Έγραψα χωρίς να φτάνουμε την ευρώπηάλλο λες, άλλο λέω...προφανώς κατάλαβες αλλά δεν βολεύει το αφήγημά σου...
Το ότι υπάρχει αύξηση στον αριθμό των κυκλοφορούντων και της αναλογίας τους με τον πληθυσμό σε σχέση με 30-40 χρονια πριν είναι αναμφισβήτητο...
Όμως...μπορεί σε απόλυτα νούμερα και σε αναλογία να είμαστε κοντά (πάντως ακόμα πιο πίσω) σε σχέση με τα Ευρωπαικά δεδομένα, αλλά η μέση ηλικία και η μέση αξία των οχημάτων που κυκλοφορούν είναι ΠΟΛΥ πίσω σε σχέση πάντα με τα Ευρωπαικά δεδομένα...
Ουσιαστικά σεβαστό μέρος του στόλου είναι αυτοκίνητα που για την υπόλοιπη Ευρώπη θεωρούνται σκουπίδια...
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κυριάκος Μητσοτάκης-ΝΔ
- Μέλος που άνοιξε το νήμα stekas72
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 102K
- Εμφανίσεις 2M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)
CLOSER822
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 23 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 25.189
- Like
- 11.475
- Πόντοι
- 2.606
να ακουτε μαλακες τον δασκαλο δαλαι και να αγοραζετε πεπσι του 1,5 λιτρου με ανατρεπομενο ,να εχετε για την επομενη δεκαετια....Η διαφορές στα σούπερ μάρκετ είναι πολύ μεγάλες
Και καλά για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Που μπορείς να πεις ότι έχουν διαφορές στην ποιότητα από τα επώνυμα
Αλλά στο ίδιο επώνυμο;;;
Φέρνω παράδειγμα την πέψι του 1,5 λίτρου
Πού στο market in σε τιμή προσφοράς έχει 0.99
Στο fresh 1,98 δηλαδή διπλάσια τιμή
Και στο my market 1.56
Αν πίνετε pepsi ακόμα και αν δεν έχετε κοντά σας μάρκετ ιν στο συγκεκριμένο παράδειγμα
Μπορείτε με μία παράκαμψη να αγοράσετε πολλές για να έχετε για δυο τρεις μήνες
Και δεν μιλάω για αυτούς που είναι άνετοι οικονομικά
Αλλά κυρίως για αυτούς που διαμαρτύρονται ότι δεν βγαίνουμε
Παράδειγμα έφερα αυτό γίνεται σε πάρα πολλά προϊόντανα ακουτε μαλακες τον δασκαλο δαλαι και να αγοραζετε πεπσι του 1,5 λιτρου με ανατρεπομενο ,να εχετε για την επομενη δεκαετια....
Ψάχνω τώρα να αλλάξω λάστιχα στα αυτοκίνητο
Στο ίδιο λάστιχο μεγάλες διαφορές
Ας πούμε στο uni royal
Από 69 μέχρι 79 το λάστιχο
40€ διαφορά η τετράδα
Και μία που έγραψα αυτό
Θέλει γενικως ψάξιμο
Ας πούμε αν πάρεις bridgestone
Πρέπει να βρεις συνεργάτη της που σου δίνει εμπορική εγγύηση
Για ένα χρόνο ανεξάρτητα αν φταις ή όχι
Εμένα στο γειτονικό μου συνεργείο
Θέλαν 390€
Χωρίς εγγύηση
ενώ αλλού
Βρήκα με 355 με εγγύηση και
370 με ευθυγράμμιση
Όλα με ζυγοστάθμιση
Τελευταία τροποποίηση:
flyman29
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 1.221
- Like
- 3.505
- Πόντοι
- 456
Και λίγα λες. Οι εταιρείες οδικής βοήθειας κάθε μέρα στην Αττική κάνουν πάρτι.άλλο λες, άλλο λέω...προφανώς κατάλαβες αλλά δεν βολεύει το αφήγημά σου...
Το ότι υπάρχει αύξηση στον αριθμό των κυκλοφορούντων και της αναλογίας τους με τον πληθυσμό σε σχέση με 30-40 χρονια πριν είναι αναμφισβήτητο...
Όμως...μπορεί σε απόλυτα νούμερα και σε αναλογία να είμαστε κοντά (πάντως ακόμα πιο πίσω) σε σχέση με τα Ευρωπαικά δεδομένα, αλλά η μέση ηλικία και η μέση αξία των οχημάτων που κυκλοφορούν είναι ΠΟΛΥ πίσω σε σχέση πάντα με τα Ευρωπαικά δεδομένα...
Ουσιαστικά σεβαστό μέρος του στόλου είναι αυτοκίνητα που για την υπόλοιπη Ευρώπη θεωρούνται σκουπίδια...
Πολλές φορές ένα αυτοκίνητο σε μία οικογένεια είναι απαραίτητο για πολλούς λόγους αλλά είναι παλιό, για σπίτι - δουλειά και επιεικώς κακοσυντηρημένο.
Στην Αθήνα γίνεται ένα μπαμ στην κίνηση τις ώρες που πηγαινοέρχεται ο κόσμος στη δουλειά και μετά είναι σαν Μεγάλη Παρασκευή επειδή πολύ απλά δεν τα κινούν για πλάκα.
Κόστος βενζίνης, συντήρηση, τέλη, ακρίβεια στα άλλα προϊόντα και οι πιο πολλοί έχουν μείνει με χάρχαλα επειδή πολύ απλά δεν μπορούν να αγοράσουν καινούργια.
Και έχεις την κυβέρνηση να νομίζει πως ο κόσμος δεν αλλάζει αυτοκίνητο από καπρίτσιο ή κρύβει λεφτά Μα όποιος έχει λεφτά σιγά μην αγοράσει με λίζινγκ θα το πάρει, μαλάκας είναι;
Ο αριθμός των αυτοκινήτων είναι μεγάλος επειδή τα παλιά δεν αποσύρονται και έρχονται συνέχεια κάτι χρέπια από Ευρώπη με 300000 χλμ. Σου λέει ο άλλος ντίζελ είναι σιγά τα χιλιόμετρα
Στο marketplace ζητάνει 5000 για νεκροφόρες που κανονικά έπρεπε να είχαν πάρει δρόμο ήδη για το διαλυτήριο. Στο θέμα αυτοκίνητο είμαστε η Κούβα της Ευρώπης.
Easy Rider
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 4 Νοε 2020
- Μηνύματα
- 9.636
- Κριτικές
- 15
- Like
- 20.961
- Πόντοι
- 6.946
Εννοείς τον Σωτήρη Δαλάι - Λαμάι;να ακουτε μαλακες τον δασκαλο δαλαι και να αγοραζετε πεπσι του 1,5 λιτρου με ανατρεπομενο ,να εχετε για την επομενη δεκαετια....
Την έχει ξαναγράψει αυτή τη βλακεία. Το νούμερο όμως αφορά και τα επιβατικά των εταιρειών ενοικιασης, που στην Ελλάδα είναι μεγάλο.άλλο λες, άλλο λέω...προφανώς κατάλαβες αλλά δεν βολεύει το αφήγημά σου...
Το ότι υπάρχει αύξηση στον αριθμό των κυκλοφορούντων και της αναλογίας τους με τον πληθυσμό σε σχέση με 30-40 χρονια πριν είναι αναμφισβήτητο...
Όμως...μπορεί σε απόλυτα νούμερα και σε αναλογία να είμαστε κοντά (πάντως ακόμα πιο πίσω) σε σχέση με τα Ευρωπαικά δεδομένα, αλλά η μέση ηλικία και η μέση αξία των οχημάτων που κυκλοφορούν είναι ΠΟΛΥ πίσω σε σχέση πάντα με τα Ευρωπαικά δεδομένα...
Ουσιαστικά σεβαστό μέρος του στόλου είναι αυτοκίνητα που για την υπόλοιπη Ευρώπη θεωρούνται σκουπίδια...
Ενδεικτικό το κειμενακι από την Καθημερινή. Τα υπόλοιπα είναι δημιουργική λογιστική κυβερνητικών παπαγάλων.
Έχοντας ως κύρια βάση την αξιοσημείωτη ανάπτυξη των εταιρικών πωλήσεων (leasing και rent-a-car), οι ταξινομήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων της χώρας μας εμφανίζουν το 2023 μια σημαντική άνοδο σε σχέση με το 2022. Ειδικότερα, το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου είναι το καλύτερο για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου εδώ και παραπάνω από μια 10ετία, αφού έχουν ταξινομηθεί 20.488 καινούργια αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 46,2% συγκριτικά με την περσινή χρονιά. Τα 11.436 από τα παραπάνω αυτοκίνητα αφορούν σε εταιρικές ταξινομήσεις, αντιπροσωπεύοντας έτσι το 55,8% όλων των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων της χώρας μας. Συγκριτικά με το πρώτο δίμηνο του 2022, οι εταιρικές πωλήσεις έχουν αυξήσει το νούμερό τους κατά 78% -ένα πολύ εντυπωσιακό ποσοστό.
Είχαμε κάτω από 1,5 εκατομμύριο το 1985Και λίγα λες. Οι εταιρείες οδικής βοήθειας κάθε μέρα στην Αττική κάνουν πάρτι.
Πολλές φορές ένα αυτοκίνητο σε μία οικογένεια είναι απαραίτητο για πολλούς λόγους αλλά είναι παλιό, για σπίτι - δουλειά και επιεικώς κακοσυντηρημένο.
Στην Αθήνα γίνεται ένα μπαμ στην κίνηση τις ώρες που πηγαινοέρχεται ο κόσμος στη δουλειά και μετά είναι σαν Μεγάλη Παρασκευή επειδή πολύ απλά δεν τα κινούν για πλάκα.
Κόστος βενζίνης, συντήρηση, τέλη, ακρίβεια στα άλλα προϊόντα και οι πιο πολλοί έχουν μείνει με χάρχαλα επειδή πολύ απλά δεν μπορούν να αγοράσουν καινούργια.
Και έχεις την κυβέρνηση να νομίζει πως ο κόσμος δεν αλλάζει αυτοκίνητο από καπρίτσιο ή κρύβει λεφτά Μα όποιος έχει λεφτά σιγά μην αγοράσει με λίζινγκ θα το πάρει, μαλάκας είναι;
Ο αριθμός των αυτοκινήτων είναι μεγάλος επειδή τα παλιά δεν αποσύρονται και έρχονται συνέχεια κάτι χρέπια από Ευρώπη με 300000 χλμ. Σου λέει ο άλλος ντίζελ είναι σιγά τα χιλιόμετρα
Στο marketplace ζητάνει 5000 για νεκροφόρες που κανονικά έπρεπε να είχαν πάρει δρόμο ήδη για το διαλυτήριο. Στο θέμα αυτοκίνητο είμαστε η Κούβα της Ευρώπης.
Ακόμα χειρότερης ποιότητας
Και τώρα έχουμε 5,7 εκατομμύρια
Enkidu
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Απρ 2019
- Μηνύματα
- 1.001
- Like
- 892
- Πόντοι
- 96
Τόπο στα νιάτα! (Με την βούλα της Eurostat):
"Ποσοστό σοβαρής υλικής και κοινωνικής στέρησης της νεολαίας: 6%" [Severe material and social deprivation rate of youth: 6%]
[...] Τα υψηλότερα ποσοστά νέων που αντιμετώπισαν σοβαρές υλικές και κοινωνικές στερήσεις το 2022 καταγράφηκαν στη Ρουμανία (25,4%), στη Βουλγαρία (18,6%) και στην Ελλάδα (14,9%) [The highest shares of young people who faced severe material and social deprivation in 2022 were recorded in Romania (25.4%), Bulgaria (18.6%) and Greece (14.9%)].
OK, κερδίζουμε το χάλκινο...
Στοιχεία της EUROSTAT για το 2022. Εξαιρετικό περιβάλλον όχι μόνο για ανάσχεση brain drain αλλά και για brain gain...
Από εδώ:
"Ποσοστό σοβαρής υλικής και κοινωνικής στέρησης της νεολαίας: 6%" [Severe material and social deprivation rate of youth: 6%]
[...] Τα υψηλότερα ποσοστά νέων που αντιμετώπισαν σοβαρές υλικές και κοινωνικές στερήσεις το 2022 καταγράφηκαν στη Ρουμανία (25,4%), στη Βουλγαρία (18,6%) και στην Ελλάδα (14,9%) [The highest shares of young people who faced severe material and social deprivation in 2022 were recorded in Romania (25.4%), Bulgaria (18.6%) and Greece (14.9%)].
OK, κερδίζουμε το χάλκινο...
Στοιχεία της EUROSTAT για το 2022. Εξαιρετικό περιβάλλον όχι μόνο για ανάσχεση brain drain αλλά και για brain gain...
Από εδώ:
skatastamoutratous
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Ιουλ 2019
- Μηνύματα
- 1.057
- Like
- 1.736
- Πόντοι
- 216
Μάλλον λάθος παράθεση έκανες....Την έχει ξαναγράψει αυτή τη βλακεία. Το νούμερο όμως αφορά και τα επιβατικά των εταιρειών ενοικιασης, που στην Ελλάδα είναι μεγάλο.
Ενδεικτικό το κειμενακι από την Καθημερινή. Τα υπόλοιπα είναι δημιουργική λογιστική κυβερνητικών παπαγάλων.
Έχοντας ως κύρια βάση την αξιοσημείωτη ανάπτυξη των εταιρικών πωλήσεων (leasing και rent-a-car), οι ταξινομήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων της χώρας μας εμφανίζουν το 2023 μια σημαντική άνοδο σε σχέση με το 2022. Ειδικότερα, το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου είναι το καλύτερο για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου εδώ και παραπάνω από μια 10ετία, αφού έχουν ταξινομηθεί 20.488 καινούργια αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 46,2% συγκριτικά με την περσινή χρονιά. Τα 11.436 από τα παραπάνω αυτοκίνητα αφορούν σε εταιρικές ταξινομήσεις, αντιπροσωπεύοντας έτσι το 55,8% όλων των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων της χώρας μας. Συγκριτικά με το πρώτο δίμηνο του 2022, οι εταιρικές πωλήσεις έχουν αυξήσει το νούμερό τους κατά 78% -ένα πολύ εντυπωσιακό ποσοστό.
flyman29
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 1.221
- Like
- 3.505
- Πόντοι
- 456
Για αυτό, φαντάζομαι εσύ θα θυμάσαι και καλύτερα, έφεραν την απόσυρση αργότερα και έγινε πραγματική ανανέωση του στόλου των αυτοκινήτων.Είχαμε κάτω από 1,5 εκατομμύριο το 1985
Ακόμα χειρότερης ποιότητας
Και τώρα έχουμε 5,7 εκατομμύρια
Μάλιστα πολλά από αυτά που αγοράστηκαν τότε με απόσυρση κυκλοφορούν ακόμη.
Τώρα από τα 5,7 εκ που λες τα δύο τρίτα είναι χρέπια και δεν δίνουν κανένα μα κανένα σοβαρό κίνητρο να τα αλλάξεις όπως τότε.
Όχι καθόλου. Σε σένα ήθελα να απευθυνθώ, που μπήκες στον κόπο να γράψεις το αυτονόητο. Ενας γερασμένος στόλος, αν θυμάμαι καλά ο ΜΟ είναι τα 17,9 έτη, ο γηραιότερος στην ΕΕ. Του οποίου οι καινούριες ταξινομήσεις αφορούν σε πάνω από το μισό εταιρείες ενοικιασεων.Μάλλον λάθος παράθεση έκανες....
Ε, αφού ανα δέκα άτομα η ΑVIS αγοράζει 6 νέα αυτοκίνητα κι οι υπόλοιποι 4, σε κάθε έναν αντιστοιχεί ένα αυτοκίνητο. Ασχέτως που οι 6 δε διαθέτουν ουτε πατίνι.
Τέτοιες βλακείες διαβάζουμε και χαρά στο κουράγιο σου, που προσπάθησες να απαντήσεις ορθολογικά.
kontolagnos
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 31.673
- Κριτικές
- 1
- Like
- 36.113
- Πόντοι
- 6.256
Εντελώς ομως η Κούβα της ευρωπης,Και λίγα λες. Οι εταιρείες οδικής βοήθειας κάθε μέρα στην Αττική κάνουν πάρτι.
Πολλές φορές ένα αυτοκίνητο σε μία οικογένεια είναι απαραίτητο για πολλούς λόγους αλλά είναι παλιό, για σπίτι - δουλειά και επιεικώς κακοσυντηρημένο.
Στην Αθήνα γίνεται ένα μπαμ στην κίνηση τις ώρες που πηγαινοέρχεται ο κόσμος στη δουλειά και μετά είναι σαν Μεγάλη Παρασκευή επειδή πολύ απλά δεν τα κινούν για πλάκα.
Κόστος βενζίνης, συντήρηση, τέλη, ακρίβεια στα άλλα προϊόντα και οι πιο πολλοί έχουν μείνει με χάρχαλα επειδή πολύ απλά δεν μπορούν να αγοράσουν καινούργια.
Και έχεις την κυβέρνηση να νομίζει πως ο κόσμος δεν αλλάζει αυτοκίνητο από καπρίτσιο ή κρύβει λεφτά Μα όποιος έχει λεφτά σιγά μην αγοράσει με λίζινγκ θα το πάρει, μαλάκας είναι;
Ο αριθμός των αυτοκινήτων είναι μεγάλος επειδή τα παλιά δεν αποσύρονται και έρχονται συνέχεια κάτι χρέπια από Ευρώπη με 300000 χλμ. Σου λέει ο άλλος ντίζελ είναι σιγά τα χιλιόμετρα
Στο marketplace ζητάνει 5000 για νεκροφόρες που κανονικά έπρεπε να είχαν πάρει δρόμο ήδη για το διαλυτήριο. Στο θέμα αυτοκίνητο είμαστε η Κούβα της Ευρώπης.
geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 28.042
- Κριτικές
- 16
- Like
- 15.107
- Πόντοι
- 6.515
Ο Κουλης έχει καταλάβει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα για να διορθωθούν τα, στραβά της χώρας
Τα μακροοικονομικα στοιχεία δείχνουν προσεχώς χρεοκοπία
Κοιτάζει το τομάρι του, πως θα θυσαυρισει κι άλλο η οικογένεια και υπακουει σε κάθε απαίτηση των ξένων για μια θεσουλα στην ευρωπη
Τα μακροοικονομικα στοιχεία δείχνουν προσεχώς χρεοκοπία
Κοιτάζει το τομάρι του, πως θα θυσαυρισει κι άλλο η οικογένεια και υπακουει σε κάθε απαίτηση των ξένων για μια θεσουλα στην ευρωπη
sex volcano
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 27.313
- Κριτικές
- 184
- Like
- 45.374
- Πόντοι
- 22.266
Πέντε έξι αν υπάρχουν τέτοιοι στην Ελλάδααγρότες που παίρνουν 100.000/χρόνο ενισχύσεις δεν έχουν ανάγκη
και υπάρχουν τέτοιοι
Εξαιρούνται μονές κ ιδρύματα ...
Μονο οι ενώσεις θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό αλλά εισέβαλαν τα κόμματα κ εκεί κ τις διέλυσαν ... Δυο τρεις κομματικοι αγριτοπατερες αρκετοί για να τα καταστρέψουν όλα ...Δεν είναι φιλοσοφία καναπέ αλλά ότι έχουν τη φωλιά λερωμένη οι συγκεκριμένοι.
Το πιο μεγάλο πρόβλημα των αγροτών είναι που δεν ρυθμίζουν την παραγωγή τους σε σχέση με την ζήτηση της αγοράς.
Και πλουτίζουν οι ενδιάμεσοι.....
Οι κομματικοί μηχανισμοί στην Ελλάδα είναι παντού για να ελέγχουν τα πάντα...μέχρι κ στις αθώοι ψυχές τους φοιτητές έχουν εισβάλει για να εκκολαφθούν νέα κομματοσκυλα.....
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 26.972
- Like
- 24.946
- Πόντοι
- 6.256
Εσυ τυπε Ντολμα τι αυτοκινητο εχεις;Είχαμε κάτω από 1,5 εκατομμύριο το 1985
Ακόμα χειρότερης ποιότητας
Και τώρα έχουμε 5,7 εκατομμύρια
Easy Rider
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 4 Νοε 2020
- Μηνύματα
- 9.636
- Κριτικές
- 15
- Like
- 20.961
- Πόντοι
- 6.946
Ο κάθε κεφτές μπορεί να νομίζει ότι θέλει, αλλά ας ελπίσουμε ότι δεν θα επιτρέψουν το χειρότερο οι επόπτες μας από τας Ευρώπας.Ο Κουλης έχει καταλάβει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα για να διορθωθούν τα, στραβά της χώρας
Τα μακροοικονομικα στοιχεία δείχνουν προσεχώς χρεοκοπία
Κοιτάζει το τομάρι του, πως θα θυσαυρισει κι άλλο η οικογένεια και υπακουει σε κάθε απαίτηση των ξένων για μια θεσουλα στην ευρωπη
Saul
Μέγας
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 16.466
- Like
- 15.103
- Πόντοι
- 3.656
Εγώ τουλάχιστον δεν ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ στα μουλωχτά...Αναρχοκουμμούνι . ΤΕΛΟΣ.
Κώστας Λαδάκης
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 21 Απρ 2011
- Μηνύματα
- 24.114
- Κριτικές
- 7
- Like
- 10.114
- Πόντοι
- 1.686
Εγώ τουλάχιστον δεν ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ στα μουλωχτά...
Ψήφισες Κούλα ;
Saul
Μέγας
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 16.466
- Like
- 15.103
- Πόντοι
- 3.656
ΌχιΨήφισες Κούλα ;
Άλλα κόμματα δεν υπάρχουν?
Εσύ ψήφιζες κατσαπλιάδες?
Κώστας Λαδάκης
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 21 Απρ 2011
- Μηνύματα
- 24.114
- Κριτικές
- 7
- Like
- 10.114
- Πόντοι
- 1.686
41 % ( κάτι πιο λίγο κατ' ακρίβεια) αυτών που ψήφισαν
ψήφισαν Κούλα !
Αποχή + Λευκά - άκυρα =47,37 % , έτσι αυτοί που πήραν ψηφοδέλτιο
με την Κούλα και το έβαλαν στην κάλπη
είναι περίπου 22 %
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 27
- Εμφανίσεις
- 2K
- Απαντήσεις
- 402
- Εμφανίσεις
- 14K
- Απαντήσεις
- 0
- Εμφανίσεις
- 6K
- Απαντήσεις
- 384
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 170
- Εμφανίσεις
- 6K
Stories
Νέο!DanaeEscortmagicgirls: Διαθεσιμη απόψε