1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
μπορείς να έχεις παραπλήσια ιπποδύναμη και μισή ροπή..... βγάζεις πολλά άλογα στις 6 χιλιάδες στροφές αλλά απο ροπή στρέψης στα χαμηλά ψοφίμι.... εκεί είναι η διαφορά.Εγω καταλαβα στα μπαμ αυτο που λες
Αλλα εχω μια αλλη απορια...Υπρχει περιπτωση να εχεις σε ενα οχημα μεγαλυτερη ιπποδυναμη απο ο,τι σε ενα αλλο, και συγχρονως μικροτερη ροπη??? Εκει τι παιζει στο προσπερασμα, ας πουμε????
για παράδειγμα. ένα τουρμπισιο αυτοκίνητο με τα ίδια κυβικά μπορεί στις ίδιες στροφές χαμηλά να έχει την ίδια ιπποδύναμη με ατμοσφαιρικό αλλά τη διπλάσια ροπή........
πρακτικά ένα χοντα βτεκ δουλεύει καλά απο τις 6000 στροφές και πάνω μέχρι κόφτη ενώ το τουρμπισιο (λόγω γουέστ γκέιτ για να μην σπάσει το μοτέρι δεν τουρμπίζει το ίδιο πάνω απο τις 6000 αλλά πολύ λιγότερο)