Νέα

Κυριάκος Μητσοτάκης-ΝΔ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα stekas72
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 102K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (0 μέλη και 10 επισκέπτες)

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Και με μεταπτυχιακό ο αγράμματος

καλά μεταπτυχιακό...

με επιβλέποντες τον Μπαλτά (υπουργό) την διοικήτρια του ΟΑΕΔ και μια υποψήφια ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ
 

ZeroHedge

Μέλος
Εγγρ.
14 Φεβ 2017
Μηνύματα
764
Like
41
Πόντοι
6
πολιτικος μηχανικος που περασε Βουλγαρια και ηρθε μεταγραφη  :grin:, ΜΗΧΑΝΙΚΑΡΑ με ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ "τις κοινωνικο- εργασιακες συνθηκες της ζωνης του περαματος"  :jerking:
 

sotirakis69

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Μαρ 2017
Μηνύματα
146
Κριτικές
23
Like
517
Πόντοι
291
Αγράμματος είναι ο τσίπρας πτυχίο από το πανέρι έχει όπως και οι περισσότεροι, εδώ δεν ήξερε Αγγλικά καλά - καλά και ήταν και πολιτικός μηχανικός?  :jerking:
 

xxxniner

Μέλος
Εγγρ.
25 Φεβ 2016
Μηνύματα
1.654
Like
162
Πόντοι
16
Γράφει ο Νίκος Τσαγκρής 

«Δεν θα υπάρξει 4ο μνημόνιο για την Ελλάδα», δήλωνε τη Δευτέρα του Πάσχα ο Βόλφγκανγκ Σόϊμπλε. «Όχι θα υπάρξει», διέψευδε, την ίδια ημέρα, η Νέα Δημοκρατία. «Ο κ. Τσίπρας επιχειρεί, τελικά, να κλείσει τη δεύτερη αξιολόγηση με ένα τέταρτο Μνημόνιο με βαριά υπερφορολόγηση όλων των Ελλήνων και νέα περικοπή συντάξεων», δήλωνε ακολούθως ο εκπρόσωπος του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης: «Ο Κικίλιας διαψεύδει τον Σόϊμπλε», θα ήταν ένας ωραίος τίτλος που θα κοσμούσε με εύγλωττο σαρκασμό τις πρώτες σελίδες των εφημερίδων της ημέρας εκείνης μοιράζοντας πικρά χαμόγελα στους αναγνώστες. Αλλά οι εφημερίδες δεν έχουν χιούμορ. Ούτε καν… αναγνώστες..
Πέρα από την πλάκα, το γεγονός ότι η Νέα Δημοκρατία έχει φτάσει στο σημείο να ξεπερνά ακόμα και τον Σόϊμπλε σε «διαπραγματευτικό ανθελληνισμό», (κρατήστε τον όρο, θα τον συναντάμε συχνά στα μελλοντικά ιστορήματα της μνημονιακής Οδύσσειας της χώρας μας) περιγράφει τη συντριβή της στρατηγικής της αντί-ΣΥΡΙΖΑ καταστροφολογίας. Στρατηγικής, που ακολουθούσε πιστά (υπό τη συνοδεία σύσσωμης της μείζονος αντιπολίτευσης) από την πρώτη ημέρα της εκλογής του στην προεδρία του κόμματος της συντηρητικής παράταξης ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
 

iuakoya

Μέλος
Εγγρ.
5 Νοε 2015
Μηνύματα
36.415
Like
24.294
«Δεν θα υπάρξει 4ο μνημόνιο για την Ελλάδα»

Βασικά, αυτό με τα 1,2,3,4 μνημόνια είναι μεγάλο παραμύθι. Το μνημόνιο είναι ΕΝΑ και μοναδικό και τα λέει όλα, τα υπόλοιπα είναι απλά updates και επιβεβαιώσεις υποταγής του εκάστοτε νέου τιμονιέρη της χώρας...
 

ZeroHedge

Μέλος
Εγγρ.
14 Φεβ 2017
Μηνύματα
764
Like
41
Πόντοι
6
Μα ένας να μην σκεφθεί να αφιερώσει μια γέφυρα στον

Άγιο Αλέξιο τον Μνημονιοσχίστη;

Μα ούτε ένας; όλα εγώ; αμαν πΧια
 

Συνημμένα

  • C9JwkuCXcAAZP7u.jpg
    C9JwkuCXcAAZP7u.jpg
    112,5 KB · Εμφανίσεις: 18

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.458
Like
23.277
Πόντοι
5.506
Βασικά, αυτό με τα 1,2,3,4 μνημόνια είναι μεγάλο παραμύθι. Το μνημόνιο είναι ΕΝΑ και μοναδικό και τα λέει όλα, τα υπόλοιπα είναι απλά updates και επιβεβαιώσεις υποταγής του εκάστοτε νέου τιμονιέρη της χώρας...

Καλά, άραξε και συ, κάτσε να αποφασίσουν πρώτα τα ΒΟΔΙΑ αν η κρίση έφερε το μνημόνιο ή το μνημόνιο την κρίση και βλέπουμε μετά.
 

iuakoya

Μέλος
Εγγρ.
5 Νοε 2015
Μηνύματα
36.415
Like
24.294
Καλά, άραξε και συ, κάτσε να αποφασίσουν πρώτα τα ΒΟΔΙΑ αν η κρίση έφερε το μνημόνιο ή το μνημόνιο την κρίση και βλέπουμε μετά.

Αυτό είναι σαν το αυγό με την κότα, βαθύ φιλοσοφικό ερώτημα και άλυτο :p
 

xxxniner

Μέλος
Εγγρ.
25 Φεβ 2016
Μηνύματα
1.654
Like
162
Πόντοι
16
Ο Αλέξης περιόρισε το κλέψιμο των μεγαλοεργολάβων, κατήργησε το μονοπώλιο των μεγαλοκατασκευαστών, που έστηναν τους διαγωνισμούς και δεν ολοκλήρωναν ποτέ τα μεγάλα έργα, για να φουσκώνουν τις τιμές

ΜΕΣΑ σε χρόνο ρεκόρ, ο Αλέξης Τσίπρας κατάφερε να ολοκληρώσει όλα τα μεγάλα έργα που είναι ζωτικής σημασίας για την οικονομική ανάπτυξη, τα οποία είχαν βαλτώσει και εγκαταλειφθεί από το προηγούμενο διεφθαρμένο και χρεοκοπημένο πολιτικό σύστημα.

Οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ είχαν κατασπαταλήσει όλους τους πόρους με τις χαριστικές συμβάσεις, που είχαν υπογράψει με τους διαπλεκόμενους εργολάβους και τις τράπεζες, που εμπλέκονταν στις κοινοπραξίες, για τους μεγάλους οδικούς άξονες.

Οι κυβερνήσεις Σαμαρά – Βενιζέλου και του Γ. Παπανδρέου εγκατέλειψαν στην κυριολεξία τους μεγάλους οδικούς άξονες, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει η Ελλάδα με πρόστιμα δισεκατομμυρίων από την Ευρωπαϊκή Ένωση, που θα έκανε απαιτητά τα κονδύλια που είχε διαθέσει.

Με τόλμη και αποφασιστικότητα ο Αλέξης Τσίπρας διαπραγματεύτηκε σκληρά με εργολάβους και τράπεζες, για να μειώσει το κόστος των έργων και στη συνέχεια απαίτησε την ολοκλήρωση των μεγάλων οδικών αξόνων σε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.

Δύο χρόνια πριν κανείς δεν πίστευε ότι θα έχει ολοκληρωθεί στην ώρα της η σήραγγα των Τεμπών, ο άξονας Κόρινθος – Πάτρα και Αντίρριο – Γιάννενα ούτε και ο μεγάλος αυτοκινητόδρομος Ε65.

Η Ελλάδα γλίτωσε τα δισεκατομμύρια που έπρεπε να επιστρέψει στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αποκτώντας παράλληλα ένα υπερσύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο.

Το όφελος για την οικονομία είναι τεράστιο, αφού οι αποστάσεις πλέον εκμηδενίζονται.

Μετά από πολλές δεκαετίες θα σταματήσουν και οι θυσίες στον Μολώχ της ασφάλτου. Γιατί κάθε χρόνο χιλιάδες άνθρωποι σκοτώνονταν στα τροχαία και ακόμα περισσότεροι έμειναν ανάπηροι.

Με την ολοκλήρωση του οδικού δικτύου σταματάει ο φόρος αίματος που πλήρωναν οι Έλληνες στους τριτοκοσμικούς αυτοκινητόδρομους, που είχε κατασκευάσει το παλιό χρεοκοπημένο σύστημα.

Λογαριασμό κύριε Τσίπρα

Μετά την ολοκλήρωση των υπερσύγχρονων αυτοκινητοδρόμων με κονδύλια πολύ λιγότερα από αυτά που είχαν υπογράψει οι γαλαντόμοι υπουργοί της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ για να ενισχύσουν στους διαπλεκόμενους εργολάβους ο Αλέξης Τσίπρας οφείλει να ζητήσει λογαριασμό για όλα τα δημόσια έργα.

Ειδικά τώρα που υπάρχει σύγκριση τιμών, θα πρέπει οι προηγούμενες κυβερνήσεις να λογοδοτήσουν για τα έργα που, χάριζαν στους εργολάβους με τιμές τετραπλάσιες από το πραγματικό κόστος.

Η έρευνα πρέπει να είναι εξονυχιστική για να λογοδοτήσουν οι κλεφτοεργολάβοι και οι κλεφτοϋπουργοί στη Δικαιοσύνη, για τη λεηλασία που συντελέστηκε.

Η ολοκλήρωση των μεγάλων έργων σε χρόνο ρεκόρ καταρρίπτει το μύθο ότι η κυβέρνηση της Αριστεράς δεν παράγει έργο. Γιατί η παράδοση και μόνο των πέντε μεγάλων οδικών αξόνων, αποκαλύπτει ότι η κυβέρνηση εργάζεται και μάλιστα με ασυνήθιστη ταχύτητα, ενώ παράλληλα διασφαλίζει το δημόσιο συμφέρον μειώνοντας το κόστος των μεγάλων έργων.

Η ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων και η ολοκλήρωση της συμφωνίας με την FRAPORT για τα περιφερειακά αεροδρόμια, δημιουργούν τις προϋποθέσεις για θεαματική ανάπτυξη του τουρισμού.

Η Ελλάδα μέσα σε δύο χρόνια θα έχει το πλέον σύγχρονο οδικό δίκτυο και δεκάδες περιφερειακά αεροδρόμια με δυνατότητες υποδοχής μεγάλου αριθμού αεροσκαφών.

Τα οφέλη για την οικονομία είναι πολλαπλάσια, ενώ παράλληλα δημιουργούνται και νέες θέσεις εργασίας.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Ο Αλέξης περιόρισε το κλέψιμο των μεγαλοεργολάβων, κατήργησε το μονοπώλιο των μεγαλοκατασκευαστών, που έστηναν τους διαγωνισμούς και δεν ολοκλήρωναν ποτέ τα μεγάλα έργα, για να φουσκώνουν τις τιμές

ΜΕΣΑ σε χρόνο ρεκόρ, ο Αλέξης Τσίπρας κατάφερε να ολοκληρώσει όλα τα μεγάλα έργα που είναι ζωτικής σημασίας για την οικονομική ανάπτυξη, τα οποία είχαν βαλτώσει και εγκαταλειφθεί από το προηγούμενο διεφθαρμένο και χρεοκοπημένο πολιτικό σύστημα.

Οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ είχαν κατασπαταλήσει όλους τους πόρους με τις χαριστικές συμβάσεις, που είχαν υπογράψει με τους διαπλεκόμενους εργολάβους και τις τράπεζες, που εμπλέκονταν στις κοινοπραξίες, για τους μεγάλους οδικούς άξονες.

Οι κυβερνήσεις Σαμαρά – Βενιζέλου και του Γ. Παπανδρέου εγκατέλειψαν στην κυριολεξία τους μεγάλους οδικούς άξονες, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει η Ελλάδα με πρόστιμα δισεκατομμυρίων από την Ευρωπαϊκή Ένωση, που θα έκανε απαιτητά τα κονδύλια που είχε διαθέσει.

Με τόλμη και αποφασιστικότητα ο Αλέξης Τσίπρας διαπραγματεύτηκε σκληρά με εργολάβους και τράπεζες, για να μειώσει το κόστος των έργων και στη συνέχεια απαίτησε την ολοκλήρωση των μεγάλων οδικών αξόνων σε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.

Δύο χρόνια πριν κανείς δεν πίστευε ότι θα έχει ολοκληρωθεί στην ώρα της η σήραγγα των Τεμπών, ο άξονας Κόρινθος – Πάτρα και Αντίρριο – Γιάννενα ούτε και ο μεγάλος αυτοκινητόδρομος Ε65.

Η Ελλάδα γλίτωσε τα δισεκατομμύρια που έπρεπε να επιστρέψει στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αποκτώντας παράλληλα ένα υπερσύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο.

Το όφελος για την οικονομία είναι τεράστιο, αφού οι αποστάσεις πλέον εκμηδενίζονται.

Μετά από πολλές δεκαετίες θα σταματήσουν και οι θυσίες στον Μολώχ της ασφάλτου. Γιατί κάθε χρόνο χιλιάδες άνθρωποι σκοτώνονταν στα τροχαία και ακόμα περισσότεροι έμειναν ανάπηροι.

Με την ολοκλήρωση του οδικού δικτύου σταματάει ο φόρος αίματος που πλήρωναν οι Έλληνες στους τριτοκοσμικούς αυτοκινητόδρομους, που είχε κατασκευάσει το παλιό χρεοκοπημένο σύστημα.

Λογαριασμό κύριε Τσίπρα

Μετά την ολοκλήρωση των υπερσύγχρονων αυτοκινητοδρόμων με κονδύλια πολύ λιγότερα από αυτά που είχαν υπογράψει οι γαλαντόμοι υπουργοί της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ για να ενισχύσουν στους διαπλεκόμενους εργολάβους ο Αλέξης Τσίπρας οφείλει να ζητήσει λογαριασμό για όλα τα δημόσια έργα.

Ειδικά τώρα που υπάρχει σύγκριση τιμών, θα πρέπει οι προηγούμενες κυβερνήσεις να λογοδοτήσουν για τα έργα που, χάριζαν στους εργολάβους με τιμές τετραπλάσιες από το πραγματικό κόστος.

Η έρευνα πρέπει να είναι εξονυχιστική για να λογοδοτήσουν οι κλεφτοεργολάβοι και οι κλεφτοϋπουργοί στη Δικαιοσύνη, για τη λεηλασία που συντελέστηκε.

Η ολοκλήρωση των μεγάλων έργων σε χρόνο ρεκόρ καταρρίπτει το μύθο ότι η κυβέρνηση της Αριστεράς δεν παράγει έργο. Γιατί η παράδοση και μόνο των πέντε μεγάλων οδικών αξόνων, αποκαλύπτει ότι η κυβέρνηση εργάζεται και μάλιστα με ασυνήθιστη ταχύτητα, ενώ παράλληλα διασφαλίζει το δημόσιο συμφέρον μειώνοντας το κόστος των μεγάλων έργων.

Η ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων και η ολοκλήρωση της συμφωνίας με την FRAPORT για τα περιφερειακά αεροδρόμια, δημιουργούν τις προϋποθέσεις για θεαματική ανάπτυξη του τουρισμού.

Η Ελλάδα μέσα σε δύο χρόνια θα έχει το πλέον σύγχρονο οδικό δίκτυο και δεκάδες περιφερειακά αεροδρόμια με δυνατότητες υποδοχής μεγάλου αριθμού αεροσκαφών.

Τα οφέλη για την οικονομία είναι πολλαπλάσια, ενώ παράλληλα δημιουργούνται και νέες θέσεις εργασίας.

επειδή βαριέμαι να ψάχνω την φωτό με την διπλή μούτζα καλώ όποιον συναγωνιστή την έχει πρόχειρη να σου την ρίξει...
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.458
Like
23.277
Πόντοι
5.506
Ο Αλέξης περιόρισε το κλέψιμο των μεγαλοεργολάβων, κατήργησε το μονοπώλιο των μεγαλοκατασκευαστών, που έστηναν τους διαγωνισμούς και δεν ολοκλήρωναν ποτέ τα μεγάλα έργα, για να φουσκώνουν τις τιμές

ΜΕΣΑ σε χρόνο ρεκόρ, ο Αλέξης Τσίπρας κατάφερε να ολοκληρώσει όλα τα μεγάλα έργα που είναι ζωτικής σημασίας για την οικονομική ανάπτυξη, τα οποία είχαν βαλτώσει και εγκαταλειφθεί από το προηγούμενο διεφθαρμένο και χρεοκοπημένο πολιτικό σύστημα.

Οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ είχαν κατασπαταλήσει όλους τους πόρους με τις χαριστικές συμβάσεις, που είχαν υπογράψει με τους διαπλεκόμενους εργολάβους και τις τράπεζες, που εμπλέκονταν στις κοινοπραξίες, για τους μεγάλους οδικούς άξονες.

Οι κυβερνήσεις Σαμαρά – Βενιζέλου και του Γ. Παπανδρέου εγκατέλειψαν στην κυριολεξία τους μεγάλους οδικούς άξονες, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει η Ελλάδα με πρόστιμα δισεκατομμυρίων από την Ευρωπαϊκή Ένωση, που θα έκανε απαιτητά τα κονδύλια που είχε διαθέσει.

Με τόλμη και αποφασιστικότητα ο Αλέξης Τσίπρας διαπραγματεύτηκε σκληρά με εργολάβους και τράπεζες, για να μειώσει το κόστος των έργων και στη συνέχεια απαίτησε την ολοκλήρωση των μεγάλων οδικών αξόνων σε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.

Δύο χρόνια πριν κανείς δεν πίστευε ότι θα έχει ολοκληρωθεί στην ώρα της η σήραγγα των Τεμπών, ο άξονας Κόρινθος – Πάτρα και Αντίρριο – Γιάννενα ούτε και ο μεγάλος αυτοκινητόδρομος Ε65.

Η Ελλάδα γλίτωσε τα δισεκατομμύρια που έπρεπε να επιστρέψει στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αποκτώντας παράλληλα ένα υπερσύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο.

Το όφελος για την οικονομία είναι τεράστιο, αφού οι αποστάσεις πλέον εκμηδενίζονται.

Μετά από πολλές δεκαετίες θα σταματήσουν και οι θυσίες στον Μολώχ της ασφάλτου. Γιατί κάθε χρόνο χιλιάδες άνθρωποι σκοτώνονταν στα τροχαία και ακόμα περισσότεροι έμειναν ανάπηροι.

Με την ολοκλήρωση του οδικού δικτύου σταματάει ο φόρος αίματος που πλήρωναν οι Έλληνες στους τριτοκοσμικούς αυτοκινητόδρομους, που είχε κατασκευάσει το παλιό χρεοκοπημένο σύστημα.

Λογαριασμό κύριε Τσίπρα

Μετά την ολοκλήρωση των υπερσύγχρονων αυτοκινητοδρόμων με κονδύλια πολύ λιγότερα από αυτά που είχαν υπογράψει οι γαλαντόμοι υπουργοί της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ για να ενισχύσουν στους διαπλεκόμενους εργολάβους ο Αλέξης Τσίπρας οφείλει να ζητήσει λογαριασμό για όλα τα δημόσια έργα.

Ειδικά τώρα που υπάρχει σύγκριση τιμών, θα πρέπει οι προηγούμενες κυβερνήσεις να λογοδοτήσουν για τα έργα που, χάριζαν στους εργολάβους με τιμές τετραπλάσιες από το πραγματικό κόστος.

Η έρευνα πρέπει να είναι εξονυχιστική για να λογοδοτήσουν οι κλεφτοεργολάβοι και οι κλεφτοϋπουργοί στη Δικαιοσύνη, για τη λεηλασία που συντελέστηκε.

Η ολοκλήρωση των μεγάλων έργων σε χρόνο ρεκόρ καταρρίπτει το μύθο ότι η κυβέρνηση της Αριστεράς δεν παράγει έργο. Γιατί η παράδοση και μόνο των πέντε μεγάλων οδικών αξόνων, αποκαλύπτει ότι η κυβέρνηση εργάζεται και μάλιστα με ασυνήθιστη ταχύτητα, ενώ παράλληλα διασφαλίζει το δημόσιο συμφέρον μειώνοντας το κόστος των μεγάλων έργων.

Η ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων και η ολοκλήρωση της συμφωνίας με την FRAPORT για τα περιφερειακά αεροδρόμια, δημιουργούν τις προϋποθέσεις για θεαματική ανάπτυξη του τουρισμού.

Η Ελλάδα μέσα σε δύο χρόνια θα έχει το πλέον σύγχρονο οδικό δίκτυο και δεκάδες περιφερειακά αεροδρόμια με δυνατότητες υποδοχής μεγάλου αριθμού αεροσκαφών.

Τα οφέλη για την οικονομία είναι πολλαπλάσια, ενώ παράλληλα δημιουργούνται και νέες θέσεις εργασίας.


http://[URL unfurl="true"]www.topontiki.gr/sites/default/files/pontikiold/oldphotos126562392934.jpg[/img[/URL]]


Πνευματικός Καρκίνος Αριστεράς.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.458
Like
23.277
Πόντοι
5.506
Ντρέπεται να βάλει και την πηγή το βόδι.



URL]]
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.675
Κριτικές
1
Like
36.122
Πόντοι
6.256

Αντε να βγει ο κουλης να συνεχισει να δινει τιμητικες συνταξεις
Η Καλη Καλο προσφερε πολλα στον τοπο και το πασοκ νδ της εδινε τιμητικη συνταξη, το ιδιο και στον Τερη Χρυσο και σε αλλους και σε αγαμες θυγατερες κτλ.
Απολαυστε το καινουριο που ερχεται να μας σωσει.
 

ZeroHedge

Μέλος
Εγγρ.
14 Φεβ 2017
Μηνύματα
764
Like
41
Πόντοι
6
Όποτε ακούω συνταξιούχο να κλαίει τη σύνταξη και το αφορολόγητό του, του λέω μην στενοχωριέσαι παππού, "η ελπίδα έρχεται".!!!! :2funny:
μιλανε οι σανοφαγοι!!!ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΕΞΗ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ εργολαβου της ΧΟΥΝΤΑΣ!! τον ΑΓΑΜΗΤΟ ΓΚΟΜΕΝΟ-Καταληψία  της "ΜΠΑΖΟΛΑΣ" ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΣ που πιστεψατε ΖΩΑ!!!  :jerking:
Ο ΚΟΥΛΗΣ ρε γιδια ΓΑΜΆΕΙ μαρεβα !! :rockon:
 

ZeroHedge

Μέλος
Εγγρ.
14 Φεβ 2017
Μηνύματα
764
Like
41
Πόντοι
6
η μερκελ στραπονιαζει τον τσιπρα τυπε  :fuck1: με το νεο μνημονιο!!!!κλαψε τον σανο!!!

"go back κυρια ΜΕΡΚΕΛ της ευρωπαικης νομοκλετουρας! " ;)
 

apostatiss

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2017
Μηνύματα
186
Κριτικές
1
Like
38
Πόντοι
1
Όποτε ακούω συνταξιούχο να κλαίει τη σύνταξη και το αφορολόγητό του, του λέω μην στενοχωριέσαι παππού, "η ελπίδα έρχεται".!!!! :2funny:
μιλανε οι σανοφαγοι!!!ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΕΞΗ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ εργολαβου της ΧΟΥΝΤΑΣ!! τον ΑΓΑΜΗΤΟ ΓΚΟΜΕΝΟ-Καταληψία  της "ΜΠΑΖΟΛΑΣ" ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΣ που πιστεψατε ΖΩΑ!!!  :jerking:
Ο ΚΟΥΛΗΣ ρε γιδια ΓΑΜΆΕΙ μαρεβα !! :rockon:

Γαμαω πολύ καλυτερες



a6805c69-642a-4ec3-923f-cbad41040b52.jpg
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom