήθως αρχίζοντας με διαχείριση πλοίων τρίτων συμφερόντων). Άρα αν φταίει κάποιος είναι ο λαός που όταν πιάσει 2 φράγκα παθαίνει αμνησία.

Προφανώς τα δικαιώματα των εργαζομενων εχουν ύψιστη προτεραιότητα αλλά ας μην βαφτίζουμε τα πάντα λαϊκή πάλη κατά του κακού κεφαλαίου. Γιατί αν φύγει το κεφάλαιο θα ξυνόσαστε όλοι σαν πιθηκάκια.

Το κεφάλαιο δεν είναι κακό, δίνει δουλειά. Όλοι εμείς φταίμε που δεν κάνουμε τίποτα και συνεχίζουμε να προικοδοτούμε την Βουλή με ανεγκέφαλα και άεργα άτομα (όλων των αποχρώσεων και παρατάξεων).
Γιατί ούτε η προίκα του μπαμπά αλλά ούτε και οι ώρες αφισοκόλλησης πρέπει να μετράνε ως βουλευτικό προσόν

Ένα καλό βήμα θα ήταν να λαμβάνονται υπόψη τα ένσημα + το IQ.
Το πρώτο το βλέπω…. Το δεύτερο δεν….
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.075
Like
728
Πόντοι
96
Πολύ φοβάμαι ότι εν προκειμένω η ευθύνη είναι καταφανής και

Δεν έχω διαβάσει όσα γράφτηκαν, αλλά απ’ότι μπορώ να καταλάβω βλέποντας τα βίντεο δεν νομίζω/πιστεύω ότι ο άνθρωπος σπρώχτηκε και έπεσε στην θάλασσα… Τον σπρώξανε και τον απωθήσανε 2 φορές όταν ακόμα το πλοίο ήταν ακίνητο. Εκείνος δεν το έβαλε κάτω και αποφασισμένος και στην προσπάθειά του να μπει βρισκόταν στα νύχια του καταπέλτη την ώρα που το πλοίο ξεκινούσε. Μόλις ο καταπέλτης έχασε την επαφή με την αποβάθρα τα νύχια λόγω της βαρύτητας υποχώρησαν/δίπλωσαν και βρέθηκε στην θάλασσα. Από εκεί και πέρα λόγω της περιδίνησης από τις προπέλες ήταν σχεδόν απίθανο να επιβιώσει…

Σίγουρα έχει ευθύνη κι ο ίδιος την στιγμή που επιμένει να κάνει που απαγορεύεται και είναι επικίνδυνο ειδικά την στιγμή που ήδη έχει απωθηθεί 2 φορές…

Σίγουρα έχουν ευθύνη τα 2 μέλη του πληρώματος που βρίσκονταν στον καταπέλτη. Δεν βρίσκεσαι εκεί για να απωθείς ακόμα και αυτόν που παραβαίνει τους κανόνες. Είσαι έμπειρος ναυτικός και ξέρεις ότι είναι επικίνδυνο να το κάνεις την ώρα που το πλοίο είναι στην αναχώρηση. Τον αφήνεις, και τον βουτάς και τον οδηγείς στο λογιστήριο για τα δέοντα ή τον παραδίδεις στο λιμενικό… Αλίμονο αν αξιωματικός συμπεριφέρεται σαν μπράβος ή πορτιέρης νυχτερινού κέντρου…

Ευθύνη έχει και ο καπετάνιος κυρίως γιατί ενάντια στους κανονισμούς αναχωρεί με ανοιχτό τον καταπέλτη. Είναι μια παράβαση που την βλέπουμε να γίνεται συνέχεια μεν αλλά ξέρετε τι λέει ο σοφός λαός. Η στάμνα πάει πολλές φορές στην βρύση για νερό αλλά μια φορά σπάει…

Σίγουρα έχει ευθύνη και το λιμενικό αφού σύμφωνα με τους κανόνες πρέπει να παρευρίσκονται μέχρι την αναχώρηση. Αν υπήρχε εκεί λιμενικός ίσως να μπορούσε να αποτραπεί το γεγονός στο αρχικό στάδιο…

Από εκεί και πέρα δεν γνωρίζουμε πότε ενημερώθηκε ο καπετάνιος και αν εφάρμοσε τα προβλεπόμενα, πάντως λίγη σημασία έχει. Από την στιγμή που έπεσε στην θάλασσα 2 μέτρα από τις ενεργές προπέλες τίποτα δεν θα μπορούσε να γίνει έγκαιρα για να σωθεί. Ακόμα και αν ενημερωνόταν άμεσα ο καπετάνιος και δινόταν εντολή κράττει εντός 10-15 δευτερολέπτων από το συμβάν, ο άνθρωπος δεν θα σωζόταν. Η απόκριση στα πλοία δεν είναι όπως στα αυτοκίνητα… Ούτε υπήρχε περίπτωση κάποιος (οποιοσδήποτε) να βουτήξει για να τον βοηθήσει – θα θρηνούσαμε περισσότερους έτσι…

Τελικά άλλο ένα τραγικό περιστατικό που συνδυάζει όλα τα στραβά της φυλής μας. Το εγώ θα μπω με το έτσι θέλω, το φοράω στολή και άρα έχω πάνω σου εξουσία, το δεν βαριέσαι μωρέ ξεκινάμε με τον καταπέλτη ανοιχτό αφού έτσι κάνουν όλοι, και πάει λέγοντας… Αν το καλοσκεφτείτε πολλές τραγωδίες έχουν όλα αυτά τα χαρακτηριστικά μαζί…

RIP στον άνθρωπο που πήγε πραγματικά τσάμπα…
Τα συμπυκνωσες ολα.....
 

tellystalone6969

Μέγας
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
14.455
Like
19.337
Πόντοι
3.656
Ο Λιμενάρχης, όποιο βαθμό κι αν έχει , καθαίρεση σε λιμενοφύλακα και άμεση αποστράτευση . Συν πρόστιμο και ποινικές ευθύνες.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Y13

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.064
Κριτικές
5
Like
8.304
Πόντοι
2.356
Δεν θα ξεχάσω ποτέ την αντίδραση των συμπατριωτών μας στο περιστατικό όπου ο Σορίν Ματέι για να ξεφύγει από την έφοδο της αστυνομίας, έχωσε μια απασφαλισμένη χειροβομβίδα στην τσέπη της Αμαλίας Γκινάκη με την γνωστή εξέλιξη. Το 90 και πλέον τοίς εκατό τον επευφημούσαν που "ξεφτίλισε τους μπάτσους".

Μόνο μια πολύ μικρή μειοψηφία ήταν προβληματισμένη με την εγκληματική ενέργεια του σεσημασμένου κακοποιού και κατ επέκταση για τη δολοφονία μιας αθώας κοπέλας.
Ανατρίχιασα πραγματικά με την ανάρτησή σου αυτή...
Δεν είχα παρακολουθήσει τα γεγονότα, ήμουν φαντάρος τότε. Θυμάμαι όμως πόσο συγκλονισμένη ήταν η τότε σχέση μου, η οποία είχε σπουδάσει στη Ρουμανία και ήξερε καλά τι κουμάσια είναι...
 
Εγγρ.
21 Ιαν 2023
Μηνύματα
2.400
Κριτικές
41
Like
2.337
Πόντοι
506
Τα διάβασες αυτά που έγραψα πίσω, ναι ή όχι;
ναι αστο,αυτοι που σπρωξαν τον ανθρωπο θελουν κρεμασμα τοσο απλα,ρε μεσα στη φυλακη και ο καπετανιος και τα λαμογια που τον σπρωξαν τον 36χρονο.Μεσα φυλακη να δουν τη γλυκα.Νομιζουν οτι η φυλακη ειναι κατι αστειο.Μεσα τωρα ολοι.
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
9.633
Κριτικές
15
Like
20.944
Πόντοι
6.946
Ο Λιμενάρχης, όποιο βαθμό κι αν έχει , καθαίρεση σε λιμενοφύλακα και άμεση αποστράτευση . Συν πρόστιμο και ποινικές ευθύνες.
Τελικά, φαίνεται ότι υπάρχουν ένα σωρό διαδικασίες που δεν τηρήθηκαν.

Δεν ξέρω τι όφειλε να κάνει ο λιμεναρχης.

Ο υπουργός το πρωί, σε σχετική ερώτηση, απάντησε ότι την ευθύνη για την επιβίβαση και αποβίβαση την εχει αποκλειστικά η εταιρεία.
Το Λιμενικό δηλαδή, δεν έχει καμία ευθύνη πουθενά;
 

resp

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Μαρ 2023
Μηνύματα
5.910
Like
6.755
Πόντοι
2.356
Όλοι όσοι έχουν ρίξει έξω εταιρείες δεν αυτοκτονούν τυπε
Προφανώς ήταν μεγάλο το βάρος και οι τυψεις
Έχει να σου διηγηθεί η wall street ιστορίες για βουτηχτες από τα παράθυρα, να διαβάζεις μέρες. Μαθαίνεις σε έναν τρόπο ζωής όπου είσαι κάποιος, όπως το ορίζει το μυαλό του καθενός το κάποιος και ξαφνικά συνειδητοποιείς πως είσαι αποβλητος. Είναι λεπτό το σημείο. Δεν είναι όλοι κωλοπετσωμενοι και αρχιδογράφοι. Όπως έγραψα δε μπορώ να ξέρω γιατί πήρε την απόφαση. Μακάρι να ήταν και τύψεις.
 

tellystalone6969

Μέγας
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
14.455
Like
19.337
Πόντοι
3.656

κλασικη συμπεριφορα κουραδομαγκα ανθρωποιειδους που με τους ισχυρους κανει την υποτακτικη φιλιπινεζα και με τους αδυναμους φτωχους τον αυστηρο κι αμειλικτο...


Και στο Ηρώδειο κάποτε .... καθυστέρησε η έναρξη δύο ώρες .... γιατί περίμεναν κάποιον ....
 

LION-974

Μέγας
Εγγρ.
19 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.565
Κριτικές
11
Like
3.549
Πόντοι
4.615
Ο Λιμενάρχης, όποιο βαθμό κι αν έχει , καθαίρεση σε λιμενοφύλακα και άμεση αποστράτευση . Συν πρόστιμο και ποινικές ευθύνες.
Καμία σχέση όμως.
Φίλε μου κατά τα γραφόμενά σου το ναυτιλιακό λόμπυ το συντάσσεις με τα ναυτεργατικά σωματεία. Αυτοί οι δυο παράγοντες είναι εκ διαμέτρου αντίθετοι.

Για να γίνει ένας ναυτικός εξιλαστήριο θύμα θα πρέπει να κατηγορηθεί ή επιβαρυνθεί με ευθύνη που δεν του αναλογεί. Στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για αξιόποινη πράξη, άλλως πράξη του κοινού ποινικού δικαίου. Πως μπορούν να θεωρηθούν εξιλαστήρια θύματα?

Το εφοπλιστικό κεφάλαιο που πίνει το αίμα των ναυτικών έχει φτιάξει χιλιάδες σπίτια μισθοδοτώντας άξιους Έλληνες ναυτικούς. Αν δεν υπήρχε αυτός ο πόλεμος κατά του ναυτιλιακού «κεφαλαίου» τις περασμένες δεκαετίες, θα συνεχίζαμε να έχουμε ακόμη την πρωτιά στον αριθμό πλοίων με Ελληνική σημαία (ενώ τώρα έχουμε την πρωτιά σε πλοία Ελληνικών συμφερόντων).

Επίσης και αφού είσαι του χώρου πρέπει να γνωρίζεις ότι πάνω από τους μίσους εφοπλιστές προέρχονται από την λαϊκή βάση (πρώην καπετάνιοι, πρώτοι μηχανικοί, κτλ) που αφού συμπλήρωσαν χρόνια και χρόνια αλμύρας επένδυσαν στην διαχείριση πλοίων (συνήθως αρχίζοντας με διαχείριση πλοίων τρίτων συμφερόντων). Άρα αν φταίει κάποιος είναι ο λαός που όταν πιάσει 2 φράγκα παθαίνει αμνησία.

Προφανώς τα δικαιώματα των εργαζομενων εχουν ύψιστη προτεραιότητα αλλά ας μην βαφτίζουμε τα πάντα λαϊκή πάλη κατά του κακού κεφαλαίου. Γιατί αν φύγει το κεφάλαιο θα ξυνόσαστε όλοι σαν πιθηκάκια.

Το κεφάλαιο δεν είναι κακό, δίνει δουλειά. Όλοι εμείς φταίμε που δεν κάνουμε τίποτα και συνεχίζουμε να προικοδοτούμε την Βουλή με ανεγκέφαλα και άεργα άτομα (όλων των αποχρώσεων και παρατάξεων).
Γιατί ούτε η προίκα του μπαμπά αλλά ούτε και οι ώρες αφισοκόλλησης πρέπει να μετράνε ως βουλευτικό προσόν

Ένα καλό βήμα θα ήταν να λαμβάνονται υπόψη τα ένσημα + το IQ.
Το πρώτο το βλέπω…. Το δεύτερο δεν….
Δε θέλω να μιλήσω με ονόματα και καταστάσεις. Όσον αφορά στην πρώτη παράγραφό μου, δεν υπάρχει αντίθεση, τα συγκοινωνούντα δοχεία είναι πολύ ισχυρά.
 

troueno

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2006
Μηνύματα
3.391
Κριτικές
1
Like
899
Πόντοι
96
Νομιζω οτι αυτοι που ευχονται ψοφους στο πληρωμα ειναι η αλλη οψη του νομισματος μια γενικης αδιαφοριας για τον διπλα μας .

Τα πραγματα δεν ειναι ασπρο ή μαυρο . Εδω ευθυνη εχει και το θύμα που επεμεινε να ανεβει στο πλοιο.
Τραγικη αδιαφορια του πληρωματος μετα το συμβαν οπως και αυτο που θα περιπλεξει τα πραγματα θα ειναι αν τον γνωριζαν το θυμα οι υπάλληλοι απο παρόμοια συμβαντα . Ισως του την φύλαγαν επειδη ειχε κανει κατι παρόμοιο.

Δηλαδη αν ο τυπος που γατζωθηκε περσι στον καταπελτη επεφτε στην θαλασσα θα επρεπε να σταματησουν οι μηχανες του πλοίου ;
 

tellystalone6969

Μέγας
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
14.455
Like
19.337
Πόντοι
3.656
Τελικά, φαίνεται ότι υπάρχουν ένα σωρό διαδικασίες που δεν τηρήθηκαν.

Δεν ξέρω τι όφειλε να κάνει ο λιμεναρχης.

Ο υπουργός το πρωί, σε σχετική ερώτηση, απάντησε ότι την ευθύνη για την επιβίβαση και αποβίβαση την εχει αποκλειστικά η εταιρεία.
Το Λιμενικό δηλαδή, δεν έχει καμία ευθύνη πουθενά;


Το να μην μπορεί να πηδήξει κάποιος στο πλοίο ενώ φεύγει .... το φροντίζει η εταιρεία ;;;
Στην ακτή ΟΣΟ ΞΕΚΙΝΑ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ .... δεν πρέπει το λιμενικό να έχει επιβλεψη ;;
 

Y13

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
2.582
Like
5.258
Πόντοι
1.056
Ο Λιμενάρχης, όποιο βαθμό κι αν έχει , καθαίρεση σε λιμενοφύλακα και άμεση αποστράτευση . Συν πρόστιμο και ποινικές ευθύνες.
.... από τον κεντρικό λιμενάρχη Πειραιά το κόψιμο και κάτω, οι λιμενικοί έχουν γίνει εντελώς ΔΥ ! Αλλά με πιστόλα ! Δεν έκαναν απολύτως τίποτα !
 

Joker4U

Μέλος
Εγγρ.
24 Αυγ 2023
Μηνύματα
221
Like
467
Πόντοι
21
Δεν θα ξεχάσω ποτέ την αντίδραση των συμπατριωτών μας στο περιστατικό όπου ο Σορίν Ματέι για να ξεφύγει από την έφοδο της αστυνομίας, έχωσε μια απασφαλισμένη χειροβομβίδα στην τσέπη της Αμαλίας Γκινάκη με την γνωστή εξέλιξη. Το 90 και πλέον τοίς εκατό τον επευφημούσαν που "ξεφτίλισε τους μπάτσους".

Μόνο μια πολύ μικρή μειοψηφία ήταν προβληματισμένη με την εγκληματική ενέργεια του σεσημασμένου κακοποιού και κατ επέκταση για τη δολοφονία μιας αθώας κοπέλας.
Πολύ σωστά και να συμπληρώσω ότι αυτή η μικρή μερίδα που προβληματίστηκε φέρει την ταμπέλα των συντηρητικών ενώ οι κραυγάζοντας είναι οι αγωνιστές…..
Αλλά λόγια ν’αγαπιομαστε δηλαδή σε μια χώρα που ο ωχαδερφισμος και το μπάχαλο τείνουν να γίνουν main stream
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.536
Like
35.858
Πόντοι
9.931
Τελικά, φαίνεται ότι υπάρχουν ένα σωρό διαδικασίες που δεν τηρήθηκαν.

Δεν ξέρω τι όφειλε να κάνει ο λιμεναρχης.

Ο υπουργός το πρωί, σε σχετική ερώτηση, απάντησε ότι την ευθύνη για την επιβίβαση και αποβίβαση την εχει αποκλειστικά η εταιρεία.
Το Λιμενικό δηλαδή, δεν έχει καμία ευθύνη πουθενά;
Εχεις δει ποτε κανενα υπουργο να κατηγορεί τους υφιστάμενους του;;

Μονο τον Χατζηδάκη θυμάμαι που τσακωνότανε με τους υπαλλήλους γιατι καθυστερούσαν να βγάλουν τις νεες συντάξεις.
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.064
Κριτικές
5
Like
8.304
Πόντοι
2.356
Όλοι όσοι έχουν ρίξει έξω εταιρείες δεν αυτοκτονούν τυπε
Προφανώς ήταν μεγάλο το βάρος και οι τυψεις
Παπαριές καμαρωτές.
Αυτό που σου λέει ο τύπος από πάνω. Τα σκυλόψαρα ΔΕ ΒΑΣΑΝΙΖΟΝΤΑΙ από τύψεις.
Ο Σφηνιάς έκανε βουτιά όταν είδε τη βουτιά της τιμής της μετοχής της εταιρείας του.
Η οποία, στο διάστημα 1998-2000 είχε εξαγοράσει ΟΛΕΣ τις παραδοσιακές ακτοπλοϊκές των 80s - 90s.
Στα παπάρια του για τους 82 νεκρούς!
Όπως στα παπάρια του για τους 82 νεκρούς του ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΟΥ ΠΑΣΟΚΟΥ Παπουτσή, που δεν είχε το σθένος ούτε παραίτηση να υποβάλει, το ΕΡΠΕΤΟ.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
71.358
Like
75.442
Πόντοι
12.756
δεν παει καλα το νημα , δεν εχουμε ουτε εναν ξεκαθαρα υπερ του χοντρου για να γινει μαδομουνι
Τυποι αν συμφωνουμε δεν θα βγαλουμε ακρη :coffee:
 

tellystalone6969

Μέγας
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
14.455
Like
19.337
Πόντοι
3.656
Ξεφτίλα της ακτοπλοοίας ....

ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΚΑΜΠΙΝΑ ... ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΠΛΕΜΠΑ ΣΤΙΣ ΣΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΧΑΜΩ ....

Μισή ώρα πριν φτάσει το πλοίο .... ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΝΑ ΑΔΕΙΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ ....
για να την ετοιμάσουν για το επόμενο δρομολόγιο !!

ΝΑ ΠΑΣ ΠΟΥ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ;;;

Στις σκάλες και στα σαλόνια που είχαν πιάσει τα πόστα οι πλεμπαίοι (που ψηφίζουν ΝΔ) ;;;
ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΚΑΜΠΙΝΑ ;;;;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom