P_a_u_l_i_n_a{24}.gr
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Ιαν 2016
- Μηνύματα
- 6.505
- Κριτικές
- 4
- Like
- 218
- Πόντοι
- 346
σωστότατα.
για αυτό τα πανε καλα στο σχολειο η μειοψηφια, και τα αλλα παιδια υποφερουν και κανουν και εμας τους δασκαλους να υποφέρουμε.
άλλος ενας βιασμος της φυσης η υποχρεωτικη εκπαιδευση.
όπως το παιδακι με συνδρομο νταουν είναι αδυνατο να μαθει διαφορικες εξισψωσεις και 5 ξενες γλωσσες ετσι και η πλειοψηφια δεν τα βγαζει περα με το δημοτικο και το γυμνασιο και τους αναγκαζουμε νομικα να ερθουν καιμ κοινωνικα τους αναγκαζουμε και στο λυκειο.
ΣΕΦΕΣΤΑΤΑ ΒΙΑΣΜΟΣ να προσπαθεις το παιδακι που είναι γεννημενος πχ μαπσκετμπολιστας να το βαλεις να διαβασει 500 σελιδες και να λυνει γεωμετρικες ασκήσεις και ασκήσεις χημείας.
εσενα σου φαινεται φυσικο να σε βαλουν πχ να μαθεις πυρηνικη φυσικη στα κινεζικα, ενώ εισαι φτιαγμενος για νομικος και μεγάλωσες με μητρικη γλωσσα τα ελληνικα???
αν ηταν ετσι φιλε οσοι πανε να γινουν αθλητες η οτιδηποτε δε θα πρεπει να σπουδαζουν τπτ..η δικηγοροι να μη μαθαινουν μαθηματικα κ τουμπαλιν
σαν δασκαλος λοιπον π εισαι θα επρεπε να ξερεις οτι καθε μαθημα συντελει στο να αποκτησουμε κριτικη σκεψη και να δομησουμε το μυαλο μας.
κ εγω σα μαθητρια ελεγα μα τι τα θελω τα αρχαια μα τι τη θελω τη φυσικη κοκ
μα γτ χρειαζεται να παω στο πανεπιστημιο..
κ ξερεις τι συνειδητοποιησα οταν αποφοιτησα? οτι το μυαλο μ δεν ηταν ιδιο..ο τροπος σκεψης μ δεν ηταν ιδιος..η αντιληψη μ για τη ζωη δεν ηταν ιδια..
αυτο κ μονο αυτο με ωθει στο να θελω τα παιδια μ αν και εφοσον κανω να μορφωθουν κ ας μη χρησιμοποιησουν ποτε το πτυχιο τους.