Νέα

Διαγραφή αιώνιων φοιτητών

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα fylobios30
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 255
  • Εμφανίσεις 8K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

teaserman

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
4.581
Κριτικές
1
Like
7.759
Πόντοι
2.306
Πήγαινε εσυ να σου κάνει επέμβαση ο γιατρός που εκανε 15 χρόνια να πάρει πτυχίο και μετά έλα να μας κανείς τον έξυπνο.

Ενώ με αυτόν που στις εισαγωγικές πήρε 5/160 χημεία, 8/160 φυσική , 15/160 βιολογία και 32/160 έκθεση ....
ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ... ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕ ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΙΒΩΤΙΟ JHONNIE WALKER

ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΑ , ΦΙΛΟΞΕΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΡΟΥΜΑΝΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΤΟ ΕΞΟΧΙΚΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ....

οπότε πήρε πτυχίο στην ώρα του, είσαι εντάξει !!!!!

Επίσης ο απόφοιτος του ελληνικού πανεπιστημίου , μπορεί να περίμενε 6-7 χρόνια για να μπει σε ειδικότητα καρδιολογίας ,
ειδικά αν δεν ήταν γόνος, κομματόσκυλο ή γκόμενα ....

ΕΝΩ Ο ΕΚ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ ΕΜΠΑΙΝΕ ΑΜΕΣΩΣ ΩΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ !!!!

Σου είπα πολλές φορές τωρα ότι δεν είμαι εντάξει ΟΥΤΕ με αυτό. Ξεκόλλα!
Αν όμως αρχίσουμε να μιλάμε για ιδιωτικά Πανεπιστήμια ως μόνη λύση ( btw κοινοτικό πτυχίο δεν μπορείς πλέον να το αμφισβητήσεις και νομικά) θα ξεσηκωθεί το σύμπαν ότι ιδιωτικοποιείται η Παιδεία εις βάρος των αδυνάτων και άλλες παπαριες, λες και είναι καλύτερο τα χρήματα να φευγουν από τη χώρα για να κάνουν πλούσιους Ρουμάνους και Βούλγαρους.
Είμαστε όλοι θύματα των διαφόρων σαλτιμπάγκων της πολιτικής ενώ η κοινή λογική την έχει κάνει από το παράθυρο.

 
Εγγρ.
6 Οκτ 2018
Μηνύματα
9.502
Like
6.655
Πόντοι
1.106
Aπό την πρόσφατη εμπειρία του νόμου Διαμαντοπούλου. Επρεπε να κάνεις ηλεκτρονική ανανέωση εγγραφής κάθε εξάμηνο και να δηλώνεις μαθήματα στα οποία ήθελες να εξεταστείς. Διαγραφή έπεφτε μόνον αν δεν έκανες ανανέωση για δύο συνεχόμενα εξάμηνα. Διαγραφές μετά το 2ν ή τη διετία από την ψήφιση του νόμου για όσους είχαν υπερβεί το 2ν, αν δεν κατέβαινες σε κάποια εξεταστική. Που και πάλι ήταν στην ευχέρεια του ιδρύματος. Αν έβλεπαν ότι το προσπαθείς σε άφηναν να το πας μέχρι τέλους. Γενικώς υπήρχε ευρεία γκάμα αντιμετώπισης από κάθε ίδρυμα. Το θέμα είναι πως το πρόβλημα των ΑΕΙ δεν είναι οι αιώνιοι. Τα πραγματικά προβλήματα δεν τα αγγίζει κανείς. Ας ασχοληθεί με τα πραγματικά και ταυτόχρονα παλεύει και τους αιώνιους. Ας εφαρμόσει επιτυχημένα παραδείγματα από άλλα εκπαιδευτικά συστήματα. Με συνθήματα πάντως πρόβλημα δε λύθηκε. Και οι αιώνιοι σύνθημα είναι.
 

Kyriakos29

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιαν 2021
Μηνύματα
1.922
Like
2.107
Πόντοι
456
Από τότε που ο λάκης έμαθε πως τα παιδιά που μεγαλώνει μπορεί να μην είναι δικά του τον έχει χτυπήσει κεραμίδα :confused:
Τα έβαλε με ποποπ και βαλκάνιο ενώ ανήκουν στο ίδιο στρατόπεδο και συμφώνησε με μπαρόκ σε άλλο νήμα :confused:
 

Συνημμένα

  • E01FB7C6-EDDD-4329-A4D4-450DD4F76C29.jpeg
    E01FB7C6-EDDD-4329-A4D4-450DD4F76C29.jpeg
    262,6 KB · Εμφανίσεις: 44
  • Like
Αντιδράσεις: barock

teaserman

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
4.581
Κριτικές
1
Like
7.759
Πόντοι
2.306
Aπό την πρόσφατη εμπειρία του νόμου Διαμαντοπούλου. Επρεπε να κάνεις ηλεκτρονική ανανέωση εγγραφής κάθε εξάμηνο και να δηλώνεις μαθήματα στα οποία ήθελες να εξεταστείς. Διαγραφή έπεφτε μόνον αν δεν έκανες ανανέωση για δύο συνεχόμενα εξάμηνα. Διαγραφές μετά το 2ν ή τη διετία από την ψήφιση του νόμου για όσους είχαν υπερβεί το 2ν, αν δεν κατέβαινες σε κάποια εξεταστική. Που και πάλι ήταν στην ευχέρεια του ιδρύματος. Αν έβλεπαν ότι το προσπαθείς σε άφηναν να το πας μέχρι τέλους. Γενικώς υπήρχε ευρεία γκάμα αντιμετώπισης από κάθε ίδρυμα. Το θέμα είναι πως το πρόβλημα των ΑΕΙ δεν είναι οι αιώνιοι. Τα πραγματικά προβλήματα δεν τα αγγίζει κανείς. Ας ασχοληθεί με τα πραγματικά και ταυτόχρονα παλεύει και τους αιώνιους. Ας εφαρμόσει επιτυχημένα παραδείγματα από άλλα εκπαιδευτικά συστήματα. Με συνθήματα πάντως πρόβλημα δε λύθηκε. Και οι αιώνιοι σύνθημα είναι.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι υπάρχουν πολύ πιο σοβαρά προβλήματα.
Δε έχεις βαρεθεί όμως να μη γίνεται τίποτα με τη λογική « αφού δεν αντιμετωπίζετε τα σοβαρά προ βλήματα είμαστε αντίθετοι σε όλα»?
Αυτή η παραμύθα με τις λάθος προτεραιότητες ως πρόσχημα για να μην αλλάζει τίποτα είναι η ιστορία αυτής της χώρας..
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.425
Like
23.198
Πόντοι
5.506
Αλλά ρε παιδι μου, δεν καταλαβαινω γιατι εγω ποτέ δεν χρειαστηκε να δωσω καν ΤΡΙΤΗ φορα ενα μαθημα.
Κι ας μην ειχα καμια σχεση με παραταξεις και βυσματα.

Ρε τύπε .... ΜΗ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΜΕ ΝΟΜΙΚΑ .....

Αν κάτσω να διαβάσω τώρα, 1 μήνα .... πάω να σου γράψω 8 σε όποιο νομικό μάθημα θες ....
ΕΧΕΙΣ ΑΝΟΙΞΕΙ ΠΟΤΕ ΒΙΒΛΙΟ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ;;;;; ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ;;;;; ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ ;;;;;;;;;; ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΑΣ ;;;;;;;;;;;

Βρες ένα και άνοιξέ το ..... θες να σου βρω σε pdf ;;;;;;


 

Συνημμένα

  • Παρτα Μαλακα.jpg
    Παρτα Μαλακα.jpg
    20,8 KB · Εμφανίσεις: 40
Εγγρ.
6 Οκτ 2018
Μηνύματα
9.502
Like
6.655
Πόντοι
1.106
Aπό την πρόσφατη εμπειρία του νόμου Διαμαντοπούλου. Επρεπε να κάνεις ηλεκτρονική ανανέωση εγγραφής κάθε εξάμηνο και να δηλώνεις μαθήματα στα οποία ήθελες να εξεταστείς. Διαγραφή έπεφτε μόνον αν δεν έκανες ανανέωση για δύο συνεχόμενα εξάμηνα. Διαγραφές μετά το 2ν ή τη διετία από την ψήφιση του νόμου για όσους είχαν υπερβεί το 2ν, αν δεν κατέβαινες σε κάποια εξεταστική. Που και πάλι ήταν στην ευχέρεια του ιδρύματος. Αν έβλεπαν ότι το προσπαθείς σε άφηναν να το πας μέχρι τέλους. Γενικώς υπήρχε ευρεία γκάμα αντιμετώπισης από κάθε ίδρυμα. Το θέμα είναι πως το πρόβλημα των ΑΕΙ δεν είναι οι αιώνιοι. Τα πραγματικά προβλήματα δεν τα αγγίζει κανείς. Ας ασχοληθεί με τα πραγματικά και ταυτόχρονα παλεύει και τους αιώνιους. Ας εφαρμόσει επιτυχημένα παραδείγματα από άλλα εκπαιδευτικά συστήματα. Με συνθήματα πάντως πρόβλημα δε λύθηκε. Και οι αιώνιοι σύνθημα είναι.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι υπάρχουν πολύ πιο σοβαρά προβλήματα.
Δε έχεις βαρεθεί όμως να μη γίνεται τίποτα με τη λογική « αφού δεν αντιμετωπίζετε τα σοβαρά προ βλήματα είμαστε αντίθετοι σε όλα»?
Αυτή η παραμύθα με τις λάθος προτεραιότητες ως πρόσχημα για να μην αλλάζει τίποτα είναι η ιστορία αυτής της χώρας..
Αν έχω βαρεθεί λεει.......
Το κακό είναι πως για να μην ασχοληθούν με τα πραγματικά σοβαρά, ασχολούνται με υποδεέστερα. Και προσπαθούν να "δείξουν" έργο. Εγώ αυτό θεωρώ μία από τις μεγαλύτερες κατάρες αυτής της χώρας. Μηδεμίας κυβερνήσεως εξαιρουμένης. Αφού ξεκινάς την προσπάθεια πήγαινέ την ολοκληρωμένα μέχρι το τέλος. Όχι ημίμετρα. Κι εγώ θεωρώ πως υπάρχουν αιώνιοι που εκμεταλλεύονται τις σχετικές πρόνοιες και ψωλαρμενίζουν. Σε ελάχιστα χρόνια από την εφαρμογή του νόμου θα έχουν φύγει όλοι. Μετά; Θα έχουμε Ανώτατη Παιδεία;
 
OP
OP
fylobios30

fylobios30

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Δεκ 2012
Μηνύματα
11.051
Κριτικές
2
Like
2.207
Πόντοι
606
Λάκη, όσοι έχουμε περάσει το κατώφλι του Πανεπιστημίου ξέρουμε πως δεν υπάρχει αιώνιος φοιτητής,
που να έχει περάσει όλα τα βαρβάτα μαθήματα και να χρωστάει.........Αγγλικά,Ιστορίες,Πληροφορικές...

Το ξέρεις,το ξέρω,το ξέρουμε όλοι..

Βαλκάνιε ... δεν είχες περάσει από Ιατρική/Οδοντιατρική.

Βιοστατιστική , στην οδοντιατρική, ήταν μάθημα πρώτου εξαμήνου. Μαθηματικά. Αν κάποιος το άφηνε για πτυχίο , είχε ξεκόψει από βασικές επιστήμες και ήταν πολύ δύσκολο να το περάσει . Δεν μπορούσε 5-6 χρόνια μετά το λύκειο , στο πτυχίο , να γυρίσει να λύνει ασκήσεις μαθηματικών . Επίσης η έδρα ήταν μαθηματικοί ... και έπαιζε ένα θεματάκι .... "δεν θα γίνετε όλοι οδοντίατροι να κονομάτε , θα κόψουμε όσους μπορούμε" . Γινόταν σφαγή ΚΑΙ ΝΑΙ , ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΣΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΓΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ !!!!!!

Τα ίδια με ιατρική χημεία και ιατρική φυσική ! Μαθήματα πρώτου έτους, βασικές επιστήμες, διδάσκοντες όχι ιατροί , όχι οδοντίατροι ... αλλά χημικοί και φυσικοί ! Κόβαν κώλους. Επίσης πολλοί τα χρώσταγαν στο πτυχίο .


Μετά με τα βασικά ιατρικά μαθήμα στο προπτυχιακό πρόγραμμα οδοντιατρικής. Τα έκαναν οι φοιτητές της οδοντιατρικής μαζί με αυτούς της ιατρικής. Μάθημα 3ου εξαμήνου ιατρικής φοιτητές το έκαναν μαζί με φοιτητές οδοντιατρικής στο 1ο εξάμηνο . Οι καθηγητές ούτε ήξεραν , ούτε ήθελαν να μάθουν ποιός είναι τι ! Ο φοιτητής της ιατρικής έκανε κι άλλα μαθήματα , πιο πριν που το καθιστούσαν πιο εύκολο να το περάσει . Οι της οδοντιατρικής όχι. Έπεφτε τσεκούρι .

Στο πτυχίο της οδοντιατρικής όσοι είχαν ξεμείνει ή ήταν αιώνιοι , κανείς δεν χρώσταγε βασικα οδοντιατρικά μαθήματα. Όλοι χρώσταγαν είτε βασικών επιστημών , είτε ιατρική των πρώτων 2 ετών !!!!!!

Τελος , ο νόμος δεν κάνει διάκριση σε μαθήματα. Για οποιδήποτε μάθημα μετά από Ν+2 παίρνεις πόδι .
 

Kman2

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
20.997
Κριτικές
1
Like
14.002
Πόντοι
2.606
Δεν μπορούν να μιλήσουν για τα σημαντικά θέματα γιατί υπάρχουν πολλά συμφέροντα.Εκει είναι ο εγκλωβισμός τους.Για να φερει ο καθηγητής με μεταγραφή τον κοπρο του απο το εξωτερικό έχει κάνει ενα σωρό άλλες χάρες και εκεί είναι ολοι αναμεμιγμενοι.Μιλαμε για τεράστια σκάνδαλα μεταγραφων που δε θίγει κανείς.
Σου λεει για να είναι αιώνιος ο αλλος είναι
1.Μη βύσμα
2.Μη κομματικός
Αρα βεβαίως να πάρει τον πουλο.
Είναι αυτή η λογική αυθαιρεσίας.
Αν είναι δικός μας ή κομματικός ακομη και άλλης παράταξης περνάει αέρα,κανένα πρόβλημα.Θελουν να ελεγχουν ποιοι μπαινουν,ποιοι βγαίνουν ποιοι προωθούνται.Τα κεφάλια μεσα που λένε.
Έχουμε εξηγήσει βέβαια πώς αυτό έγινε μπούμερανγκ και την πουτσα που φάγανε οι λεχριτες,επεσε στα κεφάλια τους ως κεραυνός εν αιθρία.
 

ave.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2020
Μηνύματα
2.490
Like
2.837
Πόντοι
456
Από τότε που ο λάκης έμαθε πως τα παιδιά που μεγαλώνει μπορεί να μην είναι δικά του τον έχει χτυπήσει κεραμίδα :confused:
Τα έβαλε με ποποπ και βαλκάνιο ενώ ανήκουν στο ίδιο στρατόπεδο και συμφώνησε με μπαρόκ σε άλλο νήμα :confused:


Δεν μπαινει σε καλουπια ωστε να διαφωνει η να συμφωνει με κλειστα τα ματια σε οτιδηποτε

Αυτο το κανουν οι του κομματος

Βλεπεις νεοδημοκρατες εδω να στηριζουν μεταναστευση και να χτυπανε παλαμακια ο ενας στον αλλον για το ποιος ειναι πιο multi culti:confused:
 
OP
OP
fylobios30

fylobios30

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Δεκ 2012
Μηνύματα
11.051
Κριτικές
2
Like
2.207
Πόντοι
606
Κman η κριτική που κάνεις είναι σπουδαία και ολόσωστη . Και τα στραβά που καυτηριάζεις το ίδιο . Περιγράφεις τη σαπίλα και τα σκατά της ελλάδος ως πραγματικός γνώστης.

Αλλά αυτό για την πούτσα που λες ότι φάγαν οι λεχρίτες και οι ψωλάδες .... ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΕΣ ;;;;;;;;;
Οι μόνοι που δεν χάσαν τίποτε είναι .

Βολεμένοι μια χαρά μια ζωή.

Άτομα που τα προσόντα τους δεν θα τους έδιναν ούτε απολυτήριο δημοτικού, όχι λυκείου ! Πόσο μάλλον πτυχίο .

Ζούνε με τα λεφτά μας, που μας τα παίρνουν ως φόρους.
 

Wrath_

Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2020
Μηνύματα
744
Like
588
Πόντοι
86
Μια χαρά τα είπαν οι προηγούμενοι. Κατάργηση των φοιτητικών προνομίων στα 1.5Ν χρόνια αρκεί και το ζήτημα έληξε. Ας παραμένει εγγεγραμμένος και 20 χρόνια.

Στη ζωή συμβαίνουν διάφορα, δεν είναι όλοι οι "αιώνιοι" φοιτητές το ίδιο.

Λογικά θα βγει και ένας Νόμος παρωδία με 100 εξαιρέσεις και κατά τα γνωστά θα χρειάζονται 35 χαρτιά και 79 σφραγίδες για κάθε αίτημα :sunglasses:

Καμία ελπίδα :confused:
 

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.168
Κριτικές
10
Like
1.609
Πόντοι
506
Θεωρω οτι ειναι σωστ μετρο η διαγραφη μετα απο 2 χρονια. Ειναι και θεμα αξιοκρατιας να παρει πτυχιο αυτος που καταφερε να αποφοιτησει στα 5,5 η στα 6 χρονια.
Αληθεια, καποιος που εχει κανει 8χρονια για πτυχιο τι θα ξερει απο την ειδικοτητα που σπουδασε; αμφιβαλλω εαν τη εξασκησει.
Αλλα θεωρω οτι ο fylobios κανει την λαθος ερωτηση.

Επιτελους θα πρεπει οι φοιτητες αλλα και οι νεοι να καταλαβουν καποια πραγματα, οτι δηλ. θα πρεπει να απαιτουν και να αγωνιζονται για το σωστο, αλλα και για πανεπιστημιακη εκπαιδευση επιπεδου.
Τι σημαινει ομως αυτο; Σημαινει οτι θα πρεπει να αγωνιστουν για καθηγητες επιπεδου και με τις σωστες περγαμηνες.
Στα ελληνικα πανεπιστημια αλλα και παντου ακομα και στα γυμνασια οι καθηγητες θεωρουνται αυθεντιες, θεωρειται δεδομενο οτι κανουν σωστα τη δουλεια τους, ειναι ομως ετσι;
Πληρουν τα κριτηρια να ειναι καθηγητες; Πως ειναι δυνατο να μη εχουν εργαστει στον ιδιωτικο τομεα σε συναφες αντικειμενο ή στην ερευνα.
Θα πρεπει να αγωνιστουν για σωστες εγκαταστασεις και οτιδηποτε θα διευκολυνει τις σπουδες τους ωστε να γινουν καλοι στη ειδικοτητα που σπουδαζουν, αλλα και να τελειωσουν στο σωστο χρονο.
Ειναι δυνατο το μαθημα ηλεκτρονικης να διδασκεται απο φυσικο; Ειναι δυνατο ο καθηγητης πανεπιστημιου να φευγει απο τη θεση του μονο με συνταξη; Τι ειναι; γραφιας δημοσιου;

Ανεφερε ο fylobios και καποια παραδειγματα απο μεταγραφες, Αληθεια, οι φοιτητες δεν τα γνωριζουν; Τι κανουν ωστε τα βυσματα να μη προχωρανε; με την απαθεια τους υποβαθμιζουν το πτυχιο τους.

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ. Εαν δεν μαθουν απο αυτη την ηλικια να αγωνιζονται τοτε τι θα κανουν μετα; Οι φοιτητες ειναι σε ενα χωρο οπου μπορουν να οργανωθουν και να απαιτησουν, να αλλαξουν πραγματα και καταστασεις. Δυστηχως η κατασταση στη χωρα μας εινα πολυ ασχημη και χειροτερευει. Οι νεοι ειναι η μοναδικη ελπιδα

Στη μετεπειτα ζωη τους δεν θα εχουν ΠΟΤΕ αυτη την ευκαιρια.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.642
Like
7.654
Πόντοι
2.306
Οχι οτι εχει ιδιαιτερη σημασια για το δια ταυτα της συζητησης , αλλα επειδη αναφερετε συνεχεια τις ιατρικες και τις πολυτεχνικες σχολες ,εκει αν δεν κανω λαθος ισχυει το Ν+3 , οχι το Ν+2.
 

ggthd

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2010
Μηνύματα
2.225
Like
1.805
Πόντοι
216
Λάκη, όσοι έχουμε περάσει το κατώφλι του Πανεπιστημίου ξέρουμε πως δεν υπάρχει αιώνιος φοιτητής,
που να έχει περάσει όλα τα βαρβάτα μαθήματα και να χρωστάει.........Αγγλικά,Ιστορίες,Πληροφορικές...

Το ξέρεις,το ξέρω,το ξέρουμε όλοι..

Βαλκάνιε ... δεν είχες περάσει από Ιατρική/Οδοντιατρική.

Βιοστατιστική , στην οδοντιατρική, ήταν μάθημα πρώτου εξαμήνου. Μαθηματικά. Αν κάποιος το άφηνε για πτυχίο , είχε ξεκόψει από βασικές επιστήμες και ήταν πολύ δύσκολο να το περάσει . Δεν μπορούσε 5-6 χρόνια μετά το λύκειο , στο πτυχίο , να γυρίσει να λύνει ασκήσεις μαθηματικών . Επίσης η έδρα ήταν μαθηματικοί ... και έπαιζε ένα θεματάκι .... "δεν θα γίνετε όλοι οδοντίατροι να κονομάτε , θα κόψουμε όσους μπορούμε" . Γινόταν σφαγή ΚΑΙ ΝΑΙ , ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΣΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΓΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ !!!!!!

Τα ίδια με ιατρική χημεία και ιατρική φυσική ! Μαθήματα πρώτου έτους, βασικές επιστήμες, διδάσκοντες όχι ιατροί , όχι οδοντίατροι ... αλλά χημικοί και φυσικοί ! Κόβαν κώλους. Επίσης πολλοί τα χρώσταγαν στο πτυχίο .


Μετά με τα βασικά ιατρικά μαθήμα στο προπτυχιακό πρόγραμμα οδοντιατρικής. Τα έκαναν οι φοιτητές της οδοντιατρικής μαζί με αυτούς της ιατρικής. Μάθημα 3ου εξαμήνου ιατρικής φοιτητές το έκαναν μαζί με φοιτητές οδοντιατρικής στο 1ο εξάμηνο . Οι καθηγητές ούτε ήξεραν , ούτε ήθελαν να μάθουν ποιός είναι τι ! Ο φοιτητής της ιατρικής έκανε κι άλλα μαθήματα , πιο πριν που το καθιστούσαν πιο εύκολο να το περάσει . Οι της οδοντιατρικής όχι. Έπεφτε τσεκούρι .

Στο πτυχίο της οδοντιατρικής όσοι είχαν ξεμείνει ή ήταν αιώνιοι , κανείς δεν χρώσταγε βασικα οδοντιατρικά μαθήματα. Όλοι χρώσταγαν είτε βασικών επιστημών , είτε ιατρική των πρώτων 2 ετών !!!!!!

Τελος , ο νόμος δεν κάνει διάκριση σε μαθήματα. Για οποιδήποτε μάθημα μετά από Ν+2 παίρνεις πόδι .
Η κλασσική κόμπλα των πουσταράδων από άλλα τμήματα που θέλοντας να κάνουν το μάθημά τους σημαντικό,
κόβουν αβέρτα φοιτητές στο τμήμα που διδάσκουν ΤΩΡΑ.
Είχα φίλο που έχασε τη χρονιά σε master έξω για το λόγο που λες,
επειδή τον έκοψε σε τελευταίο μάθημα μαθηματικά ο ΜΑΛΑΚΑΣ που ήθελε να αλλάξει την ύλη από τη βάση.
Πολλοί ακόμα σαν αυτόν που κόβανε το 60 και 70% των φοιτητών με συνοπτικές διαδικασίες χωρίς αναβαθμολόγηση από επιτροπή.
Εκτός αυτού είναι και το ζήτημα των διπλωματικών.
Σπρώχνουν αβέρτα τα θέματα σε καριόληδες γόνους και γκόμενες με αποτέλεσμα ο τύπος που φτάνει να πάρει στην ώρα του, να μη βρίσκει καθηγητή και να μένει πίσω.
Θέλουμε σεντόνια για να αναλύσουμε το θέμα τύπε.

@ΒΠ Άπειροι είναι.
 

Kman2

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
20.997
Κριτικές
1
Like
14.002
Πόντοι
2.606
Κman η κριτική που κάνεις είναι σπουδαία και ολόσωστη . Και τα στραβά που καυτηριάζεις το ίδιο . Περιγράφεις τη σαπίλα και τα σκατά της ελλάδος ως πραγματικός γνώστης.

Αλλά αυτό για την πούτσα που λες ότι φάγαν οι λεχρίτες και οι ψωλάδες .... ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΕΣ ;;;;;;;;;
Οι μόνοι που δεν χάσαν τίποτε είναι .

Βολεμένοι μια χαρά μια ζωή.

Άτομα που τα προσόντα τους δεν θα τους έδιναν ούτε απολυτήριο δημοτικού, όχι λυκείου ! Πόσο μάλλον πτυχίο .

Ζούνε με τα λεφτά μας, που μας τα παίρνουν ως φόρους.

Έφαγαν πουτσα γιατί οι σκληροί παίκτες που βγάζουν τη δουλειά φύγαμε και δε στηρίζονται πουθενά.Ειναι στον αερα τελείως,αναγκάζονται να ζητάνε δανεικά.Κοπηκαν οι επιδόσεις,τι να κλάσει ο γόνος?Αμα στηριχτεί στις επιδόσεις του,καλά κρασιά.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.642
Like
7.654
Πόντοι
2.306
Έφαγαν πουτσα γιατί οι σκληροί παίκτες που βγάζουν τη δουλειά φύγαμε και δε στηρίζονται πουθενά.Ειναι στον αερα τελείως,αναγκάζονται να ζητάνε δανεικά.Κοπηκαν οι επιδόσεις,τι να κλάσει ο γόνος?Αμα στηριχτεί στις επιδόσεις του,καλά κρασιά.

Φαντασιώνεσαι. Ο γονος θα παρει το μαγαζι του μπαμπα με πελατολογιο ετοιμο και θα βγαζει 30k μαυρα το μηνα κι αν ειναι εντελως αχρηστος θα τον χωσει ο μπαμπας σε καμια επιτροπη , κανεναν συνδικαλιστικο φορεα κλπ και θα βγαζει οσα βγαζεις εσυ φτυνοντας αιμα στο χωριο του Μυνστερ ξυνοντας τα παπαρια του. Οι επιδοσεις ειναι απαραιτητες μονο για τους καριεριστες. Ο γονος δεν ειναι καριεριστας , ειναι απλως γονος.
 

dimchair

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Δεκ 2016
Μηνύματα
784
Like
1.171
Πόντοι
206
αιώνιοι φοιτητές= κοπρίτες με απλά λόγια.
Δεν έχει να κάνει με παρατάξεις και λαμόγια των σχολών μην τα μπλέκετε. Οι αιώνιοι φοιτητες είναι άλλο θέμα....

 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.425
Like
23.198
Πόντοι
5.506
ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΧΡΩΣΤΑΣ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ....

ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΑΓΓΛΙΚΑ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ


ή στην οδοντιατρική ένα από τα ....

ΒΙΟΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ (ένα από τα θέματα που περιλαμβάνει είναι ο ... ρομαντικός έρωτας)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ



ΣΕ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ
ΦΕΥΓΕΙΣ
ΠΑΕΙ ΟΛΗ ΣΟΥ Η ΖΩΗ ΧΑΜΕΝΗ



Γαλάζιοι ....


ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΣΑΣ ....


Λάκη, όσοι έχουμε περάσει το κατώφλι του Πανεπιστημίου ξέρουμε πως δεν υπάρχει αιώνιος φοιτητής,
που να έχει περάσει όλα τα βαρβάτα μαθήματα και να χρωστάει.........Αγγλικά,Ιστορίες,Πληροφορικές...

Το ξέρεις,το ξέρω,το ξέρουμε όλοι..

Και μη μου πεις ότι υποστηρίζω τον barock ή τους λοιπούς δεξιούς από τα lidl,
αλλά από τη μανία σου να του την πεις,γράφεις επιεικώς να μην πω τι...

Γαμιέται ο κούλης και η νδ,
αλλά σε σύγκρισή με τους τάνας γιους που ήθελαν το σχολείο να αρχίζει στις 9 και να κρατάει τη σημαία όποιος
κερδίζει στην τόμπολα,
πρέπει να παραδεχτούμε ότι η αστυνόμευση των Πανεπιστημίων,η διαγραφή των αιώνιων παρταλιών(που φυσικά δεν είναι όσοι περιγράφεις)
και άλλες κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση,είναι καλές.
Κινήσεις που δεν έχουν τολμήσει να τις κάνουν οι προηγούμενες τρύπιες ψευτοκουλτουριάρικες κυβερνήσεις..


O Λάκης όλη του τη ζωή είναι μαλάκας και ανίκανος. Ο τρόπος που προσπαθεί να δικαιολογήσει το μένος του για τη ΝΔ τον κάνει από εμμονικό εως και επικίνδυνο.

Κουράγιο σε όσους είναι γύρω του και δεν έχουν τη δυνατότητα να απομακρυνθούν.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.425
Like
23.198
Πόντοι
5.506
Aπό την πρόσφατη εμπειρία του νόμου Διαμαντοπούλου. Επρεπε να κάνεις ηλεκτρονική ανανέωση εγγραφής κάθε εξάμηνο και να δηλώνεις μαθήματα στα οποία ήθελες να εξεταστείς. Διαγραφή έπεφτε μόνον αν δεν έκανες ανανέωση για δύο συνεχόμενα εξάμηνα. Διαγραφές μετά το 2ν ή τη διετία από την ψήφιση του νόμου για όσους είχαν υπερβεί το 2ν, αν δεν κατέβαινες σε κάποια εξεταστική. Που και πάλι ήταν στην ευχέρεια του ιδρύματος. Αν έβλεπαν ότι το προσπαθείς σε άφηναν να το πας μέχρι τέλους. Γενικώς υπήρχε ευρεία γκάμα αντιμετώπισης από κάθε ίδρυμα. Το θέμα είναι πως το πρόβλημα των ΑΕΙ δεν είναι οι αιώνιοι. Τα πραγματικά προβλήματα δεν τα αγγίζει κανείς. Ας ασχοληθεί με τα πραγματικά και ταυτόχρονα παλεύει και τους αιώνιους. Ας εφαρμόσει επιτυχημένα παραδείγματα από άλλα εκπαιδευτικά συστήματα. Με συνθήματα πάντως πρόβλημα δε λύθηκε. Και οι αιώνιοι σύνθημα είναι.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι υπάρχουν πολύ πιο σοβαρά προβλήματα.
Δε έχεις βαρεθεί όμως να μη γίνεται τίποτα με τη λογική « αφού δεν αντιμετωπίζετε τα σοβαρά προ βλήματα είμαστε αντίθετοι σε όλα»?
Αυτή η παραμύθα με τις λάθος προτεραιότητες ως πρόσχημα για να μην αλλάζει τίποτα είναι η ιστορία αυτής της χώρας..


Ακριβώς.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.425
Like
23.198
Πόντοι
5.506
Δεν μπορούν να μιλήσουν για τα σημαντικά θέματα γιατί υπάρχουν πολλά συμφέροντα.Εκει είναι ο εγκλωβισμός τους.Για να φερει ο καθηγητής με μεταγραφή τον κοπρο του απο το εξωτερικό έχει κάνει ενα σωρό άλλες χάρες και εκεί είναι ολοι αναμεμιγμενοι.Μιλαμε για τεράστια σκάνδαλα μεταγραφων που δε θίγει κανείς.
Σου λεει για να είναι αιώνιος ο αλλος είναι
1.Μη βύσμα
2.Μη κομματικός
Αρα βεβαίως να πάρει τον πουλο.
Είναι αυτή η λογική αυθαιρεσίας.
Αν είναι δικός μας ή κομματικός ακομη και άλλης παράταξης περνάει αέρα,κανένα πρόβλημα.Θελουν να ελεγχουν ποιοι μπαινουν,ποιοι βγαίνουν ποιοι προωθούνται.Τα κεφάλια μεσα που λένε.
Έχουμε εξηγήσει βέβαια πώς αυτό έγινε μπούμερανγκ και την πουτσα που φάγανε οι λεχριτες,επεσε στα κεφάλια τους ως κεραυνός εν αιθρία.


Καλά, πήγαινε τώρα να βρεις καμιά σπονσορέτα να σε μαδήσει και ας τα αυτά, δεν είναι για σένα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom