Saul
Μέγας
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 18.829
- Like
- 17.742
- Πόντοι
- 3.656
Μα δεν έφτασαν ποτέ στην ολοκλήρωση του έργου...ώστε να γίνει η πιστοποίηση....και η δοκιμή.δεν είναι μόνο τα τιμολόγια, για να κλείσει ένα τέτοιο έργο πρέπει να γίνουν δοκιμές
σε τέτοιου είδους δοκιμές υπάρχει το λεγόμενο witnessing, κάποιοι είναι παρόντες και επιβεβαιώνουν (με υπογραφές) ή όχι τις δοκιμές. η πιστοποίηση ακολουθεί και το τιμολόγιο έρχεται αμέσως μετά
επίσης, δεν είναι τόσο απλό τύπου τελειώνω μια εργασία και στέλνω το τιμολόγιο, δεν είναι βάφω έναν τοίχο πλήρωσέ με γιατί τελείωσα
πρέπει να υπάρχουν αναλυτικές λίστες με όλους τους ελέγχους, με υπογραφές από αυτούς που κάνουν τις δοκιμές και αυτούς που παραλαμβάνουν μετά τις δοκιμές
το ίδιο το αντικείμενο των δοκιμών θα είναι ένα ολόκληρο κεφάλαιο σε μια τέτοια σύμβαση. δεν ολοκληρώνονται σε μια μέρα, μπορεί να πάρει και μήνες
πιστεύεις ότι ήταν παρών ο καραμανλής σε όλες αυτές τις δοκιμές?
σε καμιά περίπτωση δεν είναι αθώος, όλο αυτό το σύστημα παρακολούθησης τέτοιων σύνθετων έργων είναι πρακτικά ανύπαρκτο. δικιά του ήταν η ευθύνη να φτιάξει ότι ήταν λάθος.
τα υπόλοιπα κάτω από το τραπέζι κλπ, αν ήταν ο ίδιος, αν ήταν άλλοι και τον ενημέρωναν κλπ ας τα βρουν αυτοί που πρέπει
δε μπορώ να ξέρω
Εδώ φαίνεται ότι ο διαγωνισμός ήταν στημένος από την αρχή έτσι...ώστε να δωθεί η ανάθεση σε συγκεκριμένες εταιρείες...να παρουσιαστούν προβλήματα και να δίνεται παράταση.
όταν για κάποιο λόγο δεν μπορέσει να ολοκληρωθεί το έργο στο συμβατικό χρόνο πολλές φορές στη σύμβαση δίνεται όριο παράτασης πχ +1 χρόνο....ε αυτοί επειδή το έργο δεν τελείωνε..και ο Σπίρτζης και ο Καραμανλής...έδιναν παρατάσεις...εκταμίευαν περισσότερα λεφτά...οι ανάδοχοι έπαιρναν λεφτά για την συνέχιση του έργου...και όλοι ευχαριστημένοι.
Δεν λέω ότι ο Καραμανλής ήξερε ότι ο σταθμάρχης είναι παρτάλι (που βέβαια φαίνεται να έιναι δικό του βύσμα)....
λέω ότι όταν εξασφάλιζε την ασφάλεια με το υψωμένο το δάχτυλο στην βουλή...γνώριζε ότι τα τρένα δεν έχουν συστήματα ασφαλείας...και γνώριζε επίσης ότι τα έργα της τηλεδιοίκησης, του etcs κτλπ δεν υπήρχαν. Δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν τα γνώριζε αφού οι συνδικαλιστές του ΟΣΕ του είχαν στείλει 20 προειδοποιήσεις.
Ο Καραμανλής είναι ο Γενικός Διευθυντής.....δεν θα παραστεί σε κάθε εγκατάσταση ξεχωριστά την ώρα που δοκιμάζεται...αλλά γνωρίζει...και ΟΦΕΙΛΕΙ να γνωρίζει...για αυτό πληρώνεται άλλωστε....ότι το έργο είναι πχ ολοκληρωμένο κατά 50% και όχι 100%.
Συνεπώς....δεν μπορεί να εξασφαλίζει την ασφάλεια γνωρίζοντας τις ελλείψεις μέτρων ασφαλείας...ιδιαίτερα όταν όπως φαίνεται έχει τελέσει και απιστία....εννοώντας η Κοβέσι ότι παντελόνιασαν τα λεφτά και δεν έκαναν έργα.
Δεν ξέρω ακριβώς τι προβλέπει σύμβαση 717.....όμως επειδή έχω δει και έχω ολοκληρώσει συμβάσεις με το Δημόσιο μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι :
1. Αν δεν λέγεσαι υπουργείο που συνδιαλέγεται με ολιγάρχη......είναι υπόλογη ΚΑΙ η υπηρεσία ΚΑΙ ο ανάδοχος για την μη ολοκλήρωση του έργου...και για την καλή λειτουργία του.
2. Αν μια σύμβαση δεν είναι σωστή...ο ανάδοχος δεν την αποδέχεται....καθώς γνωρίζει ότι δεν είναι σε θέση να την εκτελέσει...αλλιώς κόβει το λαιμό του...δεν του εγκρίνει το κράτος +500% του αρχικού ποσού με άλλες 15 επεκτάσεις.
Σόρρυ για το σεντόνι