Νέα

LANCER EVO vs STi vs S3

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kapartinakias
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 794
  • Εμφανίσεις 28K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

ποιο θα προτιμούσατε?

  • mitsubishi lancer evo ix

    Ψήφοι: 42 41,2%
  • subaru impreza sti

    Ψήφοι: 17 16,7%
  • audi s3 tfsi

    Ψήφοι: 43 42,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    102

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
Radical στο Ελλάδα υπάρχουν 2 αυτή την στιγμή ...

Ένα της Autoergonomics (που είναι και ο επίσημος εισαγωγέας) και ένα παρτουζιάρικο από 2 φίλους ...

Ωραία παιχνίδια ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ....

Ολα τα αυτοκινητα παιχνιδια ειναι...Απλα με το συγκεκριμενο σκοτωνεσαι λιγο πιο ευκολα απο ο,τι με τη νεα Μπαρμπυ που τρωει σουσι, και ματωνει και το σερβιετακι οταν ειναι στις "μερες της"!
Για σοβαρες επενδυνσεις, παιρνεις σπιτια κι οικοπεδα!!!
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
το γρήγορα δεν συνεπάγεται και εύκολα?
όχι.
μπορείς να κάνεις 2 διαδρομές για να μεταφέρεις απο το Α στο Β τα ίδια κιλά μεταφέροντας λιγότερο βάρος κάθε φορά.
αντιθέτως μπορείς με τη μία να μεταφέρεις όλο το βάρος απο το Α στο Β
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Άσχετα με την σχέση που αναφέρεις (Γερμανικά λέγεται Uebersetzung, δλδ μετάφραση, δεν ξέρω ελληνικό όρο), εάν έχεις 3η ταχύτητα στις 1000 στροφές και κινείσαι με 20 χιλιόμετρα την ώρα, τότε πάλι με 3η ταχύτητα στις 2000 στροφές θα κινείσαι με 40 χιλιόμετρα την ώρα και στις 3000 στροφές πάλι με τρίτη με 60 χιλιόμετρα την ώρα.

Η σχέση που αναφέρεις εσύ, είναι αυτή που σου δίνει με πόσα θα πας στις 1000 στροφές και από εκεί και πέρα αναλογικά, δλδ 2000 στροφές επί 2, 3000 στροφές επί 3 κλπ.

σωστός.
 

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
4
Πόντοι
616
όχι.
μπορείς να κάνεις 2 διαδρομές για να μεταφέρεις απο το Α στο Β τα ίδια κιλά μεταφέροντας λιγότερο βάρος κάθε φορά.
αντιθέτως μπορείς με τη μία να μεταφέρεις όλο το βάρος απο το Α στο Β

Ωραίο παράδειγμα φέρνεις κι εσύ στον παιχτάκο να καταλάβει διαφορά ροπής και ιπποδύναμης.  :2funny:

Εγώ ομολογώ ότι μόνο εμπειρικά και με χρήση παραδειγμάτων μπορώ να το εξηγήσω.
 

SUBARAKIAS

Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
79
Κριτικές
4
Like
0
Πόντοι
0
Ολα τα αυτοκινητα παιχνιδια ειναι...Απλα με το συγκεκριμενο σκοτωνεσαι λιγο πιο ευκολα απο ο,τι με τη νεα Μπαρμπυ που τρωει σουσι, και ματωνει και το σερβιετακι οταν ειναι στις "μερες της"!
Για σοβαρες επενδυνσεις, παιρνεις σπιτια κι οικοπεδα!!!

Κανένα αμάξι ή όχημα δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν παιχνίδι ... από κανέναν ...

Το motorsport δεν ήταν πότέ ακίνδυνο ... σε καμία μορφή του ... εξού και απαιτεί 2 μπάλες και όχι μία όπως πολλά άλλα σπορ/αθλήματα ...

Λέγοντας παιχνίδια εννούσα κατασκευές προορισμένες για πίστα και μόνο, όχι χρήση δρόμου
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
Κανένα αμάξι ή όχημα δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν παιχνίδι ... από κανέναν ...

Το motorsport δεν ήταν πότέ ακίνδυνο ... σε καμία μορφή του ... εξού και απαιτεί 2 μπάλες και όχι μία όπως πολλά άλλα σπορ/αθλήματα ...

Λέγοντας παιχνίδια εννούσα κατασκευές προορισμένες για πίστα και μόνο, όχι χρήση δρόμου

Ναι,καταλαβα τι λες
Απλα δεν ξερω: Δεν επιτρεπεται το συγκεκριμενο για δρομο??

(Τσεκαρε το Caparo,btw...Γαμω τις καυλες ρε πουστη μου/ κι ειναι και ΟΚ για δρομους)
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Ωραίο παράδειγμα φέρνεις κι εσύ στον παιχτάκο να καταλάβει διαφορά ροπής και ιπποδύναμης.  :2funny:

Εγώ ομολογώ ότι μόνο εμπειρικά και με χρήση παραδειγμάτων μπορώ να το εξηγήσω.

Πολύ απλοικά, η ροπή είναι η ικανότητα του κινητήρα να ανεβάσει στροφές και να φτάσει στο σημείο που παράγει το μεγαλύτερο έργο (ιπποδύναμη).

Σκέψου κινητήρες πετρελαίου τι τους χαρακτηρίζει, σκέψου turbo π.χ.

BTW, μιας και πήγαμε πάλι στο turbo

Πότε μπαίνει το turbo πιο γρήγορα (στροφές RPM)? Στην ανηφόρα? Στην κατηφόρα ή στην ευθεία?

Kosamf, αν απαντήσεις και καταλάβεις αυτό, θα καταλάβεις γιατί σε κάποια σημεία το Τζαπώνι πάταγε γκαζόφρενα.
 

SUBARAKIAS

Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
79
Κριτικές
4
Like
0
Πόντοι
0
Στο θέμα ροπή / ιπποδύναμη όπως οι περισσότεροι χάνεται την ουσία ...

Υπάρχει μεγάλη αριθμολαγνεία και τάση όλοι να κυκλοφορούν όλοι με μια δυναμομέτρηση στο χέρι ...

Σημασία εκτός από τις τιμές , έχουν το που εμφάνιζονται οι μέγιστες αυτές τιμές, για πόση ώρα κρατάνε την ροπή και την ισχύ και σε τι φάσμα λειτουργίας ...

Σημασία έχουν για άλλη μια φορά οι καμπύλες  :tits: :tits: :tits: :tits:  :tits2: :tits2: :tits2:
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
Πολύ απλοικά, η ροπή είναι η ικανότητα του κινητήρα να ανεβάσει στροφές και να φτάσει στο σημείο που παράγει το μεγαλύτερο έργο (ιπποδύναμη).

Σκέψου κινητήρες πετρελαίου τι τους χαρακτηρίζει, σκέψου turbo π.χ.

BTW, μιας και πήγαμε πάλι στο turbo

Kosamf, αν απαντήσεις και καταλάβεις αυτό, θα καταλάβεις γιατί σε κάποια σημεία το Τζαπώνι πάταγε γκαζόφρενα.

Ναι,καταλαβα γιατι η ροπη παυει να ανεβαινει απο ενα σημειο και μετα (ενω δηλαδη υπαρχουν κι αλλες στροφες διαθεσιμες...)
Τωρα, επι των τουρμπο δεν τα ξερω καλα...
Αλλα να υποθεσω οτι σε μια ανηφορα θα μπει πιο νωρις για να υποβοηθησει τον κινητηρα...? (εντελως παπατζιδικα το θετω, αλλα δεν γνωριζω ποτε και πώς ανοιγουν τα τουρμπο)
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Ωραίο παράδειγμα φέρνεις κι εσύ στον παιχτάκο να καταλάβει διαφορά ροπής και ιπποδύναμης.  :2funny:

Εγώ ομολογώ ότι μόνο εμπειρικά και με χρήση παραδειγμάτων μπορώ να το εξηγήσω.

άιντε ας το πω μηχανικά
ροπή στρέψης είναι η ευκολία να παράγεις το ίδιο έργο (πχ στις προσπεράσεις για να κάνεις γρήγορα μια προσπέραση ένα αυτικίνητο με τα ίδια άλογα και περισσότερη ροπή στρέψης θα προσπεράσει πιο γρήγορα),
ενώ η ιπποδύναμη είναι πόσο γρήγορα μπορείς να παράγεις το ίδιο έργο.
Για παράδειγμα χοντρικά ένα αυτοκίνητο ίδιων κιλών με 200 άλογα μπορεί να φτάσει πιο γρήγορα τα 100 χλμ/ώρα απο ένα άλλο με 150 άλογα (όταν φτάσεις τα 100 χλμ την ώρα για το ίδιο βάρος έχεις την ιδια κινητική ενέργεια αρα έχεις παράξει το ίδιο έργο)

ήμανε πιο σαφής;
 

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
4
Πόντοι
616
Πολύ απλοικά, η ροπή είναι η ικανότητα του κινητήρα να ανεβάσει στροφές και να φτάσει στο σημείο που παράγει το μεγαλύτερο έργο (ιπποδύναμη).

Σκέψου κινητήρες πετρελαίου τι τους χαρακτηρίζει, σκέψου turbo π.χ.

Ναι το ξέρω.

Απλά ζορίστηκα να καταλάβω την εμπειρική προέκταση in real life καταστάσεις του πώς αυτό που λες μεταφράζεται.

Τελικά (νομίζω  :grin: ) πλέον το έχω καταλάβει.
 

SUBARAKIAS

Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
79
Κριτικές
4
Like
0
Πόντοι
0
Ναι,καταλαβα τι λες
Απλα δεν ξερω: Δεν επιτρεπεται το συγκεκριμενο για δρομο??

(Τσεκαρε το Caparo,btw...Γαμω τις καυλες ρε πουστη μου/ κι ειναι και ΟΚ για δρομους)

Από όσο ξέρω όχι ... μόνο για πίστα ...

Ρίξε μια ματιά στην αδυναμία μου ...  έχει κανονικά έγκριση τύπου Αγγλία για road legal ...

 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
άιντε ας το πω μηχανικά
ροπή στρέψης είναι η ευκολία να παράγεις το ίδιο έργο (πχ στις προσπεράσεις για να κάνεις γρήγορα μια προσπέραση ένα αυτικίνητο με τα ίδια άλογα και περισσότερη ροπή στρέψης θα προσπεράσει πιο γρήγορα),
ενώ η ιπποδύναμη είναι πόσο γρήγορα μπορείς να παράγεις το ίδιο έργο.
Για παράδειγμα χοντρικά ένα αυτοκίνητο ίδιων κιλών με 200 άλογα μπορεί να φτάσει πιο γρήγορα τα 100 χλμ/ώρα απο ένα άλλο με 150 άλογα (όταν φτάσεις τα 100 χλμ την ώρα για το ίδιο βάρος έχεις την ιδια κινητική ενέργεια αρα έχεις παράξει το ίδιο έργο)

ήμανε πιο σαφής;

Εγω καταλαβα στα μπαμ αυτο που λες
Αλλα εχω μια αλλη απορια...Υπρχει περιπτωση να εχεις σε ενα οχημα μεγαλυτερη ιπποδυναμη απο ο,τι σε ενα αλλο, και συγχρονως μικροτερη ροπη??? Εκει τι παιζει στο προσπερασμα, ας πουμε????
 

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
4
Πόντοι
616
άιντε ας το πω μηχανικά
ροπή στρέψης είναι η ευκολία να παράγεις το ίδιο έργο (πχ στις προσπεράσεις για να κάνεις γρήγορα μια προσπέραση ένα αυτικίνητο με τα ίδια άλογα και περισσότερη ροπή στρέψης θα προσπεράσει πιο γρήγορα),
ενώ η ιπποδύναμη είναι πόσο γρήγορα μπορείς να παράγεις το ίδιο έργο.
Για παράδειγμα χοντρικά ένα αυτοκίνητο ίδιων κιλών με 200 άλογα μπορεί να φτάσει πιο γρήγορα τα 100 χλμ/ώρα απο ένα άλλο με 150 άλογα (όταν φτάσεις τα 100 χλμ την ώρα για το ίδιο βάρος έχεις την ιδια κινητική ενέργεια αρα έχεις παράξει το ίδιο έργο)

ήμανε πιο σαφής;

Σε μένα ναι γιατί ήδη πάνω κάτω το έχω εμπεδώσει όπως προείπα.

Στο φίλο δεν ξέρω.

Δε λειτουργεί έτσι ο δικός μου ο εγκέφαλος τα έχουμε ξαναπεί.

Λαγκάρει ο γαμημένος. :2funny:

ΥΓ. Και ίσως ο λόγος για τον οποίο ζορίστηκα να το καταλάβω όταν το παίδευα είναι γιατί εγώ τα μάθαινα για ντριφτ κι όχι για γρήγορη οδήγηση τότε, οπότε είναι λίγο στραβός ο τρόπος όπως και να το κάνουμε.
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Ναι το ξέρω.

Απλά ζορίστηκα να καταλάβω την εμπειρική προέκταση in real life καταστάσεις του πώς αυτό που λες μεταφράζεται.

Τελικά (νομίζω  :grin: ) πλέον το έχω καταλάβει.

πάμε κι αλλιώς...

η ροπή στρέψης μετράται σε κιλά ανά μέτρο που εφαρμόζει το μοτέρι στον στρόφαλο.....
αν εσύ βάλεις διπλάσια δύναμη στον στρόφαλο θα περιστραφεί πλύ πιο γρήγορα στον ίδιο χρόνο.

η λειτουργία του αυτοκινητου είναι ακριβώς αυτή του ποδηλάτου. το μοτέρ κάνει πεντάλ οι ταχύτητες που αλλάζεις είναι οι σχέσεις και η αλυσίδα το κιβώτιο ταχυτήτων για αλλαγή σχέσεων.
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Αλλα να υποθεσω οτι σε μια ανηφορα θα μπει πιο νωρις για να υποβοηθησει τον κινητηρα...? (εντελως παπατζιδικα το θετω, αλλα δεν γνωριζω ποτε και πώς ανοιγουν τα τουρμπο)
Ναι, πιο νωρίς θα μπει.

Και αυτό επειδή ο κινητήρας έχει μεγαλύτερο φορτίο και παράγει περισσότερα καυσαέρια.

Περισσότερα καυσαέρια, ξεκινάει να γυρίζει πιο γρήγορα το turbo.

Με λίγα λόγια, περισσότερο φορτίο, ξεκινάει πιο νωρίς το turbo, με το γκαζόφρενο στην στροφή, ο τύπος έδινε φορτίο στον κινητήρα, έβγαζε αρκετά καυσαέρια (που εάν είχε αφήσει το γκάζι δεν θα τα είχε) για να κρατάει το turbo σε περιστροφή και να έχει την δύναμη που ήθελε. Διαφορετικά θα έπεφτε στην τρύπα του turbo (turbo lag) και θα αγόραζε π.χ. οικόπεδο.

Δες πόσο πιο απαραίτητο είναι αυτό σε αυτοκίνητα με μεγάλα turbo και μεγάλα turbo lag.


BTW, turbo είναι και τα Kompressor του μπαμπά του περσόνα, αλλά αυτό δεν γυρίζει λόγω καυσαερίων...οπότε δεν έχει turbo lag.
 

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
4
Πόντοι
616
πάμε κι αλλιώς...

η ροπή στρέψης μετράται σε κιλά ανά μέτρο που εφαρμόζει το μοτέρι στον στρόφαλο.....
αν εσύ βάλεις διπλάσια δύναμη στον στρόφαλο θα περιστραφεί πλύ πιο γρήγορα στον ίδιο χρόνο.

η λειτουργία του αυτοκινητου είναι ακριβώς αυτή του ποδηλάτου. το μοτέρ κάνει πεντάλ οι ταχύτητες που αλλάζεις είναι οι σχέσεις και η αλυσίδα το κιβώτιο ταχυτήτων για αλλαγή σχέσεων.

Ναι το έχω πιάσει αυτό.

Και κάπου εκεί ήταν που κατάλαβα ότι άμα έχεις σκατά κιβώτιο δεν πα να κάνει ότι θέλει το μοτέρ, τ'αρχίδια σου θα παίρνεις.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom