Όσο αφορά το θέμα του χρέους προσπάθησε να το ξεπληρώσεις με τον τρόπο που μπορείς και μην φοβάσαι επικοινώνησε και με την vodafone δεν ζητάς κάτι παράλογο.
Για το θέμα της ενόχλησης επικοινώνησε με τον συνήγορο του καταναλωτή θα σε βοηθήσουν και θα επικοινωνήσουν και με την εταιρεία και καθάρισες.
Με είχαν πάρει από δικηγορικό γραφείο για nova που δεν είχα ποτέ, με ύφος-αγένεια κτλ όπως και σε εσένα .... μετά την επικοινωνία μου με τον συνήγορο του καταναλωτή επικοινώνησε μαζί μου η nova και μετά από την συγνώμη τους (κακός) δεν τους κυνήγησα.
Τώρα με τον νέο ευρωπαϊκό νόμο για τα προσωπικά δεδομένα έχει γίνει ακόμα πιο δύσκολο για αυτούς.
Μη μασάς όπου βρουν εύκολο θύμα το εκμεταλλεύονται !!!!