Νέα

Greek school...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα DIKY
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 263
  • Εμφανίσεις 13K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

punter

Μέλος
Εγγρ.
12 Νοε 2007
Μηνύματα
2.048
Like
11
Πόντοι
16
Ασε τώρα,εδώ στην Κίνα είχαν Μάο και βλέπεις οτι ανέκαμψαν σε 15 χρόνια.Παράγουν τα πάντα.Η Ιαπωνία και η Γερμανία είχαν καταστραφεί στον πόλεμο και σε 10 χρόνια άρχισαν ξανά να γαμούν και να δέρνουν.Οι Ιάπωνες πριν από 120 χρόνια είχαν ακόμα φεουδαρχία,ήταν όπως ήμασταν εμείς το 1200 μ.Χ.Και μέσα σε 30 χρόνια απέκτησαν βιομηχανία και ανταγωνιστικά προιόντα.

Ο,τι και να πεις ο δείκτης νοημοσύνης είναι τροχοπέδη.Τώρα πώς καταλήξαμε από τους αρχαίους σούπερ ευφυείς Ελληνες στο σημερινό χάλι είναι μεγάλη ιστορία.Βασικά κατά τη γνώμη μου έγινε αρνητική φυσική επιλογή,επιβίωναν δηλαδή οι πιο βλάκες λόγω ειδικών ιστορικών συνθηκών και αυτό κράτησε για αιώνες,ίσως από το δέκατο τρίτο αιώνα κιόλας.Επίσης έγιναν μίξεις με λαούς χαμηλού δείκτη νοημοσύνης όπως οι Τούρκοι και οι Αλβανοί που σίγουρα επηρρέασαν το μέσο όρο.

+1000

Απλα εχουμε βρει το παραμυθι εμεις... Δεν θελουμε να δουλεψουμε, θελουμε 3 μερα, απεργιες, καλοκαιρια μονο μπανακι, κλπ κλπ.... Δεν λεω οτι δεν ειναι καλο αυτο, αλλα το αποτελεσμα το βλεπουμε. Οι (τότε) Γερμανοι, Κινεζοι, Ιαπωνες δεν τα ειχαν κ δεν τα εχουνε αυτα κ γι αυτο γαμανε κ δερνουνε.

Παραγουμε ελιες κ αγοραζουμε μηχανες. Αυτο ξερω εγω.
 

paterjohn

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2007
Μηνύματα
603
Like
0
Πόντοι
6
υπαρχει και αι κιου συναισθηματικης ευφυιας ..... για δεσ που κατατασεται εκει ο ελληνσς? ΑΡΝΟΥΜΕ οτι ο Ελληνας ειναι βλακας ! ολοι μας αρνουμαστε και αυτο δεν ειναι βλακεια ! Κατι εχουμε και εμεις σημαντικοτατο . Ψαχτε το λιγο ......
Ο δείκτης ευφυίας αυξάνεται παγκοσμίως.Φυσικά και τώρα είναι ευφυέστεροι οι μαθητές από ό,τι στη δεκαετία του '60.Αυτό ισχύει για όλες τις χώρες.
Τώρα για τα οικτρά αποτελέσματα στους διεθνείς διαγωνισμούς ευθύνεται ο χαμηλός δείκτης νοημοσύνης των Ελλήνων.Ο Ελληνας έχει κατά μέσο όρο IQ 92.Πού να συναγωνιστεί το Φιλανδό με 105,το Γερμανό με 108 ή τον Ιάπωνα με 106?Ακόμα και ο Κορεάτης έχει 105,ο Κινέζος 104.Δηλαδή όλοι οι δυτικοευρωπαίοι και οι ασιάτες της Απω Ασίας τον έχουν τον Ελληνα για πλάκα.Για αυτό κει ο τελευταίος πατώνει σε όλους τους διαγωνισμούς.Οπως πατώνει και ο Ιταλός με δείκτη ευφυίας 93.Οπως και ο Τούρκος που έχει 90.Οπως και ο Σέρβος με 91.Ολοι αυτοί οι λαοί είναι καταδικασμένοι στους ακαδημαικούς διαγωνισμούς.
Θα μου πεις γιατί δεν τα λέει κανείς αυτά.Εμ,και γιατί να τα πούνε?Ο Αλβανός έχει ίδιο δείκτη με τον Ελληνα,για αυτό είναι φυσικό αλβανάκια να βγαίνουν άριστα αφού έχουν και αυτοί το ίδιο ποσοστό αρίστων στο γενικό πληθυσμό.Αν είχαμε στην Ελλάδα Ιάπωνες ή Κινέζους μετανάστες ή πολλούς Πολωνούς,θα μας πήδαγαν.Θα έπαιρναν τις πρώτες θέσεις παντού.Τέλος πάντων.

Για την παιδεία.Το σχολείο δε θα το χτυπήσουνε ποτέ όσο το ελληνικό πανεπιστήμιο γιατί εκεί σπουδάζουν τα τέκνα της μέσης τάξης.Οπότε βρίζοντας το σχολείο είναι σα να βρίζουν τους εαυτούς τους.Το πανεπιστήμιο που δεν περνάνε χάρη στις πανελλήνιες,το βρίζουν απεριόριστα.
Εντάξει τους ξέρουμε τους καραγκιοζοπαίχτες.
 

Athens1

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2006
Μηνύματα
655
Like
1
Πόντοι
6
+1000

Απλα εχουμε βρει το παραμυθι εμεις... Δεν θελουμε να δουλεψουμε, θελουμε 3 μερα, απεργιες, καλοκαιρια μονο μπανακι, κλπ κλπ.... Δεν λεω οτι δεν ειναι καλο αυτο, αλλα το αποτελεσμα το βλεπουμε. Οι (τότε) Γερμανοι, Κινεζοι, Ιαπωνες δεν τα ειχαν κ δεν τα εχουνε αυτα κ γι αυτο γαμανε κ δερνουνε.

Παραγουμε ελιες κ αγοραζουμε μηχανες. Αυτο ξερω εγω.

ελιές ? έχεις υπόψη για τι ανισορροπία του ισοζυγίου εισαγωγών - εξαγωγών μιλάμε ?  1 προς 4 .... 1 εξάγουμε 4 εισάγουμε ... τι μπορεί να αγοράσει αυτη η χώρα ?  σαν χώρα με δανεικά κινούμεθα και ζούμε.  256 δισ Ευρω το δημόσιο χρέος ...

αρα αυτα που ΕΣΥ ξέρεις με ελιές και μηχανήματα να τα ξεχάσεις .... απλά δεν ισχύουν ... με δανεικά ζουν ολοι οι έλληνες και η ελλάδα ....

και γιάυτο το σημερινό ελληνικό σχολειο  είναι το χειρότερο της ευρώπης ... δυτικής και πρωην ανατολικής ... ακομη και της τουρκικής ....
 

Athens1

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2006
Μηνύματα
655
Like
1
Πόντοι
6
υπαρχει και αι κιου συναισθηματικης ευφυιας ..... για δεσ που κατατασεται εκει ο ελληνσς? ΑΡΝΟΥΜΕ οτι ο Ελληνας ειναι βλακας ! ολοι μας αρνουμαστε και αυτο δεν ειναι βλακεια ! Κατι εχουμε και εμεις σημαντικοτατο . Ψαχτε το λιγο ......

μάθε πρώτα ελληνική ορθογραφία, συντακτικό και γλαφυρή έκφραση και έλα ύστερα να μας μιλήσεις για την ... συναισθηματική ευφυία των ελλήνων .....
εγω προσωπικά το έψαξα, όπως συμβουλεύεις, και δεν εντόπισα το σημαντικότατο στοιχείο του .... ελληνα ....
Το ελληνικό σχολείο βρίσκεται στην χειρότερο κατάσταση απο καταβολής παιδείας ταυτιζόμενο με την πορεία της χώρας ως κράτος ....
 

Athens1

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2006
Μηνύματα
655
Like
1
Πόντοι
6
Tο “βαθύ κράτος” της αμάθειας

του Χρήστου Κάτσικα

Βρισκόμαστε, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, μπροστά σ΄ ένα εκπαιδευτικό παράδοξο: οι μαθητές μας "οικοδομούν" τη γνώση τους στο τρίγωνο "σχολείο-φροντιστήριο-ιδιαίτερο", "ροκανίζουν" την εφηβεία τους με "γερμανικά ωράρια" ασκήσεων και εξετάσεων, μπαζώνουν τον οικογενειακό προϋπολογισμό με υπέρογκα φροντιστηριακά έξοδα, κι όμως δε μαθαίνουν.

Τα τελευταία χρόνια, στο Ελληνικό σχολείο, φαίνεται να «ανασυγκροτείται» ένας πρώιμος αναλφαβητισμός, μέσα σε μια γενιά που υποστηρίζεται ότι «κολυμπάει» στις δυνατότητες και τις ευκαιρίες των «υπερλεωφόρων» της πληροφορίας.

Αναφερόμαστε σ΄ ένα ολοένα και αυξανόμενο τμήμα μαθητών μας που αδυνατούν να αρθρώνουν συνεχή λόγο, να ελέγχουν και να λογικοποιούν τις σκέψεις τους χωρίς χάσματα και αντιφάσεις, να κάνουν λογικές αφαιρέσεις ή να κατανοούν γραπτά κείμενα εκτός από τα υποτυπώδη, που σκοντάφτουν σε ερωτήσεις που απαιτούν κρίση. Το ζήτημα είναι πάρα πολύ σοβαρό, καθώς στη γενίκευση του φαινομένου μπορούμε να μιλήσουμε για την εφιαλτική προοπτική μιας τεχνολογικώς υπεραναπτυγμένης και παράλληλα πειθαρχημένης κοινωνίας "κατακερματισμένων ανθρώπων" - υπηκόων, ένα είδος "προσοντούχων αγραμμάτων" και αργότερα «σοφών άσχετων».

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια διαδικασία απόκτησης ενός συνόλου γνώσεων αλλά πρέπει να είναι και η κριτική ανάγνωση και του κόσμου με αυτές τις γνώσεις αλλά και των γνώσεων σε σχέση με τον κόσμο. Σύμφωνα με τον Paulo Freire ο στόχος της εκπαιδευτικής διαδικασίας πρέπει να βοηθάει τους μαθητευόμενους «να διαβάσουν τη λέξη και τον κόσμο ταυτόχρονα».

Διαφορετικά, δημιουργούνται από τα σχολεία και τα πανεπιστήμια ειδικοί που είναι «ημιαναλφάβητοι» γιατί μπορούν να «διαβάσουν τη λέξη», αλλά είναι αξιοθρήνητα ανίκανοι να διαβάσουν τον κόσμο. Είναι σε θέση να διαβάσουν τα κείμενα της ειδικότητας τους, αλλά δεν κατανοούν τον κόσμο.

Τα ερωτήματα που τίθενται είναι σαφή:

• Ποιοι είναι οι οικονομικοί, κοινωνικοί και εκπαιδευτικοί όροι που βρίσκονται στον πυρήνα αυτού του προβλήματος;

• Πως η διαπίστωση της εκπαίδευσης της αμάθειας οργανώνεται από τις σειρήνες της εκπαιδευτικής τρομολαγνείας και προβάλλεται από τις κυρίαρχες κοινωνικές δυνάμεις οι οποίες, γνωρίζοντας καλά τα οχυρά των νοημάτων, θέλουν να ξαναμοιράσουν την τράπουλα;

H αντίληψη αυτή επιβαρύνεται με την πρόσδοση ενός εργαλειακού χαρακτήρα στη γνώση καθώς ταυτίζει τις έννοιες “μόρφωση” και “επανεκπαίδευση” με την παροχή γνώσεων και δεξιοτήτων χρηστικού χαρακτήρα, δηλαδή, άμεσα εφαρμόσιμων στην αγορά εργασίας.

 

mounakiasgr

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2006
Μηνύματα
616
Like
4
Πόντοι
6
μάθε πρώτα ελληνική ορθογραφία, συντακτικό και γλαφυρή έκφραση και έλα ύστερα να μας μιλήσεις για την ... συναισθηματική ευφυία των ελλήνων .....
εγω προσωπικά το έψαξα, όπως συμβουλεύεις, και δεν εντόπισα το σημαντικότατο στοιχείο του .... ελληνα ....
Το ελληνικό σχολείο βρίσκεται στην χειρότερο κατάσταση απο καταβολής παιδείας ταυτιζόμενο με την πορεία της χώρας ως κράτος ....

Εσύ που ξέρεις καλά ορθογραφία, συντακτικό και προφανώς γνωρίζεις -στη φαντασία σου μάλλον- καλύτερα την ελληνική γλώσσα από αυτόν που νουθετείς, μπορείς να μου πεις τι σημαίνει να μάθει "γλαφυρή έκφραση"; Και γιατί όχι "ορθή" ή "λυρική" ή "επική" ή ότι σκατά ακόμα μπορεί να περάσει από το μυαλό μας; Γιατί του κάνεις τον έξυπνο, ενώ στην πραγματικότητα μάλλον κι εσύ χρειάζεσαι μερικά μαθηματάκια; Μήπως για τον ίδιο λόγο που κάνεις τον έξυπνο και στα θέματα του ελληνικού σχολείου, τα οποία επίσης δεν τα γνωρίζεις καθόλου; Μήπως γιατί κι εσύ είσαι ένας από τους μάγκες που μόλις πέρασαν τα σύνορα, έκαναν σαν τη μύγα κώλο κι έχεσαν τον κόσμο όλο;
Καλά κάνει και σε μπινελικώνει ο gamaomanoules και απ ότι βλέπω το ίδιο θα κάνει και απόψε. Α, και για να μη μου αρχίσεις τις μαλακίες του στυλ "είμαι σπουδαίος γιατί είμαι στο εξωτερικό", να σου πω ότι κι εγώ δεν είμαι στην Ελλάδα.
 

Athens1

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2006
Μηνύματα
655
Like
1
Πόντοι
6
Εσύ που ξέρεις καλά ορθογραφία, συντακτικό και προφανώς γνωρίζεις -στη φαντασία σου μάλλον- καλύτερα την ελληνική γλώσσα από αυτόν που νουθετείς, μπορείς να μου πεις τι σημαίνει να μάθει "γλαφυρή έκφραση"; Και γιατί όχι "ορθή" ή "λυρική" ή "επική" ή ότι σκατά ακόμα μπορεί να περάσει από το μυαλό μας; Γιατί του κάνεις τον έξυπνο, ενώ στην πραγματικότητα μάλλον κι εσύ χρειάζεσαι μερικά μαθηματάκια; Μήπως για τον ίδιο λόγο που κάνεις τον έξυπνο και στα θέματα του ελληνικού σχολείου, τα οποία επίσης δεν τα γνωρίζεις καθόλου; Μήπως γιατί κι εσύ είσαι ένας από τους μάγκες που μόλις πέρασαν τα σύνορα, έκαναν σαν τη μύγα κώλο κι έχεσαν τον κόσμο όλο;
Καλά κάνει και σε μπινελικώνει ο gamaomanoules και απ ότι βλέπω το ίδιο θα κάνει και απόψε. Α, και για να μη μου αρχίσεις τις μαλακίες του στυλ "είμαι σπουδαίος γιατί είμαι στο εξωτερικό", να σου πω ότι κι εγώ δεν είμαι στην Ελλάδα.

η έκφραση και η γραφή σε χαρακτηρίζουν ...

να πω οτι απαξιώ να σου απαντησω ?  ουτε αυτο δεν αξίζουν τα λεγόμενά σου ....
 

Athens1

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2006
Μηνύματα
655
Like
1
Πόντοι
6
Εσύ που ξέρεις καλά ορθογραφία, συντακτικό και προφανώς γνωρίζεις -στη φαντασία σου μάλλον- καλύτερα την ελληνική γλώσσα από αυτόν που νουθετείς, μπορείς να μου πεις τι σημαίνει να μάθει "γλαφυρή έκφραση"; Και γιατί όχι "ορθή" ή "λυρική" ή "επική" ή ότι σκατά ακόμα μπορεί να περάσει από το μυαλό μας; Γιατί του κάνεις τον έξυπνο, ενώ στην πραγματικότητα μάλλον κι εσύ χρειάζεσαι μερικά μαθηματάκια; Μήπως για τον ίδιο λόγο που κάνεις τον έξυπνο και στα θέματα του ελληνικού σχολείου, τα οποία επίσης δεν τα γνωρίζεις καθόλου; Μήπως γιατί κι εσύ είσαι ένας από τους μάγκες που μόλις πέρασαν τα σύνορα, έκαναν σαν τη μύγα κώλο κι έχεσαν τον κόσμο όλο;
Καλά κάνει και σε μπινελικώνει ο gamaomanoules και απ ότι βλέπω το ίδιο θα κάνει και απόψε. Α, και για να μη μου αρχίσεις τις μαλακίες του στυλ "είμαι σπουδαίος γιατί είμαι στο εξωτερικό", να σου πω ότι κι εγώ δεν είμαι στην Ελλάδα.

αλλά ... προιόν της ελληνικής παιδείας και εσεις ....

χαρακτηριστικό ...
 

Athens1

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2006
Μηνύματα
655
Like
1
Πόντοι
6
Εσύ που ξέρεις καλά ορθογραφία, συντακτικό και προφανώς γνωρίζεις -στη φαντασία σου μάλλον- καλύτερα την ελληνική γλώσσα από αυτόν που νουθετείς, μπορείς να μου πεις τι σημαίνει να μάθει "γλαφυρή έκφραση"; Και γιατί όχι "ορθή" ή "λυρική" ή "επική" ή ότι σκατά ακόμα μπορεί να περάσει από το μυαλό μας; Γιατί του κάνεις τον έξυπνο, ενώ στην πραγματικότητα μάλλον κι εσύ χρειάζεσαι μερικά μαθηματάκια; Μήπως για τον ίδιο λόγο που κάνεις τον έξυπνο και στα θέματα του ελληνικού σχολείου, τα οποία επίσης δεν τα γνωρίζεις καθόλου; Μήπως γιατί κι εσύ είσαι ένας από τους μάγκες που μόλις πέρασαν τα σύνορα, έκαναν σαν τη μύγα κώλο κι έχεσαν τον κόσμο όλο;
Καλά κάνει και σε μπινελικώνει ο gamaomanoules και απ ότι βλέπω το ίδιο θα κάνει και απόψε. Α, και για να μη μου αρχίσεις τις μαλακίες του στυλ "είμαι σπουδαίος γιατί είμαι στο εξωτερικό", να σου πω ότι κι εγώ δεν είμαι στην Ελλάδα.

μήπως επίσης πρέπει να αναρωτηθώ που είναι ο mod και τι στάση τηρεί στα προβλητικά μηνύματα ?

η και εδω ισχύει το .... μεταξύ μας ... μεταξά....
 

Kman

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
653
Like
6
Πόντοι
6
Ηρεμα παιδιά να βάλουμε μερικά πράγματα στη θέση τους.Οτι ο Ελληνας έχει χαμηλή ευφυία με την ακαδημαική έννοια δε σημαίνει οτι είναι βλάκας.Υπάρχουν άλλα είδη ευφυίας όπως η κιναισθητική(π.χ. ποδοσφαιριστής),η μουσική,η συναισθηματική(μάνατζερ,πωλητής) κτλ.Απλώς ο Ελληνας υστερεί στην ακαδημαική ευφυία.
Πρακτικά αυτό σημαίνει οτι αν ας πούμε δώσετε εξετάσεις στα ίδια θέματα με Ιάπωνες,οι τελευταίοι θα σας ξετινάξουν.Αν πάρεις 10 Ελληνες μέσους μαθητές και τους βάλεις να δώσουν με 10 Κορεάτες μέσους μαθητές και πεις οτι οι μισοί θα κοπούν,το αποτέλεσμα θα είναι να κοπούν 8 Ελληνες και 2 Κορεάτες.Αυτό δείχνει η διαφορά του δείκτη ευφυίας με την ακαδημαική έννοια(αυτού που μετράνε τα τεστ ευφυίας).

Τώρα οι πιο πολλοί πλούσιοι δεν έχουν καθόλου υψηλό δείκτη ευφυίας,για την ακρίβεια έχουν μέσο δείκτη ευφυίας.(γιατί συμβαίνει αυτό είναι άλλη ιστορία).Π.χ. ο Ωνάσης υπήρξε μέτριος μαθητής και πάτωνε στις εξετάσεις.
Αντίθετα ένας επιστήμονας έχει πάντα υψηλό δείκτη ευφυίας(πάνω από 120).Αυτό είναι λογικό γιατί ο δείκτης μετράει τις ικανότητες που συνδέονται με την επιστημονική σκέψη(λογική ικανότητα,αναλυτική ικανότητα,μαθηματική κτλ).
Ετσι ας πούμε ο μέσος φοιτητής του ΜΙΤ έχει IQ 131.Ο μέσος φοιτητής νομικής του Harvard έχει IQ 128.
Εκεί είναι το πρόβλημα του Ελληνα.Λόγω χαμηλού δείκτη νοημοσύνης αποτυγχάνει να εισαχθεί σε κορυφαία ιδρύματα ώστε να παραγάγει κάποια έρευνα ή έστω να εξελιχθεί.Στο περιβάλλον του διεθνούς ανταγωνισμού που παίζουν Ιάπωνες,Κινέζοι,Ευρωπαίοι με υψηλούς δείκτες τα πράγματα είναι πολύ άσχημα για τους Ελληνες,όπως ακριβώς είναι πολύ ευνοικά για τους Ασιάτες που θα είχαν σαρώσει όλες τις σχολές εάν δε λαμβάνονταν σκόπιμα μέτρα για τον αποκλεισμό τους.

Δηλαδή η Ελλάδα είναι πίσω σε τεχνολογίες,έρευνα κτλ και ο βασικός λόγος είναι ο χαμηλός δείκτης ευφυίας του μέσου όρου.Αυτό δε σημαίνει οτι οι Ελληνες δε μπορούν να διαπρέψουν σε άλλους τομείς όπως εμπόριο,υπηρεσίες κτλ όπου δεν απαιτείται υψηλός δείκτης ευφυίας.
 

J_blues

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2007
Μηνύματα
66
Like
0
Πόντοι
0
μάθε πρώτα ελληνική ορθογραφία, συντακτικό και γλαφυρή έκφραση και έλα ύστερα να μας μιλήσεις για την ... συναισθηματική ευφυία των ελλήνων .....
εγω προσωπικά το έψαξα, όπως συμβουλεύεις, και δεν εντόπισα το σημαντικότατο στοιχείο του .... ελληνα ....
Το ελληνικό σχολείο βρίσκεται στην χειρότερο κατάσταση απο καταβολής παιδείας ταυτιζόμενο με την πορεία της χώρας ως κράτος ....

Ενω σε γενικες γραμμες συμφωνω με τις αποψεις που διατυπωνεις, πρεπει να πω οτι φοβαμαι πως τα προσβλητικα μηνυματα αρχιζουν απο αυτο εδω το ποστ σου, εκτος και αν το να λες σε καποιον ΄΄μαθε πρωτα ελληνικη ορθογραφια΄΄ δεν το θεωρεις προσβλητικο.
 

mounakiasgr

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2006
Μηνύματα
616
Like
4
Πόντοι
6
αλλά ... προιόν της ελληνικής παιδείας και εσεις ....

χαρακτηριστικό ...

Μάλιστα... Αφού σας πείραξε το ύφος μου αγαπητέ, να το αλλάξω. Αρχικά ελπίζω να με συγχωρήσετε για το μη "γλαφυρό" μου ύφος. Είμαι, βλέπετε, ένα προιόν της ελληνικής παιδείας (μήπως εννοείτε του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος; για ξανασκεφτείτε το...). Εσείς ποιας παιδείας είστε γόνος αγαπητέ;
Επίσης, μήπως θα μπορούσατε να μου απαντήσετε στο ερώτημα που σας έθεσα στο προηγούμενο κατάπτυστο μήνυμά μου; Τι σχέση έχει η γλαφυρή έκφραση με αυτά που ζητάτε από τον συνομιλητή σας να μάθει; Γιατί αν κάποιος θέλει να είναι κριτής των άλλων όσον αφορά στην γνώση και κατοχή της ελληνικής γλώσσας, το λιγότερο που πρέπει να κάνει ο ίδιος, είναι να ξέρει να την χρησιμοποιεί ο ίδιος άψογα. Έχω λάθος;
 

Athens1

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2006
Μηνύματα
655
Like
1
Πόντοι
6
Ενω σε γενικες γραμμες συμφωνω με τις αποψεις που διατυπωνεις, πρεπει να πω οτι φοβαμαι πως τα προσβλητικα μηνυματα αρχιζουν απο αυτο εδω το ποστ σου, εκτος και αν το να λες σε καποιον ΄΄μαθε πρωτα ελληνικη ορθογραφια΄΄ δεν το θεωρεις προσβλητικο.

όχι δεν το θεωρώ αν πραγματικά ισχύει και διαπιστώνεται απο την γραφή του συνομιλητή ..
 

mounakiasgr

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2006
Μηνύματα
616
Like
4
Πόντοι
6
Ηρεμα παιδιά να βάλουμε μερικά πράγματα στη θέση τους.Οτι ο Ελληνας έχει χαμηλή ευφυία με την ακαδημαική έννοια δε σημαίνει οτι είναι βλάκας.Υπάρχουν άλλα είδη ευφυίας όπως η κιναισθητική(π.χ. ποδοσφαιριστής),η μουσική,η συναισθηματική(μάνατζερ,πωλητής) κτλ.Απλώς ο Ελληνας υστερεί στην ακαδημαική ευφυία.
Πρακτικά αυτό σημαίνει οτι αν ας πούμε δώσετε εξετάσεις στα ίδια θέματα με Ιάπωνες,οι τελευταίοι θα σας ξετινάξουν.Αν πάρεις 10 Ελληνες μέσους μαθητές και τους βάλεις να δώσουν με 10 Κορεάτες μέσους μαθητές και πεις οτι οι μισοί θα κοπούν,το αποτέλεσμα θα είναι να κοπούν 8 Ελληνες και 2 Κορεάτες.Αυτό δείχνει η διαφορά του δείκτη ευφυίας με την ακαδημαική έννοια(αυτού που μετράνε τα τεστ ευφυίας).

Τώρα οι πιο πολλοί πλούσιοι δεν έχουν καθόλου υψηλό δείκτη ευφυίας,για την ακρίβεια έχουν μέσο δείκτη ευφυίας.(γιατί συμβαίνει αυτό είναι άλλη ιστορία).Π.χ. ο Ωνάσης υπήρξε μέτριος μαθητής και πάτωνε στις εξετάσεις.
Αντίθετα ένας επιστήμονας έχει πάντα υψηλό δείκτη ευφυίας(πάνω από 120).Αυτό είναι λογικό γιατί ο δείκτης μετράει τις ικανότητες που συνδέονται με την επιστημονική σκέψη(λογική ικανότητα,αναλυτική ικανότητα,μαθηματική κτλ).
Ετσι ας πούμε ο μέσος φοιτητής του ΜΙΤ έχει IQ 131.Ο μέσος φοιτητής νομικής του Harvard έχει IQ 128.
Εκεί είναι το πρόβλημα του Ελληνα.Λόγω χαμηλού δείκτη νοημοσύνης αποτυγχάνει να εισαχθεί σε κορυφαία ιδρύματα ώστε να παραγάγει κάποια έρευνα ή έστω να εξελιχθεί.Στο περιβάλλον του διεθνούς ανταγωνισμού που παίζουν Ιάπωνες,Κινέζοι,Ευρωπαίοι με υψηλούς δείκτες τα πράγματα είναι πολύ άσχημα για τους Ελληνες,όπως ακριβώς είναι πολύ ευνοικά για τους Ασιάτες που θα είχαν σαρώσει όλες τις σχολές εάν δε λαμβάνονταν σκόπιμα μέτρα για τον αποκλεισμό τους.

Δηλαδή η Ελλάδα είναι πίσω σε τεχνολογίες,έρευνα κτλ και ο βασικός λόγος είναι ο χαμηλός δείκτης ευφυίας του μέσου όρου.Αυτό δε σημαίνει οτι οι Ελληνες δε μπορούν να διαπρέψουν σε άλλους τομείς όπως εμπόριο,υπηρεσίες κτλ όπου δεν απαιτείται υψηλός δείκτης ευφυίας.

Kman, φαντάζομαι ότι όπως γνωρίζεις πολύ καλά τις θεωρίες περί φυσικής επιλογής,IQ, φυλετικών χαρακτηριστικών, γνωρίζεις πολύ καλά και ότι αυτό το "μέσος Έλληνας", "μέσος μαθητής", "μέσος τηλεθεατής, "μέσος Εβραίος" κλπ. εκτός του ότι μπορεί να κρύψει τις μεγαλύτερες ανακρίβειες, μπορεί επίσης να είναι το όχημα για πολλούς "ωραίους" σκοπούς διαχρονικά.
 

Athens1

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2006
Μηνύματα
655
Like
1
Πόντοι
6
Μάλιστα... Αφού σας πείραξε το ύφος μου αγαπητέ, να το αλλάξω. Αρχικά ελπίζω να με συγχωρήσετε για το μη "γλαφυρό" μου ύφος. Είμαι, βλέπετε, ένα προιόν της ελληνικής παιδείας (μήπως εννοείτε του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος; για ξανασκεφτείτε το...). Εσείς ποιας παιδείας είστε γόνος αγαπητέ;
Επίσης, μήπως θα μπορούσατε να μου απαντήσετε στο ερώτημα που σας έθεσα στο προηγούμενο κατάπτυστο μήνυμά μου; Τι σχέση έχει η γλαφυρή έκφραση με αυτά που ζητάτε από τον συνομιλητή σας να μάθει; Γιατί αν κάποιος θέλει να είναι κριτής των άλλων όσον αφορά στην γνώση και κατοχή της ελληνικής γλώσσας, το λιγότερο που πρέπει να κάνει ο ίδιος, είναι να ξέρει να την χρησιμοποιεί ο ίδιος άψογα. Έχω λάθος;

Οχι, δεν έχετε. Πιστεύω οτι οι γλωσσικές μου ικανότητες στα της ελληνικής ικανοποιούν την συγκεκριμένη παρατήρηση, συνεπώς να περάσω στο κυρίως θέμα που είναι τα ελληνικά σχολεία και εν γένει η ελληνική παιδεία που κατ'εμέ αλλά και σύμφωνα με στελέχη του ελληνικου και ευρωπαικού εκπαιδευτικού κλάδου, βρίσκεται σε άθλιο επίπεδο και χειροτερεύει χαρακτηριστικά με την παροδο του χρόνου οδηγώντας σε πλήρη υποβάθμιση τη χώρα, το μέλλον και την τυχη των υπηκόων της ...
παρατήρηση επι των ανωτέρω ?
 

paterjohn

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2007
Μηνύματα
603
Like
0
Πόντοι
6
αντοι να με προσβαλυς θα μπορουσαις να με διορθοσις αλλα η δικι σου πεδια φανηκε ....οσι μορφοσι κε να εχις σου ειναι αχρηστη..
μορφωση με ευφυια δεν συμβαδιζουν απολυτα !
τα τεστ ευφυιας της μενσα τα εχω κανει και εγω προ 15ετιας επιτυχεστατα  αν και αμοφωτος βλακας ανορθογραφος χωρις ικανοτητες γλαφυρης εκθεσης,γραφης .
παρε διαβασε το βιβλιο του λιαντινη περι παιδειας και ισως καταλαβεις που χανουμε στο μπουρδελο μας .
ειναι ομως το δικο μας μπουρδελο .


μάθε πρώτα ελληνική ορθογραφία, συντακτικό και γλαφυρή έκφραση και έλα ύστερα να μας μιλήσεις για την ... συναισθηματική ευφυία των ελλήνων .....
εγω προσωπικά το έψαξα, όπως συμβουλεύεις, και δεν εντόπισα το σημαντικότατο στοιχείο του .... ελληνα ....
Το ελληνικό σχολείο βρίσκεται στην χειρότερο κατάσταση απο καταβολής παιδείας ταυτιζόμενο με την πορεία της χώρας ως κράτος ....
 

discreet

Μέλος
Εγγρ.
8 Μαΐ 2008
Μηνύματα
499
Κριτικές
5
Like
72
Πόντοι
6
Θες τώρα να σου φέρω άλλες τρεις πηγές?Πρόσφατα ο Αγγλος καθηγητής του πανεπιστημίου του Ulster Lynn μέτρησε όλους τους δείκτες νοημοσύνης των ευρωπαικών λαών.Οι Αγγλοι έλαβαν 103,οι Γάλλοι 96,οι Γερμανοί ήρθαν πρώτοι με 108.Ο καθηγητής έκανε κάποια σχόλια για τους Γάλλους στα οποία υπήρξε οργισμένη γαλλική απάντηση.

Α,ρε discret.Δεν έχεις ιδέα τι είναι ο δείκτης νοημοσύνης.Γιατί απαγορεύεται ένας λαός να είναι οριακά καθυστερημένος ή και καθυστερημένος?Το 70% των κατοίκων να είναι καθυστερημένοι?Είναι σα να λες οτι απαγορεύεται ένας λαός να έχει μέσο ύψος κάτω από 1.70.Οι Φιλιπινέζοι όμως έχουν 161.Τι θα πεις,οτι είναι αδύνατο?Αυτά είναι βιολογικά χαρακτηριστικά.Υψος,δείκτης νοημοσύνης κτλ καθορίζονται από γονίδια,δεν αλλάζουν.


        Όπως είπα είναι ένα θέμα που με ενδιαφέρει. Δεν υποστηρίζω ότι έχω τις ανάλογες σπουδές. Παρόλα αυτά το πόσο αξιόπιστη είναι μια πηγή είναι κάτι που με προσωπικά κριτήρια είναι υποκειμενικό, αλλά με ακαδημαικά κριτήρια νομίζω ότι μία διατριβή με τέτοιες πηγές θα αντιμετωπιζόταν με ιλαρότητα από τον επιβλέποντα καθηγητή. Για την σύγκριση με το ύψος θα πώ απλά όποιος έχει το ενδιαφέρον ας κοιτάξει τι απόκλιση είναι το 59 απο το 100 και τί απόκλιση είναι το 1.61 απο το 1.70
ή και το 1.80 αν έχεις πηγή που να λέει ότι αυτό είναι το μέσο ύψος στον πλανήτη ... Επίσης δεν έχω ακούσει ποτέ άνθρωπο που ασχολείται με το θέμα να λέει ότι ο δείκτης νοημοσύνης καθορίζεται απο γονίδια με τρόπο που να έχει την παραμικρή σχέση με τον τρόπο που καθορίζεαι το ύψος!

 

Athens1

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2006
Μηνύματα
655
Like
1
Πόντοι
6
αντοι να με προσβαλυς θα μπορουσαις να με διορθοσις αλλα η δικι σου πεδια φανηκε ....οσι μορφοσι κε να εχις σου ειναι αχρηστη..
μορφωση με ευφυια δεν συμβαδιζουν απολυτα !
τα τεστ ευφυιας της μενσα τα εχω κανει και εγω προ 15ετιας επιτυχεστατα  αν και αμοφωτος βλακας ανορθογραφος χωρις ικανοτητες γλαφυρης εκθεσης,γραφης .
παρε διαβασε το βιβλιο του λιαντινη περι παιδειας και ισως καταλαβεις που χανουμε στο μπουρδελο μας .
ειναι ομως το δικο μας μπουρδελο .

γέρασες όπως φαίνεται αλλά και ο λιαντίνης πέθανε ...
 

mounakiasgr

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2006
Μηνύματα
616
Like
4
Πόντοι
6
Οχι, δεν έχετε. Πιστεύω οτι οι γλωσσικές μου ικανότητες στα της ελληνικής ικανοποιούν την συγκεκριμένη παρατήρηση, συνεπώς να περάσω στο κυρίως θέμα που είναι τα ελληνικά σχολεία και εν γένει η ελληνική παιδεία που κατ'εμέ αλλά και σύμφωνα με στελέχη του ελληνικου και ευρωπαικού εκπαιδευτικού κλάδου, βρίσκεται σε άθλιο επίπεδο και χειροτερεύει χαρακτηριστικά με την παροδο του χρόνου οδηγώντας σε πλήρη υποβάθμιση τη χώρα, το μέλλον και την τυχη των υπηκόων της ...
παρατήρηση επι των ανωτέρω ?

Ότι η ελληνική παιδεία περνάει κρίση είναι γεγονός. Το θέμα είναι γιατί; Τι φταίει; Είναι εύκολο να το αναλύσουμε με μερικά μηνύματα στο φόρουμ αυτό; Και αν ακόμα βρούμε τις πραγματικές αιτίες -πράγμα αδύνατο χωρίς πραγματική έρευνα- τι θα γίνει; θα αλλάξει τίποτα από αυτό εδώ το φόρουμ; Αν καταλαβαίνετε, στην πολιτική βούληση και τον σωστό σχεδιασμό το πηγαίνω. Γιατί το να βάλεις ένα θέμα τόσο τεράστιο και πολύπλευρο στις διαστάσεις του με τον γενικό τίτλο greek school και μετά να αφορίζει γενικόλογα ο καθένας το σύστημα, δε λέει και τίποτα. Μπορώ να πω διάφορα για το θέμα, αλλά αλήθεια είναι τόσο πολύπλευρο που και μόνο που σκέφτομαι να αρχίσουμε σοβαρή συζήτηση, νομίζω ότι θα χρειαστεί να κολλήσουμε στο πληκτρολόγιο και δεν θα το ήθελα, τουλάχιστον τώρα. Μπορεί αυτά που λέω να ακούγονται ως υπεκφυγές, αλλά σίγουρα δεν είναι.
Εμένα όμως με πείραξε αυτό το ύφος και τα στερεότυπα του τύπου "η νέα γενιά είναι άχρηστη", το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι άχρηστο, η χώρα είναι άχρηστη, οι Έλληνες είναι άχρηστοι κλπ. Αυτά βέβαια τα ξέρω και τα ζω. Είναι πολύ συνηθισμένα στους μετανάστες και όχι μόνο τους Έλληνες. Όπως πολύ συνηθισμένα είναι και τα αντίστροφα. Όταν βρίσκονται μεταξύ τους οι μετανάστες, από τη μια να διαμαρτύρονται για τη χώρα τους και αμετά από λίγο να λένε για το πόσο μαλάκες είναι οι Γερμανοί, ας πούμε και πόσο πιο έξυπνοι είναι αυτοί, αλλά η άτιμη η τύχη και οι άχρηστοι που έμειναν στην Ελλάδα πίσω και κατάντησαν τη χώρα έτσι, τους κόβουν τα φτερά. Φυσικό είναι αυτό βέβαια, γιατί στην ουσία είναι έξω και από τις δύο χώρες και βλέπουν τα πράγματα απ' έξω. Το ίδιο κάνει και η κάθε γενιά που βλέπει απ' έξω την επόμενη και κάνει μια "ελαφρά τη καρδία" κριτική γι' αυτήν.
Οπότε, για να ολοκληρώσω, μήπως παρουσιάζετε και τα δύο συμπτώματα των μεσήλικων Ελλήνων μεταναστών κύριε Athens, με αποτέλεσμα να θυμώνω μαζί σας, μιας και τα ζω δίπλα μου όλα αυτά που σας περιγράφω;
 

mounakiasgr

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2006
Μηνύματα
616
Like
4
Πόντοι
6
         Όπως είπα είναι ένα θέμα που με ενδιαφέρει. Δεν υποστηρίζω ότι έχω τις ανάλογες σπουδές. Παρόλα αυτά το πόσο αξιόπιστη είναι μια πηγή είναι κάτι που με προσωπικά κριτήρια είναι υποκειμενικό, αλλά με ακαδημαικά κριτήρια νομίζω ότι μία διατριβή με τέτοιες πηγές θα αντιμετωπιζόταν με ιλαρότητα από τον επιβλέποντα καθηγητή. Για την σύγκριση με το ύψος θα πώ απλά όποιος έχει το ενδιαφέρον ας κοιτάξει τι απόκλιση είναι το 59 απο το 100 και τί απόκλιση είναι το 1.61 απο το 1.70
ή και το 1.80 αν έχεις πηγή που να λέει ότι αυτό είναι το μέσο ύψος στον πλανήτη ... Επίσης δεν έχω ακούσει ποτέ άνθρωπο που ασχολείται με το θέμα να λέει ότι ο δείκτης νοημοσύνης καθορίζεται απο γονίδια με τρόπο που να έχει την παραμικρή σχέση με τον τρόπο που καθορίζεαι το ύψος!

Discreet, μια χαρά τα λες. Άλλωστε περιμένεις ακόμα 3 πηγές που θα αποδεικνύουν με επιστημονικό τρόπο τα λεγόμενα αυτά. Να είσαι σίγουρος ότι θα είναι πραγματικά υψηλού επιπέδου, αν έρθουν. Θα σου αποδεικνύουν επίσης γιατί οι Εβραίοι έχουν στα γονίδιά τους την πονηριά και γιατί πρέπει να εξοντωθούν, όπως και το γιατί οι αλλοδαποί έχουν στα γονίδιά τους την βρώμα και δεν πρέπει να μπαίνουν στα μπουρδέλα των γονιδιακά καθαρότερων αλλά πνευματικά υποδεέστερων Ελλήνων.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom