ektor lopez
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Αυγ 2008
- Μηνύματα
- 36.184
- Like
- 53
- Πόντοι
- 366
Ελα 10.30 διοδια Ελευσινας.....
Παμε για πεστροφα ψητη στο Πλανητερο.. ;)
Μικρο και ευελικτο team
θα ειμαι με το καινουργιο εγω
τι πηρες παιχτη? καλοταξιδο και ορθιος
Ελα 10.30 διοδια Ελευσινας.....
Παμε για πεστροφα ψητη στο Πλανητερο.. ;)
Μικρο και ευελικτο team
θα ειμαι με το καινουργιο εγω
Παίδες παίζει καμιά γνώμη για cb 400??? Έχω διαβάσει μπόλικα πράματα και το έχω καβαλήσει κιόλας (είμαι νέος οδηγός) και μιας και δεν έχω φράγκα διαθέσιμα μελετάω να τσιμπήσω κανένα του 98,99 που παίζουν γύρω στα 1.500 με 1.700 ευρώ. Αν έχετε να παραθέσετε καμία εμπειρία-γνώμη θα με βοηθήσετε...
Εξαιρετικο all arounder...
Δεν σπαει δεν χαλαει,με φιλικο μοτερακι,καλα φρενα,μικρη καταναλωση
παρτο με κλειστα ματια
Εννοειται να δεις την κατασταση του γενικοτερα,λαστιχα,αλυσιδες,σερβις-τα αναλωσιμα δηλαδη..
Αργοτερα πας σε κατι καλυτερο
Thanks ρε gaba. Κι εγώ μόνο καλά λόγια έχω ακούσει εκτός από κάποιους που το θεωρούν too much για πρώτη μηχανή. Σεβαστή κι αυτή η γνώμη βέβαια. Το γουστάρω πολύ πάντως. Εσύ τι καβαλάς αν επιτρέπεται???
Ενα V-Strom 650 εχω..
Στα λεφτα που διαθετεις,το Χοντακι ειναι θειικο λεμε
Δεν ειναι τυχαιο οτι σχεδον οι περισσοετρες σχολες οδηγων εχουν
τετοια....
Η γοητεια της Transalp δεν ειναι στα γκαζια....Πιστευει κανεις οτι η Honda δεν μπορουσε αν ηθελε να εβγαζε πιο πολλους ιππους απο το μοτερ της; Η εμφαση δοθηκε στη μακροβιοτητα και στην φιλικοτητα προς τον χρηστη......
Απο την αλλη εχει κατορθωσει ποτε κανεις να βρει την πρωτη σε κρυο V-Strom ;
Το τρανσαλπι ακομα και γερασμενο ειναι δευτερο σε πωλησεις στα on-off.....πισω απο το πολυ πιο συγχρονο V-Strom που ομως βλεπει χωμα και το πιανει βηχας το σκασμενο....
Παντως το Triumph ειναι απιθανο.......που θα μου παει δεν θα το στρωσω......
Πώς αλλάζει ο άνθρωπος εεε????
Αυτό με τις σχολές που λες είναι ίσως ένα θεματάκι.... Τα περισσότερα που πωλούνται ίσως είναι απο σχολή δηλαδή πιωμένα μέχρι αηδίας.
Αυτα που λεω ειναι απο εμπειριες μου
Πριν αγορασω το Στρομ,ειχα οδηγησει ενα και μου εκανε κακη εντυπωση
τα γκρανγκ γκρουνγκ στην πρωτη ταχυτητα...
Οταν πηρα το δικο μου,και καταλαβα τι παιζει γενικοτερα με
το μηχανακι....το ελυσα το προβλημα
Δεν ξαναβαλα ΠΟΤΕ τα κολοMOTUL που βαζει η αντιπροσωπεια...
Torco 20w50 ή AMS παντα σε 20w50 και βρηκα την υγεια μου
Κιβωτιο μελι λεμε,καλυτερο και απο τα Χοντα
Και με κατι "πραματακια" που του εχω βαλει στις αναρτησεις....παω
οπου θελω στα χωματα...
Μαγκιά σου που του έδωσες δεύτερη ευκαιρία και τελικά την βρήκες την άκρη σου!!!
Thanks για τις συμβουλές περί cb δικέ μου!!! Καλές βόλτες και πάντα όρθιος εύχομαι!
Αντευχομαι
Παρτο να πηγαινουμε καμμια μηχαναδα,τωρα που καλοκαιριαζει
Κανα καφε...
πέρα του ότι δεν είναι πράσινο αλλά limegreen είναι στην ουσία ένας κύλινδρος από το ZX-1000 άρα δεν παίζει πρόβλημα σε αξιοπιστία ούτε και σε γνώση από μάστορες δεδομένου πως είναι ένα μικρό αδελφάκι της σειράς ninja δηλαδή μια εξέλιξη τεχνολογίας που από το 1984 που έσκασε μύτη από αυτό προέκυψαν όλα τα επόμενα μοντέλα της KAWASAKI
Πάρε το με κλειστά τα μάτια αν είναι σε καλή κατάσταση.
Αν μετράει η γνώμη μου βέβαια
Έχω πολύ καλό φίλο στην Άνδρο, που αγόρασε τετοιο με 11000χλμ και έχει φτάσει τα 168000 (!!!) χωρίς να χρειαστεί να ανοίξει μοτέρ. Δίσκους συμπλέκτη και αλυσσίδα εκκεντροφόρου δε τα υπολογίζω σαν επισκευή αλλά σαν φυσιολογική φθορά.Γιατί να μη μετράει η γνώμη σου μαν??? Γενικά συμβουλές ρώτησα. Κάθε καλοπροαίρετη συμβουλή χρήζει εκτίμησης από μεριάς μου!!!
Έχω πολύ καλό φίλο στην Άνδρο, που αγόρασε τετοιο με 11000χλμ και έχει φτάσει τα 168000 (!!!) χωρίς να χρειαστεί να ανοίξει μοτέρ. Δίσκους συμπλέκτη και αλυσσίδα εκκεντροφόρου δε τα υπολογίζω σαν επισκευή αλλά σαν φυσιολογική φθορά.
το 600?yamaha fazer πολυ καλο αξιοπιστο γρηγορο μας τα χαλαει λιγο το γαμοσασμαν κανεις δεν ειναι τελειος ομως και μεταχειρισμενο ειναι πολυ φθηνο ουτε να το πουλησω δεν αξιζει τοσο που τα σκοτωνουν πλεον
εγω εχω το 600 του 05 και ειναι πολυ καλοτο 600?
Το 1000 το πρωτο,αξιζει η οχι?
Πολλή δύναμη, ανεπαρκές πλαίσιο και ειδικά πίσω αμορτισσέρ. Το βρίσκεις όμως πολύ φθηνά πλέον και έτσι αξίζει να επενδύσεις σε μια καλή πίσω ανάρτηση.εγω εχω το 600 του 05 και ειναι πολυ καλο
οσο για το 1000 που λες εχει ενα φιλαρακι του 03 και ειναι πυραυλος μου ειχε κανει προσπεραση με 160 χλμ ορθιος και εβλεπα την ροδα να σπινιαρη δεν το εχω οδηγηση αλλα πρεπει να εχει τρομερη δυναμη.