Νέα

Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 348K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Εγγρ.
2 Φεβ 2012
Μηνύματα
131
Like
0
Πόντοι
1
Θα σου πω εγω μια κυνική ευρωπαϊκή εκδοχή,που φυσικά οι Έλληνες δύσκολο να σκεφτονταν.
Α.Οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτηκαν(σχολείο ή και πανεπιστήμιο) με λεφτα του κράτους και αργότερα πρέπει τουλάχιστον υλικα,να συνδράμουν στην κοινωνία που τους εξεθρεψε.
Β.Σε περίπτωση ατυχήματος,αν μείνουν ανάπηροι,εσύ και οι υπόλοιποι εργαζομενοι θα πληρώνεται τα νοσήλειά τους για τα υπόλοιπα 50 χρόνια της ζωής τους.

Η και ένα κουνουπι να μπει στο ματι του η κατι αντιστοιχο θα χαθει ο ελεγχος και θα προκαλεσει ατυχημα. Τόσο απλα
 
Εγγρ.
25 Απρ 2016
Μηνύματα
7.754
Κριτικές
1
Like
9.936
Πόντοι
2.356
Η και ένα κουνουπι να μπει στο ματι του η κατι αντιστοιχο θα χαθει ο ελεγχος και θα προκαλεσει ατυχημα. Τόσο απλα

Ναι,αλλά θα είναι από ατυχια και όχι από δική σου αμέλεια.

Οδηγαω από τα 16 μου μέχρι και σήμερα.

Ότι έγραψα πριν μου το είπε ο Γερμανός σπιτονοικοκύρης μου όταν με είδε μια μέρα να πηγαινοερχομαι ξεκράνωτος σπιτι-supermarket απόσταση 800 μέτρα..

Ειδικά οταν μου είπε:"Άμα μεινεις ανάπηρος εγώ θα σε πληρώνω και δεν έχω καμία όρεξη",ηταν μια κυνικη εκδοχή που δεν είχα σκεφτεί. :S
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Αυτά που λέτε για το κοινωνικό κόστος των ατυχημάτων τα ξέρω.
Αλλά τις ΚΥΡΙΕΣ συνέπειες τις υφίσταται αυτός που σκοτώνεται/μένει ανάπηρος/τραυματίζεται/γδέρνεται.

Εννοώ:
Αν εγώ πρόκειται στη ζωή μου να πληρώσω συνολικά €500.000 φόρους, και αν λόγω των ατυχημάτων που γίνονται πληρώσω €502.000, ε, δεν έγινε και τίποτα σπουδαίο (για μένα).
Αυτός όμως που θα περάσει την υπόλοιπη ζωή του στο καροτσάκι, ε, γαμήθηκε. Το ίδιο κι αυτός που θα την τερματίσει στην άσφαλτο.

Αν λοιπόν αυτός ο ίδιος ΔΕΝ μπορεί να καταλάβει πόσο σπουδαίο είναι αυτό που προστατεύει φορώντας κράνος (ή τηρώντας κάποιους άλλους κανόνες που πρέπει να τηρεί - ας μην το εξειδικεύουμε τώρα μόνο στο κράνος), τότε είναι άξιος της τύχης του.

Με την απαγόρευση και την ποινή και το πρόστιμο δεν αλλάζει κάτι. Και κυρίως δεν υπάρχει κανένα όφελος με το να τον κάνεις ένοικο Κορυδαλλού, όπως είπε ο mpekiaris10. Άσε που θα τον ταϊζεις κι όλας.
Το θέμα είναι να τον μάθεις να μην σκοτώνεται/τραυματίζεται/γδέρνεται, όχι να του επιβάλλεις κανόνες που δεν καταλαβαίνει γιατί υπάρχουν. Αν δεν τους καταλαβαίνει, θα βρεί τον τρόπο να σκοτωθεί, να είστε σίγουροι.
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.094
Κριτικές
16
Like
15.195
Πόντοι
6.515

Ghost Rider III

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2017
Μηνύματα
237
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
1
Όλα ξεκινούν από την παιδεία στην οδήγηση...
Όταν βλέπεις μπασταρδαδες 13 χρονων, με cryptonX χωρίς εξατμίσεις να μην υπολογίζουν SΤΟP, φανάρια, προτεραιότητες κτλ (εννοείται χωρίς κράνος)

εκεί σηκώνεις τα χέρια ψηλά...
και λες τι κάνουν τα καριόλια οι γονείς???
Άραγε πόσες φορές έγραψαν γονιό για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο  :think:
 

Νικ Ο Ντικ

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2015
Μηνύματα
595
Κριτικές
2
Like
83
Πόντοι
6
Αυτά που λέτε για το κοινωνικό κόστος των ατυχημάτων τα ξέρω.
Αλλά τις ΚΥΡΙΕΣ συνέπειες τις υφίσταται αυτός που σκοτώνεται/μένει ανάπηρος/τραυματίζεται/γδέρνεται.

Εννοώ:
Αν εγώ πρόκειται στη ζωή μου να πληρώσω συνολικά €500.000 φόρους, και αν λόγω των ατυχημάτων που γίνονται πληρώσω €502.000, ε, δεν έγινε και τίποτα σπουδαίο (για μένα).
Αυτός όμως που θα περάσει την υπόλοιπη ζωή του στο καροτσάκι, ε, γαμήθηκε. Το ίδιο κι αυτός που θα την τερματίσει στην άσφαλτο.

Αν λοιπόν αυτός ο ίδιος ΔΕΝ μπορεί να καταλάβει πόσο σπουδαίο είναι αυτό που προστατεύει φορώντας κράνος (ή τηρώντας κάποιους άλλους κανόνες που πρέπει να τηρεί - ας μην το εξειδικεύουμε τώρα μόνο στο κράνος), τότε είναι άξιος της τύχης του.

Με την απαγόρευση και την ποινή και το πρόστιμο δεν αλλάζει κάτι. Και κυρίως δεν υπάρχει κανένα όφελος με το να τον κάνεις ένοικο Κορυδαλλού, όπως είπε ο mpekiaris10. Άσε που θα τον ταϊζεις κι όλας.
Το θέμα είναι να τον μάθεις να μην σκοτώνεται/τραυματίζεται/γδέρνεται, όχι να του επιβάλλεις κανόνες που δεν καταλαβαίνει γιατί υπάρχουν. Αν δεν τους καταλαβαίνει, θα βρεί τον τρόπο να σκοτωθεί, να είστε σίγουροι.


Αν φοραει κρανος και κανει μαλακιες στο δρομο με αποτελεσμα να εμπλακει σε τροχαιο που ο αλλος οδηγος δεν ευθυνεται ειναι μεγαλυτερες οι πιθανοτητες να ζησει, στα αρχιδια μας ομως ΑΛΛΑ και μεγαλυτερες πιθανοτητες για αυτον που δεν φταιει να μην ζει με καποιο βαρος στη συνειδηση του. Φταις δεν φταις αμα σκοτωσεις απο αμελεια ζεις για παντα με αυτο...
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.094
Κριτικές
16
Like
15.195
Πόντοι
6.515
παντως από αυτά που βλέπουμε στους δρομους το καλοκαιρι ειδικα θεωρω ότι και λιγοι σκοτώνονται  :S
 

dleivas

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
3.569
Κριτικές
4
Like
500
Πόντοι
36
Θα σου πω εγω μια κυνική ευρωπαϊκή εκδοχή,που φυσικά οι Έλληνες δύσκολο να σκεφτονταν.
Α.Οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτηκαν(σχολείο ή και πανεπιστήμιο) με λεφτα του κράτους και αργότερα πρέπει τουλάχιστον υλικα,να συνδράμουν στην κοινωνία που τους εξεθρεψε.
Β.Σε περίπτωση ατυχήματος,αν μείνουν ανάπηροι,εσύ και οι υπόλοιποι εργαζομενοι θα πληρώνεται τα νοσήλειά τους για τα υπόλοιπα 50 χρόνια της ζωής τους.
:kneel: :kneel: :kneel:
σωστος ο τυπος.κανονικα οποιος οδηγει χωρις μετρα προστασιας,πρεπει να του αφαιρουν το διπλωμα οδηγησης και να του κατασχουν τη μηχανη ή το αυτοκινητο.
 

kzen3

Μέλος
Εγγρ.
11 Σεπ 2017
Μηνύματα
112
Κριτικές
3
Like
104
Πόντοι
1
Καλησπέρα σε όλους.Νέο μέλος εδώ στην παρέα.Έχω σκοπό να αγοράσω μηχανή,όμως σκέφτομαι σε τι κυβικά να παω.Η μέχρι τώρα εμπειριά μου ήταν σε 125cc(δίχρονο) και κάποιες φορές είχα οδηγήσει μοτοσυκλέτες φίλων πιο μεγάλων κυβικών.Να πάω κατεθειαν σε 1000cc ή να περάσω πρώτα απο τα 600cc?Έχω ακούσει πολλές και διαφορες απόψεις, που με εχουν βάλει σε σκεψεις.Αν υπάρχει κάποιος που του έχει τύχει κάτι ανάλογο ας πει την γνώμη του.
 
OP
OP
Altec73

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.538
Κριτικές
5
Like
71.302
Πόντοι
12.056
My new toy  :hi:

 

Συνημμένα

  • Honda CB900 Hoornet 04.jpg
    Honda CB900 Hoornet 04.jpg
    160 KB · Εμφανίσεις: 28

loafer

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουν 2017
Μηνύματα
481
Κριτικές
6
Like
100
Πόντοι
1
εγω θα ελεγα μακρια απο μοτοσυκλετες..ειναι σκοτωστρες..και γενικα μην αναλωνεστε πολυ με αυτοκινητα η δικυκλα ειναι ειδωλολατρεια..αυτα ειναι μονο για να μας μεταφερουν τπτ αλλο.. :)
 

Ghost Rider III

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2017
Μηνύματα
237
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
1
Καλησπέρα σε όλους.Νέο μέλος εδώ στην παρέα.Έχω σκοπό να αγοράσω μηχανή,όμως σκέφτομαι σε τι κυβικά να παω.Η μέχρι τώρα εμπειριά μου ήταν σε 125cc(δίχρονο) και κάποιες φορές είχα οδηγήσει μοτοσυκλέτες φίλων πιο μεγάλων κυβικών.Να πάω κατεθειαν σε 1000cc ή να περάσω πρώτα απο τα 600cc?Έχω ακούσει πολλές και διαφορες απόψεις, που με εχουν βάλει σε σκεψεις.Αν υπάρχει κάποιος που του έχει τύχει κάτι ανάλογο ας πει την γνώμη του.
Παλαιότερα είχα αυτό το δίλημμα
Η γνώμη μου είναι να διαλέξεις με το ποια σου αρέσει περισσότερο, ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να μετανιώσεις (αν δεν έχεις πρόβλημα οικονομικό)
Οι επιδόσεις διαφέρουν, αλλά συνιθιζονται με το καιρό
Τα πάντα όλα εξαρτώνται από τον δικό σου τρόπο οδήγησης!
 

dCorso

Μέγας
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
8.129
Κριτικές
33
Like
7.417
Πόντοι
4.746
Οι βασιλισσες..'' Η καθεμια για το δικο της λογο.. -Bmw three black gs 1200-  :sunglasses: -kawasaki z1000sx
 

Συνημμένα

  • BMW R1200GS Triple Blac 16  3.jpg
    BMW R1200GS Triple Blac 16 3.jpg
    57,2 KB · Εμφανίσεις: 28
  • 2016-kawasaki-z1000sx-gets-slipper-clutch-and-new-blue-color-photo-gallery_2.jpg
    2016-kawasaki-z1000sx-gets-slipper-clutch-and-new-blue-color-photo-gallery_2.jpg
    65,7 KB · Εμφανίσεις: 30

Ghost Rider III

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2017
Μηνύματα
237
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
1
Διαφωνώ με τις επιλογές σου, αφού δεν είμαι ταξιδιάρης, αλλά είναι  κουκλάρες! (δεν μπορώ να διαφωνήσω σε αυτό)
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.149
Κριτικές
169
Like
20.417
Πόντοι
34.612
to kawasaki mouna :heavymetalbig:
 

kzen3

Μέλος
Εγγρ.
11 Σεπ 2017
Μηνύματα
112
Κριτικές
3
Like
104
Πόντοι
1
Παλαιότερα είχα αυτό το δίλημμα
Η γνώμη μου είναι να διαλέξεις με το ποια σου αρέσει περισσότερο, ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να μετανιώσεις (αν δεν έχεις πρόβλημα οικονομικό)
Οι επιδόσεις διαφέρουν, αλλά συνιθιζονται με το καιρό
Τα πάντα όλα εξαρτώνται από τον δικό σου τρόπο οδήγησης!
Αυτό πιστεύω και εγώ (Τα πάντα όλα εξαρτώνται από τον δικό σου τρόπο οδήγησης!).Απλώς φίλος μου το έκανε έτσι και μου είπε οτι πρώτα πρέπει να περάσεις απο τα κυβικά των 600cc προτού πας στα 1000cc,επειδή το μηχανάκι των 125cc δεν είναι η μηχανή των 1000cc που πάς.Οπότε παίρνεις κάτι πιο μικρο 600cc να εξασκηθεις και να μαθεις την οδηγική συμπεριφορά μιας μοτοσυκλέτας και έπειτα πας στην τελείως μεγάλη κατηγορία.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom