Νέα

Χρεοκοπεί η Ελλάδα ή η ...ΕΕ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα farkeli
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 98K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Άλλαξε κατι;

  • Οχι.Ολα τα ίδια αλλάζουν κι ολα τα ίδια μένουν.

    Ψήφοι: 47 23,7%
  • Οι πλούσιοι παρέμειναν πλούσιοι οι φτωχοί έμειναν φτωχότεροι

    Ψήφοι: 93 47,0%
  • Ανεργία

    Ψήφοι: 14 7,1%
  • Ηρθε η αναπτυξη

    Ψήφοι: 15 7,6%
  • Γίναμε πλουσιότεροι σαν Εθνος

    Ψήφοι: 5 2,5%
  • Ο Τσιπρας ειναι ο καλύτερος ( δεν κολλαει αλλα ηθελα να το πω)

    Ψήφοι: 24 12,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    198

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.285
Πόντοι
8.006
Το εμπορικο ισοζυγιο αναμεσα στις δυο χωρες σου λεω,και πετας το τι ειναι η Ελλαδα για την Γερμανια ΓΕΝΙΚΑ.


Η ΕΕ ΕΥΝΟΗΣΕ την Γερμανια και αυτο κανεις δεν μπορει να το αμφισβητησει.
Πιθανον να μην την ευνοησε κιολας...Πιθανον επισης να μην χεζουν και οι αρκουδες στο δασος.
Μα τι αλλο θα μας πουν πια.
 

kokorakis

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2011
Μηνύματα
378
Like
0
Πόντοι
1
Κάπου βρήκα τα νούμερα και για τις Γερμανικές εξαγωγές του 2009.

2009: Συνολικές εξαγωγές 803 δισ. Ευρώ.

Εξαγωγές: Ελλάδα 6.7, Ιρλανδία 3.7., Πορτογαλία 6.2 δισ. €, σύνολο 16.6 δισ. €
Ισπανία: 31.3 δισ., σύνολο γουρουνιών 47.9 δισ. €

Οπότε: Ελλάδα 0,83 %, Ιρλανδία 0,46%, Πορτογαλία 0.77% Σύνολο: 2,06%
Ισπανία: 3,9 %
Σύνολο γουρουνιών: 5,96%

Τόσο σημαντική είναι η αγορά των γουρουνιών για τις εξαγωγές της Γερμανίας.
Από τις οποίες μερικές δεν θα μπορούσαν με τίποτε να τις αποφύγουν: εργαλειομηχανές, χημικά, φάρμακα, οπτικά ......


Και για να δούμε και την θέση της Ελλάδας:

Το 1990 η Ελλάδα κατείχε την 19η θέση στις εξαγωγές της Γερμανίας, το 2000 ήταν στην 24η και το 2008 στην 27η.

Αλλά τώρα μέσα στον άκρατο λαϊκισμό, στην παθολογική άρνηση της πραγματικότητας, στις θεωρίες συνωμοσίας, στην παντελή απαξίωση του ορθολογισμού, στην κυριαρχία των επιχειρημάτων του Δρ. Μέμου ποιός θα δώσει βάση σε τέτοια κ@λονούμερα;
επιμένεις παρότι πασόκος, να αναφέρεσαι στους συμπατριώτες σου με χαρακτηρισμούς που εσείς και η παρεά σας στις βρυξέλλες τους καταντήσατε. λίγο τσίπα σαν του αρχηγού σας του παπακωνσταντίνου δεν έχετε.
το πρόβλημα δεν είναι η οικονομική μερίδα που είναι όντως μικρή, αλλά οι οικονομικές συνθήκες, τα δάνεια και οι τόκοι που επιβάλατε ΕΣΕΙΣ και οι νδιτες για να καταντήσουν να τρώνε σαν γουρούνια από το συνάφι σας.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.285
Πόντοι
8.006
Κοιταξτε εδω τον ΑΡΧΙΨΕΥΤΑΡΟ και πειτε μου, ΑΝ ΤΑ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΑΥΤΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΝΔ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΚΟΒΕ ΔΩΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ, ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΣΗΚΩΘΕΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ, ΝΑΙ Η ΟΧΙ?
Ενω τωρα ολα ειναι μια χαρα.
 

tomcat00

Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.976
Κριτικές
1
Like
27
Πόντοι
16
ωραία αυτά. άλλες χώρες γιατί δεν έχουν πρόβλημα με τη πρεσσα;

και αλλες χωρες εχουν - οι περισσοτερες μαλλον

η διαφορα εγκειται (αναμεσα σε μια σειρα αλλων παραμετρων) στην ιδια την οικονομικη δραστηριοτητα, την ποιοτητα, αν 8ες, του ΑΕΠ

εφοσον, σαν χωρα, εχεις σχεδον πληρως απονευρωσει τον πρωτογενη τομεα, ο δευτερογενης ανηκει...στο ΠΑΜΕ και ο τριτογενης ειναι (στην ουσια) επιδοτουμενος απο τ Τραπεζικο λομπι (βλεπε λημμα: φουσκα) - το οποιο χρηματοδοτει τιτλοποιωντας την φουσκα - δεν παραγεις προστι8εμενη αξια (καινοτομια/διασυνδεση παραγωγης-εκπαιδευσης)και τ τουριστικο σου προιον μαστιζεται απο εναν συνδθασμο επιχεριηματικης ανεπαρκειας, ανυπαρκτης τυποποιησης (κ αντιστοιχων κρατικων/ιδιωτικων υποδομων) και τα χειροτερα χαρακτηριστικα της ρατσας σε ολα τα υπολοιπα end-user πεδια, καταλαβαινεις οτι εισαι ενα κρατος ξενιστης
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
και αλλες χωρες εχουν - οι περισσοτερες μαλλον

η διαφορα εγκειται (αναμεσα σε μια σειρα αλλων παραμετρων) στην ιδια την οικονομικη δραστηριοτητα, την ποιοτητα, αν 8ες, του ΑΕΠ

εφοσον, σαν χωρα, εχεις σχεδον πληρως απονευρωσει τον πρωτογενη τομεα, ο δευτερογενης ανηκει...στο ΠΑΜΕ και ο τριτογενης ειναι (στην ουσια) επιδοτουμενος απο τ Τραπεζικο λομπι (βλεπε λημμα: φουσκα) - το οποιο χρηματοδοτει τιτλοποιωντας την φουσκα - δεν παραγεις προστι8εμενη αξια (καινοτομια/διασυνδεση παραγωγης-εκπαιδευσης)και τ τουριστικο σου προιον μαστιζεται απο εναν συνδθασμο επιχεριηματικης ανεπαρκειας, ανυπαρκτης τυποποιησης (κ αντιστοιχων κρατικων/ιδιωτικων υποδομων) και τα χειροτερα χαρακτηριστικα της ρατσας σε ολα τα υπολοιπα end-user πεδια, καταλαβαινεις οτι εισαι ενα κρατος ξενιστης

Και εσύ λες μαλακίες.

Όλα που αναφέρεις είναι αποτέλεσμα μίας μεγάλης απάτης που έχουν στήσει άλλοι ξένοι για να μας γαμήσουν.

Και την πατήσαμε.

Ωχ...πως μου ξέφυγε αυτό? Την πατήσαμε εμείς? Μας κορόιδεψαν εμάς τους πανέξυπνους Έλληνες?

Ε δεν το πιστεύω!
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Το εμπορικο ισοζυγιο αναμεσα στις δυο χωρες σου λεω,και πετας το τι ειναι η Ελλαδα για την Γερμανια ΓΕΝΙΚΑ.

Η ΕΕ ΕΥΝΟΗΣΕ την Γερμανια και αυτο κανεις δεν μπορει να το αμφισβητησει.

Ρε παλλήκαρε, ΠΗΓΗ;;;;


Και όχι ξύνω τα @@ μου και αποφαίνομαι ως άλλος ΠΑΠΑΣ ότι η Γερμανία ευνοήθηκε γενικά.

ΜΠΟΡΕΙΣ να το αποδείξεις με στοιχεία;;




Αααααα, και το ισοζύγιο δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το επιχείρημα: η Γερμανία δάνειζε στα γουρούνια για να μπορεί να εξάγει.
Κατάλαβες παλλήκαρε;
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Σε απολυτα νουμερα, οι εξαγωγες της γερμανιας προς την Ελλαδα ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ το ευρω αυξηθηκαν ή μειωθηκαν? Απλα πραγματα.

Και γιατί δεν ψάχνεις να το βρεις στα νούμερα που παρέθεσα αφού είσαι τόσο σίγουρος;

Αααααα, και όταν είναι να κάνεις τους υπολογισμούς σου να αποπληθωρίσεις τα νούμερα.

 

kokorakis

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2011
Μηνύματα
378
Like
0
Πόντοι
1
και αλλες χωρες εχουν - οι περισσοτερες μαλλον

η διαφορα εγκειται (αναμεσα σε μια σειρα αλλων παραμετρων) στην ιδια την οικονομικη δραστηριοτητα, την ποιοτητα, αν 8ες, του ΑΕΠ

εφοσον, σαν χωρα, εχεις σχεδον πληρως απονευρωσει τον πρωτογενη τομεα, ο δευτερογενης ανηκει...στο ΠΑΜΕ και ο τριτογενης ειναι (στην ουσια) επιδοτουμενος απο τ Τραπεζικο λομπι (βλεπε λημμα: φουσκα) - το οποιο χρηματοδοτει τιτλοποιωντας την φουσκα - δεν παραγεις προστι8εμενη αξια (καινοτομια/διασυνδεση παραγωγης-εκπαιδευσης)και τ τουριστικο σου προιον μαστιζεται απο εναν συνδθασμο επιχεριηματικης ανεπαρκειας, ανυπαρκτης τυποποιησης (κ αντιστοιχων κρατικων/ιδιωτικων υποδομων) και τα χειροτερα χαρακτηριστικα της ρατσας σε ολα τα υπολοιπα end-user πεδια, καταλαβαινεις οτι εισαι ενα κρατος ξενιστης
καλά τα λες τύπε. άρα δε φταίει η πρέσσα φταίνε οι ελληνιστί περιοδόπανα πασόκοι και νδιτες, που κάναν μετά το 81 τη χώρα μπουρδέλο.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Το εμπορικο ισοζυγιο αναμεσα στις δυο χωρες σου λεω,και πετας το τι ειναι η Ελλαδα για την Γερμανια ΓΕΝΙΚΑ.

Η ΕΕ ΕΥΝΟΗΣΕ την Γερμανια και αυτο κανεις δεν μπορει να το αμφισβητησει.

ΟΙ ΜΙΖΕΣ ΤΗΣ ΖΙΜΕΝΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΣΥΝ ΤΟΝ ΟΤΕ ΣΕ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΗ ΤΙΜΗ ΦΙΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΞΑΓΩΓΕΣ?
 

Επισκέπτης
Ρε παλλήκαρε, ΠΗΓΗ;;;;


Και όχι ξύνω τα @@ μου και αποφαίνομαι ως άλλος ΠΑΠΑΣ ότι η Γερμανία ευνοήθηκε γενικά.

ΜΠΟΡΕΙΣ να το αποδείξεις με στοιχεία;;
Πηγη βρηκα αυτο εδω,μπορει να βγαλει και συγκριτικα αλλα ειναι pay site και ΔΕΝ θα κατσω να τα σκασω για να ποσταρω στοιχεια στο μπου.
Germany Balance of Trade
Germany reported a trade surplus equivalent to 12.1 Billion EUR in March of 2011. German economy is heavily export-oriented (the world's biggest exporter), with exports accounting for more than one-third of national output. Its principal exports are: motor vehicles, machinery, chemical products, electrical devices and telecommunications technology. German’s principal imports are motor vehicles, chemical products, machinery, oil and gas and computers. European Union makes 60 percent of the total trade. Other major partners are: U.S. China and Russia.


Greece Balance of Trade
Greece reported a trade deficit equivalent to 3231 Million EUR in January of 2011. Greece's main exports are fruit, vegetables, olive oil, textiles, steel, aluminum, cement, and various manufactured items such as clothing, foodstuffs, refined petroleum and petroleum-based products. Greece remains a net importer of industrial and capital goods, foodstuffs, and petroleum. The Trade with European Union countries (Germany, Italy, U.K.) accounts for 65% of Greek trade.
.
Αααααα, και το ισοζύγιο δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το επιχείρημα: η Γερμανία δάνειζε στα γουρούνια για να μπορεί να εξάγει.
Κατάλαβες παλλήκαρε;
Το επιχειρημα οτι οι γερμανοι φορολογουμενοι τα εσκαγαν στην Ελλαδα για να γινει ανταγωνιστικη με τι πραμα εχει σχεση?
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
ρε.
οι γερμανοί τα γκαφρά απο αλλού τα βγαλαν όχι απο εξαγωγές.  :tits2: :tits2: :tits2: :tits2: :tits2:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
σάβρα τσιμμπαααααααααααααααααααααααααααααα

απο κοντά στη μάπα τα χύσια.....

Ελευθεροτυπία, Πέμπτη 7 Μαΐου 2009

Ξεπεράσαμε τα εμιράτα στα πολυτελή Ι.Χ.


ΚΕΙΜΕΝΑ - ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΠΥΡΟΣ ΡΕΚΚΑΣ


Τα αποτελέσματα των πωλήσεων του Απριλίου, πρώτου μήνα εφαρμογής των νέων μέτρων, επιβεβαιώνουν όσους υποστήριξαν, συμπεριλαμβανομένου και του υπογράφοντος, ότι ευνοούνται κυρίως οι εταιρείες που διαθέτουν μοντέλα μεγάλου κυβισμού.


Αποδείχτηκε ότι οι νέες ρυθμίσεις αφορούν μόνο το 20% της αγοράς και δίνουν την ευκαιρία να αυξήσουν το μερίδιό τους, επομένως και τα κέρδη τους, μόνο μερικοί εισαγωγείς. Για να είμαστε ακριβείς, να αναφέρουμε ότι περισσότερο κερδισμένες είναι ουσιαστικά οι τρεις πολυτελείς γερμανικές μάρκες BMW, Μερσέντες και Αουντι. Στη λίστα με τους κερδισμένους συμπεριλαμβάνονται και οι μάρκες Πόρσε, Σαμπ, Τζιπ, Λαντ Ρόβερ, Βόλβο, Χάμερ κ.ά.


Δηλαδή, αυξήθηκε ο στόλος των μεγάλων βενζινοβόρων αυτοκινήτων και ξεχάσαμε τις επιτακτικές ανάγκες για μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και περιορισμό της ρύπανσης.


Είναι η πρώτη φορά εδώ και πολλές δεκαετίες που οι εταιρείες BMW (διέθεσε τον Απρίλιο 723 μονάδες), Μερσέντες (705) και Αουντι (654) καταλαμβάνουν τόσο υψηλές θέσεις στην ελληνική κατάταξη των πωλήσεων. Μοιράστηκαν την πέμπτη, έκτη και έβδομη θέση, αντίστοιχα!


Τέτοια κατάταξη ταιριάζει μόνο στα εμιράτα και επιβεβαιώνει ακόμη μια φορά τη ρήση «η Ελλάδα είναι μια φτωχή χώρα με πλούσιους κατοίκους». Υπάρχει όμως και συνέχεια, αφού σε αυτές τις εταιρείες υπάρχουν πολλές εκατοντάδες ανεκτέλεστες παραγγελίες καινούργιων πολυτελών αυτοκινήτων. Οι ταξινομήσεις θα γίνουν τον Μάιο και τις πρώτες ημέρες του Ιουνίου θα ανακοινωθούν τα επίσημα αποτελέσματα.


Εκτιμάται ότι αν αυτές οι μάρκες είχαν διαφοροποιήσει την εμπορική πολιτική τους στον τομέα του κέρδους ανά αυτοκίνητο και επέλεγαν μικρότερο ποσοστό κέρδους, θα έπαιρναν ακόμη υψηλότερη θέση. Προτίμησαν, όμως, να διαθέσουν το στοκ με τέτοιο ρυθμό που να καλυφθεί η περίοδος έως τις 7 Αυγούστου και παράλληλα να αποκομίσουν μεγάλα οικονομικά οφέλη, αφού η μείωση αφορά μόνο τη φορολογία.



TA NEA 23/5/2007

Ελληνικός παράδεισος για τις Πόρσε

Οι Γερμανοί κατασκευαστές δεν μας προλαβαίνουν!

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Μαρία Λίλα

Χίλιες Πόρσε πωλούνται στην Ελλάδα κάθε χρόνο!

[size=18pt]«Περίπου χίλιες Πόρσε πωλούνται κάθε χρόνο στην Ελλάδα. Οι πωλήσεις αυτές μας καθιστούν αναλογικά με τον πληθυσμό μας πρώτους σε όλη την Ευρώπη. Οι Γερμανοί έχουν εκπλαγεί και λένε πως δεν μας προλαβαίνουν», λέει ο κ. Λ. Καλαβίτσογλου, έμπορος αυτοκινήτων Πόρσε. [/size]
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Ελλήνων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων, οι πωλήσεις αυτών των- πανάκριβωναυτοκινήτων εμφανίζουν σταθερή μέση ετήσια άνοδο των πωλήσεων της τάξης του 10%. «Σε μας, οι πωλήσεις των τζιπ Καγιέν (που πωλούνται από 75.000 έως 180.000 ευρώ) αντιπροσωπεύουν μόλις το 10% του συνολικού αριθμού των αυτοκινήτων που διαθέτει στην Ελλάδα η Πόρσε, αλλά επειδή ξεχωρίζουν στον δρόμο νομίζουμε ότι είναι περισσότερα από τα υπόλοιπα μοντέλα της ίδιας εταιρείας», υποστηρίζει ο κ. Καλαβίτσογλου. «Οι πελάτες μας είναι στη συντριπτική τους πλειονότητα άνδρες- οι γυναίκες μετά βίας αντιπροσωπεύουν το 3%- ηλικίας 40 έως 50 ετών. Οι περισσότεροι είναι επιχειρηματίες ή γνωστοί επαγγελματίες γιατροί, δικηγόροι και μηχανικοί που έχουν μεράκι με τα γρήγορα αυτοκίνητα και είναι σε θέση να τα οδηγούν οι ίδιοι».
Σε ανοδική πορεία όμως βρίσκονται και οι πωλήσεις των- πολύ πιο ακριβών- Φεράρι, Τζάγκουαρ, Μαζεράτι και Λαμποργκίνι. Τον περασμένο μήνα πουλήθηκαν στη χώρα μας 3 Φεράρι, με βασική τιμή στα 260.000 ευρώ, μία Μαζεράτι, που ξεκινά στα 120.000 ευρώ, 45 Πόρσε και 18 Τζάγκουαρ.
«Δεν πρόκειται για πολυτελή, αλλά για σπορ αυτοκίνητα», υποστηρίζει ο κ. Γιώργος Λυμπεράκης, επίσημος αντιπρόσωπος Λαμποργκίνι, Λότους και Μαζεράτι στην Ελλάδα. «Εμείς πουλάμε 17 χρόνια αυτά τα αυτοκίνητα και σε όλους τους πελάτες μας κοινό χαρακτηριστικό είναι η υιοθέτηση χαμηλού προφίλ. Συνήθως αγοράζουν από εμάς το δεύτερο αυτοκίνητό τους- διαθέτουν και ένα συμβατικό για τις καθημερινές τους μετακινήσεις». Για τον πρόεδρο του «Πόρσε Κλαμπ» κ. Γ. Βαρσαμή, πάντως, η επιλογή ενός γρήγορου - και πανάκριβου- αυτοκινήτου, είναι επιλογή τρόπου ζωής και δεν έχει σχέση με την επίδειξη αλλά την ευχαρίστηση που προσφέρει η οδήγησή του. «Πριν πάρω την πρώτη μου Πόρσε, είχα Μερσεντές κάμπριο. Με την Πόρσε άλλαξαν όλα. Πιστεύω ότι δίνει μεγαλύτερη αίσθηση ελευθερίας στον οδηγό της. Αυτό εξάλλου πιστεύουν και τα περισσότερα μέλη του Πόρσε Κλαμπ».
Το κλαμπ της Πόρσε ιδρύθηκε στην Αθήνα το 2003 και αριθμεί 140 μέλη, εκ των οποίων μόλις τα 5 είναι γυναίκες. Σε όλον τον κόσμο υπάρχουν 540 κλαμπ της ίδιας εταιρείας με 240.000 μέλη συνολικά.

Οι «Φεραρίστι»
Ανάλογο όμως κλαμπ έχουν στην Ελλάδα και οι ιδιοκτήτες Φεράρι. «Ο ένας παρασύρει τον άλλον και σήμερα υπάρχουν 300 Φεράρι στη χώρα. Εμείς στο κλαμπ έχουμε 70 μέλη που λατρεύουν και τα 430 άλογα που βγάζει η μηχανή του αυτοκινήτου τους», λέει ένα από τα μέλη του κλαμπ- που αρνείται να μιλήσει επώνυμα.
«Οι ιδιοκτήτες Λαμποργκίνι και Μαζεράτι είναι διαφορετικοί», υποστηρίζει ο κ. Λυμπεράκης. «Πουλήσαμε τον τελευταίο χρόνο μόλις 5 Λαμποργκίνι και 18 Μαζεράτι. Οι πελάτες μας- όλοι επιχειρηματίες - προτίμησαν να αγοράσουν αυτά τα αυτοκίνητα με τη μέθοδο του leasing. Σπάνια αγοράζει κάποιος από εδώ αυτοκίνητο τοις μετρητοίς».

Ακριβό μου... Ι.Χ.
Οι Λαμποργκίνι ξεκινούν από 200.000 ευρώ και φθάνουν τις 325.000 ευρώ, οι Μαζεράτι από 113.000 και φθάνουν τις 140.000 ευρώ, ενώ οι Λότους είναι μικρότερου κυβισμού και η τιμή τους ξεκινάει από 47.000 ευρώ. Αυτά τα αυτοκίνητα πωλούνται κυρίως καινούργια, ενώ οι Φεράρι, οι Πόρσε και οι Μερσεντές πωλούνται συνήθως μεταχειρισμένα, καθώς η τιμή τους τότε είναι πολύ χαμηλότερη και ο χρόνος παράδοσης μικρότερος.
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Δεν χρειάζεται να πληρώνετε για τέτοια στοιχεία...

Over half of the German foreign trade is with other member states of the European Union (EU). More precisely, 55% of total imports and 57% of total exports were from or for member states in 1995. These shares have decreased continuously until 2003. With the expansion of the EU in 2004, they leapt to 60% of the imports and 63% of the exports. The following year the shares decreased again by one percentage point.


PS: και να λέτε όλη την αλήθεια, όχι ότι μας βολεύει, οκ?  ;)
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
πάντα. δε φταίνε οι γερμανοί για το γαμωχάλι της πουτανοράτσας μας.

Πάλι υπερβάλεις. Η ουσία είναι ότι δεν φταίμε εμείς, φταίνε άλλοι.

Αυτό είναι η μία και μοναδική αλήθεια.

Και είναι αξίωμα, δεν χρειάζεται αποδείξεις.

ΤΕΛΟΣ
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Πάλι υπερβάλεις. Η ουσία είναι ότι δεν φταίμε εμείς, φταίνε άλλοι.

Αυτό είναι η μία και μοναδική αλήθεια.

Και είναι αξίωμα, δεν χρειάζεται αποδείξεις.

ΤΕΛΟΣ

φταίμε και μεις φτείτε και σεις, φταίνε κι άλλοι
φταίμε και μεις φταίτε και σεις φταίει κι ο χατζηπετρής.
 

karamitroglou

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
414
Like
0
Πόντοι
1
Μεγάλη ανάφορα έγινε προηγουμένως για το Debtocracy.
Μάλλον που δεν πήρε κανείς χαμπάρι το αριστούργημα, ΠΑΛΙ, του Αυγερόπουλου για την Αργεντινή.
Υπομονή και μαζευόμαστε όλο και πιο πολλά γουρουνάκια...
[move] :tits2: :tits2: :tits2: :tits2: :tits2:[/move]
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom