Εσύ δεν έχεις καταλάβει, ούτε καν ποιο είναι το θέμα της συζήτησης !
Τι σχέση έχει το ζήτημα των διαφορων
ΑΝΤΡΩΝ - ΓΥΝΑΙΚΩΝ
με τη διαφορά Ευρωπαίων -Ασιατών - Μαύρων ;
Όταν συζητάς π.χ. τις διαφορές του
αρσενικού λιονταριού
(σε τι ακριβώς διαφέρει) από την θηλυκη λέαινα ,
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ; με το θέμα, των διαφορων των λιονταριών της Αφρικής
με τα λιοντάρια που ζουν στην Ασία
; ;;
Αλλο το ένα θέμα ,διαφορετικό το άλλο !
Όσον αφορά τα περί κλασικής μουσικής ,το copy-paste από την Wikipedia
δεν φτάνει για να έχεις αποψη !
Τα παπαγαλάκια της Wikipedia δεν μπορούν να διαμορφώσουν άποψη
με την αντιγραφή .
Η πιο γνωστή γυναικα μαέστρος είναι η Γιαπωνέζα Ουτσίντα και οι άλλες που ανέφερες
είναι σχεδόν άγνωστες .Κανένας ρατσισμός δεν υπάρχει ,διότι ο ήχος
δεν έχει χρώμα ,ούτε μυρωδιά .
Όσον αφορά τη κλασική Μουσική ,αν πας μια βόλτα στα Ωδεία ,θα δεις ότι
οι γυναίκες είναι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ από τους άντρες .
Στα ρεσιτάλ οι γυναίκες σολίστ είναι περισσότερες από τους άντρες σολιστ.
Και το " προϊον " που είναι η μουσική ,αποτυπώνεται σε ένα CD και είναι
ανεξάρτητο από το φύλο ,δεν ..."μυρίζει " αντρικό ή γυναικείο σώμα .
Αν το προϊον είναι καλό ,πωλείται ανεξάρτητα από το φύλο.
Ωστόσο οι ΜΑΕΣΤΡΟΙ είναι 99,9 % ΑΝΤΡΕΣ παρότι οι μουσικοί στα Ωδεία είναι
περισσότεροι του γυναικείου φύλου.
Οι γυναίκες δεν πάνε να γίνουν μαέστροι ,ούτε έχουν ικανότητες μαέστρου γενικά
και έτσι οι μαέστροι είναι άντρες .
Ενώ π.χ. υπάρχουν πολλές διάσημες γυναίκες σολίστ ,σχεδόν ανύπαρκτες
είναι οι γυναίκες μαεστροι .
Αν και τώρα δεν κατάλαβες το θέμα , ρώτα κανένα συμφοιτητή σου να στο εξηγήσει .
Ούτε η κοινωνία ,ούτε η Εκκλησία κτλ ...εμποδίζουν τις γυναίκες
να γίνουν ...μαέστροι ,και μάλιστα
στα Ωδεία οι κοπέλες είναι
περισσότερες από τους άντρες ,
αλλά τελικά οι μαέστροι
είναι > 99 % αντρες .