Νέα

Η εξομολόγηση μιας πρώην ιερόδουλης:Πώς βγήκα ζωντανή απ'τη βιομηχανία του σεξ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Tasos Pornos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 50
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Tasos Pornos

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαρ 2016
Μηνύματα
667
Like
5
Πόντοι
6

Εξομολόγηση μιας πρώην ιερόδουλης: Πώς βγήκα ζωντανή από τη βιομηχανία του σεξ


Μία γυναίκα που επέζησε από τον εφιάλτη της πορνείας περιγράφει στο News247 την εμπειρία της και εξηγεί γιατί ποτέ δεν είναι αργά να αφήσεις πίσω σου την ωμή βία και την εκμετάλλευση


Autumn Burris,πρώην πόρνη.
Γεννήθηκε στην Καλιφόρνια και για χρόνια πουλούσε το κορμί της στο Σαν Φρανσίσκο.
Αντιμέτωπη με μαστροπούς,βιαστές και καταστάσεις μέσα από τις οποίες σήμερα αναρωτιέται πώς βγήκε ζωντανή,κατάφερε να δει μία αχτίδα φωτός,να την «πιάσει» και να δραπετεύσει από το σκοτάδι, σώζοντας όχι μόνο τη δική της αλλά και άλλες ζωές.
Σήμερα είναι ένας εντελώς άλλος άνθρωπος.

«Η πορνεία δεν είναι επιλογή σου,σε διαλέγει εκείνη όταν ζεις σε μια κοινωνία γεμάτη ανισότητες και είσαι το πιο ευάλωτο μέλος της»,λέει στο News247.

Μέσα στον βρώμικο κόσμο της βιομηχανίας του σεξ, η Autumn,επιβίωνε σε μία καθημερινότητα όπου η βία ήταν τόσο συχνή που είχε φτάσει να γίνει μέρος «της δουλειάς» και η ίδια την δικαιολογούσε για να μπορέσει να συνεχίσει.

Σήμερα η Αutumn πατάει γερά στα πόδια της.
Είναι ακτιβίστρια και συγγραφέας,έχει ιδρύσει την οργάνωση Survivors 4 Solutions και έχει βάλει σκοπό της ζωής της κανένα κορίτσι να μην νιώσει τον πόνο που ένιωσε εκείνη.

Της ζητήσαμε για πολύ λίγο να γυρίσει πίσω σε εκείνες τις μέρες της απελπισίας,να θυμηθεί τι πήγε τόσο στραβά και να μας πει τι μπορούν να κάνουν νέα κορίτσια για να μη ζήσουν τον ίδιο εφιάλτη.

Όσες μπήκαν σε αυτό το δρόμο,σύμφωνα με την Autumn,πρέπει να ξέρουν ότι ποτέ δεν είναι αργά για να ξεφύγουν και να συνεχίσουν τη ζωή τους,μαθαίνοντας από την αρχή τι σημαίνει αγάπη, εμπιστοσύνη και υγιείς ανθρώπινες σχέσεις.


Πώς ξεκίνησαν όλα;
Πώς μπήκες στον κόσμο της πορνείας;


Μπήκα σε αυτόν τον κόσμο μέσα από τη βιομηχανία του στριπτίζ.
Ήταν οργανωμένο το έγκλημα.
Το στριπτίζ πολλές φορές περιγράφεται ωραιοποιημένο στα κορίτσια ως «εξωτικός χορός».

Δεν υπήρχε τίποτα το εξωτικό.
Ήταν νόμιμο εμπόριο γυναικών.
Η βιομηχανία του στριπτίζ είναι ο δρόμος μέσα στον οποίο επωάζεται η πορνεία και βοηθά τους εμπόρους λευκής σαρκός να αναπτυχθούν και να αρχίσουν να αγοράζουν και να πωλούν γυναίκες ή μικρά κορίτσια.

Ο κόσμος του στριπτίζ ήταν για μένα το βήμα προς την πορνεία, η πύλη μέσα από την οποία μπήκα σε αυτό το σκοτεινό μονοπάτι.



Στο βιβλίο “Prostitution Narratives”  μιλάς αρκετά για τη βία.
Πόσο συχνό φαινόμενο ήταν στη ζωή σου;


Η κακοποίηση ήταν «παρούσα» μαζί με κάθε πελάτη,αφού το να εισβάλει κανείς στο σώμα σου χωρίς την αμοιβαιότητα της φροντίδας και της αγάπης μοιάζει με βία,βία κατά του ανθρώπινου δικαιώματος του να ΜΗΝ είσαι προς αγορά ή πώληση.

Ένα απόγευμα θυμάμαι,μπήκα αργά σε ένα φορτηγάκι με έναν άντρα πελάτη.
Λίγα χιλιόμετρα αφού είχαμε ξεκινήσει, μου έγινε αρκετά εμφανές ότι έπρεπε να δραπετεύσω γιατί ήταν επικίνδυνος.

Η μόνη λύση που σκέφτηκα ήταν να πηδήξω έξω από το κινούμενο όχημα αλλά όταν προσπάθησα να ανοίξω την πόρτα κατάλαβα ότι ήταν κλειδωμένη.
Ο πανικός που ένιωσα,βλέποντας τι ήταν αυτό που ερχόταν, ήταν ένα απερίγραπτο συναίσθημα.

Πριν με πετάξει σαν σκουπίδι στο δρόμο, με βίασε και με χτύπησε τόσο που δεν αναγνωριζόταν το πρόσωπό μου.

Έμεινα εκεί στο δρόμο απελπισμένη. Ώσπου ένας νέος πελάτης,μόλις μέσα στην επόμενη μία ώρα, παρόλο που με είδε σε αυτή την κατάσταση(και φυσικά δεν αναρωτήθηκε καν τι μου συνέβη),ήθελε να νοικιάσει ξανά το σώμα μου.
Το περιστατικό αυτό δεν ήταν μεμονωμένο,ήταν μάλλον κάτι κοινότυπο όσο ήμουν στον χώρο της πορνείας.



Ποιο είναι το βασικό συναίσθημα που θυμάσαι να αισθάνεσαι τότε και πως νιώθεις σήμερα όταν σκέφτεσαι εκείνη την περίοδο της ζωής σου;


Την περίοδο που ήμουν μπλεγμένη με αυτόν τον κόσμο,είτε όταν ήμουν σε πορνείο είτε όταν ήμουν έξω στο δρόμο, νόμιμη ή παράνομη,θυμάμαι πολύ χαρακτηριστικά ένα πράγμα:
να δικαιολογώ τη σωματική και ψυχολογική κακοποίηση ως «επαγγελματικό κίνδυνο» και «μέρος της δουλειάς».

Έλεγα στον εαυτό μου «τουλάχιστον δεν δουλεύεις σε δουλειά 9.00-17.00,διαλέγεις τις ώρες που θέλεις να δουλέψεις,βγάζεις μόνη σου τα λεφτά σου και πολύ περισσότερα από ό,τι άλλες γυναίκες» και έκανα τη βία εναντίον μου να μοιάζει λογική συνέπεια της δουλειάς.

Όταν θυμάμαι σήμερα τη ζωή μου μέσα στην πορνεία ανατριχιάζω.
Αναρωτιέμαι πώς είναι δυνατόν να επέζησα μέσα στην καθημερινή ωμή βία, μέσα από όλη αυτή την κακοποίηση,δίπλα σε μαστροπούς που μου έλεγαν:
ή θα σε πουλήσουμε ή θα σε σκοτώσουμε, διάλεξε.

Μετά από 20 χρόνια,τώρα που είμαι έξω από όλο αυτό,πραγματικά ευγνωμονώ για το ότι είμαι ζωντανή και γίνομαι πιο αισιόδοξη όταν μπορώ να μοιραστώ με κάποια άλλη γυναίκα που επέζησε τις εμπειρίες μου και να δω πως η θεραπεία μου από όλο αυτό είναι εφικτή.
Ο στόχος μου πλέον είναι καμία γυναίκα ή κορίτσι να μην αισθανθεί όπως εγώ τότε,να μην υποστεί τη βία που ένιωσα εγώ σε πολλαπλά επίπεδα και να καταλάβει ότι η ίδια είναι ανεκτίμητης και όχι άνευ αξίας.



Πώς αποφάσισες τελικά να φύγεις από την πορνεία;


Δεν είμαι σίγουρη ότι ήταν μία συνειδητή απόφαση στην αρχή.
Απλά ήξερα ότι είχα κουραστεί να πουλάω το σώμα μου σε πελάτες έναντι αμοιβής.

Μία έκλαμψη είχα ένα βράδυ στους δρόμους του Σαν Φρανσίσκο στην Καλιφόρνια.
Θυμάμαι να κλείνω πίσω μου την πόρτα μιας πόρσε και να αναρωτιέμαι:
«γιατί το κάνεις ακόμα αυτό;».

Έκανα μικρά βήματα για να αφήσω το σύστημα της πορνείας…
Μου πήρε κάποιο διάστημα.
Τελικά τα κατάφερα.

Σε μία ομάδα θεραπείας μία άλλη επιζήσασα κάποτε κάθισε απέναντί μου και μου είπε:
«Ήμουν κι εγώ εκεί που είσαι και μπορείς να θεραπευτείς και να “αναρρώσεις”από όλο αυτό και να γίνεις καλά,όπως είμαι εγώ σήμερα».

Αυτή η δήλωση,της Νόρμα Χόταλινγκ,ιδρύτριας της S.A.G.E. (Standing Againsta Global Exploitation) μου άλλαξε την οπτική,μου έδωσε ελπίδα, μου έδειξε τι σημαίνει εμπιστοσύνη.
Ο οργανισμός αυτός μου έδωσε δουλειά για τα επόμενα 7 χρόνια.



Γιατί η πορνεία γίνεται λύση για ένα κορίτσι;


Η πορνεία δεν είναι ποτέ λύση για μια γυναίκα,για ένα κορίτσι ή για έναν άνθρωπο γενικότερα.
Η πορνεία είναι κακοποίηση κατά του γυναικείου φύλου, κατά γυναικών και κοριτσιών.

Οι μαστροποί και οι σωματέμποροι εκμεταλλεύονται τα μέλη μιας κοινωνίας που είναι ευάλωτα,όπως κορίτσια που έχουν υποστεί οικογενειακή βία,που έχουν εγκαταλείψει το σπίτι τους,που είναι υιοθετημένα ή τραγικά φτωχά και ένα σωρό από οικονομικο-κοινωνικές συνθήκες που τα καθιστούν άνισα μέλη της κοινωνίας.
Η μόνη λύση για ένα κορίτσι είναι να έχει τη δύναμη να μην μπει ποτέ στην πορνεία.


Τι θα έλεγες στα κορίτσια που σήμερα πιστεύουν ότι δεν έχουν άλλη λύση από το να πουλήσουν το σώμα τους;


Η πορνεία δεν είναι κάτι που επιλέγει κανείς.
Αυτή επιλέγει τα θύματά της, μέσα από τα κοινωνικά συστήματα της ανισότητας.

Μπορεί στα νέα κορίτσια που δεν έχουν προοπτική,ο χώρος της πορνείας να παρουσιάζεται σαν μία ευκαιρία.

Το αντίθετο όμως είναι αλήθεια.

Αν είσαι αρκετά τυχερή να επιβιώσεις μέσα στην πορνεία,θα πάρει χρόνια ακόμα και δεκαετίες για να θεραπευτείς από την ψυχολογική,σωματική και πνευματική βία.

Καμιά γυναίκα δεν βγαίνει αβλαβής από τη βιομηχανία του σεξ.

Εγώ ονομάζω την πορνεία «πληρωμή ψυχών»,οι γυναίκες καταθέτουν την ψυχή τους μόλις μπουν στον χώρο.
Όταν είσαι μέσα σε αυτό, πρέπει να πεις ψέματα στον εαυτό σου για να το αντέξεις πνευματικά.


Μπορεί μια γυναίκα να ζήσει κανονικά αφού εγκαταλείψει την πορνεία;
Μπορεί να κάνει ξανά μία υγιή σχέση;


Ο δρόμος από τη ζωή στην πορνεία στη αληθινή ζωή με προοπτική είναι μοναδικός για την κάθε γυναίκα και ποικίλει ανάλογα με την προσωπικότητα.

Το να μάθεις πώς να εμπιστεύεσαι,να αγαπάς ξανά,να φροντίζεις,είναι ένα προσωπικό ταξίδι για τον καθένα.
Είμαστε άνθρωποι που μπορούμε να αγαπήσουμε ξανά, να έχουμε μία υγιή σχέση,να μάθουμε να φροντίζουμε.

Για μένα η επικοινωνία,το να μην υπάρχουν θέματα εξουσίας και η αποδοχή του παρελθόντος μου είναι βασικοί πυλώνες για να χτίσω μία σχέση με έναν σύντροφο που θα αποδεχτεί αυτό που είμαι και ότι είμαι δημόσιο πρόσωπο.


Τι πρέπει να γίνει από τα κράτη ή την κοινωνία κατά της πορνείας;

Η νομοθεσία έχει θέσει τις βάσεις για τον τερματισμό όλων των μορφών σεξουαλικής εκμετάλλευσης,συμπεριλαμβανομένης της πορνείας,του σωματεμπορίου σε διεθνές αλλά και σε τοπικό επίπεδο.
Φέτος,είναι η 15η επέτειος από την έγκριση του πρωτοκόλλου για την πρόληψη,την καταστολή και την τιμωρία για το εμπόριο λευκής σαρκός,κυρίως γυναικών και παιδιών της Σύμβασης κατά του Διεθνούς Οργανωμένου Εγκλήματος των Ηνωμένων Εθνών.

Το άρθρο 9.5 καλεί τα κράτη «να αποθαρρύνουν τη ζήτηση που ευνοεί όλες τις μορφές εκμετάλλευσης ανθρώπων».
Η εφαρμογή της νομοθεσίας,σε συνδυασμό με την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας για τις αλήθειες και το κακό που προξενεί η πορνεία μέσα από τη φωνή όσων έχουν επιζήσει θα ήταν μία λύση.

Σε απλά οικονομικά, η εκμετάλλευση του γυναικείου σώματος αρχίζει από τον αγοραστή.
Ως εκ τούτου, η αγορά του σεξ θα πρέπει να ποινικοποιηθεί.

Τα θύματα του trafficking να μην υποστούν κυρώσεις,αλλά να τους δοθούν ευκαιρίες να βγουν από αυτόν τον κόσμο και να έχουν ίσες ευκαιρίες στη μόρφωση και την εργασία.
Η κοινωνία πρέπει να αναλάβει την ευθύνη για τον μη στιγματισμό των ανθρώπων και βοηθήσει τους επιζώντες να θεραπευτούν και να αναπτύξουν μία φυσιολογική ζωή.


Ποιος είναι σήμερα ο στόχος σου μέσα από την οργάνωση Survivors 4 Solutions;

Η οργάνωση Survivors 4 Solutions, δημιουργήθηκε για να προσφέρει υποστήριξη,εκπαίδευση και βοήθεια σε γυναίκες που επέζησαν από τον σκοτεινό κόσμο της πορνείας και της σεξουαλικής εκμετάλλευσης.
Δημιουργήθηκε για να ενημερώσει την κοινή γνώμη,να κινητοποιήσει την κυβέρνηση των ΗΠΑ αλλά και να βοηθήσει πρακτικά τα θύματα.

Η Survivors 4 Solutions υπάρχει για να διαλύσει τον μύθο ότι εμπόριο λευκής σαρκός είναι «δουλειά» και να τονίσει  ότι είναι εκμετάλλευση και παράβαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων κατά των ανθρώπων που είναι τα θύματα αυτής της εκμετάλλευσης.





 

Επιρρεπής

Ανώτατος
Εγγρ.
11 Ιουν 2014
Μηνύματα
4.106
Κριτικές
52
Like
17.740
Πόντοι
10.686
Πάλι αρχίσανε τα αναμασημένα θέματα μπας και αυξηθεί η αναγνωσιμότητα...  :jerking: Μπορεί βέβαια να ετοιμάζονται άλλες κινήσεις για νομοθετήματα γαλλικού τύπου,κι αυτό να είναι το πρελούντιο,λέω εγώ τώρα...
 

Ampelale

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.240
Κριτικές
35
Like
6.096
Πόντοι
6.796
Η ελληνική εκδοχή:

eimai foititria kai paralila doulevw(pou einai to periergo 8a mou peite oi pio polloi foitites doulevoun)apla i diki mou douleia den einai san ton ipolipwn,exei na kanei me antallagi meta8i eidous kai xrimatwn an 8elete.doulevw se oiko anoxis edw
kai1,5 mina peripou,imouna se mia diskoli periodo kai eixa megali anagi apo xrimata,den i8ela omws na epivarinw tous dikous mou i kalitera i8ela na tous apodei3w oti ta vgazw pera moni mou kai na tous kanw perifanous gia mena,epsaxna doulies kai doulepsa kai "timia" kai "ka8ara" gia na bgalw kapoia xrimata,eftasa kai sto simeio na kanw tris doulies kai na koimamai 4 wres mono etsi wste na prolavainw,imouna poli kala oikonomika(evgaza to mina kai apo tis tris doulies 2100eurw)ekeino ton kairo omws fovera e3ou8enwmeni.elega ligo akoma ligo akoma ipomoni kai stamatas se ligo kairo kai kaneis apla ti mia douleia.imouna xaroumeni pou ta kataferna kala,wspou sinantw mia gnwsti(pou kalitera na min tin sinantousa,milisame tis eipa gia tis doulies)kai mou proteine douleia ston oiko anoxis pou 8a ergazomouna 8 wres me ta idia xrimata pou evgaza kai apo tis tris douleies pou sas eipa pio panw.den 3erw ti epa8a,8olwsa,en8ousiastika kai dextika.prwti mera apla efxomouna na min er8ei se mena pelatis,pragma fisika adinato.eniwsa toso avola kai perierga pou i8ela na ton plakwsw sto 3ilo kai gia auta pou mou lege kai gia to pws ta lege kai genikotera ton tropo tou,eniwsa apla skoupidi.tin prwti mera piga me dio kai meta eniw8a megali aidia gia mena.imouna kleismeni sto mpanio mou gia poli wra kai plenomouna giati eniw8a vrwmiki.den 8imamai me posous exw koimi8ei exw xasei ton ari8mo einai panw apo 50 kapou ekei.egw pou mexri twra eixa mono mia sovari sxesi,me enan an8rwpo eixa oloklirwsei kai eniw8a kala mazi tou,den tou ekana ladia oso imastan mazi,oute to skeftika den eimai tetoios an8rwpos(oso periergo kai an sas akougetai) otan eimai me kapoion den iparxei periptwsi na ton apatisw.kai twra exw vre8ei na exw paei me 50 andres APISTEUTW.den mou aresei auto pou kanw ka8olou pote den mou arese apla ka8e fora pou koimamai me kapoion perimenw pws kai pws na teleiwsei.eimai porni kai den 8elw na me apokalw etsi,to apofeugw isws giati einai i ali8ia kai egw den 8elw na to pistepsw auto.exw katalavei auto ton kairo oti oi andres einai poli gourounia(fisika oxi oloi)toulaxiston oi pelates mou,me antimetwpizoun apla ws ena skevos idonis kai tipota pio pera,me e3eutelizoun,me iponomevoun me kanoun na niw8w ena tipota.den to antexw auto(giati de feugeis 8a mou peite?poios se anagkase na to kaneis?moni sou den to epele3es?ti paraponiesai?) nai ok den me anagkase kaneis alla twra den mporw na figw giati einai kalokairi oi paliwteres feugoun diakopes kai oi kainourgies menoune pisw,episis an den perasoun 2,5 mines den mporw na figw(pragma pou mou eipane twra kai isxirizontai oti mou to 3eka8arisan e3arxis) enw stin arxi mou eipane opoiadipote stigmi to epi8imeis feugeis.enta3ei 8a kanw ipomoni mexri ton augousto meta feugw.einai toso asximi i antimetwpisi mas toso ipotimitiki eisai porni eisai ena tipota me liga logia,ta lene autoi pou erxontai kai ikanopoiountai ektos twn allwn.kai twra fovamai na vgw ekei e3w ws kanonikos pia an8rwpos makria apo auto.8elw na to 3exasw san na min to ezisa pote mou.omws fovamai,poios 8a 8elei na kanei parea me mai porni?kai an to ma8oun oi filoi mou kapoia stigmi?giati kala to kratousa toso kairo an apokalif8w omws?kai an me afisoun?poios 8a 8ele na exei sxesi me emena ean tou elega oti ekana auti ti douleia(douleia?egw to lew etsi,eseis peite to opws 8elete)?pws 8a figei to stigma auto?giati to ekana re gmt?giati?me misw pragmatika sas to lew.exw provlimata me to as8ma mou pou teleutaia exei epidinw8ei kai nomizw oti auto ofeiletai sto agxos kai stin taraxi.exw provlimata ipnou kai ponaei sinexeia to stomaxi mou.niw8w ena tipota,niw8w apotiximeni kai katwteri apo olous esas girw mou.den mporw na skeftomai oti 8a prepei gia enamisi mina akoma na koimamai me allous andres.den 8elw ta lefta tous,den 8elw na agorasw tipota me auta,ta krataw kai 8a ta dwsw se kapoio idrima sto telos,den 8a ta kratisw auta ta lefta,den ta 8elw.apla 3erete kati?8elw na 3anazisw opws prin,pws 8a to kataferw auto?eimai poli xalia,niw8w pws 8elw na pe8anw.exw a3ia arage twra ws an8rwpos?metraw?an me anagnwrisei kapoios pelatis kapou kai pei kati?an to ma8oun oi dikoi mou an8rwpoi opws filoi,kapoios filos sto mellon?kai an me aporripsoun gia auto?fovamai!pws ta exw kanei etsi?
 

kavliaris

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Αυγ 2010
Μηνύματα
2.288
Κριτικές
11
Like
283
Πόντοι
2.287
Ρε τυπε μας εβγαλες τα ματια με τα greeklish
 

Κώστας Λαδάκης

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.106
Κριτικές
7
Like
10.107
Πόντοι
1.686
Ενώ το να είναι άνεργες ή να δουλεύουν με 480 ευρώ το μήνα, 8 με 10 ώρες την ημέρα

καθαρίζοντας τις τουαλέτες , αυτών που γράφουν τα άρθρα , 

είναι ...καλή ζωή για τις γυναίκες !  :2funny: :2funny: :2funny:

19528455-Woman-cleaning-toilet-with-sponge-and-cleaner-at-home-Stock-Photo.jpg


Οι ιερόδουλες γόνονται ιερόδουλες, ακριβώς διότι δεν
θέλουν να καθαρίζουν τις τουαλέτες των " καθωσπρέπει" γυναικών
που γράφουν τα άρθρα για το πληρωμένο σεξ.
Θέλουν οι ιερόδουλες να έχουν οικονομική άνεση
και όχι να είναι άνεργες ή να είναι δούλες στις τουαλέτες
των αντιπαθητικών " καθωσπρέπει" γυναικών για 480 ευρώ το μήνα .

Καταλάβατε  κομπλεξάρες " καθωσπρέπει" ;

Να καθαρίζετε μόνοι , -ες σας το σπίτι , αφού
οι κοπέλες θέλουν να βγάλουν καλά λεφτά με το σεξ ,
και όχι με το να καθαρίζουν τα " καθωσπρέπει"
βρωμόσπιτά σας και τις τουαλέτες σας !  :2funny: :2funny:

Η Σόφη , στο Τριγγέτα γουστάρει σεξ και λεφτά ! :rockon:

http://[URL unfurl="true"]www.triggeta3.com/assets/girls/pictures/1/sofi3/11.jpg?c=1464624461[/img[/URL]]

Δεν γουστάρει να καθαρίζει για 480 ευρώ το μήνα ,τις τουαλέτες που χρησιμοποιούν
οι κώλοι των " καθωσπρέπει " γυναικών !  :headbang3:  :2funny: :2funny:

 

z4

Σπουδαίος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
1.520
Κριτικές
13
Like
321
Πόντοι
2.287
Η πορνεία δεν είναι ποτέ λύση για μια γυναίκα,για ένα κορίτσι ή για έναν άνθρωπο γενικότερα.
Η πορνεία είναι κακοποίηση κατά του γυναικείου φύλου, κατά γυναικών και κοριτσιών.
Οι μαστροποί και οι σωματέμποροι εκμεταλλεύονται τα μέλη μιας κοινωνίας που είναι ευάλωτα,όπως κορίτσια που έχουν υποστεί οικογενειακή βία,που έχουν εγκαταλείψει το σπίτι τους,που είναι υιοθετημένα ή τραγικά φτωχά και ένα σωρό από οικονομικο-κοινωνικές συνθήκες που τα καθιστούν άνισα μέλη της κοινωνίας.
Η μόνη λύση για ένα κορίτσι είναι να έχει τη δύναμη να μην μπει ποτέ στην πορνεία η να καταλαβει ποτε πρεπει να φυγει.
Η πορνεία δεν είναι κάτι που επιλέγει κανείς.
Αυτή επιλέγει τα θύματά της, μέσα από τα κοινωνικά συστήματα της ανισότητας.
Μπορεί στα νέα κορίτσια που δεν έχουν προοπτική,ο χώρος της πορνείας να παρουσιάζεται σαν μία ευκαιρία η οποια ομως ειναι ψευτικη και για λιγι καιρο.
Αν είσαι αρκετά τυχερή να επιβιώσεις μέσα στην πορνεία,θα πάρει χρόνια ακόμα και δεκαετίες για να θεραπευτείς από την ψυχολογική,σωματική και πνευματική βία.
Καμιά γυναίκα δεν βγαίνει αβλαβής από τη βιομηχανία του σεξ.
 

Tsambo

Μέλος
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
5.195
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
66
Η πορνεία δεν είναι ποτέ λύση για μια γυναίκα,για ένα κορίτσι ή για έναν άνθρωπο γενικότερα.
Η πορνεία είναι κακοποίηση κατά του γυναικείου φύλου, κατά γυναικών και κοριτσιών.
Οι μαστροποί και οι σωματέμποροι εκμεταλλεύονται τα μέλη μιας κοινωνίας που είναι ευάλωτα,όπως κορίτσια που έχουν υποστεί οικογενειακή βία,που έχουν εγκαταλείψει το σπίτι τους,που είναι υιοθετημένα ή τραγικά φτωχά και ένα σωρό από οικονομικο-κοινωνικές συνθήκες που τα καθιστούν άνισα μέλη της κοινωνίας.
Η μόνη λύση για ένα κορίτσι είναι να έχει τη δύναμη να μην μπει ποτέ στην πορνεία η να καταλαβει ποτε πρεπει να φυγει.
Η πορνεία δεν είναι κάτι που επιλέγει κανείς.
Αυτή επιλέγει τα θύματά της, μέσα από τα κοινωνικά συστήματα της ανισότητας.
Μπορεί στα νέα κορίτσια που δεν έχουν προοπτική,ο χώρος της πορνείας να παρουσιάζεται σαν μία ευκαιρία η οποια ομως ειναι ψευτικη και για λιγι καιρο.
Αν είσαι αρκετά τυχερή να επιβιώσεις μέσα στην πορνεία,θα πάρει χρόνια ακόμα και δεκαετίες για να θεραπευτείς από την ψυχολογική,σωματική και πνευματική βία.
Καμιά γυναίκα δεν βγαίνει αβλαβής από τη βιομηχανία του σεξ.
Γι'αυτο χρειαζεται πληρης νομιμοποιηση και ελεγχος της πορνειας σε ολες τις μορφες της... Το γελοιο ειναι οτι οι περισσοτερες "φεμινιστριες" ειναι κατα της νομιμοποιησης και απο τις πρωτες που περιθωριοποιουν τις πορνες...
 

Κώστας Λαδάκης

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.106
Κριτικές
7
Like
10.107
Πόντοι
1.686
Γι'αυτο χρειαζεται πληρης νομιμοποιηση και ελεγχος της πορνειας σε ολες τις μορφες της... Το γελοιο ειναι οτι οι περισσοτερες "φεμινιστριες" ειναι κατα της νομιμοποιησης και απο τις πρωτες που περιθωριοποιουν τις πορνες...

:thumbsup:

+ 100000


Οι γυναίκες έχουν δικαίωμα να διαθέτουν το σώμα τους όπως θέλουν,
εφόσον δεν μεταδίδουν ασθένειες.

Πλήρης νομιμοποίηση των ιερόδουλων, όπως στη Γερμανία ! :rockon: :rockon:

Στο μνημόνιο, έπρεπε να υπήρχαν διατάξεις για πλήρη νομιμοποίηση
της πορνείας, και διατάξεις συγκεκριμένες και λογικές,
όχι όπως σήμερα, ότι τα μπουρδέλα πρέπει να είναι 200 μέτρα μακριά
ακόμα και από...διασταυρώσεις ! :2funny:
 

Επισκέπτης
Γι'αυτο χρειαζεται πληρης νομιμοποιηση και ελεγχος της πορνειας σε ολες τις μορφες της... Το γελοιο ειναι οτι οι περισσοτερες "φεμινιστριες" ειναι κατα της νομιμοποιησης και απο τις πρωτες που περιθωριοποιουν τις πορνες...

Μέσα στὰ πράγματα εἶσαι ρὲ μπαγάσα, εἰδικὰ σὲ ὅ,τι ἀφορᾶ σὲ μπουρδέλα καὶ πουτάνες.
 

Επισκέπτης
Autumn Burris,πρώην πόρνη.
Γεννήθηκε στην Καλιφόρνια και για χρόνια πουλούσε το κορμί της στο Σαν Φρανσίσκο.

Ῥὲ ἀρχηγέ, νὰ μᾶς ἔλεγε γιὰ τάνες στὴ Νεβάδα, ἤ βίζιτες στὸ Νιού Γιόρκ τὸ καταλάβαινα.

Σὰν Φρανσίσκο; Ὅλοι πουσταράδες εἶναι ἐκεῖ.
 

Κώστας Λαδάκης

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.106
Κριτικές
7
Like
10.107
Πόντοι
1.686
Ῥὲ ἀρχηγέ, νὰ μᾶς ἔλεγε γιὰ τάνες στὴ Νεβάδα, ἤ βίζιτες στὸ Νιού Γιόρκ τὸ καταλάβαινα.

Σὰν Φρανσίσκο; Ὅλοι πουσταράδες εἶναι ἐκεῖ.

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Οι πουστάρδες προωθούν αυτές τις εξομολογήσεις για
να δυσκολέψει η πορνεία, και να βρίσκουν πιο εύκολα κάποιον
που να δεχτεί να πηδήξει τις πουστάρδες ! :2funny: :2funny:

Πουστάρδες, ψευτοφεμινίστριες, γεροντοκόρες αγάμητες και
άλλοι κομπλεξικοί, προσπαθούν να επιβάλουν την καταπίεση του σεξ.
 

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.337
Πόντοι
28.786
Πολλές φορές απο τότε που άρχισα να καταλαβαίνω τι γίνεται γύρω μου αναρωτήθηκα γιατί η κοινωνία είναι τόσο εχθρικά προκατειλημένη απέναντι στη πορνεία.

Εξ' αρχής και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων διαχωρίζω την πορνεία απο την εξαναγκαστική πορνεία, αυτό που είναι ευρύτερα γνωστό ως trafficing. Και αυτό γιατί η εξαναγκαστική πορνεία δεν είναι τίποτα άλλο από μια μορφή  δουλεμπορίου με την κλασική έννοια του όρου, και δεν έχει σχέση με την κατά συναίνεση και επιλογή πορνεία στην οποία εδώ αναφερόμαστε.

Αν προσπαθήσει κανείς να δει χωρίς προκαταλήψεις το επάγγελμα της πόρνης θα δεί ότι είναι περισσότερο κοινωνικό λειτούργημα παρά επάγγελμα. Ξέρω ότι σε κάποιους αυτό ακούγεται σαν ανέκδοτο. Οτι βάφτισα  και καλά τις πουτάνες κοινωνικές λειτουργούς. Και όμως με αυτό που κάνουν, προσφέρουν πραγματικά  σε κάποιους  ανακούφιση, και διέξοδο, και σε κάποιους άλλους απλά ευχαρίστηση. Επίσης αυτά τα προσφέρουν σε μαζική κλίμακα φθάνοντας οι ίδιες στα όρια των σωματικών και ψυχικών τους αντοχών. Αν αυτό δεν είναι κοινωνικό λειτούργημα - ας μας πουν όλοι αυτοί που γελάνε  - τότε τι είναι κοινωνικό λειτούργημα?? 

Επιπλέον το γεγονός ότι οι περισσότερες κοινωνίες περιφρονούν αλλά  ταυτόχρονα ανέχονται και σιωπηρώς εγκρίνουν  τη πορνεία, στην βάση του άλλα λόγια να αγαπιόμαστε,  αναδεικνύει και την αναγκαιότητά της. Γιατί οι κυβερνώντες που κάνουν κουμάντο δεν θα ήθελαν ούτε να φανταστούν  τα προβλήματα που θα ανέκυπταν σε μια κοινωνία χωρίς την πορνεία.

Βέβαια για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους και να μην λέμε μαλακίες. Οι πόρνες δεν επιλέγουν αυτό το επάγγελμα γιατί την είδαν ξαφνικά κοινωνικοί λειτουργοί. Είναι περισσότερο απο προφανές ότι οι περισσότερες ασκούν αυτό το επάγγελμα γιατί πιεζόμενες απο την ανέχεια και τη φτώχεια δεν έχουν άλλο τρόπο να ζήσουν. Επίσης ένα ποσοστό απο αυτές επιλέγουν αυτό το επάγγελμα  διότι απλά είναι φιλοχρήματες, μια  και το επάγγελμα αυτό αποδεδειγμένα ''αμοίβει'' καλά, η τουλάχιστον πολύ καλύτερα απο ένα μέσο η χαμηλά αμειβόμενο επάγγελμα.

Ομως φιλοχρήματους ανθρώπους  μπορείς να βρείς και σε μια σειρά απο άλλα ''αξιοσέβαστα'' επαγγέλματα, ασκούμενα απο εξαιρετικά ''κατά συνθήκη'' μορφωμένους ανθρώπους.  Αυτοί οι άνθρωποι δεν αντιμέτωπίζονται με το βαθμό περιφρόνησης  που οι πόρνες αντιμετωπίζονται.  Αρα δεν είναι η  (όποια )  παραδοπιστία των πορνών, η βάση της κοινωνικής περιφρόνησης της πορνείας.

Προσωπικά πιστεύω ότι αυτή η ''στρέβλωση'' της κοινωνίας απέναντι σε αυτό το επάγγελμα έχει κατ' αρχάς θρησκευτική βάση, και εδραιώνεται μέσω της κρυπτοσυντηρητικής μαλακοσεμνοτυφίας που δέρνει τη κοινωνία μας. Και εξηγούμαι. Στη χριστιανική πουριτανική δύση επι πολλούς αιώνες  το σεξ εθεωρείτο ''αντρικό πάθος'' . Στις γυναίκες ούτε καν η απόλαυση στο σεξ δεν αναγνωριζόταν και πολύ περισσότερο δεν επιτρεπόταν. Το σεξ αποτελούσε κάτι σαν αναγκαίο κακό δηλαδή για τη διαιώνιση του είδους, με καμμία αλλη χρησιμότητα. Οι δε γυναίκες που ασκούσαν τη παραπάνω δραστηριότητα σαν επάγγελμα  δεν θα μπορούσαν να είναι τίποτα  άλλο εκτός απο ανήθικες και κοινωνικά κατάπτυστες. Ακόμη και στη βάση της  θρησκεία μας, ο συμβολισμός του ''προπατορικού αμαρτήματος'' αναφέρεται στο σεξ σαν πηγή ''αμαρτωλού'' πάθους. Βέβαια το γεγονός ότι στο ( κατα Λουκα αν δεν απατώμαι) ευαγγέλιο αναφέρεται ότι ο ίδιος ο Χριστός δίδασκε ότι οι πόρνες θα είναι απο τους πρώτους ανθρώπους που θα περάσουν στην βασιλεία των ουρανών ελάχιστα είναι γνωστό ευρύτερα.
( ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ )
 

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.337
Πόντοι
28.786
( ΣΥΝΕΧΕΙΑ )
Σε άλλες κοινωνίες όπου δεν υπήρχε προκατάληψη θρησκευτικής βάσης  απέναντι στο σεξ οι πόρνες είχαν άλλη αντιμετώπιση από τη κοινωνία.  Ιδιαίτερα δε αν η υπηρεσία που προσέφεραν πλαισιωνόταν και εμπλουτιζόταν και απο άλλες υπηρεσίες που σαν σκοπό είχαν τον να κάνουν έναν άντρα να αισθάνεται καλύτερα.  Οι εταίρες στην αρχαία ελλάδα η οι γκέισες στη ιαπωνία για να αναφέρουμε δυο παραδείγματα, απο ετερόκλητες και χρονικά διαφοροποιούμενες κοινωνίες, προσέφεραν στους άντρες πελάτες τους πολύ περισσότερες υπηρεσίες απο το σεξ μια και ήταν μορφωμένες και καλλιεργημένες γυναίκες (  πέραν του ότι ήταν όμορφες ), και είχαν αναγάγει την ξεκούραση και την ευχαρίστηση του άντρα σε πραγματική τέχνη.

Για να μην παρεξηγηθώ. Δεν παω να αυταναγορευθώ σε υπέρτατο προστάτη της πορνείας. Ο αντίλογος σε αυτά που γράφω παραπάνω απο κάποια αλάνια της πιάτσας (με τα οποία αρέσκομαι συχνά να μιλάω )  και που ''έχουν γράψει χιλιόμετρα'' στη δοκιμασία που λέγεται ζωή, θα μπορούσε να είναι ο παρακάτω.

"Καλά μας τα λες αυτά τα ''θεωρητικά'' ρε μάγκα. Αλλά για πες μας τώρα κάτι άλλο. Πως θα σου φαινόταν η μάνα σου η η αδελφή σου να ''ασκούσε'' το παραπάνω ''λειτούργημα''  "??

Και οπωσδήποτε θα με έβγαζε μαλάκα, διότι η προφανής απάντηση πού τόσο εγώ όσο και οι περισσότεροι απο εμάς θα δίναμε στη παραπάνω ερώτηση είναι ότι κάτι τέτοιο οχι μόνο θα μας στεναχωρούσε ιδιαίτερα αλλά και θα μας εξόργιζε, και θα μας εξέθετε κλπ.
Μια ηχηρή σφαλιάρα που σε κάνει να μαζεύεις τα κουβαδάκια σου και να πηγαίνεις να παίξεις σε άλλη παραλία. Σε θεωρητική βάση δοσμένο, η πραγματικότητα είναι τόσο αμείλικτη που ''θεωρητικά μορφώματα'' σαν το παραπάνω δικό μου τα ''αποδομεί''  άμεσα και αυταπόδεικτα.

Ας αφήσουμε όμως τη σημειολογική ερμηνεία της παραπάνω απάντησης. Αν δούμε την ουσία της  απάντησης στη παραπάνω ερώτηση,  θα καταλάβουμε  ότι η προκατάληψη είναι βαθιά ριζωμένη μέσα μας. Επίσης θα καταλάβουμε οτι αν κάτι δεν αρχίσει να εμπεδώνεται σαν ευρύτερη κοινωνική αντίληψη - έστω και σε ένα τμήμα της κοινωνίας- δεν μπορεί να υποστηριχθεί σε ατομικό επίπεδο ούτε σε λογική ούτε σε συναισθηματική βάση. Ουσιαστικά δηλαδή, αν απλά το περιορίσουμε στη βάση μόνο της ατομικής λογικής σκέψης,  ούτε τον εαυτό μας δεν μπορούμε να ''στρέψουμε'' συναισθηματικά ενάντια στη προκατάληψή μας.

Τέρμα η ''Ανάλυση''. Πάμε στη σύνθεση για να καταλήξω κάπου. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι η κοινωνία έχει ακόμη την ωριμότητα για να αναγνωρίσει στη πορνεία την όποια κοινωνική της προσφορά. Θα μπορούσε όμως έστω και σταδιακά σαν πρώτο βήμα να πάψει να ''λούζει'' τις εκπροσώπους της με τόνους περιφρόνησης. Η λέξη ''σταδιακά'' είναι κλειδί όσον αφορά στην αλλάγή αντιλήψεων σε ευρύτερη κοινωνική βάση.

Ξεκινώντας λοιπόν απο τον δικό μας χώρο. Οι ''συναγωνιστές''  του site που κατά κόρον χρησιμοποιούν αυτές τις γυναίκες θα μπορούσαν να τις αντιμετώπιζαν με συγκατάβαση ( τουλάχιστον )  αντί με περιφρόνηση. Είναι εξαιρετικά υποκριτικό απο τη μια να χρησιμοποιούμε αβέρτα τις υπηρεσίες αυτών των γυναικών και απο την άλλη να τις φτύνουμε με το χειρότερο δυνατό τρόπο. Τέλος  δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι και αυτές οι γυναίκες είναι άνθρωποι και όχι μηχανές.

Αυτά απο εμένα.
 

Κώστας Λαδάκης

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.106
Κριτικές
7
Like
10.107
Πόντοι
1.686
Εκτός θέματος, είσαι .

Σημασία έχει , ότι οι ιερόδουλες ασκούν την πορνεία

διότι θέλουν να βγάλουν λεφτά.

Έχουν το δικαίωμα αυτό .

Το να μη θέλεις να ήταν η μάνα σου πόρνη, είναι
το ίδιο με το να μη θέλεις να ήταν νεκροθάφτης ο πατέρας σου
από αυτούς που σκάβουν, όχι από αυτούς που εισπράττουν στο γραφείο κηδειών.

Και ο νεκροθάφτης και η πόρνη θέλουν να κάνουν τη δουλειά αυτή
για τα λεφτά .

Το θέμα είναι αν κάνουν το επάγγελμα αυτό με το ζόρι, όχι
αν εσύ εκτιμάς το επάγγελμά τους.

Ε, στην μεγάλη πλειοψηφία, ΔΕΝ το κάνουν με το ζόρι.
Από φιλοχρηματία το κάνουν.
 

mavro_fidi

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2016
Μηνύματα
50
Like
0
Πόντοι
0
Εξομολόγηση μιας πρώην ιερόδουλης: Πώς βγήκα ζωντανή από τη βιομηχανία του σεξ

Μία γυναίκα που επέζησε από τον εφιάλτη της πορνείας περιγράφει στο News247 την εμπειρία της και εξηγεί γιατί ποτέ δεν είναι αργά να αφήσεις πίσω σου την ωμή βία και την εκμετάλλευση

Autumn Burris,πρώην πόρνη.
Γεννήθηκε στην Καλιφόρνια και για χρόνια πουλούσε το κορμί της στο Σαν Φρανσίσκο.

[.....]

Η Survivors 4 Solutions υπάρχει για να διαλύσει τον μύθο ότι εμπόριο λευκής σαρκός είναι «δουλειά» και να τονίσει  ότι είναι εκμετάλλευση και παράβαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων κατά των ανθρώπων που είναι τα θύματα αυτής της εκμετάλλευσης.

]

ή το προαιώνιο καλό, η αναλλοίωτη φύση του ανθρώπου, που κατορθώνει να επιβιώσει μες στο κακό και να βρει την αγάπη. Αλώβητη. Λέγοντας "ψέμματα" στον εαυτό της.

Κάτι τέτοιες γαμάνε τον κόσμο.

Πούτσα στη γαμιόλα! Πούτσα και ξύλο!
 

mavro_fidi

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2016
Μηνύματα
50
Like
0
Πόντοι
0
Η ελληνική εκδοχή:

eimai foititria kai paralila doulevw(pou einai to periergo 8a mou peite oi pio polloi foitites doulevoun)apla i diki mou douleia den einai san ton ipolipwn,exei na kanei me antallagi meta8i eidous kai xrimatwn an 8elete.doulevw se oiko anoxis edw
kai1,5 mina peripou,imouna se mia diskoli periodo kai eixa megali anagi apo xrimata,den i8ela omws na epivarinw tous dikous mou i kalitera i8ela na tous apodei3w oti ta vgazw pera moni mou kai na tous kanw perifanous gia mena,epsaxna doulies kai doulepsa kai "timia" kai "ka8ara" gia na bgalw kapoia xrimata,eftasa kai sto simeio na kanw tris doulies kai na koimamai 4 wres mono etsi wste na prolavainw,imouna poli kala oikonomika(evgaza to mina kai apo tis tris doulies 2100eurw)ekeino ton kairo omws fovera e3ou8enwmeni.elega ligo akoma ligo akoma ipomoni kai stamatas se ligo kairo kai kaneis apla ti mia douleia.imouna xaroumeni pou ta kataferna kala,wspou sinantw mia gnwsti(pou kalitera na min tin sinantousa,milisame tis eipa gia tis doulies)kai mou proteine douleia ston oiko anoxis pou 8a ergazomouna 8 wres me ta idia xrimata pou evgaza kai apo tis tris douleies pou sas eipa pio panw.den 3erw ti epa8a,8olwsa,en8ousiastika kai dextika.prwti mera apla efxomouna na min er8ei se mena pelatis,pragma fisika adinato.eniwsa toso avola kai perierga pou i8ela na ton plakwsw sto 3ilo kai gia auta pou mou lege kai gia to pws ta lege kai genikotera ton tropo tou,eniwsa apla skoupidi.tin prwti mera piga me dio kai meta eniw8a megali aidia gia mena.imouna kleismeni sto mpanio mou gia poli wra kai plenomouna giati eniw8a vrwmiki.den 8imamai me posous exw koimi8ei exw xasei ton ari8mo einai panw apo 50 kapou ekei.egw pou mexri twra eixa mono mia sovari sxesi,me enan an8rwpo eixa oloklirwsei kai eniw8a kala mazi tou,den tou ekana ladia oso imastan mazi,oute to skeftika den eimai tetoios an8rwpos(oso periergo kai an sas akougetai) otan eimai me kapoion den iparxei periptwsi na ton apatisw.kai twra exw vre8ei na exw paei me 50 andres APISTEUTW.den mou aresei auto pou kanw ka8olou pote den mou arese apla ka8e fora pou koimamai me kapoion perimenw pws kai pws na teleiwsei.eimai porni kai den 8elw na me apokalw etsi,to apofeugw isws giati einai i ali8ia kai egw den 8elw na to pistepsw auto.exw katalavei auto ton kairo oti oi andres einai poli gourounia(fisika oxi oloi)toulaxiston oi pelates mou,me antimetwpizoun apla ws ena skevos idonis kai tipota pio pera,me e3eutelizoun,me iponomevoun me kanoun na niw8w ena tipota.den to antexw auto(giati de feugeis 8a mou peite?poios se anagkase na to kaneis?moni sou den to epele3es?ti paraponiesai?) nai ok den me anagkase kaneis alla twra den mporw na figw giati einai kalokairi oi paliwteres feugoun diakopes kai oi kainourgies menoune pisw,episis an den perasoun 2,5 mines den mporw na figw(pragma pou mou eipane twra kai isxirizontai oti mou to 3eka8arisan e3arxis) enw stin arxi mou eipane opoiadipote stigmi to epi8imeis feugeis.enta3ei 8a kanw ipomoni mexri ton augousto meta feugw.einai toso asximi i antimetwpisi mas toso ipotimitiki eisai porni eisai ena tipota me liga logia,ta lene autoi pou erxontai kai ikanopoiountai ektos twn allwn.kai twra fovamai na vgw ekei e3w ws kanonikos pia an8rwpos makria apo auto.8elw na to 3exasw san na min to ezisa pote mou.omws fovamai,poios 8a 8elei na kanei parea me mai porni?kai an to ma8oun oi filoi mou kapoia stigmi?giati kala to kratousa toso kairo an apokalif8w omws?kai an me afisoun?poios 8a 8ele na exei sxesi me emena ean tou elega oti ekana auti ti douleia(douleia?egw to lew etsi,eseis peite to opws 8elete)?pws 8a figei to stigma auto?giati to ekana re gmt?giati?me misw pragmatika sas to lew.exw provlimata me to as8ma mou pou teleutaia exei epidinw8ei kai nomizw oti auto ofeiletai sto agxos kai stin taraxi.exw provlimata ipnou kai ponaei sinexeia to stomaxi mou.niw8w ena tipota,niw8w apotiximeni kai katwteri apo olous esas girw mou.den mporw na skeftomai oti 8a prepei gia enamisi mina akoma na koimamai me allous andres.den 8elw ta lefta tous,den 8elw na agorasw tipota me auta,ta krataw kai 8a ta dwsw se kapoio idrima sto telos,den 8a ta kratisw auta ta lefta,den ta 8elw.apla 3erete kati?8elw na 3anazisw opws prin,pws 8a to kataferw auto?eimai poli xalia,niw8w pws 8elw na pe8anw.exw a3ia arage twra ws an8rwpos?metraw?an me anagnwrisei kapoios pelatis kapou kai pei kati?an to ma8oun oi dikoi mou an8rwpoi opws filoi,kapoios filos sto mellon?kai an me aporripsoun gia auto?fovamai!pws ta exw kanei etsi?

και την παραμικρή υπόνοια να έχω ότι ένα κείμενο είναι ψεύτικο, δεν το λέω γιατί γνωρίζω από πρώτο χέρι τι σημαίνει να λες την αλήθεια και να σου λένε ότι λες ψέμματα.

Άρα παίρνω ως δεδομένο ότι λέει την αλήθεια. Και αναρωτιέμαι: με το πάθος και την ΑΝΑΓΚΗ που έχει ο κόσμος για χρήμα σήμερα, που χάνει σπίτια, παιδιά κι οικογένεια, γιατί δεν το ρίχνει στην πορνεία όπως η παραπάνω κοπέλα;

Το χρήμα είναι επαρκής λόγος για να βγει κανείς στην πορνεία; εγώ νομίζω ότι όχι. Χρειάζεται και μια κάποια προδιάθεση -δε λέω κλίση- η οποία δεν είναι του παρόντος να κάθομαι ν' αναλύω.

Το ότι βγάζει κάποιος χρήματα από την πορνεία, δεν σημαίνει ότι την επέλεξε για αυτόν τον λόγο. Την επέλεξε γιατί μπορούσε να την επιλέξει. Το χρήμα έπεται.

Άρα το κείμενο από κάπου μπάζει: τοποθετεί στην αρχή, ως αιτία δηλαδή, το πλεονέκτημα που έπεται.
 

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.337
Πόντοι
28.786
Εκτός θέματος, είσαι .

Σημασία έχει , ότι οι ιερόδουλες ασκούν την πορνεία

διότι θέλουν να βγάλουν λεφτά.

Έχουν το δικαίωμα αυτό .

Το να μη θέλεις να ήταν η μάνα σου πόρνη, είναι
το ίδιο με το να μη θέλεις να ήταν νεκροθάφτης ο πατέρας σου
από αυτούς που σκάβουν, όχι από αυτούς που εισπράττουν στο γραφείο κηδειών.

Και ο νεκροθάφτης και η πόρνη θέλουν να κάνουν τη δουλειά αυτή
για τα λεφτά .

Το θέμα είναι αν κάνουν το επάγγελμα αυτό με το ζόρι, όχι
αν εσύ εκτιμάς το επάγγελμά τους.

Ε, στην μεγάλη πλειοψηφία, ΔΕΝ το κάνουν με το ζόρι.
Από φιλοχρηματία το κάνουν.

Ολοι οι σνθρωποι τη δουλεια τους για να βγαλουν λεφτα τη κανουν φιλε. Αυτο προφανες είναι και συμφωνουμε.

Επισης συμφωνουμε οτι ειναι ουσιαστικο αν καποια κανει αυτη τη δουλεια με το ζορι η οχι. Στη δευτερη παραγραφο του πρωτου ποστ μου αυτο γραφω διαχωριζοντας τη πορνεια απο τη καταναγκαστικη πορνεια (trafficing).

Δεν πιστεύω οτι ειμαι ομως εκτος θεματος. Η πορνεία αναγνωριζεται και γινεται ανεκτη σιωπηρα απο την κοινωνια ως νομιμη υπο προυποθεσεις. Αλλα παραληλα μεσω μιας τεραστιας μαλακισμενης προκαταλειψης την θεωρει την ιδια στιγμή ανηθικη.

Μια απολυτη υποκρισια. Ενας τεραστιος στρουθοκαμηλισμος. Αυτη ειναι η βαση του προβληματος πιστεύω !!
 

mavro_fidi

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2016
Μηνύματα
50
Like
0
Πόντοι
0
Ο αντίλογος σε αυτά που γράφω παραπάνω απο κάποια αλάνια της πιάτσας (με τα οποία αρέσκομαι συχνά να μιλάω )   και που ''έχουν γράψει χιλιόμετρα'' στη δοκιμασία που λέγεται ζωή, θα μπορούσε να είναι ο παρακάτω.

"Καλά μας τα λες αυτά τα ''θεωρητικά'' ρε μάγκα. Αλλά για πες μας τώρα κάτι άλλο. Πως θα σου φαινόταν η μάνα σου η η αδελφή σου να ''ασκούσε'' το παραπάνω ''λειτούργημα''  "??

Θα προσπαθούσα να την υποστηρίξω και να τη βοηθήσω όπως θα 'πρεπε.
Αν ήθελε να βγει από την πορνεία, θα τη βοηθούσα.
Αν ήθελε να παραμείνει, θα έκανα ό,τι κάνω και τώρα.
 

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.337
Πόντοι
28.786
Θα προσπαθούσα να την υποστηρίξω και να τη βοηθήσω όπως θα 'πρεπε.
Αν ήθελε να βγει από την πορνεία, θα τη βοηθούσα.
Αν ήθελε να παραμείνει, θα έκανα ό,τι κάνω και τώρα.

:hi:
Εσυ και εγώ ναι. Καποιοι αλλοι φιλοι ναί !!

Η πλειοψηφία ομως ??
Εκεί ειναι το πρόβλημα !!

Χρειαζεται ακομη χρονος για να "ωριμασει" η κοινωνια σε αυτό το θεμα !!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom