Νέα

Χρεοκοπεί η Ελλάδα ή η ...ΕΕ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα farkeli
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 98K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Άλλαξε κατι;

  • Οχι.Ολα τα ίδια αλλάζουν κι ολα τα ίδια μένουν.

    Ψήφοι: 47 23,7%
  • Οι πλούσιοι παρέμειναν πλούσιοι οι φτωχοί έμειναν φτωχότεροι

    Ψήφοι: 93 47,0%
  • Ανεργία

    Ψήφοι: 14 7,1%
  • Ηρθε η αναπτυξη

    Ψήφοι: 15 7,6%
  • Γίναμε πλουσιότεροι σαν Εθνος

    Ψήφοι: 5 2,5%
  • Ο Τσιπρας ειναι ο καλύτερος ( δεν κολλαει αλλα ηθελα να το πω)

    Ψήφοι: 24 12,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    198

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
μοσχοβολαει ασχετιλα αυτο το ποστ

και που να μυρίσεις και αυτό

Δε θα κάνω άλλη συζήτηση μαζί σου.

Οταν μου επισυνάψεις την εγκατάσταση εργοστασίου, συναρμολόγησης, τεχνικού κέντρου, ή κέντρου ερευνών τότε θα κάνουμε όσο διάλογο θέλεις.

Μέχρι τότε μπορείς να πανηγυρίζεις που δυο πολυεθνικές εκμεταλλεύονται στο έπακρο το λιμάνι σου αντί πινακίου φακής.

ειδικά στο τονισμένο του σημείο... (με το επίπεδο της ανωτάτης εκπαίδευσης  στην Ελλάδα :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:)

ή στο κοκκινισμένο (κάτι για την Χαλκιδική που μιλούσαμε .. ξέρεις τα μεταλλεία)...
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.130
Like
5.807
Πόντοι
1.206
Oπως το πες μεγαλε. Απο ανεργος καλυτερα χαμαλης. Δε ξερω αν το χεις καταλαβει αλλα αυτη τη στιγμη η Ελλλαδα αλλες επιλογες ΔΕΝ ΕΧΕΙ

Ιδίως μάλιστα αν κάποιοι από αυτούς τους "χαμάληδες" πληρώνονται με 5-6 χιλιάρικα το μήνα! ;)
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Ιδίως μάλιστα αν κάποιοι από αυτούς τους "χαμάληδες" πληρώνονται με 5-6 χιλιάρικα το μήνα! ;)

εεεεε πρίν πληρωνόντουσαν όμως 140.000 τον χρόνο.. .με τις υπερωρίες βεβαίως βεβαίως οι οποίες σύμφωνα με τους επίσημους υπολογισμούς ανερχόντουσαν εις 2000 ώρες ανα κεφαλήν ετησίως (όταν οι εργάσιμες ώρες κατ έτος δεν ξεπερνούν τις 1650)...

αααα ναι και να μην ξεχνάμε.. το τηλεγράφημα στον πρόεδρο του σωματείου λιμενεργατών από τον ευτυχή πατέρα (εκ Μάνης ορμωμένου συνήθως) "Εγεννήθη άρρεν. Παρακαλώ προετοιμάσατε τον διορισμόν"
 

Kurtinaitis

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2010
Μηνύματα
2.910
Like
0
Πόντοι
16
Oπως το πες μεγαλε. Απο ανεργος καλυτερα χαμαλης. Δε ξερω αν το χεις καταλαβει αλλα αυτη τη στιγμη η Ελλλαδα αλλες επιλογες ΔΕΝ ΕΧΕΙ

Ποτέ δεν είχε.

Είναι θέμα λαού και κουλτούρας.

Τα σπάμε στα μπουζούκια γιατί περνάνε απο το λιμάνι μας τράνζιτ τα προιόντα πολυεθνικής.

Και ξαναλέω μιας και αναφερθηκε η ασχετίλα του συγγραφέα:

About the Hewlett-Packard in Bulgaria Group

Hewlett-Packard, founded in 1939, is one of the world's largest corporations in the field of Information Technologies operating in more than 170 countries. [size=14pt]Ιn 2006 the HP Global Service Center was launched in Bulgaria, whose main scope is providing remote service to large corporate customers in the region of Europe, Middle East and Africa.
At present, there are over 3000 employees working in the centre providing support for technologies[/size], platforms and operational systems like Windows, Unix, Linux, Mainframe, Messaging, Networking, databases; software and hardware solutions for servers (x86,PA-RISK), storage systems (SAN), backup, networks and hardware virtualization – VMware, Xen.
[size=14pt]Furthermore another 1000 employees in the cross-functional /back office organization in the center[/size] supports the global functions such as HR, administration, Global parts supply chain (GPSC), reporting and analyzing, procurement, project management, implementation and optimization of IT processes in the context of ITIL and ITSM and others.


Και τώρα η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου.

Πόσα ατομα απασχολεί η εν λόγω εταιρεία εν Ελλάδι;
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.130
Like
5.807
Πόντοι
1.206
επιτρέπεις την διόρθωση ντοκ φαντάζομαι  :grin:

Γενικά προτιμώ να μην μου παραποιούν τα ποστ μου. :)
Προσπαθώ πάντα να "ζυγίζω" τις εκφράσεις μου.

Εδώ δεν έχω βρίσει άλλους κι άλλους! Τουλάχιστον ο εν λόγω "στενοκέφαλος" είναι κόσμιος.
Και έχει και πέντε δράμια μυαλό.
Άλλο που οι παρωπίδες του δεν τον αφήνουν να το χρησιμοποιήσει σωστά...
 

Kurtinaitis

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2010
Μηνύματα
2.910
Like
0
Πόντοι
16
Επίσης απο πρόχειρο ψάξιμο....

Hewlett-Packard India (HP) is a Private Sector Organisation that offers services in IT- Hardware with Annual Total Turnover of 5000+ Crs and with Employee Strength of 5001 & above.

The Hewlett-Packard India (HP) Company profile, Contact numbers, Contact Address, and services offered are furnished below.

Hewlett-Packard India (HP) Head Office , Company Details, Financial Details

Hewlett-Packard India (HP) Head Office Address :
24 Salarpuria Arena Adugodi Hosur Road
Bengaluru /Bangalore : 560017
Karnataka ,India .
Hewlett-Packard India (HP) Phone Number : (80) 25633555
Hewlett-Packard India (HP) Website :
Hewlett-Packard India (HP) Financial Details :
[size=14pt]No of Employees – 5001 & above[/size]
Turnover in Crs – 5000+ Crs
Sector- Private Sector

Σωθήκαμε λέμε
 

Kurtinaitis

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2010
Μηνύματα
2.910
Like
0
Πόντοι
16
Ασχετίλας συνέχεια....

China COSCO Holdings Company Limited (China COSCO) was exclusively established by COSCO Group headquarters on March 3, 2005. In June 2005, China COSCO issued the H shares through global offering and Hong Kong public offering, and started the trading on Hong Kong Stock Exchange (HKSE) on June 30, 2005. On June 26, 2007, the company was listed in Shanghai Stock Exchange. (Stock code: 601919 1919.HK)
  Nature: Stock limited company (listed)
  Investment proportion:52.01%
[size=14pt]  Employee number: 39,458[/size]
  Total assets:RMB150.868 billion
  Business revenue:RMB80.578 billion
  Main businesses: Container shipping, dry & bulk cargo shipping, logistics, terminal and container leasing.
  Subsidiaries: China COSCO owns COSCON, COSCO Bulk, COSCO Qingdao, COSCO Hong Kong, COSCO Shenzhen, COSCO Pacific and COSCO Logistics. China COSCO's subsidiaries provide services covering entire shipping value chain such as container shipping, dry and bulk cargo shipping, logistics, terminal and container leasing for customers home and abroad.


ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ –ΩΡΑΡΙΑ-ΣΤΗ ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΙΙ ΤΗΣ COSCO ( ΠΡΩΗΝ ΟΛΠ)

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου 2012, 21:08

Οι συνθήκες εργασίας στο λιμάνι της COSCO είναι απερίγραπτες και δεν εμπίπτουν σε κανένα κανονισμό ασφάλειας και υγιεινής ούτε καν στον ελάχιστο βαθμό που ορίζει ο Π.Δ 16/96 ( καταργεί το Π.Δ.14-3-1934 ) Ελάχιστες προδιαγραφές ασφάλειας και υγείας στους χώρους εργασίας σε συμμόρφωση με την οδηγία 89/654 ΕΟΚ.
Ειδικότητες εργαζομένων.
Λιμενεργάτες-Εναερίτες- χειριστές γερανών- χειριστές ανυψωτικών μηχανημάτων-μηχανικοί συνεργείων .
-Ωράρια εργασίας .
24 ώρες /ημέρα – 3 βάρδιες
07.00- 15.00 πρωινή βάρδια ….. 15.00- 23.00 απογευματινή…. 23.00-07.00 βραδινή βάρδια.
Ώρα προσέλευσης στην εργασία είναι 30 λεπτά πριν τη κάθε βάρδια και αποχωρούμε ακριβώς την ώρα που τελειώνει η κάθε βάρδια. Δηλαδή δουλεύουμε αντί για 8ώρο … 8ώρες και 30 λεπτά !!!!!!
Κανένας από τους 700+ εργαζόμενους δε γνωρίζει τη βάρδια θα δουλέψει στις επόμενες 24 ώρες . Ειδοποιούμαστε μέσω μηνυμάτων SMS στο κινητό μας τηλέφωνο. Μηνιαίο πρόγραμμα Δεν υπάρχει… ούτε καν εβδομαδιαίο . Είμαστε ημερομίσθιοι εργαζόμενοι σε αναμονή 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. 30 ημέρες το μήνα… ανεξαιρέτως ειδικότητας. Το ρεπό (ημέρα ανάπαυσης από την εργασία ) το μαθαίνουμε στις 12.00 το μεσημέρι μέσω μηνυμάτων SMS πως είμαστε ρεπό το υπόλοιπο της ημέρας οπότε δε μπορούμε να εκμεταλλευτούμε ολόκληρη την ημέρα εκείνη για να εξυπηρετήσουμε την οικογένειά μας ή ακόμη και τις ανάγκες τις προσωπικές μας. Δεν έχουμε ζωή.
Στις 8 ώρες συνεχόμενης εργασίας δεν μας υποχρεώνουν σε διάλειμμα προκαθορισμένο από τον εργοδότη μας διότι απλά δε το εφαρμόζουν . Όποτε έχει χρόνο ο καθένας ΄΄ξεκλέβει ΄΄ για να σιτιστεί. Μετά από συνεχόμενη εργασία 6 ωρών και πάνω δικαιούμαστε τουλάχιστον 15 λεπτά διάλειμμα βάσει του Π.Δ. 88/99 άρθρο. 4 .
Όταν έχει φόρτο εργασίας το λιμάνι της προβλήτας ‘’ II ‘’και υπό κατασκευή ‘’ΙΙΙ ’’ που διαχειρίζεται η Διακίνηση α.ε ( ) . μας επιβάλλει βάρδιες ανά 8ώρο … από τη πρωινή βάρδια μας στέλνει μήνυμα πως είμαστε και βράδυ με αποτέλεσμα να Μην έχουμε ξεκουραστεί επαρκώς ώστε να δουλέψουμε ξεκούραστα και με ασφάλεια. Βάσει του Π.Δ. 88/99 άρθρο 3 η ελάχιστη ανάπαυση δε μπορεί να είναι κάτω από 12 συνεχείς ώρες σε περίοδο 24 ωρών .
Η εργασία μας εξαρτάται από τα προγραμματισμένα καράβια που θα μπουν μέσα στο λιμάνι και αυτό μπορούμε να το δούμε μέσω της ιστοσελίδας της PCT ons=0&fabriklayout=default&resetfilters=1&Itemid=17&lang=el

-Ασφάλεια εργαζομένων.
1.Ελλειπης φωτισμός εργασίας. ( Π.Δ. 19/96 αρ. 9 )
Κατά τη διάρκεια της εργασίας μας δεν υπάρχει αρκετός φωτισμός ώστε να αποφευχθούν απλά ατυχήματα ή και να εργαστούμε ξεκούραστα και με ασφάλεια. Πολύ συχνά γίνονται διακοπές ρεύματος ( ανά εβδομάδα ) με διάρκεια 10 λεπτών έως και 30 λεπτών χωρίς τον ελάχιστο εφεδρικό φωτισμό προκειμένου ο εργαζόμενος να προφυλαχθεί από τυχόν κινδύνους ή και να έρθει σε ασφαλές σημείο μέχρι να επανέρθει το ρεύμα σε ολόκληρο το λιμάνι.
Σε αυτή τη περίπτωση κινδυνεύουν άμεσα όλοι οι εργαζόμενοι που δουλεύουν επάνω στα καταστρώματα των πλοίων να πέσουν σε κάποιο ανοιχτό αμπάρι 12 μέτρων βάθους μιας και δουλεύουν χωρίς κάποιο ειδικό εξοπλισμό ασφαλείας όπως ζώνες ασφαλείας λόγω ύψους για προστασία από την πτώση των εργατών που αποσυμπλέκουν τα Container από τις θέσεις κλειδώματός τους . Άμεσος είναι και ο κίνδυνος σε όλους τους εργαζόμενους που χειρίζονται τα ανυψωτικά μηχανήματα όπως και οι οδηγοί νταλίκας μεταφοράς Container έχοντας ελλιπή φωτισμό των ιδίων οχημάτων.


2.Ελλειπής συντήρηση οχημάτων και μηχανημάτων εργασίας (Π.Δ. 16 κ’ 17/96 )
α. Τα οχήματα και μηχανήματα όπως και οι γερανογέφυρες δε υπόκεινται σε περιοδική συντήρηση ούτε καν προληπτική συντήρηση μετά από συνεχόμενες αναφορές χειριστών και οδηγών για κάποιο πρόβλημα που προέκυψε εκτός και αν η βλάβη καθηλώνει το μηχάνημα και σταματά τη παραγωγικότητά του και χρήζει άμεσης βοήθειας από το τεχνικό τμήμα του λιμανιού προκειμένου να αποκαταστήσει τη βλάβη χωρίς να διορθωθεί η βλάβη από τη γένεση της ή χωρίς να συντηρηθεί το μηχάνημα αργότερα κάποια στιγμή της ημέρας προκειμένου να μη ξαναπροκύψει τέτοια βλάβη ώστε να μη συμβεί εις βάρος της ασφάλειας των εργαζομένων.( Π.Δ. 16/96)
β. Τα μηχανήματα είναι ταλαιπωρημένα με ανύπαρκτη συντήρηση και για αυτό οι διαρροές τους είναι διαρκής και σε πολλαπλά σημεία του υδραυλικούς συστήματος των ανυψωτικών μηχανημάτων με συνέπεια να γλιστράνε οι σκάλες ανάβασης στη καμπίνα του χειριστή που βρίσκεται στα 12 μέτρα ύψος σε ποσοστό 80% των μηχανημάτων που μας χορηγούν να εργαστούμε (αρ. 23 )
γ. Οι διαρροές δεν αφήνουν και τους μηχανικούς του τεχνικού τμήματος να κάνουν καλά της δουλειά τους και να συντηρήσουνε σωστά και εις βάθος τα μηχανήματα έργου. Αυτό συμβαίνει γιατί αδιαφορεί η διοίκηση να κατασκευάσει πλυντήριο βαρέων οχημάτων με βιολογικό καθαρισμό και περιβαντολλογική μελέτη για τα ακάθαρτα λύματα γιατί είναι πολύ μεγάλο το κόστος όσο και η κατανάλωση του νερού και των χημικών που θα χρησιμοποιηθούν για όλο το στόλο μηχανημάτων , όπως επίσης και για τη πρόσληψη εξτρά προσωπικού ειδικευμένου σε αυτή την εργασία.

3. Πυρόσβεση στα Μηχανήματα έργου. ( Π.Δ 16/96 αρ.5 κ’ 89/99 αρ. 3.1.6 )
Κανένα μηχάνημα δεν έχει πυροσβεστήρα και όσα διαθέτουν δεν έχουν αναγομωθεί από το 2007 (αρ. 5 )
Σημειωτέον πως τα μηχανήματα από τις πολλαπλές διαρροές υδραυλικού λαδιού σε όλα τα σημεία του μηχανήματος έργου ( ΟΣΜΕ ) είναι άκρως επικίνδυνα στη παραμικρή ανάφλεξη και είναι βέβαιο πως ο χειριστής δε θα προλάβει να σωθεί διότι οι διαρροές θα επιταχύνουν το έργο της φωτιάς !! Ειδικά αυτό το γεγονός από μόνο του επιτάσσει την άμεση ανάκληση λειτουργίας του λιμανιού με τη παρέμβαση εισαγγελέα !!!!
4. Παραλαβή μηχανημάτων από τον όρχο.
Η παραλαβή των μηχανημάτων γίνεται από το χώρο στάθμευσης- συγκεντρώσεως των μηχ/των κατά την αλλαγή βάρδιας ο οποίος είναι ..
α. Υπαίθριος ανοιχτός χώρος Χωρίς σκέπαστρο για να προστατεύεται ο εργαζόμενος κατά την ανάβασή του στο μηχάνημα όταν οι εξωτερικές συνθήκες δε το επιτρέπουν ( βροχή, χιόνι , αέρας ) (αρ. 23.5.α )
β. Χωρίς φωτισμό ούτε καν τον ελάχιστο ώστε να είναι ασφαλή η ανάβαση στα μηχανήματα ( αρ.9 κ΄ αρ. 23.4)
γ. Το δάπεδο του όρχου(χώρου στάθμευσης οχημάτων) έχει λάδια παντού λόγω της συνεχόμενης διαρροής λαδιών των ασυντήρητων μηχανοκίνητων οχημάτων εργασίας και καθιστά αδύνατη τη παραλαβή τους προκειμένου να εργαστούμε με αυτά με μεγάλο κίνδυνο ατυχήματος . (αρ.23.5 . δ)

Έχουν παραβιαστεί πάνω από 20 άρθρα από 4 προεδρικά διατάγματα. Αυτές είναι οι επικίνδυνες συνθήκες εργασίας που πρέπει να ανταπεξέλθουμε κάθε μέρα στην εργασίας μας καθημερινά σε μία από τις δυσκολότερες εποχές που βιώνει η χώρα μας και ο ελληνικός λαός , και με μία αγορά εργασίας ανύπαρκτη αυτή τη στιγμή. Αυτό ακριβώς βλέπει η ελληνική εταιρεία Διακίνησης Α.Ε που έχει αναλάβει τη διαχείριση του λιμανιού από τη COSCO ….. και εμάς τους ειδικευόμενους εργαζόμενους μας κάνει ψυχολογικό εκβιασμό . Τη στιγμή που η ανεργία έχει φτάσει στην αποκορύφωση αυτή η εταιρεία θέλει να διαχειριστεί το λιμάνι με τους μισούς εργαζόμενους με άθλιες συνθήκες εργασίας και διατηρώντας τον εκφοβισμό του εργαζομένου πως ανά πάσα στιγμή είναι αναλώσιμος . Στην επιθεώρηση εργασίας έχουν γίνει πάνω από 5 καταγγελίες εργαζομένων χωρίς να έχουμε διακρίνει καμία αλλαγή στη συμπεριφορά της διοίκησης απέναντί μας όσο αναφορά για τις επικίνδυνες κ’ ανθυγιεινές συνθήκες εργασίας στο βωμό του κέρδους.
Παρακαλώ πολύ αν θέλει και μπορεί να ευαισθητοποιηθεί κάποιος φορέας η δημόσιος λειτουργός . Κινδυνεύουμε άμεσα και καθημερινώς .
 

Kurtinaitis

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2010
Μηνύματα
2.910
Like
0
Πόντοι
16
Κλείνοντας την παρένθεση ο άσχετος.

Καμμιά πολυεθνική και κανένας διεθνής μεταφορικός κολοσσός δε θα σας σώσει για τα ωραία σας τα μάτια.

Σκοπός είναι το κέρδος με το μικρότερο δυνατό κόστος και το μεγαλύτερο εταιρικό κέρδος.

Ανάπτυξη και κουραφέξαλα.

Χωρίς εθνική παραγωγή και εθνική βιομηχανία να χαμε να λέγαμε.

Υ.Γ.
Κρατήστε μου ένα ποτήρι σαμπάνια.
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.130
Like
5.807
Πόντοι
1.206
Καλά έχουμε 500.000 ανέργους και κάθε φορά που γίνεται κάποια προσπάθεια να μειωθούν, έστω κατ' ελάχιστον, την ίδια ανοησία αναμασούν διάφοροι χαζοβιόληδες.
"Μα με 5.000 θέσεις στη Χαλκιδική θα σωθούμε;" "Μα με 2.000 στον Έβρο θα σωθούμε" "Μα με 3.000 της Cosko, θα σωθούμε" "Μα.." "Μα.."

Τουλάχιστον πέστε το ξεκάθαρα!
"ΔΕΝ γουστάρουμε να δουλεύουμε, διότι είμαστε τεμπέληδες"! ή
"Δεν θα δουλεύουμε εμείς για να κερδίζουν οι πολυεθνικές!"
Το ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ σημαίνει, έτσι κι αλλιώς.

Οπότε ΜΗ ΣΩΣΕΙ και γίνει καμία επένδυση, για να αυξηθούν κι άλλο οι άνεργοι.

Μέχρι βέβαια να βγεί ο Τσύριζας που θα τους διορίσει ΟΛΟΥΣ (δική μου βελτιωμένη πρόταση αντί του 100.000 μόνο!) στο δημόσιο! :headbang: :headbang:
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.130
Like
5.807
Πόντοι
1.206
Κλείνοντας την παρένθεση ο άσχετος.

Καμμιά πολυεθνική και κανένας διεθνής μεταφορικός κολοσσός δε θα σας σώσει για τα ωραία σας τα μάτια.

Σκοπός είναι το κέρδος με το μικρότερο δυνατό κόστος και το μεγαλύτερο εταιρικό κέρδος.

Ανάπτυξη και κουραφέξαλα.

Χωρίς εθνική παραγωγή και εθνική βιομηχανία να χαμε να λέγαμε.

Για λέγε "σχετικέ". ΕΘΝΙΚΗ δημόσια ή ιδιωτική; Διότι και το Ελληνικό δημόσιο το είδαμε πόσο καλός επιχειρηματίας είναι και τους Έλληναράδες αρπακολλατζήδες, πόσο καλοί εργοδότες. Τύπου Κωστόπουλου, Βωβού, Λυμπέρη, Γαβαλά κλπ

Η ΜΟΝΗ ενδεχόμενη ανάπτυξη ΑΚΡΙΒΩΣ με ξένους επενδυτές θα γίνει!
Και ξέρεις και κάτι; Ο εργάτης ΔΕΝ ενδιαφέρεται ποιον θα έχει αφεντικό! Να τον πληρώνει και να του φέρεται σωστά θέλει.
Κι αυτό και σήμερα ακόμα στην Ελλάδα ΜΟΝΟ κάτι πολυεθνικές τύπου Πέπσι-Κόλα, Λαφάρζ και αρκετές άλλες το κάνουν.
Πίστεψέ με!...
 

Kurtinaitis

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2010
Μηνύματα
2.910
Like
0
Πόντοι
16
Καλά έχουμε 500.000 ανέργους και κάθε φορά που γίνεται κάποια προσπάθεια να μειωθούν, έστω κατ' ελάχιστον, την ίδια ανοησία αναμασούν διάφοροι χαζοβιόληδες.
"Μα με 5.000 θέσεις στη Χαλκιδική θα σωθούμε;" "Μα με 2.000 στον Έβρο θα σωθούμε" "Μα μα 3.000 της Cosko, θα σωθούμε" "Μα.." "Μα.."

Τουλάχιστον πέστε το ξεκάθαρα!
"ΔΕΝ γουστάρουμε να δουλεύουμε, διότι είμαστε τεμπέληδες"! ή
"Δεν θα δουλεύουμε εμείς για να κερδίζουν οι πολυεθνικές!"
Το ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ σημαίνει, έτσι κι αλλιώς.

Οπότε ΜΗ ΣΩΣΕΙ και γίνει καμία επένδυση, για να αυξηθούν κι άλλο οι άνεργοι.

Μέχρι βέβαια να βγεί ο Τσύριζας που θα τους διορίσει ΟΛΟΥΣ (δική μου βελτιωμένη πρόταση αντί του 100.000 μόνο!) στο δημόσιο! :headbang: :headbang:

Αυτό κατάλαβες αγαπητέ απο αυτό που έγραψα;

Ξαναδιάβασέ το και κατανόησε.

Πέραν αυτού εσείς μπορεί να θεωρείτε και ανάπτυξη την επιχορήγηση ταχυφαγείων και μπουζουκερί.

Οπότε δεν έχουμε κανένα κοινό τοπο επικοινωνίας.

Ζήτησα συγκεκριμένα πράγματα με συγκεκριμένο πλάνο.

Οποια πολυεθνική φέρει εργοστάσιο σε συνδυασμό με σωστή κρατική παρέμβαση απο την εκάστοτε κυβέρνηση (ακόμα και εάν είναι απο τη ΧΑ) θα την χειροκροτάω και θα την υποστηρίζω μέχρι να πεθάνω.

Οσο για όλους εσάς τους γνώστες σας λέω να ψάξετε τι σημαίνει ανάπτυξη και πώς αυτή συντελέστηκε στις χώρες δορυφόρους του πρώην ανατολικού μπλοκ.....

Βεβαίως για αρχή αλαλάζετε τα κοντέινερς που θα πηγαινοέρχονται στον Πειραιά.

Από την άλλη σκέφτομαι....

Στα μπουζούκια χαλάει ο Ελληνας 50 ευρώ σε λουλούδια νεκροταφείου και νομίζει ότι είναι πασάς. Δε θα πάθει παράκρουση αμα γίνει χαμάλης της Κόσκο;

 

Kurtinaitis

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2010
Μηνύματα
2.910
Like
0
Πόντοι
16
Για λέγε "σχετικέ". ΕΘΝΙΚΗ δημόσια ή ιδιωτική; Διότι και το Ελληνικό δημόσιο το είδαμε πόσο καλός επιχειρηματίας είναι και τους Έλληναράδες αρπακολλατζήδες, πόσο καλοί εργοδότες. Τύπου Κωστόπουλου, Βωβού, Λυμπέρη, Γαβαλά κλπ

Η ΜΟΝΗ ενδεχόμενη ανάπτυξη ΑΚΡΙΒΩΣ με ξένους επενδυτές θα γίνει!
Και ξέρεις και κάτι; Ο εργάτης ΔΕΝ ενδιαφέρεται ποιον θα έχει αφεντικό! Να τον πληρώνει και να του φέρεται σωστά θέλει.
Κι αυτό και σήμερα ακόμα στην Ελλάδα ΜΟΝΟ κάτι πολυεθνικές τύπου Πέπσι-Κόλα, Λαφάρζ και αρκετές άλλες το κάνουν.
Πίστεψέ με!...

Ξαναδιάβασε τι έγραψα στο τελευταίο μου ποστ.

Οσο για την Λαφάρζ σε κάτι κτίρια νοικιασμένα του Κόκκαλη δεν βολοδέρνει;

Η δε πέπσι δεν πουλήθηκε για ψίχουλα;
 

Επισκέπτης
Για λέγε "σχετικέ". ΕΘΝΙΚΗ δημόσια ή ιδιωτική; Διότι και το Ελληνικό δημόσιο το είδαμε πόσο καλός επιχειρηματίας είναι και τους Έλληναράδες αρπακολλατζήδες, πόσο καλοί εργοδότες. Τύπου Κωστόπουλου, Βωβού, Λυμπέρη, Γαβαλά κλπ

Γενικεύσεις του κώλου..
 

Kurtinaitis

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2010
Μηνύματα
2.910
Like
0
Πόντοι
16
Γενικεύσεις του κώλου..
να είσθε κόσμιος κύριε.

Οσο για τιν πέπσι-κολα και επειδή θέλω πάντα να είμαι συνεπής:

24/01/2013
Μπορεί η Κυβέρνηση να μιλά για ανάπτυξη ωστόσο άλλη μια εταιρεία χθές υπέβαλλε αίτημα για να μπέι στον πτωχευτικό κώδικα. Πρόκειται για την ιστορική εταιρεία Pepsico-ΗΒΗ, που έβαλε λουκέτο και σε ένα από τα εργοστάσια της.  Μόνο τα τελευταία 24ωρα σημειώθηκαν πολλές ανησυχητικές εξελίξεις στον χώρο των “λουκέτων”: υπαγωγή στο άρθρο 99 ζητά η Sprider Stores… αίτηση πτώχευσης από την Alex Pac… λουκέτο από προχθές στο εργοστάσιο της Σέλμαν στο Βασιλικό… αίτηση υπαγωγής της ΑΓΝΟ στο άρθρο 99 του Πτωχευτικού Κώδικα… κλείσιμο του ιστορικού εργοστασίου εμφιάλωσης νερού που διατηρεί στο Λουτράκι από την Pepsico – ΗΒΗ… Μάλιστα, εκπρόσωπος της PepsiCo συμμετείχε στην συνάντηση του πρωθυπουργού με τους εκπροσώπους ακόμη 12 πολυεθνικών για… προσέλκυση επενδύσεων
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.130
Like
5.807
Πόντοι
1.206
Ξαναδιάβασε τι έγραψα στο τελευταίο μου ποστ.

Οσο για την Λαφάρζ σε κάτι κτίρια νοικιασμένα του Κόκκαλη δεν βολοδέρνει;

Η δε πέπσι δεν πουλήθηκε για ψίχουλα;

Η Λαφάρζ έχει την ΑΓΕΤ Ηρακλή (και τα Τσιμέντα Χαλκίδας) και συνεχίζει να πληρώνει 10.000 άτομα σχεδόν αργομισθία!

Η δε Πέπσι σε ΠΟΙΟΝ πουλήθηκε (και για ψίχουλα μάλιστα); Αφού ανήκει στην μητρική Πέπσι, των ΗΠΑ!

Σε ΟΛΑ είσαι τόσο "σχετικός" ή να δεχθώ πως εδώ "έριξες άδεια";
 

Kurtinaitis

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2010
Μηνύματα
2.910
Like
0
Πόντοι
16
Η Λαφάρζ έχει την ΑΓΕΤ Ηρακλή (και τα Τσιμέντα Χαλκίδας) και συνεχίζει να πληρώνει 10.000 άτομα σχεδόν αργομισθία!

Η δε Πέπσι σε ΠΟΙΟΝ πουλήθηκε (και για ψίχουλα μάλιστα); Αφού ανήκει στην μητρική Πέπσι, των ΗΠΑ!

Σε ΟΛΑ είσαι τόσο "σχετικός" ή να δεχθώ πως εδώ "έριξες άδεια";

Τι κανει η πέπσι;

Πόσα άτομα πληρώνει η λαφάρζ είπαμε;

Κλείνει τη μονάδα στη Χαλκίδα η Lafarge;
Στείλτε με e-mail το άρθρο e-mailprint print
2012-09-18 21:18:19

Να προσχωρήσουν στη μονάδα της εταιρείας στο Βόλο καλεί τους εργαζομένους της μονάδας στη Χαλκίδα η εταιρεία Lafarge-ΑΓΕΤ, σύμφωνα με το σωματείο εργαζομένων.

Η Lafarge φέρεται να είναι αποφασισμένη να κλείσει τη μονάδα παραγωγής τσιμέντου στη Χαλκίδα, καθώς δεν θεωρείται παραγωγική.

Σύμφωνα με τους εργαζομένους, η εταιρεία προσφέρει 20% αύξηση στο μισθό των εργαζομένων που θα μετακινηθούν στο Βόλο για να εργασθούν στο εκεί εργοστάσιο.
 

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
να είσθε κόσμιος κύριε.

Οσο για τιν πέπσι-κολα και επειδή θέλω πάντα να είμαι συνεπής:

24/01/2013
Μπορεί η Κυβέρνηση να μιλά για ανάπτυξη ωστόσο άλλη μια εταιρεία χθές υπέβαλλε αίτημα για να μπέι στον πτωχευτικό κώδικα. Πρόκειται για την ιστορική εταιρεία Pepsico-ΗΒΗ, που έβαλε λουκέτο και σε ένα από τα εργοστάσια της.  Μόνο τα τελευταία 24ωρα σημειώθηκαν πολλές ανησυχητικές εξελίξεις στον χώρο των “λουκέτων”: υπαγωγή στο άρθρο 99 ζητά η Sprider Stores… αίτηση πτώχευσης από την Alex Pac… λουκέτο από προχθές στο εργοστάσιο της Σέλμαν στο Βασιλικό… αίτηση υπαγωγής της ΑΓΝΟ στο άρθρο 99 του Πτωχευτικού Κώδικα… κλείσιμο του ιστορικού εργοστασίου εμφιάλωσης νερού που διατηρεί στο Λουτράκι από την Pepsico – ΗΒΗ… Μάλιστα, εκπρόσωπος της PepsiCo συμμετείχε στην συνάντηση του πρωθυπουργού με τους εκπροσώπους ακόμη 12 πολυεθνικών για… προσέλκυση επενδύσεων
Το καταλάβαμε με την πρώτη ρε μάστορι, μην το βάζεις επι τρία...  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :tits2: :tits2:
Το εργοστάσιο στο Λουτράκι αν δεν κάνω λάθος είχε κάποιο πρόβλημα παραγωγής και έχασε όποιο μερίδιο αγοράς είχε η ΗΒΗ στα νερά.
Είναι και οι καιροί γάμησε τα....κανονάκι.
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.190
Like
53
Πόντοι
366
Και ξέρεις και κάτι; Ο εργάτης ΔΕΝ ενδιαφέρεται ποιον θα έχει αφεντικό! Να τον πληρώνει και να του φέρεται σωστά θέλει.

μια χαρα ενδιαφερεται ποιον θα εχει και προτιμαει 1000 φορες ξενο αφεντικο παρα ελληνα και λαμογιο.
μονο οι συνδικαλιστες ενδιαφερονται για αλλα προτερηματα. αν ημουνα εργατης και ακουγα συνδικαλιστη να εχει Α θεση θα πηγαινα αμεσως στη Β θεση με κλειστα ματια γιατι θαξερα οτι εκει ειναι το συμφερον μου.
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.130
Like
5.807
Πόντοι
1.206
να είσθε κόσμιος κύριε.

Οσο για τιν πέπσι-κολα και επειδή θέλω πάντα να είμαι συνεπής:

24/01/2013
Μπορεί η Κυβέρνηση να μιλά για ανάπτυξη ωστόσο άλλη μια εταιρεία χθές υπέβαλλε αίτημα για να μπέι στον πτωχευτικό κώδικα. Πρόκειται για την ιστορική εταιρεία Pepsico-ΗΒΗ, που έβαλε λουκέτο και σε ένα από τα εργοστάσια της.  Μόνο τα τελευταία 24ωρα σημειώθηκαν πολλές ανησυχητικές εξελίξεις στον χώρο των “λουκέτων”: υπαγωγή στο άρθρο 99 ζητά η Sprider Stores… αίτηση πτώχευσης από την Alex Pac… λουκέτο από προχθές στο εργοστάσιο της Σέλμαν στο Βασιλικό… αίτηση υπαγωγής της ΑΓΝΟ στο άρθρο 99 του Πτωχευτικού Κώδικα… κλείσιμο του ιστορικού εργοστασίου εμφιάλωσης νερού που διατηρεί στο Λουτράκι από την Pepsico – ΗΒΗ… Μάλιστα, εκπρόσωπος της PepsiCo συμμετείχε στην συνάντηση του πρωθυπουργού με τους εκπροσώπους ακόμη 12 πολυεθνικών για… προσέλκυση επενδύσεων


ΕΝΑ, αυτό του Λουτρακίου, μετά τον θόρυβο για το εξασθενές χρώμιο.  
Νόμιζες πως ο Αμερικάνος θα το ρισκάριζε να συνεχίσει;
Αλλά ΔΕΝ έγραψες αυτό! Πως ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ έγραψες και μάλιστα μπιρ παρά.

Υ.Γ. Ελπίζω η πρώτη σειρά σου να μην είναι ειρωνική και να την εννοείς. Διότι ο άλλος ότι μαλακίες γουστάρει λέει!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom