You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Φουσκωτό vs Πολυεστερικό
- Μέλος που άνοιξε το νήμα kokoss
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 60
- Εμφανίσεις 15K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
Φίλε, είναι ανάλογα τι θες. Τα πράγματα είναι ως εξής:
Το φουσκωτό, είναι το απόλυτο εργαλειο στη θάλασσα. Ασφάλεια!! Θα μπορείς να ταξιδέψεις ακόμα και με άσχημο καιρό και σίγουρα θα μπορείς να πας μεγαλύτερες αποστάσεις, πχ νησιά κλπ. Ευστάθεια και εφεδρική πλευστότητα. Εϊναι πιο ελαφρύ αν το κουβαλάς με τρειλερ. Επίσης στα ίδια μέτρα σκάφους το φουσκωτό παίρνει πολύ περισσότερα άτομα από το πολυστερικό. Αρνητικά:Ακριβό, ειδικά αν θες καμπινάτο, τα φουσκωτά είναι άπιαστα, εκτός αν προτιμήσεις τη λύση της τέντας. Πρόσοχή στα μπαλονια, μην τρυπήσεις, και να έχουν σωστή πίεση. Λίγοι αποθηκευτικοί χώροι σε σχέση με τα πολυεστερικά λόγω μπαλονιών,
Το πολυεστερικό, δεν είναι για ταξίδεμα πάνω απο 4 μποφόρ, και είναι για μικρότερες αποστάσεις απο το φουσκωτό. Δεν έχει την ασφάλεια του φουσκωτού. Έχει όμως και αυτό τα πλεονεκτήματά του: Πολλούς μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, ΠΟλύ πιο φτηνό απο ανάλογο φουσκωτό, δεν έχεις το πρόβλημα αν ψαρεύεις να σου τρυπάνε τα μπαλόνια απο ψάρια ή αγκίστρια (αν και στο φουσκωτό και να τρυπήσει το φτιάχνεις, δεν χάλασε και ο κόσμος),μεγαλύτερη φθορά, περισσότερη περιποίηση.
Συνεπώς, εξαρτάται απο το τι θες, αν θες για κάπου κοντά απλά για ψάρεμα με καλό καιρό, η θες να το αφήνεις σε μαρίνα, προτείνω πολυεστερικό. Αν θες αναψυχή, να πηγαίνεις ταξίδια κλπ, σίγουρα φουσκωτό. Βέβαια, πάντά σε συνάρτηση με το πόσα χρήματα θες να δωσεις.
Το φουσκωτό, είναι το απόλυτο εργαλειο στη θάλασσα. Ασφάλεια!! Θα μπορείς να ταξιδέψεις ακόμα και με άσχημο καιρό και σίγουρα θα μπορείς να πας μεγαλύτερες αποστάσεις, πχ νησιά κλπ. Ευστάθεια και εφεδρική πλευστότητα. Εϊναι πιο ελαφρύ αν το κουβαλάς με τρειλερ. Επίσης στα ίδια μέτρα σκάφους το φουσκωτό παίρνει πολύ περισσότερα άτομα από το πολυστερικό. Αρνητικά:Ακριβό, ειδικά αν θες καμπινάτο, τα φουσκωτά είναι άπιαστα, εκτός αν προτιμήσεις τη λύση της τέντας. Πρόσοχή στα μπαλονια, μην τρυπήσεις, και να έχουν σωστή πίεση. Λίγοι αποθηκευτικοί χώροι σε σχέση με τα πολυεστερικά λόγω μπαλονιών,
Το πολυεστερικό, δεν είναι για ταξίδεμα πάνω απο 4 μποφόρ, και είναι για μικρότερες αποστάσεις απο το φουσκωτό. Δεν έχει την ασφάλεια του φουσκωτού. Έχει όμως και αυτό τα πλεονεκτήματά του: Πολλούς μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, ΠΟλύ πιο φτηνό απο ανάλογο φουσκωτό, δεν έχεις το πρόβλημα αν ψαρεύεις να σου τρυπάνε τα μπαλόνια απο ψάρια ή αγκίστρια (αν και στο φουσκωτό και να τρυπήσει το φτιάχνεις, δεν χάλασε και ο κόσμος),μεγαλύτερη φθορά, περισσότερη περιποίηση.
Συνεπώς, εξαρτάται απο το τι θες, αν θες για κάπου κοντά απλά για ψάρεμα με καλό καιρό, η θες να το αφήνεις σε μαρίνα, προτείνω πολυεστερικό. Αν θες αναψυχή, να πηγαίνεις ταξίδια κλπ, σίγουρα φουσκωτό. Βέβαια, πάντά σε συνάρτηση με το πόσα χρήματα θες να δωσεις.
[size=10pt]Θέλω να αγοράσω ένα σκαφάκι ως 6 μέτρα να πάρω φουσκωτό ή πολυεστερκό και γιατί; [/size]
Εγώ είμαι φουσκωτάκιας.
Η σειρά (σε μέτρα) που είχα ήταν:
Domar (IT) 4,70 40Hp
Solemar (IT) 4,70 50Hp
Sea Leader (GR) 6,20 150Hp +15Hp
Marco (IT) 7,20 200Hp +15Hp
Και τώρα ψάχνομαι για >7,50 (έως 9,9m), με 2 ίδιες μηχανές.
Πάντα φουσκωτό όμως.
Γιατί? Θεωρώ ότι έχεις τη δυνατότητα να πας παντού, με κάθε καιρό (δεν ισχύει για το πολυεστερικό).
Σε αυτά τα μήκη (>7,5) η έλλειψη χώρων δεν είναι ενοχλητική. Υπάρχουν χώροι, το σκάφος είναι πολύ μεγάλο.
Δε με ενοχλεί η έλλειψη καμπίνας (ας είναι καλά η Viotap), ούτε η έλλειψη WC (ας είναι καλά η θάλασσα). Ντούς γλυκού νερού έχουν όλα.
Μπορεί να βγαίνει εύκολα (και ανέξοδα) από τη θάλασσα μετά απο κάθε ταξείδι, οπότε δεν υπάρχουν προβλήματα στρειδόνας, μουράβιας κλπ.
Είναι "sport" ρε παιδί μου το φουσκωτό, ενώ το σκληρό είναι "βάρκα".
konstantinos765
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Ιουν 2007
- Μηνύματα
- 1.353
- Κριτικές
- 2
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
κατι βασικο δεν μας ειπες,ποσα χρηματα θελεις να διαθεσεις...απο εκει ξεκινας..
[size=10pt]Δηλαδή το αβύθιστο δεν ισχύει;[/size]![]()
Κοκοςς, τίποτα δεν είναι αβύθιστο στη θάλασσα, εκτός από τη σκέτη σανίδα ή το κούτσουρο.
Τι θα πει αβύθιστο?
Ναι, αν τρυπήσει η καρίνα σου και γεμίσει η γάστρα νερό, τα μπαλόνια θα σε κρατήσουν στην επιφάνεια και δε θα πάει κάτω το σκάφος. Θεωρητικά αυτό.
Αλλά τα τεπόζιτα (που δε θα είναι γεμάτα) θα αρχίζουν να ανεβαίνουν απο την άνωση (και να ξηλώνονται απ τις βίδες τους), οι σωλήνες καυσίμου θα σπάσουν, οι μπαταρίες θα βραχούν, τι νομίζεις, ότι θα έχεις ένα σκάφος γεμάτο με νερό που θα ταξιδεύει? Θα είσαι πάνω σε μια βόμβα μολότωφ που δε θα μπορείς ούτε τη φωτοβολίδα να ανάψεις.
Άλλωστε, για να σπάση η γάστρα σου κάπου θα το έχεις κοπανήσει (σε βράχο). Τι είναι αυτό που σε κάνει να πιστεύεις ότι δε θα σκιστούν και τα μπαλόνια από τον τράκο?
"Αβύθιστο" σκάφος είναι μόνο το σκάφος του οποίου ο καπετάνιος δεν κάνει μακακίες. Όλα τα υπόλοιπα κάποια στιγμή θα βουλιάξουν ή θα διαλύσουν.
Αντιλαμβάνομαι ότι θα είναι το πρώτο σου σκάφος?
Πάρε καλύτερα πρώτα ένα 4,20 ~ 5 μέτρα (πάντα φουσκωτό), κράτα το ένα καλοκαίρι (και ψόφησέ το στη βόλτα) να αποκτήσεις τριβή με τη θάλασσα και εμπειρία, και μετά το δίνεις και παίρνεις κάτι μεγαλύτερο. Βλέποντας και κάνοντας.
Το μικρό κουμαντάρεται ακόμα και με τη σωματική σου δύναμη, το μεγάλο είναι πλοίο, και θέλει άλλου είδους δεξιότητες. Δεν μαθαίνονται αυτές, αποκτώνται. Ξεκίνα συντηρητικά (και φτηνά), και μετά ξανοίγεσαι.
Άκου τον παλιό.
Φιλοι καλησπερα σας. Μπαινω και εγω στη συζητησησ σας σαν ενδιαφερομενος για αγορα καποιου σκαφους και θα ηθελα αν μπορουσατε να αναφερετε κάποια στοιχεία για τιμες αν γνωριζετε (για σκαφος φουσκωτό ή πολυεστερικό στα 5 μετρα οπως αναφερετε πιο πανω. Αν εχετε εικονα για καινουρια ή μεταχειρισμένα ακομη καλυτερα.
Ευχαριστώ όλους τους φίλους για τις χρήσιμες πληροφορίες. Από αύριο αρχίζω μαθήματα για την απόκτηση διπλώματος χειριστή ταχύπλοου σκάφους. Μετά δεν ξέρω τι θα κάνω ... μια σκέψη είναι για αυτό το καλοκαίρι να νοικιάζω φουσκωτά για Σ/Κ για διασκέδαση και την απόκτηση εμπειρίας να δω αν μου ταιριάζι ή θέλω κάτι άλλο. Αυτό πιστεύω ότι θα μου κοστίσει από τη μια λιγότερο και από την άλλη θα με απλάξει από τη λάθος επιλογή ακι ατην μεταπόληση και την χασούρα χρόνου και χρήματος. Δεν ξέρω αν είναι καλή επιλογή αλλά αυτό σκέφτομαιαυτή τη στιγμή. 
Φίλε μου, αυτή η ερώτηση είναι πολύ καλή! Πίστεψε με, το έχω ψάξει καλά το θέμα. Είναι γεγονός οτι η τεχνολογία πλέον έχει βελτιώσει τα πολυεστερικά και είναι αβύθιστα, όπως γράφουν, αλλά αυτό δεν έχει και μεγάλη αξία και θα στο εξηγήσω αμέσως το γιατί.Ευχαριστώ για την απάντηση, μια ερώτηση μόνο, στο πρόσφατο ναυτικό σαλόνι αλλά και σε διάφρες διαφημήσεις στα περιοδικά, Ελληνικά αλλά και εισαγόμενα πολυεστερικά διαφημίζονται ως αβύθιστα ισχύει κάτι τέτοιο;
![]()
Έχω στοιχεία απο κάποια τεστ που είχαν γίνει σε τέτοια σκάφη, να το γεμίζουν με νερό, να ανοίγουν ρήγμα κλπ. Όντως στο τεστ φάνηκαν αβύθιστα, αλλά όταν λέμε αβύθιστα εννοούμε οτι δεν πήγαν πάτω, αλλά η κουπαστή τους ήταν περίπου 10 πόντους απο την επιφάνεια της θάλασσας, πράγμα που σημαίνει οτι το σκάφος δεν πάει πάτομ αλλά δεν προσφέρει και τίποτα, γιατι θα αναγκαστείς να το εγκαταλείψεις, μιας και είναι 10 πόντους απο το νερό. Αν τυχών βέβαια προσθέσουμε και μια βαριά μηχανή, φουλ άτομα, πράγματα κλπ, αυτά τα 10 εκ μπορεί να γίνουν 2, 1 λη μπορεί να βουλιάξει τελείως. Είναι λογικό, αφού στην ουσία όταν γεμίσει νερά, η πλευστότητα εξασφαλίζεται απο τον όγκο του τοιχώματος της βάρκα που περιέχει υλικό που επιπλέει. Αν λοιπόν βρούμε τον όγκο των τοιχωμάτων και το πολλαπλασιάσουμε με την πυκνότητα του νερού βρίσκουμε ένα νούμερο. Απο αυτό το νόυμερο αφαιρούμε το βάρος της βάρκας και των ατόμων-πραγμάτων και βλέπουμε τι παίζει. Όπως και να το κάνουμε, ακόμα και να επιπλέουμε είναι πολύ οριακά, ενώ το αντίστοιχο στα φουσκωτά είναι πολύ πιο άνετο.
πχ
Βάρκα που ο όγκος των τοιχωμάτων είναι 0,5 m3
Βάρος βάρκας+άτομα+πράγματα+μηχανή=480kg
Οπότε έχουμε 0,5*1000=500kg
500-480=20kg, δηλ η βάρκα επιπλέει για 20 κιλά, αν είχαμε ακόμα 21 κιλά θα βυθιζόταν. Αλλά ακόμα και με 20 κιλά με το κύμα θα μας περνάει απο πάνω και θα την εγκαταλείψουμε.
Ενω αν ήταν φουσκωτό πχ θα ήταν:
Έστω όγκος μπαλονιών 0,8μ3
Βάρος βάρκας+άτομα+πράγματα+μηχανή=280kg
Οπότε έχουμε 0,8*1000=800kg
ΚΑι 800-280=620kg επιπλέουμε άνετα.
(Τα νούμερα είναι τυχαία)
Επίσης στο φουσκωτό, η άνωση απο τα μπαλόνια είναι περιμετρικά και έτσι έχουμε ευστάθια, ενώ στο πολυεστερικό........
Οπότε στο θέμα της εφεδρικής πλευστότητας σημειώσατε φουσκωτό!
Επίσης διαβάστε και αυτό.:
hustleraki
Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 4
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
Φίλε, είναι ανάλογα τι θες. Τα πράγματα είναι ως εξής:
Το φουσκωτό, είναι το απόλυτο εργαλειο στη θάλασσα. Ασφάλεια!! Θα μπορείς να ταξιδέψεις ακόμα και με άσχημο καιρό και σίγουρα θα μπορείς να πας μεγαλύτερες αποστάσεις, πχ νησιά κλπ. Ευστάθεια και εφεδρική πλευστότητα. Εϊναι πιο ελαφρύ αν το κουβαλάς με τρειλερ. Επίσης στα ίδια μέτρα σκάφους το φουσκωτό παίρνει πολύ περισσότερα άτομα από το πολυστερικό. Αρνητικά:Ακριβό, ειδικά αν θες καμπινάτο, τα φουσκωτά είναι άπιαστα, εκτός αν προτιμήσεις τη λύση της τέντας. Πρόσοχή στα μπαλονια, μην τρυπήσεις, και να έχουν σωστή πίεση. Λίγοι αποθηκευτικοί χώροι σε σχέση με τα πολυεστερικά λόγω μπαλονιών,
Το πολυεστερικό, δεν είναι για ταξίδεμα πάνω απο 4 μποφόρ, και είναι για μικρότερες αποστάσεις απο το φουσκωτό. Δεν έχει την ασφάλεια του φουσκωτού. Έχει όμως και αυτό τα πλεονεκτήματά του: Πολλούς μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, ΠΟλύ πιο φτηνό απο ανάλογο φουσκωτό, δεν έχεις το πρόβλημα αν ψαρεύεις να σου τρυπάνε τα μπαλόνια απο ψάρια ή αγκίστρια (αν και στο φουσκωτό και να τρυπήσει το φτιάχνεις, δεν χάλασε και ο κόσμος),μεγαλύτερη φθορά, περισσότερη περιποίηση.
Συνεπώς, εξαρτάται απο το τι θες, αν θες για κάπου κοντά απλά για ψάρεμα με καλό καιρό, η θες να το αφήνεις σε μαρίνα, προτείνω πολυεστερικό. Αν θες αναψυχή, να πηγαίνεις ταξίδια κλπ, σίγουρα φουσκωτό. Βέβαια, πάντά σε συνάρτηση με το πόσα χρήματα θες να δωσεις.
καλησπερα
προτη φορα γραφο εδο αλλα σασ διαωαζο καιρο
τα πλαστικα με τα φουσκοτα η διαφορα τουσ ειναι μια οτι ολα τα φουσκοτα ειναι απλα οι γαστρεσ τον πλαστικον που εκοπσασ τη γαστρα στοκεντρο και κολησαν ενα μπαλονι μεγαλοσαν την τιμη εγιναν μοδα και αυτο ηταν .ολα τα φουσκοτα προερχονται απο γαστρεσ παλιον αμεριψανικον [cigarette.donzi,hustler.wellcraft,chekmate,apache etc] italika [ fabio buzzi , abbatte etc] με μερικεσ διορτηοσεισ γιατ απαγορευετε το copy. ενα απο τα πιο γρηγορα εχει την γαστρα ενοσ αμερικανικου 35 ποδια με ταχυτητεσ πανο απο 100 μιλια οποτε μια καλη γαστρα ητε πλαστικο ητε φουσκοτο εχουν πολυ καλη πλευση απλα αλαζη η ιποδυναμη για τα ιδια αποτελεσματα οποσ βλεπετε χεκινησαν με τεντουλεσ πηγασ σε τουαλετεσ κατο απο τα χειριστιρια και πσιλοκαβινεσ οποτε ενα δεκαμετρο ειναι ενα κατηαρο πλαστικο με μπαλονι γυρο γυρο και τιμη διπλασια εχουσ πολουσ φιλουσ απο τουσ κατασκεβαστεσ που γελανε με το τι πουλανε .αλλα οταν τηεσ ευκολη μεταφορα ,αλανα ,μικρεσ υποδιναμεισ, και απλα παιχνιδι ενα φουσκοτο ειναι οτι πρεπει εγς με 40 ποδια πλαστκο το ωγαζο στη αμουδια και γενικα οτι ενα φουσκοτο φιλουμου τον 11 μετρον .μου αρεσει ο φιλοσ που εχει τουαλετα τηαλασσα και υπνο οπου κατσει αυτο ζη την τηαλασσα πραγματικα.
οσο πιο δεν βουλιαζη ολα και κανενα εαν ειναι σοστο δεν βουλιαζη εσυ το βουλιαζησ μετα απο σωισιμο μηχανησ και 5 βοφορ κανενα δεν αντεχει στα πλησιον βραχια πθ τηα πεση ενα φουσκοτο 5 μετρον με 7βοφορ εαν σβηση η μηχανη και δεν το γεμισισ 10 ποντουσ νερο πεταχεσ στον αερα.και μην χεχνατε τα καραβια εχουν βαρκεσ πλαστικεσ και παλια αλουμινενιεσ για να σοσουν το κοσμο στα 9-10 βοφορ
γνομη μου για φουσκοτο δευτερο χερι 2-3 χρονον πολυ χαμηλη τιμη και πολλεσ επιλογεσ πλαστικο 2-3 χρονον ιταλικο η γενικα κατι σοστο πολυ χαμηλη τιμη και με τα δυο μπορεισ να πνιγεισ και με τα δυο μπορεισ να πασ με 6-7-8 βοφορ αν χρειαστη εσυ , εγο και ο κατηενασ τα οριζουμε
Αγαπητέ φίλε και εγώ αυτό ψάχνω έχω βρεί τις τιμές των φουσκωτών που κυκλοφορούν από ελληνικά ναυπηγεία αλλά και από εταιρείες εισαγωγής στο περιοδικό RIB έχει επίσεις και το ΦΟΥΣΚΩΤΌ και τα 2 έχουν και τις τιμές τον κηνητήρων 2Τ και 4Τ. Επίσεις υπάρχουν και αγγελίες για μεταχειρισμένα σκάφη. Επίσεις και το περιοδικό ΣΚΑΦΟΣ αλλά αυτό δεν έχει τιμοκατάλογο, έχει όμως παρουσιάσεις φουσκωτών και πολυεστερικών σκαφών. Απο τα 3 αυτά περιοδικά βλέποντας τις διαφημίσεις μπορείς να μπείς στο sait κάθε διαφημιζόμενου 9 στους 10 έχουν, και μπορείς να δεις μοντέλα που σε ενδιαφέρουν αλλά και αγγελίες μεταχειρισμένων. Τουλάχιστον εγώ αυτό έκανα ως τώρα απο το ναυτικό σαλόνι και μετά. Μια συμβουλή τα test των σκαφών είναι περισσότερο διαφήμηση παρά test...Φιλοι καλησπερα σας. Μπαινω και εγω στη συζητησησ σας σαν ενδιαφερομενος για αγορα καποιου σκαφους και θα ηθελα αν μπορουσατε να αναφερετε κάποια στοιχεία για τιμες αν γνωριζετε (για σκαφος φουσκωτό ή πολυεστερικό στα 5 μετρα οπως αναφερετε πιο πανω. Αν εχετε εικονα για καινουρια ή μεταχειρισμένα ακομη καλυτερα.
hustleraki
Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 4
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
Καλημέρα σε όλους, ευχαριστώ για την ανταπόκριση και τις χρήσιμες πληροφορίες που μου δίνετε. Σήμερα θα ήθελα να ρωτήσω για την θερμοκόλληση και ψυχρή κόλληση των αεροθαλάμων του φουσκωτού σκάφους. Ποιά η διαφορά τους και ποιά κατά τη γνώμη σας είναι καλύτερη και με περισσότερη αντοχή;
Ευχαριστώ.
psixri poly perisoterh antoxh thermh einai gia tis pisines apo to minion
PATHFINDER
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 2.435
- Κριτικές
- 4
- Like
- 32
- Πόντοι
- 16
Αυτός που σου είπε τη λέξη "αβύθιστο" είχε καμιά σχέση με την κατασκευάστρια εταιρεία του ΤΙΤΑΝΙΚΟΥ? Κι εκείνος... "αβύθιστος" ήταν!Δηλαδή το αβύθιστο δεν ισχύει;
![]()
barba-skoyfakias
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 315
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1
- Πόντοι
- 1
Φουσκωτο - μεινε μαχημος ,αλλα κοιτα να χεις καλη επικοινωνια...
;;;Φουσκωτο - μεινε μαχημος ,αλλα κοιτα να χεις καλη επικοινωνια...
geopon
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2006
- Μηνύματα
- 1.639
- Κριτικές
- 18
- Like
- 0
- Πόντοι
- 2.007
καλα τα φουσκοτα αλλα αν εχεισ κανενα sea ray i moneray 9m με 2 μηχανουλεσ την καμπινα σου την κουζηνουλα σου δεν ειναι ασχημα εγω ειμαι ηπερ των πολυεστερικων και οσο αν μπορεισ να ταξιδευξεισ με καιρο αν εχεισ δυνατο μοτερ ταξιδευεισ
Άλλα thread (τυχαίες επιλογές)
- Απαντήσεις
- 204
- Εμφανίσεις
- 8K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 70
- Εμφανίσεις
- 2K
- Απαντήσεις
- 18
- Εμφανίσεις
- 2K