Που εβαλες τυπε?Σε πιασανε κοροϊδο,εχει ενα που φουλαρεις με 18 γιουρο,παιρνεις δωρο ενα αρωματικο για το αυτοκινητο,πλυσιμο εξωτερικα-εσωτερικα και αλλαγη λαδιων αν το επιθυμεις
Που εβαλες τυπε?Σε πιασανε κοροϊδο,εχει ενα που φουλαρεις με 18 γιουρο,παιρνεις δωρο ενα αρωματικο για το αυτοκινητο,πλυσιμο εξωτερικα-εσωτερικα και αλλαγη λαδιων αν το επιθυμεις
Ψαχνει να βρει φανέλα χωρις κιτρινιλα στην μασχαλη και δεν βρισκει
η αριστερη εχει μαυριλα απο την τσιμουχα του παραθυρου που κρεμαει το χερι εξω και η αλλη εχει γινει σαν εμφανιση της ΑΕΚ στα εντος εδρας
Ψαχνει να βρει φανέλα χωρις κιτρινιλα στην μασχαλη και δεν βρισκει
η αριστερη εχει μαυριλα απο την τσιμουχα του παραθυρου που κρεμαει το χερι εξω και η αλλη εχει γινει σαν εμφανιση της ΑΕΚ στα εντος εδρας
Ψαχνει να βρει φανέλα χωρις κιτρινιλα στην μασχαλη και δεν βρισκει
η αριστερη εχει μαυριλα απο την τσιμουχα του παραθυρου που κρεμαει το χερι εξω και η αλλη εχει γινει σαν εμφανιση της ΑΕΚ στα εντος εδρας
Κε Σαμαρά , Καραμανλή, Δένδια, Βελόπουλε, Λαδάκη, θυμίστε μου παρακαλώ τις δημοσκοπήσεις την Άνοιξη του 2023
Δεν θέλουμε νέο αφ΄ήγημα, διατήρηση της πορείας που έχει χαραχθεί θέλουμε
Πάει τέλεια σε σχε΄ση με τις τρέχουσες υποχρεώσεις. Δυστυχώς τα γραμμάτια χρέους στα επόμενα χρόνια είναι εξίσου υψηλά και επειδή δεν προκειται να κουρευτούν, είναι μονόδρομος η άυξηση του ΑΕΠ. Αφήστε τις μ.. αρκε΄τα τραβήξαμε με τα πειράματα του προηγούμενου. Δουλειε΄ς υπάρχουν και είναι το #1 ζητούμενο
Δες το προηγούμενο. Μη λέτε κουταμαρες στον κόσμο, θα την πατήσετε όπως ο Σύριζα. Τα γραμμάτια εχουν εκδοθεί, χρεια΄ζεσαι $$$ για να τα ξοφλήσεις, το ότι τα βρίσκεις με δανεισμό με καλούς όρους είναι ευλογία. Αύξηση του ΑΕΠ, αύξηση των εσόδων (κι άλλη) και μείωση του κόστους δανεισμού
Α, Βελόπουλος, οκ
Θυμίστε μου παρακαλώ τί έκαναν οι Γάλλοι στις 5 Οκτωβρίου 1915 απέναντι στην Ελληνικλη ουδετερότητα και πιο είναι το "αφήγημα" της αντιμετώπισης αυτού;
Τα μόνα "ελληνορθόδοξα χριστιανικά κράτη" στην ΕΕ είναι η Ελλάδα και η Κύπρος. Στις 26 Νοεμβρίου 2015 η Κυπριακή Βουλή των Αντιπροσώπων πέρασε τον περί Πολιτικής Συμβίωσης Νόμο 184(I)/2015 με 39 ψήφους υπέρ, 12 κατά και 3 αποχές, ο οποίος τέθηκε σε ισχύ στις 09 Δεκεμβρίου 2015 . Άρα δεν είναι η Ελλάδα η μόνη που αναγνώρισε το "γαμο". Επίσης, τουλάχιστον αντιστάθηκε σε πιέσεις για υιοθεσίες κλπ. Τα υπόλοιπα δεν αντιμετωπίζονται με νόμους, η ιδια οι κοινωνία οφείλει να τα απορρίψει.
Η ιδιωτικοποιήσεις είναι ίδιον του φιλελευθερισμού. Το καταστατικό της ΝΔ δηλώνει ως ιδεολογία τπν κοινωνικό φιλελευθερισμό. Δεν υπάρχει πατριωτικό δεξιό κόμμα που να μην υποστηρίζει την ελεύθερη δραστηριοποίηση του κεφαλαίου. Ονόμασε μου ενα αν το ξέρεις, εγώ δηλώνω άγνοια.
τύπε, η Κύπρος ΔΕΝ ψήφισε "γάμο" ομοφυλοφίλων , συμβίωση ψήφισε.
Ο τέως Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου , επί ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Γεώργιος Σανιδάς πιο κάτω εκθέτει τις νομικές σκέψεις γιατί είναι
αντισυνταγματικός ο γάμος των ομοφυλοφίλων
διότι η λέξη "γάμος" αφορά ένωση άντρα και γυναίκα
Γεώργιος Σανιδάς: Αντισυνταγματικότητα νόμου που θεσπίζει γάμο ομοφυλοφίλων. Ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου ε.τ. γράφει στο dikastiko.gr.
www.dikastiko.gr
Ακόμα και αν ψηφιζόταν σύμφωνο συμβίωσης μεταξύ ομοφυλοφίλων
που να είχαν τα ίδια δικαιώματα με τον γάμο στρέίτ,
δεν νοείται να ονομάζεται γάμος, διότι δεν αποτελεί ένωση
άντρα και γυναίκας .
Ο τρανς άντρας που έχει κόψει τα γεννητικά του όργανα
και έχει τεχνητό κόλπο , και έχει κα΄νει και πλαστικές και έχει βάλει βυζιά.,
είναι τρανσέξουαλ, ΔΕΝ είναι γυναίκα .
Ο άντρας έχει χψ χρωματοσώματα, η γυναίκα χχ
Ο τρανσέξουαλ θέλει να παριστάνει τη γυναίκα, για να βρίσκει συντρόφους.
Ας κάνει ότι θέλει, δεν είναι όμως βιολογικά γυναίκα.
Η woke ατζέντα θέλει να διαλύσει το γάμο των στρεϊτ
και γι' αυτό ονομάζουν το θεσμό " γάμο" ομοφυλοφίλων αντί ειδικό σύμφωνο συμβίωσης ισοδύναμο με γάμο.
Το τρίγωνο είναι τρίγωνο, δεν θα το ονομάσουμε κύκλο
επειδή το θέλει η woke ατζέντα
Η πορδο- λούγκρα η Μπαρόκα θέλει να ντυθεί νυφούλα !
" α. Το δικαίωμα συνάψεως γάμου και ιδρύσεως οικογένειας, προβλέπεται από το άρθρο 12 της ΕΣΔΑ, με το οποίο ορίζονται επί λέξει τα ακόλουθα: «Άμα τη συμπληρώσει ηλικίας γάμου, ο ανήρ και η γυνή έχουν το δικαίωμα να συνέρχωνται εις γάμον και να ιδρύωσιν οικογένειαν συμφώνως προς τους διέποντας τούτο εθνικούς νόμους».
Όμοια, ως προς το δικαίωμα συνάψεως γάμου, είναι και η διάταξη του άρθρου 23 του Διεθνούς Συμφώνου του ΟΗΕ για τα ατομικά και πολιτικά δικαιώματα, που υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ. Και οι δύο ανωτέρω διεθνείς Συμβάσεις, κυρώθηκαν από την Ελλάδα, η μεν πρώτη με το ν.δ. 53/1974 και η δεύτερη με το ν.δ. 2462/1997.
Με τα άρθρα 12 και 23 των ρηθεισών διεθνών Συμβάσεων, δεν προσδιορίζονται στο σύνολό τους οι προϋποθέσεις τελέσεως γάμου (εκτός από τη βασική, που είναι η ύπαρξη άνδρα και γυναίκας) αλλά και η έννοια και το περιεχόμενο της οικογένειας.
Οι διατάξεις αυτές, με ρητή ρήτρα, για τις λοιπές προϋποθέσεις τελέσεως γάμου και τον τρόπο ασκήσεως του πιο πάνω δικαιώματος, παραπέμπουν στις εθνικές νομοθεσίες των κρατών που έχουν κυρώσει τις πιο πάνω συμβάσεις, πράγμα που σημαίνει ότι το ΕΔΔΑ, με βάση τη ρήτρα αυτή, θα πρέπει (υποχρεούται) να δέχεται την έννοια των πιο πάνω όρων, τον τρόπο αλλά και τις προϋποθέσεις ασκήσεως των δικαιωμάτων αυτών, όπως διαμορφώνονται από τις νομοθεσίες, τη νομολογία και την επιστήμη εκάστου κράτους – μέρους που έχει κυρώσει τις διεθνείς αυτές συμβάσεις. Πάντως, από το περιεχόμενο των άρθρων 12 της ΕΣΔΑ και 23 του Διεθνούς Συμφώνου του ΟΗΕ, προκύπτει με σαφήνεια ότι βασική προϋπόθεση τελέσεως εγκύρου και υποστατού γάμου και δημιουργίας οικογένειας, είναι η διαφορετικότητα του φύλου και η σύζευξη άνδρα και γυναίκας. Δεν υπάρχει διάταξη στις ως άνω διεθνείς Συμβάσεις, που έχουν κυρωθεί και από την Ελλάδα και έχουν, με βάση το άρθρο 28 του Συντάγματος, αυξημένη τυπική ισχύ, προβλέπουσα τη δυνατότητα και εντεύθεν το δικαίωμα τελέσεως γάμου μεταξύ ομοφυλοφίλων προσώπων.
β. Κατά την ελληνική νομολογία και επιστήμη (το άρθρο 21 του Συντάγματος και ο Αστικός Κώδικας δεν ορίζουν ευθέως την έννοια του γάμου και της οικογένειας) ως γάμος νοείται η νομική ένωση και συμβίωση ζευγαριού, δηλαδή η σύσταση οικογένειας μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας, επί χιλιετίες δε, ο ορισμός αυτός του γάμου παραμένει αναλλοίωτος.
Η σύζευξη άνδρα και γυναίκας, δηλαδή προσώπων διαφορετικού φύλου, αποτελεί την αναγκαία προϋπόθεση (εν των ων ουκ άνευ) για την τέλεση έγκυρου ή ακριβέστερα υποστατού γάμου (Οικογενειακό Δίκαιο, Ε. Κουνουγέρη – Μανωλεδάκη, β’ έκδοση, 1998, σελ 65 – Κουμάντου, εκδ. 1988, σελ. 88 – Σπυριδάκη, εκδ. 1983, σελ 63 – Κ. Χρυσόγονου, Ατομικά και Κοινωνικά Δικαιώματα, εκδ. 2006, σελ. 536 – Γ. Μπαμπινιώτη, Λεξικό Νέας Ελληνικής Γλώσσας, υπό τη λέξη «γάμος»). "
Με το άρθρο 21 παρ. 1 του Ελληνικού Συντάγματος, στο οποίο αναφερθήκαμε ανωτέρω, ορίζονται τα ακόλουθα: «Η οικογένεια, ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Κράτους». Όπως είναι πρόδηλο, και αναφέρθηκε ανωτέρω, με την πιο πάνω διάταξη, δεν καθορίζονται ρητώς οι προϋποθέσεις τελέσεως έγκυρου και υποστατού γάμου και ειδικότερα, ότι απαιτείται σύμπραξη άνδρα και γυναίκας. Όμως, από το περιεχόμενο της διατάξεως και ειδικότερα από τις λέξεις που αναφέρονται σ’ αυτή, αυτό είναι πρόδηλο. Τούτο διότι αυτά που τίθενται υπό την προστασία του Κράτους (γάμος, οικογένεια, μητρότητα, παιδική ηλικία) και που είναι το θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, προϋποθέτουν ύπαρξη πατέρα και μητέρας (άνδρα και γυναίκας), ήτοι ύπαρξη γονέων διαφορετικού φύλου. Κατά λογική αναγκαιότητα, τα ανωτέρω προϋποθέτουν τέλεση γάμου μεταξύ προσώπων διαφορετικού φύλου (άνδρα και γυναίκας). A contrario συνάγεται ευχερώς ότι το Σύνταγμά μας δεν αποδέχεται ύπαρξη δικαιώματος τελέσεως γάμου μεταξύ ομοφυλοφίλων προσώπων, αφού αυτός δεν οδηγεί στα ανωτέρω (μητρότητα, παιδιά, και εντεύθεν οικογένεια) που αποτελούν θεμέλιο συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, και τα έχει θέσει υπό την προστασία του."