metalfun
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Φεβ 2012
- Μηνύματα
- 1.074
- Κριτικές
- 2
- Like
- 22
- Πόντοι
- 16
Και με μεταπτυχιακό ο αγράμματοςτο μικρότερο ανέκδοτο... Τσίπρας Πολιτικός Μηχανικός...
δεν ξέρει να ξεχωρίσει τον γύψο από το άσπρο τσιμέντο...
Και με μεταπτυχιακό ο αγράμματοςτο μικρότερο ανέκδοτο... Τσίπρας Πολιτικός Μηχανικός...
δεν ξέρει να ξεχωρίσει τον γύψο από το άσπρο τσιμέντο...
Και με μεταπτυχιακό ο αγράμματος
«Δεν θα υπάρξει 4ο μνημόνιο για την Ελλάδα»
Βασικά, αυτό με τα 1,2,3,4 μνημόνια είναι μεγάλο παραμύθι. Το μνημόνιο είναι ΕΝΑ και μοναδικό και τα λέει όλα, τα υπόλοιπα είναι απλά updates και επιβεβαιώσεις υποταγής του εκάστοτε νέου τιμονιέρη της χώρας...
Καλά, άραξε και συ, κάτσε να αποφασίσουν πρώτα τα ΒΟΔΙΑ αν η κρίση έφερε το μνημόνιο ή το μνημόνιο την κρίση και βλέπουμε μετά.
Αυτό είναι σαν το αυγό με την κότα, βαθύ φιλοσοφικό ερώτημα και άλυτο :p
Ο Αλέξης περιόρισε το κλέψιμο των μεγαλοεργολάβων, κατήργησε το μονοπώλιο των μεγαλοκατασκευαστών, που έστηναν τους διαγωνισμούς και δεν ολοκλήρωναν ποτέ τα μεγάλα έργα, για να φουσκώνουν τις τιμές
ΜΕΣΑ σε χρόνο ρεκόρ, ο Αλέξης Τσίπρας κατάφερε να ολοκληρώσει όλα τα μεγάλα έργα που είναι ζωτικής σημασίας για την οικονομική ανάπτυξη, τα οποία είχαν βαλτώσει και εγκαταλειφθεί από το προηγούμενο διεφθαρμένο και χρεοκοπημένο πολιτικό σύστημα.
Οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ είχαν κατασπαταλήσει όλους τους πόρους με τις χαριστικές συμβάσεις, που είχαν υπογράψει με τους διαπλεκόμενους εργολάβους και τις τράπεζες, που εμπλέκονταν στις κοινοπραξίες, για τους μεγάλους οδικούς άξονες.
Οι κυβερνήσεις Σαμαρά – Βενιζέλου και του Γ. Παπανδρέου εγκατέλειψαν στην κυριολεξία τους μεγάλους οδικούς άξονες, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει η Ελλάδα με πρόστιμα δισεκατομμυρίων από την Ευρωπαϊκή Ένωση, που θα έκανε απαιτητά τα κονδύλια που είχε διαθέσει.
Με τόλμη και αποφασιστικότητα ο Αλέξης Τσίπρας διαπραγματεύτηκε σκληρά με εργολάβους και τράπεζες, για να μειώσει το κόστος των έργων και στη συνέχεια απαίτησε την ολοκλήρωση των μεγάλων οδικών αξόνων σε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.
Δύο χρόνια πριν κανείς δεν πίστευε ότι θα έχει ολοκληρωθεί στην ώρα της η σήραγγα των Τεμπών, ο άξονας Κόρινθος – Πάτρα και Αντίρριο – Γιάννενα ούτε και ο μεγάλος αυτοκινητόδρομος Ε65.
Η Ελλάδα γλίτωσε τα δισεκατομμύρια που έπρεπε να επιστρέψει στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αποκτώντας παράλληλα ένα υπερσύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο.
Το όφελος για την οικονομία είναι τεράστιο, αφού οι αποστάσεις πλέον εκμηδενίζονται.
Μετά από πολλές δεκαετίες θα σταματήσουν και οι θυσίες στον Μολώχ της ασφάλτου. Γιατί κάθε χρόνο χιλιάδες άνθρωποι σκοτώνονταν στα τροχαία και ακόμα περισσότεροι έμειναν ανάπηροι.
Με την ολοκλήρωση του οδικού δικτύου σταματάει ο φόρος αίματος που πλήρωναν οι Έλληνες στους τριτοκοσμικούς αυτοκινητόδρομους, που είχε κατασκευάσει το παλιό χρεοκοπημένο σύστημα.
Λογαριασμό κύριε Τσίπρα
Μετά την ολοκλήρωση των υπερσύγχρονων αυτοκινητοδρόμων με κονδύλια πολύ λιγότερα από αυτά που είχαν υπογράψει οι γαλαντόμοι υπουργοί της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ για να ενισχύσουν στους διαπλεκόμενους εργολάβους ο Αλέξης Τσίπρας οφείλει να ζητήσει λογαριασμό για όλα τα δημόσια έργα.
Ειδικά τώρα που υπάρχει σύγκριση τιμών, θα πρέπει οι προηγούμενες κυβερνήσεις να λογοδοτήσουν για τα έργα που, χάριζαν στους εργολάβους με τιμές τετραπλάσιες από το πραγματικό κόστος.
Η έρευνα πρέπει να είναι εξονυχιστική για να λογοδοτήσουν οι κλεφτοεργολάβοι και οι κλεφτοϋπουργοί στη Δικαιοσύνη, για τη λεηλασία που συντελέστηκε.
Η ολοκλήρωση των μεγάλων έργων σε χρόνο ρεκόρ καταρρίπτει το μύθο ότι η κυβέρνηση της Αριστεράς δεν παράγει έργο. Γιατί η παράδοση και μόνο των πέντε μεγάλων οδικών αξόνων, αποκαλύπτει ότι η κυβέρνηση εργάζεται και μάλιστα με ασυνήθιστη ταχύτητα, ενώ παράλληλα διασφαλίζει το δημόσιο συμφέρον μειώνοντας το κόστος των μεγάλων έργων.
Η ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων και η ολοκλήρωση της συμφωνίας με την FRAPORT για τα περιφερειακά αεροδρόμια, δημιουργούν τις προϋποθέσεις για θεαματική ανάπτυξη του τουρισμού.
Η Ελλάδα μέσα σε δύο χρόνια θα έχει το πλέον σύγχρονο οδικό δίκτυο και δεκάδες περιφερειακά αεροδρόμια με δυνατότητες υποδοχής μεγάλου αριθμού αεροσκαφών.
Τα οφέλη για την οικονομία είναι πολλαπλάσια, ενώ παράλληλα δημιουργούνται και νέες θέσεις εργασίας.
Ο Αλέξης περιόρισε το κλέψιμο των μεγαλοεργολάβων, κατήργησε το μονοπώλιο των μεγαλοκατασκευαστών, που έστηναν τους διαγωνισμούς και δεν ολοκλήρωναν ποτέ τα μεγάλα έργα, για να φουσκώνουν τις τιμές
ΜΕΣΑ σε χρόνο ρεκόρ, ο Αλέξης Τσίπρας κατάφερε να ολοκληρώσει όλα τα μεγάλα έργα που είναι ζωτικής σημασίας για την οικονομική ανάπτυξη, τα οποία είχαν βαλτώσει και εγκαταλειφθεί από το προηγούμενο διεφθαρμένο και χρεοκοπημένο πολιτικό σύστημα.
Οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ είχαν κατασπαταλήσει όλους τους πόρους με τις χαριστικές συμβάσεις, που είχαν υπογράψει με τους διαπλεκόμενους εργολάβους και τις τράπεζες, που εμπλέκονταν στις κοινοπραξίες, για τους μεγάλους οδικούς άξονες.
Οι κυβερνήσεις Σαμαρά – Βενιζέλου και του Γ. Παπανδρέου εγκατέλειψαν στην κυριολεξία τους μεγάλους οδικούς άξονες, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει η Ελλάδα με πρόστιμα δισεκατομμυρίων από την Ευρωπαϊκή Ένωση, που θα έκανε απαιτητά τα κονδύλια που είχε διαθέσει.
Με τόλμη και αποφασιστικότητα ο Αλέξης Τσίπρας διαπραγματεύτηκε σκληρά με εργολάβους και τράπεζες, για να μειώσει το κόστος των έργων και στη συνέχεια απαίτησε την ολοκλήρωση των μεγάλων οδικών αξόνων σε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.
Δύο χρόνια πριν κανείς δεν πίστευε ότι θα έχει ολοκληρωθεί στην ώρα της η σήραγγα των Τεμπών, ο άξονας Κόρινθος – Πάτρα και Αντίρριο – Γιάννενα ούτε και ο μεγάλος αυτοκινητόδρομος Ε65.
Η Ελλάδα γλίτωσε τα δισεκατομμύρια που έπρεπε να επιστρέψει στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αποκτώντας παράλληλα ένα υπερσύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο.
Το όφελος για την οικονομία είναι τεράστιο, αφού οι αποστάσεις πλέον εκμηδενίζονται.
Μετά από πολλές δεκαετίες θα σταματήσουν και οι θυσίες στον Μολώχ της ασφάλτου. Γιατί κάθε χρόνο χιλιάδες άνθρωποι σκοτώνονταν στα τροχαία και ακόμα περισσότεροι έμειναν ανάπηροι.
Με την ολοκλήρωση του οδικού δικτύου σταματάει ο φόρος αίματος που πλήρωναν οι Έλληνες στους τριτοκοσμικούς αυτοκινητόδρομους, που είχε κατασκευάσει το παλιό χρεοκοπημένο σύστημα.
Λογαριασμό κύριε Τσίπρα
Μετά την ολοκλήρωση των υπερσύγχρονων αυτοκινητοδρόμων με κονδύλια πολύ λιγότερα από αυτά που είχαν υπογράψει οι γαλαντόμοι υπουργοί της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ για να ενισχύσουν στους διαπλεκόμενους εργολάβους ο Αλέξης Τσίπρας οφείλει να ζητήσει λογαριασμό για όλα τα δημόσια έργα.
Ειδικά τώρα που υπάρχει σύγκριση τιμών, θα πρέπει οι προηγούμενες κυβερνήσεις να λογοδοτήσουν για τα έργα που, χάριζαν στους εργολάβους με τιμές τετραπλάσιες από το πραγματικό κόστος.
Η έρευνα πρέπει να είναι εξονυχιστική για να λογοδοτήσουν οι κλεφτοεργολάβοι και οι κλεφτοϋπουργοί στη Δικαιοσύνη, για τη λεηλασία που συντελέστηκε.
Η ολοκλήρωση των μεγάλων έργων σε χρόνο ρεκόρ καταρρίπτει το μύθο ότι η κυβέρνηση της Αριστεράς δεν παράγει έργο. Γιατί η παράδοση και μόνο των πέντε μεγάλων οδικών αξόνων, αποκαλύπτει ότι η κυβέρνηση εργάζεται και μάλιστα με ασυνήθιστη ταχύτητα, ενώ παράλληλα διασφαλίζει το δημόσιο συμφέρον μειώνοντας το κόστος των μεγάλων έργων.
Η ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων και η ολοκλήρωση της συμφωνίας με την FRAPORT για τα περιφερειακά αεροδρόμια, δημιουργούν τις προϋποθέσεις για θεαματική ανάπτυξη του τουρισμού.
Η Ελλάδα μέσα σε δύο χρόνια θα έχει το πλέον σύγχρονο οδικό δίκτυο και δεκάδες περιφερειακά αεροδρόμια με δυνατότητες υποδοχής μεγάλου αριθμού αεροσκαφών.
Τα οφέλη για την οικονομία είναι πολλαπλάσια, ενώ παράλληλα δημιουργούνται και νέες θέσεις εργασίας.
Γαμαγε μαρεβα, τωρα γαμαει μερκελΟ ΚΟΥΛΗΣ ρε γιδια ΓΑΜΆΕΙ μαρεβα !!
Όποτε ακούω συνταξιούχο να κλαίει τη σύνταξη και το αφορολόγητό του, του λέω μην στενοχωριέσαι παππού, "η ελπίδα έρχεται".!!!!
μιλανε οι σανοφαγοι!!!ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΕΞΗ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ εργολαβου της ΧΟΥΝΤΑΣ!! τον ΑΓΑΜΗΤΟ ΓΚΟΜΕΝΟ-Καταληψία της "ΜΠΑΖΟΛΑΣ" ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΣ που πιστεψατε ΖΩΑ!!!
Ο ΚΟΥΛΗΣ ρε γιδια ΓΑΜΆΕΙ μαρεβα !!