Το λινκ που παραθέτεις, λέει ότι ψάχνουν κι οι ίδιοι να βρουν τι πουλί ήταν,
προφανώς τους προκάλεσε έκπληξη.
Τώρα το piper saratoga ... τι ποιότητας αεροσκάφος είναι ....
θα σε γελάσω ...
πάντως αναφέρει ταχύτητα 170 μίλια την ώρα.
Δεν καταλαβαίνω τι είναι όλα αυτά που λες:
1) Ναι, πάντα όταν μπει ένα πουλί στο cockpit την ώρα που πετάς, σου προκαλεί έκπληξη. Ίσως μάλιστα τόσο μεγάλη, που να στουκάρεις. Τι σου κάνει εντύπωση σ' αυτό? Γιατί το αναφέρεις?
2) Προφανώς μετά τη στούκα δεν μένουν και πολλά στοιχεία απ' το πουλί ώστε να καταλάβεις τι πουλί ήταν. Επομένως γι' αυτό έψαχναν να καταλάβουν τι ήταν. Και πάλι, τι σου κάνει εντύπωση σ' αυτό? Να μην ξέρουν?
3) Είτε Piper Saratoga, είτε Cessna, είτε Learjet, είτε Boeing, είτε Messerschmidt, είτε Locheed, είτε τ' αρχίδια μου, τα παρπριζ των αεροπλάνων είναι ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΗΣ αντοχής από αυτά των αυτοκινήτων. Επί πλέον δε (αν προσέξεις τη φωτογραφία) θα καταλάβεις ότι το σπασμένο τζάμι του αεροπλάνου είναι laminated - όπως και των αυτοκινήτων. Με διαφορετικά πάχη, φυσικά. Τι υποννοείς, ότι το Piper Saratoga έχει χειρότερο παρπριζ από το BMW μου? Δε με πείθεις.
4) Ναι, τόσα μίλια λέει. 170 μίλια την ώρα είναι 272km/h. Όχι πολύ διαφορετική ταχύτητα από αυτήν που έσκασε σε εμένα το πουλί, και που όπως είπα ήταν 250km/h.
5) Που θέλεις να καταλήξεις, δεν το καταλαβαίνω. Γιατί εγώ θέλω να καταλήξω ότι αυτό που είπες, ότι δηλαδή
Παρπρίζ από πουλί, δεν σπάει με τίποτε
είναι μαλακία.
Και επειδή εδώ γράφουμε για μηχανάκαια, και επειδή έχω μηχανάκι που πάει 300 λέω σε όλους (καθαρά) ότι ΑΝ ΦΑΣ ΠΟΥΛΙ ΣΤΟ ΚΡΑΝΟΣ με τέτοιες ταχύτητες (και γενικώς πάνω από 200km/h) ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΑΣΧΗΜΑ.