Paktosis
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Νοε 2011
- Μηνύματα
- 627
- Κριτικές
- 29
- Like
- 2
- Πόντοι
- 16
Τα παληκάρια εκεί στη Forthnet δεν υπάρχουν τελικά!!!
Παίρνουν από ένα δικηγορικό γραφείο-εισπρακτική την μητέρα μου στης οποίας το όνομα είναι η γραμμή και της λένε έχετε ένα χρέος 117 ευρώ
προς τη Forthnet και παρακαλώ να το τακτοποιήσετε άμεσα! Με παίρνει τηλέφωνο αγχωμένη καθώς εγώ τα χειρίζομαι αυτά και μου λέει έτσι κι έτσι.
Παίρνω στην εισπρακτική τηλέφωνο και μου επιβεβαιώνει το χρέος και να πάω σε κάποιο κατάστημα να το ρυθμίσω. Μπαίνω ο δόλιος στο Ε-Bill δεν
βλέπω κάτι. Τι σκατά αναρωτιέμαι και τους παίρνω τηλέφωνο. Μετά από 15' λεπτά αναμονής ακούω το πολυπόθητο πως μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε?
Εξηγώ τι έγινε και τι μου απαντάει ο παλήκαρος, καλά από το δικηγορικό γραφείο δεν σας είπαν για ποιο λόγο χρωστάτε?
Όχι του λέω και με βαριά καρδιά το ψάχνει και μου ανακοινώνει ότι έχετε ένα χρέος από το 2007 !!! Από ένα προπληρωμένο κιόλας πακέτο συνδρομής adsl
Εννοείται ότι έθεσα όλα τα εύλογα ερωτήματα, του τύπου τώρα το θυμηθήκατε? γιατί δεν μου το τιμολογήσατε? μα αφού είμαι ακόμα πάροχος σας (μάλλον όχι για πολύ ακόμα)
πως γίνεται να μην εμφανίζεται πουθενά κι άλλα τέτοια. Η απάντηση ήταν δεν γνωρίζω, αυτήν την καρτέλα μου έστειλαν από το λογιστήριο! Άντε εγώ να αποδείξω τώρα ότι δεν
είμαι ελέφαντας. Που να βρω αποδείξεις μετά από τόσο καιρό? Σκέφτομαι να τους γράψω στα παπάρια μου... Υπάρχει περίπτωση να βρω μπελά?
Τα χρέη προς ιδιώτες πότε διαγράφονται? Γνωρίζει κάποιος?
Η μόνη αλλάγη που έγινε πριν κανα 2μήνες είναι ότι μετέφερα τη γραμμή στο όνομα μου από της μητέρας μου.
Και να φανταστεί κανείς ότι είμαι πελάτης από το 2007 στους καραγκιόζηδες αδιαλείπτως.
Παίρνουν από ένα δικηγορικό γραφείο-εισπρακτική την μητέρα μου στης οποίας το όνομα είναι η γραμμή και της λένε έχετε ένα χρέος 117 ευρώ
προς τη Forthnet και παρακαλώ να το τακτοποιήσετε άμεσα! Με παίρνει τηλέφωνο αγχωμένη καθώς εγώ τα χειρίζομαι αυτά και μου λέει έτσι κι έτσι.
Παίρνω στην εισπρακτική τηλέφωνο και μου επιβεβαιώνει το χρέος και να πάω σε κάποιο κατάστημα να το ρυθμίσω. Μπαίνω ο δόλιος στο Ε-Bill δεν
βλέπω κάτι. Τι σκατά αναρωτιέμαι και τους παίρνω τηλέφωνο. Μετά από 15' λεπτά αναμονής ακούω το πολυπόθητο πως μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε?
Εξηγώ τι έγινε και τι μου απαντάει ο παλήκαρος, καλά από το δικηγορικό γραφείο δεν σας είπαν για ποιο λόγο χρωστάτε?
Όχι του λέω και με βαριά καρδιά το ψάχνει και μου ανακοινώνει ότι έχετε ένα χρέος από το 2007 !!! Από ένα προπληρωμένο κιόλας πακέτο συνδρομής adsl
Εννοείται ότι έθεσα όλα τα εύλογα ερωτήματα, του τύπου τώρα το θυμηθήκατε? γιατί δεν μου το τιμολογήσατε? μα αφού είμαι ακόμα πάροχος σας (μάλλον όχι για πολύ ακόμα)
πως γίνεται να μην εμφανίζεται πουθενά κι άλλα τέτοια. Η απάντηση ήταν δεν γνωρίζω, αυτήν την καρτέλα μου έστειλαν από το λογιστήριο! Άντε εγώ να αποδείξω τώρα ότι δεν
είμαι ελέφαντας. Που να βρω αποδείξεις μετά από τόσο καιρό? Σκέφτομαι να τους γράψω στα παπάρια μου... Υπάρχει περίπτωση να βρω μπελά?
Τα χρέη προς ιδιώτες πότε διαγράφονται? Γνωρίζει κάποιος?
Η μόνη αλλάγη που έγινε πριν κανα 2μήνες είναι ότι μετέφερα τη γραμμή στο όνομα μου από της μητέρας μου.
Και να φανταστεί κανείς ότι είμαι πελάτης από το 2007 στους καραγκιόζηδες αδιαλείπτως.