centrino
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 6.210
- Like
- 657
- Πόντοι
- 146
Ολα ξεκίνησαν με τον ΠΟΥ που - εκ των υστέρων κρινόμενος - δεν σήκωσε νωρίς την κόκκινη σημαία.
Αν ήξερε και παρέβλεπε, αν δεν ήξερε ή αν δεχόταν πιέσεις κανείς μας δεν θα το μάθει μάλλον, αλλά αν ρίξει κανείς μια ματιά στα παρακάτω η κατάσταση, εκ των υστέρων κρινόμενη πάντα, είναι όντως για γέλια.
Χαρακτηριστική η περίπτωση των ταξιδιωτικών οδηγιών και των εμπορικών περιορισμών.
Στις 31 Γενάρη η κατάσταση από πλευράς διασποράς του ιού ήταν ήδη η εξής ανησυχητική
Λίγες μέρες μετά ο ΠΟΥ έγραφε την εξής έκθεση ιδεών περί ταξιδιών και εμπορίου στο Strategic preparedness and response plan του στις 3 Φλεβάρη συνεχίζοντας ακόμα περισσότερο την μαλακία της Updated WHO advice for international traffic in relation to the outbreak of the novel coronavirus 2019-nCoV της 27 Γενάρη :
Του τύπους του ΠΟΥ είτε θα πρέπει να τους πάνε γαμιώντας αφού απέτυχαν στον βασικό τους σκοπό είτε οι ίδιοι οι ΠΟΥτζίδες θα πρέπει να εξηγήσουν πειστικά λεπτομέρειες και να απολογηθούν για την όλη κατάσταση - διευκρινίζοντας κατά πόσο εξάντλησαν τις θεσμικές αρμοδιότητες παρέμβασης τους σε επίπεδο διεθνών μεταφορών και εμπορίου.
Αν ήξερε και παρέβλεπε, αν δεν ήξερε ή αν δεχόταν πιέσεις κανείς μας δεν θα το μάθει μάλλον, αλλά αν ρίξει κανείς μια ματιά στα παρακάτω η κατάσταση, εκ των υστέρων κρινόμενη πάντα, είναι όντως για γέλια.
Χαρακτηριστική η περίπτωση των ταξιδιωτικών οδηγιών και των εμπορικών περιορισμών.
Στις 31 Γενάρη η κατάσταση από πλευράς διασποράς του ιού ήταν ήδη η εξής ανησυχητική
Λίγες μέρες μετά ο ΠΟΥ έγραφε την εξής έκθεση ιδεών περί ταξιδιών και εμπορίου στο Strategic preparedness and response plan του στις 3 Φλεβάρη συνεχίζοντας ακόμα περισσότερο την μαλακία της Updated WHO advice for international traffic in relation to the outbreak of the novel coronavirus 2019-nCoV της 27 Γενάρη :
Travel and trade
Evidence has shown that restricting the movement
of people and goods during public health emergencies
may be ineffective, and may interrupt vital aid and technical
support, disrupt businesses, and have a negative impact
on the economies of affected countries and their trading
partners. However, in certain specific circumstances,
such as uncertainty about the severity of a disease and
its transmissibility, measures that restrict the movement
of people may prove temporarily useful at the beginning
of an outbreak to allow time to implement preparedness
activities, and to limit the international spread of potentially
highly infectious cases. In such situations, countries should
perform risk and cost-benefit analyses before implementing
such restrictions, to assess whether the benefits outweigh
the drawbacks.
WHO has published and will regularly update advice
for international travel and trade, which includes advice
for international travelers, as well as measures for
international travel such as entry or exit screening.
WHO will continue to monitor additional health measures
under IHR (2005) that countries implement in response to
the current outbreak. In the event of measures that interfere
significantly with international traffic (travel bans, refusal of
entry or exit of passengers or cargo for more than 24 hours),
in accordance with Article 43 of IHR (2005), States Parties are
obliged to send WHO the public health rationale for any such
measures, and WHO is obliged to share this information with
other States Parties.
WHO and partners will maintain communication with
representatives of airlines and international tourism
organizations to exchange information (with a focus on
case management on-board aircraft) and reporting should
a traveler with respiratory disease symptoms be detected.
This will be done in accordance with the International
Air Transport Association guidance for cabin crew to manage
suspected communicable diseases on board an aircraft.
Του τύπους του ΠΟΥ είτε θα πρέπει να τους πάνε γαμιώντας αφού απέτυχαν στον βασικό τους σκοπό είτε οι ίδιοι οι ΠΟΥτζίδες θα πρέπει να εξηγήσουν πειστικά λεπτομέρειες και να απολογηθούν για την όλη κατάσταση - διευκρινίζοντας κατά πόσο εξάντλησαν τις θεσμικές αρμοδιότητες παρέμβασης τους σε επίπεδο διεθνών μεταφορών και εμπορίου.