You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 347K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Ettore
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 13.422
- Like
- 47.274
Δεν έχω προσωπική εμπειρία.σωστό.
αλλά έχω πάρει τηλ. στο αρμόδιο υπουργείο και μου είπαν ότι ισχύει.
γι'αυτό ρωτάω.
μήπως κάποιος από εδώ μέσα αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα
Αν πήρες το υπουργείο και σου είπαν ότι ισχύει, να ξαναπάρεις, να ζητήσεις την συγκεκριμένη εγκύκλιο και να την παραπέμψεις στο αρμόδιο τμήμα μεταφορών που ανήκεις.
Ettore
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 13.422
- Like
- 47.274
Εγκύκλιοι και αρχεία υπουργείου Μεταφορών
Άρθρο 69
Προσθήκη παραγράφου 6 στο άρθρο 8 του π.δ. 116/2004 (Α' 81)
Η σχετική τροπολογία (Αρ.1161/192) δεν αφορά μοτοσυκλέτες. Εντάχθηκε ως άρθρο 69 στο νομοσχέδιο "Προσαρμογή της Ελληνικής Νομοθεσίας στις διατάξεις της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/881 και άλλες διατάξεις."
Άρθρο 69
Προσθήκη παραγράφου 6 στο άρθρο 8 του π.δ. 116/2004 (Α' 81)
Η σχετική τροπολογία (Αρ.1161/192) δεν αφορά μοτοσυκλέτες. Εντάχθηκε ως άρθρο 69 στο νομοσχέδιο "Προσαρμογή της Ελληνικής Νομοθεσίας στις διατάξεις της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/881 και άλλες διατάξεις."
Ettore
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 13.422
- Like
- 47.274
Το άρθρο 69 του νομοσχεδίου όπως ψηφίστηκε ορίζει τα εξής :
Άρθρο 69
Προσθήκη παραγράφου 6 στο άρθρο 8 του π.δ. 116/2004 (Α' 81)
Στο άρθρο 8 του π.δ. 116/2004 προστίθεται παράγραφός 6 ως εξής:
«6. Για επιβατικά Ι.Χ. αυτοκίνητα με ημερομηνία πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν την 4η/3/2004, τα οποία δεν βρίσκονται πλέον στην κατοχή των ιδιοκτητών τους, οι τελευταίοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση διαγραφής αυτών από το Μητρώο Αδειών Κυκλοφορίας Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, χωρίς την προσκόμιση Πιστοποιητικού Καταστροφής του οχήματος, στην περίπτωση που αυτά έχουν δοθεί για καταστροφή, διάλυση ή αχρήστευση έως 04..03.2004, γεγονός που βεβαιώνεται με υπεύθυνη δήλωση του αιτουντος και κάθε άλλο διαθέσιμο αποδεικτικά έγγραφο.
6.1. Εφάσον για τα έτη που έπονται της δηλωθείσας ημερομηνίας διάλυσης, αχρήστευσης ή καταστροφής του οχήματος, έχουν καταβληθεί τέλη κυκλοφορίας, αυτά δεν επιστρέφονται.
6.2. Η αίτηση διαγραφής υποβάλλεται σε οποιαδήποτε υπηρεσία Μεταφορών & Επικοινωνιών των Περιφερειών της Χώρας, και· σε αυτή αναγράφεται ο λόγος για τον οποίο ζητείται η οριστική διαγραφή του αυτοκινήτου κατά τα ανωτέρω. Με την αίτηση - υπεύθυνη δήλωση παραδίδονται στην υπηρεσία Μεταφορών & : Επικοινωνιών της Περιφέρειας η άδεια κυκλοφορίας και οι κρατικές πινακίδες του αυτοκινήτου, εφάσον βρίσκονται στην κατοχή του αιτοΰντος την διαγραφή. Αίτηση διαγραφής κατά τα ανωτέρω δύναται να υποβληθεί και από κληρονόμους, μετά την δήλωση αποδοχής της κληρονομιάς, για κληρονομηθέντα αυτοκίνητα τα οποία είχαν δοθεί για καταστροφή, διάλυση ή αχρήστευση έως 04.03.2004.
6.3. Στον αιτούντα χορηγείται βεβαίωση διαγραφής με ημερομηνία 04η.03.2004, εκτός εάν από επίσημο δημόσιο έγγραφο που συνυποβάλλεται με την υπεύθυνη δήλωση, αποδεικνύεται ότι η καταστροφή, διάλυση ή αχρήστευση πραγματοποιήθηκε πριν την ημερομηνία αυτή. Στην περίπτωση αυτή ως ημερομηνία διαγραφής ορίζεται η ημερομηνία που προκύπτει από το έγγραφο.
6.4. Για την κατάθεση της αίτησης και την διεκπεραίωση της διαδικασίας οριστικής διαγραφής των ανωτέρω οχημάτων, καταβάλλεται από τον αιτούντα τέλος διαγραφής ύψους είκοσι (20) ευρώ.
6.5. Σε περίπτωση οριστικής διαγραφής οχήματος που βασίστηκε αποδεδειγμένα σε ψευδή δήλωση, επιβάλλεται, πλέον των σχετικών ποινικών κυρώσεων, περί ψευδούς δηλώσεως, διοικητικό πρόστιμο υπέρ του Δημοσίου ύψους χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ. Πέραν των ανωτέρω κυρώσεων, το όχημα κατάσχεται και περιέρχεται στην κυριότητα του Δημοσίου και στη συνέχεια παραδίδεται στη Δ/νση Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού για τον Νομό Αττικής, ή στο αρμόδιο Τελωνείο για τους υπόλοιπους Νομούς.
6.6. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Υποδομών και Μεταφορών και Εσωτερικών, αρμόδιου για θέματα του πρώην Υπουργείου Δημοσίας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, καθορίζονται τα αρμόδια όργανα και η διαδικασία επιβολής κσι είσπραξης του διοικητικού προστίμου υπέρ του Δημοσίου, η. διαδικασία ακινητοποίησης, κατάσχεσης και παράδοσης του οχήματος στη Δ/νση Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού ή στο αρμόδιο Τελωνείο, κατά περίπτωση, καθώς και κάθε άλλη λεπτομέρεια για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου.»
Άρθρο 69
Προσθήκη παραγράφου 6 στο άρθρο 8 του π.δ. 116/2004 (Α' 81)
Στο άρθρο 8 του π.δ. 116/2004 προστίθεται παράγραφός 6 ως εξής:
«6. Για επιβατικά Ι.Χ. αυτοκίνητα με ημερομηνία πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν την 4η/3/2004, τα οποία δεν βρίσκονται πλέον στην κατοχή των ιδιοκτητών τους, οι τελευταίοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση διαγραφής αυτών από το Μητρώο Αδειών Κυκλοφορίας Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, χωρίς την προσκόμιση Πιστοποιητικού Καταστροφής του οχήματος, στην περίπτωση που αυτά έχουν δοθεί για καταστροφή, διάλυση ή αχρήστευση έως 04..03.2004, γεγονός που βεβαιώνεται με υπεύθυνη δήλωση του αιτουντος και κάθε άλλο διαθέσιμο αποδεικτικά έγγραφο.
6.1. Εφάσον για τα έτη που έπονται της δηλωθείσας ημερομηνίας διάλυσης, αχρήστευσης ή καταστροφής του οχήματος, έχουν καταβληθεί τέλη κυκλοφορίας, αυτά δεν επιστρέφονται.
6.2. Η αίτηση διαγραφής υποβάλλεται σε οποιαδήποτε υπηρεσία Μεταφορών & Επικοινωνιών των Περιφερειών της Χώρας, και· σε αυτή αναγράφεται ο λόγος για τον οποίο ζητείται η οριστική διαγραφή του αυτοκινήτου κατά τα ανωτέρω. Με την αίτηση - υπεύθυνη δήλωση παραδίδονται στην υπηρεσία Μεταφορών & : Επικοινωνιών της Περιφέρειας η άδεια κυκλοφορίας και οι κρατικές πινακίδες του αυτοκινήτου, εφάσον βρίσκονται στην κατοχή του αιτοΰντος την διαγραφή. Αίτηση διαγραφής κατά τα ανωτέρω δύναται να υποβληθεί και από κληρονόμους, μετά την δήλωση αποδοχής της κληρονομιάς, για κληρονομηθέντα αυτοκίνητα τα οποία είχαν δοθεί για καταστροφή, διάλυση ή αχρήστευση έως 04.03.2004.
6.3. Στον αιτούντα χορηγείται βεβαίωση διαγραφής με ημερομηνία 04η.03.2004, εκτός εάν από επίσημο δημόσιο έγγραφο που συνυποβάλλεται με την υπεύθυνη δήλωση, αποδεικνύεται ότι η καταστροφή, διάλυση ή αχρήστευση πραγματοποιήθηκε πριν την ημερομηνία αυτή. Στην περίπτωση αυτή ως ημερομηνία διαγραφής ορίζεται η ημερομηνία που προκύπτει από το έγγραφο.
6.4. Για την κατάθεση της αίτησης και την διεκπεραίωση της διαδικασίας οριστικής διαγραφής των ανωτέρω οχημάτων, καταβάλλεται από τον αιτούντα τέλος διαγραφής ύψους είκοσι (20) ευρώ.
6.5. Σε περίπτωση οριστικής διαγραφής οχήματος που βασίστηκε αποδεδειγμένα σε ψευδή δήλωση, επιβάλλεται, πλέον των σχετικών ποινικών κυρώσεων, περί ψευδούς δηλώσεως, διοικητικό πρόστιμο υπέρ του Δημοσίου ύψους χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ. Πέραν των ανωτέρω κυρώσεων, το όχημα κατάσχεται και περιέρχεται στην κυριότητα του Δημοσίου και στη συνέχεια παραδίδεται στη Δ/νση Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού για τον Νομό Αττικής, ή στο αρμόδιο Τελωνείο για τους υπόλοιπους Νομούς.
6.6. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Υποδομών και Μεταφορών και Εσωτερικών, αρμόδιου για θέματα του πρώην Υπουργείου Δημοσίας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, καθορίζονται τα αρμόδια όργανα και η διαδικασία επιβολής κσι είσπραξης του διοικητικού προστίμου υπέρ του Δημοσίου, η. διαδικασία ακινητοποίησης, κατάσχεσης και παράδοσης του οχήματος στη Δ/νση Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού ή στο αρμόδιο Τελωνείο, κατά περίπτωση, καθώς και κάθε άλλη λεπτομέρεια για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου.»
liberog0
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Μαρ 2010
- Μηνύματα
- 918
- Like
- 0
- Πόντοι
- 6
Το άρθρο 69 του νομοσχεδίου όπως ψηφίστηκε ορίζει τα εξής :
σ'ευχαριστώ για τον κόπο σου να βρεις όλα αυτά και για τον χρόνο σου.
τα γνωρίζω όμως.
αυτά είναι στην θεωρία.
από την στιγμή όμως που το υπουργείο μου λέει ότι ισχύει ΚΑΙ για τις μηχανές και ένας δικηγόρος που ρώτησα μου είπε ότι είναι "κακή διατύπωση" , μου αφήνει το δικαίωμα τουλάχιστον να το ψάξω λίγο ακόμα.
εμένα με ενδιαφέρει κάποιος που είχε παρόμοιο πρόβλημα.
Ettore
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 13.422
- Like
- 47.274
Αφού είσαι διατεθειμένος να το ψάξεις παραπάνω θα βγάλεις άκρη, εύκολα η δύσκολα.Σ'ευχαριστώ για τον κόπο σου να βρεις όλα αυτά και για τον χρόνο σου, τα γνωρίζω όμως. Αυτά είναι στην θεωρία από την στιγμή όμως που το υπουργείο μου λέει ότι ισχύει ΚΑΙ για τις μηχανές και ένας δικηγόρος που ρώτησα μου είπε ότι είναι "κακή διατύπωση" , μου αφήνει το δικαίωμα τουλάχιστον να το ψάξω λίγο ακόμα.
εμένα με ενδιαφέρει κάποιος που είχε παρόμοιο πρόβλημα.
Ettore
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 13.422
- Like
- 47.274
Αισθάνεσαι άβολα με την Africa Twin σου όταν στέκεσαι δίπλα-δίπλα στο φανάρι με ένα BMW R1200GS Adventure; Ήθελες να αγοράσεις μια Africa Twin αλλά σκεφτόσουν ότι δεν θα δείχνει τόσο χοντρή όσο η BMW του φίλου σου όταν την παρκάρεις στην καφετέρια; Έφτασε η λύση που περίμενες, αφού από το 2018 η Honda θα προσφέρει και μια δεύτερη έκδοση της Africa Twin με ρεζερβουάρ 22 λίτρων.
Νέα Honda Africa Twin / Adventure Sport. Με ψεκασμό Ride by Wire και πολλές αλλαγές.
Συνημμένα
Ettore
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 13.422
- Like
- 47.274
η BMW εβγαλε αυτό για να την αντιμετωπισει
Έρχεται F850GS
Η F850GS θα είναι ένα εντελώς νέο μοντέλο που θα αντικαταστήσει το ικανό μεν F800GS, αλλά ξεπερασμένο σε σχέση με τα νεότερα Africa Twin, Multistrada 950 και 1090 Adventure R.
Ettore
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 13.422
- Like
- 47.274
Η F850GS θα είναι ένα εντελώς νέο μοντέλο που θα αντικαταστήσει το ικανό μεν F800GS, αλλά ξεπερασμένο σε σχέση με τα νεότερα Africa Twin, Multistrada 950 και 1090 Adventure R.
BMW F 750 GS & F 850 GS
Συνημμένα
Ettore
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 13.422
- Like
- 47.274
Οταν ειναι tubless με ακτινες, αυτες πιανουν στην ακρη της ζαντας,οχι κεντρο. Στο africa κεντρο τις βλεπω. Και επειδη ημουν κατοχος africa, μοτο χωρις tubless ΔΕΝ ξανααγοραζω. Η μετατροπη αυτη στο africa ηταν ασυμφορη, και βρεθηκα με vstorm.
Tubeless ελαστικά και ακτινωτές ζάντες για το GS.
Η ακτίνες στις ζάντες του Africa είναι από ανείδωτο ατσάλι και απέκτησαν κόντρα για την αποφυγή περιστροφής του ελαστικού και το πιθανό κόψιμο της βαλβίδας της σαμπρέλας.
Συνημμένα
Virginios_Richter
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 12 Σεπ 2016
- Μηνύματα
- 196
- Κριτικές
- 41
- Like
- 2.336
- Πόντοι
- 5.191
μαλακία το νέο GS 850. Παραμένει σαφως υποδεέστερο από ΚΤΜ 1050 και africa.
To θέμα είναι ότι αν το έβγαζαν στα 1000cc θα χτύπαγε άμεσα το boxer σε υποδυναμη.
Κατα τη γνώμη μου κάνανε μια τρύπα στο νερό με ένα μηχανάκι σαφώς πιο άσχημο από το 800gs (θυμίζει περισσότερο το παλιό 700GS) και καλύτερο μεν αλλά όχι όσο καλύτερο θα έπρεπε για να χτυπήσει τον αναταγωνισμο.
To θέμα είναι ότι αν το έβγαζαν στα 1000cc θα χτύπαγε άμεσα το boxer σε υποδυναμη.
Κατα τη γνώμη μου κάνανε μια τρύπα στο νερό με ένα μηχανάκι σαφώς πιο άσχημο από το 800gs (θυμίζει περισσότερο το παλιό 700GS) και καλύτερο μεν αλλά όχι όσο καλύτερο θα έπρεπε για να χτυπήσει τον αναταγωνισμο.
Ghost Rider III
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Αυγ 2017
- Μηνύματα
- 237
- Κριτικές
- 1
- Like
- 97
- Πόντοι
- 1
Συμφωνώ απόλυτα.Το όμορφο ή άσχημο είναι υποκειμενικό.
Πάντως για μένα οι BMW είναι οι πιο άσχημες μηχανές και μόνο Ο όγκος τους, τους δίνει στυλ
οι BMW είναι οι πιο άσχημες μηχανές και μόνο Ο όγκος τους, τους δίνει στυλ
Κανένα στυλ.
Κανένα προσόν (σε σχέση με τα Jap).
Πολύ χειρότερα ηλεκτρονικά (και ηλεκτρικά, παλιότερα).
Και value for money arkidia. Όπως και κόστος service και ανταλλακτικών.
Και απίθανες βλάβες και αστοχίες.
Έχω αμάξι BMW, και το παραδέχομαι.
Αλλά στις moto... Άσ' το καλύτερα. Και οι 3 που έχω, Jap είναι. Και καλά κάνουν.
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 34
- Εμφανίσεις
- 21K
- Απαντήσεις
- 21
- Εμφανίσεις
- 9K
- Απαντήσεις
- 248
- Εμφανίσεις
- 10K
- Απαντήσεις
- 68
- Εμφανίσεις
- 38K
- Απαντήσεις
- 0
- Εμφανίσεις
- 6K