Νέα

Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 346K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
 Ο Ian Drysdale ειναι ενας εμπορος μοτοσυκλετων στο St Leonards
 Bank στο Perth.

 Ειναι ομως και ενας εξαιρετος μηχανικος...
 Διαφορα κουφα και τρελλα (για μας...) που εχει υλοποιησει αυτος ο
 τυπος ειναι η προσαρμογη τηλεχειρισμου στον μηχανικο κυκνο που χρησιμοποιηθηκε στην
 παραγωγη του Αυστραλεζικου Μπαλετου "Η λιμνη των Κυκνων",η μετατροπη ATV για
 παραπληγικους αγροτες,η επιβλεψη και κατασκευη της αεροσηραγγας στο πανεπιστημιο
 Monash της Μελβουρνης,η μελετη και κατασκευη γκαμας ATV για την κινεζικη Linhai και
 η δημιουργια του Drytech 2χ2χ2,ενος διχρονου εντουρομε κινηση και κατευθυνση και
 στους δυο τροχους που βρισκεται στην μονιμη εκθεση του Donington Collection.



 Εχει επισης κατασκευασει και εμπορευεται με επισημη ομολογκασιον για τον δρομο,μια
 ENFIELD V-2 1000cc,που προηλθε απο ενωση δυο κυλινδρων απο 500 κυβικα σε ενα ενιαιο
 μπλοκ....Μια παρα πολυ καλη μοτοσυκλετα,με τους παραπανω ιππους που ελειπαν απο την
 μονοκυλινδρη εκδοση

 Τελευταια δημιουργια αυτου του ανησηχου μηχανικου ειναι η μελετη και κατασκευη μιας
 μοτοσυκλετας V8....
 Απολυτα λειτουργικης και παρα..μα παρα πολυ γρηγορης...
 Ηδη εχει προπωλησει αρκετες...

 Για ριξτε μια ματια..



 
 

Επισκέπτης
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΙ Η ΜΑΝΑ ΤΟΥ !!!25.628 μηνυματα ,ρε δοτη ικανοποιησης???Δεν μου πεφτει λογος και για τον χαβαλε το λεω,αλλα ειναι τουλαχιστον εντυπωσιακο!
 

Επισκέπτης
Οπως ,πιθανον βλεπεις,προκειται για ενα,περιπου μοστρο,μαλλον με 50αρι μαρτζοκι αλα Αγκουστα ...Σιγουρα λειτουργικο!Το ενδιαφερον,μαλλον,εστιαζεται στον κινητηρα!Μπονους απο μενα,στο κλασσικο ψαλιδι με τα δυο αμορτισερ!
 

PIATSAS

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Αυγ 2008
Μηνύματα
6.448
Κριτικές
89
Like
128
Πόντοι
4.065
PIATSAS ...πιθανοτατα προσεξες,ξυπνιο παλλικαρι σε διαβαζω,οτι ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΡΟΔΕΣ ΤΟΥ!Αρα στριβει ως προς επιπεδο και οχι ως προς αξονα...αρα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΤΟ!Κατι σαν δικυκλο αυτοκινητο,με 8κυλινδρο V,απ'οτι ψιλοβλεπω!Ως σχεδιαστικες ασκησεις η διπλωματικες εργασιες,κατι τετοια εινα υπεροχα!Αν βγουν ομως στο δρομο...θα γελανε ΚΑΙ ο φαντης ΚΑΙ το ρετσινολαδο (μεχρι να το γραψω...μου περασε κι'η γριππη)
Πολυ δυσκολα να σταθει στο δρομο τετοιου ειδους δικυκλο πραγματικα θα γελαει κι η κουτση Μαρια!Σχεδιαστικα το fighter μου αρεσει πολυ αλλα μεχρι εκει!
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
Επέστρεψα απ το χασάπη, δεν πηρα πολλά...3 ψαρονέφρια, 3 Τ_Μπόν (χοντρά εννοείται), 6 χοιρινές (χοντρές εννοείται), μισό κατσικάκι σε παϊδάκια και μου κανε δώρο μια αρμαθια λουκάνικα...Έχω καλεσμένους λέμε
Πάμε ον τόπικ πάλι...
Λοιπόν Γκάμπα, να το κοιτάξεις αδερφέ μου, να μην το αφήσεις να χειροτερέψει και γίνει ανίατο το πάθος σου για τα εξώτικά και περίεργα :2funny:
Όλα είναι πάρα πολύ ωραία και μακάρι νά χαμε λεφτα και χώρο όσο ο Μάνος για να τα παρατάσσουμε σε αποθήκες να μπαίνουμε να τα βλέπουμε, ακόμα καλύτερα να τα καβαλάμε κιόλας.
Το κακό με αυτά τα εξωτικά είναι ότι και δεν ξέρεις που θα σε αφήσουνε (δευτερεύον) αλλά κυρίως τι είδους προβλήματα "οδοντοφυίας" θα παρουσιάσουνε, γιατί θα παρουσιάσουνε, δεδομένου ότι δεν πρόκειται για ομολογκαρισμένα οχήματα μαζικής παραγωγής. Μια χαρά μου γεμίζει το μάτι αυτό το γκίρντερ το πηρούνι ας πούμε, αλλά που να ξέρω τι δε φαίνεται από μέσα από συνδεσμολογία και ρουλμάν. Μην πιάνεσαι απο το γκίρντερ τώρα, τυχαία σχεδόν το ανέφερα για να δείξω ότι ακόμα και κάτι τόσο θηριώδες αν δεν είναι πιστοποιημένο και δοκιμασμένο πολύ μπορεί να παρουσιάσει πρόβλημα που εγώ προσωπικά δε θά θελα να μου εμφανιστεί πάνω σε 2 τροχούς.
Μεγάλη κουβέντα, την συνεχίζουμε μετά, τώρα πάω στη θάλασσα για μπανιο...άσε ΝΟΤ, ξέρω, ΓΑΜΙΕΜΑΙ
 

Επισκέπτης
...ασυστολα και απροκαλυπτα...και σε παρακαλω πολυ,απο δω και μπρος...να διαφωνεις μαζι μου!ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΧΘΡΟΙ! :uzi: :uzi: :uzi:bonbenito :hammer: :hammer: :hammer:
 

Επισκέπτης
Επέστρεψα απ το χασάπη, δεν πηρα πολλά...3 ψαρονέφρια, 3 Τ_Μπόν (χοντρά εννοείται), 6 χοιρινές (χοντρές εννοείται), μισό κατσικάκι σε παϊδάκια και μου κανε δώρο μια αρμαθια λουκάνικα...Έχω καλεσμένους λέμε
Πάμε ον τόπικ πάλι...
Λοιπόν Γκάμπα, να το κοιτάξεις αδερφέ μου, να μην το αφήσεις να χειροτερέψει και γίνει ανίατο το πάθος σου για τα εξώτικά και περίεργα :2funny:
Όλα είναι πάρα πολύ ωραία και μακάρι νά χαμε λεφτα και χώρο όσο ο Μάνος για να τα παρατάσσουμε σε αποθήκες να μπαίνουμε να τα βλέπουμε, ακόμα καλύτερα να τα καβαλάμε κιόλας.
Το κακό με αυτά τα εξωτικά είναι ότι και δεν ξέρεις που θα σε αφήσουνε (δευτερεύον) αλλά κυρίως τι είδους προβλήματα "οδοντοφυίας" θα παρουσιάσουνε, γιατί θα παρουσιάσουνε, δεδομένου ότι δεν πρόκειται για ομολογκαρισμένα οχήματα μαζικής παραγωγής. Μια χαρά μου γεμίζει το μάτι αυτό το γκίρντερ το πηρούνι ας πούμε, αλλά που να ξέρω τι δε φαίνεται από μέσα από συνδεσμολογία και ρουλμάν. Μην πιάνεσαι απο το γκίρντερ τώρα, τυχαία σχεδόν το ανέφερα για να δείξω ότι ακόμα και κάτι τόσο θηριώδες αν δεν είναι πιστοποιημένο και δοκιμασμένο πολύ μπορεί να παρουσιάσει πρόβλημα που εγώ προσωπικά δε θά θελα να μου εμφανιστεί πάνω σε 2 τροχούς.
Μεγάλη κουβέντα, την συνεχίζουμε μετά, τώρα πάω στη θάλασσα για μπανιο...άσε ΝΟΤ, ξέρω, ΓΑΜΙΕΜΑΙ


Ρε bon εισαι παλιανθρωπος ρε!  Ποτε θα μας κανεις και μας το τραπεζι ρε μπαγασα?

Να κανουμε και ενα club BBQ...? :grin:
 

Επισκέπτης
ΟΛΟΙ ΞΕΡΕΤΕ η ,πιθανον το εχετε καταλαβει,οτι η σχεση μου με τους υπολογιστες , ειναι οση και του φαντη με τα κουαρκ!Δεν γινεται να συγχωνευσουμε τα νηματα του B.B.C. + του παροντος!Οχι τιποτ'αλλο,αλλα χανομαι , ρε παιδακι μου,μ'αυτα τα μηχανηματα του εξαποδω,στα γεραματα ηθελα και Η/Υ ο μαλακας!Δεν καθομουν στα καρμπυρατερ μου?!Λεω εγω τωρα!
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
 Ο Ian Drysdale ειναι ενας εμπορος μοτοσυκλετων στο St Leonards
 Bank στο Perth.

 Ειναι ομως και ενας εξαιρετος μηχανικος...
 Διαφορα κουφα και τρελλα (για μας...) που εχει υλοποιησει αυτος ο
 τυπος ειναι η προσαρμογη τηλεχειρισμου στον μηχανικο κυκνο που χρησιμοποιηθηκε στην
 παραγωγη του Αυστραλεζικου Μπαλετου "Η λιμνη των Κυκνων",η μετατροπη ATV για
 παραπληγικους αγροτες,η επιβλεψη και κατασκευη της αεροσηραγγας στο πανεπιστημιο
 Monash της Μελβουρνης,η μελετη και κατασκευη γκαμας ATV για την κινεζικη Linhai και
 η δημιουργια του Drytech 2χ2χ2,ενος διχρονου εντουρομε κινηση και κατευθυνση και
 στους δυο τροχους που βρισκεται στην μονιμη εκθεση του Donington Collection.



 Εχει επισης κατασκευασει και εμπορευεται με επισημη ομολογκασιον για τον δρομο,μια
 ENFIELD V-2 1000cc,που προηλθε απο ενωση δυο κυλινδρων απο 500 κυβικα σε ενα ενιαιο
 μπλοκ....Μια παρα πολυ καλη μοτοσυκλετα,με τους παραπανω ιππους που ελειπαν απο την
 μονοκυλινδρη εκδοση

 Τελευταια δημιουργια αυτου του ανησηχου μηχανικου ειναι η μελετη και κατασκευη μιας
 μοτοσυκλετας V8....
 Απολυτα λειτουργικης και παρα..μα παρα πολυ γρηγορης...
 Ηδη εχει προπωλησει αρκετες...

 Για ριξτε μια ματια..



 


    Φοβερος ,οντως ο τυπος....
    Διαβαζω το σαιτ του και δεν το χορταινω...
    Μακαρι και στην Ελλαδα να μπορουσαν να ευδοκιμησουν τετοιες
    προσπαθειες

   

    Αυτο ειναι το σαιτ του
    Αν θα προσεξετε ,το οχτακυλινδρο 750αρι(2 κεφαλες απο FZR 400 σε ενα
    μπλοκ)αποδιδει 120KW X 1.36 = 163 ΗΡ
    Οχι ασχημα ε;
    Επισης για οσους ενδιαφερονται για την ιστορια,η πρωτη εταιρια που
    εφτιαξε V-8 κινητηρα για μοτοσυκλετιστικη χρηση ηταν,ποια αλλη;
    Η Moto Guzzi...
    Ο ιδιος ο Drysdale πηγε στην Ιταλια και συναντησε τον μυθικο  Ing.
    Carcano(τους αξονες του τους απολαμβανουμε ακομα στα Γκουζι...)
    και του ειπε την προθεση του να φτιαξει οχτακυλινδρο μοτοσακο..

    Εχει παρακαλω και ηχητικο ντοκουμεντο...

    Για οσους θελουν να μαθουν πως ακουγοταν ενα MotoGuzzi V8 500 του '57
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Και μετά απο αυτό εσυ θες ακόμα ντουκάτι; Ε;
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Και μετά απο αυτό εσυ θες ακόμα ντουκάτι; Ε;

  χαχαχαχαχ γεια σου ρε Ενφο...
  Οταν η Γκουζι μονοπωλουσε τα γκραν πρι,δεν υπηρχε καν Ντουκατι..


  Επ 'ευκαιριας να κανουμε και μια μικρη ιστορικη αναδρομη για το
  συγκεκριμενο θρυλο...

   [size=12pt] Moto Guzzi 500cc DOHC V8 [/size]

    "The only 8 cylinder gran prix motorcycle ever made was done by Moto Guzzi in 1955. Their single cylinder bikes were getting beaten by the Gilera 4 cylinder bikes so they first tried 6 cylinders and then went to 8. Certainly the fastest bike in its day (180 mph). There was not enough time to debug the design to make it a real winner since Moto Guzzi stopped its race programs in 1957. The fairing is called a dustbin fairing and they were outlawed around 1957 due to lots of accidents when the wind blew (weather, not personal). This replica is a faithful reproduction of the original but with more modern design in the internal engine and ignition (the original had 8 sets of points – try to tune that)."


    " The Moto Guzzi V8 (aka 'Otto') motorcycle was designed by Giulio Cesare Carcano specifically for the Moto Guzzi racing team for the 1955 to 1957 seasons. Though following the two stroke Galbusera V8 of 1938, the Moto Guzzi Otto motorcycle and its engine represent a unique and historically significant engineering milestone.

The Discovery Channel ranked the Guzzi Otto as one of the top ten greatest motorbikes of all time."

    Specifications
Engine: 4 stroke V8
Cylinders: 8
Cooling: liquid cooled
Camshaft: 2 DOHC
Capacity: 499 cc (44 x 41 mm)
Power output: 78 hp at 12000 rpm
Carburettors: 8 Dell'Orto 20 mm carburettors
Gearbox: choice of 4, 5 or 6 gears
Brakes: drum
Front tyre: 2.75" x 19"
Back tyre 3.00" x 20"
Weight: 148 kg
Maximum speed: 275 km/h

     
  Κατω-κατω εχω βαλει και τον ηχο....για ακουστε ....

   
 

Συνημμένα

  • 180px-04-7-09-22MandelloMuseoV8-1957.JPG
    180px-04-7-09-22MandelloMuseoV8-1957.JPG
    8,5 KB · Εμφανίσεις: 17
  • 1955_Moto-Guzzi-V8.jpg
    1955_Moto-Guzzi-V8.jpg
    54,2 KB · Εμφανίσεις: 37

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
   Tι εμπνευσμενοι μηχανικοι ειναι ορισμενοι τυποι...
   Ενφο,κοιτα να δεις με ποιν τροπο χωρεσαν τον V8 στο πλαισιο..
   και μονο 148 κιλα ετσι;
   Τσ τσ τσ τσ ...τι εφτιαχναν οι ανθρωποι ρε παιδι μου...

 

Επισκέπτης
Γαματες μηχανες ρε φιλε gabad...

Kαι ευκολοδηγητες  :tooth:
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
   Kαι μιας και πιασαμε τους Μεγαλους Μηχανικους...
   Αν και σχετικα αγνωστος στο ευρυ κοινο...

      [size=12pt] Nico Bakker[/size]

 Ο "ψηστης" πλαισιων....


 Ο καταλογος των καινοτομιων και των χαρακτηριστικων που εισηγαγε ο Μπεικερ στον σχεδιασμο μοτοσυκλετας ,ειναι το εγχειριδιο της συγχρονης τεχνολογιας πλαισιων.Κι αυτο γιατι ηταν ο πρωτος που τοποθετησε monoshock πισω αναρτηση σε αγωνιστικο GP.Ο πρωτος που χρησιμοποιησε upside down πηρουνι σε street μοτοσυκλετα.Ο πρωτος που εβαλε μονομπρατσο ψαλιδι σε τετρακυλινδρη μοτοσυκλετα,χρονια πριν το κανει η HONDA στο RC30.Ο πρωτος που διεθεσε προς πωληση στριτ μοτοσυκλετα με ενναλακτικο μπροστινο,τα περιφημα BAKKER QCS(ομοιως πριν την BIMOTA).O πρωτος που εφτιαξε μοτοσυκλετα με αλουμινενιο πλαισιο δυο δοκων τυπου deltabox kαι αξονα.Και ο πρωτος που σχεδιασε,κατασκευασε και τοποετησε εξαπιστονη δαγκανα σε μοτοσυκλετα οποιουδηποτε ειδους....


    Το σαιτ του ειναι....

   
  και ενα αρθρο σε μορφη pdf...

 
 

Επισκέπτης
Καλα,ειμαι μαλακας σε μερικα πραγματα και το παραδεχομαι!Οταν ειδα την λεζαντα μοτο γκουζι.......ενταξει,το ξερω!!!!Μη βαρατε!Ειναι σαν να λεμε την πιτσα πιζα!Τωρα , θα μου πεις ,τι κυττας μωρε μαλακα???Κι'αυτο σωστο ειναι!Γκαμπ,δεν ειναι δικο σου το λαθος!!
 

Skilopnixtis

Μέλος
Εγγρ.
20 Μαρ 2008
Μηνύματα
213
Κριτικές
4
Like
0
Πόντοι
1
Δειτε και αυτο.
 

Συνημμένα

  • MONSTER.jpg
    MONSTER.jpg
    265,6 KB · Εμφανίσεις: 65

Επισκέπτης
Ωραιος ο σκυλοπνιχτης!Το βαλαμε στον τακο,να του αλλαξουμε το φτερο που εσπασε!
 

Skilopnixtis

Μέλος
Εγγρ.
20 Μαρ 2008
Μηνύματα
213
Κριτικές
4
Like
0
Πόντοι
1
Και τι να αλαξης σε αυτο  :think: :think:
 

Συνημμένα

  • d7.jpg
    d7.jpg
    177 KB · Εμφανίσεις: 43

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom