Νέα

Χρεοκοπεί η Ελλάδα ή η ...ΕΕ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα farkeli
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 98K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 31 άτομα (0 μέλη και 31 επισκέπτες)

Άλλαξε κατι;

  • Οχι.Ολα τα ίδια αλλάζουν κι ολα τα ίδια μένουν.

    Ψήφοι: 47 23,7%
  • Οι πλούσιοι παρέμειναν πλούσιοι οι φτωχοί έμειναν φτωχότεροι

    Ψήφοι: 93 47,0%
  • Ανεργία

    Ψήφοι: 14 7,1%
  • Ηρθε η αναπτυξη

    Ψήφοι: 15 7,6%
  • Γίναμε πλουσιότεροι σαν Εθνος

    Ψήφοι: 5 2,5%
  • Ο Τσιπρας ειναι ο καλύτερος ( δεν κολλαει αλλα ηθελα να το πω)

    Ψήφοι: 24 12,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    198

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.296
Πόντοι
8.006
στ αρχίδια του του μεγαλογιατρού να πληρώσει φόρο γιατί το τεκμήριο της καγιέν ξεπερνά αυτά που δήλωσε.....
με τόδα μαύρα και φακελακια έχει να πληρώσει τον υπερβάλλοντα φόρο για 10 καγιένια....
εγώ θέλω να πλερώ φόρο για όσα αντικειμενικά προσδιοριστούν ότι έβγαλε όλα τα προηγούμενα χρόνια.
κάτι σαν αποτίμηση περιουσίας.

πήρες 1,2,3,4,5,6,7,8
όλα αυτά είχαν κόστος 10 μύρια.
εσύ δήλωσες 1 μύριο.
για τα υπόλοιπα 9 ο φόρος ειναι 45%.
9χ0.45 = 4 μύρια χ 10 χρόνια περίπου 40 μύρια.
τι δεν έχεις;
οκ η έπαυλη εμπορικά έχει 30 μύρια. κι άλλα 10 το εξοχικό 40.
η περιουσια περνά στο δημόσιο και επειδή είμεθα και σοσιαλιστές μπορεις να συνεχίσεις να διαμένεις πληρώνοντας το αντικειμενικό ενοίκιο με βάση τα εισοδήματά σου.
απλά και νέτα.
Τεχνικη λεπτομερεια.
Τετοια δυνατοτητα απαλλοτριωσης δεν προβλεπεται στην ελληνικη νομοθεσια και μαλλον ειναι και αντισυνταγματικη.
Και δεν ξερω αν ειναι και συμφερουσα.Σαν ρευστο τι θα μπει στα ταμεια του δημοσιου αν γινει αυτο?
Περαν απο το ενοικιο, οπως περιγραφεις.
Ειναι βεβαια αληθεια οτι η ισχυουσα λυση του πλειστηριασμου δυσκολα θα απεδιδε τα προσδοκωμενα.
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
οτι η αποφαση του Ισημερινου,σεβαστε γκαμπαντου,για παραγραφη του χρεους ως απεχθες ηταν ΠΟΛΙΤΙΚΗ και ΟΧΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ.

 Ο Κορεα πηρε την ΠΟΛΙΤΙΚΗ αποφαση,αφου πρωτα ειδε τα αποτελεσματα της ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ μελετης...
 Τουλαχιστον αυτο λεει στο ντοκιμαντερ,αλλα και στα λιγα που διαβασα εδω και εκει,μετα το
 ντοκιμαντερ...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
ε αμα φταιω εγω το λυσαμε το προβλημα :uglystupid:....θα τα πληρωσω παλι εγω εις διπλουν και τελος...ειναι η λογικη φταιει ο σκοτωμενος που δεν πυροβολησε πρωτος τον θυτη


οχι φιλε....φταιει το γαμημενο το κρατος και ο γαμημενος ο φπα και ο παπαρας οικονομολογος που τον εμπνευστηκε.......ελλαδα και φπα ειναι εννοιαι ασυμβαται......

φίλε δεν είπα οτι φταίς εσύ .. είπα ότι φταίς ΚΑΙ εσύ..
έτσι και αλλιώς πάλι εσύ τα πλερώνεις...
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
14
Πόντοι
866
Τεχνικη λεπτομερεια.
Τετοια δυνατοτητα απαλλοτριωσης δεν προβλεπεται στην ελληνικη νομοθεσια και μαλλον ειναι και αντισυνταγματικη.
Και δεν ξερω αν ειναι και συμφερουσα.Σαν ρευστο τι θα μπει στα ταμεια του δημοσιου αν γινει αυτο?
Περαν απο το ενοικιο, οπως περιγραφεις.
Ειναι βεβαια αληθεια οτι η ισχυουσα λυση του πλειστηριασμου δυσκολα θα απεδιδε τα προσδοκωμενα.

όσο αντισυνταγματικός είναι ένας τέτοιος νομος άλλο τόσο αντισυνταγματικό είναι και το μνημόνιο...
ποιός απο τους δύο λες να έχει μεγαλύτερη συνταγματική απήχηση στο λαό;
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
14
Πόντοι
866
οχι φιλε....φταιει το γαμημενο το κρατος και ο γαμημενος ο φπα και ο παπαρας οικονομολογος που τον εμπνευστηκε.......ελλαδα και φπα ειναι εννοιαι ασυμβαται......

δε χρειάζεται πρόστιμο.
2 χρόνια σφράγισμα καταστήματος ή αφαίρεση άδειας και να δεις πως γίνονται όλοι οι έλληνες συμβατοί δότες.
 

Επισκέπτης
  Ναυπηγουν εκει αφενος γιατι υπαρχει περισσοτερη τεχνογνωσια στην ναυπηγηση μεγαλων
  εμπορικων πλοιων (γκαζαδικα-εμπορευματοφορα κτλ κτλ) αφετερου γιατι εκει σε αυτες τις θαλασσες
  με το εξαγωγικο εμποριο των Κινεζων εκει θα δουλεψουν τα πλοια,σε εκεινες τις θαλασσες
  δοκιμαζονται,σε αυτες ειναι οι ναυλωμενες πλοες τους...
  Δεν ξερω κανα ποσταλι να φτιαχνετε στην Κινα η στην Ταιβαν....(νομιζω..)
"Με παραγγελίες για ναυπηγήσεις και επισκευές πλοίων που αγγίζουν τα 15  δισ. δολάρια  δικαίως οι Έλληνες εφοπλιστές κατέχουν πλέον τον τίτλο «γητευτές του κόκκινου δράκου». Συνολικά οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν κάνει  επενδύσεις ύψους 55 δισεκατομμυρίων δολαρίων  κυρίως σε ναυπηγεία της Άπω Ανατολής παρά την παγκόσμια οικονομική κρίση. 
Η ελληνοκινεζική σχέση όμως είναι αμφίδρομη αφού οι Κινέζοι ναυλώνουν τα πλοία των Ελλήνων για να τους μεταφέρουν τα προϊόντα στις ξένες αγορές και να εισάγουν πρώτες ύλες.  Οι Έλληνες εφοπλιστές  παραδέχονται  ότι  «η ανάπτυξη της ποντοπόρου ναυτιλίας μας οφείλεται σε μεγάλο ποσοστό στις μακροχρόνιες ναυλώσεις ελληνικών πλοίων από την Κίνα».
Η ναυτιλιακή πολιτική που ακολουθεί η Κίνα, εστιάζεται στην κατάκτηση μεγαλύτερου μεριδίου παγκοσμίως, χρησιμοποιώντας τη ναυτιλία της ως όχημα για την ανάπτυξη και εξωστρέφεια της οικονομίας της.
Σήμερα  στην Κίνα κατασκευάζονται 3.159 πλοία εκ των οποίων τα 325 είναι ελληνόκτητα με τις παραγγελίες να έχουν δοθεί από 70 εταιρείες.
Τα είδη των πλοίων που χτίζονται στην Κίνα είναι στην πλειοψηφία τους φορτηγά αφού η τεχνογνωσία των Κινέζων επικεντρώνεται στα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου. Είναι χαρακτηριστικό ότι από τα 325 πλοία Ελλήνων εφοπλιστών που κατασκευάζονται στην Κίνα τα 235 είναι φορτηγά συνολικής χωρητικότητας 21,1 εκ. τόνων  και 28 δεξαμενόπλοια.
Oι Έλληνες
Στη λίστα των ελληνικών εταιρειών που χτίζουν τα περισσότερα  πλοία με βάση τη συνολική τους χωρητικότητα, βρίσκουμε:
στην πρώτη θέση τη Dynacom του Γιώργου Προκοπίου με 22 πλοία και 4,05 εκ. τόνους ενώ ακολουθούν
- η Enterprise Shipping του Βίκτωρα Ρέστη με 10 πλοία και 1,6 εκ. τόνους
    - η Transmed του  Χαράλαμπου Μυλωνά με 11 πλοία και 1,5 εκ. τόνους,  ο  Γιώργος Οικονόμου με  8 συνολικά  πλοία και 1,5 εκ. τόνους 
ο Όμιλος του Γιάννη Αγγελικούση με 10 πλοία χωρητικότητας  1,1 εκ. τόνων.
Στη λίστα υπάρχουν  και άλλα μεγάλα ονόματα του Ελληνικού εφοπλισμού όπως είναι ο Βαρδής Βαρδινογιάννης, οι  Θανάσης και Πάνος Λασκαρίδης, ο δρ Ιωάννης Κούστας,  ο Δημήτρης Προκοπίου, ο Θεόδωρος Βενιάμης ο Ντίνος Μαρτίνος, ο Συμεών Παληός, ο Πόλυς Βάσου Χατζηιωάννου, ο Πάρης Δράγνης, ο Γρηγόρης Καλλιμανόπουλος και ο Νίκος Νοτιάς."




 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
14
Πόντοι
866
αφιερωμένο στον γλίτσα.

:pipa2: :pipa2: :pipa2: :pipa2:

ΚΛΕΨΕ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ.


Το ταξί παντού στην Ευρώπη, είναι πανάκριβο. Για παράδειγμα στο Μόναχο μια διαδρομή μέχρι το αεροδρόμιο της πόλης, αντίστοιχη με τη διαδρομή έως το Ελ. Βενιζέλος, κοστίζει τρεις φορές περισσότερο απ' ότι εδώ! Διαρκεί γύρω στα 40 λεπτά, χρόνος αρκετός για ενδιαφέρουσα κουβέντα...

Θα περίμενα ο συνομιλητής μου, που είναι οδηγός και ιδιοκτήτης του ταξί, να είναι ευχαριστημένος με τη δουλειά του, αφού το κόμιστρο που εισπράττει είναι υψηλότατο. Ο ίδιος όμως υποστηρίζει πως το μεροκάματο επαρκεί απλώς να διαβιεί η τετραμελής οικογένεια του. Μέχρι εκεί. Δεν υπάρχουν περιθώρια για διασκέδαση, ταξίδια, έξτρα αγορές, έκτακτα έξοδα.

Η αλήθεια είναι πώς το κόστος της ζωής στην πλούσια Βαυαρία είναι πολύ υψηλό, ενώ τα μεροκάματα έχουν συμπιεστεί, με συνέπεια να έχει μειωθεί η δουλειά. Όμως το πραγματικό πρόβλημα του, όπως λέει ο ίδιος, είναι οι φόροι. Σχεδόν το 50% της είσπραξης πάει στο κράτος! Κατ' αρχήν είναι ο ΦΠΑ που αποδίδει κάθε μήνα, γύρω στα 1000 ευρώ, όπως προκύπτει από τις αποδείξεις που υποχρεωτικά κόβει. Είναι επίσης οι φόροι που πληρώνει μέσω της φορολογίας των (πανάκριβων) καυσίμων, όπως και οι φόροι που επιβαρύνουν τις επισκευές και τη συντήρηση του αυτοκινήτου του.

Κυρίως όμως είναι ο φόρος που πληρώνει στο τέλος του χρόνου, τεκμαρτός μεν, σε κλίμακα όμως που προκύπτει από τα χιλιόμετρα που έχει κάνει στη διάρκεια όλης της χρονιάς. Μάλιστα αν θελήσει να ταξιδέψει για διακοπές με το ταξί του, θα το δηλώσει στον κράτος, θα αφαιρεθούν τα χιλιόμετρα μεν, αλλά θα πληρώσει ένα σημαντικό αντίτιμο, όχι λιγότερο από 150-200 ευρώ! Με άλλα λόγια ο γερμανός φίλος αποδίδει ετησίως στο κράτος από 14 έως 18 χιλιάδες ευρώ, πλέον των φόρων σε καύσιμα και επισκευές.

Είναι δε αδιανόητο να κλέψει. Συνεργεία της εφορίας θα τον ελέγξουν, αντιγράφοντας επί τόπου από το GPS του ταξί ηλεκτρονικά, όλες τις διαδρομές του τελευταίου 48ωρου και συγκρίνοντάς τις με τις αποδείξεις που έχει κόψει. Το πρόστιμο αν παρανομήσει είναι επαχθές και ο κίνδυνος αφαίρεσης της άδειας μεγάλος. Επίσης κάθε 18 μήνες θα αντιγραφούν στον υπολογιστή της εφορίας όλα τα δεδομένα από την κάρτα μνήμης του ταξιμέτρου!

Και αν φοβάστε μήπως σας έκλεψε, αρκεί να πάτε με την απόδειξη πληρωμής στην τροχαία. Αναγράφει που σας πήρε, που σας πήγε, πόσα χιλιόμετρα και πόση ώρα έκανε. Με βάση τα στοιχεία αυτά η αστυνομία υπολογίζει αν η χρέωση ήταν σωστή ή όχι. Αν όχι, σε 24 ώρες θα του έχει αφαιρεθεί η άδεια για 6 μήνες! Σε περίπτωση υποτροπής θα του αφαιρεθεί δια παντός!

Κατά πρώτον, οποιαδήποτε προσπάθεια για συγκρίσεις με τα καθ' ημάς απλώς είναι απογοητευτική! Κατά δεύτερον, γίνεται εν μέρη αντιληπτός ο λόγος που η πλειοψηφία των Γερμανών, εναντιώνεται στην συμμετοχή της χώρας τους στην οικονομική στήριξη της Ελλάδας!
 

pz89

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2010
Μηνύματα
33.207
Κριτικές
14
Like
22
Πόντοι
376
Οι Ισλανδοί[size=20pt] δεν πληρώνουν[/size] για τις τράπεζες που κατέρρευσαν

- Οι Ισλανδοί καταψήφισαν την επιλογή να επιβαρυνθούν οι πολίτες το κόστος της κατάρρευσης των τραπεζών
- Το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος θα τους στοιχίσει την ένταξη στην ΕΕ
- Απογοήτευση εξέφρασε η πρωθυπουργός


Ο ισλανδικός λαός καταψήφισε την πρόταση να πληρώσει τις ζημιές των βρετανών και ολλανδών επενδυτών στις τράπεζες που κατέρρευσαν το 2008. Σε νέο δημοψήφισμα το “όχι” συγκέντρωσε το 58% των ψήφων ενώ το 42% των πολιτών “ναι” στην “αποζημίωση” των επενδυτών.

Το “πακέτο” προέβλεπε ότι τα χρήματα θα πληρώνονταν με επιτόκιο 3,3% στην Βρετανία και 3% στην Ολλανδία από το 2016 ως το 2046.

Η τράπεζα Landsbanki - μαζί με τις άλλες δύο μεγάλες ισλανδικές τράπεζες- κατέρρευσε το 2008 με αποτέλεσμα Βρετανοί και Δανοί αποταμιευτές και επενδυτές να χάσουν περίπου 4 δισ. ευρώ συνολικά. Η κυβέρνηση της Ισλανδίας αποζημίωσε τους δικούς της πολίτες ωστόσο εκείνοι των τρίτων χωρών – ειδικά οι αποταμιευτές που είχαν βάλει τα χρήματά τους στη θυγατρική της Landsbanki, την Icesave, έχασαν τα χρήματά τους.

Το ζήτημα προκάλεσε έντονη δυσαρέσκεια στους Βρετανούς ενώ η αποζημίωση τίθεται τώρα ως προαπαιτούμενο για να ανοίξει ο δρόμος της ΕΕ στην Ισλανδία. Το ζήτημα ήρθε στο ισλανδικό κοινοβούλιο και οι βουλευτές είχαν ψηφίσει υπέρ της αποζημίωσης αλλά το σχέδιο σκόνταψε στον πρόεδρο της χώρας Όλαφουρ Γκρίμσον ο οποίος αρνήθηκε να υπογράψει το μέτρο.

Τώρα ο υπουργός Οικονομικών Στάινγκιμουρ Σιγκφουσον αποκλείει να γίνει νέο δημοψήφισμα λέγοντας ότι ο λαός έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα. “Κανείς δεν μπορεί να ζητήσει από έναν ολόκληρο λαό να ψηφίσει κάτι τόσο επώδυνο” δήλωσε.

Απογοητευμένη από το αποτέλεσμα δήλωσε η πρωθυπουργός της χώρας Γιοχάνα Σιγουρνταντοτίρ. “Έγινε η χειρότερη επιλογή. Το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος θα χωρίσει τη χώρα στα δύο” δήλωσε.

Τι λένε οι πολίτες; “Το ισλανδικό έθνος βρίσκεται σε πολύ δύσκολη θέση. Ο κόσμος έχει δύο επιλογές και οι δύο είναι κακές” δηλώνει ο Χέλγκι Σίγκουρντσον.

Σημειώνεται ότι η πρόταση που τέθηκε τώρα σε δημοψήφισμα ήταν καλύτερη από αυτή που απέρριψαν οι πολίτες το Μάρτιο του 2010, η οποία προέβλεπε τόκο 5,5% και εξόφληση από το 2016 ως το 2024.

Η Βρετανία βεβαίως και δεν θα αφήσει έτσι το ζήτημα. Η διαφορά θα λυθεί σε διεθνή δικαστήρια, ωστόσο η διαδικασία αναμένεται να διαρκέσει αρκετά χρόνια.

 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.571
Κριτικές
475
Like
505
Πόντοι
4.906
τελος παντων.....κοψτε το σπαμ.....

ποτε λετε να γινει η επιθυμητη αναδιαρθρωση ακα πτωχευση...;

ολοι οι ευρωπαιοι τους ειδα σημερα  να την ξορκιζουν σαν ο διαολος το λιβανι......εχουν ξεφυγει λεμε τα ατομα ,ζουν σε αλλους κοσμους..,παιρνουμε μετρα,εχουμε πλανο για την ελλαδα λεει....αρχιδια μετρα και πλανο εχετε ρε καραγκιοζηδες.....νομιζετε θα τα βγαλετε περα με το αμερικανικο τραπεζικο και οικονομικο κατεστημενο ευρωπαικα ταλαιπωρακια....;ποσο γελασμενοι ειναι.....οι αμερικανοι το βαλαν σκοπο να μας αναδιαρθρωσουν;....θα μας αναδιαρθρωσουν ....τελος....
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
"Με παραγγελίες για ναυπηγήσεις και επισκευές πλοίων που αγγίζουν τα 15  δισ. δολάρια  δικαίως οι Έλληνες εφοπλιστές κατέχουν πλέον τον τίτλο «γητευτές του κόκκινου δράκου». Συνολικά οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν κάνει  επενδύσεις ύψους 55 δισεκατομμυρίων δολαρίων  κυρίως σε ναυπηγεία της Άπω Ανατολής παρά την παγκόσμια οικονομική κρίση.  
Η ελληνοκινεζική σχέση όμως είναι αμφίδρομη αφού οι Κινέζοι ναυλώνουν τα πλοία των Ελλήνων για να τους μεταφέρουν τα προϊόντα στις ξένες αγορές και να εισάγουν πρώτες ύλες.  Οι Έλληνες εφοπλιστές   παραδέχονται  ότι  «η ανάπτυξη της ποντοπόρου ναυτιλίας μας οφείλεται σε μεγάλο ποσοστό στις μακροχρόνιες ναυλώσεις ελληνικών πλοίων από την Κίνα».
Η ναυτιλιακή πολιτική που ακολουθεί η Κίνα, εστιάζεται στην κατάκτηση μεγαλύτερου μεριδίου παγκοσμίως, χρησιμοποιώντας τη ναυτιλία της ως όχημα για την ανάπτυξη και εξωστρέφεια της οικονομίας της.
Σήμερα  στην Κίνα κατασκευάζονται 3.159 πλοία εκ των οποίων τα 325 είναι ελληνόκτητα με τις παραγγελίες να έχουν δοθεί από 70 εταιρείες.
Τα είδη των πλοίων που χτίζονται στην Κίνα είναι στην πλειοψηφία τους φορτηγά αφού η τεχνογνωσία των Κινέζων επικεντρώνεται στα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου. Είναι χαρακτηριστικό ότι από τα 325 πλοία Ελλήνων εφοπλιστών που κατασκευάζονται στην Κίνα τα 235 είναι φορτηγά συνολικής χωρητικότητας 21,1 εκ. τόνων  και 28 δεξαμενόπλοια.
Oι Έλληνες
Στη λίστα των ελληνικών εταιρειών που χτίζουν τα περισσότερα  πλοία με βάση τη συνολική τους χωρητικότητα, βρίσκουμε:
στην πρώτη θέση τη Dynacom του Γιώργου Προκοπίου με 22 πλοία και 4,05 εκ. τόνους ενώ ακολουθούν
- η Enterprise Shipping του Βίκτωρα Ρέστη με 10 πλοία και 1,6 εκ. τόνους
    - η Transmed του  Χαράλαμπου Μυλωνά με 11 πλοία και 1,5 εκ. τόνους,  ο  Γιώργος Οικονόμου με  8 συνολικά  πλοία και 1,5 εκ. τόνους  
ο Όμιλος του Γιάννη Αγγελικούση με 10 πλοία χωρητικότητας  1,1 εκ. τόνων.
Στη λίστα υπάρχουν  και άλλα μεγάλα ονόματα του Ελληνικού εφοπλισμού όπως είναι ο Βαρδής Βαρδινογιάννης, οι  Θανάσης και Πάνος Λασκαρίδης, ο δρ Ιωάννης Κούστας,  ο Δημήτρης Προκοπίου, ο Θεόδωρος Βενιάμης ο Ντίνος Μαρτίνος, ο Συμεών Παληός, ο Πόλυς Βάσου Χατζηιωάννου, ο Πάρης Δράγνης, ο Γρηγόρης Καλλιμανόπουλος και ο Νίκος Νοτιάς."



 Μεσα επεσα ....
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
"Με παραγγελίες για ναυπηγήσεις και επισκευές πλοίων που αγγίζουν τα 15  δισ. δολάρια  δικαίως οι Έλληνες εφοπλιστές κατέχουν πλέον τον τίτλο «γητευτές του κόκκινου δράκου». Συνολικά οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν κάνει  επενδύσεις ύψους 55 δισεκατομμυρίων δολαρίων  κυρίως σε ναυπηγεία της Άπω Ανατολής παρά την παγκόσμια οικονομική κρίση. 
Η ελληνοκινεζική σχέση όμως είναι αμφίδρομη αφού οι Κινέζοι ναυλώνουν τα πλοία των Ελλήνων για να τους μεταφέρουν τα προϊόντα στις ξένες αγορές και να εισάγουν πρώτες ύλες.  Οι Έλληνες εφοπλιστές   παραδέχονται  ότι  «η ανάπτυξη της ποντοπόρου ναυτιλίας μας οφείλεται σε μεγάλο ποσοστό στις μακροχρόνιες ναυλώσεις ελληνικών πλοίων από την Κίνα».
Η ναυτιλιακή πολιτική που ακολουθεί η Κίνα, εστιάζεται στην κατάκτηση μεγαλύτερου μεριδίου παγκοσμίως, χρησιμοποιώντας τη ναυτιλία της ως όχημα για την ανάπτυξη και εξωστρέφεια της οικονομίας της.
Σήμερα  στην Κίνα κατασκευάζονται 3.159 πλοία εκ των οποίων τα 325 είναι ελληνόκτητα με τις παραγγελίες να έχουν δοθεί από 70 εταιρείες.
Τα είδη των πλοίων που χτίζονται στην Κίνα είναι στην πλειοψηφία τους φορτηγά αφού η τεχνογνωσία των Κινέζων επικεντρώνεται στα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου. Είναι χαρακτηριστικό ότι από τα 325 πλοία Ελλήνων εφοπλιστών που κατασκευάζονται στην Κίνα τα 235 είναι φορτηγά συνολικής χωρητικότητας 21,1 εκ. τόνων  και 28 δεξαμενόπλοια.
Oι Έλληνες
Στη λίστα των ελληνικών εταιρειών που χτίζουν τα περισσότερα  πλοία με βάση τη συνολική τους χωρητικότητα, βρίσκουμε:
στην πρώτη θέση τη Dynacom του Γιώργου Προκοπίου με 22 πλοία και 4,05 εκ. τόνους ενώ ακολουθούν
- η Enterprise Shipping του Βίκτωρα Ρέστη με 10 πλοία και 1,6 εκ. τόνους
     - η Transmed του  Χαράλαμπου Μυλωνά με 11 πλοία και 1,5 εκ. τόνους,  ο  Γιώργος Οικονόμου με  8 συνολικά  πλοία και 1,5 εκ. τόνους 
ο Όμιλος του Γιάννη Αγγελικούση με 10 πλοία χωρητικότητας  1,1 εκ. τόνων.
Στη λίστα υπάρχουν  και άλλα μεγάλα ονόματα του Ελληνικού εφοπλισμού όπως είναι ο Βαρδής Βαρδινογιάννης, οι  Θανάσης και Πάνος Λασκαρίδης, ο δρ Ιωάννης Κούστας,  ο Δημήτρης Προκοπίου, ο Θεόδωρος Βενιάμης ο Ντίνος Μαρτίνος, ο Συμεών Παληός, ο Πόλυς Βάσου Χατζηιωάννου, ο Πάρης Δράγνης, ο Γρηγόρης Καλλιμανόπουλος και ο Νίκος Νοτιάς."


δηλαδή τι θα ήθελες .. να τα φτιάχνουν εδώ και μετά να τα έχουν να τα βλέπουν???? μπορεί η ελληνική οικονομία να τους εξασφαλίσει την συνεχή ναύλωση τους..???

βέβαια βραχυπρόθεσμα υπάρχει μια λύση.. να τα ναυλώσουνε στο κράτος να κουβαλάνε πάκια και λοιπούς λαθραίους πίσω στα χωριά τους.. αλλά είναι πολύ βραχυπρόθεσμη η λύση..

 

Επισκέπτης
 Ο Κορεα πηρε την ΠΟΛΙΤΙΚΗ αποφαση,αφου πρωτα ειδε τα αποτελεσματα της ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ μελετης...
 Τουλαχιστον αυτο λεει στο ντοκιμαντερ,αλλα και στα λιγα που διαβασα εδω και εκει,μετα το
 ντοκιμαντερ...
Η κοτα εκανε το αυγο η το αυγο την κοτα?

Γιατι και η αποφαση για λογιστικη μελετη απο τους ηγετες της χωρας παρθηκε...Οπως παρθηκε απο τον Σημιτη η αποφαση να κανει λογιστικες μπινιες για να μπει το Ελλαντα στην Ευρωζωνη.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.296
Πόντοι
8.006
όσο αντισυνταγματικός είναι ένας τέτοιος νομος άλλο τόσο αντισυνταγματικό είναι και το μνημόνιο...
ποιός απο τους δύο λες να έχει μεγαλύτερη συνταγματική απήχηση στο λαό;
Μιλωντας παντα νομικο-τεχνικα αδελφε, το μνημονιο ΔΕΝ ειναι αντισυνταγματικο, με μια μικρη επιφυλαξη μονο ως προς τις μειωσεις των συνταξεων, επειδη κατα την ορθοτερη αποψη, αποτελουν ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ που την εχεις ηδη αγορασει (σε αντιθεση με το μισθο).
Οφειλω ομως να πω οτι το μνημονιο ΔΕΝ αναφερεται σε συγκεκριμενα μετρα, μολονοτι τα υπονοει.
Ξερω οτι μεσα σου λες "χεστηκα για τα νομικο-τεχνικα".
Επισης υπαρχει μια σοβαρη επιφυλαξη εαν το μνημονιο ηθελε 180 και οχι 151 ψηφους, αλλά αυτο δεν ειναι συνταγματικο ζητημα.
Ειναι αληθες οτι ηρθε η ωρα για μια γενναια αναθεωρηση του Συνταγματος.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
14
Πόντοι
866
τελος παντων.....κοψτε το σπαμ.....

ποτε λετε να γινει η επιθυμητη αναδιαρθρωση ακα πτωχευση...;

ολοι οι ευρωπαιοι τους ειδα σημερα  να την ξορκιζουν σαν ο διαολος το λιβανι......εχουν ξεφυγει λεμε τα ατομα ,ζουν σε αλλους κοσμους..,παιρνουμε μετρα,εχουμε πλανο για την ελλαδα λεει....αρχιδια μετρα και πλανο εχετε ρε καραγκιοζηδες.....νομιζετε θα τα βγαλετε περα με το αμερικανικο τραπεζικο και οικονομικο κατεστημενο ευρωπαικα ταλαιπωρακια....;ποσο γελασμενοι ειναι.....οι αμερικανοι το βαλαν σκοπο να μας αναδιαρθρωσουν;....θα μας αναδιαρθρωσουν ....τελος....

οταν ζήταγες βοήθεια απο την θάτσερεν σου πε πάγαινε στο ΔΝΤ.
τώρα μαλάκες φάτε την αμερικάνικη πούτσα και μόκολα.

τα εσωτερικά τους ζητήματα οι οικογένειες τα λυνουν εσωτερικά.
αμα μπλέξει εισαγγελέας και κοινωνική λειτουργός ΓΑΜΑΤΑ.

οικογένεια ΤΕΛΟΣ.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
14
Πόντοι
866
Μιλωντας παντα νομικο-τεχνικα αδελφε, το μνημονιο ΔΕΝ ειναι αντισυνταγματικο, με μια μικρη επιφυλαξη μονο ως προς τις μειωσεις των συνταξεων, επειδη κατα την ορθοτερη αποψη, αποτελουν ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ που την εχεις ηδη αγορασει (σε αντιθεση με το μισθο).
Οφειλω ομως να πω οτι το μνημονιο ΔΕΝ αναφερεται σε συγκεκριμενα μετρα, μολονοτι τα υπονοει.
Ξερω οτι μεσα σου λες "χεστηκα για τα νομικο-τεχνικα".
Επισης υπαρχει μια σοβαρη επιφυλαξη εαν το μνημονιο ηθελε 180 και οχι 151 ψηφους, αλλά αυτο δεν ειναι συνταγματικο ζητημα.
Ειναι αληθες οτι ηρθε η ωρα για μια γενναια αναθεωρηση του Συνταγματος.

το μνημόνιο υπεγράφη με τη διαδικασία του κατεπείγοντος ως μείζον εθνικό ζήτημα.
το σύνταγμα σε τέτοιες περιπτώσεις ζητά ευρεία πλειοψηφία.
αρα το 151 είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ.
απλά και νέτα.
όλα τα άλλα ειναι για να περνά η ώρα.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.296
Πόντοι
8.006
Οι Ισλανδοί[size=20pt] δεν πληρώνουν[/size] για τις τράπεζες που κατέρρευσαν

- Οι Ισλανδοί καταψήφισαν την επιλογή να επιβαρυνθούν οι πολίτες το κόστος της κατάρρευσης των τραπεζών
- Το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος θα τους στοιχίσει την ένταξη στην ΕΕ
- Απογοήτευση εξέφρασε η πρωθυπουργός


Ο ισλανδικός λαός καταψήφισε την πρόταση να πληρώσει τις ζημιές των βρετανών και ολλανδών επενδυτών στις τράπεζες που κατέρρευσαν το 2008. Σε νέο δημοψήφισμα το “όχι” συγκέντρωσε το 58% των ψήφων ενώ το 42% των πολιτών “ναι” στην “αποζημίωση” των επενδυτών.

Το “πακέτο” προέβλεπε ότι τα χρήματα θα πληρώνονταν με επιτόκιο 3,3% στην Βρετανία και 3% στην Ολλανδία από το 2016 ως το 2046.

Η τράπεζα Landsbanki - μαζί με τις άλλες δύο μεγάλες ισλανδικές τράπεζες- κατέρρευσε το 2008 με αποτέλεσμα Βρετανοί και Δανοί αποταμιευτές και επενδυτές να χάσουν περίπου 4 δισ. ευρώ συνολικά. Η κυβέρνηση της Ισλανδίας αποζημίωσε τους δικούς της πολίτες ωστόσο εκείνοι των τρίτων χωρών – ειδικά οι αποταμιευτές που είχαν βάλει τα χρήματά τους στη θυγατρική της Landsbanki, την Icesave, έχασαν τα χρήματά τους.

Το ζήτημα προκάλεσε έντονη δυσαρέσκεια στους Βρετανούς ενώ η αποζημίωση τίθεται τώρα ως προαπαιτούμενο για να ανοίξει ο δρόμος της ΕΕ στην Ισλανδία. Το ζήτημα ήρθε στο ισλανδικό κοινοβούλιο και οι βουλευτές είχαν ψηφίσει υπέρ της αποζημίωσης αλλά το σχέδιο σκόνταψε στον πρόεδρο της χώρας Όλαφουρ Γκρίμσον ο οποίος αρνήθηκε να υπογράψει το μέτρο.

Τώρα ο υπουργός Οικονομικών Στάινγκιμουρ Σιγκφουσον αποκλείει να γίνει νέο δημοψήφισμα λέγοντας ότι ο λαός έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα. “Κανείς δεν μπορεί να ζητήσει από έναν ολόκληρο λαό να ψηφίσει κάτι τόσο επώδυνο” δήλωσε.

Απογοητευμένη από το αποτέλεσμα δήλωσε η πρωθυπουργός της χώρας Γιοχάνα Σιγουρνταντοτίρ. “Έγινε η χειρότερη επιλογή. Το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος θα χωρίσει τη χώρα στα δύο” δήλωσε.

Τι λένε οι πολίτες; “Το ισλανδικό έθνος βρίσκεται σε πολύ δύσκολη θέση. Ο κόσμος έχει δύο επιλογές και οι δύο είναι κακές” δηλώνει ο Χέλγκι Σίγκουρντσον.

Σημειώνεται ότι η πρόταση που τέθηκε τώρα σε δημοψήφισμα ήταν καλύτερη από αυτή που απέρριψαν οι πολίτες το Μάρτιο του 2010, η οποία προέβλεπε τόκο 5,5% και εξόφληση από το 2016 ως το 2024.

Η Βρετανία βεβαίως και δεν θα αφήσει έτσι το ζήτημα. Η διαφορά θα λυθεί σε διεθνή δικαστήρια, ωστόσο η διαδικασία αναμένεται να διαρκέσει αρκετά χρόνια.

Απο τη στιγμη που οι Ισλανδοι πηγαν σε δημοψηφισμα, τι περιμεναν να πει ο κοσμος? Ναι, πληρωστε τους τοκογλυφους?
Εννοειται οτι στην Ελλαδα το Συνταγμα απαγορευει δημοψηφισματα για δημοσιονομικα ζητηματα.
Εγω πιστευω οτι η Ισλανδικη κυβερνηση λεει παραμυθια οταν δηλωνει απογοητευμενη.
Απλως πεταξε το μπαλακι στο λαο, ωστε να μην πληρωσει.
Και επαναλαμβανω.
Γιατι ειναι ιεροτερο το δικαιωμα των "επενδυτων" να παρουν τα λεφτα τους πισω, απο το δικαιωμα ενος λαου να επιζησει?
Δεν ειναι δυνατον το μονο ιερο ανεγγιχτο πραγμα σε αυτον τον πλανητη να ειναι τα χρεη.
 

pz89

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2010
Μηνύματα
33.207
Κριτικές
14
Like
22
Πόντοι
376
Και επαναλαμβανω.
Γιατι ειναι ιεροτερο το δικαιωμα των "επενδυτων" να παρουν τα λεφτα τους πισω, απο το δικαιωμα ενος λαου να επιζησει?
Δεν ειναι δυνατον το μονο ιερο ανεγγιχτο πραγμα σε αυτον τον πλανητη να ειναι τα χρεη.
Δεν μου λες είσαι σίγουρα δεξιός εσύ;;; :grin:

Μήπως πρέπει να αναθεωρήσεις;;; :cheesy:
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.571
Κριτικές
475
Like
505
Πόντοι
4.906
Απο τη στιγμη που οι Ισλανδοι πηγαν σε δημοψηφισμα, τι περιμεναν να πει ο κοσμος? Ναι, πληρωστε τους τοκογλυφους?
Εννοειται οτι στην Ελλαδα το Συνταγμα απαγορευει δημοψηφισματα για δημοσιονομικα ζητηματα.
Εγω πιστευω οτι η Ισλανδικη κυβερνηση λεει παραμυθια οταν δηλωνει απογοητευμενη.
Απλως πεταξε το μπαλακι στο λαο, ωστε να μην πληρωσει.
Και επαναλαμβανω.
Γιατι ειναι ιεροτερο το δικαιωμα των "επενδυτων" να παρουν τα λεφτα τους πισω, απο το δικαιωμα ενος λαου να επιζησει?
Δεν ειναι δυνατον το μονο ιερο ανεγγιχτο πραγμα σε αυτον τον πλανητη να ειναι τα χρεη.
ιερη ειναι και η ζωη του λιβυου και του ιρακινου και του σερβου και του βοσνιου αλλα στα φρεσκοξυρισμενα μας αρχιδια την γραφουμε καθε μερα....ιερη ειναι και η ζωη του παιδιου στο κογκο που πεθαινει.....ιερη σιγουρα δεν ειναι παντως η τσεπη του σορος και του καθε μαλακα που παιζει με φουσκες.....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom