Νέα

Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 348K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Digweed

Μέγας
Εγγρ.
26 Ιουν 2016
Μηνύματα
6.034
Κριτικές
1
Like
16.294
Πόντοι
3.836
Honda: Μια μοτοσικλέτα που ισορροπεί μόνη της! [video]

Η Honda παρουσίασε στη CES 2017 το σύστημα Riding Assist που ισορροπεί αυτόματα τη μοτοσικλέτα σε χαμηλές ταχύτητες.


Το τμήμα ρομποτικής της Honda,που είναι γνωστό από το ανθρωπόμορφο ρομπότ ASIMO και το αυτοκινούμενο κάθισμα UNI-CUB (βλ. gallery), εφάρμοσε αντίστοιχη τεχνολογία για να δημιουργήσει μια μοτοσικλέτα που ισορροπεί μόνη της.

Χρησιμοποιώντας ως πλατφόρμα το μοντέλο Honda NC, το σύστημα Riding Assist μεταβάλλει ηλεκτρικά τη γεωμετρία της μοτοσικλέτας, χωρίς τη χρήση γυροσκοπίων, για να την κρατάει όρθια χωρίς καμία επέμβαση από τον αναβάτη.

Τα δίκυκλα ισορροπούν μόνα τους στις υψηλότερες ταχύτητες,λόγω του γυροσκοπικού φαινομένου των τροχών,αλλά στις πολύ χαμηλές ταχύτητες υπάρχει πρόβλημα ισορροπίας καθώς οι τροχοί δεν περιστρέφονται αρκετά γρήγορα.
Έτσι οι μηχανολόγοι της Honda εξέλιξαν ένα σύστημα που να κρατάει όρθια τη μοτοσικλέτα σε ταχύτητες κάτω από τα 5 km/h.
Κι αυτό το πετυχαίνει μεταβάλλοντας τη γωνία του εμπρός πιρουνιού.

Εκτός από τη γωνία κλίσης (rake) και το ίχνος του άξονα διεύθυνσης στο δρόμο (trail),το Riding Assist μεταβάλλει στις πολύ χαμηλές ταχύτητες και τη γωνία στροφής του εμπρός τροχού – όπως κάνουμε όλοι στρίβοντας δεξιά-αριστερά για να ισορροπούμε το ποδήλατο σταματημένοι, ή όπως κάνουν πολύ χαρακτηριστικά οι αναβάτες των αγώνων trial.

Έτσι, η μοτοσικλέτα μπορεί να ισορροπεί και μόνη της, χωρίς αναβάτη στη σέλα της.

Η εξισορρόπηση αυτή επιτυγχάνεται με τρείς ηλεκτροκινητήρες: έναν που μεταβάλλει την κλίση του πιρουνιού, έναν που στρίβει το τιμόνι δεξιά-αριστερά και έναν μέσα στην πλήμνη του εμπρός τροχού, ο οποίος μπορεί να κινεί μόνος του τη μοτοσικλέτα.

Χάρη στο σύστημα αυτό, ένας αναβάτης εφοδιασμένος με ασύρματο σύστημα ελέγχου μπορεί να φωνάξει τη μοτοσικλέτα κι αυτή να έρθει, όπως έρχονται τα άλογα. Πάμε Ντόλυ!

Το σύστημα Riding Assist μπορεί θεωρητικά να τοποθετηθεί σε κάθε μοτοσικλέτα, βοηθώντας αναβάτες με αναπηρία ή τους πολύ αρχάριους, που δυσκολεύονται να ισορροπήσουν.
Αλλά και οι αναβάτες-ζογκλέρ θα μπορούν να κάνουν καινούργια κόλπα!...

[video]VH60-R8MOKo[/video]

 

Επιρρεπής

Ανώτατος
Εγγρ.
11 Ιουν 2014
Μηνύματα
4.107
Κριτικές
52
Like
17.770
Πόντοι
10.686
...και σε λίγο τα αυτοκίνητα και τα μηχανάκια θα κανονίζουν μόνα τους να πηγαίνουν βόλτα,κι αν θέλουν θα μας παίρνουν κι εμάς κοντά...
 

Νικ Ο Ντικ

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2015
Μηνύματα
595
Κριτικές
2
Like
83
Πόντοι
6
Σε λίγο θα βγάλουν και γυναίκα που κάνει παιδί χωρίς να τη γαμήσει κάποιος.


Αυτο γινεται....



Ωστοσο υπαρχει καποιος στον μαγικο ετουτο κοσμο του μπου.κομ που ξερει κανα 2-3 πραγματα πανω σε εξατμισεις μηχανων? Θελω να θεσω ερωτημα το οποιο λεει: Σε μαμα εξατμισεις υπαρχει περιπτωση να κανεις καποια μετατροπη του τυπου αφαιρω τις εργοστασιακες μαλακιες ή καποια παρομοια μετατροπη με θετικο αποτελεσμα?
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.037
Κριτικές
16
Like
15.080
Πόντοι
6.515
Αυτο γινεται....



Ωστοσο υπαρχει καποιος στον μαγικο ετουτο κοσμο του μπου.κομ που ξερει κανα 2-3 πραγματα πανω σε εξατμισεις μηχανων? Θελω να θεσω ερωτημα το οποιο λεει: Σε μαμα εξατμισεις υπαρχει περιπτωση να κανεις καποια μετατροπη του τυπου αφαιρω τις εργοστασιακες μαλακιες ή καποια παρομοια μετατροπη με θετικο αποτελεσμα?

εφαγες χυμα και τη βούλιαξες τυπε?  :think:
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Σε μαμα εξατμισεις υπαρχει περιπτωση να κανεις καποια μετατροπη του τυπου αφαιρω τις εργοστασιακες μαλακιες ή καποια παρομοια μετατροπη με θετικο αποτελεσμα?

Ο στόχος σου με τη μετατροπή ποιος είναι?
Μιλάς για "θετικό αποτέλέσμα".
Τι εννοείς μ' αυτές τις 2 λέξεις?

Θέλεις (καταλαβαίνω) να φέρεις ένα αποτέλεσμα "θετικότερο" από αυτό που έχει πετύχει το εργοστάσιο.
Το οποίο θες να είναι σαν τι?
 

Νικ Ο Ντικ

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2015
Μηνύματα
595
Κριτικές
2
Like
83
Πόντοι
6
εφαγες χυμα και τη βούλιαξες τυπε?  :think:


Οχι ευτυχως. Απλα καποιος μου ειπε πως γινεται.


Ο στόχος σου με τη μετατροπή ποιος είναι?
Μιλάς για "θετικό αποτέλέσμα".
Τι εννοείς μ' αυτές τις 2 λέξεις?

Θέλεις (καταλαβαίνω) να φέρεις ένα αποτέλεσμα "θετικότερο" από αυτό που έχει πετύχει το εργοστάσιο.
Το οποίο θες να είναι σαν τι?


Λοιπον εχω ενα MT03 που φοραει τον κινητηρα του XTX. Στον ηχο λογω διαφορετικης χαρτογραφισης εχουν διαφορες. Το XTX εχει πολυ καλυτερο ηχο πιο εντονο ενω το MT πιο ηπιο αλλα κανει σκασιματα οταν αφηνεις το γκαζι με τις μαμα εξατμισεις. Εγω θελω ηχο σαν το XTX. Ακουσα λοιπον πως μπορεις να "πειραξεις" τις μαμα εξατμισεις βελτιονοντας τον ηχο χωρις να χρειαστει να μπλεξεις με τυχον δυναμομετρησεις και τετοια οπως μπορει να γινοτανε αν εβαζα πανω καποια aftermarket.

Αυτο που με ενδιαφερει λοιπον ειναι με σχετικα μικροτερο κοστος απο το να αλλαζα 2 εξατμισεις να πειραξω τις υπαρχουσες βελτιωνοντας τον ηχο και ισως και μενα φιλτρο ελευθερας και την αποδοση. Για το δευτερο κιολλας δεν πολυ καιγομαι. (Καλα ουτε και για το πρωτο αλλα κουβεντα να γινεται). Αυτο που υποθηκε ειναι οτι αφαιρεις απο μεσα διαφορα υλικα του εργοστασιου και αλλαζει ο ηχος της μηχανης ή με καποιον παρομοιο τροπο τελος παντων. Αυτο ισχυει?
 

Επιρρεπής

Ανώτατος
Εγγρ.
11 Ιουν 2014
Μηνύματα
4.107
Κριτικές
52
Like
17.770
Πόντοι
10.686
Δεν θέλω να κάνω τον ξερόλα,αλλά καλό είναι να μην χαρχαλεύουμε τα μηχανάκια χωρίς την κατάλληλη τεχνογνωσία και εξοπλισμό που θα στηρίξει την όποια παρέμβαση και μετατροπή,σε μπελάδες και περιττά έξοδα στην καλύτερη μπαίνουμε με αμφίβολα αποτελέσματα,αποκλείεται να ξέρουμε καλύτερα από τους σχιστομάτηδες... Όταν φτάσουμε να βαρεθούμε το μηχανάκι και δεν καλύπτει πλέον τα θέλω μας,δίνουμε αυτό που έχουμε και σπάμε τον κουμπαρά για το επόμενο,το ίδιο θα μας κοστίσει και θα είναι εγγυημένο από το εργοστάσιο.
 

Νικ Ο Ντικ

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2015
Μηνύματα
595
Κριτικές
2
Like
83
Πόντοι
6
Δεν θέλω να κάνω τον ξερόλα,αλλά καλό είναι να μην χαρχαλεύουμε τα μηχανάκια χωρίς την κατάλληλη τεχνογνωσία και εξοπλισμό που θα στηρίξει την όποια παρέμβαση και μετατροπή,σε μπελάδες και περιττά έξοδα στην καλύτερη μπαίνουμε με αμφίβολα αποτελέσματα,αποκλείεται να ξέρουμε καλύτερα από τους σχιστομάτηδες... Όταν φτάσουμε να βαρεθούμε το μηχανάκι και δεν καλύπτει πλέον τα θέλω μας,δίνουμε αυτό που έχουμε και σπάμε τον κουμπαρά για το επόμενο,το ίδιο θα μας κοστίσει και θα είναι εγγυημένο από το εργοστάσιο.


Δεν εχεις αδικο αλλα ξερεις ειναι η καυλα. Ωστοσο μονος μου χερι στο μηχανακι δεν βαζω περα απο πολυ απλα πραγματα για αρχη οπως αλλαγη μανετας κιετσι. Αν ειναι να κανω κατι παω σε ειδικο κατευθειαν.
 

Επιρρεπής

Ανώτατος
Εγγρ.
11 Ιουν 2014
Μηνύματα
4.107
Κριτικές
52
Like
17.770
Πόντοι
10.686
Πιστεύω ότι πιο έγκυρες απόψεις θα βρεις στα εξειδικευμένα forum όπως το ''moto.gr'' και το ''myBike.gr'',με αρκετό διάβασμα θα εντοπίσεις τους σοβαρούς που μπορούν να σε κατευθύνουν σωστά,όπως συμβαίνει άλλωστε κι εδώ...
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Νικ Ο Ντικ,

Η συμβουλή μου είναι:

Μην το πειράξεις.
Καλά δουλεύει, κι ας κάνει σκασίματα. Στο πρόγραμμα είναι κι αυτά.

Και να προσθέσω, ότι όταν αποφασίσεις να το σπρώξεις (για να πας στο επόμενο), αυτές οι επεμβάσεις δε θα σε βοηθήσουν για να πιάσεις τα περισσότερα δυνατά λεφτά (ή το μεγαλύτερο νούμερο στον υπολογισμό του σαν προκαταβολή για το επόμενο).
 
Εγγρ.
13 Ιουλ 2006
Μηνύματα
38
Like
21
Πόντοι
0
οι περισσότεροι συνήθως αφαιρούν τον καταλύτη, κερδίζεις κάποια πράγματα σε ήχο όπως και σε απόδοση, παρ'ολα αυτά να ξέρεις πως μπορεί να κερδίσεις στα χαμηλά αλλά μπορεί να χάσεις στα ψηλά με τέτοιες πατέντες δεν κερδίζεις σε όλα, δεν ξέρω όμως αν αξίζει τον κόπο να βγάλεις τον καταλύτη και να γίνεις ένα κινητό μέσω καρκίνου, προσωπική άποψη ή βάλε κάποια λεφτάκια και πάρε εξατμίσεις για να γουστάρεις ή άστο όπως είναι. όσο αναφορά τα σκασίματα πήγαινε σε ένα συνεργείο και πες τους να σου ρυθμίσουν το μείγμα συνήθως αυτός είναι ο λόγος.
 

Νικ Ο Ντικ

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2015
Μηνύματα
595
Κριτικές
2
Like
83
Πόντοι
6
Νικ Ο Ντικ,

Η συμβουλή μου είναι:

Μην το πειράξεις.
Καλά δουλεύει, κι ας κάνει σκασίματα. Στο πρόγραμμα είναι κι αυτά.

Και να προσθέσω, ότι όταν αποφασίσεις να το σπρώξεις (για να πας στο επόμενο), αυτές οι επεμβάσεις δε θα σε βοηθήσουν για να πιάσεις τα περισσότερα δυνατά λεφτά (ή το μεγαλύτερο νούμερο στον υπολογισμό του σαν προκαταβολή για το επόμενο).


οι περισσότεροι συνήθως αφαιρούν τον καταλύτη, κερδίζεις κάποια πράγματα σε ήχο όπως και σε απόδοση, παρ'ολα αυτά να ξέρεις πως μπορεί να κερδίσεις στα χαμηλά αλλά μπορεί να χάσεις στα ψηλά με τέτοιες πατέντες δεν κερδίζεις σε όλα, δεν ξέρω όμως αν αξίζει τον κόπο να βγάλεις τον καταλύτη και να γίνεις ένα κινητό μέσω καρκίνου, προσωπική άποψη ή βάλε κάποια λεφτάκια και πάρε εξατμίσεις για να γουστάρεις ή άστο όπως είναι. όσο αναφορά τα σκασίματα πήγαινε σε ένα συνεργείο και πες τους να σου ρυθμίσουν το μείγμα συνήθως αυτός είναι ο λόγος.


Τα σκασιματα ειναι μαμα. Δεν ειναι προβλημα του δικου μου. Ολη η σειρα MT03 τα κανει απο το εργοστασιο. Και καπου ειχα διαβασει οτι γινονται λογω καποιων μικροαλλαγων που εχουν κανει στη χαρτογραφιση στον κινητηρα του XTX.

Εγω συμφωνω μαζι σας. Για καταλυτη εννοειτε πως δεν τον βγαζω. Απλα η ερωτηση ηταν στο κατα ποσο ειναι εφικτο αυτο. Παντως δυστυχως το συγκεκριμενο μοντελο δεν επιασε στους Ελληνικους δρομους λογω του οτι για το στησιμο του ειναι μονοκυλινδρο και δεν προσφερει ταχυτητα και ηταν και ακριβο οταν βγηκε. Οποτε η μεταπωλητικη αξια ειναι δυστυχως δυσκολη αλλα ωστοσο για το λιγο διαστημα που το χω το ευχαριστιεμαι. Δεν μασαει πουθενα στριβει απιστευτα, πιο ευκολο και απο παπι στο χειρισμο και ροπατο γαματα...

Ευχαριστο παντως για την ανταποκριση  :)
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
:2funny:
 

Συνημμένα

  • Ducati2017.JPG
    Ducati2017.JPG
    41,9 KB · Εμφανίσεις: 23

dcosta_1992

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιαν 2017
Μηνύματα
6
Like
0
Πόντοι
0
Καλησπερα σκεφτομαι για αγορα του mt-09 tracer το χεις κανενας συνμπουρδελιαρης να μου πει εντυπωσεις απο πρωτο χερι ?? Σε διαφορα φορουμ που εχω μπει και χω διαβασει λενε οτι υπαρχει ενα τρεμουλα γυρο στα 140 και λενε οτι ειναι απο αεροδυναμικη εαν και νομιζω οτι με ενα σταμπιλαιζερ δεν θα χει θεμα
 

Foxvillager

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2017
Μηνύματα
411
Like
51
Πόντοι
1
Καλησπέρα έχω αυτό το μπεβερλυ ποια λάστιχα προτείνετε να βάλω ?
 

Συνημμένα

  • αρχείο λήψης.jpg
    αρχείο λήψης.jpg
    5,4 KB · Εμφανίσεις: 25

karamba

Μέλος
Εγγρ.
29 Ιουλ 2009
Μηνύματα
560
Like
12
Πόντοι
6
Τελικα τι γινεται με τα ανταλλακτικα σε αυτη τη χωρα? Χαλασε ο διακοπτης που αναβει το στοπ στο φρενο. Ο μαστορας της επαρχιας μου ειπε οτι θα ψαξει να το βρει στην Αθηνα και εχει 4-5 ευρω. Δεν βρηκε. Μπορουμε να παμε το παλιο σε ηλεκτρολογο αλλα θα παει μεροκαματο. Σε αγγλικο σαιτ το βρηκα 10 € κ μεταφορικα. Τελικα το παρηγγειλα απο κινα με 85 λεπτα. Τελικα μας εχουν ολους για κοροιδα ρε γαμωτο?
 

ELLAS04

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2008
Μηνύματα
294
Κριτικές
2
Like
137
Πόντοι
1
Τελικα τι γινεται με τα ανταλλακτικα σε αυτη τη χωρα? Χαλασε ο διακοπτης που αναβει το στοπ στο φρενο. Ο μαστορας της επαρχιας μου ειπε οτι θα ψαξει να το βρει στην Αθηνα και εχει 4-5 ευρω. Δεν βρηκε. Μπορουμε να παμε το παλιο σε ηλεκτρολογο αλλα θα παει μεροκαματο. Σε αγγλικο σαιτ το βρηκα 10 € κ μεταφορικα. Τελικα το παρηγγειλα απο κινα με 85 λεπτα. Τελικα μας εχουν ολους για κοροιδα ρε γαμωτο?


Kαι λιγα λες!!!!!!!!!Αστα να πανε!!!!!!!
 

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.860
Κριτικές
6
Like
242
Πόντοι
86
Τελικα τι γινεται με τα ανταλλακτικα σε αυτη τη χωρα? Χαλασε ο διακοπτης που αναβει το στοπ στο φρενο. Ο μαστορας της επαρχιας μου ειπε οτι θα ψαξει να το βρει στην Αθηνα και εχει 4-5 ευρω. Δεν βρηκε. Μπορουμε να παμε το παλιο σε ηλεκτρολογο αλλα θα παει μεροκαματο. Σε αγγλικο σαιτ το βρηκα 10 € κ μεταφορικα. Τελικα το παρηγγειλα απο κινα με 85 λεπτα. Τελικα μας εχουν ολους για κοροιδα ρε γαμωτο?



Το παραγγειλες απο κινα,.. ποτε θα το παραλαβεις ομως..  ;)  :cheesy: :cheesy:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom