Νέα

Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 345K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

NikosShell

Μέλος
Εγγρ.
2 Δεκ 2007
Μηνύματα
1.004
Like
2
Πόντοι
16
  Αυτη και αν ειναι ειδηση...


   "Σύμφωνα με μία είδηση που θα... αναφλέξει τη φαντασία των ρετρολάγνων, ίσως και μέχρι τα φετινά Χριστούγεννα, η σύγχρονη αναβίωση της Indian Chief θα ξανακυλήσει τους τροχούς της στους δρόμους του κόσμου. Η ιστορική εταιρεία, που γεννήθηκε το 1902, παρουσίασε πρόσφατα μία σειρά τεσσάρων εκδόσεων της θρυλικής Chief, τις Standard, Deluxe, Roadmaster και Vintage, την οποία βλέπετε στις φωτογραφίες. Η τιμή τους θα ξεκινά από τα 31.000 δολάρια στην Αμερική για την Chief Standard και θα...

κινούνται με τη βοήθεια ενός V2 κινητήρα 1.720 κυβικών εκατοστών. Οι αναρτήσεις της αποτελούνται από ένα πιρούνι 41 χιλιοστών με 108 χιλιοστά διαδρομή μπροστά, και από μονό αμορτισέρ με διαδρομή 73 χιλιοστά πίσω. Φρενάρει με τη βοήθεια ενός πλευστού δίσκου 192 χιλιοστών, με δαγκάνα δύο εμβόλων εμπρός και ενός επίσης 292 χιλιοστών, με δαγκάνα ενός εμβόλου πίσω. Λέτε να δούμε κάποια στην Ελλάδα;"


  Μακαρι να την δουμε στους δρομους

  Αισθηση,λαμβανεις ρε;


  Πηγη: σελ. 2

       
απλα γαματο
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.870
Like
60
Πόντοι
66
  Αυτη και αν ειναι ειδηση...
   "Σύμφωνα με μία είδηση που θα... αναφλέξει τη φαντασία των ρετρολάγνων, ίσως και μέχρι τα φετινά Χριστούγεννα, η σύγχρονη αναβίωση της Indian Chief θα ξανακυλήσει τους τροχούς της στους δρόμους του κόσμου. Η ιστορική εταιρεία, που γεννήθηκε το 1902, παρουσίασε πρόσφατα μία σειρά τεσσάρων εκδόσεων της θρυλικής Chief, τις Standard, Deluxe, Roadmaster και Vintage, την οποία βλέπετε στις φωτογραφίες. Η τιμή τους θα ξεκινά από τα 31.000 δολάρια στην Αμερική για την Chief Standard και θα...

κινούνται με τη βοήθεια ενός V2 κινητήρα 1.720 κυβικών εκατοστών. Οι αναρτήσεις της αποτελούνται από ένα πιρούνι 41 χιλιοστών με 108 χιλιοστά διαδρομή μπροστά, και από μονό αμορτισέρ με διαδρομή 73 χιλιοστά πίσω. Φρενάρει με τη βοήθεια ενός πλευστού δίσκου 192 χιλιοστών, με δαγκάνα δύο εμβόλων εμπρός και ενός επίσης 292 χιλιοστών, με δαγκάνα ενός εμβόλου πίσω. Λέτε να δούμε κάποια στην Ελλάδα;"

  Μακαρι να την δουμε στους δρομους
  Αισθηση,λαμβανεις ρε;
  Πηγη: σελ. 2
       ]

Η είδηση αυτή κάτι κρύβει, Gabadoo.
Και στο λέω, διότι:
Περί το 2004 (αρχή) ήμουν στις ΗΠΑ όπου λόγω της εμπλοκής μου με το "χώρο", φίλος εκεί μου έδωσε ένα φυλλάδιο, στο οποίο διαφημιζόταν η "πώληση σε δημοπρασία" της εταιρείας INDIAN.
Δεν επρόκειτο για "πώληση" της εταιρείας σαν εταιρείας, αλλά επρόκειτο για "liquidation", δηλαδή για πώληση των περιουσιακών της στοιχείων.
Λόγω της εμπλοκής μου με το χώρο (το επαναλαμβάνω), έψαξα τότε ό,τι υπήρχε σχετικό.
Επρόκειτο για:
-Το οικόπεδο του εργοστασίου, στο Gilroy Καλιφόρνια.
-Τα κτίρια μέσα σε αυτό.
-Τα μηχανήματα παραγωγής
-Πρώτες ύλες
-Περίπου 70 μοτοσυκλέττες έτοιμες για πώληση.
-Διάφορα αξεσουάρ (δερμάτινα, ρούχα, κλπ)
-Και άλλα που ίσως δε θυμάμαι τώρα (π.χ. ανταλλακτικά).
Η τιμή εκκίνησης (για το σύνολο) ήταν $20εκ., και οι "διαχειριστές" της πτώχευσης διατηρούσαν το δικαίωμα να πουλήσουν τα διάφορα μέρη χωριστά.
Δε θυμάμαι τι έλεγε το φυλλάδιο για το όνομα της Εταιρείας. Μάλλον τίποτα.
Επρόκειτο για αναγκαστική δημοπρασία, στην οποία προχώρησαν οι πιστωτές της εταιρείας Indian λόγω χρεών.
Προφανώς έγιναν διάφορα νομικά τερτίπια, και σήμερα, 7 χρόνια μετά, κάποιος εμφανίζεται και λέει "ξαναφτιάνω τις Indian".

Δεν είναι βέβαια οι παλιές Indian.
Υποψιάζομαι ότι θα είναι ένα σύνολο εξαρτημάτων made in China μονταρισμένα στις ΗΠΑ - εδώ οι Harley "φοράνε" made in China εξαρτήματα, ο "επενδυτής" που πήρε την Indian θα κολώσει να το κάνει?
Και δεν είναι, γιατί το προσωπικό της Indian (380 άτομα πριν από το 2000), απολύθηκε.

Πάρ'τε και ένα σχετικό άρθρο του 2003.
Έχω να σας δώσω και πολλά link (τώρα τα βρήκα) αν κάποιος ενδιαφέρεται.
Το wording στο Google search είναι [ indian motorcycle factory auction ].

Δυστυχώς, η "νέα" τάση είναι να φτιάνονται πλαστικά πράματα με "look" vintage, να πουλιώνται $30.000 σε άσχετους (οι οποίοι δεν μπορούν να ξεχωρίσουν το επιχρωμιωμένο σίδερο από το επιχρωμιωμένο πλαστικό), και έτσι διάφοροι "επενδυτές" να κάνουν (αν πετύχει) την αρπαχτή τους.

Ίδωμεν.
 

tomito

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2006
Μηνύματα
10.311
Κριτικές
3
Like
164
Πόντοι
166
Έχω την έντύπωση ότι είδα ένα καινούργιο τενερέ.
Πήρε τα αυτί σας ή το μάτι σας αν έχει αρχίσει να διατίθετε;
Πάντως στο σαϊτ της γιαμάχα έχει ενδεικτική τιμή.
 

Επισκέπτης
Έχω την έντύπωση ότι είδα ένα καινούργιο τενερέ.
Πήρε τα αυτί σας ή το μάτι σας αν έχει αρχίσει να διατίθετε;
Πάντως στο σαϊτ της γιαμάχα έχει ενδεικτική τιμή.

έχω την εντύπωση ότι πρέπει να διατίθετε τώρα
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
   Λοιπον να σας πω και τις εντυπωσεις μου απο την νεα αγορα που εκανα...
   Καποιον θα βοηθησει στην επιλογη του,που ξερεις
   
   Επειδη εχω σε εκτιμηση την κεφαλα μου,επειτα απο λεπτομερη ερευνα
   στο δικτυο,κατεληξα στην Schuberth για την αγορα του νεου μου κρανους...

   Τα στοιχεια που με οδηγησαν σε αυτην την αποφαση ειναι οτι ολοι οσοι
   το δοκιμασαν εχουν να λενε για την ....."ησυχια" του.

   Οι διαφορες μετρησεις θορυβου εδειχναν 85 dB στα 120 χλμ,την ωρα που ολα τα
   ανταγωνιστικα κρανη της αγορας εδειχναν απο 95 και πανω

   Λοιπον.... σας ενημερωνω οτι βρηκα την ησυχια μου παιδες....
   Οντως οι μετρησεις επαληθευτηκαν,οχι ως προς το προαναφερθεν μεγεθος,οσο
   απο την πραγματικη αισθηση
   Το κρανος οντως ειναι πολυ ...ησυχο,σε σημειο να καταντα σχεδον προβλημα εαν καποιος κο-
   ρναρει λιγο πιο πισω σου...
   Στα 130-150 χμ μετα βιας ακουγα τον κινητηρα του V-strom και επρεπε να "ανεβω" στις
   7.500 για να τον ακουσω...Ο θορυβος απο τον αερα ακουγεται κατα πολυ λιγοτερο
   απο τα αλλα κρανη που ειχα κατα καιρους...
   Ο εξαερισμος ειναι σε πολυ καλα επιπεδα με τον κεντρικο αεραγωγο να ειναι παραπανω απο
   αρκετος για την δουλεια του...
   Το κοστος σε λογικα επιπεδα.Το S1 που αγορασα εγω το εχει προσφορα η Eliofil στα 400
   ευρωπουλα απο 500 κατι αρχικη.
   Η διαφορα αυτη προκυπτει διοτι στη αγορα διατειθεται ηδη το νεο μοντελο S1 pro, στην
   ουσια ολοιδιο με το δικο μου,αλλα και με δυο παραπανω αεραγωγους
   Το χρωμα που επελεξα ειναι το Nordic dragon
   Τεχνικα στοιχεια θα βρειτε στο εξαιρετο σαιτ της εταιρειας
   
   Προσπαθηστε να δειτε την ψηφιακη αναπαρασταση με τον αναβατη σε κινηση και την συγκριση
   σε θορυβο με τα ανταγωνιστικα κρανη....Πολυ καλη δουλεια....

   [img=http://img247.imagevenue.com/loc444/th_61711_DSC01128_122_444lo.JPG][img=http://img168.imagevenue.com/loc971/th_61713_DSC01129_122_971lo.JPG][img=http://img204.imagevenue.com/loc453/th_61715_DSC01130_122_453lo.JPG][img=http://img249.imagevenue.com/loc51/th_61719_DSC01131_122_51lo.JPG]


 
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.870
Like
60
Πόντοι
66
Ομολογώ ότι ταλαντεύτηκα, αυτή τη φωτογραφία να τη βάλω εδώ, ή στο thread που έχει τίτλο: "Ιππότες της στρογγυλής κωλότρυπας" ή κάπως έτσι.

Τελικά σκέφτηκα ότι μάλλον καλύτερα εδώ....
 

Συνημμένα

  • 4631d.jpg
    4631d.jpg
    56,7 KB · Εμφανίσεις: 29

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.150
Κριτικές
150
Like
2.842
Πόντοι
6.925
Τσ-τσ-τσ που πάς χωρίς κράνος κοπελιαααά!
 

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.784
Κριτικές
17
Like
5.746
Πόντοι
5.035
Ομολογώ ότι ταλαντεύτηκα, αυτή τη φωτογραφία να τη βάλω εδώ, ή στο thread που έχει τίτλο: "Ιππότες της στρογγυλής κωλότρυπας" ή κάπως έτσι.

Τελικά σκέφτηκα ότι μάλλον καλύτερα εδώ....

Ωραία εξάτμιση... της γκόμενας εννοώ!!! :headbang2: :headbang2: :headbang2:
 

Επισκέπτης
   Λοιπον να σας πω και τις εντυπωσεις μου απο την νεα αγορα που εκανα...
   Καποιον θα βοηθησει στην επιλογη του,που ξερεις
   
   Επειδη εχω σε εκτιμηση την κεφαλα μου,επειτα απο λεπτομερη ερευνα
   στο δικτυο,κατεληξα στην Schuberth για την αγορα του νεου μου κρανους...

   Τα στοιχεια που με οδηγησαν σε αυτην την αποφαση ειναι οτι ολοι οσοι
   το δοκιμασαν εχουν να λενε για την ....."ησυχια" του.

   Οι διαφορες μετρησεις θορυβου εδειχναν 85 dB στα 120 χλμ,την ωρα που ολα τα
   ανταγωνιστικα κρανη της αγορας εδειχναν απο 95 και πανω

   Λοιπον.... σας ενημερωνω οτι βρηκα την ησυχια μου παιδες....
   Οντως οι μετρησεις επαληθευτηκαν,οχι ως προς το προαναφερθεν μεγεθος,οσο
   απο την πραγματικη αισθηση
   Το κρανος οντως ειναι πολυ ...ησυχο,σε σημειο να καταντα σχεδον προβλημα εαν καποιος κο-
   ρναρει λιγο πιο πισω σου...
   Στα 130-150 χμ μετα βιας ακουγα τον κινητηρα του V-strom και επρεπε να "ανεβω" στις
   7.500 για να τον ακουσω...Ο θορυβος απο τον αερα ακουγεται κατα πολυ λιγοτερο
   απο τα αλλα κρανη που ειχα κατα καιρους...
   Ο εξαερισμος ειναι σε πολυ καλα επιπεδα με τον κεντρικο αεραγωγο να ειναι παραπανω απο
   αρκετος για την δουλεια του...
   Το κοστος σε λογικα επιπεδα.Το S1 που αγορασα εγω το εχει προσφορα η Eliofil στα 400
   ευρωπουλα απο 500 κατι αρχικη.
   Η διαφορα αυτη προκυπτει διοτι στη αγορα διατειθεται ηδη το νεο μοντελο S1 pro, στην
   ουσια ολοιδιο με το δικο μου,αλλα και με δυο παραπανω αεραγωγους
   Το χρωμα που επελεξα ειναι το Nordic dragon
   Τεχνικα στοιχεια θα βρειτε στο εξαιρετο σαιτ της εταιρειας
   
   Προσπαθηστε να δειτε την ψηφιακη αναπαρασταση με τον αναβατη σε κινηση και την συγκριση
   σε θορυβο με τα ανταγωνιστικα κρανη....Πολυ καλη δουλεια....

   [img=http://img247.imagevenue.com/loc444/th_61711_DSC01128_122_444lo.JPG][img=http://img168.imagevenue.com/loc971/th_61713_DSC01129_122_971lo.JPG][img=http://img204.imagevenue.com/loc453/th_61715_DSC01130_122_453lo.JPG][img=http://img249.imagevenue.com/loc51/th_61719_DSC01131_122_51lo.JPG]

Καλή η επιλογή σου φίλε. Δεν είναι τυχαίο που η Schuberth είναι η επίσημη εταιρία που κατασκευάζει κράνη για τα BMW. ;)

Ομολογώ ότι ταλαντεύτηκα, αυτή τη φωτογραφία να τη βάλω εδώ, ή στο thread που έχει τίτλο: "Ιππότες της στρογγυλής κωλότρυπας" ή κάπως έτσι.

Τελικά σκέφτηκα ότι μάλλον καλύτερα εδώ....

καλά έκανες και τη έβαλες εδώ  :rockon:




φοβερός συγχρονισμός  ;)
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66

Απλά να ενημερώσω το φιλοθεάμον κοινόν ότι οι υπάλληλοι της τροχαίας που κάνουνε την επίδειξη οδηγούν...

Moto Guzzi

Αντε να επιστρέφουμε στις (ιταλικές) ρίζες μας σιγα-σιγα

Εκτός αν στραφούμε προς αγγλία
 

athens25

Μέλος
Εγγρ.
21 Μαρ 2008
Μηνύματα
101
Like
0
Πόντοι
1
εχει αγοράσει κανείς το BMW 800 GS , να γράψει κανένα σχόλιο?
 

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.150
Κριτικές
150
Like
2.842
Πόντοι
6.925
Suzuki g 250 ----> KLE 500 ----> Africa Twin -----> BMW gs 1150 ....


.....εδώ έμεινα.
 

παρθένος19

Μέλος
Εγγρ.
12 Φεβ 2008
Μηνύματα
201
Κριτικές
2
Like
2
Πόντοι
1
γεια στην παρεα...βασικα ειμαι 18 κ σκεφτομαι αργοτερα να αγορασω μηχανη αλλα μεχρι τοτε λεω να παρω τν cbr125cc για να εξικιωθω με τν συμπλεκτη...λετε να αξιζει??? :think:....βασικα πιο παλια ειχα κ ενα στρογγυλοφαναρο π το μετετρεψα σε 115cc...τι λετε??? :helpplea:...
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.870
Like
60
Πόντοι
66
γεια στην παρεα...βασικα ειμαι 18 κ σκεφτομαι αργοτερα να αγορασω μηχανη αλλα μεχρι τοτε λεω να παρω τν cbr125cc για να εξικιωθω με τν συμπλεκτη...λετε να αξιζει??? :think:....βασικα πιο παλια ειχα κ ενα στρογγυλοφαναρο π το μετετρεψα σε 115cc...τι λετε??? :helpplea:...
Γεια και σε σενα!

Να πάρεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ κανονικό μηχανάκι (με ταχύτητες στο αριστερό πόδι, φρένο πίσω στο δεξί, φρένο εμπρός στη δεξιά μανέτα και συμπλέκτη στην αριστερή). Τα υπόλοιπα που τώρα τελευταία κυκλοφορούν (με φρένα στις δυο μανέτες) είναι για κυρίες.  Όχι για μηχανόβιους.
Άσε που είναι και σκοτώστρες.
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
αν θες 125 παρε  aprilia rs

  Tο Απριλια που αναφερεις ειναι εκπληκτικο μηχανακι...
  Γνησια αγωνιστικη ρεπλικα..
  Οχι ομως και για εναν αρχαριο
  Καλυτερα να ξεκινησει ο φιλαρακος με κατι σαν το Yamaha YBR 125
  Φιλικο,ασπαστο με καλα φρενα και ......φτηνο
  Μολις περασει λιγο ο καιρος και εξοικειωθει στην χρηση,αλλαζει σε κατι
  καλυτερο
  Τα χρηματα που θα εξοικονομησει απο το μηχανακι ,να παρει ενα καλο
  κρανος....Οπωσδηποτε
  Ποτε χωρις αυτο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom