Εγω ειδα ενα αεροπλανο να πεταει χαμηλα και να χτυπαει στο δεντρο το φτερο του και να πεφτει.
Δεν ξερω ποσους τομους εγκυκλοπαιδειας πρεπει να γραψεις για να με πεισεις οτι φταιει κατι αλλο, αλλά λυπαμαι, όταν χτυπαει ενα φτερο σε δεντρο, φταιει ο πιλοτος. Τελεία, παραγραφος.
Μαλλον εσυ και καποιοι αλλοι εχουν αγωνια να αποδωσουν ευθυνες οπουδήποτε αλλού εκτος απο το προφανές.
Καληνυχτα
Είδες δυο επαγγελματίες, εκπαιδευμένους και αξιολογημένος(ο ένας επί 16 και ο άλλος επί 9 χρόνια) να εμπλέκονται σε ένα ατύχημα.
Ξαναλέω ότι δεν αποκλείεται να υπήρξε ανθρώπινο λάθος. Όμως εσύ δεν έγραψες για λάθος. Και είναι άνανδρο κάποιος ο οποίος δεν έχει γνωρίσει επαγγελματικά και προσωπικά τον συγκεκριμένο άνθρωπο, να τον κατηγορεί και να αφήνει υπονοούμενα για τον επαγγελματισμό και την προσωπικότητα του. Φυσικά γίνεται εκ του ασφαλούς μιας και ο συγκεκριμένος δεν μπορεί πλέον να απαντήσει σε κανέναν. Αυτό αγγίζει τα όρια της ανηθικότητας.
Είναι επίσης κουτοπόνηρο. Διότι ακόμη και αν βρεθούν από την επιτροπή διερεύνησης και άλλοι παράγοντες οι οποίοι συνέβαλλαν στο ατύχημα, το πόρισμα δε θα δημοσιευτεί ποτέ μιας και το αεροσκάφος ανήκει στην ΠΑ.
Δεν έγραψα τίποτα από τα προηγούμενα για να πείσω εσένα, μιας και όσοι φοράτε γαλάζια γυαλιά δεν πρόκειται ποτέ να δεχθείτε τις ευθύνες που αναλογούν στο σύστημα. Έγραψα για να έχουν ολοκληρωμένη εικόνα όσοι δεν γνωρίζουν από αεροπορικούς οργανισμούς και μπορεί να εντυπωσιάζονται από τα λεγόμενα ενός άσχετου με το τον τομέα δικηγόρου.
Για να φτάσουμε σε ένα ατύχημα, έχουν προηγηθεί στατιστικά 29 αναφερθέντα περιστατικά, στα οποία ο οργανισμός "έκλεισε τα μάτια" και δεν έκανε τίποτα για να βελτιώσει την κουλτούρα η την έλλειψη διαδικασιών που τα προκάλεσε, και αλλά 300 για τα οποία ο οργανισμός δεν έλαβε γνώση.
Μήπως τελικά το κόμμα θα έπρεπε να σε πληρώνει για να σταματήσει να γράφεις ?