You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κυριάκος Μητσοτάκης-ΝΔ
- Μέλος που άνοιξε το νήμα stekas72
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 102K
- Εμφανίσεις 2M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)
Υπάρχει αντιαρματικό που φτάνει τα 137 χιλιόμετρα; Κι οι Τούρκοι στο Καστελόριζο με άρματα θα πάνε;Το Καστελόριζο είναι ο πρωτος στόχος της Τουρκίας
Ποιο είναι το πιο κοντινό μεγαλο νησί που μπορεί να παρεχει υποστήριξη?
Που θα κρυβονται αντιαρματικα, αντιαεροπορικά αν δεν έχει δάση?
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 64.712
- Like
- 23.869
- Πόντοι
- 5.506
Ποια 1 το βράδυ ρε ΠΑΝΙΒΛΑΚΑ; Δεν ξ΄τρεις, μιλάς κιόλας. ΖΩΟΝ.Δεν μου είπες όμως πως παίρνει φωτιά στις 1 το βράδυ
voltaire45
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 18.212
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.906
- Πόντοι
- 366
Άρες, μάρες, κουκουνάρες.Παράτησε την Αγγλία το μεθυσμένο μπουλντόγκ? Μπααα δεν το πιστεύω
voltaire45
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 18.212
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.906
- Πόντοι
- 366
Ααααα, για πες μας.Γιατί βιάζεσαι? Ούτε χρόνος δεν πέρασε από τότε. Αυτά θέλουν χρόνο ρε τυπε.
Δηλαδή δεν είχαν κάνει ούτε καταχώρηση πολυγώνου στην ΡΑΕ και βάλαν φωτιές;;;;;;
Για μάθε μας πολλά και ωραία πράγματα.
Και ενημέρωσε μας: πότε υπολογίζεις ότι θα κάνουν καταχώρηση, πότε θα βγάλουν ΑΕΠΟ, πότε θα πάρουν όρους σύνδεσης, πότε θα πάρουν άδεια εγκατάστασης και πότε άδεια λειτουργίας;
Για πες μας να ξέρουμε και εμείς......
voltaire45
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 18.212
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.906
- Πόντοι
- 366
Κάτω από τις ανεμογεννήτριες.Που θα κρυβονται αντιαρματικα, αντιαεροπορικά αν δεν έχει δάση?
kolompourdas
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 10 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 3.658
- Like
- 3.058
- Πόντοι
- 1.706
Δεν σας αρκούσαν όλα τα δεινά που συνέβησαν την πρώτη τετραετία, θέλατε να δείτε τι άλλο μπορεί να συμβεί.
dantedmc
Μέγας
- Εγγρ.
- 1 Νοε 2017
- Μηνύματα
- 11.716
- Κριτικές
- 3
- Like
- 11.337
- Πόντοι
- 3.936
Θύμησε μου ποτέ δήλωσα ειδικός στην διαδικασία αδειοδότησης ΑΠΕ. Υπάρχει ένας μεγάλος δικηγόρος σε αυτά τα θέματα. Μεταξάς και συνεργάτες εάν έχεις απορίες.Ααααα, για πες μας.
Δηλαδή δεν είχαν κάνει ούτε καταχώρηση πολυγώνου στην ΡΑΕ και βάλαν φωτιές;;;;;;
Για μάθε μας πολλά και ωραία πράγματα.
Και ενημέρωσε μας: πότε υπολογίζεις ότι θα κάνουν καταχώρηση, πότε θα βγάλουν ΑΕΠΟ, πότε θα πάρουν όρους σύνδεσης, πότε θα πάρουν άδεια εγκατάστασης και πότε άδεια λειτουργίας;
Για πες μας να ξέρουμε και εμείς......
Επίσης ο Κούλης το είπε στην βουλή οτι δεν θα γίνει αναδάσωση στα καμένα. Κάτι ξέρει αυτός
Ακόμη μια φορά, αυτό που λες κάθε άλλο παρά ξεπλένει την στρατιωτική και πολιτική ηγεσία(η τελευταία κρίνει και προάγει σε θέσεις κλειδιά την πρώτη).Και επειδη διαβαζω και ξαναδιαβαζω για τα "αίτια" της τραγωδιας, ελεος δηλαδη. Φαντασου να μην ειχαμε και σε βιντεο ολη την εικονα.
Το αεροπλανο επεσε γιατι ο πιλοτος λειτουργησε λογω υπερβολικού ζηλου, εμπιστοσυνης στις δυναμεις του ή κούρασης, παρακινδυνευμένα. Εγω αν ημουν συγγενής του ανθυποσμηναγου, θα τα ειχα με τον πιλότο. Με κανεναν άλλον. Από την στρατιωτική μου θητεία εχω εμπειρία με το πώς λειτουργουν οι πιλότοι μερικες φορες. Εχω δει πιλότο να περναει με το μαχητικό πέντε μετρα απο πάνω μου στο φυλάκιο, και μετά να μου μιλάει στον ασυρματο και να μου λεει γελώντας "την αλλη φορα θα ξύσω και τον ιστό της σημαίας".
Εφόσον συμφωνούμε φαντάζομαι με το γεγονός ότι κανένας πιλότος δεν ξυπνάει το πρωί και λέει : "ωραία μέρα για ατύχημα σήμερα", ο μόνος τρόπος να τα μειώσουμε είναι να κοιτάξουμε την πραγματικότητα κατάματα.
Για να καταλήξει να γίνει ένα ατύχημα, πρέπει να υπάρχουν συστημικές παθογένειες οι οποίες δεν αντιμετωπίζονται για σημαντικό χρονικό διάστημα, με αποτέλεσμα κάποια στιγμή οι παράγοντες (φέτες ελβετικού τυριού), να ευθυγραμμιστούν και να προκύψουν συμβάντα όπως αυτό που συζητάμε.
Από προσωπική εμπειρία θα πω ότι οι πιλότοι που καταλήγουν στα πυροσβεστικά της ΠΑ είναι όσοι έχουν αδυναμίες οι οποίες δεν τους επιτρέπουν να πετάξουν μαχητικά και δεν τους εμπιστεύεται το σύστημα να πετάξουν πχ το προεδρικό αεροσκάφος. Δυστυχώς για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω (πολιτικό μέσο ? Έλλειψη ικανών υποψηφίων?), το σύστημα της ΠΑ δεν καταφέρνει να σταματήσει κάποιους χειριστές με αδυναμίες οι οποίες είναι εμφανείς, ακόμη και όταν αργότερα στην καριέρα τους βρεθούν να πετάνε πολιτικό αεροσκάφος.
Το σχόλιο σου είναι μια επανάληψη της τακτικής που ακολούθησες με τον σταθμάρχη.
Είναι εμφανής για μια ακόμη φορά, όχι η βιασύνη σου να κατηγορήσεις τον υπεύθυνο μέσω εμπεριστατωμένης άποψης λόγω ειδικών γνώσεων , αλλά η αγωνία σου για άμεσο ξέπλυμα της πολιτικής ηγεσίας από τυχών ευθύνες.
Όταν μιλάς για "υπερβολικό ζήλο", πως το εννοείς ? Δηλαδή ο πιλότος υπερέβαλε εαυτόν επειδή ήταν το σπίτι του παραδίπλα και κινδύνευε να καεί ? Η βαφτίζουμε υπερβολικό ζήλο την ενδεχόμενη πίεση ανωτέρων ?
Από συζήτηση που έκανα με συνάδελφο ο οποίος συμμετέχει σε αεροπυροσβέσεις στο εξωτερικό, έλαβα το εξής σχόλιο :
"Εμείς πρώτα κάνουμε μια αναγνωριστική γύρα πάνω από την περιοχή, και μετά κάνουμε τη ρίψη. Για να μην αποφύγανε τόσο μεγάλο δέντρο, αναρωτιέμαι αν δεν πήγανε κατευθείαν για ρίψη".
Και πάμε στις ευθύνες του συστήματος τώρα:
Οι άνθρωποι αυτοί ήτανε ξεκούραστοι ή υπήρξε πίεση ? : "πήγαινε εσύ γιατί δεν υπάρχει άλλος".
Είχανε τη δυνατότητα να κάνουν σωστή αναγνώριση ή υπήρξε χρονική πίεση για να φανεί ότι έχουμε αρκετά αεροσκάφη και σβήσαμε πολλές φωτιές ? : κάνε τη ρίψη γρήγορα για να πας στην επόμενη περιοχή.
Είναι εντελώς ανήθικο να έχεις αφήσει απέξω την περίπτωση κακής εκτίμησης, δηλαδή απλό ανθρώπινο λάθος(βγάζω εκτός την βαριά αμέλεια η οποία καλύπτεται από τους χαρακτηρισμούς σου). Οπότε θα σου θυμίσω ότι είναι παράγοντας σε αρκετά ατυχήματα και κατά συνέπεια θα ρωτήσω:
Η κουλτούρα της ΠΑ θεωρεί τον συγκυβερνήτη πολύτιμο ανθρώπινο πόρο ? Έχει τη δυνατότητα να πει στον κυβερνήτη της πτήσης ότι κάνει λάθος εκτίμηση και δεν συμφωνεί με τον τρόπο που θα γίνει η ρίψη(ελάχιστο ύψος, έλλειψη σωστής αναγνώρισης της περιοχής κλπ)?
Εάν ο πιλότος έκανε λάθος λόγω υπερβολικής εμπιστοσύνης στις δυνάμεις του και λειτούργησε παρακινδυνευμένα όπως λες, αυτό έγινε πρώτη φορά χθες? Δεν είχε φανεί στην ως τώρα καριέρα του ? Οι ανώτεροι του πως του εμπιστευόταν τη ζωή του συγκυβερνήτη και υλικό εκατομυρίων ευρώ το οποίο έχουν πληρώσει οι φορολογούμενοι ? Δεν μιλάμε για πολεμική αποστολή στην οποία θα μπορούσε κάνεις να δεχθεί ότι κάθε ρίσκο είναι αποδεκτό. Μιλάμε για πυρόσβεση εν καιρών ειρήνης. Μην ξεχνάς ότι ένα αεροπορικό ατύχημα μπορεί να προκαλέσει και θανάτους πολιτών στο έδαφος.
Το ότι ο πιλότος μιλούσε στην ίδια συχνότητα που είχες εσύ στον ασύρματο του φυλακίου θα το αφήσω ασχολίαστο(να έλεγες ότι βρισκόσουν στον Πύργο να ήταν πιο πιστευτό).
Παρ’ολα αυτά σου γράφω παραπάνω οι πιλότοι μαχητικών έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά απο αυτούς που καταλήγουν στα πυροσβεστικά, και είναι τελείως άκυρο να αναφέρεις συμπεριφορά πιλότου που συνάντησες όταν εσύ υπηρετούσες πριν 30 χρονιά για να εξηγήσεις ένα ατύχημα που έγινε απο ιπτάμενους που βγήκανε αρκετές εκπαιδευτικές σειρές αργότερα. Ευτυχώς η κουλτούρα και η νοοτροπία έχουν προχωρήσει και πολλοί έχουν συμμετάσχει ως πληρώματα σε αποστολές του NATO κλπ. Αυτοί που έχουν περάσει σχολεία και έχουν πετάξει με Αμερικανούς μου φαίνεται να είναι και οι πιο τυποποιημένοι.
Καλές οι αγορές των Ραφαλ, όμως η πολιτική ηγεσία θα έπρεπε να σκεφτεί και το εξής :
Όταν σαν κράτος δίνεις μισθούς πείνας για δυσανάλογες ευθύνες, ρίσκα, σωματική καταπόνηση, μεταθέσεις από το ένα μέρος στο άλλο κλπ, πως περιμένεις άτομα που έχουν ικανότητες να θέλουν να ενταχθούν? Θα αναγκαστείς να διαλέξεις πιλότους ανάμεσα σε αυτούς οι οποίοι δεν έχουν την επιλογή να κάνουν κάτι άλλο ή θέλουν να γίνουν πιλότοι αλλά δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να χρηματοδοτήσουν τις σπουδές τους ώστε να πετάξουν σε αερογραμμές.
Και δυστυχώς για την ΠΑ το τελευταίο δεν ισχύει πλέον, διότι η Αιγαίου έχει πρόγραμμα το οποίο εξασφαλίζει δανειοδότηση σε νέους για να γίνουν πιλότοι.
Ακόμη και αν ισχύει κάτι από αυτά που φαντάζεσαι (Και λέω φαντάζεσαι διότι ούτε η επιτροπή διερεύνησης δεν έχει προλάβει ακόμα να συλλέξει όλα τα στοιχεία), να δεχθώ ότι μπορείς να κατηγορήσεις τον συγκεκριμένο άνθρωπο ότι έχει την ευθύνη του σφάλματος που του κόστισε τη ζωή.
Όμως για το αν πετούσε κουρασμένος, είχε υπερβολική εμπιστοσύνη στις δυνάμεις του(macho) ή πετούσε παρακινδυνευμένα(όλοι δικοί σου ισχυρισμοί), σε παρακαλώ να ρίξεις τις ευθύνες σε όλους τους ανώτερους του, οι οποίοι δεν σταμάτησαν την καριέρα του νωρίτερα και του επιτρέπανε να απογειώνεται με τα πυροσβεστικά.
Ατομική ευθύνη εκτός από τους σταθμάρχες και στους πιλότους τώρα.
Τελευταία τροποποίηση:
dantedmc
Μέγας
- Εγγρ.
- 1 Νοε 2017
- Μηνύματα
- 11.716
- Κριτικές
- 3
- Like
- 11.337
- Πόντοι
- 3.936
Ανανεώθηκε η σύμβαση του με την ΝΔ αν και άργησε λίγο και πρέπει τώρα να δικαιολογήσει τον μισθό του.Ακόμη μια φορά, αυτό που λες κάθε άλλο παρά ξεπλένει την στρατιωτική και πολιτική ηγεσία(η τελευταία κρίνει και προάγει σε θέσεις κλειδιά την πρώτη).
Εφόσον συμφωνούμε φαντάζομαι με το γεγονός ότι κανένας πιλότος δεν ξυπνάει το πρωί και λέει : "ωραία μέρα για ατύχημα σήμερα", ο μόνος τρόπος να τα μειώσουμε είναι να κοιτάξουμε την πραγματικότητα κατάματα.
Για να καταλήξει να γίνει ένα ατύχημα, πρέπει να υπάρχουν συστημικές παθογένειες οι οποίες δεν αντιμετωπίζονται για σημαντικό χρονικό διάστημα, με αποτέλεσμα κάποια στιγμή οι παράγοντες (φέτες ελβετικού τυριού), να ευθυγραμμιστούν και να προκύψουν συμβάντα όπως αυτό που συζητάμε.
Από προσωπική εμπειρία θα πω ότι οι πιλότοι που καταλήγουν στα πυροσβεστικά της ΠΑ είναι όσοι έχουν αδυναμίες οι οποίες δεν τους επιτρέπουν να πετάξουν μαχητικά και δεν τους εμπιστεύεται το σύστημα να πετάξουν πχ το προεδρικό αεροσκάφος. Δυστυχώς για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω (πολιτικό μέσο ? Έλλειψη ικανών υποψηφίων?), το σύστημα της ΠΑ δεν καταφέρνει να σταματήσει κάποιους χειριστές με αδυναμίες οι οποίες είναι εμφανείς, ακόμη και όταν αργότερα στην καριέρα τους βρεθούν να πετάνε πολιτικό αεροσκάφος.
Το σχόλιο σου είναι μια επανάληψη της τακτικής που ακολούθησες με τον σταθμάρχη.
Είναι εμφανής για μια ακόμη φορά, όχι η βιασύνη σου να κατηγορήσεις τον υπεύθυνο μέσω εμπεριστατωμένης άποψης λόγω ειδικών γνώσεων , αλλά η αγωνία σου για άμεσο ξέπλυμα της πολιτικής ηγεσίας από τυχών ευθύνες.
Όταν μιλάς για "υπερβολικό ζήλο", πως το εννοείς ? Δηλαδή ο πιλότος υπερέβαλε εαυτόν επειδή ήταν το σπίτι του παραδίπλα και κινδύνευε να καεί ? Η βαφτίζουμε υπερβολικό ζήλο την ενδεχόμενη πίεση ανωτέρων ?
Από συζήτηση που έκανα με συνάδελφο ο οποίος συμμετέχει σε αεροπυροσβέσεις στο εξωτερικό, έλαβα το εξής σχόλιο :
"Εμείς πρώτα κάνουμε μια αναγνωριστική γύρα πάνω από την περιοχή, και μετά κάνουμε τη ρίψη. Για να μην αποφύγανε τόσο μεγάλο δέντρο, αναρωτιέμαι αν δεν πήγανε κατευθείαν για ρίψη".
Και πάμε στις ευθύνες του συστήματος τώρα:
Οι άνθρωποι αυτοί ήτανε ξεκούραστοι ή υπήρξε πίεση ? : "πήγαινε εσύ γιατί δεν υπάρχει άλλος".
Είχανε τη δυνατότητα να κάνουν σωστή αναγνώριση ή υπήρξε χρονική πίεση για να φανεί ότι έχουμε αρκετά αεροσκάφη και σβήσαμε πολλές φωτιές ? : κάνε τη ρίψη γρήγορα για να πας στην επόμενη περιοχή.
Είναι εντελώς ανήθικο να έχεις αφήσει απέξω την περίπτωση κακής εκτίμησης, δηλαδή απλό ανθρώπινο λάθος(βγάζω εκτός την βαριά αμέλεια η οποία καλύπτεται από τους χαρακτηρισμούς σου). Οπότε θα σου θυμίσω ότι είναι παράγοντας σε αρκετά ατυχήματα και κατά συνέπεια θα ρωτήσω:
Η κουλτούρα της ΠΑ θεωρεί τον συγκυβερνήτη πολύτιμο ανθρώπινο πόρο ? Έχει τη δυνατότητα να πει στον κυβερνήτη της πτήσης ότι κάνει λάθος εκτίμηση και δεν συμφωνεί με τον τρόπο που θα γίνει η ρίψη(ελάχιστο ύψος, έλλειψη σωστής αναγνώρισης της περιοχής κλπ)?
Εάν ο πιλότος έκανε λάθος λόγω υπερβολικής εμπιστοσύνης στις δυνάμεις του και λειτούργησε παρακινδυνευμένα όπως λες, αυτό έγινε πρώτη φορά χθες? Δεν είχε φανεί στην ως τώρα καριέρα του ? Οι ανώτεροι του πως του εμπιστευόταν τη ζωή του συγκυβερνήτη και υλικό εκατομυρίων ευρώ το οποίο έχουν πληρώσει οι φορολογούμενοι ? Δεν μιλάμε για πολεμική αποστολή στην οποία θα μπορούσε κάνεις να δεχθεί ότι κάθε ρίσκο είναι αποδεκτό. Μιλάμε για πυρόσβεση εν καιρών ειρήνης. Μην ξεχνάς ότι ένα αεροπορικό ατύχημα μπορεί να προκαλέσει και θανάτους πολιτών στο έδαφος.
Το ότι ο πιλότος μιλούσε στην ίδια συχνότητα που είχες εσύ στον ασύρματο του φυλακίου θα το αφήσω ασχολίαστο(να έλεγες ότι βρισκόσουν στον Πύργο να ήταν πιο πιστευτό).
Παρ’ολα αυτά σου γράφω παραπάνω οι πιλότοι μαχητικών έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά απο αυτούς που καταλήγουν στα πυροσβεστικά, και είναι τελείως άκυρο να αναφέρεις συμπεριφορά πιλότου που συνάντησες όταν εσύ υπηρετούσες πριν 30 χρονιά για να εξηγήσεις ένα ατύχημα που έγινε απο ιπτάμενους που βγήκανε αρκετές εκπαιδευτικές σειρές αργότερα. Ευτυχώς η κουλτούρα και η νοοτροπία έχουν προχωρήσει και πολλοί έχουν συμμετάσχει ως πληρώματα σε αποστολές του NATO κλπ. Αυτοί που έχουν περάσει σχολεία και έχουν πετάξει με Αμερικανούς μου φαίνεται να είναι και οι πιο τυποποιημένοι.
Καλές οι αγορές των Ραφαλ, όμως η πολιτική ηγεσία θα έπρεπε να σκεφτεί και το εξής :
Όταν σαν κράτος δίνεις μισθούς πείνας για δυσανάλογες ευθύνες, ρίσκα, σωματική καταπόνηση, μεταθέσεις από το ένα μέρος στο άλλο κλπ, πως περιμένεις άτομα που έχουν ικανότητες να θέλουν να ενταχθούν? Θα αναγκαστείς να διαλέξεις πιλότους ανάμεσα σε αυτούς οι οποίοι δεν έχουν την επιλογή να κάνουν κάτι άλλο ή θέλουν να γίνουν πιλότοι αλλά δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να χρηματοδοτήσουν τις σπουδές τους ώστε να πετάξουν σε αερογραμμές.
Και δυστυχώς για την ΠΑ το τελευταίο δεν ισχύει πλέον, διότι η Αιγαίου έχει πρόγραμμα το οποίο εξασφαλίζει δανειοδότηση σε νέους για να γίνουν πιλότοι.
Ακόμη και αν ισχύει κάτι από αυτά που φαντάζεσαι (Και λέω φαντάζεσαι διότι ούτε η επιτροπή διερεύνησης δεν έχει προλάβει ακόμα να συλλέξει όλα τα στοιχεία), να δεχθώ ότι μπορείς να κατηγορήσεις τον συγκεκριμένο άνθρωπο ότι έχει την ευθύνη του σφάλματος που του κόστισε τη ζωή.
Όμως για το αν πετούσε κουρασμένος, είχε υπερβολική εμπιστοσύνη στις δυνάμεις του(macho) ή πετούσε παρακινδυνευμένα(όλοι δικοί σου ισχυρισμοί), σε παρακαλώ να ρίξεις τις ευθύνες σε όλους τους ανώτερους του, οι οποίοι δεν σταμάτησαν την καριέρα του νωρίτερα και του επιτρέπανε να απογειώνεται με τα πυροσβεστικά.
Ατομική ευθύνη εκτός από τους σταθμάρχες και στους πιλότους τώρα.
alex71
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 154.320
- Κριτικές
- 1
- Like
- 32.284
- Πόντοι
- 8.006
Εγω ειδα ενα αεροπλανο να πεταει χαμηλα και να χτυπαει στο δεντρο το φτερο του και να πεφτει.Ακόμη μια φορά, αυτό που λες κάθε άλλο παρά ξεπλένει την στρατιωτική και πολιτική ηγεσία(η τελευταία κρίνει και προάγει σε θέσεις κλειδιά την πρώτη).
Εφόσον συμφωνούμε φαντάζομαι με το γεγονός ότι κανένας πιλότος δεν ξυπνάει το πρωί και λέει : "ωραία μέρα για ατύχημα σήμερα", ο μόνος τρόπος να τα μειώσουμε είναι να κοιτάξουμε την πραγματικότητα κατάματα.
Για να καταλήξει να γίνει ένα ατύχημα, πρέπει να υπάρχουν συστημικές παθογένειες οι οποίες δεν αντιμετωπίζονται για σημαντικό χρονικό διάστημα, με αποτέλεσμα κάποια στιγμή οι παράγοντες (φέτες ελβετικού τυριού), να ευθυγραμμιστούν και να προκύψουν συμβάντα όπως αυτό που συζητάμε.
Από προσωπική εμπειρία θα πω ότι οι πιλότοι που καταλήγουν στα πυροσβεστικά της ΠΑ είναι όσοι έχουν αδυναμίες οι οποίες δεν τους επιτρέπουν να πετάξουν μαχητικά και δεν τους εμπιστεύεται το σύστημα να πετάξουν πχ το προεδρικό αεροσκάφος. Δυστυχώς για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω (πολιτικό μέσο ? Έλλειψη ικανών υποψηφίων?), το σύστημα της ΠΑ δεν καταφέρνει να σταματήσει κάποιους χειριστές με αδυναμίες οι οποίες είναι εμφανείς, ακόμη και όταν αργότερα στην καριέρα τους βρεθούν να πετάνε πολιτικό αεροσκάφος.
Το σχόλιο σου είναι μια επανάληψη της τακτικής που ακολούθησες με τον σταθμάρχη.
Είναι εμφανής για μια ακόμη φορά, όχι η βιασύνη σου να κατηγορήσεις τον υπεύθυνο μέσω εμπεριστατωμένης άποψης λόγω ειδικών γνώσεων , αλλά η αγωνία σου για άμεσο ξέπλυμα της πολιτικής ηγεσίας από τυχών ευθύνες.
Όταν μιλάς για "υπερβολικό ζήλο", πως το εννοείς ? Δηλαδή ο πιλότος υπερέβαλε εαυτόν επειδή ήταν το σπίτι του παραδίπλα και κινδύνευε να καεί ? Η βαφτίζουμε υπερβολικό ζήλο την ενδεχόμενη πίεση ανωτέρων ?
Από συζήτηση που έκανα με συνάδελφο ο οποίος συμμετέχει σε αεροπυροσβέσεις στο εξωτερικό, έλαβα το εξής σχόλιο :
"Εμείς πρώτα κάνουμε μια αναγνωριστική γύρα πάνω από την περιοχή, και μετά κάνουμε τη ρίψη. Για να μην αποφύγανε τόσο μεγάλο δέντρο, αναρωτιέμαι αν δεν πήγανε κατευθείαν για ρίψη".
Και πάμε στις ευθύνες του συστήματος τώρα:
Οι άνθρωποι αυτοί ήτανε ξεκούραστοι ή υπήρξε πίεση ? : "πήγαινε εσύ γιατί δεν υπάρχει άλλος".
Είχανε τη δυνατότητα να κάνουν σωστή αναγνώριση ή υπήρξε χρονική πίεση για να φανεί ότι έχουμε αρκετά αεροσκάφη και σβήσαμε πολλές φωτιές ? : κάνε τη ρίψη γρήγορα για να πας στην επόμενη περιοχή.
Είναι εντελώς ανήθικο να έχεις αφήσει απέξω την περίπτωση κακής εκτίμησης, δηλαδή απλό ανθρώπινο λάθος(βγάζω εκτός την βαριά αμέλεια η οποία καλύπτεται από τους χαρακτηρισμούς σου). Οπότε θα σου θυμίσω ότι είναι παράγοντας σε αρκετά ατυχήματα και κατά συνέπεια θα ρωτήσω:
Η κουλτούρα της ΠΑ θεωρεί τον συγκυβερνήτη πολύτιμο ανθρώπινο πόρο ? Έχει τη δυνατότητα να πει στον κυβερνήτη της πτήσης ότι κάνει λάθος εκτίμηση και δεν συμφωνεί με τον τρόπο που θα γίνει η ρίψη(ελάχιστο ύψος, έλλειψη σωστής αναγνώρισης της περιοχής κλπ)?
Εάν ο πιλότος έκανε λάθος λόγω υπερβολικής εμπιστοσύνης στις δυνάμεις του και λειτούργησε παρακινδυνευμένα όπως λες, αυτό έγινε πρώτη φορά χθες? Δεν είχε φανεί στην ως τώρα καριέρα του ? Οι ανώτεροι του πως του εμπιστευόταν τη ζωή του συγκυβερνήτη και υλικό εκατομυρίων ευρώ το οποίο έχουν πληρώσει οι φορολογούμενοι ? Δεν μιλάμε για πολεμική αποστολή στην οποία θα μπορούσε κάνεις να δεχθεί ότι κάθε ρίσκο είναι αποδεκτό. Μιλάμε για πυρόσβεση εν καιρών ειρήνης. Μην ξεχνάς ότι ένα αεροπορικό ατύχημα μπορεί να προκαλέσει και θανάτους πολιτών στο έδαφος.
Το ότι ο πιλότος μιλούσε στην ίδια συχνότητα που είχες εσύ στον ασύρματο του φυλακίου θα το αφήσω ασχολίαστο(να έλεγες ότι βρισκόσουν στον Πύργο να ήταν πιο πιστευτό).
Παρ’ολα αυτά σου γράφω παραπάνω οι πιλότοι μαχητικών έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά απο αυτούς που καταλήγουν στα πυροσβεστικά, και είναι τελείως άκυρο να αναφέρεις συμπεριφορά πιλότου που συνάντησες όταν εσύ υπηρετούσες πριν 30 χρονιά για να εξηγήσεις ένα ατύχημα που έγινε απο ιπτάμενους που βγήκανε αρκετές εκπαιδευτικές σειρές αργότερα. Ευτυχώς η κουλτούρα και η νοοτροπία έχουν προχωρήσει και πολλοί έχουν συμμετάσχει ως πληρώματα σε αποστολές του NATO κλπ. Αυτοί που έχουν περάσει σχολεία και έχουν πετάξει με Αμερικανούς μου φαίνεται να είναι και οι πιο τυποποιημένοι.
Καλές οι αγορές των Ραφαλ, όμως η πολιτική ηγεσία θα έπρεπε να σκεφτεί και το εξής :
Όταν σαν κράτος δίνεις μισθούς πείνας για δυσανάλογες ευθύνες, ρίσκα, σωματική καταπόνηση, μεταθέσεις από το ένα μέρος στο άλλο κλπ, πως περιμένεις άτομα που έχουν ικανότητες να θέλουν να ενταχθούν? Θα αναγκαστείς να διαλέξεις πιλότους ανάμεσα σε αυτούς οι οποίοι δεν έχουν την επιλογή να κάνουν κάτι άλλο ή θέλουν να γίνουν πιλότοι αλλά δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να χρηματοδοτήσουν τις σπουδές τους ώστε να πετάξουν σε αερογραμμές.
Και δυστυχώς για την ΠΑ το τελευταίο δεν ισχύει πλέον, διότι η Αιγαίου έχει πρόγραμμα το οποίο εξασφαλίζει δανειοδότηση σε νέους για να γίνουν πιλότοι.
Ακόμη και αν ισχύει κάτι από αυτά που φαντάζεσαι (Και λέω φαντάζεσαι διότι ούτε η επιτροπή διερεύνησης δεν έχει προλάβει ακόμα να συλλέξει όλα τα στοιχεία), να δεχθώ ότι μπορείς να κατηγορήσεις τον συγκεκριμένο άνθρωπο ότι έχει την ευθύνη του σφάλματος που του κόστισε τη ζωή.
Όμως για το αν πετούσε κουρασμένος, είχε υπερβολική εμπιστοσύνη στις δυνάμεις του(macho) ή πετούσε παρακινδυνευμένα(όλοι δικοί σου ισχυρισμοί), σε παρακαλώ να ρίξεις τις ευθύνες σε όλους τους ανώτερους του, οι οποίοι δεν σταμάτησαν την καριέρα του νωρίτερα και του επιτρέπανε να απογειώνεται με τα πυροσβεστικά.
Ατομική ευθύνη εκτός από τους σταθμάρχες και στους πιλότους τώρα.
Δεν ξερω ποσους τομους εγκυκλοπαιδειας πρεπει να γραψεις για να με πεισεις οτι φταιει κατι αλλο, αλλά λυπαμαι, όταν χτυπαει ενα φτερο σε δεντρο, φταιει ο πιλοτος. Τελεία, παραγραφος.
Μαλλον εσυ και καποιοι αλλοι εχουν αγωνια να αποδωσουν ευθυνες οπουδήποτε αλλού εκτος απο το προφανές.
Καληνυχτα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Α πειτε το ρε παιδια, γιατι ντρεπεστε? Ο Κουλης φταιει που επεσε το αεροπλανο. Γιατι δεν το λετε ξεκαθαρα? Ειπα κι εγω...Ανανεώθηκε η σύμβαση του με την ΝΔ αν και άργησε λίγο και πρέπει τώρα να δικαιολογήσει τον μισθό του.
Συγνωμη, δεν ειχα αντιληφθει οτι φταιει ο Κουλης και επομενως εαν πω οτι φταιει ο πιλοτος, τότε ξεπλενω τα κομματα, το συστημα, τους εξωγηινους και δεν ξερω ποιον αλλο. Αλλη φορα θα ειμαι πιο ενημερωμενος
dantedmc
Μέγας
- Εγγρ.
- 1 Νοε 2017
- Μηνύματα
- 11.716
- Κριτικές
- 3
- Like
- 11.337
- Πόντοι
- 3.936
Εγώ σε ρώτησα πώς ξεσπάει φωτιά στις 1 την νύχτα αλλά δεν μου απάντησεςΕγω ειδα ενα αεροπλανο να πεταει χαμηλα και να χτυπαει στο δεντρο το φτερο του και να πεφτει.
Δεν ξερω ποσους τομους εγκυκλοπαιδειας πρεπει να γραψεις για να με πεισεις οτι φταιει κατι αλλο, αλλά λυπαμαι, όταν χτυπαει ενα φτερο σε δεντρο, φταιει ο πιλοτος. Τελεία, παραγραφος.
Μαλλον εσυ και καποιοι αλλοι εχουν αγωνια να αποδωσουν ευθυνες οπουδήποτε αλλού εκτος απο το προφανές.
Καληνυχτα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Α πειτε το ρε παιδια, γιατι ντρεπεστε? Ο Κουλης φταιει που επεσε το αεροπλανο. Γιατι δεν το λετε ξεκαθαρα? Ειπα κι εγω...
Συγνωμη, δεν ειχα αντιληφθει οτι φταιει ο Κουλης και επομενως εαν πω οτι φταιει ο πιλοτος, τότε ξεπλενω τα κομματα, το συστημα, τους εξωγηινους και δεν ξερω ποιον αλλο. Αλλη φορα θα ειμαι πιο ενημερωμενος
alex71
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 154.320
- Κριτικές
- 1
- Like
- 32.284
- Πόντοι
- 8.006
Απο εμπρησμο. Ξερω γω? Τι με ρωτας?Εγώ σε ρώτησα πώς ξεσπάει φωτιά στις 1 την νύχτα αλλά δεν μου απάντησες
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 64.712
- Like
- 23.869
- Πόντοι
- 5.506
Ρε ΠΑΛΙΟΜΟΥΝΟΠΑΝΟ, 1 τη νύχτα είναι που σε γαμάνε Πακιστανοί, βλέπεις στον ουρανό φωτιές όταν βρώμικες ψωλές σου γρασάρουν τη ροδέλα βλάκα, ηλίθιε, κρετίνε;Εγώ σε ρώτησα πώς ξεσπάει φωτιά στις 1 την νύχτα αλλά δεν μου απάντησες
Τυπε δεν μπορούν να γίνουν παρεμβάσεις στην λαθροstreet.. είναι ανεξάρτητο κράτος των αφγανοπακιμαροκινοαλγερινοιρανοσυριοαιγυπτιοσενεγανιγηριαιθιομπαγκλαντεσιάνων & λοιπών επενδυτών..
Τουρκοι αστυνομικοι ξηλωνουν ταμπελες καταστηματων γραμμενες στα αραβικα.
Δικαιωμα τους, χωρα τους ειναι. Αυτοι θα αποφασισουν αν θα το επιτρεψουν η οχι.
Αν θα εχει αραβικα, αν θα εχει κινεζικα φαναρια εξω απο τα καταστηματα.
Σε αντιδιαστολη με το τι γινεται στην Ελλαδα, στο Κεντρο της Αθηνας, Αχαρνων.
sex volcano
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 27.436
- Κριτικές
- 185
- Like
- 45.876
- Πόντοι
- 26.141
Πες σε εμένα τι έγινε αφού μπορεί να διαφωνούμε πολιτικά αφού εγώ είμαι δεξιός κ εσύ κρυφοκουμμουνιστης αλλά είμαι ο μόνος που έχω αποδείξεις από εσένα για τι μανούλια μιλάμε κ σε πιστευωΘα σας ελεγα τι εκανα, αλλά καθε φορα που τα λεω, καποιοι ποσταρουν φίδια. Οπότε ας μεινετε με την περιεργεια
Για λεγε
τροτσκιστες ειναι της κνδΠες σε εμένα τι έγινε αφού μπορεί να διαφωνούμε πολιτικά αφού εγώ είμαι δεξιός κ εσύ κρυφοκουμμουνιστης αλλά είμαι ο μόνος που έχω αποδείξεις από εσένα για τι μανούλια μιλάμε κ σε πιστευω
Για λεγε
BAKALIS74
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 4.774
- Like
- 2.068
- Πόντοι
- 456
μαίνεται η φωτιά στη μαγνησία είναι η πρώτη είδηση στο πρώτο θέματο δε πρωτο θεμα εχεις ως πρωτο θεμα την..μεγαλη αυξηση μισθων..νομιζω η βορεια κορεα ειναι γατακι μπροστα στο ελλαντα
Άλλα thread (τυχαίες επιλογές)
- Απαντήσεις
- 27
- Εμφανίσεις
- 2K
- Απαντήσεις
- 402
- Εμφανίσεις
- 14K
- Απαντήσεις
- 0
- Εμφανίσεις
- 6K
- Απαντήσεις
- 384
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 170
- Εμφανίσεις
- 6K