Μικρός περίπατος περί την 1η μεταμεσημβρινή ώρα, στο ντεφιλέ των πορνείων στο κέντρο των Αθηνών:
Οίκος Βιργινίας Μπενάκη: Κακοχυμένη πλαδαρή μεσήλιξ ημεδαπή πόρνη.
Οίκος Παιανιέων: Εϋσωμη μεσήλιξ αλλοδαπή πόρνη.
Οίκος Κων/πόλεως 166 υπόγειο: Σοβιετική ξανθή πόρνη, μέτριας αισθητικής.
Οίκος Κων/πόλεως 166 ανώγειο: Αλλοδαπή κοντή πόρνη με μεγάλους μαστούς και μπουφώδες πρόσωπο.
Επί της οδού Κων/πόλεως, έξω από κατάστημα πώλησης ανταλλακτικών, ένας κύριος συνομιλούσε μέσω κινητού τηλεφώνου: «Έχει γίνει αηδία ο φίλος μας… Κυκλοφορεί με σκισμένα ρούχα, κι όμως καθημερινά σπρώχνει όλα του τα φράγκα στις πουτάνες…»
Οίκος Εφέσου 1: Τραγική γηραλέα ημεδαπή πόρνη, ροκανισμένη απ’ το τσιγάρο.
Ναυάγιο.
Με απέλπιδες προσπάθειες, σχεδόν σπαρακτικές, επιχειρούσε να με πείσει να συνουσιασθούμε.
Κατέληξα στον επί της οδού Εφέσου αρ. 11 Οίκο.
Κατερίνα Σαμιαμίδου, ισχνή αλλοδαπή.
Πρέπει να ήμουν ο πρώτος αντισυνουσιαζόμενος της ημέρας, καθότι ο κάλαθος των αχρήστων στο δωμάτιο συνουσιών ήταν κενός περικαυλίδων και ψωλοχυμάτων.
Αφού την καταγάμησα, χωρίσαμε αμετάκλητα και παντοτινά.
Ενώ ήμουν σε φάση μετασυνουσιακής χαύνωσης, αναρωτιόμουν για ποιό λόγο γάμησα αρκετά αυτό το ημικαχεκτικό εφταμηνίτικο θήλυ, το οποίο σε γενικές γραμμές αξιολογώ ως αναξιέραστο.
Ένας λόγος είναι ότι στις σεξουαλικές πράξεις με μικρά το δέμας θήλεα, το ανδρικό μόριο δείχνει τεράστιο, πελώριο, σαν βοϊδόπουτσα.
Με άλλα λόγια, καυλώνεις με τον εαυτό σου...
Ιδέα προς εταίρες, προαγωγούς, μαστροπούς:
Αν αποφάσιζε κάποια εταίρα να φορέσει τσεμπέρι (δηλ. φακιόλι, κεφαλόδεσμο, μαντήλι στο κεφάλι), εκτιμώ ότι θα σημείωνε μεγάλες πιένες, ειδικά με τους μωαμεθανούς πελάτες κι εμένα πρώτο.