You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ
- Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 3K
- Εμφανίσεις 122K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
JOHNNYDMAX
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 1.134
- Like
- 26
- Πόντοι
- 16
Σωστά τα περισσότερα από τα παραπάνω, απλώς επιμένω ότι το πιο πάνω όχημα που σας έδειξα, έχει ίσως τον καλύτερο λόγο κόστους / απόδοσης....
Σωστά τα περισσότερα από τα παραπάνω, απλώς επιμένω ότι το πιο πάνω όχημα που σας έδειξα, έχει ίσως τον καλύτερο λόγο κόστους / απόδοσης....
Johny, το όχημα που λες είναι πολύ καλό. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου...
Με το μόνο που μπορώ να το συγκρίνω (σε αυτή την κατηγορία πάντα) είναι το Nissan Navara.
Πάντως ένα είναι σίγουρο. Η Ιαπωνες είναι έτη φωτός μπροστά.
ΚΡΙΜΑ που δεν επιτρέπονται τα πετρελαιοκίνητα...ΚΡΙΜΑ!
Κι εγώ συμφωνώ φίλε μου με την άποψή σου, αλλά σκέφτομαι ταυτόχρονα αυτό που μου έμαθαν όταν ήμουν μικρός.ΞΑΝΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ... ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ... ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΦΤΕΙ ΜΕ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΙΞΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΟΙΟ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
"Μην κοιτάς την πρόκα που έιναι καρφωμένη στο μάτι του διπλανού σου. Δες καλύτερα το παλούκι που είναι καρφωμένο στο δικό σου."
Εσύ κοίτα να είσαι αυθεντικός και το τι κάνουν οι άλλοι... Στα αρχίδια σου.
ʼστους να πετάνε τα λεφτά τους, εσύ θα τους βάλεις μυαλό.???
(και σόρρυ για τα σημεία στίξης, απλά έτσι το κείμενο διαβάζεται πιο εύκολα..)
Ευχαριστώ για την πληροφόρηση μάγκες, ομολογώ πως ήταν πλήρης. Λόγω του ακριβού κόστους συντήρησης μάλλον θα προτιμήσω τα χρήματα αυτά να τα διαθέσω στις πουτάνες!
Εδώ που τα λέμε δεν έχεις κι άδικο.... Είναι μία ιδέα...
Έστω αξία τζιπ 20,000
Έχουμε:
Φυλής - Λιοσίων - Μεταξουργείο (20ρικο)--> 1.000 γαμήσια, αν ρίχνεις 3 τη βδομάδα, δηλαδή 150/έτος, τότε μπορείς να πηδάς για περίπου ... 7 χρόνια!!!
cg (100ρικο) --> 200 γαμήσια, ακαποτο included... με 2 τη βδομάδα μπορείς να πηδάς για 2 χρόνια.
Στην τελική μπορείς να αγοράσεις και δικές σου πουτάνες με αυτά τα λεφτά...Θα τις κάνεις πάσα και σε μας... Σε βλέπω να ματσώνεσαι χοντρά....
Όχι τζιπάκι, Πορσικό θα πάρεις....
το wrangler δηλαδη εχει μεγαλυτερους χωρους πισω? Η μηπως κανει πιο ξεκουραστο ταξιδι? Αν εξαιρεσεις τον πρωτογονο κινητηρα του, και τις καλυτερες εκτος δρομο δυνατοτητες, δεν βλεπω τον λογο για τον οποιο θα επρεπε να δεσμευσω 7000 παραπανω για να παρω μεταχειρισμενο(0 εγγυηση) ενα δυσχρηστο αυτοκινητο, το οποιο συν τοις αλλοις εχει και πανακριβο σερβις.Σκεψου δηλαδη οτι απο την στιγμη που θα αγορασεις ενα μεταχειρησμενο 3ετιας τα εξοδα σου θα ειναι πολυ πιο αυξημενα απο οτι αν αγοραζες ενα καινουριο αυτοκινητο.σκεψου μονο λαστιχα συμπλεκτεσ κτλ που θα θελουν συντομα αλλαγμα.Αρα η οικονομικη διαφορα που χωριζει τις 2 επιλογες ειναι πολυ μεγαλυτερη απ'οτι αρχικα φαινεται. Ουδεις διαφωνει βεβαια οτι ενα wrangler ειναι απειρως περισσοτερο μουρη απο ενα terios.Αλλα τα παντα στην ζωη ειναι θεμα προτερεοτητων...
klopweisser
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 10
- Κριτικές
- 1
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
JOHNNYDMAX
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 1.134
- Like
- 26
- Πόντοι
- 16
Johny, το όχημα που λες είναι πολύ καλό. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου...
Με το μόνο που μπορώ να το συγκρίνω (σε αυτή την κατηγορία πάντα) είναι το Nissan Navara.
Πάντως ένα είναι σίγουρο. Η Ιαπωνες είναι έτη φωτός μπροστά.
ΚΡΙΜΑ που δεν επιτρέπονται τα πετρελαιοκίνητα...ΚΡΙΜΑ!
Σαφώς και επιτρέπονται τα Euro 4, οπουδήποτε εκτός δακτυλίου !
Κι αυτό προσωρινά, γιατί σύντομα θα υποχρεωθούν να αλλάξουν το νόμο!
Τα σύγχρονα πετρέλαια είναι εξίσου καθαρά αν όχι και πιο καθαρά από τις βενζίνες!
Όσο για το Navara, δεν είναι κακό, αλλά αν το συγκρίνεις στα σημεία με το D-MAX, ΘΑ ΔΕΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΕ ΣΑΣΙ, ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΦΡΕΝΑ, ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΕΥΕΛΙΞΙΑ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, κ.α.!
Στο μόνο που υπερέχει κατά τη γνώμη μου το Navara , είναι στο εσωτερικό, που είναι πιο εντυπωσιακό....
Nick the Dick
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Οκτ 2005
- Μηνύματα
- 264
- Like
- 1
- Πόντοι
- 1
Το θεωρώ υπερτιμημένο γιατί το μοντέλο SX κοστίζει απο 18.000-20.800?. Με κινητήρα μόνο 1.500 κυβικών, με πολύ στενό χώρο μέσα, μικρό σαλόνι, δεν είναι υπερτιμημένο; Δες εδώ
Αφού κάποιος θα δώσει τόσα λεφτά, με 5.000-7.000 ευρώ παραπάνω, παίρνει ένα jeep wrangler ή cherokee, το πολύ 2-3 ετών, σε άριστη κατάσταση το οποίο ΔΕΝ έχει σχέση με Terios.
'Oσο για την σύγκριση με το Atos, είναι σχεδόν ίδια στον εσωτερικό χώρο!
Ποιό Wrangler έχει αυτό το εσωτερικό να το αγοράσω αύριο κιόλας;
Jules_Jordan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 2.552
- Κριτικές
- 12
- Like
- 191
- Πόντοι
- 6.055
Σαφώς και επιτρέπονται τα Euro 4, οπουδήποτε εκτός δακτυλίου !
Κι αυτό προσωρινά, γιατί σύντομα θα υποχρεωθούν να αλλάξουν το νόμο!
Τα σύγχρονα πετρέλαια είναι εξίσου καθαρά αν όχι και πιο καθαρά από τις βενζίνες!
Όσο για το Navara, δεν είναι κακό, αλλά αν το συγκρίνεις στα σημεία με το D-MAX, ΘΑ ΔΕΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΕ ΣΑΣΙ, ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΦΡΕΝΑ, ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΕΥΕΛΙΞΙΑ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, κ.α.!
Στο μόνο που υπερέχει κατά τη γνώμη μου το Navara , είναι στο εσωτερικό, που είναι πιο εντυπωσιακό....
Εντάξει, εντάξει... Σου είπα συμφωνώ για to Isuzu... Μήπως είσαι ιδιοκτήτης της αντιπροσωπείας???? (Πλάκα κάνω έτσι...??)
Πριν πάρω το Pajero ήμουν έτοιμος να αγοράσω ένα Isuzu Trooper. Γαμώ το εργαλείο. Απλά κόλλησα στην αξία μεταπώλήσης, ανταλακτικά κτλπ. Δυστυχώς όταν αγοράζεις αμάξι, πρέπει να λαμβάνεις πολλά πράγματα υπόψη... Και πριν 3-4 χρόνια η Isuzu δεν φημίζονταν γι αυτά. Τώρα για να μαι ειλικρινής δεν ξέρω τι γίνεται. Αν ξέρεις κάτι και μπορείς να με ενημερώσεις... Ευχαρίστως...
Επίσης, να υπενθιμίσω (έτσι για την κουβέντα) ότι το Navara έχει και πιο δυνατό moteur. 200Hp και 40 + κιλά ροπής...
Τέλως πάντων... Εμένα και τα δύο μου κάνουν...
Είπες ότι πλέον το πετρέλαιο εκτός δακτυλίου επιτρέπεται....
Για πες... Γιατί μάλλον έχω μείναι λίγο πίσω στο θέμα... Εγώ είχα την εντύπωση ότι επιτρέπεται μόνο εκτός νομού Αττικής.
ʼντε ρε Johny D-Max --> Τώρα κατάλαβα και το nick-name σου....
Κανενας φιλος των Defender? Οδηγουσα ενα παλιο στα νιατα μου στην αλλοδαπη.
ʼααααααααααααααααααααααχ, Land Rover Defender.
Για μένα είναι ένα απο τα "ομορφότερα" 4x4 που έχουν φτιαχτεί.
JOHNNYDMAX
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 1.134
- Like
- 26
- Πόντοι
- 16
Εντάξει, εντάξει... Σου είπα συμφωνώ για to Isuzu... Μήπως είσαι ιδιοκτήτης της αντιπροσωπείας???? (Πλάκα κάνω έτσι...??)
Πριν πάρω το Pajero ήμουν έτοιμος να αγοράσω ένα Isuzu Trooper. Γαμώ το εργαλείο. Απλά κόλλησα στην αξία μεταπώλήσης, ανταλακτικά κτλπ. Δυστυχώς όταν αγοράζεις αμάξι, πρέπει να λαμβάνεις πολλά πράγματα υπόψη... Και πριν 3-4 χρόνια η Isuzu δεν φημίζονταν γι αυτά. Τώρα για να μαι ειλικρινής δεν ξέρω τι γίνεται. Αν ξέρεις κάτι και μπορείς να με ενημερώσεις... Ευχαρίστως...
Επίσης, να υπενθιμίσω (έτσι για την κουβέντα) ότι το Navara έχει και πιο δυνατό moteur. 200Hp και 40 + κιλά ροπής...
Τέλως πάντων... Εμένα και τα δύο μου κάνουν...
Είπες ότι πλέον το πετρέλαιο εκτός δακτυλίου επιτρέπεται....
Για πες... Γιατί μάλλον έχω μείναι λίγο πίσω στο θέμα... Εγώ είχα την εντύπωση ότι επιτρέπεται μόνο εκτός νομού Αττικής.
ʼντε ρε Johny D-Max --> Τώρα κατάλαβα και το nick-name σου....
Καλημέρα my friend....
Δεν είμαι ιδιοκτήτης της αντιπροσωπείας, αλλά το οδηγώ σχεδόν κάθε μέρα και ξέρω τι λέω.....
Τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει ο εισαγωγέας (Τώρα η Πετρόπουλος ΑΕΒΕ ) και δεν υπάρχει πρόβλημα ανταλλακτικών, οι δε τιμές είναι λογικότερες απο τους πιο πολλούς ανταγωνιστές, ΙΔΙΩΣ από τη Νissan....
MHN ENTYΠΩΣΙΑΖΕΣΑΙ από τα 200 άλογα, προέρχονται από ένα κινητήρα 2500 κ.εκ.,που κάποτε ήταν 100 ίππων, και με βελτιώσεις έφτασε τους 200....(χαρτογράφηση, πίεση Turbo, κ.τ.λ.), με ότι αυτό συνεπάγεται απο πλευράς αξιοπιστίας.
Έχει προβλήματα, και μάλιστα φαίνεται ότι είναι ''πιεσμένος'', στην κατανάλωση του, που είναι μεγαλύτερη απο του Isuzu, παρότι το τελευταίο είναι 3000 κ.εκ......
Να συνεχίσω; ʼσε που τα 3000 κυβικά όπως είναι ευνόητο έχουν τελείως άλλη συμπεριφορά απο θέμα ροπής και πως εμφανίζεται αυτή.
Γενικά το Isuzu δουλεύει πολύ χαλαρά, ακόμα και στις χαμηλές στροφές, με αποτέλεσμα να ειναι απολύ αξιόπιστο απο κινητήρα.
'Οσο για τη νομοθεσία, πλέον τα πετρέλαια είναι πολύ καθαρά, και αν συνυπολογίσουμε πόσο λιγότερα ΛΙΤΡΑ καύσιμο καίνε, δεν είναι λογικό να μην μπορούν να κυκλοφορήσουν ελέυθερα παντού....Στην Ευρώπη επιτρέπεται, και σύντομα λογω Ε.Ε. θα υποχρεωθούν να το επιτρέψουν και στην Ελλάδα.
Ίσως να κάνω λάθος για το δακτύλιο, και όντως να αφορά το νομό Αττικής, αλλά όπως σου είπα αυτό θα λυθεί σύντομα.
Καλημέρα my friend....
Δεν είμαι ιδιοκτήτης της αντιπροσωπείας, αλλά το οδηγώ σχεδόν κάθε μέρα και ξέρω τι λέω.....
Τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει ο εισαγωγέας (Τώρα η Πετρόπουλος ΑΕΒΕ ) και δεν υπάρχει πρόβλημα ανταλλακτικών, οι δε τιμές είναι λογικότερες απο τους πιο πολλούς ανταγωνιστές, ΙΔΙΩΣ από τη Νissan....
MHN ENTYΠΩΣΙΑΖΕΣΑΙ από τα 200 άλογα, προέρχονται από ένα κινητήρα 2500 κ.εκ.,που κάποτε ήταν 100 ίππων, και με βελτιώσεις έφτασε τους 200....(χαρτογράφηση, πίεση Turbo, κ.τ.λ.), με ότι αυτό συνεπάγεται απο πλευράς αξιοπιστίας.
Έχει προβλήματα, και μάλιστα φαίνεται ότι είναι ''πιεσμένος'', στην κατανάλωση του, που είναι μεγαλύτερη απο του Isuzu, παρότι το τελευταίο είναι 3000 κ.εκ......
Να συνεχίσω; ʼσε που τα 3000 κυβικά όπως είναι ευνόητο έχουν τελείως άλλη συμπεριφορά απο θέμα ροπής και πως εμφανίζεται αυτή.
Γενικά το Isuzu δουλεύει πολύ χαλαρά, ακόμα και στις χαμηλές στροφές, με αποτέλεσμα να ειναι απολύ αξιόπιστο απο κινητήρα.
'Οσο για τη νομοθεσία, πλέον τα πετρέλαια είναι πολύ καθαρά, και αν συνυπολογίσουμε πόσο λιγότερα ΛΙΤΡΑ καύσιμο καίνε, δεν είναι λογικό να μην μπορούν να κυκλοφορήσουν ελέυθερα παντού....Στην Ευρώπη επιτρέπεται, και σύντομα λογω Ε.Ε. θα υποχρεωθούν να το επιτρέψουν και στην Ελλάδα.
Ίσως να κάνω λάθος για το δακτύλιο, και όντως να αφορά το νομό Αττικής, αλλά όπως σου είπα αυτό θα λυθεί σύντομα.
Ναι δεν το συζητάω... Καλύτερα 3000cc παρά 2500...
Ειδικά στα τζιπ αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η ροπή και ο κυβισμός, όχι τα άλογα. Επιμένω πάντως ότι το Nissan είναι στα ίδια επίπεδα και όπως και να το κάνουμε παραμένει ένα πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο. Αν και ακριβότερο...
Όσο για το Isuzu, είναι κορυφαίο κι εμένα μου αρέσει πολύ. Και αν αποφάσιζα να αγοράσω καινούριο αμάξι, το σίγουρο είναι οτι 16hp δεν θα αποτελούσαν κριτήριο.
Απλά επιμένω για το Navara επειδή είχα την τύχη να το οδηγήσω και μάλιστα στο βουνό. d-max δεν είχα την τύχη ακόμα να οδηγήσω...
Πάντως μπράβο σου. Λίγοι άνθρωποι στις μέρες μας εκτιμούν τέτοια οχήματα και ακόμα λιγότεροι γνωρίζουν ότι υπάρχουν εταιρίες όπως η Isuzu, η οποία είναι κατεξοχήν Ιαπωνέζικη και παγκοσμίου κύρους, άσχετα με το πόσο γνωστή είναι στην Ελλάδα.
Όσο για το πετρέλαιο, το έχω ψάξει αρκετά. Τελευταία πληροφόρηση που είχα είναι ότι επιτρέπεται μόνο εκτός Αττικής. Μακάρι να αλλάξει σύντομα αυτό. Πριν αγοράσω το Mitsubishi, είχα προσπαθήσει να φέρω ένα ίδιο 2.800cc TurboDiesel αλλά ....ΓΑΜΗΣΕ ΤΑ.... Κικεώνας Ελληνικός. Τόσο μπλέξιμο όσο δεν φαντάζεσαι...Θα μου κόστιζε όσο αν το αγόραζα καινούριο και θα είχα και το φόβο από κλήσεις της τροχαίας + φόβο κατάσχεσης. Αυτό βέβαια ίσχυε παλαιότερα. Τώρα μπορεί να έχουν αλλάξει τα πράγματα.
Κι αν δεν έχουν αλλάξει, ας ελπίσουμε ότι θα αλλάξουν σύντομα...
Εσύ αλήθεια το D-max πως το έχεις? Diesel? Με τι πινακίδες, Αττικής? Το δικαιολογεί το επάγγελμά σου?
Σόρρυ για την αδιακρισία...
Κανενας φιλος των Defender?
Οπως γράφω παλιότερα και στο σχετικό Θέμα (Τι αμάξια οδηγάμε), έxω ένα 110 - V8, superφτιαγμένο για εκδρομές 4χ4... ;)