Ρε Στρεϊτάκο,
Αφού απαντάς σε μένα, μην απαντάς σε επιχειρήματα που δεν έχω επικαλεστεί!!
(Ξέρεις ποιο το έκανε αυτό...
Μην μου το παίζεις "φύση που απεχθάνεται το κενό"
)
Εγώ ούτε για "Εθνικό αερομεταφορέα" μίλησα (αν και η λέξη υπαρχει διεθνώς "flag carrier"), ούτε για κοινωνικό ρόλο της Ολυμπιακής, άγονες γραμμές. Και φυσικά ούτε την θέλω ζημιογόνα να την πληρώνω από την τσέπη μου ως Έλλην φορολογούμενος.
Και βασικά στ'@@ μου αν θα είναι κρατική ή όχι. Εγώ θέλω να υπάρχουν 2 εταιρείες τουλάχιστον και να λειτουργεί ανταγωνισμός μεταξύ τους. Μακάρι να ήταν βέβαιο πως αν κλείσει η Ολυμπιακή θα υπάρξει άλλος ιδιώτης ανταγωνιστής (ο διάδοχος της Ολυμπιακής ή κάποιος άλλος). Αλλά, δοθείσης της θνησιμότητας των εταιρειών στον αεροπορικό κλαδο δεν είμαι καθόλου σίγουρος πως δεν θα επικρατήσει το μονοπώλιο της Aegean.
Και τα ιδιωτικά μονοπώλια είναι χειρότερα από τα κρατικά ως γνωστόν!
Τέλος, επιμένω: είναι νομοτελειακό να έχουμε κακό managment στις κρατικές επιχειρήσεις? Εγώ λέω πως όχι! Θέμα πολιτικής βούλησης των δύο κομμάτων εξουσίας είναι να επιβάλλουν στην Ολυμπιακή συνθήκες εσωτερικής λειτουργίας αντίστοιχες του ιδιωτικού τομέα. Άρα, για τη μη βιωσιμότητα της Ολυμπιακής δεν φταίνε για μένα οι -έστω παράλογοι- εργαζόμενοι αλλά οι πολιτικοί και οι διορισμένες από αυτούς διοικήσεις. Γιατί, δεν υπάρχουν στο κάτω-κάτω της γραφής μη ζημιογόνες αεροπορικές εταιρείες στις οποίες ο ελέγχων μέτοχος είναι το κράτος (π.χ. Air France-KLM)?