1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
Υπομονή και μαζευόμαστε όλο και πιο πολλά γουρουνάκια...
[move] [/move]
χοιροστάσιον η ΕΕ......
Υπομονή και μαζευόμαστε όλο και πιο πολλά γουρουνάκια...
[move] [/move]
α)Ο Πινοσέτ μας ψόφησε.Δεν θα τους πετάξουν όλους ταυτόχρονα έξω, έναν- έναν...
Η ανάπτυξη και η απεξάρτηση από το δανειστή είναι καθήκον αυτού που παίρνει τα δάνεια, όχι του δανειστή...
Και αντί να χρησιμοποιήσεις τα δανεικά για να αξιοποιήσεις τις όποιες πλουτοπαραγωγικές πηγές σου, τα πέταξες υπόνομο και τα έφαγες μαζί με σεβαστό κομμάτι του πληθυσμού...
To ιδιο λεμεTα δανεικα επεσαν για να μην πεσει η καταναλωση.
Οι κυβερνήσεις που εσύ και εγώ ψηφίσαμε τύπε...
Ας προσέχαμε.
τα χουμε ξαναπει οτι για κανα 2 2μιση χρονια τη βολεψαμε απ την αποψη οτι δε χρειαζετε να βγουμε στις αγορες και οποτε το σεναριο την ανεξελεγκτης χρεωκοπιας και της επιστροφης στη δραχμη απομακρινθηκε μετα το 2013 ομως που θα μας βαλουν στο μηχανισμο της ελεγχομενης χρεωκοπιας (γιατι αυτο ειναι στην ουσια) ποιος μας εμποδιζει να τα κανουμε ολα στραβα και να φουνταρουμε ανεξελεγκτα λογω κοινωνικων εξεγερσεων (η εξαθλιωση του κοσμου τοτε θα αρχισει να φαινετε κυριως) το 2014-15 ολα μα ολα ειναι πιθαναTo ιδιο λεμε
Δια λοιπους συνεχιστε να κλαψομουνιαζετε περιμενοντας την χρεοκοπια και την εισοδο στην δραχμη που δεν θαρθει ποτε. Τα λοιπα για την κωλορατσα μας ειναι αξια μονο φρουδικης αναλυσης και οχι εποικοδομητικης συζητησης. Οταν τελειωσετε εξηγηστε μου μονο, πως πηγαν οι αρχαιοι Ελληνες αργεντινη, πορτογαλια, ιρλανδια και σε λιγο καιρο θα αποκαλυφθει οτι Ελληνες ειναι και οι Ισπανοι καθως και οι Ιταλοι, τεμπεληδες, λεχριτες, λαμογια κλπ
ΙΜΗΟ ειναι ξεκαθαρη και πολυ καλα σχεδιασμενη κερδοσκοπικη επιθεση στην ευρωζωνη με κερκοπορτα την ελλαδα. Και βαρια βιομηχανια να ειχαμε παλι θα βρισκαν τροπο να μας τον φοραγανε γιατι ειναι πιο εξυπνοι και πιο δυνατοι (αυτοι που εχουν συμφεροντα απο αυτα τα κεφαλαια). Οι δε κυβερνησεις μας ειναι υπαλληλοι και δυστυχως ο μονος που πηγε να τραβηξει αλλη ροτα ηταν και ο πιο "λιγος" απο ολους (Καραμανλης)
Τα υπολοιπα ειναι για λαικη καταναλωση...
σάβρα τσιμμπαααααααααααααααααααααααααααααα
απο κοντά στη μάπα τα χύσια.....
Χίλιες Πόρσε πωλούνται στην Ελλάδα κάθε χρόνο!
[size=18pt]«Περίπου χίλιες Πόρσε πωλούνται κάθε χρόνο στην Ελλάδα. Οι πωλήσεις αυτές μας καθιστούν αναλογικά με τον πληθυσμό μας πρώτους σε όλη την Ευρώπη. Οι Γερμανοί έχουν εκπλαγεί και λένε πως δεν μας προλαβαίνουν», λέει ο κ. Λ. Καλαβίτσογλου, έμπορος αυτοκινήτων Πόρσε. [/size]
Δεν ξέρω αν μου κόβει...Μπορεί ναι, μπορεί και όχι.
Το ζήτημα είναι άλλο: Δεν φταίνει οι της εε που απέτυχες οικονομικά - το ελληνικό οικονομικό "θαύμα" είναι απολειστικά ελληνικό επιτευγμα...
Και οι της εε ήθελαν να έχεις υποδομές, όχι επειδή σε αγαπούσαν αλλά για να κάνουν πιο εύκολα και άνετα τις μπίσνες τους, στην τελική έχεις και στρατηγική θέση...
Εσύ όμως, επέλεξες να τα φας σε πουρα/ πουτάνες/ καγιέν/ουΐσκια/τζόγο, να κάνεις την οικονομία σου οιονεί σοβιετικού τύπου όπου όλα ξεκινάνε και καταλήγουν στο κράτος και να βασίζεσαι στο ότι "κανείς δεν χάνεται" δόγμα που έχεις και στο εσωτερικό σου.
Για να το πούμε με ένα άλλο παράδειγμα, το 1981 ήσουν ένας φέρελπις επιχειρηματίας, που έγινε δεκτός σε έναν όμιλο επιχειρήσεων, ο οποίος έδινε κασέρι και τεχνογνωσία...
Εσύ επέλεξες να μην αξιοποιήσεις αυτά τα εφόδια να φτιάξεις το μαγαζί σου αλλά προτίμησες να διορίσεις όλο το σκατόσογο σε θέσεις κλειδιά, να τα παίρνεις από τους προμηθευτές, να τεμπελιάζεις και να δίνεις και πλαστά στοιχεία στον όμιλο.
Τώρα ήρθε ο λογαριασμός και ξαφνικά θυμήθηκες ότι το χρέος είναι ανήθικο, ότι δεν φταις εσύ (ποτέ δεν φταις άλλώστε} και ότι οι άλλοι ήθελαν να σου αρπάξουν το μαγαζί, για αυτό σου έδιναν λεφτά, για να σε ξεγελάσουν και να σε εξαγοράσουν κοψοχρονιά...
Βέβαια, ανάθεμα αν μια δραχμή ή ένα ευρώ που σου έδωσαν το έκανες υποδομές και ας σου γκρίνιαζαν αλλά είπαμε, ο έλληνας δεν φταίει ποτέ, οι άλλοι τον ξεγέλασαν...
Και το ιδεολόγημα του περιούσιου λαού που μια ζωή κάποιοι από τα παρασκήνια τον ξεγελάνε, τον παραπλανούνε, τον δουλευουν, ακόμη και αν τους έχει ψηφίσει ο ίδιος, καλά κρατεί.
σάβρα τσιμμπαααααααααααααααααααααααααααααα
απο κοντά στη μάπα τα χύσια.....
Ελευθεροτυπία, Πέμπτη 7 Μαΐου 2009
Ξεπεράσαμε τα εμιράτα στα πολυτελή Ι.Χ.
ΚΕΙΜΕΝΑ - ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΠΥΡΟΣ ΡΕΚΚΑΣ
Τα αποτελέσματα των πωλήσεων του Απριλίου, πρώτου μήνα εφαρμογής των νέων μέτρων, επιβεβαιώνουν όσους υποστήριξαν, συμπεριλαμβανομένου και του υπογράφοντος, ότι ευνοούνται κυρίως οι εταιρείες που διαθέτουν μοντέλα μεγάλου κυβισμού.
Αποδείχτηκε ότι οι νέες ρυθμίσεις αφορούν μόνο το 20% της αγοράς και δίνουν την ευκαιρία να αυξήσουν το μερίδιό τους, επομένως και τα κέρδη τους, μόνο μερικοί εισαγωγείς. Για να είμαστε ακριβείς, να αναφέρουμε ότι περισσότερο κερδισμένες είναι ουσιαστικά οι τρεις πολυτελείς γερμανικές μάρκες BMW, Μερσέντες και Αουντι. Στη λίστα με τους κερδισμένους συμπεριλαμβάνονται και οι μάρκες Πόρσε, Σαμπ, Τζιπ, Λαντ Ρόβερ, Βόλβο, Χάμερ κ.ά.
Δηλαδή, αυξήθηκε ο στόλος των μεγάλων βενζινοβόρων αυτοκινήτων και ξεχάσαμε τις επιτακτικές ανάγκες για μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και περιορισμό της ρύπανσης.
Είναι η πρώτη φορά εδώ και πολλές δεκαετίες που οι εταιρείες BMW (διέθεσε τον Απρίλιο 723 μονάδες), Μερσέντες (705) και Αουντι (654) καταλαμβάνουν τόσο υψηλές θέσεις στην ελληνική κατάταξη των πωλήσεων. Μοιράστηκαν την πέμπτη, έκτη και έβδομη θέση, αντίστοιχα!
Τέτοια κατάταξη ταιριάζει μόνο στα εμιράτα και επιβεβαιώνει ακόμη μια φορά τη ρήση «η Ελλάδα είναι μια φτωχή χώρα με πλούσιους κατοίκους». Υπάρχει όμως και συνέχεια, αφού σε αυτές τις εταιρείες υπάρχουν πολλές εκατοντάδες ανεκτέλεστες παραγγελίες καινούργιων πολυτελών αυτοκινήτων. Οι ταξινομήσεις θα γίνουν τον Μάιο και τις πρώτες ημέρες του Ιουνίου θα ανακοινωθούν τα επίσημα αποτελέσματα.
Εκτιμάται ότι αν αυτές οι μάρκες είχαν διαφοροποιήσει την εμπορική πολιτική τους στον τομέα του κέρδους ανά αυτοκίνητο και επέλεγαν μικρότερο ποσοστό κέρδους, θα έπαιρναν ακόμη υψηλότερη θέση. Προτίμησαν, όμως, να διαθέσουν το στοκ με τέτοιο ρυθμό που να καλυφθεί η περίοδος έως τις 7 Αυγούστου και παράλληλα να αποκομίσουν μεγάλα οικονομικά οφέλη, αφού η μείωση αφορά μόνο τη φορολογία.
TA NEA 23/5/2007
Ελληνικός παράδεισος για τις Πόρσε
Οι Γερμανοί κατασκευαστές δεν μας προλαβαίνουν!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Μαρία Λίλα
Χίλιες Πόρσε πωλούνται στην Ελλάδα κάθε χρόνο!
[size=18pt]«Περίπου χίλιες Πόρσε πωλούνται κάθε χρόνο στην Ελλάδα. Οι πωλήσεις αυτές μας καθιστούν αναλογικά με τον πληθυσμό μας πρώτους σε όλη την Ευρώπη. Οι Γερμανοί έχουν εκπλαγεί και λένε πως δεν μας προλαβαίνουν», λέει ο κ. Λ. Καλαβίτσογλου, έμπορος αυτοκινήτων Πόρσε. [/size]
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Ελλήνων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων, οι πωλήσεις αυτών των- πανάκριβωναυτοκινήτων εμφανίζουν σταθερή μέση ετήσια άνοδο των πωλήσεων της τάξης του 10%. «Σε μας, οι πωλήσεις των τζιπ Καγιέν (που πωλούνται από 75.000 έως 180.000 ευρώ) αντιπροσωπεύουν μόλις το 10% του συνολικού αριθμού των αυτοκινήτων που διαθέτει στην Ελλάδα η Πόρσε, αλλά επειδή ξεχωρίζουν στον δρόμο νομίζουμε ότι είναι περισσότερα από τα υπόλοιπα μοντέλα της ίδιας εταιρείας», υποστηρίζει ο κ. Καλαβίτσογλου. «Οι πελάτες μας είναι στη συντριπτική τους πλειονότητα άνδρες- οι γυναίκες μετά βίας αντιπροσωπεύουν το 3%- ηλικίας 40 έως 50 ετών. Οι περισσότεροι είναι επιχειρηματίες ή γνωστοί επαγγελματίες γιατροί, δικηγόροι και μηχανικοί που έχουν μεράκι με τα γρήγορα αυτοκίνητα και είναι σε θέση να τα οδηγούν οι ίδιοι».
Σε ανοδική πορεία όμως βρίσκονται και οι πωλήσεις των- πολύ πιο ακριβών- Φεράρι, Τζάγκουαρ, Μαζεράτι και Λαμποργκίνι. Τον περασμένο μήνα πουλήθηκαν στη χώρα μας 3 Φεράρι, με βασική τιμή στα 260.000 ευρώ, μία Μαζεράτι, που ξεκινά στα 120.000 ευρώ, 45 Πόρσε και 18 Τζάγκουαρ.
«Δεν πρόκειται για πολυτελή, αλλά για σπορ αυτοκίνητα», υποστηρίζει ο κ. Γιώργος Λυμπεράκης, επίσημος αντιπρόσωπος Λαμποργκίνι, Λότους και Μαζεράτι στην Ελλάδα. «Εμείς πουλάμε 17 χρόνια αυτά τα αυτοκίνητα και σε όλους τους πελάτες μας κοινό χαρακτηριστικό είναι η υιοθέτηση χαμηλού προφίλ. Συνήθως αγοράζουν από εμάς το δεύτερο αυτοκίνητό τους- διαθέτουν και ένα συμβατικό για τις καθημερινές τους μετακινήσεις». Για τον πρόεδρο του «Πόρσε Κλαμπ» κ. Γ. Βαρσαμή, πάντως, η επιλογή ενός γρήγορου - και πανάκριβου- αυτοκινήτου, είναι επιλογή τρόπου ζωής και δεν έχει σχέση με την επίδειξη αλλά την ευχαρίστηση που προσφέρει η οδήγησή του. «Πριν πάρω την πρώτη μου Πόρσε, είχα Μερσεντές κάμπριο. Με την Πόρσε άλλαξαν όλα. Πιστεύω ότι δίνει μεγαλύτερη αίσθηση ελευθερίας στον οδηγό της. Αυτό εξάλλου πιστεύουν και τα περισσότερα μέλη του Πόρσε Κλαμπ».
Το κλαμπ της Πόρσε ιδρύθηκε στην Αθήνα το 2003 και αριθμεί 140 μέλη, εκ των οποίων μόλις τα 5 είναι γυναίκες. Σε όλον τον κόσμο υπάρχουν 540 κλαμπ της ίδιας εταιρείας με 240.000 μέλη συνολικά.
Οι «Φεραρίστι»
Ανάλογο όμως κλαμπ έχουν στην Ελλάδα και οι ιδιοκτήτες Φεράρι. «Ο ένας παρασύρει τον άλλον και σήμερα υπάρχουν 300 Φεράρι στη χώρα. Εμείς στο κλαμπ έχουμε 70 μέλη που λατρεύουν και τα 430 άλογα που βγάζει η μηχανή του αυτοκινήτου τους», λέει ένα από τα μέλη του κλαμπ- που αρνείται να μιλήσει επώνυμα.
«Οι ιδιοκτήτες Λαμποργκίνι και Μαζεράτι είναι διαφορετικοί», υποστηρίζει ο κ. Λυμπεράκης. «Πουλήσαμε τον τελευταίο χρόνο μόλις 5 Λαμποργκίνι και 18 Μαζεράτι. Οι πελάτες μας- όλοι επιχειρηματίες - προτίμησαν να αγοράσουν αυτά τα αυτοκίνητα με τη μέθοδο του leasing. Σπάνια αγοράζει κάποιος από εδώ αυτοκίνητο τοις μετρητοίς».
Ακριβό μου... Ι.Χ.
Οι Λαμποργκίνι ξεκινούν από 200.000 ευρώ και φθάνουν τις 325.000 ευρώ, οι Μαζεράτι από 113.000 και φθάνουν τις 140.000 ευρώ, ενώ οι Λότους είναι μικρότερου κυβισμού και η τιμή τους ξεκινάει από 47.000 ευρώ. Αυτά τα αυτοκίνητα πωλούνται κυρίως καινούργια, ενώ οι Φεράρι, οι Πόρσε και οι Μερσεντές πωλούνται συνήθως μεταχειρισμένα, καθώς η τιμή τους τότε είναι πολύ χαμηλότερη και ο χρόνος παράδοσης μικρότερος.
Δεν ξέρω αν μου κόβει...Μπορεί ναι, μπορεί και όχι.
Το ζήτημα είναι άλλο: Δεν φταίνει οι της εε που απέτυχες οικονομικά - το ελληνικό οικονομικό "θαύμα" είναι απολειστικά ελληνικό επιτευγμα...
Και οι της εε ήθελαν να έχεις υποδομές, όχι επειδή σε αγαπούσαν αλλά για να κάνουν πιο εύκολα και άνετα τις μπίσνες τους, στην τελική έχεις και στρατηγική θέση...
Εσύ όμως, επέλεξες να τα φας σε πουρα/ πουτάνες/ καγιέν, να κάνεις την οικονομία σου οιονεί σοβιετικού τύπου όπου όλα ξεκινάνε και καταλήγουν στο κράτος και να βασίζεσαι στο ότι "κανείς δεν χάνεται" δόγμα που έχεις και στο εσωτερικό σου.
Για να το πούμε με ένα άλλο παράδειγμα, το 1981 ήσουν ένας φέρελπις επιχειρηματίας, που έγινε δεκτός σε έναν όμιλο επιχειρήσεων, ο οποίος έδινε κασέρι και τεχνογνωσία...
Εσύ επέλεξες να μην αξιοποιήσεις αυτά τα εφόδια να φτιάξεις το μαγαζί σου αλλά προτίμησες να διορίσεις όλο το σκατόσογο σε θέσεις κλειδιά, να τα παίρνεις από τους προμηθευτές, να τεμπελιάζεις και να δίνεις και πλαστά στοιχεία στον όμιλο.
Τώρα ήρθε ο λογαριασμός και ξαφνικά θυμήθηκες ότι το χρέος είναι ανήθικο, ότι δεν φταις εσύ (ποτέ δεν φταις άλλώστε} και ότι οι άλλοι ήθελαν να σου αρπάξουν το μαγαζί, για αυτό σου έδιναν λεφτά, για να σε ξεγελάσουν και να σε εξαγοράσουν κοψοχρονιά...
Βέβαια, ανάθεμα αν μια δραχμή ή ένα ευρώ που σου έδωσαν το έκανες υποδομές και ας σου γκρίνιαζαν αλλά είπαμε, ο έλληνας δεν φταίει ποτέ, οι άλλοι τον ξεγέλασαν...
Και το ιδεολόγημα του περιούσιου λαού που μια ζωή κάποιοι από τα παρασκήνια τον ξεγελάνε, τον παραπλανούνε, τον δουλευουν, ακόμη και αν τους έχει ψηφίσει ο ίδιος, καλά κρατεί.
σωστος ο παλερμο...εύκολο,αγοραίο επιχείρημα,αλλά παντελώς παραπλανητικό
Τί σχέση έχει η κρατική σπατάλη σε μίζες,σε άχρηστους οργανισμούς-σφραγίδες,σε ασύλληπτες δαπάνες,σε υπερτιμολογήσεις έργων και υπηρεσιών,σε υπέρογκες αμοιβές κρατικών μανδαρίνων,με τον αν ο Φούφουτος από την Εκάλη πήρε Πόρσε ή Άουντι(χωρίς να το αντέχει η τσέπη του)????
το Πόρσε μας χρεωκόπησε???
Οταν βάλεις μέσα στις βασικές αιτίες της απόλυτης αποβιομηχάνησης μας ΚΑΙ το σκληρό ευρώ θα συμφωνήσω και εγώ. ;)
που από 0.84 πήγε στο 1.45 με το δολλάριο. από πού να το πιάσω και τι να αφήσω για τις καταστροφικές συνέπειες του σκληρού ευρώ. συμφέρει 1000 φορές να εισάγεις κάτι παρά να το παράγεις εδώ...
πώς να αναταγωνιστείς τις αιγυπτιακές πατάτες?
πώς να ανταγωνιστείς Τουρκία στις τιμές ξενοδοχείων που η λίρα τους έχει υποτιμηθεί 1000% τα τελαυταία χρόνια?
πώς να ανταγωνιστείς μεροκάματα στις γύρω χώρες?
μου αρέσει που μερικοί πανηγύριζαν για το σταθερό μας νόμισμα...λες και πάνε κάθε βδομάδα για ψώνια στη ΝΥ.
και ΝΑΙ, για το σκληρό ευρώ την αποκλειστική ευθύνη την έχουν οι Γερμανοι. δεν ξέρω αν είναι η παραδοσιακή τους εμμονή με το νόμισμά τους που πρέπει να είναι ακλόνητο ή αν ήταν και σχεδιασμένο. δεν με νοιάζει όμως.
Εγώ συνΥΠΟΓΙΤΑ να ρωτήξω τί κάνουμε Σαββατόβραδο στο bou;
Να αναρωτηθώ για τη χρεωκοπία της προσωπικής μας ζωής ή είμαι overly critical;
Εγώ συνΥΠΟΓΙΤΑ να ρωτήξω τί κάνουμε Σαββατόβραδο στο bou;
Να αναρωτηθώ για τη χρεωκοπία της προσωπικής μας ζωής ή είμαι overly critical;