Νέα

Νέο μαχητικό της Πολεμικής Αεροπορίας

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα piderof
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 286
  • Εμφανίσεις 20K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
OP
OP
P

piderof

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2006
Μηνύματα
5.022
Κριτικές
2
Like
44
Πόντοι
66
1) To ραφάλ με αεσα για το οποίο μίλησες βγαίνει περίπου στα 90 εκατ. ευρώ.

3) Ακόμα και έτσι κατάλαβαν το λάθος που κάνανε και κλαίνε με μαύρο δάκρυ και προσπαθούν να ακυρώσουν τη συμφωνία με τους γάλλους.

4) για την ιστορία δεν είναι 4++ αλλά 4.5

6)Τώρα όσο για τα φ35 αν τα δίνανε τζάμπα για στόχο μάλλον δεν θα αξίζανε τα πυρομαχικά που θα τα διέλυαν....
Μέχρι τώρα καλά μου τα έλεγες αλλά με το τελευταίο μήνυμα αναρωτιέμαι αν έχεις ιδέα...

Απάντηση για το 1) ---> Όλα τα Rafale έχουν radar AESA. Δεν αυξομειώνει αυτό το κόστος τους αλλά η έκδοση του αεροπλάνου. Το Rafale C που είναι συμβατικής απογείωσης και προσγείωσης (και που είναι πιθανό να πάρουμε) κοστίζει 65 εκατομμύρια ευρώ. Το Rafale M που έχει 20 μέρη από εξωτικά υλικά μεγαλύτερης αντοχής για προσγείωση και απογείωση από αεροπλανοφόρα κοστίζει 90 εκατομμύρια ευρώ (η τελευταία βελτιωμένη έκδοση). Αλλά φυσικά δε μας ενδιαφέρει αφού δεν έχουμε αεροπλανοφόρο.

Απάντηση για το 3) ---> Οι Ινδοί δεν έκαναν κανένα λάθος. Άλλωστε τη δεκαετία του '80 είχαν αγοράσει αρκετά Mirage από τους Γάλλους και επειδή έμειναν ευχαριστημένοι επανήλθαν για τα Rafale. Καμία συμφωνία δεν έχει γίνει ακόμα. Απλώς από το 2011 το Rafale και το Eurofighter διεκδικούν μία θέση για το νέο μαχητικό της Ινδικής ΠΑ. Μάλλον το 2014 θα γίνει η τελική επιλογή και θα υπογραφεί συμφωνία.

Απάντηση για το 4) ---> Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα. Ενδιάμεση γενιά ανάμεσα σε 4η και 5η.

Απάντηση για το 6) ---> Προφανώς αστειεύεσαι. Παρά τα προβλήματά του F35, το έχουν επιλέξει ΗΠΑ, Βρετανία και Ισραήλ ως το νέο τους μαχητικό. Αν σου λέει κάτι αυτό.
 
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
2.072
Κριτικές
2
Like
8
Πόντοι
16
1) δες απλά wiki τα νούμερα σου είναι λάθος. προφανώς δεν μπορεί να έχουν όλα τα ραφάλ αεσα  που είναι αεροσκάφος 25 χρόνων και ίδια αβιόνικς αν θες τελευταία έκδοση πας στα 90, αν όχι "πέφτεις" στα 70 για ένα αεροσκάφος που ουσιαστικά είναι του '90.

3) ψάξε να δεις εβαλιουέιτιον των ινδών μεταξύ mirage kai mig 29 και τα ξαναλέμε για το τι απίδια πιάνουν οι γάλλοι μπροστά σους ρώσσους, αυτό δε σημαίνει ότι δεν είναι και τα μιράζ και τα ραφάλ πολύ καλά αεροσκάφη. αν δεν το βρεις στο στέλνω εγώ, θα καταλάβεις πολλά.

4)όχι δεν είναι το ίδιο και πάλι διάβασε και ενημερώσου

6)δεν αστειεύομαι. δεν μου λεει απολύτως τίποτα. οι γραμμές παραγωγής έχουν τους δικούς τους νόμους και κάποια πράγματα πρέπει να τα πας μέχρι τέλους όσο επώδυνο και αν είναι επειδή δεν υπάρχει άλλη επιλογή. επίσης οι αποφάσεις για τέτοιες αγορές είναι ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ. μου χρησιμοποιείς σαν επιχείρημα τις επιλογές των μεγαλύτερων προτεκτοράτων των αμερικάνων. σε κάθε περίπτωση δεν είναι επιχείρημα αλλά ευχολογία.
 

Paktosis

Μέλος
Εγγρ.
1 Νοε 2011
Μηνύματα
627
Κριτικές
29
Like
2
Πόντοι
16
Η διαφαινόμενη αριθμητική και ποιοτική υπεροπλία τους στον αέρα είναι βέβαιο ότι θα δημιουργήσει τετελεσμένα στο Αιγαίο με ό,τι αυτό συνεπάγεται για υφαλοκρηπίδα, ΑΟΖ και επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης. Το σημερινό 1 προς 2, θα γίνει 1 προς 3 και μάλιστα θα υπερκαλυφθεί το όποιο ποιοτικό πλεονέκτημα της Ελλάδας.


:bigdick: :bigdick: :bigdick:

O τελευταίος λόγος που θα γίνει αυτό θα είναι τα παραπάνω μαχητικά...Δυστυχώς φυσικά

Πρώτα πρέπει να φύγουν οι Προδότες



 

aerid

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαρ 2011
Μηνύματα
113
Κριτικές
2
Like
4
Πόντοι
1
ρε μαγκες..καθεστε και μαλωνετε για κατι που δεν θα γινει στα επομενα 10 -20 χρονια..καταρχας φιλε που λες για rafale πηγαινε πρωτα ρωτα για το τι παιζει με την dassault και τις παραγγελιες και μετα τα ξαναλεμε..κ γω γουσταρω το rafale μεταξυ των υπολοιπων αλλα η παραγωγη της dassault τοσο σε αεροπλανα οσο και σε ανταλλακτικα καθυστερει πααααααααααααααααααααααααααααααααααρα πολυ..αλλα οπως ειπα κ πριν..δεν υπαρχει νοημα να συζηταμε κατι τετοιο..καθως δεν προκειται να εξοπλιστει η ελλαδα..κ αυτο ειναι σιγουρο
 

ggary1000

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Φεβ 2010
Μηνύματα
1.270
Κριτικές
14
Like
329
Πόντοι
2.287
Να πω και 'γω τη μαλακια μου, αφου οπως εχω ξεκαθαρισει δεν ειμαι ουτε χειριστης ουτε τεχνικος της ΠΑ
για να εκφερω εμπερειστατωμενη αποψη.
Πολεμος μεταξυ ΗΠΑ-Ρωσια δεν εχει γινει και ειναι εξαιρετικα δυσκολο να γινει, αλλωστε η Ρωσια εχει προσετεριστει
την Ινδια και μεχρι ενος ορισμενου σημειου την Κινα, οποτε οι Αμερικανοι δεν θα κουνηθουν ευθεια εναντιον τους.
Οποτε το ποιο αεροσκαφος ειναι το καλυτερο δεν πολυ-νοιαζει τις 2 χωρες και ειδικα την Αμερικη που και
λογω Χολυγουντ παιζει την προπαγανδα στα δαχτυλα!!
Χωρες που απειλουντε οπως το Ισραηλ και την Ελλαδα νοιαζει, απειλειτε η Γερμανια, η Γαλλια, η Σουηδια
η Μ.Βρετανια, η Αυστραλια ΠΟΙΟΣ????????????
Εμεις γι'αυτο θα πρεπει να κανουμε ΣΟΦΕΣ επιλογες συναρτηση παραλληλα τιμης-αποδοσης-πολιτικης,
γιατι ειμαστε περιστοιχησμενοι αν οχι περικυκλωμενοι απο εχθρους, κατωτερους μεν αλλα πολλους.
Η ποιοτικη υπεροχη ειναι μονοδρομος, σε εμψυχο αλλα και αψυχο υλικο.

 

aerid

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαρ 2011
Μηνύματα
113
Κριτικές
2
Like
4
Πόντοι
1
Να πω και 'γω τη μαλακια μου, αφου οπως εχω ξεκαθαρισει δεν ειμαι ουτε χειριστης ουτε τεχνικος της ΠΑ
για να εκφερω εμπερειστατωμενη αποψη.
Πολεμος μεταξυ ΗΠΑ-Ρωσια δεν εχει γινει και ειναι εξαιρετικα δυσκολο να γινει, αλλωστε η Ρωσια εχει προσετεριστει
την Ινδια και μεχρι ενος ορισμενου σημειου την Κινα, οποτε οι Αμερικανοι δεν θα κουνηθουν ευθεια εναντιον τους.
Οποτε το ποιο αεροσκαφος ειναι το καλυτερο δεν πολυ-νοιαζει τις 2 χωρες και ειδικα την Αμερικη που και
λογω Χολυγουντ παιζει την προπαγανδα στα δαχτυλα!!
Χωρες που απειλουντε οπως το Ισραηλ και την Ελλαδα νοιαζει, απειλειτε η Γερμανια, η Γαλλια, η Σουηδια
η Μ.Βρετανια, η Αυστραλια ΠΟΙΟΣ????????????
Εμεις γι'αυτο θα πρεπει να κανουμε ΣΟΦΕΣ επιλογες συναρτηση παραλληλα τιμης-αποδοσης-πολιτικης,
γιατι ειμαστε περιστοιχησμενοι αν οχι περικυκλωμενοι απο εχθρους, κατωτερους μεν αλλα πολλους.
Η ποιοτικη υπεροχη ειναι μονοδρομος, σε εμψυχο αλλα και αψυχο υλικο.
Ποιος ακριβως θα σε αφησει να κανεις αυτες τις σοφες επιλογες;;;;;;;;;;;;;;το εχεις σκεφτει αυτο;
 

ggary1000

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Φεβ 2010
Μηνύματα
1.270
Κριτικές
14
Like
329
Πόντοι
2.287
1) δες απλά wiki τα νούμερα σου είναι λάθος. προφανώς δεν μπορεί να έχουν όλα τα ραφάλ αεσα  που είναι αεροσκάφος 25 χρόνων και ίδια αβιόνικς αν θες τελευταία έκδοση πας στα 90, αν όχι "πέφτεις" στα 70 για ένα αεροσκάφος που ουσιαστικά είναι του '90.

3) ψάξε να δεις εβαλιουέιτιον των ινδών μεταξύ mirage kai mig 29 και τα ξαναλέμε για το τι απίδια πιάνουν οι γάλλοι μπροστά σους ρώσσους, αυτό δε σημαίνει ότι δεν είναι και τα μιράζ και τα ραφάλ πολύ καλά αεροσκάφη. αν δεν το βρεις στο στέλνω εγώ, θα καταλάβεις πολλά.

4)όχι δεν είναι το ίδιο και πάλι διάβασε και ενημερώσου

6)δεν αστειεύομαι. δεν μου λεει απολύτως τίποτα. οι γραμμές παραγωγής έχουν τους δικούς τους νόμους και κάποια πράγματα πρέπει να τα πας μέχρι τέλους όσο επώδυνο και αν είναι επειδή δεν υπάρχει άλλη επιλογή. επίσης οι αποφάσεις για τέτοιες αγορές είναι ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ. μου χρησιμοποιείς σαν επιχείρημα τις επιλογές των μεγαλύτερων προτεκτοράτων των αμερικάνων. σε κάθε περίπτωση δεν είναι επιχείρημα αλλά ευχολογία.
Φιλε μου το Rafale δεν ειναι 25 ετων, ειναι και δεν ειναι επιχειρισιακο, μηπως εννοεις το Mirage??
Επισης για τις αμφιβολιες της ρωσικης αεροπορικης τεχνολογιας, οποιος δει φωτο του Eurofighter
και του 1.42 (1.44) με εξαιρεση το διπλο καθετο σταθερο του Mig σε σχεση με το Eurofighter
και τις ελαφρως αυξημενες διαστασεις του Mig μιλαμε για COPY-PASTE.
Εχετε σκεφτει ποτε οτι μπορει το 1.42 να εγκαταλειφθηκε απλα επειδη πουληθηκε στο βρετανο-γερμανικο αξονα,
λογω χρηματων και γιατι ουτως ή αλλως οι Ρωσοι διεθεταν υπερτερη εναλακτικη? (Sukhoi T-50)
Παιζοντε πολλα αδελφια, η στρατηγικη και η πολιτικη οταν ειναι πετυχημενες ειναι σαν τα παγοβουνα,
το 10% μονο ειναι ορατο πανω απο το νερο, το υπολοιπο 90% ειναι αορατο κατω απο το νερο και αν το
αψηφισεις...ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ
 

ggary1000

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Φεβ 2010
Μηνύματα
1.270
Κριτικές
14
Like
329
Πόντοι
2.287
Ποιος ακριβως θα σε αφησει να κανεις αυτες τις σοφες επιλογες;;;;;;;;;;;;;;το εχεις σκεφτει αυτο;
Γι'αυτο παραπανω ειπα οτι αν βρεθει κανενας πατριωτης να κανει πολιτικη τριπλα....
Διαβασε το ποστ μου και ρωτα με οτι θες, φιλικα.
 

aerid

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαρ 2011
Μηνύματα
113
Κριτικές
2
Like
4
Πόντοι
1
Φιλε μου το Rafale δεν ειναι 25 ετων, ειναι και δεν ειναι επιχειρισιακο, μηπως εννοεις το Mirage??
Επισης για τις αμφιβολιες της ρωσικης αεροπορικης τεχνολογιας, οποιος δει φωτο του Eurofighter
και του 1.42 (1.44) με εξαιρεση το διπλο καθετο σταθερο του Mig σε σχεση με το Eurofighter
και τις ελαφρως αυξημενες διαστασεις του Mig μιλαμε για COPY-PASTE.
Εχετε σκεφτει ποτε οτι μπορει το 1.42 να εγκαταλειφθηκε απλα επειδη πουληθηκε στο βρετανο-γερμανικο αξονα,
λογω χρηματων και γιατι ουτως ή αλλως οι Ρωσοι διεθεταν υπερτερη εναλακτικη? (Sukhoi T-50)
Παιζοντε πολλα αδελφια, η στρατηγικη και η πολιτικη οταν ειναι πετυχημενες ειναι σαν τα παγοβουνα,
το 10% μονο ειναι ορατο πανω απο το νερο, το υπολοιπο 90% ειναι αορατο κατω απο το νερο και αν το
αψηφισεις...ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ
σωστα τα λες...
 
OP
OP
P

piderof

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2006
Μηνύματα
5.022
Κριτικές
2
Like
44
Πόντοι
66
1) δες απλά wiki τα νούμερα σου είναι λάθος. προφανώς δεν μπορεί να έχουν όλα τα ραφάλ αεσα  που είναι αεροσκάφος 25 χρόνων και ίδια αβιόνικς αν θες τελευταία έκδοση πας στα 90, αν όχι "πέφτεις" στα 70 για ένα αεροσκάφος που ουσιαστικά είναι του '90.

3) ψάξε να δεις εβαλιουέιτιον των ινδών μεταξύ mirage kai mig 29 και τα ξαναλέμε για το τι απίδια πιάνουν οι γάλλοι μπροστά σους ρώσσους, αυτό δε σημαίνει ότι δεν είναι και τα μιράζ και τα ραφάλ πολύ καλά αεροσκάφη. αν δεν το βρεις στο στέλνω εγώ, θα καταλάβεις πολλά.

4)όχι δεν είναι το ίδιο και πάλι διάβασε και ενημερώσου

6)δεν αστειεύομαι. δεν μου λεει απολύτως τίποτα. οι γραμμές παραγωγής έχουν τους δικούς τους νόμους και κάποια πράγματα πρέπει να τα πας μέχρι τέλους όσο επώδυνο και αν είναι επειδή δεν υπάρχει άλλη επιλογή. επίσης οι αποφάσεις για τέτοιες αγορές είναι ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ. μου χρησιμοποιείς σαν επιχείρημα τις επιλογές των μεγαλύτερων προτεκτοράτων των αμερικάνων. σε κάθε περίπτωση δεν είναι επιχείρημα αλλά ευχολογία.

1) "Το Rafale είναι δικινητήριο μαχητικό πολλαπλού ρόλου. Αυτό σημαίνει πως μπορεί να εκτελεί ταυτόχρονα αποστολές διαφορετικού τύπου, όπως εναέριας υπεροχής, κρούσης, αναγνώρισης κλπ. Φέρει συνδυασμό πτέρυγας τύπου Δέλτα και πτερυγίων ελιγμών (canards), κάτι που του δίνει εξαιρετική ευελιξία και παράλληλα διατηρεί τη σταθερότητα κατά τη διάρκεια της πτήσης. Μπορεί δε να απογειωθεί από μικρούς αεροδιαδρόμους της τάξης των 400 μέτρων, όπως επίσης και από αεροπλανοφόρα. Αυτό καθίσταται δυνατό αλλάζοντας περίπου το 20% των μερών του αεροσκάφους με άλλα, υψηλότερης αντοχής, στο Rafale M."

"Rafale C: Single-seat version for the French Air Force.
Rafale M: Carrier-borne version for the Aéronavale (French Navy), which entered service in 2002. The Rafale M weighs about 500 kg (1,100 lb) more than the Rafale C. For carrier operations, the M model has a strengthened airframe, longer nose gear leg to provide a more nose-up attitude, larger tailhook between the engines, and a built-in boarding ladder."

"Unit cost
Rafale C: €64 million, US$82.3 million (flyaway cost, 2008)
Rafale M: €70 million, US$90.5 million (flyaway cost, 2008)(dependent on type/variant and can be as high as €90 million/US$124 million, 2009)"


3)"Russia confirmed April 29 that India had rejected its bid to supply its traditional ally with 126 multi-role combat aircraft in a deal worth about $12 billion. A spokesman for the Rosoboronexport agency responsible for foreign military contracts said India had informed Russia of the decision earlier in the week. The official added that no formal explanation was given for the decision and that the choice "was the exclusive right of India". The U.S. ambassador to New Delhi on April 28 said Washington was "deeply disappointed" that Lockheed Martin's F-16 and Boeing's F/A-18 Super Hornet had also been rejected. India has made no official announcement but the U.S. and Russian confirmations indicate that only the Dassault Rafale fighter of France and the joint Eurofighter Typhoon project are still in the running."

4)"Η Boeing προχώρησε στην αποκάλυψη λεπτομερειών για το νέο μαχητικό F-15E+ Super Eagle, η οποία προσφέρεται ως αεροσκάφος 4+ γενιάς στην Αμερικανική αεροπορία."
"The United States Government defines 4.5 generation fighter aircraft as fourth generation jet fighters that have been upgraded with AESA radar, high capacity data-link, enhanced avionics, and "the ability to deploy current and reasonably foreseeable advanced armaments."


6) Δεν ξέρω αν είναι επιχείρημα. Πάντως υπήρχαν κι αλλες αμερικάνικες επιλογές (F/A 18 Super Hornet) για τα "προτεκτοράτα" αλλά τελικά όλοι επέμειναν στο F-35.
 

aerid

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαρ 2011
Μηνύματα
113
Κριτικές
2
Like
4
Πόντοι
1
1) "Το Rafale είναι δικινητήριο μαχητικό πολλαπλού ρόλου. Αυτό σημαίνει πως μπορεί να εκτελεί ταυτόχρονα αποστολές διαφορετικού τύπου, όπως εναέριας υπεροχής, κρούσης, αναγνώρισης κλπ. Φέρει συνδυασμό πτέρυγας τύπου Δέλτα και πτερυγίων ελιγμών (canards), κάτι που του δίνει εξαιρετική ευελιξία και παράλληλα διατηρεί τη σταθερότητα κατά τη διάρκεια της πτήσης. Μπορεί δε να απογειωθεί από μικρούς αεροδιαδρόμους της τάξης των 400 μέτρων, όπως επίσης και από αεροπλανοφόρα. Αυτό καθίσταται δυνατό αλλάζοντας περίπου το 20% των μερών του αεροσκάφους με άλλα, υψηλότερης αντοχής, στο Rafale M."

"Rafale C: Single-seat version for the French Air Force.
Rafale M: Carrier-borne version for the Aéronavale (French Navy), which entered service in 2002. The Rafale M weighs about 500 kg (1,100 lb) more than the Rafale C. For carrier operations, the M model has a strengthened airframe, longer nose gear leg to provide a more nose-up attitude, larger tailhook between the engines, and a built-in boarding ladder."

"Unit cost
Rafale C: €64 million, US$82.3 million (flyaway cost, 2008)
Rafale M: €70 million, US$90.5 million (flyaway cost, 2008)(dependent on type/variant and can be as high as €90 million/US$124 million, 2009)"


3)"Russia confirmed April 29 that India had rejected its bid to supply its traditional ally with 126 multi-role combat aircraft in a deal worth about $12 billion. A spokesman for the Rosoboronexport agency responsible for foreign military contracts said India had informed Russia of the decision earlier in the week. The official added that no formal explanation was given for the decision and that the choice "was the exclusive right of India". The U.S. ambassador to New Delhi on April 28 said Washington was "deeply disappointed" that Lockheed Martin's F-16 and Boeing's F/A-18 Super Hornet had also been rejected. India has made no official announcement but the U.S. and Russian confirmations indicate that only the Dassault Rafale fighter of France and the joint Eurofighter Typhoon project are still in the running."

4)"Η Boeing προχώρησε στην αποκάλυψη λεπτομερειών για το νέο μαχητικό F-15E+ Super Eagle, η οποία προσφέρεται ως αεροσκάφος 4+ γενιάς στην Αμερικανική αεροπορία."
"The United States Government defines 4.5 generation fighter aircraft as fourth generation jet fighters that have been upgraded with AESA radar, high capacity data-link, enhanced avionics, and "the ability to deploy current and reasonably foreseeable advanced armaments."


6) Δεν ξέρω αν είναι επιχείρημα. Πάντως υπήρχαν κι αλλες αμερικάνικες επιλογές (F/A 18 Super Hornet) για τα "προτεκτοράτα" αλλά τελικά όλοι επέμειναν στο F-35.
ρε φιλε κοψε τα copy paste!ελεος
 
OP
OP
P

piderof

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2006
Μηνύματα
5.022
Κριτικές
2
Like
44
Πόντοι
66
ρε φιλε κοψε τα copy paste!ελεος
Αφού επιμένει ο τύπος στο λάθος του πρέπει με κάποιο τρόπο να του δείξω τι ισχύει. Άμα πει και τώρα για την τιμή του Rafale ότι είναι 90 μύρια παραιτούμαι.
 

aerid

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαρ 2011
Μηνύματα
113
Κριτικές
2
Like
4
Πόντοι
1
Αφού επιμένει ο τύπος στο λάθος του πρέπει με κάποιο τρόπο να του δείξω τι ισχύει. Άμα πει και τώρα για την τιμή του Rafale ότι είναι 90 μύρια παραιτούμαι.
οσο και να κοστιζει με τη διαπραγματευτικη ισχυ που εχουμε..παλι θα κανουμε το θαυμα μας και θα το παρουμε στη διπλασια!!! (Στην καλυτερη περιπτωση)
 
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
2.072
Κριτικές
2
Like
8
Πόντοι
16
1) το κόπυ πάστε που έκανες είναι..........λάθος (επίτευγμα  :grin:) το σωστό είναι αυτό

Rafale C: €64 million, US$82.3 million (flyaway cost, 2008)[1]
Rafale M: €70 million, US$90.5 million (flyaway cost, 2008)[1]
Unit cost: €64 million, US$90.5 million (dependent on type/variant and can be as high as €90 million/US$124 million, 2009)[2]


και προφανώς υπονοεί ότι υπάρχουν και άλλες εκδόσεις μεταξύ αυτών των 2 και υποεκδόσεις μέσα σε αυτές και όπως βέπεις από τα [1] και [2] δύο διαφορετικές πηγές δίνουν δύο διαφορετικές τιμές.
Τέλος πάντων και στα 70 πάλι είναι ΠΟΛΛΑ.

3) δεν καταλαβαίνω γιατί το παρέθεσες αυτό και που αντιτίθεται με κάτι που είπα εγώ ή έστω τι παραπάνω πληροφορίες προσθέτει

4) 4+ φίλε όχι 4++ ο δαίμονας είναι στις λεπτομέριες  :grin: αλλά ακόμα και 4++ να ήτανε τι σχέση έχει το στράικ γκλ ή το σαιλεντ ηγκλ ή ένα νέο φ18 που αναπτύσσουν με το ραφάλ;
Το ραφάλ είναι ένα κλασσικό αεροσκάφος 4 γενιάς που το αναβαθμίσανε και σε 4.5 για να αντέξει στο χρόνο.

6) μα το πρότζεκτ του φ35 πρέπει να κρατηθεί βιώσιμο. Εννοείται πως και φ18 έχουν άσχετα αν το su33 το κάνει κιμά...
 

ggary1000

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Φεβ 2010
Μηνύματα
1.270
Κριτικές
14
Like
329
Πόντοι
2.287
Ειναι γνωστο οτι η Ινδια για την ωρα τουλαχιστον εχει επιλεξει Sukhoi T-50 και Rafale.
Μην ξεχασω να επισημανω οτι παροτι ειμαι αδαης οπως προανεφερα επανειλημενα,
Eurofighter=MIG 1.42 (1.44) αλλα και απο την αλλη Eurofighter=Rafale με μονη μικροδιαφορα
της εισαγωγες αερα των κινητηρων  :think: :think: :think:
Ρε μπας και ο αξονας ηταν Βρετανο-γερμανικο-γαλλικος και δεν τα βρηκαν με τους γαλλους
οι αλλοι δυο, που ομως οι Γαλλοι τα ειχαν σκασει ηδη στους Ρωσους και πηραν και αυτοι
δικαιωματικα τα σχεδια του αεροσκαφους??
Δεν "ανακαλυψα" την Αμερικη σα νεος Κολομβος, οτι γραφω ειναι προφανες και
δημοσιευμενο, αρκει να μην εθελοτυφλουμε...
Και μην ξεχασω οπου υπαρχει δραση υπαρχει και αντιδραση.
 

ggary1000

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Φεβ 2010
Μηνύματα
1.270
Κριτικές
14
Like
329
Πόντοι
2.287
Μην μαλωνετε αδικα,με  το κοστος του καθε αεροσκαφους συμπεριλαμβανωμενων
ανταλακτικων και οπλων, να διαφερει εως και 10 εκκατομμυρια εκαστο δεν αποτελει
προβλημα για τη χωρα, τα 40-50 αποτελουν.
Αλλωστε μην ξεχναμε οτι αν επιλεξουμε F-16 εχουμε ενα ολοκληρο οπλοστασιο
αλλα και ανταλακτικα, know-how κλπ.
Πολιτικο ειναι το προβλημα κατα κυριο λογο.
Τα αεροσκαφη που θα μπορουσαν να αποτελουν την επιλογη μας ειναι Eurofighter,
Rafale, Sukhoi Su-35 και F-16 , τα αλλα ειτε ειναι κουνελια, F-35 F-18 super hornet
F-15 silent eagle και το "λουρι της μανας" ειτε ειναι πανακριβα, Sukhoi T-50
πανω απο 150 με ανταλακτικα οπλα και υποδομες, ειτε πανακριβα και μη
διαθεσιμα οχι μονο λογω περιορισμων αλλα και προβληματων F-22 Raptor.
F-16 ή Su-35 οτι αποφασισουν τα αφεντικα και για τα επομενα 15-20
θα ειμαστε ΟΚ, τα "καλυτερα" T-50 και F-35 ουτως ή αλλως αργουν.
Πριν το 2020-2 αναλογα το ποιο θα επιλεξουμε δεν υπαρχει περιπτωση
να ενταχθει στην ΠΑ.
 
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
2.072
Κριτικές
2
Like
8
Πόντοι
16
Φιλε μου το Rafale δεν ειναι 25 ετων, ειναι και δεν ειναι επιχειρισιακο, μηπως εννοεις το Mirage?

Φίλε το ραφάλ πρωτοπέταξε το '86 και έγινε επιχειρησιακό το 2001.
Για τα δεδομένα των αεροσκαφών είναι σχεδιαστικά αρχαίο που λόγο εκταταμένου χρόνου ανάπτυξης στην πραγματικότητα το αδικείς αν το αποκαλέσεις αεροσκάφος της δεκαετίας του '80 αλλά ούτε και καινούριο είναι. Αν πεις του η βασική του ανάπτυξη έγινε τη δεκαετία του 90 θα είσαι δίκαιος. Αυτό σημαίνει ότι ως πτητική μηχανή κλείνει πια 30 χρόνια και χαρακτηρίζεται αρχαίο, αλλά συνολικά σαν σκάφος έχει σύγχρονα στοιχεία και είναι ήδη μάλλον στο μέσο της ζωής του επιχειρησιακά.
οποιος το πάρει το 2025 κανονικά άμεσα θα πρέπει να ξεκινήσει και την διαδικασία αντικατάστασής του.......

Όμοια το φ35 που πρωτοπέταξε το 2006 πάσχει επίσης από μεγάλη διάρκεια ανάπτυξης και το 2020 που (αν τα καταφέρει  :2funny:) θα γίνει επιχειρησιακό θα βασίζεται ήδη σε μια δεκαετία πιο παλλιές τεχνολογίες αντίθετα το τ50 αν και μάλλον θα είναι έτοιμο πιο γρήγορα θα είναι και 4 χρόνια πιό νέο σε επίπεδο παραγωγής. Αν πάμε και σε επίπεδο σχεδίασης τότε ίσως να πιάνουμε την δεκαετία. Οπότε έμμεσα σου απαντώ γιατί κάνανε κάνσελ και το 1.42 διότι θα έβγαινε απαρχαιωμένο με το καλημέρα σας.

Αντίθετα τα eurofighter kai rafale τα πήγανε μέχρι τέλους γιατί οι ευρωπαίοι και πλέον πια και οι αμερικάνοι απλά δεν έχουν την βιομηχανική δυνατότητα να αναπτύξουν αεροσκάφος μέσα σε 5 χρόνια. Τώρα πια οι νατοικοί είναι στα επίπεδα 15ετίας εκεί δηλαδή που ήταν και η σ.ε. μέρες '89.....
 

ggary1000

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Φεβ 2010
Μηνύματα
1.270
Κριτικές
14
Like
329
Πόντοι
2.287
Φίλε το ραφάλ πρωτοπέταξε το '86 και έγινε επιχειρησιακό το 2001.
Για τα δεδομένα των αεροσκαφών είναι σχεδιαστικά αρχαίο που λόγο εκταταμένου χρόνου ανάπτυξης στην πραγματικότητα το αδικείς αν το αποκαλέσεις αεροσκάφος της δεκαετίας του '80 αλλά ούτε και καινούριο είναι. Αν πεις του η βασική του ανάπτυξη έγινε τη δεκαετία του 90 θα είσαι δίκαιος. Αυτό σημαίνει ότι ως πτητική μηχανή κλείνει πια 30 χρόνια και χαρακτηρίζεται αρχαίο, αλλά συνολικά σαν σκάφος έχει σύγχρονα στοιχεία και είναι ήδη μάλλον στο μέσο της ζωής του επιχειρησιακά.
οποιος το πάρει το 2025 κανονικά άμεσα θα πρέπει να ξεκινήσει και την διαδικασία αντικατάστασής του.......

Όμοια το φ35 που πρωτοπέταξε το 2006 πάσχει επίσης από μεγάλη διάρκεια ανάπτυξης και το 2020 που (αν τα καταφέρει  :2funny:) θα γίνει επιχειρησιακό θα βασίζεται ήδη σε μια δεκαετία πιο παλλιές τεχνολογίες αντίθετα το τ50 αν και μάλλον θα είναι έτοιμο πιο γρήγορα θα είναι και 4 χρόνια πιό νέο σε επίπεδο παραγωγής. Αν πάμε και σε επίπεδο σχεδίασης τότε ίσως να πιάνουμε την δεκαετία. Οπότε έμμεσα σου απαντώ γιατί κάνανε κάνσελ και το 1.42 διότι θα έβγαινε απαρχαιωμένο με το καλημέρα σας.

Αντίθετα τα eurofighter kai rafale τα πήγανε μέχρι τέλους γιατί οι ευρωπαίοι και πλέον πια και οι αμερικάνοι απλά δεν έχουν την βιομηχανική δυνατότητα να αναπτύξουν αεροσκάφος μέσα σε 5 χρόνια. Τώρα πια οι νατοικοί είναι στα επίπεδα 15ετίας εκεί δηλαδή που ήταν και η σ.ε. μέρες '89.....
Τα χρονια των αεροσκαφων μετρουν απο οταν γινοντε επιχειρησιακα, αλλιως τα F-15 F-16 πρωτοπεταξαν στα '70s οποτε...
 
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
2.072
Κριτικές
2
Like
8
Πόντοι
16
Προσπαθώ να σου εξηγήσω ότι το αεροσκάφος χαρακτηρίζεται από 2 τιμές και όχι μια και αυτό γιατί η βασική σχεδίαση "κλείνει" από την πρώτη πτήση.
Σαν ενα αυτοκίνητο σκέψου που κρατάει σταθερό το πλαίσιο και βε΄λτιώνει τα μηχανικά μέρη μόνο.
Ναι τα φ15 και φ16 είναι του '70 όχι μόνο πτητικά αλλά και επιχειρησιακά.......... για αυτό είναι και ιπτάμενα μουσεία πλέον που με συνεχείς αναβαθμίσεις κατορθώνουν να είναι υποτυπωδώς επαρκή ακόμα.
Το γεγονός ότι είναι και τα τελευταία μαχητικά των ΗΠΑ που είναι problem free και κρίνονται ικανά να συμετάσχουν σε πολεμικές επιχειρήσεις λέει πολλά για την
άθλια κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η πολεμική βιομηχανία των ΗΠΑ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom