Αυτη και αν ειναι ειδηση...
"Σύμφωνα με μία είδηση που θα... αναφλέξει τη φαντασία των ρετρολάγνων, ίσως και μέχρι τα φετινά Χριστούγεννα, η σύγχρονη αναβίωση της Indian Chief θα ξανακυλήσει τους τροχούς της στους δρόμους του κόσμου. Η ιστορική εταιρεία, που γεννήθηκε το 1902, παρουσίασε πρόσφατα μία σειρά τεσσάρων εκδόσεων της θρυλικής Chief, τις Standard, Deluxe, Roadmaster και Vintage, την οποία βλέπετε στις φωτογραφίες. Η τιμή τους θα ξεκινά από τα 31.000 δολάρια στην Αμερική για την Chief Standard και θα...
κινούνται με τη βοήθεια ενός V2 κινητήρα 1.720 κυβικών εκατοστών. Οι αναρτήσεις της αποτελούνται από ένα πιρούνι 41 χιλιοστών με 108 χιλιοστά διαδρομή μπροστά, και από μονό αμορτισέρ με διαδρομή 73 χιλιοστά πίσω. Φρενάρει με τη βοήθεια ενός πλευστού δίσκου 192 χιλιοστών, με δαγκάνα δύο εμβόλων εμπρός και ενός επίσης 292 χιλιοστών, με δαγκάνα ενός εμβόλου πίσω. Λέτε να δούμε κάποια στην Ελλάδα;"
Μακαρι να την δουμε στους δρομους
Αισθηση,λαμβανεις ρε;
Πηγη:
σελ. 2
]
Η είδηση αυτή κάτι κρύβει, Gabadoo.
Και στο λέω, διότι:
Περί το 2004 (αρχή) ήμουν στις ΗΠΑ όπου λόγω της εμπλοκής μου με το "χώρο", φίλος εκεί μου έδωσε ένα φυλλάδιο, στο οποίο διαφημιζόταν η "πώληση σε δημοπρασία" της εταιρείας INDIAN.
Δεν επρόκειτο για "πώληση" της εταιρείας σαν εταιρείας, αλλά επρόκειτο για "liquidation", δηλαδή για πώληση των περιουσιακών της στοιχείων.
Λόγω της εμπλοκής μου με το χώρο (το επαναλαμβάνω), έψαξα τότε ό,τι υπήρχε σχετικό.
Επρόκειτο για:
-Το οικόπεδο του εργοστασίου, στο Gilroy Καλιφόρνια.
-Τα κτίρια μέσα σε αυτό.
-Τα μηχανήματα παραγωγής
-Πρώτες ύλες
-Περίπου 70 μοτοσυκλέττες έτοιμες για πώληση.
-Διάφορα αξεσουάρ (δερμάτινα, ρούχα, κλπ)
-Και άλλα που ίσως δε θυμάμαι τώρα (π.χ. ανταλλακτικά).
Η τιμή εκκίνησης (για το σύνολο) ήταν $20εκ., και οι "διαχειριστές" της πτώχευσης διατηρούσαν το δικαίωμα να πουλήσουν τα διάφορα μέρη χωριστά.
Δε θυμάμαι τι έλεγε το φυλλάδιο για το όνομα της Εταιρείας. Μάλλον τίποτα.
Επρόκειτο για αναγκαστική δημοπρασία, στην οποία προχώρησαν οι πιστωτές της εταιρείας Indian λόγω χρεών.
Προφανώς έγιναν διάφορα νομικά τερτίπια, και σήμερα, 7 χρόνια μετά, κάποιος εμφανίζεται και λέει "ξαναφτιάνω τις Indian".
Δεν είναι βέβαια οι παλιές Indian.
Υποψιάζομαι ότι θα είναι ένα σύνολο εξαρτημάτων made in China μονταρισμένα στις ΗΠΑ - εδώ οι Harley "φοράνε" made in China εξαρτήματα, ο "επενδυτής" που πήρε την Indian θα κολώσει να το κάνει?
Και δεν είναι, γιατί το προσωπικό της Indian (380 άτομα πριν από το 2000), απολύθηκε.
Πάρ'τε και ένα σχετικό άρθρο του 2003.
Έχω να σας δώσω και πολλά link (τώρα τα βρήκα) αν κάποιος ενδιαφέρεται.
Το wording στο Google search είναι [ indian motorcycle factory auction ].
Δυστυχώς, η "νέα" τάση είναι να φτιάνονται πλαστικά πράματα με "look" vintage, να πουλιώνται $30.000 σε άσχετους (οι οποίοι δεν μπορούν να ξεχωρίσουν το επιχρωμιωμένο σίδερο από το επιχρωμιωμένο πλαστικό), και έτσι διάφοροι "επενδυτές" να κάνουν (αν πετύχει) την αρπαχτή τους.
Ίδωμεν.