Νέα

Νέο μαχητικό της Πολεμικής Αεροπορίας

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα piderof
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 286
  • Εμφανίσεις 20K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Επισκέπτης

Εξαπανέκαθεν..

michelin.gif
 
OP
OP
P

piderof

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2006
Μηνύματα
5.022
Κριτικές
2
Like
44
Πόντοι
66
πςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς
Τι λες τώρα????
Θα μπορούσε άνετα να κοσμεί το κουτάκι του βιάγκρα δηλαδής..

Αιέν υψικρατείν τομπούτσο σας..
Τύπε πρόσεξε μη σε πάρουν χαμπάρι τα συντρόφια ότι γράφεις σε thread αμυντικών θεμάτων και σου κάνουν έξωση από την κολλεκτιβα.
 

Επισκέπτης
Τύπε πρόσεξε μη σε πάρουν χαμπάρι τα συντρόφια ότι γράφεις σε thread αμυντικών θεμάτων και σου κάνουν έξωση από την κολλεκτιβα.

Προσπαθώ να μάθω ο αδαής δυο πραγματάκια περί πτητικών μέσων από σας που ξέρετε παίκτη..
 
OP
OP
P

piderof

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2006
Μηνύματα
5.022
Κριτικές
2
Like
44
Πόντοι
66
Μπαίνω και σε λίγο πιο "εξειδικευμένα" ζητήματα.

Οι αερομαχίες μεταξύ αντίπαλων μαχητικών διακρίνονται σε BVR και WVR. BVR (beyond visual range) είναι η αερομαχία όπου οι πιλότοι δεν έχουν οπτική επαφή και ενεργούν με βάση το ραντάρ και τους BVR πυραύλους. Είναι το κρισιμότερο σημείο μιας αερομαχίας καθώς αν ο ένας πιλότος "βλέπει" τον άλλον πρώτος, μπορεί να τον καταρρίψει χωρίς καν να συναντηθούν. Αν περάσει το BVR στάδιο είτε γιατί αστόχησε ο πύραυλος με τη χρήση flares ως countermeasures είτε για οποιοδήποτε άλλο λόγο, περνάμε στο WVR στάδιο (within visual range) όπου πλέον οι πιλότοι έχουν οπτική επαφή. Εδώ παίζει ρόλο η ευελιξία του αεροσκάφους, η ευστοχία των WVR πυραύλων και φυσικά η ικανότητα του πιλότου.

Όσον αφορά τις BVR αερομαχίες εκεί φαίνεται ότι τα αμερικάνικα αεροπλάνα κερδίζουν hands down. Οι Αμερικανοί που είναι πρωτοπόροι στη stealth τεχνολογία έχουν καταφέρει με τον σχεδιασμό που έχει στρογγυλεμένες επιφάνειες, τα εξωτικά υλικά, τις "απορροφητικές για ραδιοκύματα" βαφές, τον οπλισμό που μεταφέρεται εσωτερικά αλλά και τις χαμηλές εκπομπές ηλεκτρονικού σήματος να πετύχουν μηδαμινές τιμές σε frontal RCS (radar cross section). Πιο συγκεκριμένα τα αντίπαλα X-Band radars "βλέπουν" το F-22 Raptor (το οποίο προς το παρόν δεν πωλείται) που έρχεται μετωπικά ως ένα κινούμενο αντικείμενο επιφάνειας 0,0001 τετραγωνικού μέτρου δηλαδή όσο μια γυάλινη μπίλια, ενώ το F35 Lightning II (παρήγγειλαν 100 τέτοια οι Τούρκοι) ως ένα αντικείμενο επιφάνειας 0,0015 τετραγωνικού μέτρου δηλαδή όσο μια μπάλα του γκολφ. Σημειωτέον ότι οι αντίστοιχες τιμές των semi stealth Eurofighter Typhoon και Dassault Rafale είναι 0,75 τετραγωνικού μέτρου. Όπως είναι ευνόητο ο πιλότος ενός F35 μπορεί να καταρρίψει έναν πιλότο ενός Rafale ή Eurofighter ή Sukhoi 35 πριν καν ο τελευταίος καταλάβει ότι υπάρχει... Ωστόσο να πούμε ότι τα F35 που θα παραδωθούν από τους Αμερικανούς στους ΝΑΤΟικούς συμμάχους (όπως τα τουρκικά) θα είναι downgraded σε stealth τεχνολογία και θα φέρουν και εξωτερικό οπλισμό οπότε θα είναι πιο ορατά από ένα X-Band radar αλλά σε κάθε περίπτωση λιγότερο από ότι τα υπόλοιπα συμβατικά ή semi stealth μαχητικά.

Αν για οποιοδήποτε λόγο περάσουμε σε WVR dogfight εκεί τα αμερικάνικα αεροπλάνα και ειδικά το F35 είναι καταδικασμένα ακόμα και απέναντι σε ένα φτηνό F16 ή Mirage 2000 30ετίας. Ακριβώς γιατί δε σχεδιάστηκαν για κλειστές αερομαχίες. Η Lockheed Martin υποστήριξε ότι ο σκόπελος αυτός ξεπεράστηκε με το σύστημα DAS (AN/AAQ-37 distributed aperture system) που επιτρέπει στον πιλότο να εκτοξεύσει πύραυλο προς οποιαδήποτε κατεύθυνση (πεδίο δράσης 360 μοιρών) έτσι ώστε να καταρρίψει ακόμα και μαχητικό που βρίσκεται στην ουρά του! Πολλοί αμφισβητούν την αποτελεσματικότητα αυτού του συστήματος και σε κάποιες προσομοιώσεις που έχουν γίνει τα F35 έχουν πάει άκλαυτα.

Τα ρωσικά πάλι αεροσκάφη παραμένουν ο μεγάλος άγνωστος Χ. Εντυπωσιακές επιδείξεις ευελιξίας αλλά φτωχά specs υψηλής τεχνολογίας. Γι' αυτό και υπάρχουν κάποιοι που τα αποθεώνουν και κάποιοι που τα θεωρούν ιπτάμενα σκουπίδια. Δε θα βρεις μέση κατάσταση.

Τέλος πάντων. Το μελλον θα δείξει τι θα σκαρφιστούμε πάλι να αντιμετωπίσουμε την επερχόμενη απειλή και να υπερασπιστούμε τα εθνικά μας δίκαια στο Αιγαίο (υφαλοκρηπίδα, υδρογονάνθρακες κλπ.)
 

pezaxa

Μέλος
Εγγρ.
14 Οκτ 2012
Μηνύματα
285
Like
10
Πόντοι
1
Μπαίνω και σε λίγο πιο "εξειδικευμένα" ζητήματα.

Οι αερομαχίες μεταξύ αντίπαλων μαχητικών διακρίνονται σε BVR και WVR. BVR (beyond visual range) είναι η αερομαχία όπου οι πιλότοι δεν έχουν οπτική επαφή και ενεργούν με βάση το ραντάρ και τους BVR πυραύλους. Είναι το κρισιμότερο σημείο μιας αερομαχίας καθώς αν ο ένας πιλότος "βλέπει" τον άλλον πρώτος, μπορεί να τον καταρρίψει χωρίς καν να συναντηθούν. Αν περάσει το BVR στάδιο είτε γιατί αστόχησε ο πύραυλος με τη χρήση flares ως countermeasures είτε για οποιοδήποτε άλλο λόγο, περνάμε στο WVR στάδιο (within visual range) όπου πλέον οι πιλότοι έχουν οπτική επαφή. Εδώ παίζει ρόλο η ευελιξία του αεροσκάφους, η ευστοχία των WVR πυραύλων και φυσικά η ικανότητα του πιλότου.

Όσον αφορά τις BVR αερομαχίες εκεί φαίνεται ότι τα αμερικάνικα αεροπλάνα κερδίζουν hands down. Οι Αμερικανοί που είναι πρωτοπόροι στη stealth τεχνολογία έχουν καταφέρει με τον σχεδιασμό που έχει στρογγυλεμένες επιφάνειες, τα εξωτικά υλικά, τις "απορροφητικές για ραδιοκύματα" βαφές, τον οπλισμό που μεταφέρεται εσωτερικά αλλά και τις χαμηλές εκπομπές ηλεκτρονικού σήματος να πετύχουν μηδαμινές τιμές σε frontal RCS (radar cross section). Πιο συγκεκριμένα τα αντίπαλα X-Band radars "βλέπουν" το F-22 Raptor (το οποίο προς το παρόν δεν πωλείται) που έρχεται μετωπικά ως ένα κινούμενο αντικείμενο επιφάνειας 0,0001 τετραγωνικού μέτρου δηλαδή όσο μια γυάλινη μπίλια, ενώ το F35 Lightning II (παρήγγειλαν 100 τέτοια οι Τούρκοι) ως ένα αντικείμενο επιφάνειας 0,0015 τετραγωνικού μέτρου δηλαδή όσο μια μπάλα του γκολφ. Σημειωτέον ότι οι αντίστοιχες τιμές των semi stealth Eurofighter Typhoon και Dassault Rafale είναι 0,75 τετραγωνικού μέτρου. Όπως είναι ευνόητο ο πιλότος ενός F35 μπορεί να καταρρίψει έναν πιλότο ενός Rafale ή Eurofighter ή Sukhoi 35 πριν καν ο τελευταίος καταλάβει ότι υπάρχει... Ωστόσο να πούμε ότι τα F35 που θα παραδωθούν από τους Αμερικανούς στους ΝΑΤΟικούς συμμάχους (όπως τα τουρκικά) θα είναι downgraded σε stealth τεχνολογία και θα φέρουν και εξωτερικό οπλισμό οπότε θα είναι πιο ορατά από ένα X-Band radar αλλά σε κάθε περίπτωση λιγότερο από ότι τα υπόλοιπα συμβατικά ή semi stealth μαχητικά.

Αν για οποιοδήποτε λόγο περάσουμε σε WVR dogfight εκεί τα αμερικάνικα αεροπλάνα και ειδικά το F35 είναι καταδικασμένα ακόμα και απέναντι σε ένα φτηνό F16 ή Mirage 2000 30ετίας. Ακριβώς γιατί δε σχεδιάστηκαν για κλειστές αερομαχίες. Η Lockheed Martin υποστήριξε ότι ο σκόπελος αυτός ξεπεράστηκε με το σύστημα ΒΑΕ που επιτρέπει στον πιλότο να εκτοξεύσει πύραυλο προς οποιαδήποτε κατεύθυνση (πεδίο δράσης 360 μοιρών) έτσι ώστε να καταρρίψει ακόμα και μαχητικό που βρίσκεται στην ουρά του! Πολλοί αμφισβητούν την αποτελεσματικότητα αυτού του συστήματος και σε κάποιες προσομοιώσεις που έχουν γίνει τα F35 έχουν πάει άκλαυτα.

Τα ρωσικά πάλι αεροσκάφη παραμένουν ο μεγάλος άγνωστος Χ. Εντυπωσιακές επιδείξεις ευελιξίας αλλά φτωχά specs υψηλής τεχνολογίας. Γι' αυτό και υπάρχουν κάποιοι που τα αποθεώνουν και κάποιοι που τα θεωρούν ιπτάμενα σκουπίδια. Δε θα βρεις μέση κατάσταση.

Τέλος πάντων. Το μελλον θα δείξει τι θα σκαρφιστούμε πάλι να αντιμετωπίσουμε την επερχόμενη απειλή και να υπερασπιστούμε τα εθνικά μας δίκαια στο Αιγαίο (υφαλοκρηπίδα, υδρογονάνθρακες κλπ.)

Φιλε χωρις παρεξηγηση....οχι πως δεν καταλαβαινω τι γραφεις,αλλα δεν καταλαβαινω αυτην την <<μοδα>> που πεταμε εδω και εκει λεξεις στα αγγλικα....το κατανοω οταν αναφερομαστε σε ορους...πχ BVR και WVR(αν και νομιζω πως ναι μεν αυτοι ειναι οι τροποι διακρισεις αλλα δεν χρησιμοποιουνται αυτοι οι οροι)...αλλα θεωρω μη απαραιτητο το στυλ <<downgraded>> ενω μπορεις απλα να πεις <<υποβαθισμενο>>....
εχουμε φτασει σε σημειο να μας ερχονται πιο ευκολα οι λεξεις στα αγγλικα παρα στα ελληνικα.... :P
 
OP
OP
P

piderof

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2006
Μηνύματα
5.022
Κριτικές
2
Like
44
Πόντοι
66
Φιλε χωρις παρεξηγηση....οχι πως δεν καταλαβαινω τι γραφεις,αλλα δεν καταλαβαινω αυτην την <<μοδα>> που πεταμε εδω και εκει λεξεις στα αγγλικα....το κατανοω οταν αναφερομαστε σε ορους...πχ BVR και WVR(αν και νομιζω πως ναι μεν αυτοι ειναι οι τροποι διακρισεις αλλα δεν χρησιμοποιουνται αυτοι οι οροι)...αλλα θεωρω μη απαραιτητο το στυλ <<downgraded>> ενω μπορεις απλα να πεις <<υποβαθισμενο>>....
εχουμε φτασει σε σημειο να μας ερχονται πιο ευκολα οι λεξεις στα αγγλικα παρα στα ελληνικα.... :P
Έχεις δίκιο τύπε. Κι εγώ όταν ακούω συζήτηση π.χ κομπιουτεράδων όπου στις 10 λέξεις οι 9 είναι αγγλικές εκνευρίζομαι. Αλλά να που κι εμένα μου ξέφυγαν αρκετές. Το σωστό είναι ό,τι μπορεί να μεταφραστεί να λέγεται στα ελληνικά.
 

Obi-Wan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2007
Μηνύματα
9.438
Κριτικές
3
Like
3.400
Πόντοι
786
Πιδεροφ πές καί γιά τό κράνος στό Φ35 καί πώς γίνεται τό αεροπλάνο διαδραστικός κόμβος επιχείρησης μέ τά επίγεια καί ναυτικά κέντρα;
 
OP
OP
P

piderof

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2006
Μηνύματα
5.022
Κριτικές
2
Like
44
Πόντοι
66

aerid

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαρ 2011
Μηνύματα
113
Κριτικές
2
Like
4
Πόντοι
1
Φιλε χωρις παρεξηγηση....οχι πως δεν καταλαβαινω τι γραφεις,αλλα δεν καταλαβαινω αυτην την <<μοδα>> που πεταμε εδω και εκει λεξεις στα αγγλικα....το κατανοω οταν αναφερομαστε σε ορους...πχ BVR και WVR(αν και νομιζω πως ναι μεν αυτοι ειναι οι τροποι διακρισεις αλλα δεν χρησιμοποιουνται αυτοι οι οροι)...αλλα θεωρω μη απαραιτητο το στυλ <<downgraded>> ενω μπορεις απλα να πεις <<υποβαθισμενο>>....
εχουμε φτασει σε σημειο να μας ερχονται πιο ευκολα οι λεξεις στα αγγλικα παρα στα ελληνικα.... :P
φιλε μου σωστο αυτο που λες..αλλα σε ορισμενα επαγγελματα..ειναι καποιες ορολογιες που τις μα8αινεις στα αγγλικα...και ετσι μενουν..εφοσον η τεχνολογια αναπτυσσεται εκει..βγαινουν συντομογραφιες και ορολογιες στην εκαστοτε γλωσσα..
 

ggary1000

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Φεβ 2010
Μηνύματα
1.270
Κριτικές
14
Like
327
Πόντοι
2.287
Μπαίνω και σε λίγο πιο "εξειδικευμένα" ζητήματα.

Οι αερομαχίες μεταξύ αντίπαλων μαχητικών διακρίνονται σε BVR και WVR. BVR (beyond visual range) είναι η αερομαχία όπου οι πιλότοι δεν έχουν οπτική επαφή και ενεργούν με βάση το ραντάρ και τους BVR πυραύλους. Είναι το κρισιμότερο σημείο μιας αερομαχίας καθώς αν ο ένας πιλότος "βλέπει" τον άλλον πρώτος, μπορεί να τον καταρρίψει χωρίς καν να συναντηθούν. Αν περάσει το BVR στάδιο είτε γιατί αστόχησε ο πύραυλος με τη χρήση flares ως countermeasures είτε για οποιοδήποτε άλλο λόγο, περνάμε στο WVR στάδιο (within visual range) όπου πλέον οι πιλότοι έχουν οπτική επαφή. Εδώ παίζει ρόλο η ευελιξία του αεροσκάφους, η ευστοχία των WVR πυραύλων και φυσικά η ικανότητα του πιλότου.

Όσον αφορά τις BVR αερομαχίες εκεί φαίνεται ότι τα αμερικάνικα αεροπλάνα κερδίζουν hands down. Οι Αμερικανοί που είναι πρωτοπόροι στη stealth τεχνολογία έχουν καταφέρει με τον σχεδιασμό που έχει στρογγυλεμένες επιφάνειες, τα εξωτικά υλικά, τις "απορροφητικές για ραδιοκύματα" βαφές, τον οπλισμό που μεταφέρεται εσωτερικά αλλά και τις χαμηλές εκπομπές ηλεκτρονικού σήματος να πετύχουν μηδαμινές τιμές σε frontal RCS (radar cross section). Πιο συγκεκριμένα τα αντίπαλα X-Band radars "βλέπουν" το F-22 Raptor (το οποίο προς το παρόν δεν πωλείται) που έρχεται μετωπικά ως ένα κινούμενο αντικείμενο επιφάνειας 0,0001 τετραγωνικού μέτρου δηλαδή όσο μια γυάλινη μπίλια, ενώ το F35 Lightning II (παρήγγειλαν 100 τέτοια οι Τούρκοι) ως ένα αντικείμενο επιφάνειας 0,0015 τετραγωνικού μέτρου δηλαδή όσο μια μπάλα του γκολφ. Σημειωτέον ότι οι αντίστοιχες τιμές των semi stealth Eurofighter Typhoon και Dassault Rafale είναι 0,75 τετραγωνικού μέτρου. Όπως είναι ευνόητο ο πιλότος ενός F35 μπορεί να καταρρίψει έναν πιλότο ενός Rafale ή Eurofighter ή Sukhoi 35 πριν καν ο τελευταίος καταλάβει ότι υπάρχει... Ωστόσο να πούμε ότι τα F35 που θα παραδωθούν από τους Αμερικανούς στους ΝΑΤΟικούς συμμάχους (όπως τα τουρκικά) θα είναι downgraded σε stealth τεχνολογία και θα φέρουν και εξωτερικό οπλισμό οπότε θα είναι πιο ορατά από ένα X-Band radar αλλά σε κάθε περίπτωση λιγότερο από ότι τα υπόλοιπα συμβατικά ή semi stealth μαχητικά.

Αν για οποιοδήποτε λόγο περάσουμε σε WVR dogfight εκεί τα αμερικάνικα αεροπλάνα και ειδικά το F35 είναι καταδικασμένα ακόμα και απέναντι σε ένα φτηνό F16 ή Mirage 2000 30ετίας. Ακριβώς γιατί δε σχεδιάστηκαν για κλειστές αερομαχίες. Η Lockheed Martin υποστήριξε ότι ο σκόπελος αυτός ξεπεράστηκε με το σύστημα DAS (AN/AAQ-37 distributed aperture system) που επιτρέπει στον πιλότο να εκτοξεύσει πύραυλο προς οποιαδήποτε κατεύθυνση (πεδίο δράσης 360 μοιρών) έτσι ώστε να καταρρίψει ακόμα και μαχητικό που βρίσκεται στην ουρά του! Πολλοί αμφισβητούν την αποτελεσματικότητα αυτού του συστήματος και σε κάποιες προσομοιώσεις που έχουν γίνει τα F35 έχουν πάει άκλαυτα.

Τα ρωσικά πάλι αεροσκάφη παραμένουν ο μεγάλος άγνωστος Χ. Εντυπωσιακές επιδείξεις ευελιξίας αλλά φτωχά specs υψηλής τεχνολογίας. Γι' αυτό και υπάρχουν κάποιοι που τα αποθεώνουν και κάποιοι που τα θεωρούν ιπτάμενα σκουπίδια. Δε θα βρεις μέση κατάσταση.

Τέλος πάντων. Το μελλον θα δείξει τι θα σκαρφιστούμε πάλι να αντιμετωπίσουμε την επερχόμενη απειλή και να υπερασπιστούμε τα εθνικά μας δίκαια στο Αιγαίο (υφαλοκρηπίδα, υδρογονάνθρακες κλπ.)
Συμφωνω με την αναλυση σου παροτι δεν ειμαι στελεχος της ΠΑ ή εστω καποιος ειδικος μιας modern avionics co
απλα υπηρξα Σ/ΑΣ ΠΑ με θητεια 6 μηνες στην 130 ΣΜ στη Λημνο και συγκεκριμενα "Πυροσβεστης/Διασωστης"
με εκπαιδευση στα F-16 Mirrage 2X F-4 και F-5 και υπηρεσια ποτε στο 04 και ποτε στο 22 αν εισαι στελεχος της
ΠΑ καταλαβαινεις.
Σχετικα με τα ρωσικα μαχητικα και ιδιαιτερα την οικογενεια Sukhoi Su-27 Flanker με τις διαφορες παραλλαγες,
με θεωρητικα κορυφαια το Su-35 θα ηθελα να προσθεσω οτι περαν της ασυγκριτης ευελξιας τους λογω των
ακροφυσίων μεταβλητης διευθυνσης ωσης τριων διαστασεων, δεν ειναι και τοσο κατωτερα απο τις αντιστοιχες
δυτικες υλοποιησεις απο πλευρας ηλεκτρονικων, στο κατω-κατω ο ISS ειναι ξεκαθαρα ρωσικη κατασκευη!
Οι Ρωσοι ηταν παντα περισσοτερο υπερ της κλειστης αερομαχιας, ενω οι Αμερικανοι μακρια και αγαπημενοι.
Αυτο φαινεται και απο τις δυνατοτητες των F-14 F-15 F-16 και F-18 οπου μονο το F-16 ειναι dogfighter.
Τα αλλα χωρις να ειμαι ειδικος -το ξαναλεω- μου φαινοντε "κουνελια"...
Η συγχρονη εποχη με τις οικονομικες της προκλησεις επιβαλει μειωση του κοστους μεσω τις μειωσης των
τυπων και επιτασει μαχητικα πολλαπλων ρολων.
Ετσι οι πιο πλουσιοι Αμερικανοι επελεξαν να αντικατασταστησουν 4 τυπους μαχητικων γενιας 3ης και 3++
με 2 5ης οι ευρωπαιοι με 4ης Γαλλοι Rafale Αγγλο-γερμανοι Eurofighter Σουηδοι Gripen, ενω οι Ρωσοι
με ενα 5ης Sukhoi T-50 οπως ειναι για την ωρα το ονομα του, γνωστο και ως προγραμμα PAK-FA
1 γενιας 4++ οπως θελουν να αποκαλουν το Su-35 και 1 γενιας 3++ Mig-35
Η Ελλαδα μας δυστυχως λογω των οικονομικων δυσκολιων απορεια της αχρηστης διακυβερνης των τελευταιων
δεκατιων θα χρειαστει μεσα στην επομενα δεκα χρονια 140 τουλαχιστον ΝΜΑ ωστε να αποσυρει F-4 F-5 και
τα ΓΑΜΑΤΑ A-7 Corsair.
Ομως δεν διαθετουμε τα απαιτουμενα χρηματα για F-35 (ευτυχως γιατι δεν παει καλα το προγραμμα τους)
η εστω για τα ευρωπαικα Rafale ή Eurofighter.
Η πολιτικη σκακιερα -ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΤΕΣ- δεν μας επιτρεπει να παρουμε ρωσικα μαχητικα, αλλωστε
ακομη δεν εχουμε στησει τους S-300 (ντροπη...) παρολο που οι ρωσοι αν επιλεξουμε σε 1η φαση για τα 60
που χρειαζομαστε αμεσα το Su-35 "απελευθερωνουν" το Τ-50 που ειναι το ρωσικο ισοδυναμο του F-22 Raptor
γνωστο στη δυση και ως "Raptorski"
Ετσι με τα ιδια χρηματα που κοστιζει ενα Su-35 θα παρουμε καλως ή κακως F-16 block 5X advanced.
Εκτος και αν βρεθει καποιος πατριωτης και κανει καμια πολιτικη τριπλα, τυπου δεν βρισκουμε
αγοραστη για την ΤΡΕΝΟΣΕ και ταχα μου οι ρωσοι προσφερουν αντι για χρηματα αεροσκαφη και ετσι
ΙΣΩΣ ανοιξει ο δρομος.
Επισης το εξαιρετικο σαν specs F-22 αριθμει αυτη τη στιγμη 107 αεροσκαφη αντι 480 (640) που ηταν ο αρχικος,
προγραμματισμος, πολλα προβληματα διοτι προσπαθησαν να φτιαξουν το καλυτερο αεροσκαφος σε ΚΑΘΕ
τομεα και οπως χαρακτηριστικα ελεγαν εμπειροι αμερικανοι test-pilots που ειχαν λαβει μερος σε προηγουμενα
προγραμματα, οταν το κανεις το αποτελεσμα ειναι μια "turkey-γαλοπουλα" πατατα που θα λεγαμε εμεις.
Σαν να μην εφτανε αυτο το F-22 για πολιτικους-οικονομικους λογους κατασκευαζοταν σε 10 διαφορετικες
πολιτειες, αντιλαμβανεται ευκολα κανεις τα προβληματα συναρμολογησης, συννενοησης, ποιοτικου ελεγχου
και ασυληπτου κοστους ανα μοναδα (για τα 107) περι τα 450 εκατομμυρια δολλαρια εκαστο  :think:
Οσον αφορα το F-35 ο "αρχι-δοκιμαστης" χειριστης παππους πια, του F-16 γελουσε στο ενδεχωμενο
κλειστης αερομαχιας και γενικοτερα πτητικων επιδοσεων μεταξυ των δυο.
Οι δε χειριστες μας πρωτευουν σε καθε ασκηση που συμμετεχουν πχ TLP και Red Flag επανειλημενα
αξιζουν αξιοπρεπη εξοπλισμο και μισθο ωστε να μπορουν αφενος να κανουν τη δουλεια τους
και αφεταιρεου να "διαγουν βιο με αξιοπρεπεια".
Τελος για το φιλο που διαμαρτηρεται για τα αγγλικα, καλως 'η κακως ετσι ειναι η ορολογια διεθνως,
εγω παντως προσπαθησα τα γραψω οσο πιο ελληνικα μπορουσα.



 

aerid

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαρ 2011
Μηνύματα
113
Κριτικές
2
Like
4
Πόντοι
1
ρε παλικαρια..τι συζητατε;;;υπαρχει περιπτωση να παρουμε μαχητικο;;ουτε μια στο εκατομμυριο..τουλαχιστον για τα επομενα 10-15 χρονια..που μεχρι να γινουν διαγωνισμοι παραγγελιες κτλ κτλ παμε στα 20-25 χρονια..οποτε μην αναλωνεστε σε τετοιες συζητησεις!
 

axaxouxas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2007
Μηνύματα
21.957
Κριτικές
2
Like
8
Πόντοι
366
ρε παλικαρια..τι συζητατε;;;υπαρχει περιπτωση να παρουμε μαχητικο;;ουτε μια στο εκατομμυριο..τουλαχιστον για τα επομενα 10-15 χρονια..που μεχρι να γινουν διαγωνισμοι παραγγελιες κτλ κτλ παμε στα 20-25 χρονια..οποτε μην αναλωνεστε σε τετοιες συζητησεις!
και μέχρι τότε δεν θα υπαρχει καν Ελλάδα !!!!!!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom