ektor lopez
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Αυγ 2008
- Μηνύματα
- 36.184
- Like
- 53
- Πόντοι
- 366
va' bene Bonbenito..
οκ, τώρα το κατάλαβα πολύ καλύτερα..δλδ την φέτα δεν την γλιτώνεις με το εργαλείο..
ε ναι ρε, δεν υπαρχει ορθιο για ορθιο τι ντι εμ λεμε.
va' bene Bonbenito..
οκ, τώρα το κατάλαβα πολύ καλύτερα..δλδ την φέτα δεν την γλιτώνεις με το εργαλείο..
ε ναι ρε, δεν υπαρχει ορθιο για ορθιο τι ντι εμ λεμε.
ρε μλκες μήπως γουστάρετε όλοι τδμ και θέλετε να το κρατήσετε για πάρτη σας;
ρε μλκες μήπως γουστάρετε όλοι τδμ και θέλετε να το κρατήσετε για πάρτη σας;
αμα αποφασισεις να ασχοληθεις και με ψαροντουφεκο πες μου να σου προτεινω στολη απο yamamoto 50 υλικο για να μη "πατιεται" γρηγορα σε βουτιες στα 40 μετρα (ασχετο αν και ποτε θα κανεις εκει βουτιες), καρμπον πεδιλακια τα μαλακα ομως, οχι μεσαιας σκληροτητας για να σε βοηθαει στη σωστη τεχνικη της πεδιλιας και να ξεκολλας πιο ευκολα απο το βυθο, καρμπον τουφεκι με 3 δεκαεξαρια λαστιχα για να τεζαρει τα 4 μηκη πετονιας με μηδεν ανακρουση και να μη στρεβλωνει κτλ κτλ κτλ κτλ .
Εγώ, όχι.... αυτό έχω
Θα πω κι εγώ τις αρχιδιές μου ως νέος.
1ον) Στα 400χλμ που έχω κάνει μέχρι στιγμής, όσες φορές προσπάθησα να γυρίσω κεφάλι με ταχύτητα άνω των 90χλμ/ώρα έτρωγε τέτοιο τζόγο το κράνος που έστριβε η μηχανή.
Κοινώς, χωρίς καθρέφτες χαιρετίσματα στον πλάτανο μέ ή χωρίς ματογυάλια ηλίου-σελήνης. (όχι ότι επειδή έχουμε καθρέφτες δεν ελέγχουμε και τα κοντινά με γύρισμα κεφαλιού)
2ον) Κατ'εμέ, κουβεντιάζετε μηχανές με το γουλφάκη (άνευ παρεξηγήσεως), όπου το παλικάρι φεύγει από beverly hills χτυποκάρδια στα θρανία να πάει σε μηχανή, με ένα ύφος τύπου "όλα κουβεντιάζονται όλα καλά είναι αρκεί να προσέχεις....". Διαφωνώ κάθετα!
Κατ'εμέ και κατ'όσους κοντινούς μου ανθρώπους με συμβουλεύουν για μηχανές, η μετάβαση από μία μηχανή σε μια άλλη πρέπει να γίνεται ομαλά. Με λίγα λόγια, από beverly σε Ζ750 το θεωρώ πολύ απότομη μετάβαση.
Έχω γνωρίσει-βιώσει καταστάσεις "μηχανή=τούμπα=θάνατος" από γονείς (ακούς πλε??? ), κι αντίστοιχα καταστάσεις γνωστών όπου ο γιος ήθελε για πρώτη μηχανή CBR600, κι ο πατέρας του τσινούσε και τον πίεζε για CBR1000 γιατί έχει λέει καλύτερη ενεργητική ασφάλεια :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Χώρα του υπαρκτού σουρεαλισμού, τα λέει ο Τζίμιους χρόνια τώρα!
στο 2 προσωπικα εχω αλλη αποψη. εχω δει ατομα που απο μηδεν πηγανε σε 600 κυβικα πρωτη μηχανη, μετα απο καναδυο χρονια σε 1000 και ολα καλα. παιζει ρολο ο χαρακτηρας καθως και η ηλικια. και με παπακι μπορεις να μαλακιστεις.
κανένα πρόβλημα ρε Lucky...κάθε γνώμη είναι δεκτή..
όσον αφορά το ιστορικό μου πάνω στις μηχανές μηχανάκια...μέχρι να πάρω την μπεβερλάρα είχα το μικρό CBR για 3 χρόνια..τώρα τι να σου πω..έχω ακούσει ότι για πρωτάρηδες στην μεσαία κατηγορία έχει πολύ καλή συμπεριφορά το Ζ
Το "άνευ παρεξηγήσεως" το έγραψα για να ξεκαθαρίσω ότι δεν αναφέρομαι αποκλειστικά σε σένα κι ότι δεν πάω να προσβάλω τις οδηγικές σου ικανότητες τις οποίες δε γνωρίζω.
Γενικότερα, όταν οι γνώσεις μου σε έναν τομέα, αποτελούνται κυρίως από εμπειρίες τρίτων, προσέχω τον τρόπο μου, και προσπαθώ να είμαι διαλακτικός (παρ'όλο που δε μου πάει )...
Περί Ζ, σου έχω πει τις ενστάσεις που έχω απέναντί του σα μηχανή και πιθανόν να ακούγονται χαζές. Στο θέμα της μετάβασης, ψάχνοντας να βρω το CB400 που πήρα έκανα πολλά τηλέφωνα και μίλησα με πολλούς και διάφορους. Να μη σου αναφέρω πόσοι εξ αυτών προσπαθούσαν να με πείσουν ότι οι διαφορές του ήταν αμελητέες σε σχέση με το boldor ή με το Z750 ή με το hornet 900 που ήθελαν να μου πουλήσουν κατα τύχη.....
Ναι ρε έκτορ δε διαφωνώ, αλλά αυτά είναι περιπτώσεις-εξαιρέσεις του στυλ "ξέρω έναν τύπο, που ήξερε έναν τύπο, που ήξερε έναν τύπο, που ήξερε έναν τύπο, που ήξερε έναν τύπο, που είχε ξεκινήσει με μπούσα και δεν έπεσε ποτέ και ζει αυτός καλά κι εμείς καλύτερα."
Δε νομίζω πως είναι ο κανόνας, και, συνεπώς, δεν κρίνω σωστό να είναι αυτή η στάση κάποιου απέναντι σε κάποιον νέο μοτοσυκλετιστή.
Γενικότερα ισχύει ότι το γκάζι είναι γλυκό, και μόλις νιώσεις ότι το ψιλοέχεις, θα το ανοίξεις και με τα συγκεκριμένα μοτόρια που αναφέρουμε μπορείς να πέσεις ακόμα και σε άδεια ευθεία.
Το ότι και με παπί σκοτώνεσαι είναι γεγονός. Είναι όμως σα να λέμε ότι αν έχεις τα μυαλά στην κωλότσεπη ότι και να καβαλήσεις, μπορεί να σκοτωθείς. Κοινώς, με τα μυαλά στη θέση τους, κάνε νορμάλ μεταβάσεις όσο αντέχει η τσέπη και η υπομονή σου. Με τα μυαλά στην κωλότσεπη, ξεκίνα με agusta f4 γιατί ούτως ή άλλως θα σε κλαίνε, ε τουλάχιστον να το χαρείς πριν πας.....
μην ανησυχείς..καταλαβαίνω που αποσκοπεί η επισήμανση....
καλά οι καλοθελητές πάντοτε υπάρχουν...
κοίταξε..[glow=red,2,300]είμαι συνετός οδηγός[/glow], [glow=red,2,300]προσεκτικός[/glow] απλώς [glow=red,2,300]το πατάω πολύ[/glow]..[glow=red,2,300]ειδικά εντός πόλεως[/glow]...[glow=red,2,300]εκτός πάει όσο πάει[/glow]..αλλά [glow=red,2,300]εντός γίνεται της τρελής[/glow]...[glow=red,2,300]πατητό το μπέβερλυ και Ο Θεός Φυλάξει[/glow]...
Τώρα εγώ τι να πω????????
ειπα αναλογα τα μυαλα που εχει καθενας. ο συντηρητικος θα παει συντηρητικα με οτι και να καβαλησει. ο ρισκιοζος θα ρισκαρει γρηγορα οτι και να καβαλησει.
Λυκάκι, μόλις έδωσες τον ορισμό της αυτοκτονικής οδήγησης.μην ανησυχείς..καταλαβαίνω που αποσκοπεί η επισήμανση....
καλά οι καλοθελητές πάντοτε υπάρχουν...
κοίταξε..είμαι συνετός οδηγός, προσεκτικός απλώς το πατάω πολύ..ειδικά εντός πόλεως...εκτός πάει όσο πάει..αλλά εντός γίνεται της τρελής...πατητό το μπέβερλυ και Ο Θεός Φυλάξει...
Ξέρω τύπους που ζήσανε 20 χρόνια καβάλα και όταν σταμάτησαν δεν είχαν κανένα σοβαρό ατύχημα.
Ήξερα άλλους που σκοτώθηκαν στους 3 μήνες. Πρόσφατα σκοτώθηκε επαγγελματίας του χώρου από αδικαιολόγητη για την εμπειρία του ταρζανιά.
Ξέρω για μένα ότι 30 χρόνια επαγγελματικά κι αγωνιστικά στο χώρο το μεγαλύτερο καμάρι μου είναι ότι είμαι "ένα κομμάτι", δεν έχω σπάσει τίποτα, κι ας έχω φάει εκατοντάδες (ίσως χιλιάδες) τούμπες επί κι εκτός δρόμου.
Μερικώς θα συμφωνήσω με τον Έκτορα, ο χαρακτήρας παίζει ρόλο.
Όπως παίζει όμως και η εμπειρία και η εκπαίδευση.
Ποτέ δε θα συστήσω σε κάποιον να πάρει 600 η 750 κατευθείαν, ειδικά αν η μόνη του επαφή με τους δύο τροχούς είναι με σκούτερ. Εξαίρεση τα μονοκύλινδρα 600-650 Dual Purpose η SM. Τα 250-400 για street είναι ιδανικά για τέτοιας κατηγορίας αναβάτες.
Δυστυχώς, πολύ περιορισμένες οι επιλογές σ αυτή την κατηγορία.
Σκέφτομαι τώρα, πόσες άραγε φορές τα' χω γραψει αυτά ξανά και ξανά.Δε βαριέσαι, αφού είμαι ακόμα ξύπνιος...
Ξέρω τύπους που ζήσανε 20 χρόνια καβάλα και όταν σταμάτησαν δεν είχαν κανένα σοβαρό ατύχημα.
Ήξερα άλλους που σκοτώθηκαν στους 3 μήνες. Πρόσφατα σκοτώθηκε επαγγελματίας του χώρου από αδικαιολόγητη για την εμπειρία του ταρζανιά.
Ξέρω για μένα ότι 30 χρόνια επαγγελματικά κι αγωνιστικά στο χώρο το μεγαλύτερο καμάρι μου είναι ότι είμαι "ένα κομμάτι", δεν έχω σπάσει τίποτα, κι ας έχω φάει εκατοντάδες (ίσως χιλιάδες) τούμπες επί κι εκτός δρόμου.
Μερικώς θα συμφωνήσω με τον Έκτορα, ο χαρακτήρας παίζει ρόλο.
Όπως παίζει όμως και η εμπειρία και η εκπαίδευση.
Ποτέ δε θα συστήσω σε κάποιον να πάρει 600 η 750 κατευθείαν, ειδικά αν η μόνη του επαφή με τους δύο τροχούς είναι με σκούτερ. Εξαίρεση τα μονοκύλινδρα 600-650 Dual Purpose η SM. Τα [glow=red,2,300]250-400 για street είναι ιδανικά για τέτοιας κατηγορίας αναβάτες.
Δυστυχώς, πολύ περιορισμένες οι επιλογές σ αυτή την κατηγορία.[/glow]
[glow=red,2,300]Σκέφτομαι τώρα, πόσες άραγε φορές τα' χω γραψει αυτά ξανά και ξανά.Δε βαριέσαι, αφού είμαι ακόμα ξύπνιος...[/glow]
Λυκάκι, μόλις έδωσες τον ορισμό της αυτοκτονικής οδήγησης.