Νέα

Χρεοκοπεί η Ελλάδα ή η ...ΕΕ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα farkeli
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 98K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Άλλαξε κατι;

  • Οχι.Ολα τα ίδια αλλάζουν κι ολα τα ίδια μένουν.

    Ψήφοι: 47 23,7%
  • Οι πλούσιοι παρέμειναν πλούσιοι οι φτωχοί έμειναν φτωχότεροι

    Ψήφοι: 93 47,0%
  • Ανεργία

    Ψήφοι: 14 7,1%
  • Ηρθε η αναπτυξη

    Ψήφοι: 15 7,6%
  • Γίναμε πλουσιότεροι σαν Εθνος

    Ψήφοι: 5 2,5%
  • Ο Τσιπρας ειναι ο καλύτερος ( δεν κολλαει αλλα ηθελα να το πω)

    Ψήφοι: 24 12,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    198

Επισκέπτης
Κι όμως εξακολουθούν να υπάρχουν αλήτες που υποστηρίζουν ότι το PSI μας έσωσε ως χώρα επειδή έσωσε τις τράπεζες.

Μήπως θυμάσαι και με ποιο επιχείρημα προσπαθούσαν να μας πείσουν πως έπρεπε να σωθούν οι τράπεζες??
 

Heartbreaker83

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.814
Like
12
Πόντοι
16
Κι όμως εξακολουθούν να υπάρχουν αλήτες που υποστηρίζουν ότι το PSI μας έσωσε ως χώρα επειδή έσωσε τις τράπεζες.

To PSI κατεστρεψε τις τραπεζες οπως και τα ασφαλιστικα ταμεια. Οι Ελλ τραπεζες ή θα συγχωνευτουν η θα πουληθουν η θα κρατικοποιηθουν.
Αν σωνοντουσαν οι τραπεζες με το psi δεν θα ειχε η εθνικη 0,80 ναουντεηζ
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.209
Κριτικές
1
Like
1.902
Πόντοι
366
Το προβλημά σου είναι τα μαθηματικά του φίλτατου ή ότι με το PSI κατέστρεψαν τα αποθεματικά όλων των ασφαλιστικών;

Λογικά όσο και να είναι το χρέος η καταστροφή των ασφαλιστικών δεν πρόκειται να αναστραφεί ποτέ.

Κι όμως εξακολουθούν να υπάρχουν αλήτες που υποστηρίζουν ότι το PSI μας έσωσε ως χώρα επειδή έσωσε τις τράπεζες.

Ενώ αν χρεωκοπούσαμε τα αποθεματικά των ταμείων θα μένανε απείρακτα.
 

treflejack

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουλ 2007
Μηνύματα
1.230
Like
0
Πόντοι
16
Δεν βλέπει τέλος στη διαφθορά και στις πολιτικές επεμβάσεις στο φοροεισπρακτικό μηχανισμό η τρόικα, με αποτέλεσμα η αναποτελεσματικότητα στους ελέγχους να κυριαρχεί, η φοροδιαφυγή να «οργιάζει» και τα έσοδα να συνεχίζουν την ελεύθερη πτώση τους. Λόγω δε της βραδύτητας των μεταρρυθμίσεων βάζει, για μια ακόμη φορά, «φρένο» στα σενάρια για νέες ρυθμίσεις και αμνηστίες, ζητώντας παράλληλα να συνεχιστούν οι ποινικές διώξεις κατά των οφειλετών.

Από την άλλη πλευρά καυτηριάζει τις σημαντικές καθυστερήσεις που καταγράφονται στην επιστροφή του ΦΠΑ στις επιχειρήσεις που τις φέρνουν σε λιγότερη ανταγωνιστική θέση σε σχέση με τις επιχειρήσεις άλλων χωρών, καθώς και του φόρου εισοδήματος στους φορολογούμενους. Ειδικά δε για τις καθυστερήσεις στην επιστροφή του ΦΠΑ επισημαίνουν ότι το κράτος θα πρέπει να «τιμωρείται».


Όλο το άρθρο:
 

forest

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
3.997
Κριτικές
41
Like
559
Πόντοι
6.055
Δεν βλέπει τέλος στη διαφθορά και στις πολιτικές επεμβάσεις στο φοροεισπρακτικό μηχανισμό η τρόικα, με αποτέλεσμα η αναποτελεσματικότητα στους ελέγχους να κυριαρχεί, η φοροδιαφυγή να «οργιάζει» και τα έσοδα να συνεχίζουν την ελεύθερη πτώση τους. Λόγω δε της βραδύτητας των μεταρρυθμίσεων βάζει, για μια ακόμη φορά, «φρένο» στα σενάρια για νέες ρυθμίσεις και αμνηστίες, ζητώντας παράλληλα να συνεχιστούν οι ποινικές διώξεις κατά των οφειλετών.

Από την άλλη πλευρά καυτηριάζει τις σημαντικές καθυστερήσεις που καταγράφονται στην επιστροφή του ΦΠΑ στις επιχειρήσεις που τις φέρνουν σε λιγότερη ανταγωνιστική θέση σε σχέση με τις επιχειρήσεις άλλων χωρών, καθώς και του φόρου εισοδήματος στους φορολογούμενους. Ειδικά δε για τις καθυστερήσεις στην επιστροφή του ΦΠΑ επισημαίνουν ότι το κράτος θα πρέπει να «τιμωρείται».


Όλο το άρθρο:
Να τους ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΩΝ SCOOOOOORPIOOONS,μπας και τα δουνε αλιώς.
 

Bleach

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Φεβ 2008
Μηνύματα
1.605
Κριτικές
31
Like
4.152
Πόντοι
5.595

Kurtinaitis

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2010
Μηνύματα
2.910
Like
0
Πόντοι
16
Ενώ αν χρεωκοπούσαμε τα αποθεματικά των ταμείων θα μένανε απείρακτα.

Σωστή παρατήρηση.

Βεβαίως τα ταμεία θα κατέρρεαν αλλά θα παρέμενε ελληνική και κρατική η δημόσια περιουσία.

Λογικά εάν θέλετε να τα ξεπουλήσουμε όλα βάλτε πωλητήριο πρώτα στο κράτος ολόκληρο (τη βουλή την πουλήσμαε εδώ και 3 χρόνια) μετά στην περιουσία του και τελευταίαστην περιουσία των πολιτών.

Το να προσπαθούν οι κύριοι κυβερνώντες να καταστρέψουν τους έλληνες πολίτες και τις περιουσίες τους πρώτα και τη ζωή τους, μάλλον σε λαίλαπα παραπέμπει παρά σε σωτηρία.

Πέραν αυτών αρνούμαι να δεχθώ τη σωτηρία με αρχή τον απλό πολίτη που χρωστάει 5 χιλιάδες ευρώ και πάνω.

Πάντως το ότι η κατάσταση σήμερα είναι ένα τραγικό αδιέξοδο σε αυτό φέρει μεγάλη ευθύνη και ο απλός πολίτης με το σύνολο των επιλογών του.

Ακουγα ας πούμε τις προάλλες ότι στην Ελλάδα υπάρχουν 4.5 εκατομμύρια συνταξιούχοι.

Τώρα ποιός θα δουλέψει για την ανάπτυξε αφού θα διώξουμε όλα τα λαμπρά μυαλά και τους μετανάστες αυτό θα πρέπει να μας το εξηγήσει επιμελώς ο κ Σαμαράς ο κ Βενιζέλος και ο κ Κουβέλης. 

 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
αααα ναι και για κάποιον που αμφισβητούσε την συμφωνία Cosco-HP-Τραινοσε ...

Βήμα ανάπτυξης η σιδηροδρομική σύνδεση του Πειραιά με το Θριάσιο

Της Αλεξανδρας Κασσιμη

Το τρένο «έπιασε»... λιμάνι, δώδεκα χρόνια μετά την υπογραφή της πρώτης σύμβασης κατασκευής σιδηροτροχιάς που αφορούσε το αρχικό τμήμα του έργου. Συνολικά 17 χιλιόμετρα σιδηροδρομικής γραμμής συνδέουν πλέον το Θριάσιο Πεδίο με το Ικόνιο, επικυρώνοντας ουσιαστικά τη συμφωνία, η οποία πρόκειται να υπογραφεί σήμερα, μεταξύ Hewlett Packard και Cosco. Μέρος της συμφωνίας θα υλοποιήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Από χθες τα τρένα του ΟΣΕ κινούνται σε τροχιά ανάπτυξης, όπως επισήμαναν οι δύο συναρμόδιοι υπουργοί Ανάπτυξης και Ναυτιλίας κ. Χατζηδάκης, Μουσουρούλης, καθώς η κυβέρνηση προσβλέπει στην προσέλκυση και άλλων εταιρειών πέραν της Hewlett Packard, που θα χρησιμοποιήσουν τον Πειραιά για τη μεταφορά των εμπορευμάτων τους στη ΝΑ Ευρώπη και την ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου.

Χθες πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της σιδηροδρομικής γραμμής που συνδέει την περιοχή του Θριασίου (σταθμός Ασπρόπυργος) με το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά στο Ικόνιο. Πρόκειται για ένα έργο ιδιαίτερα δύσκολο -που δεν δικαιολογεί την πολυετή καθυστέρηση στην ολοκλήρωσή του- καθώς μπορεί το μήκος του να είναι μικρό, όμως είχε αρκετές κατασκευαστικές δυσκολίες. Τα μόλις 17 χλμ. γραμμής διαθέτουν δέκα σήραγγες και δέκα γέφυρες, δεν περιλαμβάνουν καμία ισόπεδη διάβαση και είναι περιφραγμένα σε όλο το μήκος τους. Στη νέα μονή σιδηροδρομική γραμμή θα μπορεί να αναπτυχθεί ταχύτητα 90 χλμ. την ώρα, μετά την ολοκλήρωση και των τελευταίων εργασιών που προγραμματίζονται για τις επόμενες δέκα ημέρες. Στην παρούσα φάση η γραμμή είναι πλήρως λειτουργική, ωστόσο οι ταχύτητες διέλευσης των συρμών κυμαίνονται μεταξύ 50 και 70 χλμ. την ώρα. Την επόμενη εβδομάδα αναμένεται η ολοκλήρωση των τελευταίων τεχνικών εργασιών, μεταξύ των οποίων και η ηλεκτροδότηση που θα ανάψει το πράσινο φως για τη λειτουργία του συστήματος τηλεδιοίκησης της γραμμής. Η χωρητικότητα της γραμμής είναι 32 αμαξοστοιχίες ή 16 ζεύγη αμαξοστοιχιών των 1.780 τόνων την ημέρα με ημερήσια δυναμικότητα 700 containers.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το πρώτο διάστημα θα διακινεί τα προϊόντα της HP με δύο τρένα την εβδομάδα, χωρητικότητας 40 container το καθένα, με προοπτική ο αριθμός τους σταδιακά να αυξάνεται ώστε το 2015 η συχνότητα να φτάνει τα πέντε τρένα την ημέρα. Από τη δραστηριότητα αυτή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσδοκά ενίσχυση των εσόδων της κατά περίπου 20 εκατ. ευρώ τον πρώτο χρόνο.

«Βάση της συμφωνίας ανάμεσα στην COSCO, την HP και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ» χαρακτήρισε τον νέο σιδηροδρομικό άξονα Ικονίου-Θριασίου ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης, συμπληρώνοντας πως «όλες αυτές οι εξελίξεις υπογραμμίζουν ότι η Ελλάδα δεν το βάζει κάτω στην κρίση. Προχωρεί μπροστά και θα περάσει στον δρόμο της ανάκαμψης και της ανάπτυξης».

Στόχος της κυβέρνησης είναι η προσέλκυση και άλλων εταιρειών ώστε το λιμάνι του Πειραιά να μετατραπεί σε διαμετακομιστικό κόμβο της ευρύτερης περιοχής.

Μεταξύ των εταιρειών που φέρεται να έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για σύναψη συμφωνίας αντίστοιχης με αυτήν της HP βρίσκονται οι εταιρείες ΙΚΕΑ και Dell. Ενδιαφέρον για πιθανή συνεργασία έχουν επιδείξει και οι εταιρείες LG, Samsung, Lenovo, Sony, Hyundai τηρώντας προς το παρόν στάση αναμονής. Οι έως τώρα ενδιαφερόμενοι αναμένουν την έναρξη της συνεργασίας HP - Cosco και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ώστε να εκτιμήσουν την κατάσταση και να προχωρήσουν στη συνέχεια σε ανάλογες κινήσεις, καταδεικνύοντας την ανασφάλεια που προκαλεί το ελληνικό οικονομικό περιβάλλον.

Στο μεταξύ η σημερινή υπογραφή συμφωνίας που πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις της Cosco στο Ικόνιο αφορά τη Hewlett Packard και την Cosco και όχι την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η συμφωνία προβλέπει τη διά θαλάσσης διακίνηση των προϊόντων της εταιρείας προς τις χώρες της Ανατολικής και Νοτίου Ευρώπης, της Βορείου Αφρικής και της Μέσης Ανατολής από τον προβλήτα ΙΙ.

Η εταιρεία λειτουργίας του ΟΣΕ οφείλει να ολοκληρώσει τις διακρατικές συμφωνίες με τις χώρες στις οποίες θα διακινούνται μέσω σιδηροδρόμου τα προϊόντα, ώστε εντός του Μαρτίου να υπογράψει και τη σχετική σύμβαση με την Cosco. Ηδη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρίσκεται στη διαδικασία σύναψης των απαιτούμενων διακρατικών συμφωνιών με τις αρχές της Ουγγαρίας, της Τσεχίας, των Σκοπίων και της Σερβίας.

Τη γραμμή στην οποία θα διεξάγονται μόνο εμπορευματικά δρομολόγια εγκαινίασε ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης και ο αναπληρωτής υπουργός Σταύρος Καλογιάννης παρουσία του υπουργού Ναυτιλίας Κώστα Μουσουρούλη και εκπροσώπων της Cosco στην Ελλάδα.
 

Kurtinaitis

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2010
Μηνύματα
2.910
Like
0
Πόντοι
16
αααα ναι και για κάποιον που αμφισβητούσε την συμφωνία Cosco-HP-Τραινοσε ...

Βήμα ανάπτυξης η σιδηροδρομική σύνδεση του Πειραιά με το Θριάσιο

Της Αλεξανδρας Κασσιμη

Το τρένο «έπιασε»... λιμάνι, δώδεκα χρόνια μετά την υπογραφή της πρώτης σύμβασης κατασκευής σιδηροτροχιάς που αφορούσε το αρχικό τμήμα του έργου. Συνολικά 17 χιλιόμετρα σιδηροδρομικής γραμμής συνδέουν πλέον το Θριάσιο Πεδίο με το Ικόνιο, επικυρώνοντας ουσιαστικά τη συμφωνία, η οποία πρόκειται να υπογραφεί σήμερα, μεταξύ Hewlett Packard και Cosco. Μέρος της συμφωνίας θα υλοποιήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Από χθες τα τρένα του ΟΣΕ κινούνται σε τροχιά ανάπτυξης, όπως επισήμαναν οι δύο συναρμόδιοι υπουργοί Ανάπτυξης και Ναυτιλίας κ. Χατζηδάκης, Μουσουρούλης, καθώς η κυβέρνηση προσβλέπει στην προσέλκυση και άλλων εταιρειών πέραν της Hewlett Packard, που θα χρησιμοποιήσουν τον Πειραιά για τη μεταφορά των εμπορευμάτων τους στη ΝΑ Ευρώπη και την ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου.

Χθες πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της σιδηροδρομικής γραμμής που συνδέει την περιοχή του Θριασίου (σταθμός Ασπρόπυργος) με το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά στο Ικόνιο. Πρόκειται για ένα έργο ιδιαίτερα δύσκολο -που δεν δικαιολογεί την πολυετή καθυστέρηση στην ολοκλήρωσή του- καθώς μπορεί το μήκος του να είναι μικρό, όμως είχε αρκετές κατασκευαστικές δυσκολίες. Τα μόλις 17 χλμ. γραμμής διαθέτουν δέκα σήραγγες και δέκα γέφυρες, δεν περιλαμβάνουν καμία ισόπεδη διάβαση και είναι περιφραγμένα σε όλο το μήκος τους. Στη νέα μονή σιδηροδρομική γραμμή θα μπορεί να αναπτυχθεί ταχύτητα 90 χλμ. την ώρα, μετά την ολοκλήρωση και των τελευταίων εργασιών που προγραμματίζονται για τις επόμενες δέκα ημέρες. Στην παρούσα φάση η γραμμή είναι πλήρως λειτουργική, ωστόσο οι ταχύτητες διέλευσης των συρμών κυμαίνονται μεταξύ 50 και 70 χλμ. την ώρα. Την επόμενη εβδομάδα αναμένεται η ολοκλήρωση των τελευταίων τεχνικών εργασιών, μεταξύ των οποίων και η ηλεκτροδότηση που θα ανάψει το πράσινο φως για τη λειτουργία του συστήματος τηλεδιοίκησης της γραμμής. Η χωρητικότητα της γραμμής είναι 32 αμαξοστοιχίες ή 16 ζεύγη αμαξοστοιχιών των 1.780 τόνων την ημέρα με ημερήσια δυναμικότητα 700 containers.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το πρώτο διάστημα θα διακινεί τα προϊόντα της HP με δύο τρένα την εβδομάδα, χωρητικότητας 40 container το καθένα, με προοπτική ο αριθμός τους σταδιακά να αυξάνεται ώστε το 2015 η συχνότητα να φτάνει τα πέντε τρένα την ημέρα. Από τη δραστηριότητα αυτή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσδοκά ενίσχυση των εσόδων της κατά περίπου 20 εκατ. ευρώ τον πρώτο χρόνο.

«Βάση της συμφωνίας ανάμεσα στην COSCO, την HP και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ» χαρακτήρισε τον νέο σιδηροδρομικό άξονα Ικονίου-Θριασίου ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης, συμπληρώνοντας πως «όλες αυτές οι εξελίξεις υπογραμμίζουν ότι η Ελλάδα δεν το βάζει κάτω στην κρίση. Προχωρεί μπροστά και θα περάσει στον δρόμο της ανάκαμψης και της ανάπτυξης».

Στόχος της κυβέρνησης είναι η προσέλκυση και άλλων εταιρειών ώστε το λιμάνι του Πειραιά να μετατραπεί σε διαμετακομιστικό κόμβο της ευρύτερης περιοχής.

Μεταξύ των εταιρειών που φέρεται να έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για σύναψη συμφωνίας αντίστοιχης με αυτήν της HP βρίσκονται οι εταιρείες ΙΚΕΑ και Dell. Ενδιαφέρον για πιθανή συνεργασία έχουν επιδείξει και οι εταιρείες LG, Samsung, Lenovo, Sony, Hyundai τηρώντας προς το παρόν στάση αναμονής. Οι έως τώρα ενδιαφερόμενοι αναμένουν την έναρξη της συνεργασίας HP - Cosco και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ώστε να εκτιμήσουν την κατάσταση και να προχωρήσουν στη συνέχεια σε ανάλογες κινήσεις, καταδεικνύοντας την ανασφάλεια που προκαλεί το ελληνικό οικονομικό περιβάλλον.

Στο μεταξύ η σημερινή υπογραφή συμφωνίας που πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις της Cosco στο Ικόνιο αφορά τη Hewlett Packard και την Cosco και όχι την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η συμφωνία προβλέπει τη διά θαλάσσης διακίνηση των προϊόντων της εταιρείας προς τις χώρες της Ανατολικής και Νοτίου Ευρώπης, της Βορείου Αφρικής και της Μέσης Ανατολής από τον προβλήτα ΙΙ.

Η εταιρεία λειτουργίας του ΟΣΕ οφείλει να ολοκληρώσει τις διακρατικές συμφωνίες με τις χώρες στις οποίες θα διακινούνται μέσω σιδηροδρόμου τα προϊόντα, ώστε εντός του Μαρτίου να υπογράψει και τη σχετική σύμβαση με την Cosco. Ηδη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρίσκεται στη διαδικασία σύναψης των απαιτούμενων διακρατικών συμφωνιών με τις αρχές της Ουγγαρίας, της Τσεχίας, των Σκοπίων και της Σερβίας.

Τη γραμμή στην οποία θα διεξάγονται μόνο εμπορευματικά δρομολόγια εγκαινίασε ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης και ο αναπληρωτής υπουργός Σταύρος Καλογιάννης παρουσία του υπουργού Ναυτιλίας Κώστα Μουσουρούλη και εκπροσώπων της Cosco στην Ελλάδα.

Σιγά τα ωά.

Τεράστιο αναπτυξιακό έργο.

Τεράστιες καινοτομίες στην ελληνική οικονομία.

Το λιμάνι του Πειραιά γίνεται ο επίσημος αχθοφόρος-χαμάλης και εμείς πανηγυρίζουμε.

Τον λόγο δεν καταλαβαίνω αλλά τλος πάντων

Ας μην είμαστε μηδενιστές.

Από άνεργος καλύτερα χαμάλης.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Σιγά τα ωά.
Τεράστιο αναπτυξιακό έργο.
Τεράστιες καινοτομίες στην ελληνική οικονομία.
Το λιμάνι του Πειραιά γίνεται ο επίσημος αχθοφόρος-χαμάλης και εμείς πανηγυρίζουμε.
Τον λόγο δεν καταλαβαίνω αλλά τλος πάντων
Ας μην είμαστε μηδενιστές.
Από άνεργος καλύτερα χαμάλης.

δηλαδή τι πρέπει να είναι ένα λιμάνι πέρα από αχθοφόρος εμπορευμάτων και διακινητής προσώπων ??

αλήθεια γιατί τέτοιες δουλειές κυνηγάνε η Αμβέρσα το Ρότερνταμ και λοιπά λιμάνια? τόσο πρεμούρα έχουν για να γίνουν αχθοφόροι ??
 

Kurtinaitis

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2010
Μηνύματα
2.910
Like
0
Πόντοι
16
δηλαδή τι πρέπει να είναι ένα λιμάνι πέρα από αχθοφόρος εμπορευμάτων και διακινητής προσώπων ??

αλήθεια γιατί τέτοιες δουλειές κυνηγάνε η Αμβέρσα το Ρότερνταμ και λοιπά λιμάνια? τόσο πρεμούρα έχουν για να γίνουν αχθοφόροι ??

Δε θα κάνω άλλη συζήτηση μαζί σου.

Οταν μου επισυνάψεις την εγκατάσταση εργοστασίου, συναρμολόγησης, τεχνικού κέντρου, ή κέντρου ερευνών τότε θα κάνουμε όσο διάλογο θέλεις.

Μέχρι τότε μπορείς να πανηγυρίζεις που δυο πολυεθνικές εκμεταλλεύονται στο έπακρο το λιμάνι σου αντί πινακίου φακής.
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.619
Κριτικές
1
Like
302
Πόντοι
386
Σιγά τα ωά.

Τεράστιο αναπτυξιακό έργο.

Τεράστιες καινοτομίες στην ελληνική οικονομία.

Το λιμάνι του Πειραιά γίνεται ο επίσημος αχθοφόρος-χαμάλης και εμείς πανηγυρίζουμε.

Τον λόγο δεν καταλαβαίνω αλλά τλος πάντων

Ας μην είμαστε μηδενιστές.

Από άνεργος καλύτερα χαμάλης.

Oπως το πες μεγαλε. Απο ανεργος καλυτερα χαμαλης. Δε ξερω αν το χεις καταλαβει αλλα αυτη τη στιγμη η Ελλλαδα αλλες επιλογες ΔΕΝ ΕΧΕΙ
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.190
Like
53
Πόντοι
366
Σιγά τα ωά.

Τεράστιο αναπτυξιακό έργο.

Τεράστιες καινοτομίες στην ελληνική οικονομία.

Το λιμάνι του Πειραιά γίνεται ο επίσημος αχθοφόρος-χαμάλης και εμείς πανηγυρίζουμε.

Τον λόγο δεν καταλαβαίνω αλλά τλος πάντων

Ας μην είμαστε μηδενιστές.

Από άνεργος καλύτερα χαμάλης.

μοσχοβολαει ασχετιλα αυτο το ποστ
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.130
Like
5.807
Πόντοι
1.206
[URL unfurl="true"]http://news247.gr/eidiseis/afieromata/h_mera_poy_h_ellada_diegrapse_to_xreos_ths_germanias.2145663.html?utm_source=OpadikaNewsWidget&utm_medium=Prasinanea&utm_campaign=OpadikaNews247Widget[/url]

Τι εγινε ρε παιδια? Παλι οι αριστεροι και οι αναρχοαπλυτοι μας πουλησαν ε?

Ως γνωστον, το 1953, η κυβερνηση της Ελλαδας ηταν κομμουνιστικη  :rockon:

Μόνο που δεν αναφέρεται πως πριν η Ελλάδα δεχθεί να διαγράψει το εν λόγω χρέος (εξαιρετικά επισφαλές ούτως ή άλλως, μια που εν τέλει κανείς δεν πήρε κάτι!) είχε λάβει από τις ΗΠΑ την τεράστια βοήθεια του σχεδίου Μάρσαλ.
Οι ίδιες οι ΗΠΑ ενίσχυαν τότε επίσης και την Δυτική Γερμανία (ως προκεχωρημένο φυλάκιο έμπροσθεν του "σιδηρού παραπετάσματος") και η δική μας βοήθεια είχε συμφωνηθεί να γίνει κατόπιν παραιτήσεως μας από τις προς την Γερμανία απαιτήσεις. Οι Αμερικάνοι έπρεπε να κάνουν τους υπολογισμούς τους. Τί δίνουν και σε ποιον.
Ο όποιος ήταν τότε πρωθυπουργός είχε την επιλογή ή να λάβει την Αμερικανική βοήθεια στο χέρι, από τις πλούσιες ΗΠΑ, ή να περιμένει να ανακάμψει η διαλυμένη Γερμανική οικονομία μπας και μπορέσει ποτέ να διεκδικήσει πίσω τα χρωστούμενα.

Και από ποια Γερμανία αλήθεια; Την Δυτική ή την Ανατολική. Διότι και οι δύο το κορόιδο κάνανε.
Και να μην μου πει κάποιος πως το 1953 διεβλέπετο η επανένωση! Και να διεβλέπετο δηλαδή 40χρόνια μετά έγινε...
 

Kurtinaitis

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2010
Μηνύματα
2.910
Like
0
Πόντοι
16
μοσχοβολαει ασχετιλα αυτο το ποστ

Περιμένω βαθυστόχαστη ανάλυση.

Η μεγάλη αμερικάνικη εταιρεία πληροφορικής μεταφέρει όλα τα προιόντα της που κατασκευάζονται στην Ασία στην ευρύτερη περιοχή μας μέσω κινέζικης εταιρείας που της έχει παραχωρηθεί πλήρως η εκμετάλλευση τμήματος του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας μας.

Ανοίξτε σαμπάνιες.

Σωθήκαμε.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom