Νέα

Κυριάκος Μητσοτάκης-ΝΔ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα stekas72
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 102K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.805
Like
1.508
Πόντοι
266
άλλο λες, άλλο λέω...προφανώς κατάλαβες αλλά δεν βολεύει το αφήγημά σου...
Το ότι υπάρχει αύξηση στον αριθμό των κυκλοφορούντων και της αναλογίας τους με τον πληθυσμό σε σχέση με 30-40 χρονια πριν είναι αναμφισβήτητο...
Όμως...μπορεί σε απόλυτα νούμερα και σε αναλογία να είμαστε κοντά (πάντως ακόμα πιο πίσω) σε σχέση με τα Ευρωπαικά δεδομένα, αλλά η μέση ηλικία και η μέση αξία των οχημάτων που κυκλοφορούν είναι ΠΟΛΥ πίσω σε σχέση πάντα με τα Ευρωπαικά δεδομένα...
Ουσιαστικά σεβαστό μέρος του στόλου είναι αυτοκίνητα που για την υπόλοιπη Ευρώπη θεωρούνται σκουπίδια...
Έγραψα χωρίς να φτάνουμε την ευρώπη
 

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
25.189
Like
11.475
Πόντοι
2.606
Η διαφορές στα σούπερ μάρκετ είναι πολύ μεγάλες

Και καλά για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Που μπορείς να πεις ότι έχουν διαφορές στην ποιότητα από τα επώνυμα
Αλλά στο ίδιο επώνυμο;;;

Φέρνω παράδειγμα την πέψι του 1,5 λίτρου
Πού στο market in σε τιμή προσφοράς έχει 0.99
Στο fresh 1,98 δηλαδή διπλάσια τιμή
Και στο my market 1.56
Αν πίνετε pepsi ακόμα και αν δεν έχετε κοντά σας μάρκετ ιν στο συγκεκριμένο παράδειγμα
Μπορείτε με μία παράκαμψη να αγοράσετε πολλές για να έχετε για δυο τρεις μήνες

Και δεν μιλάω για αυτούς που είναι άνετοι οικονομικά
Αλλά κυρίως για αυτούς που διαμαρτύρονται ότι δεν βγαίνουμε
να ακουτε μαλακες τον δασκαλο δαλαι και να αγοραζετε πεπσι του 1,5 λιτρου με ανατρεπομενο ,να εχετε για την επομενη δεκαετια....
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.805
Like
1.508
Πόντοι
266
να ακουτε μαλακες τον δασκαλο δαλαι και να αγοραζετε πεπσι του 1,5 λιτρου με ανατρεπομενο ,να εχετε για την επομενη δεκαετια....
Παράδειγμα έφερα αυτό γίνεται σε πάρα πολλά προϊόντα
Ψάχνω τώρα να αλλάξω λάστιχα στα αυτοκίνητο
Στο ίδιο λάστιχο μεγάλες διαφορές
Ας πούμε στο uni royal
Από 69 μέχρι 79 το λάστιχο
40€ διαφορά η τετράδα
Και μία που έγραψα αυτό
Θέλει γενικως ψάξιμο
Ας πούμε αν πάρεις bridgestone
Πρέπει να βρεις συνεργάτη της που σου δίνει εμπορική εγγύηση
Για ένα χρόνο ανεξάρτητα αν φταις ή όχι
Εμένα στο γειτονικό μου συνεργείο
Θέλαν 390€
Χωρίς εγγύηση
ενώ αλλού
Βρήκα με 355 με εγγύηση και
370 με ευθυγράμμιση
Όλα με ζυγοστάθμιση
 
Τελευταία τροποποίηση:

flyman29

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2009
Μηνύματα
1.221
Like
3.505
Πόντοι
456
άλλο λες, άλλο λέω...προφανώς κατάλαβες αλλά δεν βολεύει το αφήγημά σου...
Το ότι υπάρχει αύξηση στον αριθμό των κυκλοφορούντων και της αναλογίας τους με τον πληθυσμό σε σχέση με 30-40 χρονια πριν είναι αναμφισβήτητο...
Όμως...μπορεί σε απόλυτα νούμερα και σε αναλογία να είμαστε κοντά (πάντως ακόμα πιο πίσω) σε σχέση με τα Ευρωπαικά δεδομένα, αλλά η μέση ηλικία και η μέση αξία των οχημάτων που κυκλοφορούν είναι ΠΟΛΥ πίσω σε σχέση πάντα με τα Ευρωπαικά δεδομένα...
Ουσιαστικά σεβαστό μέρος του στόλου είναι αυτοκίνητα που για την υπόλοιπη Ευρώπη θεωρούνται σκουπίδια...
Και λίγα λες. Οι εταιρείες οδικής βοήθειας κάθε μέρα στην Αττική κάνουν πάρτι.
Πολλές φορές ένα αυτοκίνητο σε μία οικογένεια είναι απαραίτητο για πολλούς λόγους αλλά είναι παλιό, για σπίτι - δουλειά και επιεικώς κακοσυντηρημένο.
Στην Αθήνα γίνεται ένα μπαμ στην κίνηση τις ώρες που πηγαινοέρχεται ο κόσμος στη δουλειά και μετά είναι σαν Μεγάλη Παρασκευή επειδή πολύ απλά δεν τα κινούν για πλάκα.

Κόστος βενζίνης, συντήρηση, τέλη, ακρίβεια στα άλλα προϊόντα και οι πιο πολλοί έχουν μείνει με χάρχαλα επειδή πολύ απλά δεν μπορούν να αγοράσουν καινούργια.
Και έχεις την κυβέρνηση να νομίζει πως ο κόσμος δεν αλλάζει αυτοκίνητο από καπρίτσιο ή κρύβει λεφτά :jerking: Μα όποιος έχει λεφτά σιγά μην αγοράσει με λίζινγκ θα το πάρει, μαλάκας είναι;
Ο αριθμός των αυτοκινήτων είναι μεγάλος επειδή τα παλιά δεν αποσύρονται και έρχονται συνέχεια κάτι χρέπια από Ευρώπη με 300000 χλμ. Σου λέει ο άλλος ντίζελ είναι σιγά τα χιλιόμετρα:jerking:

Στο marketplace ζητάνει 5000 για νεκροφόρες που κανονικά έπρεπε να είχαν πάρει δρόμο ήδη για το διαλυτήριο. Στο θέμα αυτοκίνητο είμαστε η Κούβα της Ευρώπης.
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
9.636
Κριτικές
15
Like
20.961
Πόντοι
6.946
να ακουτε μαλακες τον δασκαλο δαλαι και να αγοραζετε πεπσι του 1,5 λιτρου με ανατρεπομενο ,να εχετε για την επομενη δεκαετια....
Εννοείς τον Σωτήρη Δαλάι - Λαμάι;
 

resp

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Μαρ 2023
Μηνύματα
5.915
Like
6.770
Πόντοι
2.356
άλλο λες, άλλο λέω...προφανώς κατάλαβες αλλά δεν βολεύει το αφήγημά σου...
Το ότι υπάρχει αύξηση στον αριθμό των κυκλοφορούντων και της αναλογίας τους με τον πληθυσμό σε σχέση με 30-40 χρονια πριν είναι αναμφισβήτητο...
Όμως...μπορεί σε απόλυτα νούμερα και σε αναλογία να είμαστε κοντά (πάντως ακόμα πιο πίσω) σε σχέση με τα Ευρωπαικά δεδομένα, αλλά η μέση ηλικία και η μέση αξία των οχημάτων που κυκλοφορούν είναι ΠΟΛΥ πίσω σε σχέση πάντα με τα Ευρωπαικά δεδομένα...
Ουσιαστικά σεβαστό μέρος του στόλου είναι αυτοκίνητα που για την υπόλοιπη Ευρώπη θεωρούνται σκουπίδια...
Την έχει ξαναγράψει αυτή τη βλακεία. Το νούμερο όμως αφορά και τα επιβατικά των εταιρειών ενοικιασης, που στην Ελλάδα είναι μεγάλο.
Ενδεικτικό το κειμενακι από την Καθημερινή. Τα υπόλοιπα είναι δημιουργική λογιστική κυβερνητικών παπαγάλων.

Έχοντας ως κύρια βάση την αξιοσημείωτη ανάπτυξη των εταιρικών πωλήσεων (leasing και rent-a-car), οι ταξινομήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων της χώρας μας εμφανίζουν το 2023 μια σημαντική άνοδο σε σχέση με το 2022. Ειδικότερα, το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου είναι το καλύτερο για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου εδώ και παραπάνω από μια 10ετία, αφού έχουν ταξινομηθεί 20.488 καινούργια αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 46,2% συγκριτικά με την περσινή χρονιά. Τα 11.436 από τα παραπάνω αυτοκίνητα αφορούν σε εταιρικές ταξινομήσεις, αντιπροσωπεύοντας έτσι το 55,8% όλων των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων της χώρας μας. Συγκριτικά με το πρώτο δίμηνο του 2022, οι εταιρικές πωλήσεις έχουν αυξήσει το νούμερό τους κατά 78% -ένα πολύ εντυπωσιακό ποσοστό.
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.805
Like
1.508
Πόντοι
266
Και λίγα λες. Οι εταιρείες οδικής βοήθειας κάθε μέρα στην Αττική κάνουν πάρτι.
Πολλές φορές ένα αυτοκίνητο σε μία οικογένεια είναι απαραίτητο για πολλούς λόγους αλλά είναι παλιό, για σπίτι - δουλειά και επιεικώς κακοσυντηρημένο.
Στην Αθήνα γίνεται ένα μπαμ στην κίνηση τις ώρες που πηγαινοέρχεται ο κόσμος στη δουλειά και μετά είναι σαν Μεγάλη Παρασκευή επειδή πολύ απλά δεν τα κινούν για πλάκα.

Κόστος βενζίνης, συντήρηση, τέλη, ακρίβεια στα άλλα προϊόντα και οι πιο πολλοί έχουν μείνει με χάρχαλα επειδή πολύ απλά δεν μπορούν να αγοράσουν καινούργια.
Και έχεις την κυβέρνηση να νομίζει πως ο κόσμος δεν αλλάζει αυτοκίνητο από καπρίτσιο ή κρύβει λεφτά :jerking: Μα όποιος έχει λεφτά σιγά μην αγοράσει με λίζινγκ θα το πάρει, μαλάκας είναι;
Ο αριθμός των αυτοκινήτων είναι μεγάλος επειδή τα παλιά δεν αποσύρονται και έρχονται συνέχεια κάτι χρέπια από Ευρώπη με 300000 χλμ. Σου λέει ο άλλος ντίζελ είναι σιγά τα χιλιόμετρα:jerking:

Στο marketplace ζητάνει 5000 για νεκροφόρες που κανονικά έπρεπε να είχαν πάρει δρόμο ήδη για το διαλυτήριο. Στο θέμα αυτοκίνητο είμαστε η Κούβα της Ευρώπης.
Είχαμε κάτω από 1,5 εκατομμύριο το 1985
Ακόμα χειρότερης ποιότητας
Και τώρα έχουμε 5,7 εκατομμύρια
 

Enkidu

Μέλος
Εγγρ.
19 Απρ 2019
Μηνύματα
1.001
Like
892
Πόντοι
96
Τόπο στα νιάτα! (Με την βούλα της Eurostat):

"Ποσοστό σοβαρής υλικής και κοινωνικής στέρησης της νεολαίας: 6%" [Severe material and social deprivation rate of youth: 6%]
[...] Τα υψηλότερα ποσοστά νέων που αντιμετώπισαν σοβαρές υλικές και κοινωνικές στερήσεις το 2022 καταγράφηκαν στη Ρουμανία (25,4%), στη Βουλγαρία (18,6%) και στην Ελλάδα (14,9%) [The highest shares of young people who faced severe material and social deprivation in 2022 were recorded in Romania (25.4%), Bulgaria (18.6%) and Greece (14.9%)
].

OK, κερδίζουμε το χάλκινο...
Στοιχεία της EUROSTAT για το 2022. Εξαιρετικό περιβάλλον όχι μόνο για ανάσχεση brain drain αλλά και για brain gain...

Από εδώ:
 

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
1.057
Like
1.736
Πόντοι
216
Την έχει ξαναγράψει αυτή τη βλακεία. Το νούμερο όμως αφορά και τα επιβατικά των εταιρειών ενοικιασης, που στην Ελλάδα είναι μεγάλο.
Ενδεικτικό το κειμενακι από την Καθημερινή. Τα υπόλοιπα είναι δημιουργική λογιστική κυβερνητικών παπαγάλων.

Έχοντας ως κύρια βάση την αξιοσημείωτη ανάπτυξη των εταιρικών πωλήσεων (leasing και rent-a-car), οι ταξινομήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων της χώρας μας εμφανίζουν το 2023 μια σημαντική άνοδο σε σχέση με το 2022. Ειδικότερα, το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου είναι το καλύτερο για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου εδώ και παραπάνω από μια 10ετία, αφού έχουν ταξινομηθεί 20.488 καινούργια αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 46,2% συγκριτικά με την περσινή χρονιά. Τα 11.436 από τα παραπάνω αυτοκίνητα αφορούν σε εταιρικές ταξινομήσεις, αντιπροσωπεύοντας έτσι το 55,8% όλων των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων της χώρας μας. Συγκριτικά με το πρώτο δίμηνο του 2022, οι εταιρικές πωλήσεις έχουν αυξήσει το νούμερό τους κατά 78% -ένα πολύ εντυπωσιακό ποσοστό.
Μάλλον λάθος παράθεση έκανες....
 

flyman29

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2009
Μηνύματα
1.221
Like
3.505
Πόντοι
456
Είχαμε κάτω από 1,5 εκατομμύριο το 1985
Ακόμα χειρότερης ποιότητας
Και τώρα έχουμε 5,7 εκατομμύρια
Για αυτό, φαντάζομαι εσύ θα θυμάσαι και καλύτερα, έφεραν την απόσυρση αργότερα και έγινε πραγματική ανανέωση του στόλου των αυτοκινήτων.
Μάλιστα πολλά από αυτά που αγοράστηκαν τότε με απόσυρση κυκλοφορούν ακόμη.
Τώρα από τα 5,7 εκ που λες τα δύο τρίτα είναι χρέπια και δεν δίνουν κανένα μα κανένα σοβαρό κίνητρο να τα αλλάξεις όπως τότε.
 

resp

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Μαρ 2023
Μηνύματα
5.915
Like
6.770
Πόντοι
2.356
Μάλλον λάθος παράθεση έκανες....
Όχι καθόλου. Σε σένα ήθελα να απευθυνθώ, που μπήκες στον κόπο να γράψεις το αυτονόητο. Ενας γερασμένος στόλος, αν θυμάμαι καλά ο ΜΟ είναι τα 17,9 έτη, ο γηραιότερος στην ΕΕ. Του οποίου οι καινούριες ταξινομήσεις αφορούν σε πάνω από το μισό εταιρείες ενοικιασεων.
Ε, αφού ανα δέκα άτομα η ΑVIS αγοράζει 6 νέα αυτοκίνητα κι οι υπόλοιποι 4, σε κάθε έναν αντιστοιχεί ένα αυτοκίνητο. Ασχέτως που οι 6 δε διαθέτουν ουτε πατίνι.
Τέτοιες βλακείες διαβάζουμε και χαρά στο κουράγιο σου, που προσπάθησες να απαντήσεις ορθολογικά.
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.673
Κριτικές
1
Like
36.113
Πόντοι
6.256
Και λίγα λες. Οι εταιρείες οδικής βοήθειας κάθε μέρα στην Αττική κάνουν πάρτι.
Πολλές φορές ένα αυτοκίνητο σε μία οικογένεια είναι απαραίτητο για πολλούς λόγους αλλά είναι παλιό, για σπίτι - δουλειά και επιεικώς κακοσυντηρημένο.
Στην Αθήνα γίνεται ένα μπαμ στην κίνηση τις ώρες που πηγαινοέρχεται ο κόσμος στη δουλειά και μετά είναι σαν Μεγάλη Παρασκευή επειδή πολύ απλά δεν τα κινούν για πλάκα.

Κόστος βενζίνης, συντήρηση, τέλη, ακρίβεια στα άλλα προϊόντα και οι πιο πολλοί έχουν μείνει με χάρχαλα επειδή πολύ απλά δεν μπορούν να αγοράσουν καινούργια.
Και έχεις την κυβέρνηση να νομίζει πως ο κόσμος δεν αλλάζει αυτοκίνητο από καπρίτσιο ή κρύβει λεφτά :jerking: Μα όποιος έχει λεφτά σιγά μην αγοράσει με λίζινγκ θα το πάρει, μαλάκας είναι;
Ο αριθμός των αυτοκινήτων είναι μεγάλος επειδή τα παλιά δεν αποσύρονται και έρχονται συνέχεια κάτι χρέπια από Ευρώπη με 300000 χλμ. Σου λέει ο άλλος ντίζελ είναι σιγά τα χιλιόμετρα:jerking:

Στο marketplace ζητάνει 5000 για νεκροφόρες που κανονικά έπρεπε να είχαν πάρει δρόμο ήδη για το διαλυτήριο. Στο θέμα αυτοκίνητο είμαστε η Κούβα της Ευρώπης.
Εντελώς ομως η Κούβα της ευρωπης,
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.042
Κριτικές
16
Like
15.107
Πόντοι
6.515
Ο Κουλης έχει καταλάβει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα για να διορθωθούν τα, στραβά της χώρας
Τα μακροοικονομικα στοιχεία δείχνουν προσεχώς χρεοκοπία

Κοιτάζει το τομάρι του, πως θα θυσαυρισει κι άλλο η οικογένεια και υπακουει σε κάθε απαίτηση των ξένων για μια θεσουλα στην ευρωπη
 

sex volcano

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
27.313
Κριτικές
184
Like
45.374
Πόντοι
22.266
αγρότες που παίρνουν 100.000/χρόνο ενισχύσεις δεν έχουν ανάγκη
και υπάρχουν τέτοιοι
Πέντε έξι αν υπάρχουν τέτοιοι στην Ελλάδα
Εξαιρούνται μονές κ ιδρύματα ...
Δεν είναι φιλοσοφία καναπέ αλλά ότι έχουν τη φωλιά λερωμένη οι συγκεκριμένοι.
Το πιο μεγάλο πρόβλημα των αγροτών είναι που δεν ρυθμίζουν την παραγωγή τους σε σχέση με την ζήτηση της αγοράς.
Και πλουτίζουν οι ενδιάμεσοι.....
Μονο οι ενώσεις θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό αλλά εισέβαλαν τα κόμματα κ εκεί κ τις διέλυσαν ... Δυο τρεις κομματικοι αγριτοπατερες αρκετοί για να τα καταστρέψουν όλα ...
Οι κομματικοί μηχανισμοί στην Ελλάδα είναι παντού για να ελέγχουν τα πάντα...μέχρι κ στις αθώοι ψυχές τους φοιτητές έχουν εισβάλει για να εκκολαφθούν νέα κομματοσκυλα.....
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
26.972
Like
24.946
Πόντοι
6.256

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
9.636
Κριτικές
15
Like
20.961
Πόντοι
6.946
Ο Κουλης έχει καταλάβει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα για να διορθωθούν τα, στραβά της χώρας
Τα μακροοικονομικα στοιχεία δείχνουν προσεχώς χρεοκοπία

Κοιτάζει το τομάρι του, πως θα θυσαυρισει κι άλλο η οικογένεια και υπακουει σε κάθε απαίτηση των ξένων για μια θεσουλα στην ευρωπη
Ο κάθε κεφτές μπορεί να νομίζει ότι θέλει, αλλά ας ελπίσουμε ότι δεν θα επιτρέψουν το χειρότερο οι επόπτες μας από τας Ευρώπας.
 

Κώστας Λαδάκης

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.114
Κριτικές
7
Like
10.114
Πόντοι
1.686
Εγώ τουλάχιστον δεν ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ στα μουλωχτά...

Ψήφισες Κούλα ;

:2funny: :2funny::2funny::2funny:


koulis-mr-bean-apo-kalamida.jpeg



Mitsotakis-Mr-Bean.jpg


Screenshot_1-1.png




:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 

Κώστας Λαδάκης

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.114
Κριτικές
7
Like
10.114
Πόντοι
1.686
images



41 % ( κάτι πιο λίγο κατ' ακρίβεια) αυτών που ψήφισαν
ψήφισαν Κούλα ! :2funny:

Αποχή + Λευκά - άκυρα =47,37 % , έτσι αυτοί που πήραν ψηφοδέλτιο
με την Κούλα και το έβαλαν στην κάλπη
είναι περίπου 22 %


D10A3AB4657678FBDF930D90D9E20004.jpg


:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom