Επισκέπτης
Κι όμως εξακολουθούν να υπάρχουν αλήτες που υποστηρίζουν ότι το PSI μας έσωσε ως χώρα επειδή έσωσε τις τράπεζες.
Μήπως θυμάσαι και με ποιο επιχείρημα προσπαθούσαν να μας πείσουν πως έπρεπε να σωθούν οι τράπεζες??
Κι όμως εξακολουθούν να υπάρχουν αλήτες που υποστηρίζουν ότι το PSI μας έσωσε ως χώρα επειδή έσωσε τις τράπεζες.
Κι όμως εξακολουθούν να υπάρχουν αλήτες που υποστηρίζουν ότι το PSI μας έσωσε ως χώρα επειδή έσωσε τις τράπεζες.
οι ποιές? αχαχαχαχαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααπεθερούλη αν δεν σωθούν οι τράπεζες θα χάσεις τις καταθέσεις σου.
Το προβλημά σου είναι τα μαθηματικά του φίλτατου ή ότι με το PSI κατέστρεψαν τα αποθεματικά όλων των ασφαλιστικών;
Λογικά όσο και να είναι το χρέος η καταστροφή των ασφαλιστικών δεν πρόκειται να αναστραφεί ποτέ.
Κι όμως εξακολουθούν να υπάρχουν αλήτες που υποστηρίζουν ότι το PSI μας έσωσε ως χώρα επειδή έσωσε τις τράπεζες.
Να τους ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΩΝ SCOOOOOORPIOOONS,μπας και τα δουνε αλιώς.Δεν βλέπει τέλος στη διαφθορά και στις πολιτικές επεμβάσεις στο φοροεισπρακτικό μηχανισμό η τρόικα, με αποτέλεσμα η αναποτελεσματικότητα στους ελέγχους να κυριαρχεί, η φοροδιαφυγή να «οργιάζει» και τα έσοδα να συνεχίζουν την ελεύθερη πτώση τους. Λόγω δε της βραδύτητας των μεταρρυθμίσεων βάζει, για μια ακόμη φορά, «φρένο» στα σενάρια για νέες ρυθμίσεις και αμνηστίες, ζητώντας παράλληλα να συνεχιστούν οι ποινικές διώξεις κατά των οφειλετών.
Από την άλλη πλευρά καυτηριάζει τις σημαντικές καθυστερήσεις που καταγράφονται στην επιστροφή του ΦΠΑ στις επιχειρήσεις που τις φέρνουν σε λιγότερη ανταγωνιστική θέση σε σχέση με τις επιχειρήσεις άλλων χωρών, καθώς και του φόρου εισοδήματος στους φορολογούμενους. Ειδικά δε για τις καθυστερήσεις στην επιστροφή του ΦΠΑ επισημαίνουν ότι το κράτος θα πρέπει να «τιμωρείται».
Όλο το άρθρο:
Ενώ αν χρεωκοπούσαμε τα αποθεματικά των ταμείων θα μένανε απείρακτα.
αααα ναι και για κάποιον που αμφισβητούσε την συμφωνία Cosco-HP-Τραινοσε ...
Βήμα ανάπτυξης η σιδηροδρομική σύνδεση του Πειραιά με το Θριάσιο
Της Αλεξανδρας Κασσιμη
Το τρένο «έπιασε»... λιμάνι, δώδεκα χρόνια μετά την υπογραφή της πρώτης σύμβασης κατασκευής σιδηροτροχιάς που αφορούσε το αρχικό τμήμα του έργου. Συνολικά 17 χιλιόμετρα σιδηροδρομικής γραμμής συνδέουν πλέον το Θριάσιο Πεδίο με το Ικόνιο, επικυρώνοντας ουσιαστικά τη συμφωνία, η οποία πρόκειται να υπογραφεί σήμερα, μεταξύ Hewlett Packard και Cosco. Μέρος της συμφωνίας θα υλοποιήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Από χθες τα τρένα του ΟΣΕ κινούνται σε τροχιά ανάπτυξης, όπως επισήμαναν οι δύο συναρμόδιοι υπουργοί Ανάπτυξης και Ναυτιλίας κ. Χατζηδάκης, Μουσουρούλης, καθώς η κυβέρνηση προσβλέπει στην προσέλκυση και άλλων εταιρειών πέραν της Hewlett Packard, που θα χρησιμοποιήσουν τον Πειραιά για τη μεταφορά των εμπορευμάτων τους στη ΝΑ Ευρώπη και την ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου.
Χθες πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της σιδηροδρομικής γραμμής που συνδέει την περιοχή του Θριασίου (σταθμός Ασπρόπυργος) με το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά στο Ικόνιο. Πρόκειται για ένα έργο ιδιαίτερα δύσκολο -που δεν δικαιολογεί την πολυετή καθυστέρηση στην ολοκλήρωσή του- καθώς μπορεί το μήκος του να είναι μικρό, όμως είχε αρκετές κατασκευαστικές δυσκολίες. Τα μόλις 17 χλμ. γραμμής διαθέτουν δέκα σήραγγες και δέκα γέφυρες, δεν περιλαμβάνουν καμία ισόπεδη διάβαση και είναι περιφραγμένα σε όλο το μήκος τους. Στη νέα μονή σιδηροδρομική γραμμή θα μπορεί να αναπτυχθεί ταχύτητα 90 χλμ. την ώρα, μετά την ολοκλήρωση και των τελευταίων εργασιών που προγραμματίζονται για τις επόμενες δέκα ημέρες. Στην παρούσα φάση η γραμμή είναι πλήρως λειτουργική, ωστόσο οι ταχύτητες διέλευσης των συρμών κυμαίνονται μεταξύ 50 και 70 χλμ. την ώρα. Την επόμενη εβδομάδα αναμένεται η ολοκλήρωση των τελευταίων τεχνικών εργασιών, μεταξύ των οποίων και η ηλεκτροδότηση που θα ανάψει το πράσινο φως για τη λειτουργία του συστήματος τηλεδιοίκησης της γραμμής. Η χωρητικότητα της γραμμής είναι 32 αμαξοστοιχίες ή 16 ζεύγη αμαξοστοιχιών των 1.780 τόνων την ημέρα με ημερήσια δυναμικότητα 700 containers.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το πρώτο διάστημα θα διακινεί τα προϊόντα της HP με δύο τρένα την εβδομάδα, χωρητικότητας 40 container το καθένα, με προοπτική ο αριθμός τους σταδιακά να αυξάνεται ώστε το 2015 η συχνότητα να φτάνει τα πέντε τρένα την ημέρα. Από τη δραστηριότητα αυτή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσδοκά ενίσχυση των εσόδων της κατά περίπου 20 εκατ. ευρώ τον πρώτο χρόνο.
«Βάση της συμφωνίας ανάμεσα στην COSCO, την HP και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ» χαρακτήρισε τον νέο σιδηροδρομικό άξονα Ικονίου-Θριασίου ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης, συμπληρώνοντας πως «όλες αυτές οι εξελίξεις υπογραμμίζουν ότι η Ελλάδα δεν το βάζει κάτω στην κρίση. Προχωρεί μπροστά και θα περάσει στον δρόμο της ανάκαμψης και της ανάπτυξης».
Στόχος της κυβέρνησης είναι η προσέλκυση και άλλων εταιρειών ώστε το λιμάνι του Πειραιά να μετατραπεί σε διαμετακομιστικό κόμβο της ευρύτερης περιοχής.
Μεταξύ των εταιρειών που φέρεται να έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για σύναψη συμφωνίας αντίστοιχης με αυτήν της HP βρίσκονται οι εταιρείες ΙΚΕΑ και Dell. Ενδιαφέρον για πιθανή συνεργασία έχουν επιδείξει και οι εταιρείες LG, Samsung, Lenovo, Sony, Hyundai τηρώντας προς το παρόν στάση αναμονής. Οι έως τώρα ενδιαφερόμενοι αναμένουν την έναρξη της συνεργασίας HP - Cosco και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ώστε να εκτιμήσουν την κατάσταση και να προχωρήσουν στη συνέχεια σε ανάλογες κινήσεις, καταδεικνύοντας την ανασφάλεια που προκαλεί το ελληνικό οικονομικό περιβάλλον.
Στο μεταξύ η σημερινή υπογραφή συμφωνίας που πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις της Cosco στο Ικόνιο αφορά τη Hewlett Packard και την Cosco και όχι την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η συμφωνία προβλέπει τη διά θαλάσσης διακίνηση των προϊόντων της εταιρείας προς τις χώρες της Ανατολικής και Νοτίου Ευρώπης, της Βορείου Αφρικής και της Μέσης Ανατολής από τον προβλήτα ΙΙ.
Η εταιρεία λειτουργίας του ΟΣΕ οφείλει να ολοκληρώσει τις διακρατικές συμφωνίες με τις χώρες στις οποίες θα διακινούνται μέσω σιδηροδρόμου τα προϊόντα, ώστε εντός του Μαρτίου να υπογράψει και τη σχετική σύμβαση με την Cosco. Ηδη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρίσκεται στη διαδικασία σύναψης των απαιτούμενων διακρατικών συμφωνιών με τις αρχές της Ουγγαρίας, της Τσεχίας, των Σκοπίων και της Σερβίας.
Τη γραμμή στην οποία θα διεξάγονται μόνο εμπορευματικά δρομολόγια εγκαινίασε ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης και ο αναπληρωτής υπουργός Σταύρος Καλογιάννης παρουσία του υπουργού Ναυτιλίας Κώστα Μουσουρούλη και εκπροσώπων της Cosco στην Ελλάδα.
Σιγά τα ωά.
Τεράστιο αναπτυξιακό έργο.
Τεράστιες καινοτομίες στην ελληνική οικονομία.
Το λιμάνι του Πειραιά γίνεται ο επίσημος αχθοφόρος-χαμάλης και εμείς πανηγυρίζουμε.
Τον λόγο δεν καταλαβαίνω αλλά τλος πάντων
Ας μην είμαστε μηδενιστές.
Από άνεργος καλύτερα χαμάλης.
δηλαδή τι πρέπει να είναι ένα λιμάνι πέρα από αχθοφόρος εμπορευμάτων και διακινητής προσώπων ??
αλήθεια γιατί τέτοιες δουλειές κυνηγάνε η Αμβέρσα το Ρότερνταμ και λοιπά λιμάνια? τόσο πρεμούρα έχουν για να γίνουν αχθοφόροι ??
Σιγά τα ωά.
Τεράστιο αναπτυξιακό έργο.
Τεράστιες καινοτομίες στην ελληνική οικονομία.
Το λιμάνι του Πειραιά γίνεται ο επίσημος αχθοφόρος-χαμάλης και εμείς πανηγυρίζουμε.
Τον λόγο δεν καταλαβαίνω αλλά τλος πάντων
Ας μην είμαστε μηδενιστές.
Από άνεργος καλύτερα χαμάλης.
Σιγά τα ωά.
Τεράστιο αναπτυξιακό έργο.
Τεράστιες καινοτομίες στην ελληνική οικονομία.
Το λιμάνι του Πειραιά γίνεται ο επίσημος αχθοφόρος-χαμάλης και εμείς πανηγυρίζουμε.
Τον λόγο δεν καταλαβαίνω αλλά τλος πάντων
Ας μην είμαστε μηδενιστές.
Από άνεργος καλύτερα χαμάλης.
[URL unfurl="true"]http://news247.gr/eidiseis/afieromata/h_mera_poy_h_ellada_diegrapse_to_xreos_ths_germanias.2145663.html?utm_source=OpadikaNewsWidget&utm_medium=Prasinanea&utm_campaign=OpadikaNews247Widget[/url]
Τι εγινε ρε παιδια? Παλι οι αριστεροι και οι αναρχοαπλυτοι μας πουλησαν ε?
Ως γνωστον, το 1953, η κυβερνηση της Ελλαδας ηταν κομμουνιστικη
μοσχοβολαει ασχετιλα αυτο το ποστ
μοσχοβολαει ασχετιλα αυτο το ποστ