centrino
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 6.210
- Like
- 657
- Πόντοι
- 146
www.armyvoice.gr/2018/04/ptosi-miraz-aftos-ine-o-pilotos-pou-chathike.html?spref=fb]Πτώση Μιραζ: Αυτός είναι ο πιλότος που χάθηκε[/url]
www.armyvoice.gr/2018/04/ptosi-miraz-aftos-ine-o-pilotos-pou-chathike.html?spref=fb]Πτώση Μιραζ: Αυτός είναι ο πιλότος που χάθηκε[/url]
τυπε και αν δεν ανοιξουν τα αλεξιπτωτα? :Sτυπε θα παρουν τα αλεξιπτωτα και θα πεσουν :S :S :S
Μαζι με φυσσα και γρηγοροπουλοκαι αλλος ηρωας
τυπε και αν δεν ανοιξουν τα αλεξιπτωτα? :S
δεν υπάρχει ηρωισμός στον θάνατο.
ήρωες πάντως υπάρχουν.
ας τιμήσουμε άλλον έναν ίκαρο που έδωσε τη ζωή του για την πατρίδα κι εμάς.
και χλευάσουμε αυτούς που σήμερα θα αρχίσουν διθυράμβους για το νέο παιδί ενώ μέχρι χθες διακήρυτταν ότι το αιγαίο ανήκει στα ψάρια του και ο στρατός είναι μη αναγκαίος και άχρηστος..."πεταμένο χρήμα"...
Εμαθε κανενας ονομα απο τον πιλοτο παιδια;
Εμαθε κανενας ονομα απο τον πιλοτο παιδια;
είπα να τιμήσουμε έναν ίκαρο, όχι έναν ήρωα.
και είπα ήρωες υπάρχουν γιατί πιθανώς να έρθει η στιγμή που θα πρέπει να απογειωθούμε με μικρές πιθανότητες επιστροφής - γνωρίζοντάς το - και όμως δεν θα λιποψυχήσει κανείς...
Παίδες δεν μπορώ να το κρατήσω και θα το ρίξω.... και πείτε ότι θέλετε....νεκρός ο πιλότος δυστυχώς
άλλο οι επαγγελματικοί κίνδυνοι και άλλο ο πόλεμος...
άλλο υπάρχουν (οι πολύ πολύ μικρές) πιθανότητες να πάθω κάτι (πχ αστυνομικός, πυροσβέστης κλπ), άλλο μπαίνω στη ΣΙ (σχολή Ικάρων) και ξέρω ότι από τη σειρά μου το 5-10% των ιπταμένων θα πέσουν στην υπηρεσία, κι άλλο πόλεμος όπου ο ένας στους δύο που απογειώνεται (σε περιβάλλον αιγαίου και με τους τούρκους, όχι αμερικάνος με τους κακόμοιρους τους ιρακινούς) πιθανότατα δεν θα γυρίσει πίσω...
Μακάρι...ασφαλώς αστειεύεσαι...
άλλο οι επαγγελματικοί κίνδυνοι και άλλο ο πόλεμος...
άλλο υπάρχουν (οι πολύ πολύ μικρές) πιθανότητες να πάθω κάτι (πχ αστυνομικός, πυροσβέστης κλπ), άλλο μπαίνω στη ΣΙ (σχολή Ικάρων) και ξέρω ότι από τη σειρά μου το 5-10% των ιπταμένων θα πέσουν στην υπηρεσία, κι άλλο πόλεμος όπου ο ένας στους δύο που απογειώνεται (σε περιβάλλον αιγαίου και με τους τούρκους, όχι αμερικάνος με τους κακόμοιρους τους ιρακινούς) πιθανότατα δεν θα γυρίσει πίσω...
Occupational hazards - επαγγελματικοί κίνδυνοι.
Αυτή είναι η ιδιαιτερότητα του επαγγέλματος τους, οι κανόνες ήταν γνωστοί και επέλεξαν να παίξουν το παιχνίδι με αυτούς.
To ίδιο όπως οι πυροσβέστες, οι αστυνομικοί, οι ναυτικοί, οι σκπουδιάρηδες, οι εργαζόμενοι σε λιγνιτικές μονάδες της ΔΕΗ κτλ κτλ καθώς και χιλιάδες άλλοι επαγγελματίες.
Ο Ίκαρος κάνει ότι κάνει εθελοντικά τελώντας σε γνώσει ... και αμείβεται για αυτό τόσο υλικά όσο και ηθικά.
Η συζήτηση του εάν ο πιλότος της ΠΑ αμείβεται επαρκώς είναι πολύ ποιο σύνθετη από όσο δείχνει.
πχ Αμείβεται επαρκώς σε σχέση με ένα καρδιοχειρουργό που στην βάρδια του μπορεί να έχει σώσει 5 ανθρώπους? Εάν εγώ στην δουλειά μου λόγω ενός "ανθρώπινου λάθους" κάνω μια ζημιά ο πελάτης/εργοδότης μου θα στραφεί εναντίον μου απαιτώντας αστικές αποζημιώσεις ... πότε ένας διασωθείς πιλότος που έριξε το αεροπλάνο του λόγω "ανθρώπινου λάθους" επιβαρύνθηκε με τα 15-20 εκατομμύρια δολάρια του κόστους ενός σύγχρονου μαχητικού που από αβλεψία κατέστρεψε?
α. ένας οδηγός αγώνων σε χαλαρή οδήγηση σε περίπτωση μηχανικής βλάβης κάνει στην άκρη του δρόμου και φωνάζει την ΕΛΠΑ. στον αέρα δεν παίζουν τετοια...
β. η ΠΑ δεν πετάει χαλαρά ποτέ. είτε αναχαιτίζει, είτε ασκείται (και τότε συνηθως στα όρια γιατί αλλοιώς δεν έχει νόημα)
Ο Ίκαρος κάνει ότι κάνει εθελοντικά τελώντας σε γνώσει ... και αμείβεται για αυτό τόσο υλικά όσο και ηθικά.
Η συζήτηση του εάν ο πιλότος της ΠΑ αμείβεται επαρκώς είναι πολύ ποιο σύνθετη από όσο δείχνει.
πχ Αμείβεται επαρκώς σε σχέση με ένα καρδιοχειρουργό που στην βάρδια του μπορεί να έχει σώσει 5 ανθρώπους? Εάν εγώ στην δουλειά μου λόγω ενός "ανθρώπινου λάθους" κάνω μια ζημιά ο πελάτης/εργοδότης μου θα στραφεί εναντίον μου απαιτώντας αστικές αποζημιώσεις ... πότε ένας διασωθείς πιλότος που έριξε το αεροπλάνο του λόγω "ανθρώπινου λάθους" επιβαρύνθηκε με τα 15-20 εκατομμύρια δολάρια του κόστους ενός σύγχρονου μαχητικού που από αβλεψία κατέστρεψε?
Οι επίσημες δηλώσεις έχουν μηδενική αξία ...
Θα μάθουμε τι ακριβώς συνέβη , αν τελικά μάθουμε , χρόνια μετά ...
Το ότι σπεύδουν πάντως να πάρουν θέση για το πως και γιατί μέσω διαρροών πρέπει να προκαλεί προβληματισμό.
Ας απολαύσουμε προς στιγμή την γελοιότητα του τσίρκου που μας κυβερνά και τις υπερβολές των ανεγκέφαλων δημοσιογράφων ...
δεν ειναι ακριβως το ιδιο τυπε, αλλο τα 2-3 g του ραλλι, αλλο τα στιγμιαια 5 της φορμουλα 1, αλλο τα 9 στο μαχητικο
για ενημερωση
ναι αυτος θα σου πει τωρα οτι ο στρατος φοράει το σημα του εργοδοτη του. Δεν τα ξεχωριζει έχει κολλησει εδω και μηνες στα ιδια.