Επισκέπτης
•Κλείνει το κενό στην ανταγωνιστικότητα και με το μοναδιαίο κόστος εργασίας να αναμένεται να υποχωρήσει περαιτέρω, παύει να ισχύει το κίνητρο για έξοδο από το ευρώ.
Τέτοια αυτογκόλ, ούτε ο Κωλομητρούσης δεν έβαζε ηλίθιε
•Κλείνει το κενό στην ανταγωνιστικότητα και με το μοναδιαίο κόστος εργασίας να αναμένεται να υποχωρήσει περαιτέρω, παύει να ισχύει το κίνητρο για έξοδο από το ευρώ.
Τέτοια αυτογκόλ, ούτε ο Κωλομητρούσης δεν έβαζε ηλίθιε
Parakalo na stamathsete na tis amolate.δηλαδή δεν είναι καλό για την ανταγωνιστικότητα η μείωση του μοναδιαίου κόσους εργασίας ???
Parakalo na stamathsete na tis amolate.
γιατί ρε μοικάνε ?? μόνο με την μείωση μισθών έρχεται μείωση του μοναδιαίου κόστους εργασίας ???
δεν μπορεί δηλαδή να έλθει με την αύξηση της παραγωγής (με τους ίδιους ανθρώπους) ???
Υποψιαζομαι οτι το ολο σκηνικο με τα κολπα του χρηματοπιστωτισμου εχει να κανει με το να μην καταλαβαινει κανεις τιποτε.Όταν κουβεντιάζουν μεταξύ τους όσοι έχουν κάνει σπουδές στα οικονομικά , είναι σαν τους Αρτινούς.
Κανείς απ' τους υπόλοιπους δεν καταλαβαίνει χριστό..
Για το εισιτηριο που ειναι ενα ευρω και σαραντα λεπτα,ειπανε τιποτε?Δύο νέοι σύγχρονοι σταθμοί μετρό θα λειτουργούν από αύριο στη Δυτική Αττική, αυτοί του Περιστερίου και της Ανθούπολης, με τους επιβάτες που θα εξυπηρετούνται να υπολογίζονται σε περισσότερους από 50.000. Η διαδρομή Σύνταγμα - Ανθούπολη θα καλύπτεται σε 13 μόλις λεπτα.
Το έργο παραδίδεται μετά από καθυστέρηση περίπου δύο ετών, λόγω του γνωστού προβλήματος με τη Siemens. Για τη σημασία των έργων μίλησε στα εγκαίνια ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης. "Σημασία έχει το μετρήσιμο και χειροπιαστό έργο. Και η επανεκκίνηση των έργων θα συμβολίσει την επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας στο σύνολό της. Αυτό είναι το βασικό μήνυμα", δήλωσε μεταξύ άλλων ο υπουργός Ανάπτυξης. Το παρόν έδωσε και ο Μάκης Βορίδης που είχε εργαστεί για να ξεμπλοκάρουν τα έργα του μετρό
Για το εισιτηριο που ειναι ενα ευρω και σαραντα λεπτα,ειπανε τιποτε?
Μην ξεχναμε οτι το μοναδιαιο κοστος εργασιας και αλλα τετοια κιολας...
σε ποιον πλανήτη υπάρχει πόλη που λέγεται Λονδίνο και το εισιτήριο είναι 3.60€???εεε και ?? στο Λονδίνο είναι 3 λίρες (3.60)
δηλαδή τι θέλουμε ?? πλήρωσε ο φορολογούμενος την κατασκευή να πληρώνει και τις ζημιές ??
Κατι ειχες γραψει για τους μισθους στο Λονδινο,μηπως το εχεις προχειρο?εεε και ?? στο Λονδίνο είναι 3 λίρες (3.60)
δηλαδή τι θέλουμε ?? πλήρωσε ο φορολογούμενος την κατασκευή να πληρώνει και τις ζημιές ??
Κατι ειχες γραψει για τους μισθους στο Λονδινο,μηπως το εχεις προχειρο?
Oλος ο γκαιλες σου να βγω να πω οτι ο ορος εργατικη ταξη ειναι απαρχαιωμενος δηλαδη...Και νά έχεις, δεν νομίζω να έχεις αντίρρηση ότι ο όρος "Εργατική Τάξη" είναι απαρχαιωμένος;
Oλος ο γκαιλες σου να βγω να πω οτι ο ορος εργατικη ταξη ειναι απαρχαιωμενος δηλαδη...
Ετσι σε μαθανε στο Ντηρη,ε?Είναι σαν να μιλάμε για κόμματα και να μου λες για το Γαλλικό Κόμμα.
Άντε μην είμαι υπερβολικός, να μου λες για την Ένωση Κέντρου-Νέες Δυνάμεις
Υποψιαζομαι οτι το ολο σκηνικο με τα κολπα του χρηματοπιστωτισμου εχει να κανει με το να μην καταλαβαινει κανεις τιποτε.
Ουτε οι ιδιοι που ειναι μεσα καλα-καλα...
.........τελικα αυτο φταιει .....ζουμε συγχρονεςΚαι νά έχεις, δεν νομίζω να έχεις αντίρρηση ότι ο όρος "Εργατική Τάξη" είναι απαρχαιωμένος;
....μαζευτηκες ρε κολοτεροριτα???? ΤΙ ΜΑΤΣΑΡΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ 7 υπογλωσσια κατεβασα...Βασικά όποιος έχει πραγματικά γνώσεις σε κάποιο αντικείμενο και σέβεται τον εαυτό του (για να μην περάσει τα όρια του γελοίου δλδ) προσπαθεί να εξηγήσει τη θέση του με γλώσσα που μπορεί να καταλάβει ο συνομιλητής του.
Από κει κι έπειτα η πουλ μουρ χρήση όρων που έμαθε κάπου παπαγαλία μόνο γέλιο προκαλεί..