Δεν το ξεχνώ...
Η μαμά φίατ έχει αρκετές μάρκες στο γκρουπ για να καλύψει όλα τα επίπεδα ζήτησης χωρίς η φεράρι να γίνει το επόμενο αντικείμενο του πόθου του έλληνα μικροαστού όπως η πόρσε...
Όσο για την πόρσε, πάντοτε απευθυνόταν σε ευρύτερο κοινό από τη φεράρι...
Αλλά όταν κάποτε η πόρσε πήγε να γίνει μαζική με αυτοκίνητα τύπου 924 πήρε τα αρχίδια της...
πήρε τ αρχίδια της γιατί δεν είχε εμπειρια και δεν ήταν ετοιμη η αγορά.
όταν η φίατ ετοιμαστεί να κλείσει η μονη λύση σωτηρίας θα είναι ν αρχίσει να κολλάει το αλογάκι μέχρι και σε μηχανάκια με κουβούκλιο.
θυμίσου το.
κάπως έτσι ξεπέρασε η μερσεντέ τη μεγάλη της κρίση το 80.......
ξεκίνησε με το 190...... σε ερώτηση δημοσιογράφων
"καλά είναι μερσεντέ αυτό το στενόχωρο κατασκεύασμα;"
η απάντηση ήταν βγαίνει και σε ες κλας το αστέρι αρκεί να αντέχει η τσέπη σας.
μετά το 190 η μερσεντέ πήρε πίσω τεράστιο μερίδιο αγοράς και τα σκήπτρα απ τη μπέμπα.
με το σμαρτ δε εστειλε τη μπέμπα να αναβιώνει μινι σε συσκευασία τριάρας μπας και κάνει τράμπα τη χασούρα......