Νέα

Mε ποιά κυβέρνηση περνούσε καλύτερα ο λαός ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 41K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (0 μέλη και 10 επισκέπτες)

με ποια κυβερνηση περναγε καλυτερα ο λαος ΠΑΣΟΚ Η ΝΔ

  • ΠΑΣΟΚ

    Ψήφοι: 13 48,1%
  • ΝΔ

    Ψήφοι: 7 25,9%
  • ΤΑ ΙΔΙΑ

    Ψήφοι: 7 25,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    27

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.163
Κριτικές
150
Like
2.917
Πόντοι
6.925
Εγω θα ήθελα να μου εξηγήσεις ποιος νόμος της φύσης επιβάλλει η Ολυμπιακή να μπαίνει μέσα ενώ η Aegean να είναι κερδοφόρα...

Ο ίδιος με αυτόν που ίσχυσε για την Alitalia. Κατασπατάληση κακοδιοίκηση και τυφλός συνδικαλισμός. Ποιός εργαζόμενος στην aegean πληρώνεται έστω τα μισά των εργαζομένων στην ΟΑ ? Ποιος εργαζόμενος έχει free εισητήρια κλπ. bonus των εργαζομένων στην ΟΑ ? (τουλάχιστον μέχρι προ 5ετίας που γνώριζα από συγγενή).

Επουδενί να μείνει μόνη της η aegean αυτό και αν θα είναι ξεπούλημα.
 

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
Μετά νομίζω πως το ΠΑΣΟΚ κατάλαβε την μαλακία του και γι αυτό έφτιαξε το ΑΣΕΠ. Που το κατάργησε στην ουσία τώρα η ΝΔ!!
Αδικείς τον Πεπονή με το παραπάνω.
Άλλα είχε προτείνει και άλλα δημιούργησαν τελικά οι 300.
Γι αυτό και καταλήγει στα αζήτητα σιγά σιγά το ΑΣΕΠ.
 

Siegf

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2008
Μηνύματα
1.177
Like
0
Πόντοι
16
Ο ίδιος με αυτόν που ίσχυσε για την Alitalia. Κατασπατάληση κακοδιοίκηση και τυφλός συνδικαλισμός.
Α, εσύ είσαι δογματικούλης μου φαίνεται...
Η swissair κρατική ήταν πχ και εκλεισε? Ή στις ΗΠΑ κάθε χρόνο που κλείνουν ουκ ολίγες αεροπορικές εταιρείς είναι κρατικές νομίζεις?
Θυμάσαι καθόλου την PanAm ή την TWA από τις αμερικάνικες ταινίες των 70s. Κολοσσοί που έκλεισαν.

Ή μηπως στην Ελλάδα θυμάσαι τίποτα Axxon, Venus. Cronus, Hellasjet. Κρατικές υποθέτω???

Κτύπα εδώ να πάθεις πλάκα με το πόσες αεροπρορικές εταιρείς φαληρούν παγκοσμίως:
Και στις ΗΠΑ μόνο:
_of_the_United_States

Το αρεροπορικό business είναι από τα πιο δύσκολα και sensitive σε μεταβολές. Ας μην δίνουμε πρόχειρες εξηγήσεις στο γιατί κλείνει μια εταιρεία.
Ποιός εργαζόμενος στην aegean πληρώνεται έστω τα μισά των εργαζομένων στην ΟΑ ? Ποιος εργαζόμενος έχει free εισητήρια κλπ. bonus των εργαζομένων στην ΟΑ ? (τουλάχιστον μέχρι προ 5ετίας που γνώριζα από συγγενή).
Ναι, μπορεί να έχεις δίκιο. Αλλά αυτό είναι προβλημα των διοικήσεων που υποχωρούν σε παράλογα αιτήματα και όχι των εργαζομένων. Δεν καταλαβαίνω σε ποιο ιερό κείμενο είναι γραμμένο πως η Ολυμπιακή δεν μπορει να διοικηθεί όπως η Aegean π.χ.
Επουδενί να μείνει μόνη της η aegean αυτό και αν θα είναι ξεπούλημα.
Ε, σ'αυτό συμφωνούμε!
Δεν μου λες, εσύ ξέρεις τι θα κάνει ο Εμίρης του Κατάρ σε κανένα χρόνο μετά από τότε που θα έχει αγοράσει την Ολυμπιακή?
Και αν του'λθει ξαφνικά να την κλείσει?
Τον μπούλο εμείς. Για χάρη του μπούλη Χατζηδάκη...
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Σε 4,5 χρόνια,έχουν βγει σκάνδαλα που δεν είχαν βγει σε 20 χρόνια συνολικής κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ.

χε χε....

φοβερή λογική....
δεν σε βλέπω, άρα δεν υπάρχεις..............
το μεγαλύτερο σκάνδαλο της μεταπολίτευσης είναι η πτώση της κυβέρνησης του αποστάτη. Η ιστορία τον πλήρωσε με το ίδιο ακριβώς νόμισμα...........
μην το συνεχίσουμε.....
εάν το ΠΑΣΟΚ είχε κυβερνήσει σωστά χωρίς σκάνδαλα δεν θα έπεφτε ποτέ.
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.517
Κριτικές
61
Like
42.871
Πόντοι
22.785
Με καμιααααααααααααα.............
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
....... γιατί ο ελληνικός καπιταλισμός που θαυμάζουν διάφορα λιγούρια είναι σχεδόν εξίσου για τον π...ο με το Δημόσιο.

Είπες μεγάλη αλήθεια...
Για να μην πω ότι ελέω ασεπ και ΕΕ το δημόσιο τείνει να γίνει πιο αξιοκρατικό και πιο ορθολογικό από τον ιδιωτικό τομέα..

Δεν καταλαβαίνω σε ποιο ιερό κείμενο είναι γραμμένο πως η Ολυμπιακή δεν μπορει να διοικηθεί όπως η Aegean π.χ.

Εδώ θα διαφοροποιηθώ λίγο...
Κυρίως διότι δεν καταλαβαίνω σε ποιο ιερό κείμενο είναι γραμμένο πως πρέπει να υπάρχει "εθνικός αερομεταφορέας" και μάλιστα υπό κρατική διοίκηση...
Ειδικά αν λάνει κανείς υπόψη ότι η οα ιδιωτική επιχείρηση ήταν που φορτώθηκε εντέχνως στο κράτος...

Και προτού μιλήσεις για κοινωνικό χαρακτήρα και άγονες γραμμές, με τα λεφτά που δίνει το κράτος για να συντηρεί τους διάφορους πατέστους θα μπορούσε να αγοράσει 3-4 αεροσκάφη το ίδιο και να καλύπτει τα μη εμπορικά δρομολόγια, αν θεωρηθεί ότι οι επιδοτήσεις θα πήγαιναν σε τσέπες ημέτερων ή υμέτερων...

Ή ότι επειδή θα κλείσει η Ο.Α. θα σταματήσει να λειτουργεί ο ανταγωνισμός και η εταιρεία που θα προκύψει από την πώληση- διάσπαση της ΟΑ δεν θα είναι ανταγωνιστική της Aegean..

Επίσης δεν είναι γραμμένο σε κανένα ιερό κείμενο ότι ο έλλην φορολογούμενος θα πρέπει να πληρώνει ες αεί το αποτυχημένο κρατικό management και τη νοοτροπία πιράνχας των συνδικαλιστών της ΟΑ (διότι είναι συνυπεύθυνοι για τη μη εξυγίανση της οα όλα αυτά τα χρόνια)...

Όπως κάθε κρατική επιχείρηση που δεν πάει καλά, πρέπει να κλείσει...
Όπως και τόσες άλλες αεροπορικές εταιρείες..
 

ElftexTP

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2008
Μηνύματα
3.663
Κριτικές
22
Like
25
Πόντοι
616
Είπες μεγάλη αλήθεια...
Για να μην πω ότι ελέω ασεπ και ΕΕ το δημόσιο τείνει να γίνει πιο αξιοκρατικό και πιο ορθολογικό από τον ιδιωτικό τομέα..


Δεν είναι απόλυτο αυτό. 9,5 βαθμός πτυχίου δεν σημαίνει και ικανοτητα γιοα συγκεκριμενες θέσεις. Στα ΕΛΔΑ, πχ, ζητάγαν Μηχανικούς για Πωλήσεις και οι τρείς από το ΑΣΕΠ που επιλέγησαν ήταν 40αρηδες, χοντροί, πρώην nerds και φυτά, με σπυριά και μασχάλες που βρωμάγαν χωρίς κανένα επικοινωνιακό χαρακτηριστικό που πρέπει να έχει ένας Πωλητής. Και πήραν τις θέσεις.
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
Δεν είναι απόλυτο αυτό. 9,5 βαθμός πτυχίου δεν σημαίνει και ικανοτητα γιοα συγκεκριμενες θέσεις. Στα ΕΛΔΑ, πχ, ζητάγαν Μηχανικούς για Πωλήσεις και οι τρείς από το ΑΣΕΠ που επιλέγησαν ήταν 40αρηδες, χοντροί, πρώην nerds και φυτά, με σπυριά και μασχάλες που βρωμάγαν χωρίς κανένα επικοινωνιακό χαρακτηριστικό που πρέπει να έχει ένας Πωλητής. Και πήραν τις θέσεις.

Και εγώ έχω ακούσει ότι σε νευραλγική υπηρεσία ιδιωτικής τράπεζας είναι προϊστάμενος απόφοιτος λυκείου 35 ετών με αποτυχημένη καρριέρα σε όποιο πόστο της τράπεζας και αν υπηρέτησε, επειδή συγγενής του ήταν παρατρεχάμενος (οι κακές γλώσσες λένε και άλλα) μεγαλοδιευθυντάδων της τράπεζας...
Για να μην πω για αυτά που έχω δει ο ίδιος σε αρκετές ιδιωτικότατες επιχειρήσεις...


Το ασεπ δεν είναι πανάκεια ούτε και η κατοχή πτυχίων εγγυάται απόλυτα την ευφυία του κατόχου...

Ωστόσο, αποκλείει σε μεγάλο βαθμό την ρουσφετολογική τοποθέτηση ημέτερων που γίνεται κατά κόρον στον ιδιωτικό τομέα...
Κυρίως σε υψηλόβαθμες θέσεις...

(στον ιδιωτικό τομέα ημέτερος σημαίνει κολλητός, γκόμενος, παιδί, ανήψι κτλ κάποιου άλλου υψηλόβαθμου)
 

Siegf

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2008
Μηνύματα
1.177
Like
0
Πόντοι
16
Κυρίως διότι δεν καταλαβαίνω σε ποιο ιερό κείμενο είναι γραμμένο πως πρέπει να υπάρχει "εθνικός αερομεταφορέας" και μάλιστα υπό κρατική διοίκηση...
Ειδικά αν λάνει κανείς υπόψη ότι η οα ιδιωτική επιχείρηση ήταν που φορτώθηκε εντέχνως στο κράτος...

Και προτού μιλήσεις για κοινωνικό χαρακτήρα και άγονες γραμμές, με τα λεφτά που δίνει το κράτος για να συντηρεί τους διάφορους πατέστους θα μπορούσε να αγοράσει 3-4 αεροσκάφη το ίδιο και να καλύπτει τα μη εμπορικά δρομολόγια, αν θεωρηθεί ότι οι επιδοτήσεις θα πήγαιναν σε τσέπες ημέτερων ή υμέτερων...

Ή ότι επειδή θα κλείσει η Ο.Α. θα σταματήσει να λειτουργεί ο ανταγωνισμός και η εταιρεία που θα προκύψει από την πώληση- διάσπαση της ΟΑ δεν θα είναι ανταγωνιστική της Aegean..

Επίσης δεν είναι γραμμένο σε κανένα ιερό κείμενο ότι ο έλλην φορολογούμενος θα πρέπει να πληρώνει ες αεί το αποτυχημένο κρατικό management και τη νοοτροπία πιράνχας των συνδικαλιστών της ΟΑ (διότι είναι συνυπεύθυνοι για τη μη εξυγίανση της οα όλα αυτά τα χρόνια)...

Όπως κάθε κρατική επιχείρηση που δεν πάει καλά, πρέπει να κλείσει...
Όπως και τόσες άλλες αεροπορικές εταιρείες..
Ρε Στρεϊτάκο,
Αφού απαντάς σε μένα, μην απαντάς σε επιχειρήματα που δεν έχω επικαλεστεί!!

(Ξέρεις ποιο το έκανε αυτό... :2funny: :2funny: Μην μου το παίζεις "φύση που απεχθάνεται το κενό" :2funny:)

Εγώ ούτε για "Εθνικό αερομεταφορέα" μίλησα (αν και η λέξη υπαρχει διεθνώς "flag carrier"), ούτε για κοινωνικό ρόλο της Ολυμπιακής, άγονες γραμμές. Και φυσικά ούτε την θέλω ζημιογόνα να την πληρώνω από την τσέπη μου ως Έλλην φορολογούμενος.

Και βασικά στ'@@ μου αν θα είναι κρατική ή όχι. Εγώ θέλω να υπάρχουν 2 εταιρείες τουλάχιστον και να λειτουργεί ανταγωνισμός μεταξύ τους. Μακάρι να ήταν βέβαιο πως αν κλείσει η Ολυμπιακή θα υπάρξει άλλος ιδιώτης ανταγωνιστής (ο διάδοχος της Ολυμπιακής ή κάποιος άλλος). Αλλά, δοθείσης της θνησιμότητας των εταιρειών στον αεροπορικό κλαδο δεν είμαι καθόλου σίγουρος πως δεν θα επικρατήσει το μονοπώλιο της Aegean.
Και τα ιδιωτικά μονοπώλια είναι χειρότερα από τα κρατικά ως γνωστόν!

Τέλος, επιμένω: είναι νομοτελειακό να έχουμε κακό managment στις κρατικές επιχειρήσεις? Εγώ λέω πως όχι! Θέμα πολιτικής βούλησης των δύο κομμάτων εξουσίας είναι να επιβάλλουν στην Ολυμπιακή συνθήκες εσωτερικής λειτουργίας αντίστοιχες του ιδιωτικού τομέα. Άρα, για τη μη βιωσιμότητα της Ολυμπιακής δεν φταίνε για μένα οι -έστω παράλογοι- εργαζόμενοι αλλά οι πολιτικοί και οι διορισμένες από αυτούς διοικήσεις. Γιατί, δεν υπάρχουν στο κάτω-κάτω της γραφής μη ζημιογόνες αεροπορικές εταιρείες στις οποίες ο ελέγχων μέτοχος είναι το κράτος (π.χ. Air France-KLM)?

 

vothros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2007
Μηνύματα
11.112
Κριτικές
3
Like
5
Πόντοι
166
Ρε Στρεϊτάκο,
Αφού απαντάς σε μένα, μην απαντάς σε επιχειρήματα που δεν έχω επικαλεστεί!!

(Ξέρεις ποιο το έκανε αυτό... :2funny: :2funny: Μην μου το παίζεις "φύση που απεχθάνεται το κενό" :2funny:)

Εγώ ούτε για "Εθνικό αερομεταφορέα" μίλησα (αν και η λέξη υπαρχει διεθνώς "flag carrier"), ούτε για κοινωνικό ρόλο της Ολυμπιακής, άγονες γραμμές. Και φυσικά ούτε την θέλω ζημιογόνα να την πληρώνω από την τσέπη μου ως Έλλην φορολογούμενος.

Και βασικά στ'@@ μου αν θα είναι κρατική ή όχι. Εγώ θέλω να υπάρχουν 2 εταιρείες τουλάχιστον και να λειτουργεί ανταγωνισμός μεταξύ τους. Μακάρι να ήταν βέβαιο πως αν κλείσει η Ολυμπιακή θα υπάρξει άλλος ιδιώτης ανταγωνιστής (ο διάδοχος της Ολυμπιακής ή κάποιος άλλος). Αλλά, δοθείσης της θνησιμότητας των εταιρειών στον αεροπορικό κλαδο δεν είμαι καθόλου σίγουρος πως δεν θα επικρατήσει το μονοπώλιο της Aegean.
Και τα ιδιωτικά μονοπώλια είναι χειρότερα από τα κρατικά ως γνωστόν!

Τέλος, επιμένω: είναι νομοτελειακό να έχουμε κακό managment στις κρατικές επιχειρήσεις? Εγώ λέω πως όχι! Θέμα πολιτικής βούλησης των δύο κομμάτων εξουσίας είναι να επιβάλλουν στην Ολυμπιακή συνθήκες εσωτερικής λειτουργίας αντίστοιχες του ιδιωτικού τομέα. Άρα, για τη μη βιωσιμότητα της Ολυμπιακής δεν φταίνε για μένα οι -έστω παράλογοι- εργαζόμενοι αλλά οι πολιτικοί και οι διορισμένες από αυτούς διοικήσεις. Γιατί, δεν υπάρχουν στο κάτω-κάτω της γραφής μη ζημιογόνες αεροπορικές εταιρείες στις οποίες ο ελέγχων μέτοχος είναι το κράτος (π.χ. Air France-KLM)?
κιριε πολι ορεα πραματα λες , ο ανταγονισμος ινε πολι ορεο πραμα ,κανε μασ ομος και μια μετα να καταλαβουμε και εμισ η μπιφτιδεσ
 

Siegf

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2008
Μηνύματα
1.177
Like
0
Πόντοι
16
κιριε πολι ορεα πραματα λες , ο ανταγονισμος ινε πολι ορεο πραμα ,κανε μασ ομος και μια μετα να καταλαβουμε και εμισ η μπιφτιδεσ
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Ο μη ανταγωνισμός είναι εσύ να γινεις μουνοπώλιο και να μην έχουμε άλλη λύση για να απομακρύνουμε τα  :shit: μας
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
Εγω θα ήθελα να μου εξηγήσεις ποιος νόμος της φύσης επιβάλλει η Ολυμπιακή να μπαίνει μέσα ενώ η Aegean να είναι κερδοφόρα...

Για δες σε πόσους προορισμούς πάει η Ο.Α και σε πόσους πάει η Aegean και θα βγάλεις συμπέρασμα.Επίσης,δες τι έγινε το καλοκαίρι.Αντί να φέρουν εγκαίρως αεροσκάφη να εκτελέσουν το θερινό πρόγραμμα,ακυρώνονταν πτήσεις λόγω έλλειψης α/φών,και αποζημιώνονταν οι επιβάτες.Δες επίσης με τι α/φη πετάει η Ο.Α αφού οι διοικήσεις δεν τα ανανέωσαν.Επίσης,αν η κόρη του Γενικού Γραμματέα ενός υπουργείου θέλει να πάει για Σ/Κ στο Παρίσι,θα πάρει εισιτήριο από την Ο.Α και θα το χρεωθεί το υπουργείο που δε θα το πληρώσει ποτέ.Επίσης,εδώ και πολλά χρόνια έχει να βγάλει η Ο.Α ισολογισμό,οπότε κανείς δεν ξέρει το ακριβές έλλειμμα.
 

vothros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2007
Μηνύματα
11.112
Κριτικές
3
Like
5
Πόντοι
166
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Ο μη ανταγωνισμός είναι εσύ να γινεις μουνοπώλιο και να μην έχουμε άλλη λύση για να απομακρύνουμε τα  :shit: μας
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
κιριε μου σε εφχαριστο πολι,αλα εκαμεσ ενα πολι μεγαλο λαθος γοια προτι φορα,τα σκατα ινε πολι σοβαρο πραμα και πρεπι να τα σεβεσε γιατι οσ γνοστο
το χερι που μασ τρεφι το φιλαμε...
εχις κανι ποτε ρουφικτο σε κουραδα????
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
χε χε....

φοβερή λογική....
δεν σε βλέπω, άρα δεν υπάρχεις..............
το μεγαλύτερο σκάνδαλο της μεταπολίτευσης είναι η πτώση της κυβέρνησης του αποστάτη. Η ιστορία τον πλήρωσε με το ίδιο ακριβώς νόμισμα...........
μην το συνεχίσουμε.....
εάν το ΠΑΣΟΚ είχε κυβερνήσει σωστά χωρίς σκάνδαλα δεν θα έπεφτε ποτέ.

Δεν είναι η καλύτερη λογική,αλλά απαντάει στα "επιχειρήματα" ότι ο Καραμανλής ήρθε να σώσει τη χώρα από το ΠΑΣΟΚ.Και το ένα σκάνδαλο βγαίνει μετά το άλλο...
 

ElftexTP

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2008
Μηνύματα
3.663
Κριτικές
22
Like
25
Πόντοι
616
Εγώ αν ήμουν Χατζηγάκης ή οποιοσδήποτε άλλος υπέυθυνος για τις ΔΕΚΟ δεν θα καθόμουν να κάνω διάλογο με τους συνδικαλιστές. θα έκανα το εξής απλό:

Θα δημοσίευα μιά λίστα με ονόματα, ειδικότητες και αποδοχές εργαζομένων σε ζημιογόνες ΔΕΚΟ. Να δεί ο κόσμος 5άρια και 7άρια μηνιαία από αμόρφωτους βολεμένους του κερατά (που υπάρχουν ΣΕ ΟΛΕΣ τις ΔΕΚΟ) που δουλεύουν 5-10 μέρες το μήνα. Στην ΕΥΔΑΠ, στην ΔΕΗ, στην ΟΑ. Παντού έχουν δημιουργήσει χρυσοφόρες ''τρύπες'' για να τα αρπάζουνε.

Να δώ άν είχαν μετά μουτρα τα μουνοπανα να αντικρύσουν τον κόσμο των 1.000€ στον οποίο και απευθύνονται ζητόντας (τα καθήκια) συμπαράσταση όταν απεργούν.

Τόσο απλά.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Εγώ αν ήμουν Χατζηγάκης ή οποιοσδήποτε άλλος υπέυθυνος για τις ΔΕΚΟ δεν θα καθόμουν να κάνω διάλογο με τους συνδικαλιστές. θα έκανα το εξής απλό:

Θα δημοσίευα μιά λίστα με ονόματα, ειδικότητες και αποδοχές εργαζομένων σε ζημιογόνες ΔΕΚΟ. Να δεί ο κόσμος 5άρια και 7άρια μηνιαία από αμόρφωτους βολεμένους του κερατά (που υπάρχουν ΣΕ ΟΛΕΣ τις ΔΕΚΟ) που δουλεύουν 5-10 μέρες το μήνα. Στην ΕΥΔΑΠ, στην ΔΕΗ, στην ΟΑ. Παντού έχουν δημιουργήσει χρυσοφόρες ''τρύπες'' για να τα αρπάζουνε.

Να δώ άν είχαν μετά μουτρα τα μουνοπανα να αντικρύσουν τον κόσμο των 1.000€ στον οποίο και απευθύνονται ζητόντας (τα καθήκια) συμπαράσταση όταν απεργούν.

Τόσο απλά.

και άμα αυτά τα ονόματα είναι από τη λίστα με τα ρουσφέτια του χατζηγάκη τι κάνεις;
 

vothros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2007
Μηνύματα
11.112
Κριτικές
3
Like
5
Πόντοι
166
Δεν είναι η καλύτερη λογική,αλλά απαντάει στα "επιχειρήματα" ότι ο Καραμανλής ήρθε να σώσει τη χώρα από το ΠΑΣΟΚ.Και το ένα σκάνδαλο βγαίνει μετά το άλλο...
τι Χορα τιν εσοσε Ασχετε,τοσες διαφιμισις εχι παρι ο Τραγκασ θαμενε χορισ τζακουτσι η γινεκα του....
Αντε βρομοπασοκτσι
και τορα θα χουμε το Πανθεον τις ολιμπιακις,θα χορανε και η δοδεκα θεη και οχι μονο η Ολιμπιακι
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom