Νέα

Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 347K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Virginios_Richter

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Σεπ 2016
Μηνύματα
196
Κριτικές
41
Like
2.336
Πόντοι
5.191
:rockon:
Η γενική άποψη που έχω για τα γυμνά θηριώδη σε ισχύ μηχανάκια είναι ότι πέρα από την ομορφιά που τυχόν διαθέτουν είναι παράλογα ακριβά και μη χρηστικά, αφού πέρα από μια ικανοποιητική οδική συμπεριφορά στο στρίψιμο σε σφιχτό στροφιλίκι και μια εκρηκτική ροπή στα ξεκινήματα και στις επιταχύνσεις, κατά τα άλλα δεν ταξιδεύουν με άνεση καθώς παλεύεις με τον αέρα μετά τα 140-150χλμ/Ω,δεν φορτώνονται με αποσκευές και το δεύτερο άτομο ταλαιπωρείται πίσω.Ισως σαν δεύτερο-τρίτο μηχανάκι για την καύλα καλά είναι...

:rockon:
 

Ettore

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2017
Μηνύματα
13.422
Like
47.276
Κλοπή μοτοσυκλέτας

Το θράσος των ληστών δεν έχει όρια. Αυτή τη φορά στην περιοχή της Δραπετσώνας στην οδό Καζαντζάκη 71-73, τα ξημερώματα 9 Νοεμβρίου, επιτήδειοι έκλεψαν μία μοτοσυκλέτα Ducati Multistrada αξίας 23.000 ευρώ, από το υπόγειο παρκινγκ του σπιτιού.

Σε περίπτωση που κάποιος είδε, αντιλήφτηκε ή γνωρίζει κάτι, μπορεί να επικοινωνήσει με το τηλέφωνο.


 

Συνημμένα

  • image.jpeg
    image.jpeg
    134,4 KB · Εμφανίσεις: 79
  • image (1).jpeg
    image (1).jpeg
    77,1 KB · Εμφανίσεις: 79

Ettore

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2017
Μηνύματα
13.422
Like
47.276
Σχεδίαση και κατασκευή στην Ελλάδα σε 12 μήνες.

Η πρώτη ελληνική μοτοσικλέτα, που «πατάει γκάζι» για μια αγορά σε ραγδαία άνοδο παγκοσμίως, αυτή των ειδικών, περιορισμένης παραγωγής και κατά παραγγελία μηχανών, παρουσιάστηκε πρόσφατα στο διεθνές κοινό, στην έκθεση EICMA, στο κοσμοπολίτικο Μιλάνο της Ιταλίας.

 

Συνημμένα

  • moto3.jpeg
    moto3.jpeg
    431,4 KB · Εμφανίσεις: 62

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.014
Κριτικές
16
Like
15.022
Πόντοι
6.515
εχουν κλεψει πολλα gs1200 από κλειστα παρκινγκ. Επεμβαινουν ακομα και στα ηλεκτρονικα συστηματα των μηχανών.
ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΚΛΕΒΟΥΝ.
Φορτωνουν σε νταλίκες και περνουν αλβανια ανενόχλητοι.

κρατος της πλακας  :-(
 

Ettore

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2017
Μηνύματα
13.422
Like
47.276
Ένας γνωστός μου είχε συναγερμό με GPS στην GS. Τον εξουδετέρωσαν, δεν αντελήφθησαν το GPS το οποίο ήταν τοποθετημένο σε διαφορετικό σημείο,  και τους έπιασαν λίγο πριν περάσουν τα σύνορα με ένα φορτηγό φορτωμένο μοτοσυκλέτες.
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.014
Κριτικές
16
Like
15.022
Πόντοι
6.515
είναι πολλα τα λεφτα, όταν θες να χεις καινουργιο μοτορι 20 χιλιαρικα δινεις άλλο ένα το χρονο για ασφαλεια κλοπης αλλιως ρισκαρεις με εγκεφαλικο τυπε  :undecided:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.014
Κριτικές
16
Like
15.022
Πόντοι
6.515
EICMA 2017, ARCH, εταιρεια του Keanu Reeves κατασκευη μηχανων custom, τιμη πωλησης περιπου 80.000 δολαρια

 

Συνημμένα

  • m58a2976.jpg
    m58a2976.jpg
    109,8 KB · Εμφανίσεις: 27

Ettore

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2017
Μηνύματα
13.422
Like
47.276
είναι πολλα τα λεφτα, όταν θες να χεις καινουργιο μοτορι 20 χιλιαρικα δινεις άλλο ένα το χρονο για ασφαλεια κλοπης αλλιως ρισκαρεις με εγκεφαλικο τυπε  :undecided:
Πιο πολύ για ψυχολογικούς λόγους έτσι ώστε να κοιμάσαι ήσυχος. Γιατί όπως έχει αποδειχτεί αν σε βάλουν στο μάτι δεν την γλυτώνεις  :'( :'( :'(
 

Ettore

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2017
Μηνύματα
13.422
Like
47.276
Αυτό είναι πράγματι, μεγάλη επιτυχία.
Τώρα είναι υποψιασμένοι και ψάχνουνε για GPS τις μοτοσυκλέτες. Προτού της πάνε στον τελικό προορισμό τους τις αφηνουν για μερικές μέρες σε ένα σημείο για να δουν αν εντοπιστούν.
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Κι εσύ που τα ξέρεις όλα αυτά, Ettore?
Έχεις κάνει κλεφτρόνι?
 

Digweed

Μέγας
Εγγρ.
26 Ιουν 2016
Μηνύματα
6.034
Κριτικές
1
Like
16.294
Πόντοι
3.836
Φωτογραφίες:
Η πρώτη ελληνική μοτοσυκλέτα είναι γεγονός!

Η κατασκευή ξεκίνησε κι ολοκληρώθηκε τελικά λίγο πριν την ανοίξει τις πύλες η διεθνής έκθεση μοτοσυκλέτας στην Ιταλίας στις 9 ΝοεμβρίουΗ πρώτη ελληνική μοτοσικλέτα, που «πατάει γκάζι» για μια αγορά σε ραγδαία άνοδο παγκοσμίως, αυτή των ειδικών, περιορισμένης παραγωγής και κατά παραγγελία μηχανών, παρουσιάστηκε πρόσφατα στο διεθνές κοινό, στην έκθεση EICMA, στο κοσμοπολίτικο Μιλάνο της Ιταλίας.

«Δεν δειλιάζουμε καθόλου, καθώς είμαστε ανταγωνιστικοί στο υψηλότερο επίπεδο, η τεχνολογία που κατέχουμε αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα είναι μοναδική και το έχουν παραδεχθεί όλοι.
Δεν φοβόμαστε και προχωράμε μπροστά με το κεφάλι ψηλά» τόνισε μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ-ΜΠΕ, "Πρακτορείο 104,9 FM'", ο δημιουργός της μοτοσυκλέτας, μηχανολόγος Ντίνος Νικολαΐδης.


Η δημιουργία του ειδικού μοντέλου ξεκίνησε όταν πριν από έναν χρόνο, όταν η εταιρία του κ. Νικολαΐδη συμμετείχε και πάλι στη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας παγκοσμίως, την EICMA που γίνεται κάθε Νοέμβριο στο Μιλάνο.

«Το 2016, στην έκθεση, βλέποντας αυτή την καταιγίδα των μοτοσυκλετών τύπου Custom, Trackers και των Café Racers, είπαμε ότι πρέπει και εμείς να κάνουμε κάτι.
Παρότι είμαστε μια εταιρεία που κατασκευάζει φίλτρα αέρος, "κλέψαμε" λίγο χρόνο από το τμήμα έρευνας και είπαμε να φτιάξουμε μια δικιά μας μοτοσικλέτα (...) και αυτό ακριβώς κάναμε» εξηγεί ο κ. Νικολαΐδης.
Η κατασκευή ξεκίνησε κι ολοκληρώθηκε τελικά λίγο πριν την ανοίξει τις πύλες η διεθνής έκθεση μοτοσυκλέτας στην Ιταλίας στις 9 Νοεμβρίου.


Σχεδίαση και κατασκευή στην Ελλάδα σε 12 μήνες

«Η ιδέα γεννήθηκε λοιπόν τον Νοέμβριο του 2016, τον Δεκέμβριο αγοράσαμε το μοτέρ και ό,τι άλλο χρειαστήκαμε και ξεκινήσαμε να σχεδιάσουμε τη DCR 017» αναφέρει ο Έλληνας μηχανολόγος ενώ εξηγεί πως ο σχεδιασμός διήρκεσε δύο με τρεις μήνες «από τα απλά σχέδια μέχρι τα τρισδιάστατα λειτουργικά με τα οποία έγιναν οι προσομοιώσεις μέχρι ό,τι άλλο χρειάστηκε για κατασκευή».


   
«Το τελικά αποτέλεσμα κρίνεται ως εκπληκτικό» σημειώνει ο κ.Νικολαΐδης, καθώς λαμβάνει υπόψιν τις πρώτες εντυπώσεις και από όσους κινήθηκαν με το μοντέλο πριν από την παρουσίαση.

«Όταν την οδηγήσαμε και τη δείξαμε σε έναν πολύ κλειστό κύκλο συνεργατών, στο πλαίσιο φωτογράφισης και βιντεοσκόπησης, δημιουργήθηκε το παρατσούκλι της,ως"Brain Eraser"αφού την καβαλάς και ξεχνάς οτιδήποτε είχες στο μυαλό για ένα δίκυκλο και η μοναδικότητα της είναι συγκλονιστική»,προσθέτει ορμώμενος από τις πρώτες διαδρομές αναβατών πάνω στη μοτοσικλέτα.

   
Το εγχείρημα πάντως δεν ήταν καθόλου εύκολο να φτάσει στην τελική του μορφή τονίζει ο Έλληνας μηχανολόγος.

«Χρειάζεσαι τριάντα χρόνια πείρα για να αποφύγεις όλες τις δυσκολίες και να έχεις έτοιμες μελετημένες λύσεις από το παρελθόν.
Αλλιώς δεν προλαβαίνεις σε ένα χρόνον να το κάνεις, η DCR 017 ξεκίνησε με ένα τρισδιάστατο 3D Cut (σ.σ ειδικό πρότυπο σχεδιασμού κατασκευασμένο σε υπολογιστή) και μετά προέκυψαν περίπου 1.500 επιμέρους σχέδια κατασκευαστικά για τα εξαρτήματα και για ό,τι άλλο χρειάστηκε να γίνει για τη μοτοσικλέτα» περιγράφει, ενώ για την ολοκλήρωση της μοτοσικλέτας εργάστηκε μια μικρή ομάδα της ελληνικής εταιρίας με την ονομασία DNA Filters Ltd.

 
«Ήταν ένα πρότζεκτ που προχώρησε με τη δουλειά δύο κυρίως ατόμων, τη δική μου και του Μάριου Νικολαΐδη που είναι Motorsport Engineer και ολοκληρώθηκε παράλληλα με τη κύρια μας εργασία όλων σε συνεργασία μόνο με την ομάδα του Τμήματος R&D (σ.σ Έρευνας και Εξέλιξης) της εταιρίας μας ενώ όλα τα εξαρτήματα κατασκευάστηκαν μέσα στο εργοστάσιο με τεχνολογία δικιά μας» καταλήγει.
   
Στόχος η δημιουργία γραμμής παραγωγής στην Ελλάδα

Σε ό,τι αφορά την μετεξέλιξη του πρωτοτύπου της μοτοσυκλέτας σε μοντέλο παραγωγής ο κ.Νικολαΐδης εξηγεί πως αρχικά κατασκευάστηκε με στόχο «να δείξει ότι κατέχουμε την τεχνολογία παρότι είμαστε μια εταιρεία που κατασκευάζει φίλτρα αέρος [...] Θέλαμε να δείξουμε πως είμαστε ικανοί να κατασκευάσουμε και μοτοσικλέτες. Αυτό το πέτυχε η συγκεκριμένα μοτοσικλέτα. Εκείνο που προέκυψε είναι η ζήτηση από τον κόσμο, υπάρχει ζήτηση, ο κόσμος ενδιαφέρεται» προσέθεσε.
   
Η DCR 017 έχει ως στόχο το ειδικό κοινό που αναζητά μοντέλα σε ένα ακμάζων τμήμα της αγοράς,αγοραστές που επιλέγουν μοντέλα κατασκευασμένα στα μέτρα τους.

«Είναι κάτι που μπορούμε να το παραλληλίσουμε με Ferrari ή Lamborghini στον τομέα του αυτοκινήτου,προφανώς είναι πάρα πολύ ακριβή κατηγορία υπάρχει όμως σχέδιο για να πάμε στο Plan B» σημειώνει. «Αν οι όροι το επιτρέψουν αν έχουμε δηλαδή τις ανάλογες παραγγελίες, ναι, σχεδιάζουμε να στήσουμε μια ξεχωριστή μονάδα και να παράγουμε αυτή τη μοτοσικλέτα» καταλήγει.




 

Συνημμένα

  • moto6.jpeg
    moto6.jpeg
    119,6 KB · Εμφανίσεις: 21
  • moto4.jpeg
    moto4.jpeg
    290,9 KB · Εμφανίσεις: 27
  • moto1.jpeg
    moto1.jpeg
    200,4 KB · Εμφανίσεις: 20
  • moto2.jpeg
    moto2.jpeg
    219,9 KB · Εμφανίσεις: 21
  • moto3.jpeg
    moto3.jpeg
    293,9 KB · Εμφανίσεις: 21

max-mad

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Ιαν 2009
Μηνύματα
1.826
Κριτικές
10
Like
467
Πόντοι
3.245
Φωτογραφίες:
Η πρώτη ελληνική μοτοσυκλέτα είναι γεγονός!

Η κατασκευή ξεκίνησε κι ολοκληρώθηκε τελικά λίγο πριν την ανοίξει τις πύλες η διεθνής έκθεση μοτοσυκλέτας στην Ιταλίας στις 9 ΝοεμβρίουΗ πρώτη ελληνική μοτοσικλέτα, που «πατάει γκάζι» για μια αγορά σε ραγδαία άνοδο παγκοσμίως, αυτή των ειδικών, περιορισμένης παραγωγής και κατά παραγγελία μηχανών, παρουσιάστηκε πρόσφατα στο διεθνές κοινό, στην έκθεση EICMA, στο κοσμοπολίτικο Μιλάνο της Ιταλίας.

«Δεν δειλιάζουμε καθόλου, καθώς είμαστε ανταγωνιστικοί στο υψηλότερο επίπεδο, η τεχνολογία που κατέχουμε αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα είναι μοναδική και το έχουν παραδεχθεί όλοι.
Δεν φοβόμαστε και προχωράμε μπροστά με το κεφάλι ψηλά» τόνισε μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ-ΜΠΕ, "Πρακτορείο 104,9 FM'", ο δημιουργός της μοτοσυκλέτας, μηχανολόγος Ντίνος Νικολαΐδης.


Η δημιουργία του ειδικού μοντέλου ξεκίνησε όταν πριν από έναν χρόνο, όταν η εταιρία του κ. Νικολαΐδη συμμετείχε και πάλι στη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας παγκοσμίως, την EICMA που γίνεται κάθε Νοέμβριο στο Μιλάνο.

«Το 2016, στην έκθεση, βλέποντας αυτή την καταιγίδα των μοτοσυκλετών τύπου Custom, Trackers και των Café Racers, είπαμε ότι πρέπει και εμείς να κάνουμε κάτι.
Παρότι είμαστε μια εταιρεία που κατασκευάζει φίλτρα αέρος, "κλέψαμε" λίγο χρόνο από το τμήμα έρευνας και είπαμε να φτιάξουμε μια δικιά μας μοτοσικλέτα (...) και αυτό ακριβώς κάναμε» εξηγεί ο κ. Νικολαΐδης.
Η κατασκευή ξεκίνησε κι ολοκληρώθηκε τελικά λίγο πριν την ανοίξει τις πύλες η διεθνής έκθεση μοτοσυκλέτας στην Ιταλίας στις 9 Νοεμβρίου.


Σχεδίαση και κατασκευή στην Ελλάδα σε 12 μήνες

«Η ιδέα γεννήθηκε λοιπόν τον Νοέμβριο του 2016, τον Δεκέμβριο αγοράσαμε το μοτέρ και ό,τι άλλο χρειαστήκαμε και ξεκινήσαμε να σχεδιάσουμε τη DCR 017» αναφέρει ο Έλληνας μηχανολόγος ενώ εξηγεί πως ο σχεδιασμός διήρκεσε δύο με τρεις μήνες «από τα απλά σχέδια μέχρι τα τρισδιάστατα λειτουργικά με τα οποία έγιναν οι προσομοιώσεις μέχρι ό,τι άλλο χρειάστηκε για κατασκευή».


   
«Το τελικά αποτέλεσμα κρίνεται ως εκπληκτικό» σημειώνει ο κ.Νικολαΐδης, καθώς λαμβάνει υπόψιν τις πρώτες εντυπώσεις και από όσους κινήθηκαν με το μοντέλο πριν από την παρουσίαση.

«Όταν την οδηγήσαμε και τη δείξαμε σε έναν πολύ κλειστό κύκλο συνεργατών, στο πλαίσιο φωτογράφισης και βιντεοσκόπησης, δημιουργήθηκε το παρατσούκλι της,ως"Brain Eraser"αφού την καβαλάς και ξεχνάς οτιδήποτε είχες στο μυαλό για ένα δίκυκλο και η μοναδικότητα της είναι συγκλονιστική»,προσθέτει ορμώμενος από τις πρώτες διαδρομές αναβατών πάνω στη μοτοσικλέτα.

   
Το εγχείρημα πάντως δεν ήταν καθόλου εύκολο να φτάσει στην τελική του μορφή τονίζει ο Έλληνας μηχανολόγος.

«Χρειάζεσαι τριάντα χρόνια πείρα για να αποφύγεις όλες τις δυσκολίες και να έχεις έτοιμες μελετημένες λύσεις από το παρελθόν.
Αλλιώς δεν προλαβαίνεις σε ένα χρόνον να το κάνεις, η DCR 017 ξεκίνησε με ένα τρισδιάστατο 3D Cut (σ.σ ειδικό πρότυπο σχεδιασμού κατασκευασμένο σε υπολογιστή) και μετά προέκυψαν περίπου 1.500 επιμέρους σχέδια κατασκευαστικά για τα εξαρτήματα και για ό,τι άλλο χρειάστηκε να γίνει για τη μοτοσικλέτα» περιγράφει, ενώ για την ολοκλήρωση της μοτοσικλέτας εργάστηκε μια μικρή ομάδα της ελληνικής εταιρίας με την ονομασία DNA Filters Ltd.

 
«Ήταν ένα πρότζεκτ που προχώρησε με τη δουλειά δύο κυρίως ατόμων, τη δική μου και του Μάριου Νικολαΐδη που είναι Motorsport Engineer και ολοκληρώθηκε παράλληλα με τη κύρια μας εργασία όλων σε συνεργασία μόνο με την ομάδα του Τμήματος R&D (σ.σ Έρευνας και Εξέλιξης) της εταιρίας μας ενώ όλα τα εξαρτήματα κατασκευάστηκαν μέσα στο εργοστάσιο με τεχνολογία δικιά μας» καταλήγει.
   
Στόχος η δημιουργία γραμμής παραγωγής στην Ελλάδα

Σε ό,τι αφορά την μετεξέλιξη του πρωτοτύπου της μοτοσυκλέτας σε μοντέλο παραγωγής ο κ.Νικολαΐδης εξηγεί πως αρχικά κατασκευάστηκε με στόχο «να δείξει ότι κατέχουμε την τεχνολογία παρότι είμαστε μια εταιρεία που κατασκευάζει φίλτρα αέρος [...] Θέλαμε να δείξουμε πως είμαστε ικανοί να κατασκευάσουμε και μοτοσικλέτες. Αυτό το πέτυχε η συγκεκριμένα μοτοσικλέτα. Εκείνο που προέκυψε είναι η ζήτηση από τον κόσμο, υπάρχει ζήτηση, ο κόσμος ενδιαφέρεται» προσέθεσε.
   
Η DCR 017 έχει ως στόχο το ειδικό κοινό που αναζητά μοντέλα σε ένα ακμάζων τμήμα της αγοράς,αγοραστές που επιλέγουν μοντέλα κατασκευασμένα στα μέτρα τους.

«Είναι κάτι που μπορούμε να το παραλληλίσουμε με Ferrari ή Lamborghini στον τομέα του αυτοκινήτου,προφανώς είναι πάρα πολύ ακριβή κατηγορία υπάρχει όμως σχέδιο για να πάμε στο Plan B» σημειώνει. «Αν οι όροι το επιτρέψουν αν έχουμε δηλαδή τις ανάλογες παραγγελίες, ναι, σχεδιάζουμε να στήσουμε μια ξεχωριστή μονάδα και να παράγουμε αυτή τη μοτοσικλέτα» καταλήγει.





.....
Μακαρι να παει μπροστα το project .....
 

max-mad

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Ιαν 2009
Μηνύματα
1.826
Κριτικές
10
Like
467
Πόντοι
3.245
Προσοχη! ο σκυλος δαγκωνει
( Παρατηρειστε πως γεμιζουν οι στροφες με 3η και 4η μολις πιανει την ροπη του )

 

Ettore

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2017
Μηνύματα
13.422
Like
47.276

Συνημμένα

  • TRK_502_WHITE-644x460.jpg
    TRK_502_WHITE-644x460.jpg
    67,1 KB · Εμφανίσεις: 21
  • TRK_502_01-644x433.jpg
    TRK_502_01-644x433.jpg
    46,2 KB · Εμφανίσεις: 21

Ettore

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2017
Μηνύματα
13.422
Like
47.276
Benelli TRK 502, Ιταλική ομορφιά και προσιτή τιμή 6.500€ Φέρνει λίγο σε Ducati Multistrata.
 

Συνημμένα

  • f.jpg
    f.jpg
    85,8 KB · Εμφανίσεις: 27

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom