Να πεταχτώ κι εγώ για λίγο στην κουβέντα σας??
Ωραίο το gs1200, πολύ ωραίο...αλλά σπάζομαι με τους κουστουμάτους με το ζελεδιασμένο μαλλί, το rayban και το σκαρπίνι, που το οδηγούν χωρίς κράνος μόνο και μόνο για να κάνουν εντύπωση.
Ένα gs1200 μπορεί να κάνει παπάδες στα χέρια ενός γνώστη-'χερά'. Έχω δει σχετικό βίντεο στο site της BMW.
+1 στον Enforcer. Όντως το 1150 ήταν πιο κοντά στην παλιά φιλοσοφία της BMW και στον όρο on-off.
@altec21 ΒΓΑΛΕ τις τάπες να χαίρεται ο κόσμος να ακούει τον ήχο του δικύλινδρου ρεεεεεε!!!!!!!
Για την ιστορία είμαι ιδιοκτήτης ενός Aprilia Caponord με περίπου 30.000χλμ. και τα μόνα πράγματα που έχω αλλάξει(ζημιές) είναι ανορθωτής (130 γιούργια) και ταχυσύνδεσμους βενζίνης (40 γιούργια).Τα οποία είναι και τα γνωστά 'παιδικά' προβλήματα του Capo. Είμαι ΠΑΡΑ πολύ ευχαριστημένος και το μηχανάκι δεν έχει κάνει ούτε κιχ.
Επίσης του 'φοράω' εξατμίσεις Leovince ξετάπωτες εννοείται.....
Όσο για την γνωστή δικύλινδρη 'κόντρα' ιδιοκτητών vstrom-gs-caponord-varadero-tdm-ΚΤΜ έχω να καταθέσω τα παρακάτω:
Διαλέξαμε, όποιο μηχανάκι διαλέξαμε, βάσει του γούστου μας, της οικονομικής μας επιφάνειας και των οδηγικών εμπειριών μας. ΑΔΙΚΑ τσακώνεστε κύριοι. Δεν υπάρχει ΚΑΛΥΤΕΡΟ μηχανάκι. Υπάρχει τι μου αρέσει, τι γουστάρω να βλέπω μέσα στο γκαράζ μου, τι με βολεύει να οδηγώ.
Να στε καλά όλοι και να τα χαίρεστε. ΑΥΤΟ είναι το βασικό.
Κι αν κανονιστεί και καμιά βόλτα ρίχτε και σε μένα ένα ΠΜ.