kavliaris
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 18 Αυγ 2010
- Μηνύματα
- 2.288
- Κριτικές
- 11
- Like
- 283
- Πόντοι
- 2.287
αμα ειναι σαν τα οπλα τους,στις δεκα βολτες για καφε,θα θελει ρεκτιφιέBenelli TRK 502, Ιταλική ομορφιά και προσιτή τιμή 6.500€
αμα ειναι σαν τα οπλα τους,στις δεκα βολτες για καφε,θα θελει ρεκτιφιέBenelli TRK 502, Ιταλική ομορφιά και προσιτή τιμή 6.500€
Και εγώ πιστεύω ότι τα Ιταλικά μηχανάκια δεν είναι αξιόπιστα. Μόνο να τα βλέπω μου αρέσει. Στερούν και σε ποιότητα κατασκευής.αμα ειναι σαν τα οπλα τους,στις δεκα βολτες για καφε,θα θελει ρεκτιφιέ
Ε και τα BMW καλα μπουρδελα ειναι...αν δεν βγαλει η Kawasaki μικρο touring εγω δεν ξαναπαιρνω μηχανη.Αυτα τα γομαρια με τα 1000+ κυβικα ειναι εντελώς αχρηστα στους ελληνικους δρομους.Η Benelli ειναι αλήθεια οτι δειχνει το σωστό δρόμο.Χαμηλή τιμή,χαμηλή κατανάλωση,αξιοπιστία ειναι το τριπτυχο για αυτου του ειδους τις μοτοσυκλετες.Και εγώ πιστεύω ότι τα Ιταλικά μηχανάκια δεν είναι αξιόπιστα. Μόνο να τα βλέπω μου αρέσει. Στερούν και σε ποιότητα κατασκευής.
Οφειλω να ομολογησω οτι το Honda στα χαρτια φαινεται πολύ legit μηχανακι,ΑΛΛΑ δεν ειναι on-off οπως θελει να το διαφημισει η εταιρεία.Ειναι καθαρα ασφαλτινο και για μεσα στην πόλη,αντε και για κανα ταξιδακι σε καμμια μακρινη παραλία.Οχι για παραπάνω...επίσης δεν ξερω τι τιμες εχουν τα περιφεριακα,χουφτες,μπαγκστερ,καγκελα,βαλίτσες αλλα επειδη ειναι χοντα φανταζομαι οτι θα πεφτει πουτσα.Honda CB500X vs Benelli TRK 502. Προσιτές και πολύπλευρες.
[video] [video]https://www.youtube.com/watch?v=pNhbdAuzdgY&feature=youtu.be[/video] [/video]
Το μοναδικο on off μηχανακι που κινιοταν σαν παπί αναμεσα στην κινηση ηταν το KLE.Εμπαινε χωμα σκαρφαλωνε πεζοδρομια για πλακα,εβγαινε εθνική,φορτωνοταν σαν γαιδουρι και δεν μασαγε μια.ΑΛΛΑ λογω εποχης χωρις ηλεκτρονικα συστηματα,οποιος φτιαξει αντιστοιχο μηχανακι ξανα,θα χεστει στο ταλιροΌπως τα γράφεις είναι... Το έχω κάνει test ride (Honda CB500X). Το χαμηλό ύψος του τιμονιού έβρισκε στους καθρέπτες των αυτοκινήτων με αποτέλεσμα να μην μπορώ να κάνω σφήνες ανάμεσα από τα αυτοκίνητα σε αντίθεση με το v storm και το transalp που το τιμόνι περνά από πάνω και παρόλο τον όγκο τους τα "βρήκα" πιο ευέλικτα μέσα στην πόλη.
ειναι coffee bike κουμπαρε,πετρουπολη μπουρναζι παρκαρισμα εξω απο την καφετερια και πισω στο σπιτι μετα.με τη σελα αυτή που βλέπουμε στα 10 λεπτα εχει πιαστεί ο πισινος :thubsdown:
το ονομα που εδωσαν δεν μπορει να το θυμαται κανεις.
Επρεπε να δωσουν ένα αρχαιοελληνικο ονομα π.χ Οδυσσεας
Ανάλογες επιδόσεις έχουν και τα transalp. Εμπρός τροχός 21".Το μοναδικο on off μηχανακι που κινιοταν σαν παπί αναμεσα στην κινηση ηταν το KLE.Εμπαινε χωμα σκαρφαλωνε πεζοδρομια για πλακα,εβγαινε εθνική,φορτωνοταν σαν γαιδουρι και δεν μασαγε μια.ΑΛΛΑ λογω εποχης χωρις ηλεκτρονικα συστηματα,οποιος φτιαξει αντιστοιχο μηχανακι ξανα,θα χεστει στο ταλιρο
Τα παλια transalp οχι αυτη η πατατα με τις αλουμινενιες ζαντες.Αν δεν ηταν και sarakakis,γδαρτης και παλουκοκαφτης θα ηταν μονοπωλιο η χοντα στην ελλαδαΑνάλογες επιδόσεις έχουν και τα transalp. Εμπρός τροχός 21".
ειναι coffee bike κουμπαρε,πετρουπολη μπουρναζι παρκαρισμα εξω απο την καφετερια και πισω στο σπιτι μετα.
Τα transalp πάντα είχαν ακτινώτες ζάντες και 21" εμπρός τροχο λογω του χωματινου προσανατολισμού τους.Τα παλια transalp οχι αυτη η πατατα με τις αλουμινενιες ζαντες.Αν δεν ηταν και sarakakis,γδαρτης και παλουκοκαφτης θα ηταν μονοπωλιο η χοντα στην ελλαδα
Το μοναδικο on off μηχανακι που κινιοταν σαν παπί αναμεσα στην κινηση ηταν το KLE.Εμπαινε χωμα σκαρφαλωνε πεζοδρομια για πλακα,εβγαινε εθνική,φορτωνοταν σαν γαιδουρι και δεν μασαγε μια.ΑΛΛΑ λογω εποχης χωρις ηλεκτρονικα συστηματα,οποιος φτιαξει αντιστοιχο μηχανακι ξανα,θα χεστει στο ταλιρο